Moet nu wel heel gek lopen als hij het nu niet haalt. Laatste drie races denk ik 30 punten genoeg ofzo?JoteW schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:48:
Vandaag WDC veilig gereden?
Respect MaxStefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:48:
Hupsakee, weer FL!
Rondetijden voor ronde 62
1 VER 1:21.069 2 OCO 1:22.036 3 GAS 1:22.097 4 RUS 1:22.139
64 punten is denk wel genoeg.JoteW schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:48:
---RAWE CEEK!!!---
Psychologisch wel qua punten nog niet.JoteW schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:48:
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Nog even en Max gaat Zhou lappen. Nog maar een paar bochten.
Waarom laten ze Piastri niet voorbij Norris? Hij heeft toch 10 seconden straf.
Nee, want kan nog altijd voor Norris.JoteW schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:48:
Als Max deze wint zal hij echt bizar blij (moet) zijn.
Aw SHIT ik kom net thuis... wat heb ik gemist ?
Kan iemand kort uitleggen waarom PIA 10 sec. heeft en Nor misschien ook nog wat gaat krijgen ?
Kan iemand kort uitleggen waarom PIA 10 sec. heeft en Nor misschien ook nog wat gaat krijgen ?
Dit is toch wel even een heerlijk moment voor Max om dit te laten zien zeg. Zoveel races niet gewonnen, wat discutabele moves hier en daar, wat tegenslag, en dan zo terugkomen. Magistraal.
Ik kan niet wachten op de ontlading straks. Fingers crossed! Bring it home!Holk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:50:
Als Max deze wint zal hij echt bizar blij (moet) zijn.
Haha heb je even?Dutchie01 schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:50:
Signature
Als Max een baas is zegt hij straks niets, gaat op z'n auto staan en steekt 4 vingers de lucht in...aveenhuysen schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:49:
Psychologisch wel qua punten nog niet.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Als Norris ook 10 seconden krijgt, dan zit hij er weer achterTheBrut3 schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:50:
Waarom laten ze Piastri niet voorbij Norris? Hij heeft toch 10 seconden straf.
Ik zou zeggen als je deze race ziet: Lewis kan ook wel een rondje in de de Red Bull rijden op Zandvoort volgend jaar. Soort tribute aan Max, als Senna hier.
Wat een baas.
Wat een baas.
Haters everywhere but I don’t really care
VER > FL
Rondetijden voor ronde 64
Rondetijden voor ronde 64
1 | VER | 1:21.029 |
2 | OCO | 1:21.771 |
3 | GAS | 1:21.707 |
4 | RUS | 1:21.780 |
Valt me op dat Max met enige stuuruitslag gaat shortshiften terwijl Norris continu naar de begrenzer gaat
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Simply lovely!StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:50:
[...]
Ik kan niet wachten op de ontlading straks. Fingers crossed! Bring it home!
Beter aanzetten vanaf het beginDutchie01 schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:50:
GP tegen Max: "Gap to Ocon 15 sec, so no risks from here"
Vind het nu nog spannender dat Gas Rus achter zich kan houden.

Ik ook en heb het net gemeten. Het is heel wat hoger dan normaal bij mij ja.BakkerM schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:48:
Potverdrie ik zit hier met een 2021-hartslag

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Euh kijk gewoon de race terug? Zonde om niet te doen.Dutchie01 schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:50:
Niet dat Max er wat om geeft maar dit is een beste lange neus naar een hoop menschen
Echt dit ja. Man man. Historie.StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:50:
[...]
Max; "I dedicate this race to Johnny Herbert".StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:50:
[...]
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Lekker voor Alpine hoor.
"When you grow up your heart dies"
FL na FL na FL na FL ..
Wat is het toch een held
Wat is het toch een held
Max zal straks ook wel vreemd opkijken om met twee Alpines op podium te staan.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
No way dat we dit kunnen uitleggen.Dutchie01 schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:50:
Dit is net zo gestoord als in 2016.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit is voor Alpine een race van tientallen miljoenen.
Dat lijkt te lukken.DoubleDutch schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:51:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Max zit nu op 15.7s.
Antwoord met een FL 😂StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:51:
GP tegen Max: "Gap to Ocon 15 sec, so no risks from here"
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Misschien is het wel een opluchting voor Nor als ie weet dat ie geen WDC kan worden.
Zei ie dat echt net? Held!!!Major_ton schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:51:
[...]
Max; "I dedicate this race to Johnny Herbert".
Knap gereden van Alpine, weliswaar met een beetje geluk maar die maken wel een flinke stap in de ranglijst zo
Daar hoop ik ook opDoubleDutch schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:51:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
$ 50.000.000,-TheBrut3 schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:52:
Dit is voor Alpine een race van tientallen miljoenen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
... na FL!
Rondetijden voor ronde 65
1 | VER | 1:20.990 |
2 | OCO | 1:21.825 |
3 | GAS | 1:21.824 |
4 | RUS | 1:21.851 |
GP: "No risks Max?"
Haha.
Geen gekut. Max kan dat niet gebruiken.G_Dragon schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:52:
Wel echt een mooi gevecht was dat tussen Perez en Lawson!
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Hij denkt deze FL gaat niemand mij meer afpakken
Baan steeds droger iedereen verbeterd hun rondes elke ronde bijna.
Max kennende weet hij al precies waar iedereen op dit moment rijdt.Rivanov schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:51:
Max zal straks ook wel vreemd opkijken om met twee Alpines op podium te staan.
Elke keer als die twee in een gevecht zitten weet je gewoon dat het leuk wordt!G_Dragon schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:52:
Wel echt een mooi gevecht was dat tussen Perez en Lawson!
[Afbeelding]
Perez laat weer zien waarom hij beter gewoon als commentator aan de gang kan.
ALO trekt het niet meer maar puur op karakter dan.
Dit is nou echt een race die je gewoon even helemaal moet terugkijken als je het gemist hebt. Kan je mooi nog de rode vlaggen doorspoelen.Dutchie01 schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:50:
Alonso: "I will finish the race for the mechanics. They did a very good job today. But my back is hurting, man. This bouncing is not normal"
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Of als StewardAfwezig schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:53:
ICE ICE Baby
No shit captain obvious.KlaasjeNL schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:53:
[...]
Max kennende weet hij al precies waar iedereen op dit moment rijdt.
Bedoel meer in het algemeen; wie had gedacht ooit twee Alpines op het podium te zien.
Vraagje: een race mag toch niet langer dan 2 uur duren?
Klopt, moet de auto wel uitéén vallen komende weken
Twente komt eraan!
Hoezo niet? Alsof er dan nog geracet kan worden?pietr schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:53:
Per zorg nou niet voor een (V)SC!!!
Respect voor Max moet toch terug zijn bij de Engelsen. Veel moediger gereden dan Norris.
Correct, we hebben nu nog 21 minuten over.G_Dragon schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:54:
Die zit de samenvatting al te kijkenKlaasjeNL schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:53:
Max kennende weet hij al precies waar iedereen op dit moment rijdt.
NeeKadett schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:52:
Zei ie dat echt net? Held!!!
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Jowfuckingho, niet meer normaal
Hij is een held en gaat maximaal
Fucking bizar, een fenomeen
Hij gaat naar de top, Max is de nummer 1!
Hij is een held en gaat maximaal
Fucking bizar, een fenomeen
Hij gaat naar de top, Max is de nummer 1!
3 uur tochG_Dragon schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:54:
:strip_exif()/f/image/glDj03gJ5tXbhO6utgGh6vyw.png?f=user_large)
❤️
Je hoort wel echt de pijn in z'n stem. SneuBeerkeeper schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:53:
Alonso: "I will finish the race for the mechanics. They did a very good job today. But my back is hurting, man. This bouncing is not normal"
O ja, da’s waar.StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:54:
[...]
Hoezo niet? Alsof er dan nog geracet kan worden?
Naar welke sportschool gaat Lawson? Ik wil ook zulke brede schouders trainen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja? Wij zijn hier ook aan het twijfelen
Weet je dat zeker? Hij mompelt altijd maar wat, versta er geen zak van.Afwezig schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:53:
Dit soort races mogen wat mij betreft ook 24u duren, wat een top race dit!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Pia met 10 sec. strafpietr schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:53:
Per zorg nou niet voor een (V)SC!!!

GP tegen Max: "Back it off for a minute"
LOL
Rondetijden voor ronde 67
LOL
Rondetijden voor ronde 67
1 | VER | 1:20.472 |
2 | OCO | 1:22.108 |
3 | GAS | 1:21.783 |
4 | RUS | 1:21.886 |
Max doet even een 20.4
GP tegen Max: "Gap is 18 to Ocon"
"yeah yeah, I'll chill now"
Perez kom op!!!
Max zit nu op 18.7s.
Kijk nu al uit naar de nieuwe Lollipopmanpietr schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:55:
Hehe, Max DOTD!
En vervolgens weer een snelste rondeStefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:55:
GP tegen Max: "Gap is 18 to Ocon"
Dat wordt een epische LolliPop ManTheBrut3 schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:55:
40% DotD voor Max. Hoogste percentage ooit?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Straf Norris gaat een geldstraf worden ....
Zou wel in het hoofd van de blaaskaken van McL willen kijken. Wel echt een mokerslag voor Norris dit. Even flink op zijn plek gezet.
Max op 19s.
Niet te geloven.
Zelfs op Skysport zijn ze in 'awe' hoe goed Verstappen deze race weer is. Echt een briljante race!
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |