En nu?dawg schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:34:
Wedden dat Norris geen straf krijgt?
Geen penalty voor under breaking?
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
"Another win' aldus Ferrari. Meteen flink hoog in de bol daar
En Ocon dus FL, hartelijk dank!
Luapper schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:38:
Kom op, maak nou een besluit voor de finishlijn, anders wordt het zo'n kansloze bedoeling.
Mee eens. Maar de stewards zien het anders blijkbaar.v8power67 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:39:
Norris penal wat een grap daar... Kansloos..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ik heb echt genoten van Ver vs Nor maar wow wat cool van de ferrari'sLAD93 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:40:
Hahaha poah, VER komt heel goed weg maar wat een wedstrijd van FER…
Harde banden en RBR: het blijft een lastige combi.
Dit is dus hoe je je rivaal uit de tent lokt
ICE ICE Baby
Klasse die stewards, gewoon eens duidelijk waar we aan toe zijn als de vlag valt, en niet 3 uur later, dat mag ook wel eens gezegd worden 😂
Oh, er reden nog 2 Ferrari's voorop. Waar kwamen die vandaan?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 4 (NOR) - TRACK LIMITS
20 Oct 2024, 22:40:32, Lap 56
20 Oct 2024, 22:40:32, Lap 56
Lullig voor LEC, niemand die het over hem heeft.
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 63 (RUS) - TRACK LIMITS
20 Oct 2024, 22:40:57, Lap 56
20 Oct 2024, 22:40:57, Lap 56
FIA is toch echt de grootste zever ooit, ronde 1 niets op duidelijke forcing of the track en nu nog 5 seconden voor norris terwijl die er niets aan kan doen.
Norris genaaid door het team. Die houden vol dat hij voor lag bij de Apex, wat gewoon niet zo was.... Norris had er prima nog achter gekunt en opnieuw proberen. Hij zat er steeds dichter op.
2021 in de herhaling. Oh, dat gaan nog knallende gevechten worden de komende races.joostmakaay schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:41:
Shitstorm incoming
Vast niet. Aandacht ligt nu, qua discussie, bij de 5 seconden en dan is de aandacht mooi weg bij de track limits en moving under braking.Zingo schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:40:
Gaat Norris nu nog een extra +5 krijgen voor die 4e track limit.
Oef. Vind die penalty niet terecht. Hij moet van de baan omdat verstappen geen ruimte heeft. Lijkt me sterk dat dat dan tegen Norris wordt gebruikt.
Ik had die straf echt niet verwacht! Dat grapje over Brits zijn kunnen we dus niet meer gebruiken.
En nog grotere pet af voor Ferrari! 
Diepe buiging voor dit mooie onverwachte resultaat van Leclerc en Sainz. Clean gereden.
Diepe buiging voor dit mooie onverwachte resultaat van Leclerc en Sainz. Clean gereden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee hoor. Op het wat neutralere F1TVPRo vinden ze het terechtjoostmakaay schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:41:
Shitstorm incoming
DUGG
Dus voor wat heeft Norris nou een penalty gekregen? 4x track limits of overtaking beyond the track limits?
Jawel binnen de lijntjes inhalenAppleFan2007 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:41:
FIA is toch echt de grootste zever ooit, ronde 1 niets op duidelijke forcing of the track en nu nog 5 seconden voor norris terwijl die er niets aan kan doen.
Yes! Podium voor Verstappen, goed gedaan! En uitlopen op Norris terwijl de verwachting voor het weekend was dat Norris wel sneller zou zijn.
En mooie 1 - 2 voor Ferrari, niets op af te dingen.
En mooie 1 - 2 voor Ferrari, niets op af te dingen.
Norris heeft de les van Hongarije niet geleerd. Gelijk teruggeven en weer proberen, niet dom doorrijden en denken dat het wel meevalt.
Bravo voor LEC/SAI/FER, klasse gereden.
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 20-10-2024 22:43 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ronde 1 zijn ze niet zo strengAppleFan2007 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:41:
Wat een heerlijke race was dit.
"When you grow up your heart dies"
"Just a bit weird that you can overtake outside the track"
Jaja Max
Jaja Max
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Indien de +5 voor Norris gehandhaafd blijft, dan gaat Zak Brown echt door t dak en breekt ie de tent af. Vermoed wel dat t zo blijft, dus kan leuk worden in de media
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Nou laten we de komende uren nog maar even afwachten..GoldenBatt schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:41:
Klasse die stewards, gewoon eens duidelijk waar we aan toe zijn als de vlag valt, en niet 3 uur later, dat mag ook wel eens gezegd worden 😂
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Goede opmerking van Kalff. NOR had VER voorbij moeten laten, dan had hij nog 5 ronden gehad om hem weer in te halen.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Dan had Lando er voor de apex voor moeten zitten en dat zat hij niet.aicaramba schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:42:
Oef. Vind die penalty niet terecht. Hij moet van de baan omdat verstappen geen ruimte heeft. Lijkt me sterk dat dat dan tegen Norris wordt gebruikt.
"When you grow up your heart dies"
Silent Thunder schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:41:
[...]
Lullig voor LEC, niemand die het over hem heeft.

Vliegen Verstappen en Norris weer samen? Leuke aftertalk, was een mooie race. Clean en spannend
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Oke, ga het nogmaals uiteggen:AppleFan2007 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:41:
ronde 1: Max lag voor bij de Apex, en hield de wielen binnen de blauwe lijn. Dus geen forcing off the track, want voor bij de apex.
Ronde Lando: Niet voor bij de Apex, dus had moeten remmen want er was geen ruimte voor hem gereserveerd.....
ZAK samen met Max taakstraf?Moi_in_actie schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:42:
Indien de +5 voor Norris gehandhaafd blijft, dan gaat Zak Brown echt door t dak en breekt ie de tent af. Vermoed wel dat t zo blijft, dus kan leuk worden in de media
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Poeh.
Toch nog wel een spannende race zeg.
NOR en VER in een prima gevecht met elkaar
VER hield het langer vol dan ik dacht.
Dan NOR dus toch niet genoeg er voorbij waardoor Max toch mooi wat puntjes pakt.
Benieuwd naar Mexico
Toch nog wel een spannende race zeg.
NOR en VER in een prima gevecht met elkaar
VER hield het langer vol dan ik dacht.
Dan NOR dus toch niet genoeg er voorbij waardoor Max toch mooi wat puntjes pakt.
Benieuwd naar Mexico
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Geen herhaling meer gezien. Maar niks gedaan met dat bewegen onder t remmen van Norris? Dat zag er best close uit.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Nope!VidaR-9 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:43:
Geen herhaling meer gezien. Maar niks gedaan met dat bewegen onder t remmen van Norris? Dat zag er best close uit.
Ferrari rijdt een super race, maar die valt in het niet bij het gevecht VER vs NOR.
ICE ICE Baby
Het is gewoon de regel wie bij de Apex voorligt heeft de bocht. Dat is toch juist duidelijk. Jammer dat hij eraf moet maar dan had hij niet moeten proberen in te halen of er bij de Apex voorliggen.aicaramba schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:42:
Dit is wel hoe racen hoort te zijn. Mooi hoe Verstappen Norris lang achter zich kan houden ondanks dat Norris sneller is, nieuwere banden heeft en DRS.
Verschil tussen een coureur en een kampioen.Joris748 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:43:
Goede opmerking van Kalff. NOR had VER voorbij moeten laten, dan had hij nog 5 ronden gehad om hem weer in te halen.
Klopt, als hij voor de apex had gezeten was het zijn bocht geweest. Helaas volgende keer beter!AppleFan2007 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:43:
[...]
De penalty ging ook niet over de track limits
Het was dit keer duidelijk het team wat de opdracht gaf door te rijden.gambieter schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:42:
Norris heeft de les van Hongarije niet geleerd. Gelijk teruggeven en weer proberen, niet dom doorrijden en denken dat het wel meevalt.
⏩ PVOutput☀️
Wat bizar knap dat Max hem zo lang achter hem geeft weten te houden. Dat is echt centimeter-werk, ronde na ronde na ronde. Monsterlijk.
Toch wel een strategie foutje van McL om Norris niet meteen de plek terug te geven?
Sowieso schrijf je zo!
En toch heb ik nog een nare nasmaak van die late pitstop van Verstappen. Waarom hebben ze niet direct gereageerd op Sainz? Die undercut was krachtig. Verstappen had Sainz nog kunnen gebruiken als buffer? Ben benieuwd of daar nog vragen over gesteld gaan worden.
Gekke vraagm hoe zet ik de audiotrack op f1tv pro. Ik heb opeens sky met Martin Brundle als de audiotrack op Engels staat
Bravo Ferrari,
Wel even de feul flow sensor kabel op knopen checken, maar geweldig gereden!!
Wel even de feul flow sensor kabel op knopen checken, maar geweldig gereden!!
https://f1manager.info/ranking/4605
Ferrari heeft evenveel overwinningen als Mclaren dit seizoen.
Let that sink in.
Let that sink in.
Red Bull kan alsnog een protest indienen voor de Track limits?
Je stream switchen naar F1 Live.seez schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:45:
Gekke vraagm hoe zet ik de audiotrack op f1tv pro. Ik heb opeens sky met Martin Brundle als de audiotrack op Engels staat
Hij zat achter Verstappen. Norris had zichzelf van de baan gereden, dus een terechte penalty.aicaramba schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:42:
F1TV channel kiezen i.p.v. internationalseez schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:45:
LTTAGAA.siggy schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:42:
Dus voor wat heeft Norris nou een penalty gekregen? 4x track limits of overtaking beyond the track limits?
Dat is ook wat Norris vroeg: zat ik er voor, of moet ik Max laten gaan.Joris748 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:43:
Zijn team blijft volhouden dat hij er voor zat op de apex. wat duidelijk neit zo was.
Weer een strategische blunder van McLaren. Wees gewoon direct en eerlijk naar je driver.... Ipv "meepraten"
Prima race, heerlijk gevecht tussen die 2!
Op tot de volgende
Op tot de volgende

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hey Perez is ook binnen!
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Het team zat zeker fout, die hadden hem niet moeten steunen in zijn misvatting.Quad schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:44:
Het was dit keer duidelijk het team wat de opdracht gaf door te rijden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sorry maar max was echt niet 2 keer voor lando en als Max dan zelf ook 2 keer van de baan gaat dan is het duidelijk dat die de bocht verkeerd inschat en zo dus niet veilig genoeg ruimte geeft aan de andere driversWaah schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:43:
[...]
Oke, ga het nogmaals uiteggen:
ronde 1: Max lag voor bij de Apex, en hield de wielen binnen de blauwe lijn. Dus geen forcing off the track, want voor bij de apex.
Ronde Lando: Niet voor bij de Apex, dus had moeten remmen want er was geen ruimte voor hem gereserveerd.....
Dat was echt een ronden lange masterclass verdedigen van Max, geweldig om te zien.
Ferrari ijzersterke race, heel netjes
Ferrari ijzersterke race, heel netjes
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Sainz had m denk ik gepakt, en dan had ie tegen Norris nóg oudere bandjes. Had ie niet gehaald gok ik.StefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:44:
En toch heb ik nog een nare nasmaak van die late pitstop van Verstappen. Waarom hebben ze niet direct gereageerd op Sainz? Die undercut was krachtig. Verstappen had Sainz nog kunnen gebruiken als buffer? Ben benieuwd of daar nog vragen over gesteld gaan worden.
Verstappen liep helemaal niet lekker op die hards waarom had je hem dan eerder op de hards Willem hebben? Was hij waarschijnlijk ingehaald door sainzStefanVerkerk schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:44:
Norris was sowieso zo voorzichtig. Hij had beter bij de eerste mogelijkheid ervoorbij moeten rijden van de baan af en dan gewoon ff 10 sec pakken op Max. Op deze toer verdienen ze geen enkel wk.nadroJ schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:44:
Toch wel een strategie foutje van McL om Norris niet meteen de plek terug te geven?
Nah, dit is een fout van het team. Zij hadden de juiste call moeten maken met hun 12 camera angles en niet de hectiek van het daadwerkelijk op de baan rondrijden.dr.lowtune schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:44:
[...]
Verschil tussen een coureur en een kampioen.
Je moet de "bron" ook aanpassen voor F1TV stream. Zij zitten niet op de International stream.seez schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:45:
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik zie toch ook een melding van Norris over track limits.
Xbox Live: Miesjh NL
Wat heeft ie op z'n wang dan? Zag er niet best uit.BakkerM schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:45:
Hey Perez is ook binnen!
⏩ PVOutput☀️
Het wereldbolletje zet je de audio om .. het icoontje erboven krijg je de originele stream en audio weerseez schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:45:
https://f1manager.info/ranking/4605
Als er een muur stond wedden dat Norris wel op de rem had getrapt?AppleFan2007 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:45:
[...]
Sorry maar max was echt niet 2 keer voor lando en als Max dan zelf ook 2 keer van de baan gaat dan is het duidelijk dat die de bocht verkeerd inschat en zo dus niet veilig genoeg ruimte geeft aan de andere drivers
Dus... Het is een keuze om buiten de baan in te halen.
Max; En hoe was jouw dag Checo?
Sergio; mwa, lekker een halve minuut achter m'n voorganger liggen tuffen, en jij?
Sergio; mwa, lekker een halve minuut achter m'n voorganger liggen tuffen, en jij?
Ws ging MCL ervoor dat NOR nog 5 sec zou uitlopen?
Max was wel 2x voor Lando. Max ging maar 1x van de baan, en max hoefde de laatste keer geen ruimte te geven want Norris zat er achter.AppleFan2007 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:45:
[...]
Sorry maar max was echt niet 2 keer voor lando en als Max dan zelf ook 2 keer van de baan gaat dan is het duidelijk dat die de bocht verkeerd inschat en zo dus niet veilig genoeg ruimte geeft aan de andere drivers
Serieus: kijk de beelden terug, en kom dan terug. Want zowel het topic, als het hele F1TV Pro team zeggen exact hetzelfde over deze situatie. Alleen jij ziet Max er af gaan in bocht 1, en alleen jij (en McLaren) zien dat Norris voor lag bij de Apex van de laatste actie.
Max mag wel eens naar de kapper…
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |