Iets met te vroeg juichen?dawg schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:20:
P5! Oh nee toch net niet.
In welke race 😉dawg schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:20:
P5! Oh nee toch net niet.
Dit viel me ook op. Erg raar?soulcrusher schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:20:
Totaal aantal ronden ging opeens van 70 naar 69. Uit het niks
Nah was echt wel fair dit.StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:21:
Max: "He was squeezing me to the white line, not leaving a car width"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 68% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-11-2024 20:04 ]
Heeft de hoeveelheid brandstof te maken, anders finished er niemand.
ICE ICE Baby
Alu hoedje
VER zou in rone 70 voorbij NOR gaan voor P1
En nu niet.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Russell and Hamilton under investigation for changing tyre pressures on the grid after the 10-minute warning when the race start was aborted #F1 #BrazilGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 3 november 2024
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"When you grow up your heart dies"
Vanwege die extra formatieronde. Anders hebben ze mogelijk een ronde te weinig brandstof.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
71 werd 70 vanwege de extra formation lap.Jobius schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:21:
Dit viel me ook op. Erg raar?
En nu hebben ze de ronde van Norris ook meegeteld (uiteindelijk is dankzij Norris het hele veld een keer extar rond gereden). Vandaar 70 -> 69.
Het was de 70 ronden die raar was, die klopte gewoon niet.
Rondetijden voor ronde 23
1 | RUS | 1:24.127 |
2 | NOR | 1:23.732 |
3 | TSU | 1:24.543 |
4 | OCO | 1:24.606 |
5 | LEC | 1:24.137 |
6 | VER | 1:24.267 |
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
En dat was niet eens tijdens de race!Pyr0_ schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:23:
Ik kan eigenlijk nauwelijks geloven dat er nog geen safetycar is geweest. Behalve Stroll nog niemand écht eraf geweest.
Pff dat weet zo'n team toch wel..
⏩ PVOutput☀️
Ah, ik snap hem. Thanks.Dido schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:23:
[...]
71 werd 70 vanwege de extra formation lap.
En nu hebben ze de ronde van Norris ook meegeteld (uiteindelijk is dankzij Norris het hele veld een keer extar rond gereden). Vandaar 70 -> 69.
Het was de 70 ronden die raar was, die klopte gewoon niet.
Idd, ik zit er op te wachten om even snel wat voedsel klaar te maken.Pyr0_ schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:23:
Ik kan eigenlijk nauwelijks geloven dat er nog geen safetycar is geweest. Behalve Stroll nog niemand écht eraf geweest.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tsunoda is te traag en Ocon kan niet inhalen. Gunstig voor Norris helaas.Vos schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:24:
TSU is echt te traag.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Haha, hierom kwam ik er ook op. Heb het klaar staan in de keuken, maar wil geen seconde missen.Bossie schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:24:
[...]
Idd, ik zit er op te wachten om even snel wat voedsel klaar te maken.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Komt wel nog als het over enkele minuten weer harder gaat regenenPyr0_ schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:23:
ICE ICE Baby
Question?djmuggs schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:25:
MCL heeft italiaanse adviseurs in dienst tegenwoordig?
www.google.nl
1 | RUS | 1:24.470 |
2 | NOR | 1:24.877 |
3 | TSU | 1:24.910 |
4 | OCO | 1:25.061 |
5 | VER | 1:24.156 |
We are checkingdjmuggs schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:25:
MCL heeft italiaanse adviseurs in dienst tegenwoordig?
Een straf voor RUS komt NOR niet slecht uit natuurlijk

Of parkeer de podium ceremonie totdat de beslissing is gemaakt. Beetje raar als iedereen op het podium staat en je plek daarna nog wordt afgepakt.G_Dragon schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:25:
Ik zou het persoonlijk wel een grote dumper vinden als ze na de race het podium nog aanpassen... Dat is toch wel iets wat van mij gewoon tijdens de race moeten beslissen..
3 Nov 2024, 17:26:36, Lap 26
Echt bijzonder dat ze nu zo lang wachten met een oordeel. Dat is wel wat Stella wil: gedegenheid boven snelheid.G_Dragon schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:25:
Ik zou het persoonlijk wel een grote dumper vinden als ze na de race het podium nog aanpassen... Dat is toch wel iets wat van mij gewoon tijdens de race moeten beslissen..
Maar dat past niet in het pro-britse narratiefDido schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:27:
[...]
Een straf voor RUS komt NOR niet slecht uit natuurlijk
3 Nov 2024, 17:27:07, Lap 27
Dat moeten we nog zien, wat als de rest allemaal pit?Jorah_Newstone schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:26:
Wat een gekke strat van ferrari zeg.
Vaak bu'j te bang!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
⏩ PVOutput☀️
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kan ideaal worden voor nu te pitten als er een safety car komt
⏩ PVOutput☀️
WAAROM NOU VSC pas NADAT Verstappen na de pit ingang is??
Echt, je kon er op wachten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
https://f1manager.info/ranking/4605
de safety car was er nu toch zeer snel, daar gaan we nu toch weer niet over vallen hé?MikeyMan schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:29:
Goh... Weer eens gewacht met de vsc???
3 Nov 2024, 17:30:21, Lap 29
⏩ PVOutput☀️
Zeer snel? Zat weer 30s+ tussenAppleFan2007 schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:30:
[...]
de safety car was er nu toch zeer snel, daar gaan we nu toch weer niet over vallen hé?
3 Nov 2024, 17:31:07, Lap 29
wat een regen nu.
Max die doorgaat.
Wat een race zeg
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Maar hulkenberg zat niet zo erg gestrand zoals gisteren, de mogelijkheid dat hij verder kon rijden was echt wel groot
Denk het ook, en dan kan max gratis banden wisselen lolTk55 schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:31:
Het is wel zo nat, dit wordt zo red flag of niet?
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |