Dan kan ik op tijd naar bed toesiggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:46:
[...]
Of iedereen knalt gewoon iedereen eruit en niemand finisht de race. That would be legendary
Ik heb juist het idee dat Norris helemaal niet zo’n goede starter is juist. Mis ik hier iets?sly___ schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:40:
Norris had volgens mij makkelijk pole kunnen pakken, ze hebben er bewust voor gekozen niet op de eerste rij te staan.
Hun starts zijn de beste van t veld momenteel, Max zou wel eens kind van de rekening kunnen worden. Ben er niet gerust op.
Monaco '96 achtig, volgens mij kwam daar alleen het podium rijdend over de finish en werden er maar 6 oid geklasseerd.siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:46:
[...]
Of iedereen knalt gewoon iedereen eruit en niemand finisht de race. That would be legendary
Kan me weinig goede starts herinneren (i.i.g. als die vanaf pole start) van NorrisZeromaNoiS schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:57:
[...]
Ik heb juist het idee dat Norris helemaal niet zo’n goede starter is juist. Mis ik hier iets?
In de rubriek "Dat doet tie anders nooit?'
Gisteren tijdens de kwalificatie was de bandeninformatie niet correct toen bleek dat de McLaren en Ferrari coureurs op andere banden reden dan stond aangegeven. Het was te wijten aan een servercrash maar Pirelli heeft het nog in ondezoek omdat het niet eerder gebeurd is.
https://www.motorsport.co...phics-confusion/10667356/
Gisteren tijdens de kwalificatie was de bandeninformatie niet correct toen bleek dat de McLaren en Ferrari coureurs op andere banden reden dan stond aangegeven. Het was te wijten aan een servercrash maar Pirelli heeft het nog in ondezoek omdat het niet eerder gebeurd is.
https://www.motorsport.co...phics-confusion/10667356/
De auto start niet slecht. Norris lijkt ook okay te reageren. Maar verder... lijn, verdedigen, laat die nog wel eens steken liggen.ZeromaNoiS schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:57:
[...]
Ik heb juist het idee dat Norris helemaal niet zo’n goede starter is juist. Mis ik hier iets?
Dat i.t.t. Verstappen jaren terug die best vaak een anti stall had en dergelijke.
21.00 Arbeit macht leider gar nicht frei.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:32:
Hoe laat begint de race? Morgen moet er natuurlijk gewoon weer gewerkt worden.
Heb het niet zo met die avondraces. Liever om 4.00
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dan kijk je even in de startpost.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:32:
Hoe laat begint de race? Morgen moet er natuurlijk gewoon weer gewerkt worden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Start hangt ook heel vaak af van je materiaal. Of je nu Norris, Verstappen of Zhou heet.RobertMe schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:15:
[...]
De auto start niet slecht. Norris lijkt ook okay te reageren. Maar verder... lijn, verdedigen, laat die nog wel eens steken liggen.
Dat i.t.t. Verstappen jaren terug die best vaak een anti stall had en dergelijke.
een treffende spreuk
Dat schreef / impliceerde ik dan ookpro_6or schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 15:57:
[...]
Start hangt ook heel vaak af van je materiaal. Of je nu Norris, Verstappen of Zhou heet.
Voor vandaag is met de lange run naar T1 is Mexico iig extra moeilijk voor de pole starter.RobertMe schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:14:
[...]
Dat schreef / impliceerde ik dan ookDe launch van de McLaren is goed, daar waar in het verleden de launch van de Red Bull nog wel eens slecht was (IIRC zowel met Renault als Honda motoren). Echter zijn de starts van Norris wel vaak slecht in de zin van dat die voor T1 de leiding alweer kwijt is. Terwijl als die niet op pole start, die vaak wel een plekje wint of in ieder geval niet snel verliest.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Tegenwoordig is het gelukkig wel consistent.siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:38:
[...]
Nouja, persoonlijk vind ík het raar dat kerbstones niet worden gezien als onderdeel van de baan. Maar het hele concept van track limits vind ik treurig, en komt eigenlijk alleen maar omdat grindbakken naar het verleden zijn gedaan. O.a. omdat 'we' graag zoveel mogelijk auto's in de race willen houden ipv na een spin uitvallen.
Vroeger was het random en in de apex van de bocht dat kerbs niet bij tracklimits in zaten, maar exit kerbs wel etc.
En soms gingen ze in 1 bocht wel opletten.
[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 27-10-2024 16:32 ]
PSN
Nou, voetbal was niet goed, ging nergens over. Dan maar hopen dat het vanavond een beetje leuk wordt en Verstappen zo hoog mogelijk eindigd en voor Norris
Normaal kun je er wel wat van zeggen, maar ik heb echt geen idee waar de RBR staat t.o.v. Ferrari en McLaren. Ik ben benieuwd hoe de start gaat. Ik denk dat Max Sainz graag tussen hem en Norris in wil hebben, maar dan moet Norris er niet tussendoor komen in de lange run naar bocht 1. Zou Carlos bewust een tow geven aan Norris, omdat die op het rechte stuk het traagst is van de twee?Charles Hill schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 16:33:
Nou, voetbal was niet goed, ging nergens over. Dan maar hopen dat het vanavond een beetje leuk wordt en Verstappen zo hoog mogelijk eindigd en voor Norris
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik gok VER P3 of eruit in bocht 1Grrrrrene schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 17:11:
[...]
Normaal kun je er wel wat van zeggen, maar ik heb echt geen idee waar de RBR staat t.o.v. Ferrari en McLaren. Ik ben benieuwd hoe de start gaat. Ik denk dat Max Sainz graag tussen hem en Norris in wil hebben, maar dan moet Norris er niet tussendoor komen in de lange run naar bocht 1. Zou Carlos bewust een tow geven aan Norris, omdat die op het rechte stuk het traagst is van de twee?
Echt niet. Verstappen rijdt daar de laatste jaren (lees: sinds Monaco 2018) veel te berekend voor. Zijn laatste on track crashes die ik mij kan herinneren zijn Silverstone & Monza 2021 (en Hongarije, maar daar was die echt innocent bystander).
Edit:

[ Voor 13% gewijzigd door RobertMe op 27-10-2024 17:54 ]
We weten niks over de racesnelheid van RB, en hun banden gaan er altijd veel eerder aan dan die van Mcl en Ferrari. Mischien is het al klaar voor beide heren in de eerste bocht...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Over een uur om 19.00
LIVE: Mexico City Grand Prix Build-Up
Vroeg of laat gaat Norris 'snappen'. Dan liever op iemand anders dan Verstappen.Mach schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:43:
Wat mij betreft knalt niemand iemand eruit en krijgen we gewoon een mooie race
Ik voel de spanning bij hem al steeds meer toenemen, en hij is ook niet meer de guitige, grappige, leuke jongen voor de camera nu het serieus wordt qua WDC en zijn kansen hierop.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Als Sainz dat doet wint Norris. McL is altijd het sterkst in de tweede stint.Grrrrrene schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 17:11:
[...]
Normaal kun je er wel wat van zeggen, maar ik heb echt geen idee waar de RBR staat t.o.v. Ferrari en McLaren. Ik ben benieuwd hoe de start gaat. Ik denk dat Max Sainz graag tussen hem en Norris in wil hebben, maar dan moet Norris er niet tussendoor komen in de lange run naar bocht 1. Zou Carlos bewust een tow geven aan Norris, omdat die op het rechte stuk het traagst is van de twee?
Hongarije divebomb op Lewis dit jaarRobertMe schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 17:53:
[...]
Echt niet. Verstappen rijdt daar de laatste jaren (lees: sinds Monaco 2018) veel te berekend voor. Zijn laatste on track crashes die ik mij kan herinneren zijn Silverstone & Monza 2021 (en Hongarije, maar daar was die echt innocent bystander).
Edit:
, Oostenrijk dit jaar natuurlijk. Maar dat kwam ook heel raar uit met wiel op wiel en nog beide een lekke band.
PSN
Oe ja, dat was er wel eentje ja. Toen moest die weer even laten zien wie het alfa mannetje is. Zoals altijd tegen Hamilton (net zoals in Brazilië '22, en het hele '21 seizoen).
En als de rollen waren omgekeerd was het 'moving under breaking'
Het zijn allemaal lieverdjes.
Nog even de officiële Pirelli wie heeft welke banden nog over overzicht.

Starten op de medium en dan naar de hard. Weer bijzonder veel variatie mogelijk. Ik snap niet waarom men niet accepteerd dat het Pirelli-experiment gewoon gefaald heeft?Chocoball schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 18:29:
[Afbeelding]
Ocon gaat vanuit de pitstraat starten vanwege nieuwe motoronderdelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Chocoball op 27-10-2024 18:42 ]
Hoezo is het Pirelli experiment gefaald? Je doelt toch niet op "niemand die nog softs heeft"? Want dat is gewoon een gevolg van de huidige regels, X banden krijgen ze geleverd van elke compount en ze moeten "periodiek" banden inleveren. Dan is het niet zo gek dat niemand meer softs heeft en iedereen grofweg dezelfde banden heeft (2 mediums en 1 hard).siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 18:40:
[...]
Starten op de medium en dan naar de hard. Weer bijzonder veel variatie mogelijk. Ik snap niet waarom men niet accepteerd dat het Pirelli-experiment gewoon gefaald heeft?
Nee, weinig variatie in strategie ondanks de kaasbandjes. Dat was het hele idee, meer variatie in strategie, meer pitstops, en we zitten al een tijdje op nagenoeg geen variatie. Weinig veranderd tov Goodyear/Michelin/Bridgestone.RobertMe schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:04:
[...]
Hoezo is het Pirelli experiment gefaald? Je doelt toch niet op "niemand die nog softs heeft"? Want dat is gewoon een gevolg van de huidige regels, X banden krijgen ze geleverd van elke compount en ze moeten "periodiek" banden inleveren. Dan is het niet zo gek dat niemand meer softs heeft en iedereen grofweg dezelfde banden heeft (2 mediums en 1 hard).
Maar never mind, FIA/FOM zal nooit toegeven dat ze beter kunnen teruggaan, zelfs niet onder de noemer 'duurzaamheid', gewoon bandjes die 300km kwalificatierondjes aankunnen
Back 2 Mexico. Het is wel een stuk vrolijker bij de GP buildup dan gemiddeld.
Wij als Europeanen hebben niks te klagen qua uitzend tijdenstreamnl schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:16:
Oké… 2000uur was beter geweest.
Nu ben ik letterlijk aan het wachten totdat het racen begint.
PSN
Fotosoep uit 'The Wolf of Wal Street'? How fitting
Kwam Perez zelf mee op social media toen het gerucht kwam over zijn pensioenaankonidging in Mexico.siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:29:
[...]
Fotosoep uit 'The Wolf of Wal Street'? How fittingScam artist
Dus nog meer praatjes en weinig prestaties. Volgens mij heeft er iemand niet echt begrepen waar The Wolf Of Wallstreet over ging tbh.Chocoball schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:30:
[...]
Kwam Perez zelf mee op social media toen het gerucht kwam over zijn pensioenaankonidging in Mexico.
Ja, echt hè? Een lange, lange zondag zo.streamnl schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:16:
Oké… 2000uur was beter geweest.
Nu ben ik letterlijk aan het wachten totdat het racen begint.
Gelukkig start zo het voorprogramma bij zowel F1TV en SkyF1. Martin Brundle zo weer met zijn gridwalk?
Ik vind die avondraces wel prima, deze in Mexico zorgt er voor dat je nog wat aan je dag hebt...
Afijn.... ik vrees een beetje voor Max zijn race..... Hij was constant aan het corrigeren, zijn auto is erg onderstuurd. Denk ook dat zijn banden worden opgevreten. Afijn.... Noris er op en er over dus.... loopt averij op qua punten, schade dus beperkt zien te houden.
Max moet dit seizoen schijnbaar ook nog een motorswap penalty ondergaan. Weet iemand hoe dit bij Noris is?
Afijn.... ik vrees een beetje voor Max zijn race..... Hij was constant aan het corrigeren, zijn auto is erg onderstuurd. Denk ook dat zijn banden worden opgevreten. Afijn.... Noris er op en er over dus.... loopt averij op qua punten, schade dus beperkt zien te houden.
Max moet dit seizoen schijnbaar ook nog een motorswap penalty ondergaan. Weet iemand hoe dit bij Noris is?
Cogitationis poenam nemo patitur
Is het nou een stuk kouder dan gisteren? Meestal voorspelt dat niet veel goeds voor de RB20. Ik ben benieuwd hoeveel vuurwerk we kunnen verwachten in bocht 1. Ik heb het idee dat pole position niet ideaal is op dit circuit.
:strip_exif()/f/image/hGC6R9IBct5b55SyVqX5RPhs.png?f=user_large)
Als ik dit mag geloven, Sainz wint.
Bron: https://gpracingstats.com/grands-prix/mexico/
[ Voor 10% gewijzigd door Illegal_Alien op 27-10-2024 19:54 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Bullet NL schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:42:
Ik vind die avondraces wel prima, deze in Mexico zorgt er voor dat je nog wat aan je dag hebt...
Norris zit nog op 4 maar normaal gaat er na 6-7 races een nieuwe motor in en met 30 races in het seizoen zou ik verwachten dat er nog een paar moeten wisselen.
Grootste probleem IMO is dat deze dan weer tot zo laat duren. Met alles er op en er aan is het 11 uur-ish, en dan nog te hopen op geen rode vlaggen. En morgenvroeg gaat de wekker gewoon weer. Dan is 8 uur (en volgens mij is het dat ook lang geweest?) toch een fijnere tijd.Bullet NL schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:42:
Ook dit weekend nauwelijks wat kunnen kijken. Dus benieuwd naar de preshow
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Voor de rest geen wijzigingen dan alleen Ocon die vanuit de pitstraat start.

Sinds een maand of vier is van 9 tot 11 savonds het enige rustige moment in huisRobertMe schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:57:
[...]
Grootste probleem IMO is dat deze dan weer tot zo laat duren. Met alles er op en er aan is het 11 uur-ish, en dan nog te hopen op geen rode vlaggen. En morgenvroeg gaat de wekker gewoon weer. Dan is 8 uur (en volgens mij is het dat ook lang geweest?) toch een fijnere tijd.
Max heeft dus nog 2 setjes nieuwe mediums waar Lando, Charles en Carlos er ieder maar 1 hebben. Verder hebben ze allemaal nog maar 1 setje nieuwe hards. Hopelijk kan Max daar nog voordeel uit halen.Chocoball schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 18:29:
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Alleen maar bij een 2 stopper. En het is twijfelachtig of het hier een 2 stopper zal worden. Hopen op een safety car op het juiste moment.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:07:
[...]
Max heeft dus nog 2 setjes nieuwe mediums waar Lando, Charles en Carlos er ieder maar 1 hebben. Verder hebben ze allemaal nog maar 1 setje nieuwe hards. Hopelijk kan Max daar nog voordeel uit halen.
We hebben al twee rode vlaggen gehad. Dus je weet maar nooit.siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:10:
[...]
Alleen maar bij een 2 stopper. En het is twijfelachtig of het hier een 2 stopper zal worden. Hopen op een safety car op het juiste moment.
Was dat niet vooral vanwege de prototype bandjes. Zag ze tijdens de highlights goed glijden daaropsjaool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:12:
[...]
We hebben al twee rode vlaggen gehad. Dus je weet maar nooit.
Nee, Albon pakte een kerb verkeerd, raakte Bearman en vloog de muur in. Yuki durf ik zo niet te zeggen.Jasphur schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:14:
[...]
Was dat niet vooral vanwege de prototype bandjes. Zag ze tijdens de highlights goed glijden daarop
Bearman reed in de weg én lifte (check onboard rear cam van Bearman) op een ongelukkig moment. Albon probeerde te ontwijken, maar had zelf beter de ronde al kunnen afbreken. Heeft weinig met een kerb te maken. Yuki blokkeerde zijn linker voorband tijdens het remmen en was te laat om recht door te gaan. Yuki was een beetje een over the limit moment.sjaool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:15:
[...]
Nee, Albon pakte een kerb verkeerd, raakte Bearman en vloog de muur in. Yuki durf ik zo niet te zeggen.
The Mexican Wolf of the Paddocksjaool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:18:
Toch wel triest dat Checo de schuld van zijn falen maar bij de RB20 blijft leggen.
Perez gelooft er nog in zo te horen op F1TV.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dan moet ik aan de uitspraak denken: "Hoop is uitgestelde teleurstelling.."Pierre schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:18:
Ah, de installatierondes. Kijken wie 'm de muur in rijdt.
#jinx

Ik heb de onboard van Bearman gezien en Albon schoot al scheef van de kerb af en overcorrigeerde. Bearman deed in principe niets verkeerd. Het werd daarom ook afgedaan als incident. Albon zou als ervaren coureur beter moeten weten en had inderdaad beter van het gas kunnen gaan en de ronde afbreken.siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:18:
[...]
Bearman reed in de weg én lifte (check onboard rear cam van Bearman) op een ongelukkig moment. Albon probeerde te ontwijken, maar had zelf beter de ronde al kunnen afbreken. Heeft weinig met een kerb te maken. Yuki blokkeerde zijn linker voorband tijdens het remmen en was te laat om recht door te gaan. Yuki was een beetje een over the limit moment.
Dat is de goto voor elke coureur toch?sjaool schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:18:
Toch wel triest dat Checo de schuld van zijn falen maar bij de RB20 blijft leggen.
Gaat het slecht, dan komt het door de auto.
Gaat het goed, dan komt het door de coureur.
[ Voor 16% gewijzigd door YakuzA op 27-10-2024 20:22 ]
PSN
En dan daarna dat beeld vanuit de pitbox met zijn zoontje en zijn “stralende” vrouwPierre schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:18:

Mijn boefje is liev!
De live timing werkt nu, dus bij deze de actuele weerparameters:Chefbierrr schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:48:
Is het nou een stuk kouder dan gisteren? Meestal voorspelt dat niet veel goeds voor de RB20. [..]
Wind
7.6 km/h N
Track
32.9 °C
Air
18.4 °C
Humidity
54.0%
Pressure
786.2 mb
Rain
No
Circuit is altijd groen / glad, daarnaast op hoogte en daardoor weinig downforce, dus heel weinig grip. Albon en Tsunoda waren ook op de gewone banden. Alleen Russell was mogelijk op testbanden. Want de tijd was gereserveerd voor de test, maar elke coureur moest zowel op een testband als een normale band rijden. Dus bv de eerste coureur het eerste deel op de testband en daarna op de normale, en de tweede coureur begon op de normale en daarna op de testband. Dus geen idee welk schema Russell opgelegd had gekregen en op welke band hij reed ten tijde van de crash.Jasphur schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:14:
[...]
Was dat niet vooral vanwege de prototype bandjes. Zag ze tijdens de highlights goed glijden daarop
Ik snap die man niet, je hebt gewonnen en de top bereikt als minister of defence in Abu Dhabi 2021. Waarom niet met opgeheven hoofd je afscheid aankondigingen en bij de laatste wedstrijd donuts draaien met WDC Max?JB schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:21:
En dan daarna dat beeld vanuit de pitbox met zijn zoontje en zijn “stralende” vrouw
Beter gaat het echt niet worden...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Geen sponsoring op e-ink schermpjes meer voor McLaren? Hadden ze een race of twee geleden nog wel. Zal vanwege gewicht zijn nu ze meedoen met het WDC
[ Voor 23% gewijzigd door Jasphur op 27-10-2024 20:27 ]
Weinig bijzonders te melden n.a.v. de installatierondes. Tsunoda die nog even zijn crew bedankte voor het repareren van de auto. Lawson die nog even track limits oefende. Niemand in de muur. De jinx werkte niet dus.
Volgens mij is nog niet iedereen op de grid. Dus het zou nog kunnenStefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:32:
Weinig bijzonders te melden n.a.v. de installatierondes. Tsunoda die nog even zijn crew bedankte voor het repareren van de auto. Lawson die nog even track limits oefende. Niemand in de muur. De jinx werkte niet dus.
Ja en nee, je hebt inderdaad wel meer aan je dag maar vind het soms wel op de grens van hoelaat het kan wordenBullet NL schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:42:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Alleen Ocon staat in de pits aangegeven, de rest staat op de grid. En wat marshalls op de baan gok ik, wat troep opruimen.siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:33:
[...]
Volgens mij is nog niet iedereen op de grid. Dus het zou nog kunnen
:strip_exif()/f/image/ghgh9W3mdKSSs8rrzmiX0ngz.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier is de race al begonnen, onze katten racen door het huis

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wacht even, Martin Brundle staat op de grid maar geen gridwalk? Te weinig celebs? Jammer!
Max niet positief, die verwacht wel wat plekken nog te verliezen.
Motorwissel gaat er dus nog wel komen, geeft hij toe.
Motorwissel gaat er dus nog wel komen, geeft hij toe.
Haha lekker beginPierre schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:36:
Hier is de race al begonnen, onze katten racen door het huis
Hier doen we met z'n allen lekker lui!
:strip_exif()/f/image/XclViRApMggIdzyhDGBx0Rs5.jpg?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zitten we naar een piratenzender te luisteren? Oh wacht, ze gaan nog zingen haha.
Wat heeft LEC toch een modellenkop
Heb je straf dat je al in bed moet liggen?G_Dragon schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:42:
[...]
Haha lekker begin
[Afbeelding]
Sowieso wel een rustige grid. Breed ook.StefanVerkerk schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:39:
Wacht even, Martin Brundle staat op de grid maar geen gridwalk? Te weinig celebs? Jammer!
Jasphur schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:46:
Wat heeft LEC toch een modellenkop
:strip_exif()/f/image/Xdi3nWHIDiIptzQj95CwGNwa.jpg?f=fotoalbum_large)
Lijkt mij geen straf, ik ben het ook aan het overwegen..Chocoball schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:46:
[...]
Heb je straf dat je al in bed moet liggen?

Knowledge reigns supreme over nearly anything
Haha nee zijn beiden moe na een mooie dag, ik heb in Zwolle op een F1 simulator gereden en mijn zwangere vrouw is met de hondjes eruit geweest samen met een vriendin. Dus lekker lui op bed de race kijkenChocoball schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:46:
[...]
Heb je straf dat je al in bed moet liggen?
Heb zelfs p2 gehaald in de racesimulator
:strip_exif()/f/image/cusowV2MjKAc7bIWyv1yGL4o.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 27-10-2024 20:48 ]
Hij zou zo maar in een amerikaanse tv serie op een high school kunnen spelen.
Lijkt wel een character uit Final Fantasy of een anime ofzo.
Een F1 simulator in Zwolle? Was de simulator verdwaalt?G_Dragon schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:48:
[...]
Haha nee zijn beiden moe na een mooie dag, ik heb in Zwolle op een F1 simulator gereden en mijn zwangere vrouw is met de hondjes eruit geweest samen met een vriendin. Dus lekker lui op bed de race kijken
Heb zelfs p2 gehaald in de racesimulator![]()
[Afbeelding]
Serieus, was het een profi sim?
Oordeel zelf zal ik zeggen:siggy schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:49:
[...]
Een F1 simulator in Zwolle? Was de simulator verdwaalt?
Serieus, was het een profi sim?
Iedereen veel plezier met de race. De eerste meters worden spannend.
Have fun iedereen!
Keer cadeau van mijn vriendin, die had als verrassing geregeld dan ik op Singapore ging rijden, was heel cool maar geen succes haha.
Muurtje tik?Pierre schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:54:
[...]
Keer cadeau van mijn vriendin, die had als verrassing geregeld dan ik op Singapore ging rijden, was heel cool maar geen succes haha.
830 meter tot bocht 1, spannend, veel fun allemaal hier. Tot straks (als ik het vol hou) morgenochtend gaat de wekker om 05.30.
Fijne race allemaal!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Fijne race iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
haha inderdaad.
Oh eindelijk! Daar gaat ie. Roll intro. Veel plezier iedereen!

Fijne race! Hopelijk veel spanning zonder rode vlaggen, dan liggen we er weer op tijd in
En nu het echte F1 thema. 
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3 katten, nice!G_Dragon schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:42:
[...]
Haha lekker begin
[Afbeelding]
Fijne race allen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |