Bitrate gaat goed. Maar door al die confetti kan de encoder de kwaliteit niet meer waarborgenStefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:00:
Zo, daar gaat de bitrate

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bitrate gaat goed. Maar door al die confetti kan de encoder de kwaliteit niet meer waarborgenStefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:00:
Zo, daar gaat de bitrate
Zak Brown heeft ze net gestolen, na die penalty
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:00:
[...]
Het Wilhelmus klinkt niet echt inherent vrolijk. Dan is het Duitse 'Erika' toch een stuk vrolijker.
Ofwel we hebben een nieuw volkslied nodig. Ik stem voor een of ander hapy hardcore liedje.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
57 puntenChevy454 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:02:
Ik heb de laatste 100 posts terug gelezen maar:
Norris heeft dus +5 voor leaving gekregen. Maar ook nog eens +5 voor limits?
Wat is het verschil nu met Max als Norris P4 blijft?
ICE ICE Baby
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
alleen 5 voor leaving and gainingChevy454 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:02:
Ik heb de laatste 100 posts terug gelezen maar:
Norris heeft dus +5 voor leaving gekregen. Maar ook nog eens +5 voor limits?
Wat is het verschil nu met Max als Norris P4 blijft?
En Max krijgt een Witte band, waar die ZO blij mee was deze raceDaniëlWW2 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:03:
Ferrari scoort eens een 1-2 en dan krijgen ze twee banden. Precies waar ze normaal gesproken dus niks mee kunnen. Best wel lullig van de FIA.
Haas heeft de weg naar boven gevonden. Doen ze goedStefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:02:
Hulkenberg P8 trouwens, +4 punten er bij. Toe maar.
Dat eindeloze gezeur over Hamilton is hier niet welkom.djmuggs schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:03:
De ironie, starten op P19 en in T19 van de baan gaan.
[ Voor 37% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-10-2024 20:57 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Erika is geen volkslied maar een marslied dat bijzonder populair was bij de Nazi's.siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:00:
[...]
Het Wilhelmus klinkt niet echt inherent vrolijk. Dan is het Duitse 'Erika' toch een stuk vrolijker.
Ofwel we hebben een nieuw volkslied nodig. Ik stem voor een of ander hapy hardcore liedje.
Cogitationis poenam nemo patitur
En McLaren 544... De strijd voor het WCC is ook nog niet gestreden!StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:04:
Red Bull 504, Ferrari 496. Perez is de ideale 2e rijder voor Red Bull toch?
Terug bij af, zal hij bedoelenTreveo schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:03:
Hoezo is RBR opeens "terug" en hebben ze alles gefixt? GG Marko.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Dat is duidelijk maar gaat hij ook nog 5 krijgen voor track limits?Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:03:
alleen 5 voor leaving and gaining
57 punten gat nu![]()
en 84 punten tot Leclerc
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik ben geen fan van sprintraces, maar die van gister was niet saai.Bullet NL schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:04:
pfffffff, wat een race....
Wat een verschil met gisteren....
Ja volgens mij zijn ze “net zo traag” als de laatste paar races, het is meer de MClaren het dit weekend niet helemaal op orde had.Treveo schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:03:
Hoezo is RBR opeens "terug" en hebben ze alles gefixt? GG Marko.
Max blijft voor Norris (soort van) ipv dat Norris 30 seconden wegrijd.
Ergens ook wel weer leuk, lekker spannend dit.Bullet NL schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:04:
pfffffff, wat een race....
Wat een verschil met gisteren....
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Geen ideeChevy454 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:05:
[...]
Dat is duidelijk maar gaat hij ook nog 5 krijgen voor track limits?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Neuh, Lewis is het buitenbeentje. Norris heeft genoeg maten. Alleen Norris heeft nog niet de kampioenschaps-mentaliteit en wordt niet geholpen door zijn team. ook vandaag weer niet.siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:06:
Norris is weer zijn depri-self.
Damn. Wie is er bezorgd om Max zijn wk? Max in ieder geval niet.
Het is bijna sneu om Norris zo te zien. Wat dat betreft echt een buitenbeentje in de F1.
Deze baan ligt Verstappen veel beter. Hij wil vloeiende banen waar op die manier sturen het grote verschil maakt. En dan zijn er nog updates bij gekomen. RBR was sneller dan afgelopen races.Chefbierrr schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:05:
[...]
Ja volgens mij zijn ze “net zo traag” als de laatste paar races, het is meer de MClaren het dit weekend niet helemaal op orde had.
Het komt niet bijster intelligent over eerlijk gezegd......vlinder-instinct enz.gambieter schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:07:
Stella weer in huilie Calimero mode. Iedereen is tegen McLaren en zo.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ja en dan mag perez wel met pensioen denk ik..Joris748 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:07:
Zou wat zijn. Het zou dus kunnen gebeuren dat het team dat de WDC levert, slechts 3e wordt in de WCC.
FTFY. Als je kijkt hoeveel Norris is ingelopen de laatste 10 races? Met een dominante auto?Joris748 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:07:
Zou wat zijn. Het zougaat dus kunnen gebeuren dat het team dat de WDC levert, slechts 3e wordt in de WCC.
Voor Verstappen goed nieuws, kunnen wel wat extra tijd in de tunnel gebruiken.Joris748 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:07:
Zou wat zijn. Het zou dus kunnen gebeuren dat het team dat de WDC levert, slechts 3e wordt in de WCC.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat zou hem nog eens 2 punten kosten. PIA zat (ruim) binnen de 5 seconden.Ryur schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:06:
[...]
Geen ideeHet kan nog ...
Was begin van het jaar een race waar 45 min NA de finish pas alle track limits waren verwerkt (Oostenrijk volgens mij?)
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Yep, met dank aan wie Perez persee erbij wilde houden.Joris748 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:07:
"When you grow up your heart dies"
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik houd het op 3D chess... Volgend jaar wil je wel extra windtunneltijd voor de regulering van 2026Charles Hill schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:09:
[...]
Yep, met dank aan wie Perez persee erbij wilde houden.
Perez doet zijn best, kan hem weinig kwalijk genomen worden, maar is niet goed genoeg. Dan hadden ze een betere coureur in zijn auto moeten zetten.
Ik bedoelde meer dat Norris veel te soft lijkt. Compleet geen killer instinct. Lewis, hoezeer ik hem ook niet moet, is gewoon een killer. Een racer. Gevormd net als Max (maar dan net even iets anders) om een racer te zijn. Lewis ademt gewoon racen. Wat voor bs hij ook af en toe zegt.Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:07:
[...]
Neuh, Lewis is het buitenbeentje. Norris heeft genoeg maten. Alleen Norris heeft nog niet de kampioenschaps-mentaliteit en wordt niet geholpen door zijn team. ook vandaag weer niet.
[ Voor 5% gewijzigd door siggy op 20-10-2024 23:11 ]
Dat zijn depri-heid en/of het gestoei met zijn mentale gesteldheid openlijk/publiek wordt besproken is natuurlijk al vreemd.siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:06:
Norris is weer zijn depri-self.
Damn. Wie is er bezorgd om Max zijn wk? Max in ieder geval niet.
Het is bijna sneu om Norris zo te zien. Wat dat betreft echt een buitenbeentje in de F1.
Dat is inderdaad wat die al eerder aan zijn team had gevraagd. Maar die hielden vol dat die er voor zat in de apex.sjaool schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:10:
Lando na de race over de 5 seconden straf, "dan had ik hem dus weer voorbij moeten laten of niet?"
Is wel een sneer naar het team, zij namen het risico om hem niet direct de plek terug te laten geven. 1 of 2 laps erna was het sowieso gelukt..sjaool schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:10:
Lando na de race over de 5 seconden straf, "dan had ik hem dus weer voorbij moeten laten of niet?"
Stroll heet juist teveel zelfvertrouwen in zijn racekunst die duidelijk afwezig is...siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:10:
[...]
Ik bedoelde meer dat Norris veel te soft lijkt. Compleet geen killer instinct. Lewis, hoezeer ik hem ook niet moet, is gewoon een killer. Een racer. Gevormd net als Max (maar dan net even iets anders) om een racer te zijn. Lewis ademt gewoon racen. Wat voor bs hij ook af en toe zegt.
Norris, jezus geen idee. Het is omdat ie sneller is dan Lance, maar ik krijg die vibes. Totaal geen killer instinct, totaal geen zelfvertrouwen. Hij is snel, don't get me wrong, maar pffff het is gewoon gepruts in een gevecht. Ik kan het niet netter zeggen.
Hij is een Damon Hill. Te netjes, en kan winnen als hij snel genoeg is. Maar vechten. Gepruts.
Dit. Wat aan prijzengeld minder binnenkomt wordt door de sponsor gecompenseerd, dus netto levert derde worden met Perez meer op dan tweede zonder Perez. Dit seizoen dan.Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:10:
[...]
Ik houd het op 3D chess... Volgend jaar wil je wel extra windtunneltijd voor de regulering van 2026
Het Duo van Viaplay had hier in wel gelijk, het team McLaren gokt te vaak verkeerd in dit soort situatiesWaah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:11:
[...]
Dat is inderdaad wat die al eerder aan zijn team had gevraagd. Maar die hielden vol dat die er voor zat in de apex.
Ze hadden sowieso tegen hem moeten zeggen dat hij het gat boven de 5 seconden moest brengen.Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:11:
[...]
Dat is inderdaad wat die al eerder aan zijn team had gevraagd. Maar die hielden vol dat die er voor zat in de apex.
Met de FIA? Ja alles kansus schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:12:
Kan NOR die penalty nog krijgen voor tracklimits? Of is dat nu een gesloten boek?
Ik vind Lando op zich een sympathieke vent, maar ik heb wel het idee dat het echt een simpele is.sjaool schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:10:
De komende 3 uur kan.sus schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:12:
Kan NOR die penalty nog krijgen voor tracklimits? Of is dat nu een gesloten boek?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik denk niet dat ze dat hem hoefden te vertellen, denk dat hem dat niet meer is gelukt.sjaool schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:12:
[...]
Ze hadden sowieso tegen hem moeten zeggen dat hij het gat boven de 5 seconden moest brengen.
Dat is toch zijn eigen probleem?Ik bedoel, Maldonado was een gestoord iemand op de baan. Maar nooit zag je dat in interviews. Norris heeft het tegenovergestelde. Lullig of niet, hij doet het zichzelf aan. Met zoveel geld (ook van daddy & mommy) moet ie toch allang een degelijke mental coach hebben.......het is bijna niet meer aan te zien.Bullet NL schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:11:
[...]
Dat zijn depri-heid en/of het gestoei met zijn mentale gesteldheid openlijk/publiek wordt besproken is natuurlijk al vreemd.
Afijn, waardeloos voor Max dat de RB het niet deed op de witte band. Afijn, vrijdag mogen we weer
Dat is op 0.9 seconde na bijna gelukt...sjaool schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:12:
[...]
Ze hadden sowieso tegen hem moeten zeggen dat hij het gat boven de 5 seconden moest brengen.
Hij is te lief en meegaand. Om te winnen moet je soms een klootzak zijn en ook wel eens tegen het team in durven te gaan.ZeromaNoiS schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:12:
[...]
Ik vind Lando op zich een sympathieke vent, maar ik heb wel het idee dat het echt een simpele is.
Tja... Lewis in 2021 was ook niet om aan te zien. Die liep, zeker in het begin van dat seizoen, met zijn ziel onder de arm... Kwam zijn auto niet uit. Geen berichten naar het team na finishen...siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:13:
[...]
Dat is toch zijn eigen probleem?Ik bedoel, Maldonado was een gestoord iemand op de baan. Maar nooit zag je dat in interviews. Norris heeft het tegenovergestelde. Lullig of niet, hij doet het zichzelf aan. Met zoveel geld (ook van daddy & mommy) moet ie toch allang een degelijke mental coach hebben.......het is bijna niet meer aan te zien.
Beetje lullige opmerking, maar LeClerc lijkt hier redelijk opgewonden van zijn overwinning 😅G_Dragon schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:10:
Hier nog wat mooie beelden van Ferrari na hun ijzersterke race!
[Afbeelding]
Ik denk dat dat ook het idee was, maar als dat wordt uitgesproken krijgen ze natuurlijk meer straf. Want ipv ronden lang vast te zitten ga je er gewoon langs en loop je 5s uit en klaar is kees. Dat mag je natuurlijk niet expres doen(of althans niet zo moeten laten lijken).sjaool schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:12:
[...]
Ik ben toch even blijven hangen vanwege zijn analyse op SkyF1. Prima analyse. NOR zat VER niet voorbij bij de apex. Verstappen komt ook buiten de baan, maar is niet de inhalende partij. Norris komt buiten de baan maar is wel een inhalende partij. Norris had al 3x track limits.siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:13:
Anthony Davidson heeft volgende week geen baan meerDamn, hij is bijna Nederlands in zijn kritiek.
Klootzak niet. Maar als je inhaalt, commitment. Norris zat rondenlang te prutsen. Max had al gewonnen op dat moment. Elke andere coureur op de grid had de wagen er al dik naast gezet. Niet direct ingehaald misschien, maar je gaat niet rondenlang kijken en nadenken. Norris is echt uniek. Supersnel, maar inhalen?sjaool schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:13:
[...]
Hij is te lief en meegaand. Om te winnen moet je soms een klootzak zijn en ook wel eens tegen het team in durven te gaan.
Zijn pak zal vast wel net niet goed zittenCousinBoneless schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:14:
[...]
Beetje lullige opmerking, maar LeClerc lijkt hier redelijk opgewonden van zijn overwinning 😅
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij is heel Sympathiek, alleen hij lijkt alleen niet altijd 100% aan te zijn qua reacties, soms heeft hij even nodig om een antwoord te formuleren. Zwijgen is goed, spreken is zilver, natuurlijk, maar van een WDC-er verwacht je 100% reactieZeromaNoiS schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:12:
[...]
Ik vind Lando op zich een sympathieke vent, maar ik heb wel het idee dat het echt een simpele is.
Duh-duh-duh-duhsiggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:00:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door dawg op 20-10-2024 23:19 ]
Zoals het nu is mag dat gewoon. Later remmen, er omheen buiten de baan en door, niemand die er een andere straf dan 5sec voor gaat geven.chielsen schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:15:
[...]
Ik denk dat dat ook het idee was, maar als dat wordt uitgesproken krijgen ze natuurlijk meer straf. Want ipv ronden lang vast te zitten ga je er gewoon langs en loop je 5s uit en klaar is kees. Dat mag je natuurlijk niet expres doen(of althans niet zo moeten laten lijken).
Vanwege de 5 sec straf van Noris neem ik aan?siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:13:
Anthony Davidson heeft volgende week geen baan meerDamn, hij is bijna Nederlands in zijn kritiek.
Helemaal mee eens, dan stond Norris nog steeds in de grindbak!Charles Hill schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:15:
Op SKY wordt ook gezegd dat de bocht waar Verstappen en Norris buiten de baan kwamen, aangepast moet worden, daar grind leggen. Ik ben 1000% voor!
In interview met Ted zit ie ook het eea te insueren. Met moeite houd ie zijn mond.StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:18:
Haha, Toto noemde de stewards dus biased via de teamradio. Dat wordt een flinke straf, dat kan toch niet?!?!!!?!? Hahaha.
Lekker zuur weer allemaal. Genieten dit.
? Wat dan?StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:18:
Haha, wtf, wat is dit voor interview tussen Ted Kravitz en Toto. W-T-F. Hahaha.
Bij SkyF1 zeggen ze net: Russell drijft Bottas buiten de baan terwijl hij de inhalende partij is (agressor), Verstappen rijdt Norris buiten de baan terwijl Norris de inhalende partij is. Daar zit het verschil.G_Dragon schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:19:
Voor de discussie over de penalty van Norris hier wat beelden, zelf sta ik er nog neutraal in want aan de ene kant is die regel er al jaren. Maar aan de andere kant is het zoals de commentatoren al zeiden een rare regel, dus weet nog niet zo goed wat ik er zelf van moet vinden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja minimaal 2 rondes voor op de rest! Waar haal je dit vandaan? Met zo’n overmacht kunnen winnen ga je echt niet zo rijden?Lynx schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:17:
We gaan denk ik wel voorbij aan het feit dat iedereen 1:39 hoog reed toen ze eerste keer gingen pitten waarna norris nog 4 rondes laag 1:38 gaat rijden. Hij had veel meer pace in die auto zitten en had gewoon op de eerste stint al moeten gassen. Dat gat heeft hem aan het einde gekost. Er is een reden waarom ze dat consequent doen. Als ze niet aan kop rijden (of zelfs dan in Singapore) rijden ze ruim onder hun pace om dan ineens uit het niets met meerdere secondes te versnellen. Of hij had de pace in de zak en had eerder moeten aanvallen, of er is een reden dat hij die pace niet eerder kan gebruiken.
Los daarvan was mcl gewoon waanzinnig snel weer en als norris niet de eerste bocht verknalt had dan was hij zeker met 30 seconden voorsprong eerste geworden.
Had in principe niet uit gemaakt? Penalty voor 4 track limits. Niet voor buiten de baan inhalen (wat je kunt corrigeren door plek terug te geven).Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:41:
Norris genaaid door het team. Die houden vol dat hij voor lag bij de Apex, wat gewoon niet zo was.... Norris had er prima nog achter gekunt en opnieuw proberen. Hij zat er steeds dichter op.
Kravitz stelt nogal suggestieve vragen, Toto zit te stamelen om de juiste woorden te vinden nadat hij eerder de stewards biased noemt. Je ziet gewoon het ongemak in zijn hele houding in het begin van het interview.
Nee, zaterdag was ie al redelijk pissed over 'geen gravel' en 'track limits' en nu weer. Het kwam op mij nogal wat lomper over dan usual. Ik ben het met hem eens, daar niet van, maar het is voor sky nogal extreem ongepolijstBullet NL schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:19:
[...]
Vanwege de 5 sec straf van Noris neem ik aan?
Tja het is nu eenmaal de regel. En als je die volgt: Bottas zit er overduideijk naast (en ietsje voor). De coureurs hebben tijd om de plek terug te geven, en de teams hebben tijd om de beelden te beoordelen....G_Dragon schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:19:
Voor de discussie over de penalty van Norris hier wat beelden, zelf sta ik er nog neutraal in want aan de ene kant is die regel er al jaren. Maar aan de andere kant is het zoals de commentatoren al zeiden een rare regel, dus weet nog niet zo goed wat ik er zelf van moet vinden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Volgens mij staat daar niets van in de regels. Dus wel een leuk en plausibel verhaal. Maar uiteindelijk gaat het gewoon om baanpositie.StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:20:
[...]
Bij SkyF1 zeggen ze net: Russell drijft Bottas buiten de baan terwijl hij de inhalende partij is (agressor), Verstappen rijdt Norris buiten de baan terwijl Norris de inhalende partij is. Daar zit het verschil.
je hoeft alleen maar naar de laptimes van Norris te kijken hoor? Snelheid waarmee hij z’n eerste stint afmaakte. Snelheid waarmee hij max binnen hengelde na de stop. En meest opvallende was 10 rondes in de vuile lucht van Max en na inhalen met secondes tegelijk weg kan rijden. Sainz had z’n mediums na 2 rondes achter Max al oververhit. Hoeveel bewijs wil je?meenkdrie schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:20:
[...]
Ja minimaal 2 rondes voor op de rest! Waar haal je dit vandaan? Met zo’n overmacht kunnen winnen ga je echt niet zo rijden?
Ze nodigen Villeneuve ook nog altijd uit voor Canadasiggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:21:
[...]
Nee, zaterdag was ie al redelijk pissed over 'geen gravel' en 'track limits' en nu weer. Het kwam op mij nogal wat lomper over dan usual. Ik ben het met hem eens, daar niet van, maar het is voor sky nogal extreem ongepolijst
Denk het niet. Dan weten ze opeens wel waar de lijn ligt en ophoudt, en of over gaat in iets anders dan veilig asfalt waar absoluut niet overheen gereden moet worden. Dan rijden ze daar dus niet, wat nu wel gebeurd. Met een muur had Norris due bocht nooit zo genomen, wetende dat Verstappen hem er daar echt niet voorbij gaat laten. Dan had hij geremd en het de bocht later opnieuw geprobeerd waar het kan.Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:19:
[...]
Helemaal mee eens, dan stond Norris nog steeds in de grindbak!
Maar waarom vielen ze in de 1e stint Sainz dan niet aan?Lynx schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:23:
[...]
je hoeft alleen maar naar de laptimes van Norris te kijken hoor? Snelheid waarmee hij z’n eerste stint afmaakte. Snelheid waarmee hij max binnen hengelde na de stop. En meest opvallende was 10 rondes in de vuile lucht van Max en na inhalen met secondes tegelijk weg kan rijden. Sainz had z’n mediums na 2 rondes achter Max al oververhit. Hoeveel bewijs wil je?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Mwoa, hij is redelijk feitelijk, recht toe recht aan, en mellow. Ze hebben Irvine nog niet durven uitnodigenWaah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:24:
[...]
Ze nodigen Villeneuve ook nog altijd uit voor Canadadie is ook niet bepaald subtiel
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq