Heb hem inmiddels hier. Werkend met een Vodafone sim.ernstoud schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:39:
[...]
Je zoekt wel een beetje naar spijkers… waarom denk je dat die EUR 200 bij niet retourneren ingesteld is? Juist omdat Odido ze wil refurbishen en weer in wil zetten bij nieuwe klanten.
En voor minder dan EUR 200 is er een veel betere optie: https://www.ebay.nl/itm/167130432021
De NR5307 van Odido heeft geen n28, en het is daardoor niet duidelijk wat hij zal doen in het buitenland. APN staat op Odido, er zit een tweede APN voor beheer in en verborgen settings in de GUI zijn alleen met trucs vrij te schakelen.
Ik vind het een raar verhaal. Waarom betaalt iemand die EUR 200 terwijl je hem gewoon terug kunt sturen? Of is hij “van de vrachtwagen gevallen”?
Enfin, succes ermee.
Inderdaad ontbreekt de n28 band.
Door via de webpagina het login level op high te zetten kon ik makkelijk de APN aanpassen, ook het beheer APN van Odido er maar af gegooid. Verwacht dat ze daardoor geen fimrware meer kunnen pushen.
Ook roaming aan kunnen zetten, en gezien ik op de Duitse grens woon dit ook al kunnen testen, en ook dat werkt.
De enige belemmering met een andere simkaart is dus de n28 band die niet in de firmware zit. Wie weet komt daar ooit nog een aanpassing op.