Sowieso schrijf je zo!
Dat zal hij nog moeten leren. Al verwacht je dat eigenlijk al met zijn leeftijd en ervaring met racen. En dan ook met een team dat deze info kan geven.dr.lowtune schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:44:
[...]
Verschil tussen een coureur en een kampioen.
Wedden dat Verstappen dan ook ineens wel veilig de bocht kon nemen?Hortz schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:47:
[...]
Als er een muur stond wedden dat Norris wel op de rem had getrapt?
Dus... Het is een keuze om buiten de baan in te halen.
Nee. McLaren gokte erop dat het geen straf zou worden. Domme fout.albino71 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:47:
Ws ging MCL ervoor dat NOR nog 5 sec zou uitlopen?
"When you grow up your heart dies"
Zag er oranje uit. Jodium?Quad schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:46:
[...]
Wat heeft ie op z'n wang dan? Zag er niet best uit.
CAR 4 (NOR) TIME 1:39.843 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 12 LAP 52 15:32:06
CAR 4 (NOR) TIME 1:39.066 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 20 LAP 51 15:31:00
CAR 4 (NOR) TIME 1:41.469 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 12 LAP 31 14:57:17
CAR 4 (NOR) TIME 1:39.093 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 12 LAP 27 14:50:39
De kapper komt denk ik naar VER toe, er naar toe gaan heeft ie geen tijd voor.dr.lowtune schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:47:
Max mag wel eens naar de kapper…
ICE ICE Baby
Hadden ze kunnen doen maar dan had Lando toch wat meer gas moeten geven.ThomasG schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:48:
[...]
Nee. McLaren gokte erop dat het geen straf zou worden. Domme fout.
Is niet de eerste keer dit jaar dat McLaren een tactische fout maakt.Bundin schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:46:
[...]
Nah, dit is een fout van het team. Zij hadden de juiste call moeten maken met hun 12 camera angles en niet de hectiek van het daadwerkelijk op de baan rondrijden.
Hahahaha
It's funny because it might be true
Sowieso schrijf je zo!
In beide gevallen hadden beide rijders in het ziekenhuis gelegen of tenminste naar de FIA doctor moeten gaan als de witte lijn een betonnen muur was geweest.Waah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:43:
[...]
Oke, ga het nogmaals uiteggen:
ronde 1: Max lag voor bij de Apex, en hield de wielen binnen de blauwe lijn. Dus geen forcing off the track, want voor bij de apex.
Ronde Lando: Niet voor bij de Apex, dus had moeten remmen want er was geen ruimte voor hem gereserveerd.....
Beide houden geen rekening met tracklimits dus dan zouden eigenlijk beide bestraft moeten worden.
Maarja dat is altijd de discussie op dit soort baan.
Ze moeten achter de curbstone gewoon een strookje grind of kasseien leggen van een meter breed dan rijdt niemand daar meer.
How do you save a random generator ?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Hij had bijna 5 sec om voor te blijven inclusief straf.ThomasG schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:48:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zijn de Norris fans het kennelijk niet mee eens 😂Advizor schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:48:
Iedereen die vandaag buiten de track inhaalde heeft een 5 sec penalty gekregen, dus het was vrij duidelijk dat NOR die ook zou krijgen.
Dank. Was mij niet opgevallen hahapowah33 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:47:
[...]
Het wereldbolletje zet je de audio om .. het icoontje erboven krijg je de originele stream en audio weer
Tja, dat zou ik dan wel erg zuur vinden. Ik weet niet of je een overtreding 2x mag bestraffen eigenlijk?StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:48:
Ik zie dus wel daadwerkelijk 4x track limits voor NOR in de race control messages staan, er zou dus in theorie nog een 5 sec penalty kunnen komen, maar dan moeten ze die mislukte inhaalactie ook meerekenen?
Als je laatste bocht een off-track hebt wordt huidige + volgende lap gedeleteStefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:48:
Ik zie dus wel daadwerkelijk 4x track limits voor NOR in de race control messages staan, er zou dus in theorie nog een 5 sec penalty kunnen komen, maar dan moeten ze die mislukte inhaalactie ook meerekenen?
Ja dat laatste heb ik er al uitgefilterd. Anders waren het 5 meldingen geweest.Mathijs14 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:49:
[...]
Als je laatste bocht een off-track hebt wordt huidige + volgende lap gedelete
Hij lag er niet voor, dat is juist beoordeeld...Tha Deo schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:50:
Goede race van Max. En omdat hij uitliep op Norris, kan het kampioenschap hem nauwelijks meer ontgaan! Wel erg dubieuze beslissing van de jury: Norris lag voor en Max divebombed hem er in. Zou eerder racing incident of straf Max verwacht hebben.
Volgens mij telt dat gewoon mee als track limit, dus dat kan Norris nog wel eens duur komen te staan...StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:48:
Bij de apex zat Lando er niet voor.Tha Deo schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:50:
Goede race van Max. En omdat hij uitliep op Norris, kan het kampioenschap hem nauwelijks meer ontgaan! Wel erg dubieuze beslissing van de jury: Norris lag voor en Max divebombed hem er in. Zou eerder racing incident of straf Max verwacht hebben.
Tracklimits worden bestraft, als je er teveel pakt. Dat is een andere penalty.enchion schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:49:
[...]
In beide gevallen hadden beide rijders in het ziekenhuis gelegen of tenminste naar de FIA doctor moeten gaan als de witte lijn een betonnen muur was geweest.
Beide houden geen rekening met tracklimits dus dan zouden eigenlijk beide bestraft moeten worden.
Ze moeten achter de curbstone gewoon een strookje grind of kasseien leggen van een meter breed dan rijdt niemand daar meer.
Norris had er niet naast moeten blijven, want niet voor bij de apex. Hij blijft er toch naast en haalt buiten de baan in (of Max dat ook doet boeit dan niet, het gaat om wat Norris doet). Norris had tijd om de plek terug te geven, maar McLaren naait hem door hem verkeerde info te geven.
Sorry.siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:49:
Ik mis toch die rare tijden dat een 'local' de interviews deed. Michael of Mario Andretti was hier toch wel leuker geweest en passender, dan JB.
Mijn boefje is liev!
Daarom moeten straffen veel zwaarder en harder zijn. Vals spelen mag nooit lonend zijn.ThomasG schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:48:
[...]
Vaker winnen dan ons team anders kunnen we je voortijdig ontslaan...
ICE ICE Baby
Oke, wat belangrijk dit.dr.lowtune schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:47:
Sowieso schrijf je zo!
Azijn was in de aanbieding?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
OconMisterEagle schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:52:
Wie had de snelste lap uiteindelijk? Ik heb dat helemaal gemist.
Ocon. Merci!MisterEagle schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:52:
De laatste keer dat ik keek was dat Ocon.MisterEagle schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:52:
Sowieso schrijf je zo!
Ja, dus langs de muur want hij lag VOOR in de apex. Had Norris dus wel moeten remmen.AppleFan2007 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:48:
[...]
Wedden dat Verstappen dan ook ineens wel veilig de bocht kon nemen?
En volgens mij pakte hij die af van COL.
Precies, schuift nu in elkaar. Gisteren leek het prima, vandaag weer de verhoudingen zoals vorige races, komen weer heel veel te kortsly___ schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:52:
Toch is het kampioenschap toch nog in gevaar. Red Bull heeft t lek zeker niet boven,als Ferrari nu echt mee gaat doen dan kan Max zo maar 5 of 6 eindigen. Dan gaat t hard...
Dan had Norris zich daarvior al 3x eerder te pletter gereden op die muurenchion schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:49:
[...]
In beide gevallen hadden beide rijders in het ziekenhuis gelegen of tenminste naar de FIA doctor moeten gaan als de witte lijn een betonnen muur was geweest.
En inderdaad, dit soort banen moeten aangepast worden. Dat gedonder met tracklimits moet eens ophouden. Grind, gras muren, als het maar geen extra asfalt is. Op andere banen kunnen ze ook binnen de lijnen blijven als er wel iets anders is dan extra asfalt.
eerlijk zou zijn dat je er niet dubbel voor gestraft kan worden, maar eerder dit seizoen zijn anderen volgens mij ook "dubbel gestraft" (plek kwijt en tijdstraf erbij door over de lijn te gaan).. maar ze zullen lando wel matsen omdat piastri er san ook nog voorbij gaatStefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:48:
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Pardon? Gaan ze Norris voordeel geven ten opzichte van Piastri? Dat is ook niet netjes richting Piastri.Wyke schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:54:
[...] maar ze zullen lando wel matsen omdat piastri er san ook nog voorbij gaat

Yup - klopt niet dus.Robbie T schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:55:
Hoor ik Max nou zeggen dat Lando een straf kreeg voor de TL?
per aspera ad astra
Is het wel dubbel straffen? Het zijn twee verschillende overtredingen....Wyke schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:54:
[...]
eerlijk zou zijn dat je er niet dubbel voor gestraft kan worden, maar eerder dit seizoen zijn anderen volgens mij ook "dubbel gestraft" (plek kwijt en tijdstraf erbij door over de lijn te gaan).. maar ze zullen lando wel matsen omdat piastri er san ook nog voorbij gaat
Als ik te hard door rood rij terwijl ik geflitst wordt krijg ik ook twee keer post van het CJIB.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Nog 5x een 1-2 van Ferrari en Max en McLaren die strijden om de andere 3 plekken;siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:52:
Wat. Zegt Leclerc nou dat ie voor de titel gaat of bedoeld ie het WCC? Wat. Wat.
Het gat is groot, maar kan nog wel
Dit is toch veel mooier dan een Saudi Arabië of een Las Vegas.sjaool schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:54:
De heren in de cool down room vinden dit een goede track om te racen. Ik ben het met ze eens.
Xbox Live: Miesjh NL
Dat dacht die ja. Maar Max heeft nog niet nabesproken.Robbie T schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:55:
Hoor ik Max nou zeggen dat Lando een straf kreeg voor de TL?
Prima Bottas matje toch?dr.lowtune schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:47:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En Norris leert hopelijk dat hij in het vervolg de ander voorbij moet laten en het dan in de restererende 3 a 4 laps gewoon opnieuw moet proberen. Hij had de overspeed inmiddels.
Nu helaas weer een weekje wachten...
Gaat Nor een een straf pakken met een motor wissel aankomende races?
Zonde, de race was zo goed
I served in a company of heroes.
Dat zullen de Mexicanen zijn die je hoort. Die zijn niet zo'n fan van Max.
Verder: als hij teveel track limits heeft, heeft die teveel track limits. Als dat nog een keer 5s is, dan is dat zo.
Lijkt idd de mics rondom de baan ipv de directe feed.StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:57:
Lekker bezig FOM, de audio vliegt weer alle kanten op tijdens het volkslied. Kan dat nou nooit eens goed?
Kijk zn docu? Die gaat gewoon naar de kapper.djmuggs schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:48:
[...]
De kapper komt denk ik naar VER toe, er naar toe gaan heeft ie geen tijd voor.
Amerikanen kunnen er niet zo goed tegen wanneer een race spannender is dan 4x naar links sturen.
Dat is de sfeer die is neergezet door een aantal coureurs en teambazen, en mede dankzij SKY verergerd, of een aantal van SKY.
Daar weten ze toch niet wie hij is...meenkdrie schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:57:
[...]
Kijk zn docu? Die gaat gewoon naar de kapper.
De komende drie weken heeft hij sowieso geen tijd, dus dat wordt een matje
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
https://f1manager.info/ranking/4605
De regie daarentegen.... die was naar mijn idee echt on point vandaag. Mooie schakelingen van track side naar onboards, ook tijdens gevechtenStefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:57:
Lekker bezig FOM, de audio vliegt weer alle kanten op tijdens het volkslied. Kan dat nou nooit eens goed?
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-10-2024 23:00 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb het al eerder gezegd, Max zijn beste teamgenoot is McLarenautje schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:48:
Is niet de eerste keer dit jaar dat McLaren een tactische fout maakt.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Voelt een beetje goedkoop.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zou het doen!
Die moeten ze nog even ophalen met de limo...
Het Wilhelmus klinkt niet echt inherent vrolijk. Dan is het Duitse 'Erika' toch een stuk vrolijker.sjaool schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:59:
Heerlijk die meezingende Italianen. Zo doe je dat Oranje.
Ofwel we hebben een nieuw volkslied nodig. Ik stem voor een of ander hapy hardcore liedje.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |