Normaal hebben ze brandstof voor een paar rondjes aan boord (out lap, in lap en 1-2 snelle rondes), bij regen hebben ze vaak genoeg aan boord voor de hele sessie omdat het alle kanten op kan gaan en de baan vaak beter wordt als je langer rond rijdt op de banden.Quad schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:12:
Ze moeten nu veel rondjes rijden, hebben ze ook veel meer brandstof dan anders mee denk ik?
Sainz eraf.
Regen kwalificaties.. reminder om die niet meer live te kijken.
Kom op nu volop regen
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hoe droger de baan, hoe sneller de McLaren/Norris.Richh schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:14:
Norris net in de laatste 5, maargoed 5 min is lang genoeg voor een herstart...
Kans groot dat er straks weer een af gaat en op z’n minst geel veroorzaakt wordt tricky met de tijd
Kan niet goed zien of het nog regende,maar de baan wordt natter en zie ik Norris niet verbeteren.
Oh Bernie Collins zegt nu dat er regen aan komt.
Marshalls, doe maar heeeeeeeel rustig aan.
Marshalls, doe maar heeeeeeeel rustig aan.
Je mag niet tanken als de kwalificatie nat isTransportman schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:14:
[...]
Normaal hebben ze brandstof voor een paar rondjes aan boord (out lap, in lap en 1-2 snelle rondes), bij regen hebben ze vaak genoeg aan boord voor de hele sessie omdat het alle kanten op kan gaan en de baan vaak beter wordt als je langer rond rijdt op de banden.
Niet spannend genoeg voor je?Justevo schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:14:
Z'n motor sloeg wel meteen af, ik weet niet of dat goed is.DaniëlWW2 schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:13:
Dat was denk ik Sainz zijn versnellingsbak...
NOR kan echt niet rijden in de regen. GIng er zelf ook bijna vanaf op de zelfde plek als SAI.
PIA wel weer echt fantastisch, als de omstandigheden straks net zo zijn zie ik hem wel als winnaar.
PIA wel weer echt fantastisch, als de omstandigheden straks net zo zijn zie ik hem wel als winnaar.
Er komt meer regen aan over circa 10 minuten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Harde regen nu
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Pierre schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:13:
Sainz sukkel.

Toch wel in de box? Dus niet in de slow lane, maar wel binnen in de pitbox.
Maar wie zegt dat het droger gaat worden?TheBrut3 schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:14:
[...]
Hoe droger de baan, hoe sneller de McLaren/Norris.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Post-It op je scherm plakken is makkelijker terug te vinden.Justevo schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:14:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Just under six minutes to go in Q2 when it restarts, and the radar says more rain in 20 minutes #F1 #BrazilGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 3 november 2024
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Je zult maar hartpatiënt zijn en een zwak hart hebben.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wel lastig voor Piastri straks. Hoeveel man moet hij voorbij laten om Norris aan de punten te helpen?
Haters everywhere but I don’t really care
"Hier zullen ze blij mee zijn, de monteurs. Zoveel tijd zit er normaal gesproken niet tussen de kwalificatie en de race".
Ik ben weer even per ongeluk op Nederlands blijven hangen, maar is dit het sarcasme van Nelson? Of blijft het gewoon puur onkunde?
Ik ben weer even per ongeluk op Nederlands blijven hangen, maar is dit het sarcasme van Nelson? Of blijft het gewoon puur onkunde?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/o03lxjIkBsIAUkfiea7M1QBI.gif?f=user_large)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Maar je moet als coureur natuurlijk wel voorzichtig zijn want je moet over een paar uur racen. Als je de auto helemaal aan gort rijdt... Iemand enig idee hoelang reparaties duren? Zoals Sainz bijv. als ook zijn versnellingsbak vervangen moet worden?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
StefanVerkerk schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:16:
[...]
Je zult maar hartpatiënt zijn en een zwak hart hebben.
Zwak is het niet
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Geen probleem voor Max als dat gebeurd.LZ86 schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:15:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Q2 WILL RESUME AT 12:20
3 Nov 2024, 12:16:51
3 Nov 2024, 12:16:51
[ Voor 7% gewijzigd door StefanVerkerk op 03-11-2024 12:17 ]
Ze zeiden op F1TV dat dit niet mag als het nat isTransportman schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:16:
[...]
Toch wel in de box? Dus niet in de slow lane, maar wel binnen in de pitbox.
Het voelt echt wel weer als 2018-2020. Dit hopen op externe factoren voor een gunstiger resultaat. Weet nog niet of ik het leuk vind of niet.
Does anybody know where the toilets are?
Dat gaat automatisch. Heeft op zichzelf verder niks te betekenen.Hippocampus schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:15:
[...]
Z'n motor sloeg wel meteen af, ik weet niet of dat goed is.
#regendans
Ik weet het wel, ik vind het helemaal niets. Het is veel leuker als de coureurs onder enigszins gelijke omstandigheden hun tijden kunnen zetten.twi schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:17:
Het voelt echt wel weer als 2018-2020. Dit hopen op externe factoren voor een gunstiger resultaat. Weet nog niet of ik het leuk vind of niet.
Vraag me af of iemand überhaupt gaat verbeteren. Zelfs als het niet gaat stortregenen dan is de baan kouden en verdwijnt de racelijn.
Dan heeft iedereen 1-2 rondes nodig om zijn inters op temperatuur te krijgen. Kan me niks anders voorstellen dat er nog een gele vlag komt.
Advocaat van de duivel. Max moet het gewoon zelf even naast de baan parkeren zonder schade te rijden
Dan heeft iedereen 1-2 rondes nodig om zijn inters op temperatuur te krijgen. Kan me niks anders voorstellen dat er nog een gele vlag komt.
Advocaat van de duivel. Max moet het gewoon zelf even naast de baan parkeren zonder schade te rijden
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dat leek wel op Sam Bankman Fried bij Ferrari bij het linker voorwiel
Beter dan dat VSC geregisseer…twi schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:17:
Mijn boefje is liev!
Hé Perez, wil je een extra centje verdienen? Zorg eens voor een dubbel geel?
(Geintje natuurlijk, dat zou niet sportief zijn!)

(Geintje natuurlijk, dat zou niet sportief zijn!)
Ja want geen drive meer.Hippocampus schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:15:
[...]
Z'n motor sloeg wel meteen af, ik weet niet of dat goed is.
Maar dat was een crash op het achterwiel de muur in. Ik zag dat de boel al ingedeukt was. Die versnellingsbak is vrijwel zeker verloren. Want ze kunnen niet tegen dit soort botsingen. Je kan beter direct met de achterkant de muur ingaan dan dit.
Volgens de voorspellingen komt de zware regen net na de Q2. Iedereen dus 1 run op inters, met Norris voorop.
Volgens McL in 4 minuten meer regen, dus Norris heeft 2 snelle rondjes voordat het harder begint te regenen.
Ik begin zo moe te worden van het gehijg en hypen op F1TV...
Dat wordt een flinke rebuild voor de ferrari monteurs... Met de race over 4uur, wordt krap...DaniëlWW2 schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:20:
[...]
Ja want geen drive meer.
Maar dat was een crash op het achterwiel de muur in. Ik zag dat de boel al ingedeukt was. Die versnellingsbak is vrijwel zeker verloren. Want ze kunnen niet tegen dit soort botsingen. Je kan beter direct met de achterkant de muur ingaan dan dit.
Hé wat goed dat je F1TV kijkt. Want daar zit een optie in om enkel met 'FX' geluid te luisteren, zonder commentaar. Even zoeken naar de instellingen! Succes.mikkelnl schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:20:
Ik begin zo moe te worden van het gehijg en hypen op F1TV...

Ik denk dat NOR geluk heeft en neet op.tijd is om z'n tijd te verbeteren
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Norris een stuk sneller. Die gaat het halen, regen komt net te laat.
Jeetje. Ocon vliegt er effe voor bij Verstappen.
Nou dit wordt easy peasy voor Norris......
Je ziet dat Stella nu al klaar staat om te gaan kkagen dat het weer oneerlijk is en anti-McLaren, en dat het verboden zou moeten zijn voor Red Bull om een regendans te doen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oh kom op zeg...
Max moet aan de bak.....
Jammer, Verstappen P11. Wat een gezeik dit. Bah.
Dit verzin je toch niet…
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Max reed door dubbel geel. Zijn tijd wordt afgenomen.
EN GENAAID!!
https://f1manager.info/ranking/4605
Uh, daar kan de FIA niks aan doen. Fout van Stroll.LZ86 schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:25:
Fuck de FIA
Pff Norris heeft voor de zoveelste keer geluk zeg.
Je zou bijna zeggen dat VER het WDC niet meer mag halen dit jaar, tjongejonge
[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 03-11-2024 12:26 ]
GVD, ze laten de mc Larens eerst over start finish komen en vervolgens komt er pas ROOD
WTF sorry
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Laat het schuimbekken hier maar beginnen
PSN: xMaurice93
Wat een gepruts bij Red Bull
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Kak, zo gaat het hele feestje toch finaal het doucheputje in voor RBR.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dus ze laten de rondjes lopen en wachten met rood. Really. Really?
Dubbel geel? Voor hoe lang? Want dan moeten er wss nog wat tijden afgenomen worden en dan is Verstappen misschien door?
Max is volop aan het schelden over de teambak maar dat wordt door de FOM gecensureerd op de onboard. Jammer. Had zijn gescheld wel willen horen.
Die gifbeker moet ook helemaal leeg.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Maar waarom moet dat geel zo lang duren?
Eerst Norris een snelle tijd en dan pas een keer rood.
Eerst Norris een snelle tijd en dan pas een keer rood.
Verstappen pannenkoek
When it rains it pours voor ver
Max out.
5 gridplaatsen
Dit wordt een heleboel punten voor nor dit weekend
Max out.
5 gridplaatsen
Dit wordt een heleboel punten voor nor dit weekend
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Tja, ook een fout van Red Bull. Norris heeft nog 2 snelle rondes neergezet na de rode vlag, waar was VER? Wat ontzettend dom.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |