Regen is een Britse uitvinding. Just sayingKlaasjeNL schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:01:
Brittannië gooit letterlijk alles in de strijd om Norris zoveel mogelijk voordeel te geven.
Kijk wel uit naar de race zo hoor, alvast de hele avond vrij gemaakt. Want als dit de trend is voor vandaag dan gaan we die 4u max race tijd wel halen.
Q3 WILL RESUME AT 13:08
3 Nov 2024, 13:04:15
3 Nov 2024, 13:04:15
Mad Max bij Sky zonder al te veel te zeggen
max: you know honestly, i’ll let it go. it’s so stupid anwyay to talk about, it's ridiculous
— nini (@SCUDERIAFEMBOY) 3 november 2024
oh he’s MAD mad! pic.twitter.com/468OpHnueT
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De bezoekers krijgen in ieder geval wel waar voor hun geld
Heb je als 1e crasher in je team ook als 1e recht op de onderdelen?
ICE ICE Baby
Hoorde ik Albon naar de remmen vragen? Want een break fail zou dit wel verklaren.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Oh haha ja straks
I need to get some coffee
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Hij heeft toch netjes een break nuMarc H schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:05:
Hoorde ik Albon naar de remmen vragen? Want een break fail zou dit wel verklaren.
Latifi en Sargeant hadden dat niet vermoed ikdjmuggs schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:05:
Heb je als 1e crasher in je team ook als 1e recht op de onderdelen?
Russell niet meer under investigation voor dat lompe terugkomen op de baan?
Mad max is goed voor de raced-vine schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:05:
Mad Max bij Sky zonder al te veel te zeggen
[Twitter]
Pauze?Marc H schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:05:
Lijkt me geen brake fail, hij kwam bij het remmen op de witte lijn, leek het.
Was dit in America vanwege de banden?StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:06:
Even geleend van de buren van Reddit:
[Afbeelding]
2 Mclarens, 2 Red Bulls, en 2 gevonden Forti Fords uit een barn-find.StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:06:
[Afbeelding]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Hij reed op de witte lijnMarc H schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:05:
Zelfs niet eens geel.Dirickteur schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:06:
Russell niet meer under investigation voor dat lompe terugkomen op de baan?
Als Norris hem nu in de poeier rijdt, dan krijgt hij toch de auto van Piastri.
Nou, daar gaan we weer. Hoe snel de volgende crash? Ik zeg over 1,5 minuut!
Ik heb wat teruggekeken.
Leclerc duwde Verstappen al een paar seconden nadat Stroll crashte, naar P11. Daar viel niks aan te doen. Dat daarna nog een paar coureurs een ronde mochten zetten, maakte het alleen maar erger.
Maar ik schat zo in dat Sainz, Colapinto en Albon niet meer mee gaan doen of tenminste niet in hun kwalificatie posities. Die vallen weg. Stroll en Alonso denk ik wel.
Maar gezien de hoeveelheid crashes en de verwachting dat we meer regen krijgen, tja las deze race maar af...
Leclerc duwde Verstappen al een paar seconden nadat Stroll crashte, naar P11. Daar viel niks aan te doen. Dat daarna nog een paar coureurs een ronde mochten zetten, maakte het alleen maar erger.
Maar ik schat zo in dat Sainz, Colapinto en Albon niet meer mee gaan doen of tenminste niet in hun kwalificatie posities. Die vallen weg. Stroll en Alonso denk ik wel.
Maar gezien de hoeveelheid crashes en de verwachting dat we meer regen krijgen, tja las deze race maar af...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wel diep respect voor deze lui vandaag, want wat moeten die toch hard werken 
:strip_exif()/f/image/N6RDm5eyQsEyp1K27Y7nssBp.jpg?f=fotoalbum_large)
Persoonlijk vind ik dat er wel vaker een regen kwalificatie mag zijn in een seizoen, dit is voor de kijker toch genieten!
:strip_exif()/f/image/N6RDm5eyQsEyp1K27Y7nssBp.jpg?f=fotoalbum_large)
Persoonlijk vind ik dat er wel vaker een regen kwalificatie mag zijn in een seizoen, dit is voor de kijker toch genieten!
Of het plaatje van Hamilton in zijn eentje..StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:06:
[Afbeelding]
Nee, het moet wel realistisch blijven. Beide Mclarens rijden nog...Exocet schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:09:
[...]
Of het plaatje van Hamilton in zijn eentje..
VCARB heeft wel een goede dag op deze manier.
Blijven toch nog best wat mensen in de pits hangen. Vreemd, je zou toch denken dat ze zsm naar buiten willen en tijd zetten...
T-car weer invoeren.DeBaroN schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:08:
Als Norris hem nu in de poeier rijdt, dan krijgt hij toch de auto van Piastri.
En een 2016 scenario door de neus laten boren..? Laat ze maar racenDaniëlWW2 schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:09:
Ik heb wat teruggekeken...
Alleen RUS was nog in de pits. Ja, ALO en STR staan nu ook aangegeven als in de pits. Maar uh, in stukken ja.Pyr0_ schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:10:
Blijven toch nog best wat mensen in de pits hangen. Vreemd, je zou toch denken dat ze zsm naar buiten willen en tijd zetten...
Het zijn maar 10 mensen op de baan, Dat is iets van dikke 8 sec gaten bij eerlijke verdeling.Pyr0_ schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:10:
Oehh Piastri, dat is een fikse streep in z'n onderbroek.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wauw Yuki en TSU!
Toch nog een felle strijd zo op het einde
Toch knap gedaan door Norris. Uiteindelijk wel echt de beste.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nou tot over een paar uurtjes, was een lange kwali
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nou ja, hopen dat dit deel 1 was van 2 delen.Humma Kavula schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:14:
Wauw, wat een feest was dit!
Wat een startopstelling, kan een leuke race worden
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
1 uur en 44 minuten verder en we zijn klaar. Die 4 uur tussen kwalificatie en race is een stuk korter geworden
Heel goed van zowel Tsunoda als Lawson! Hopelijk kunnen ze straks beetje aanvallen vooraan en het wat lastig maken. Wishful thinking...
De engineer heeft ook koffie nodig @G_Dragon !
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Zelfs TSU's engineer zegt "P3 tomorrow"
.
Gereden voor tweeG_Dragon schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:13:
Wauw Yuki en TSU!
Dat hoorde ik ook.
Die staat morgen op een lege startgrid
Dat worden een leuke eerste aantal rondes van de race, mits ze er niet weer allemaal af knetteren.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Je bedoelt, "kan geen normale race worden."Gynnad schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:14:
Wat een startopstelling, kan een leuke race worden
How do you save a random generator ?
Zo, laat P1 en P2 het maar lekker samen uitvechten dan.
TSU
TSU

Hoe laat starten we eigenlijk (in theorie)?
Weet iemand de Braziliaanse versie van de F1 theme te vinden?
INCIDENT INVOLVING CAR 22 (TSU) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT ENTRY
3 Nov 2024, 13:16:00
Interviews op de grid? Nope, in de pits. Last second naar binnen.
3 Nov 2024, 13:16:00
Interviews op de grid? Nope, in de pits. Last second naar binnen.
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 22 (TSU) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT ENTRY
Nope, da's toch heilig?Holk schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:14:
1 uur en 44 minuten verder en we zijn klaar. Die 4 uur tussen kwalificatie en race is een stuk korter geworden
Nieuwe starttijd incoming
Wat een chaos. Giga chaos. Ik heb er van genoten. Dit wordt een mooie race.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik denk dat hij verwacht had dat er gevochten moest worden met ene Redbull in q3....Vos schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:19:
Norris snapt het zelf ook niet allemaal. Dat noemen ze geluk Norris.
"Big cheers for Yuki Tsunoda"
I see what you did there, mister interviewer
I see what you did there, mister interviewer
Schijnt een hele gladde uitvoering te zijn.StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:17:
Weet iemand de Braziliaanse versie van de F1 theme te vinden?
11:30 - 12:30PalingDrone schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:19:
[...]
Nope, da's toch heilig?
Nieuwe starttijd incoming
16:30 - 19:30 (theorie)
Kan zomaar zijn, zeker als meer teams gaan miepen want auto's moeten opnieuw opgebouwd worden zoals MA en Williams) dat het 17:30 gaat worden
Hij doelde op meerdere races, niet alleen deze q.Hippocampus schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:21:
[...]
Ik denk dat hij verwacht had dat er gevochten moest worden met ene Redbull in q3....
Yuki met microfoon is leuker dan over de boordradio
Beetje RUScistisch van je om de goeie P2 van George over te slaan
Dan hebben de Britten tenminste wat te klagen over een Brit.jan390 schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:17:
[...]
Ik denk meer naar Russell. Als hij een goede start heeft gaat hij er zeker voor
Laat Max m eerst zelf maar eens netjes naar voren rijden. Denk dat ie het daar nog best lastig gaat krijgen. Met Lewis in de buurt ook.
Kan/mag dat? Lijkt me sterk, geef je toch direct voordeel aan teams die (te)veel risico hebben genomen?Holk schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:22:
[...]
11:30 - 12:30
16:30 - 19:30 (theorie)
Kan zomaar zijn, zeker als meer teams gaan miepen want auto's moeten opnieuw opgebouwd worden zoals MA en Williams) dat het 17:30 gaat worden
Signature
Die kon ik dus niet vinden, anders had ik hem wel geplaatstPalingDrone schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:25:
[...]
Beetje RUScistisch van je om de goeie P2 van George over te slaan
Hier is ie! Zonder P2 erbij
:strip_exif()/f/image/TnNV9wbwKmOIQEGt3bCCZxNO.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 44% gewijzigd door G_Dragon op 03-11-2024 13:28 ]
I know, plaag je maar een beetjeG_Dragon schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:28:
[...]
Die kon ik dus niet vinden, anders had ik hem wel geplaatst
“Als er iemand in de muur staat met een kapotte auto, moet het meteen code rood zijn. Maar ze laten het 30 of 40 seconden doorgaan, zodat er eerst een aantal hun ronde kunnen afmaken. Maar iedereen die erachter zit, kan daarna geen ronde meer doen. Ik vind het onbegrijpelijk dat dit mogelijk is”, aldus een gefrustreerde Max. “We staan in de pitlane in de laatste pitbox, dus we moeten sowieso achteraan aansluiten. De baan en banden werd sneller en sneller. Onze snelheid was goed. Het grootste probleem was dat die rode vlag niet meteen gezwaaid werd.”
Haha en ik hap vrij snel, dus you got me
Maar Max staat zo ver achteraan door de grid-straf, de auto deed het wel ok. Behalve verkeerde planning van de pit. Bij Lewis leek het erop dat hij problemen had om de auto goed te besturen.majoh schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:27:
Laat Max m eerst zelf maar eens netjes naar voren rijden. Denk dat ie het daar nog best lastig gaat krijgen. Met Lewis in de buurt ook.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vanmiddag een verjaardag, gelukkig kijkt het feestvarken ook altijd F1
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Is al bekend wat de definitieve startopstelling is?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
* MisteRMeesteR kan niet wachten niet 
Heerlijk dagje F1 zo
Heerlijk dagje F1 zo
www.google.nl
nee alleen sainz pitstraat en albon die niet start.. dus voor nu verstappen op p15.hoevenpe schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:04:
Maar 14 in te halen
Iemand met een weer update?
Ik las dat die een uur van tevoren wordt geplaatst. Als er daarna nog coureurs 'uitvallen' blijven die plekken leeg.hoevenpe schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:04:
Makkie, hoeveel laps had ie daar ook alweer voor nodig in 2016?Peter F schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:07:
[...]
nee alleen sainz pitstraat en albon die niet start.. dus voor nu verstappen op p15.
Maar 14 in te halen
Hopelijk wordt de race niet 1 groot rode vlag festijn met lange wachttijden ertussen.
https://www.climaeradar.c...ue&tz=America%2FSao_Paulosiggy schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:09:
Qua radar zelfde beeld als tijdens de kwalificatie.
Zal wel een zooitje worden die race, als er in een paar rondjes al zoveel vanaf gegaan zijn.
HAM net in de auto van Senna een rondje aan het rijden. Handje van het stuur, vlag in de hand. Moet toch mooi zijn, als je in de auto van je idool mag rijden.
[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 03-11-2024 15:15 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Ben er bang voor.. weer ziet er niet heel veelbelovend uitPyr0_ schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:10:
[...]
Hopelijk wordt de race niet 1 groot rode vlag festijn met lange wachttijden ertussen.
Alonso en Stroll moeten toch ook serieus gerepareerd worden? Colapinto idem?Peter F schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:07:
nee alleen sainz pitstraat en albon die niet start.. dus voor nu verstappen op p15.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Gran Canaria, 25 graden, zon en strak blauwe lucht.siggy schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:09:
Of bedoel je dat niet
Ik hoop op wisselende omstandigheden met veel pitstops van inters naar gokken op slicks en weer naar full wet. Maar we hebben tot nu toe toch wel gezien dat het weer daar op dit moment niet te voorspellen is.
Laat Lando maar dichterbij komen, is toch alleen maar gaver tot het einde van het seizoen.
1 op 1 reparaties mogen zonder Parc ferme te breken geloof ik.hoevenpe schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:16:
[...]
Alonso en Stroll moeten toch ook serieus gerepareerd worden? Colapinto idem?
albon zelf heeft gezegt dat hij niet mee deed Williams heeft een paar minuten daarna ontkent dat al besloten was volgens dit nieuws bericht https://nl.motorsport.com...ranco-colapinto/10670176/
Daniel en ik zijn het vaak niet eens met elkaar echter dit is een zeer goede beslissing van Daniel.DaniëlWW2 schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:31:
[modbreak] En deze gaat dicht tot voor de race. Want dit is echt geen niveau meer...[/]
Daniel dank hiervoor!
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |