Haters everywhere but I don’t really care
Ze hadden het volgens Brundle over 'bearings' in de ophanging. Geen idee hoe dat kan werken. Er is wat goed mis daar. Puinhoop in feite.Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:50:
[...]
hij gaf aan dat hij in de sprint er last van had, maar dat de monteurs hard hadden gewerkt om het te fixen (bij F1tv pro commentaar). Dus het was al gefixt.
Als je het zo zegt klinkt het als een hit van No Mercy.Hij geeft letterlijk aan, bij de vraag "where did the pace go":
I don't know
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
20 Oct 2024, 00:53:52
NOR zat wel echt op de limit, Max niet. Vraag is of Max hem op de limit kan zetten....dawg schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:54:
3 honderdsten. Het is ook bijna niks heh. Moet te doen zijn.
ICE ICE Baby
In een betere auto ookdjmuggs schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:55:
PER doet het nog steeds beter dan HAM op dit moment.

Nou ja, als iemand dat kan is het Max wel toch?Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:55:
[...]
NOR zat wel echt op de limit, Max niet. Vraag is of Max hem op de limit kan zetten....
absoluut. Maar deze lap deed die het niet, en had die ook moeite om de auto ingedraaid te krijgen in de laatste bocht..... Auto moet ook "willen"dawg schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:57:
[...]
Nou ja, als iemand dat kan is het Max wel toch?
20 Oct 2024, 00:57:50
RUS heeft net zo'n klote auto als HAM.
ICE ICE Baby

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Je zou bijna denken dat Alpine volgend jaar met een McLaren-motor rijdStefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:57:
Unsafe release bij Gasly, jeetje. Dat was bijna een aanrijding met Verstappen.
Heeft McLaren nu dan toch eindelijk een satteliet-team?

20 Oct 2024, 00:59:20
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Haters everywhere but I don’t really care
Max was bijna 2 tiende sneller in sector 1 en Norris was langzamer dan zijn vorige eerste sector....
[ Voor 80% gewijzigd door Waah op 20-10-2024 01:01 ]
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
ICE ICE Baby
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:57
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
[ Voor 41% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-10-2024 01:15 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

[ Voor 8% gewijzigd door Pendaco op 20-10-2024 19:43 ]
I served in a company of heroes.
Mooiboy dus toch.Quad schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:39:
Zal mij benieuwen óf en wie z'n auto van de baan af rijdt vandaag. Lijkt overall wel redelijk stabiel te zijn bij iedereen.
⏩ PVOutput☀️
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
En dat blijkt ja, dat RUS net zo'n klote auto heeft als HAMdjmuggs schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:58:
PER afzeiken in Q3 welke HAM niet eens gehaald heeft.
RUS heeft net zo'n klote auto als HAM.
[...]
ICE ICE Baby
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
⏩ PVOutput☀️
Nogal ja, hij vloog echt door S1, bizar hoeveel snelheid hij in die bochten had.Robbie T schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:01:
Verdomme. Dat was een monster ronde van Max.
Toch vervelend, dat Mercedes op deze manier McLaren helpt
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Zo stom van Max hè, om niet pole te pakken in de eerste pogingDutchie01 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:02:
laat het dan ook niet afhangen van de allerlaatste ronde...
DitAmple Energy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:03:
Gvd, dat is ook meteen de laatste keer dat ik zo lang blijf zitten voor een F1-kwalificatie.

Ik kijk sowieso bijna nooit live. Dacht laat ik eens opblijven omdat de sprint zo spannend was.....
Front row had ie al, ik denk dat hij dat dikke prima vindt, met de sprintrace in z'n achterhoofd een prima uitgangspositie.StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:03:
Verstappen kan er in ieder geval nog om lachen. Op de radio was hij ook koeltjes. Geen gevloek en getier.
⏩ PVOutput☀️
preciesHolk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:04:
[...]
Zo stom van Max hè, om niet pole te pakken in de eerste poging![]()
Zeker als ze morgen weer problemen met mediums hebben bij McLaren. De Ferrari's zitten erachter.
Ja, bij een okay start gooit ie het gewoon aan de binnenkant van Norris straks.Quad schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:04:
[...]
Front row had ie al, ik denk dat hij dat dikke prima vindt, met de sprintrace in z'n achterhoofd een prima uitgangspositie.
Ik zag een belchinees op de tribune
ICE ICE Baby
Genoeg gebeurd tijdens de kwalificatie, jammer van de anti climax. Zin in de race morgen, zeker na de sprintrace en hoe dicht het bij elkaar zat met de top 4!Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:04:
[...]
Dit![]()
Ik kijk sowieso bijna nooit live. Dacht laat ik eens opblijven omdat de sprint zo spannend was.....
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nu de Ferrari's niet met elkaar vechten... Max meteen naar P1 en dan de Ferrari's er overheenDaniëlWW2 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:05:
Maar dan krijgen we morgen Norris die op pole start. Dus.
Zeker als ze morgen weer problemen met mediums hebben bij McLaren. De Ferrari's zitten erachter.

Ik ga er vast over dromen. Trusten!
P10, dat is bijna P1 toch (met een 0 er achter)?hoevenpe schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:06:
Heeft Perez een tijd?

Weer een rode flag die een mogelijke pole killed.
Maar, ziet er goed uit.
Ik denk wel dat Norris héél laag afgesteld staat. Niet normaal hoe die over de grond bonkte in sector 1. Maar die gaan ze toch niet schrappen op plank wear. Of ze hebben een hele goede bib-versteller natuurlijk.
een treffende spreuk
Ja, die heet no timehoevenpe schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:06:
Heeft Perez een tijd?
Een betere dan iedereen vanaf P10hoevenpe schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:06:
Heeft Perez een tijd?
ICE ICE Baby
Ik snap dat het laat is, maar laten we scherp blijven: het is slechts dubbel geel.pro_6or schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:06:

Als ze Lewis er voor schrappen en een Ferrari, dan doen ze het ook Norris hoorpro_6or schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:06:
Aaahhhh bffffllll.
Maar, ziet er goed uit.
Ik denk wel dat Norris héél laag afgesteld staat. Niet normaal hoe die over de grond bonkte in sector 1. Maar die gaan ze toch niet schrappen op plank wear. Of ze hebben een hele goede bib-versteller natuurlijk.

Geeft aan dat ze weer op het goede spoor zitten met die auto
Max is een ding, de Ferrari's iets heel anders. Als die het ook langer volhouden, dan gaat dat echt nog wat worden.TheBrut3 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:10:
Norris klonk in het interview alsof hij weet dat morgen de banden het niet gaan houden ten opzichte van Max en de Ferrari's.
Precies dat, in combinatie met een Norris die zijn banden niet kon heel houden terwijl Ferrari en Verstappen dat wel konden... het geeft weer wat hoop.Hippocampus schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:12:
Is toch goed dat PER weer aan het klooien is met die auto en VER weer vooraan meedoet.
Geeft aan dat ze weer op het goede spoor zitten met die auto
Nou, hier gaat het licht nu ook uit. Tot vanavond.
Wat zou het nu toch fijn zijn als Max een capabele teamgenoot hadStefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 01:17:
[...]
Precies dat, in combinatie met een Norris die zijn banden niet kon heel houden terwijl Ferrari en Verstappen dat wel konden... het geeft weer wat hoop.
Nou, hier gaat het licht nu ook uit. Tot vanavond.

Speciaal daarvoor bestaan er deze smileys

https://news.verstappen.com/nl/article/13438/Max leek in zijn eerste run tijdens Q3 wat tijd te hebben verloren in bocht 19. De Oracle Red Bull Racing-coureur vertelt: “Ja, dat was jammer, maar ik wist dat we nog een tweede run zouden gaan doen. Helaas konden we die ronden niet afmaken, want anders had ik een goede kans op pole gehad. Zo gaat het soms. We starten de race nog steeds vanaf de eerste startij met de kans om te winnen. Dat is goed.”
Na de sprintrace eerder op de zaterdag gewonnen te hebben, vult Max aan: “Daarin waren we competitief, dus we hebben slechts kleine dingen aan de auto aangepast. Dat voelde goed aan tijdens de kwalificatie. Hopelijk is dat ook positief voor de race van morgen.”
Och... Uiteindelijk had ie nog steeds op +0.2 gestaan. En misschien nog een Ferrari ertussen ook.Lynx schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 07:54:
Wat een versnelling ineens bij norris. Bizar zeg. Zat geen opbouw aan. Gewoon ineens een seconde sneller. Heb het al vaker gezegd maar die auto klopt niet. Morgen rijdt hij weer 30 seconden weg.
De RB van Max lijkt een stukje beter zijn dan de Mclaren. Piastri zal geen thema zijn, het is alleen de vraag of Max snel voorbij Norris kan komen voor clean air. En als Norris weer issues gaat krijgen met zijn voorbandjes moeten er wel gekke dingen gebeuren wilt Max niet winnen straks.Mawlana schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 09:19:
Als de McLaren en RBR weer aan elkaar zijn gewaagd, dan ben ik benieuwd naar hoe agressief NOR zal aanvallen/verdedigen. Ze zouden zomaar eens samen kunnen huilen.
En dan is de vraag of Norris weer gaat choken mochten de Ferrari's in de mix zitten

Zo van; kijk eens FIA wat er er mogelijk is bij ons, misschien kan de rest het ook....
Signature
Het was weer een spannende en mooie kwalificatie!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Een SC vlak nadat VER is binnengeweest…siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 09:29:
[...]
En als Norris weer issues gaat krijgen met zijn voorbandjes moeten er wel gekke dingen gebeuren wilt Max niet winnen straks.

De professoren zijn het nog niet helemaal met elkaar eens. Norris kan ook nog met +30s verschil winnen, las ik.jaapstobbe schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 09:53:
Max heeft de race alweer gewonnen lees ik hier.
Snap dat niet. Als Max er de eerste ronde niet voorbij komt, is Norris gewoon favoriet.jaapstobbe schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 09:53:
Ik denk dat Sainz een goede kans maaktjaapstobbe schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 09:53:
Dat heb ik niet gelezen hier.jaapstobbe schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 09:53:
Tijdens de sprintrace hield iedereen het kruit nog enigszins droog, maar vanavond is het gewoon weer met het mes tussen de tanden.Jorah_Newstone schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 08:30:
Ik denk max wint, ferrari's hebben een goede racepace and pakken beiden Norris. Max loopt weer uit in het kampioenschap.
Ik denk dat er daardoor een vrij grote kans is dat Max en Lando er in T1 samen af gaan en dat 1 van de 2 of beide de race niet kunnen vervolgen. En mocht Max zo'n controverse in T1 overleven, dan hebben we dit weekend stewards die ongetwijfeld iets verzinnen om hem een straf aan te smeren.
Nog maar 10 uur en 19 minuten tot de start...... pfffff liever een race om 4.00 's ochtends dan eentje om 21.00 's avonds.
Verstappen zit wat dat betreft wel in een prettige positie. Hij kan veel agressiever zijn in de eerste bocht, want Norris heeft veel meer te verliezen. Hij kan z'n wagen stevig laten staan. Stuurt Norris tegen hem op en knallen ze er samen af dan is dat toch winst voor Verstappen.siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 10:41:
Max start dit keer van de binnenbocht. Gegarandeerd dat ie hem in T1 er wel naast prikt tenzij Norris een mega goede start heeft.
Nog maar 10 uur en 19 minuten tot de start...... pfffff liever een race om 4.00 's ochtends dan eentje om 21.00 's avonds.
Zolang hij reglementair maar tussen de lijntjes blijft heeft hij een groot voordeel.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |