Die kan ook weer van de bingokaart, de willekeurige weegbrug voor Verstappen direct na het behalen van P1 haha.
Goh, Verstappen doet een rondje en daar is de weegbrug weer
Gasly nu zelfs, baan evolutie?Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:10:
HUUUUUUUULKENBERGGGGGG
LEC was m bijna meteen kwijt, dus die van VER blijft wel staanWaah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:09:
[...]
Ze zijn laat met track limits.... Leclerc verliest hem nu pas
ICE ICE Baby
Wat een cringe Altijd, Toto Op een stoeltje, armen over elkaar, headset op en dan een aantal mensen die achter hem staan.
Net zo random als de beoordelingen van de stewards.StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:10:
Die kan ook weer van de bingokaart, de willekeurige weegbrug voor Verstappen direct na het behalen van P1 haha.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dan is viaplay traag...djmuggs schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:10:
[...]
LEC was m bijna meteen kwijt, dus die van VER blijft wel staan
* Waah switcht weer naar F1tv commentaar
Is Colapinto echt vaker sneller dan Albon?
@DaniëlWW2 Alweer Max naar de weegbrug?
@DaniëlWW2 Alweer Max naar de weegbrug?
[ Voor 34% gewijzigd door Arjantje72 op 20-10-2024 00:13 ]
Nope, ze mogen aanpassingen doen tussen sprintrace en qualy. Nu staat de parc ferme er weer op.dawg schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:12:
Was tussen de sprintrace van straks en deze qualy parc fermé van kracht eigenlijk?
Dit beter?Robbie T schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:11:
Wat een cringe Altijd, Toto Op een stoeltje, armen over elkaar, headset op en dan een aantal mensen die achter hem staan.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/QDn73CTntCQOnb9NW3bSLTHH.gif?f=user_large)
TURN 14 INCIDENT INVOLVING CARS 18 (STR) AND 27 (HUL) NOTED - IMPEDING
20 Oct 2024, 00:13:36
20 Oct 2024, 00:13:36
Viaplay is ViaplayWaah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:11:
[...]
Dan is viaplay traag...
* Waah switcht weer naar F1tv commentaar
ICE ICE Baby
VER nu op een nieuw setje softs. Al paars in S1.
FIA STEWARDS: TURN 14 INCIDENT INVOLVING CARS 18 (STR) AND 27 (HUL) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - IMPEDING
20 Oct 2024, 00:16:26
20 Oct 2024, 00:16:26
Dag headset Toto
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Oei oei oei Hamilton. Nou Toto, even slaan met je headset dan maar. Bam.
Het is een lang circuit, dus die minisectoren zijn wel interessant om mee te kijken. Maar live timing loopt 50 seconden voor op de F1TV app.. Lastig volgen dan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
'Waarom zijn we naar buiten gegaan?'Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:16:
Hamilton gisteren: "Waarom gaan we zo vroeg naar buiten"
Hamilton vandaag: "Waarom gaan we zo laat naar buiten"
(voorspelling voor als zijn lap niet goed is)
Multiviewer.appQuad schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:17:
Het is een lang circuit, dus die minisectoren zijn wel interessant om mee te kijken. Maar live timing loopt 50 seconden voor op de F1TV app.. Lastig volgen dan.
HAM haakt alweer af, FER heeft de beste voor volgend jaar al binnen.
ICE ICE Baby
Sainz?djmuggs schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:18:
LAW houd zich niet aan het script geloof ik
ICE ICE Baby
Volgend jaar wordt sowieso smullen. Als HAM het goed doet vs Leclerc is het smullen... Als die het slecht doet is het smullen.... Als Ferrari snel is, is het smullen (Ferrari Strategy), als ze traag zijn ook.djmuggs schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:18:
Can't lose!

Joah maar ik kijk het liefst vanaf de bank naar de TV ipv op een klein laptopscherm.
⏩ PVOutput☀️
PIA P10 P12... pfff. Hallo Mclaren, wat is er aan de hand?
[ Voor 9% gewijzigd door StefanVerkerk op 20-10-2024 00:21 ]
HAM P19 net zo ergStefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:19:
PIA P10... pfff. Hallo Mclaren, wat is er aan de hand?
NOR is P10StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:19:
ICE ICE Baby
Juist... dus LAW, MAG en HUL sneller dan PER, NOR, PIA en HAM. Jeetje.
Ik voel een pensioenaankondiging aankomen bij de grand prix in Mexico.Robbie T schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:19:
Lawson volgend jaar voor Perez?
Mini-DRS? Maar de FIA heeft nog niet gezegd dat de auto van RBR per se aangepast moest... Enkel dat er een auto aangepast moest. Misschien wel die van McLaren.StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:19:
Maar meest waarschijnlijk: 7 upgrades meenemen naar een sprintrace is nooit een geweldig idee
*kuch* bye flexi wings *kuch*StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:19:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Oei Hamilton, foutje gemaakt? Mr Saturday is er ook uit, Williams zit er nu niet zo goed bij.
⏩ PVOutput☀️
Mijn hemel, intussen kun je bijna iedereen met een licentie in die auto stoppen en je bent mogelijk beter uit. Het is gewoon stupido en geld weggooien.Robbie T schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:19:
Lawson volgend jaar voor Perez?
MAAAAARRR
Het kan ook een optie zijn voor RB om juist niet de puntjes te pakken om wat meer windtunneltij terug te krijgen om het eea te compenseren.
Right.
Alles is beter dan Perez. Al heel. Erg. Lang. Zucht@RB..
Mooi ontwikkelbudget voor 2026siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:21:
[...]
Mijn hemel, intussen kun je bijna iedereen met een licentie in die auto stoppen en je bent mogelijk beter uit. Het is gewoon stupido en geld weggooien.
MAAAAARRR
Het kan ook een optie zijn voor RB om juist niet de puntjes te pakken om wat meer windtunneltij terug te krijgen om het eea te compenseren.
Right.
Ws. Blijft het geld wat PER binnenbrengt belangrijk.siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:21:
[...]
Mijn hemel, intussen kun je bijna iedereen met een licentie in die auto stoppen en je bent mogelijk beter uit. Het is gewoon stupido en geld weggooien.
MAAAAARRR
Right.
Moet HAM toevallig nog een nieuwe motor pakken dit seizoen? Mooi moment nu. Hoeft hij alleen maar Zhou nog voor te laten.Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:22:
HAM 19e, laptime deleted
Ook al hoeft het niet, dan zou ik het nog doenStefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:23:
[...]
Moet HAM toevallig nog een nieuwe motor pakken dit seizoen? Mooi moment nu. Hoeft hij alleen maar Zhou nog voor te laten.
hij heeft de mooiste overwinning van de afgelopen jaren al binnen dit jaar ik hoop dat ie er miss nog een pakt volgend jaardawg schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:24:
Wel een beetje een fallen hero zo, Hamilton.
Lawson staat achteraan.StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:23:
[...]
Moet HAM toevallig nog een nieuwe motor pakken dit seizoen? Mooi moment nu. Hoeft hij alleen maar Zhou nog voor te laten.
Die heeft 50 plaatsen straf wegens bulk nieuwe onderdelen
Ik heb nooit begrepen dat die na 2021 niet gewoon gestopt is... en na 2022 nog slechter begrepen... Tenzij hij nog zijn 8e pakt, is het enkel zijn legacy die er aan gaat.dawg schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:24:
Wel een beetje een fallen hero zo, Hamilton.
Wat dat betreft snap ik Max wel als die straks stopt op het hoogtepunt

VER naar buiten op oude softs. SAI, LEC eveneens.
Cockpitview pff, wat mooi!
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Dan had ie na vorig seizoen moeten stoppen, beter dan dat gaat het niet worden.Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:26:
[...]
Ik heb nooit begrepen dat die na 2021 niet gewoon gestopt is... en na 2022 nog slechter begrepen... Tenzij hij nog zijn 8e pakt, is het enkel zijn legacy die er aan gaat.

yep ook die beelden naar achter toe erg coolNaZ- schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:30:
Cockpitview pff, wat mooi!
Perez heeft al 2 extra sets minder dan de rest zeggen ze net, doet ie niet zo goed.StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:29:
VER naar buiten op oude softs. SAI, LEC eveneens.
⏩ PVOutput☀️
1:32.833Robbie T schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:30:
Wat was ook alweer de pole tijd gisteren?
Haters everywhere but I don’t really care
Ze beginnen jong, het is wellicht een bepaalde routine en de adrenaline zorgt wel voor een bepaalde süchtigkeit. Plus het schijnt wel goed te verdienenWaah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:26:
[...]
Ik heb nooit begrepen dat die na 2021 niet gewoon gestopt is... en na 2022 nog slechter begrepen... Tenzij hij nog zijn 8e pakt, is het enkel zijn legacy die er aan gaat.
NOR dus P1 op nieuwe bandjes, VER zette zijn snelste tijd net op 4 rondes oude banden.
Jawel hoorHippocampus schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:30:
[...]
Dan had ie na vorig seizoen moeten stoppen, beter dan dat gaat het niet worden.

Zandzakken zijn van de McLaren gehaald.
⏩ PVOutput☀️
nieuw vs oude bandjesQuad schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:33:

Dat heet verse bandjes.Quad schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:33:
Joh.
⏩ PVOutput☀️
Verstappen nu ook weer naar buiten op nieuwe softs.
PIA nu naar buiten op zijn derde nieuwe setje softs. Verstappen heeft er nu pas 2 gebruikt. Ben benieuwd naar Q3 dan straks.
Zal mij benieuwen óf en wie z'n auto van de baan af rijdt vandaag. Lijkt overall wel redelijk stabiel te zijn bij iedereen.
⏩ PVOutput☀️
Ik zit even naar het kaartje te kijken naar TSU en LAW echt mooi uitgevoerd
ik hoop dat TSU hem af kan maken
Waarom heeft Lawson geen tijd gezet?
PIA heeft zijn snelle ronde afgebroken, dus effe een setje scrubben?StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:39:
PIA nu naar buiten op zijn derde nieuwe setje softs. Verstappen heeft er nu pas 2 gebruikt. Ben benieuwd naar Q3 dan straks.
Start toch vanaf P50 minimaalSebastiaannn schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:41:
60 plekken straf hij heeft alleen een slipstream gegeven die helaas niet mocht batenSebastiaannn schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:41:
Jammer dat het niet uitmaakt.Wognummer schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:39:
Ik zit even naar het kaartje te kijken naar TSU en LAW echt mooi uitgevoerdik hoop dat TSU hem af kan maken
Alonso naar Q3, Stroll kan dan weer niet mee. Valt tegen.
⏩ PVOutput☀️
Hij heeft als welkomstcadeau meteen 60 plaatsen gridstaf gekregen van de FIA voor PU onderdelen.Sebastiaannn schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:41:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
20 voor de PU en 40 voor vloeken daarop?DaniëlWW2 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:42:
[...]
Hij heeft als welkomstcadeau meteen 60 plaatsen gridstaf gekregen van de FIA voor PU onderdelen.
⏩ PVOutput☀️
PER & PIA doen in ieder geval ook mee in q3.
Ooh hij heeft engine penalty ofzo, daarom zat ie ook te balen na p3 in Q1 dan. Thanks!Wognummer schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:41:
[...]
60 plekken straf hij heeft alleen een slipstream gegeven die helaas niet mocht baten
En 30 plaatsen voor zijn haar. Zeer belangrijk voor de stewards.
Had je anders verwacht van Stroll?Quad schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:42:
Alonso naar Q3, Stroll kan dan weer niet mee. Valt tegen.
Maar ik heb een stuk gemist omdat ik even iemand moest ophalen.
Uh waarom is Hamilton P19?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lewis geeft aan dat in de sprint wat stuk was, maar dat dat gefixed was. Geen idee waar het van komt.
Maar hele weekend is die al niet goed tov zijn teamgenoot.
Maar hele weekend is die al niet goed tov zijn teamgenoot.
p16 gekwalificeert, daarna laptime deletedDaniëlWW2 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:46:
Slechte ronde, track limits en naar blijkt problemen met zijn ophanging.DaniëlWW2 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:46:
van de wagen of hemzelfLizard schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:47:
[...]
Slechte ronde, track limits en naar blijkt problemen met zijn ophanging.
Hij claimed dat hij dat al in de sprint race had. Maar er nu blijkbaar pas acterkomt, want ze hebben 2,5 uur de tijd gehad om iets te doen.......Lizard schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:47:
[...]
Slechte ronde, track limits en naar blijkt problemen met zijn ophanging.
Klinkt nogal knudde hoe je het ook wendt of keert.
hij gaf aan dat hij in de sprint er last van had, maar dat de monteurs hard hadden gewerkt om het te fixen (bij F1tv pro commentaar). Dus het was al gefixt.siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:49:
[...]
Hij claimed dat hij dat al in de sprint race had. Maar er nu blijkbaar pas acterkomt, want ze hebben 2,5 uur de tijd gehad om iets te doen.......
Klinkt nogal knudde hoe je het ook wendt of keert.
Hij geeft letterlijk aan, bij de vraag "where did the pace go":
I don't know
Lekker vage radio van NOR, MCL goes woke?
[ Voor 24% gewijzigd door djmuggs op 20-10-2024 00:51 ]
ICE ICE Baby
Bericht gemistdjmuggs schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 00:51:
Lekker vage radio van NOR, MCL goes woke?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |