Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Odido Klik&Klaar - 5G vast internet] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 88 89 Laatste
Acties:

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:04
Ik weet niet of dit de juiste plek js maar ik heb odido mobiel en ik loop al meer dan een jaar te klote met verbonden zonder internet. Ik dacht dat het aan ziggo lag maar kan het ook aan odido liggen omdat ik vaak genoeg max wifi signaal sterkte heb tegelijkertijd maar 1 a 2 bars signaal sterkte?

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

franssie

Save the albatross

JinShepard schreef op maandag 24 november 2025 @ 22:27:
Ik weet niet of dit de juiste plek js maar ik heb odido mobiel en ik loop al meer dan een jaar te klote met verbonden zonder internet. Ik dacht dat het aan ziggo lag maar kan het ook aan odido liggen omdat ik vaak genoeg max wifi signaal sterkte heb tegelijkertijd maar 1 a 2 bars signaal sterkte?
lijkt mij een WiFI probleem. wellicht eigen topic starten?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• ernstoud
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:38
JinShepard schreef op maandag 24 november 2025 @ 22:27:
Beter hier vragen: [Odido Mobiel] Ervaringen & Discussie

Hier gaat het specifiek over het Odido Klik&Klaar product.

RIPE Atlas probe: 1005104

Pagina: 1 ... 88 89 Laatste

Let op:
Voordat je een vraag stelt in dit topic graag eerst in de Topic FAQ in de openingspost kijken of je vraag daar al is beantwoord.

Verder gelieve niet elke DHL status update te posten in dit topic, is nogal irrelevant voor de rest van de mensen.