Acties:
  • +7 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:05
Mede-auteur:
  • franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:21

franssie

Als je al een internet abonnement hebt zonder TV en je wilt live TV kijken zijn er verschillende mogelijkheden. Dit topic is bedoeld om de onderlinge verschillen te duiden om je te helpen een keuze te maken in het aanbod. Dit topic is niet om individuele aanbieders te besprekenl te bespreken (daar zijn aparte topics voor).

Denk bijvoorbeeld voor de onderlinge verschillen aan de volgende onderscheidende factoren:
  • Kanaalenaanbod: Het aantal en type zenders verschilt sterk
  • Beeldkwaliteit: Van SD tot 4K HDR
  • Apparaatondersteuning: Smartwatches, phones, tablets, TV's, game consoles
  • Gelijktijdige streams: Hoeveel devices kunnen tegelijk kijken?
  • Opnamemogelijkheden: Van geen tot onbeperkt
  • Terugkijkopties: 1 dag tot 3 maanden
  • Vooruitkijk opties: van enkele afleveringen tot de hele serie.
  • UI en gebruiksvriendelijkheid: Grote verschillen in app-kwaliteit
  • Prijs: Van gratis (met reclame) tot premium
Waar mogelijk proberen we deze in een duidelijk overzicht in deze TS te laten terugkomen.

De huidige aanbieders van Live TV zijn:

Prijzen

• NLZiet Basis 7,95 per maand (niet vooruit kijken), Premium 9,95 per maand (geen reclame) of Extra 11,95 per maand (extra zenders). 10% korting als je per jaar betaald
  • Canal+ - 14,95 per maand of 74,75 voor 6 maanden (1 maand gratis)
  • NPO Start Gratis, Start Plus 2,95 voor langer vooruit en terug kijken
  • Videoland gratis (alleen terugkijken), Basis 5,99 per maand met live TV, Plus 10,99 per maand zonder reclame, Premium 12,99 per maand

Onderscheidende factoren:

• NLZIet, vooruit kijken en bij terug en vooruit kijken geen reclame blokken. User interface is niet gericht op live tv kijken.
  • Canal+, veel kanalen en ESPN. Er zijn problemen met de BBC als er live sportwedstrijden uitgezonden worden, geluid hapert dan flink. Verder zie je in de app ook kanalen die niet in je abonnement zitten waar extra voor betaald moet worden.
  • NPO Start gratis en werkt goed. Hetzelfde geldt voor plus met meer tijd om terug te kijken (maar dan niet gratis)
  • Videoland laat niet alle programma's live zien (vanwege beperkte licenties)

Zender overzicht per aanbieder

CategorieKanaalNlzietCanal+NPO StartVideoland
NLNPO1XXX
NPO2XXX
NPO3XXX
RTL4XXX
RTL5XXX
SBS6XX
RTL7XXX
VeronicaXX
Net5XX
RTL8XXX
RTLZXXX
Comedy CentralXXX
Star ChannelX
Viaplay TVXX
BBC FirstXX
Paramount NetworkXXX
NPO Politiek en NieuwsXXX
NPO1 ExtraXXX
NPO2 ExtraXXX
KidsDisney ChannelX
NickelodeonXXX
Nick Jr.XXX
Nick MusicXXX
Nick ToonsXX
DuckTVX
Baby TVX
PebbleTVXX
RTL TelekidsXX
Ketnet Jr.X
ThemaHorse & CountryXX
Crime+InvestigationXXX
24 KitchenX
National GeographicX
XiteX
National Geographic WildX
Love NatureXX
HistoryXXX
DreamWorksX
TV OranjeX
INPLUSX
RTL CrimeX
RTL LoungeX
SBS6 ClassicsX
ONSX
Curiosity ChannelXX
SportESPNX
ESPN2X
ESPN3X
ESPN4X
Fight BoxX
RegionaalL1mburg TVXX
Omroep BrabantXX
Omroep ZeelandXX
TV WestXX
AT5XX
TV GelderlandXX
TV DrentheXX
TV OostXX
RTV NoordXX
Omroep FryslanXX
Omroep FlevolandXX
TV RijmondXX
NHXX
RTV UtrechtXX
BelgieVRTXX
VRT CanvasXX
KetnetX
UKBBC1XXX
BBC2XXX
BBC3XX
BBC4XX
NieuwsBBC NewsXXX
BloombergX
France 24X
Al JazeeraX
NewsMaxX
EuronewsXX
MuziekMTVXXX
MTV 80sX
MTV 00sX
Stingray C Music TVX
SchlagerTVX
538 TVXX
Ment TVX
E! EntertainmentXXX
MezzoX
192TVX
SpecifiekCanal+ ActionX
Canal+ Action2X
Filmbox HDX

(X is standaard abonnement, XX betekent extra kosten)

Wat we niet meenemen

Om wat verwarring te voorkomen hierbij nog een lijst van aanbieders die we niet meenemen om moverende redenen.
  • KPN, Ziggo, Odido, Delta, Online, etc. (alle aanbieders die live TV streamen koppelen aan een internet abonnement)
  • Kijk.nl (geen live streams)
  • VRT/VTM (regioblock buiten Belgie)

[ Voor 28% gewijzigd door richard-5 op 01-07-2025 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
Even reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
KPN TV+ kun je toch alleen krijgen als je ook internet van KPN hebt? Het lijkt me dan ook dat deze optie niet thuishoort in dit topic. En zo wel, dan moet je IPTV van Ziggo, Odido, Delta enzovoort eigenlijk ook toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richard-5
TexMex schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 10:36:
KPN TV+ kun je toch alleen krijgen als je ook internet van KPN hebt? Het lijkt me dan ook dat deze optie niet thuishoort in dit topic. En zo wel, dan moet je IPTV van Ziggo, Odido, Delta enzovoort eigenlijk ook toevoegen.
Zover ik heb kunnen zien is het mogelijk om alleen KPN TV te krijgen met een box en/of app zonder KPN internet. Maar heb nog geen harde bevestiging of ontkenning kunnen vinden. Zonder dat blijft het er nog even bijstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
richard-5 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 10:53:
[...]

Zover ik heb kunnen zien is het mogelijk om alleen KPN TV te krijgen met een box en/of app zonder KPN internet. Maar heb nog geen harde bevestiging of ontkenning kunnen vinden. Zonder dat blijft het er nog even bijstaan.
Vroeger had je Play van KPN waarbij dat kon. Tegenwoordig is Digitenne de enige mogelijkheid bij KPN om tv zonder internet te krijgen. Maar dat gaat via de ether en is geen online streaming. KPN TV+, of je het nu met of zonder live tv neemt, krijg je alleen in combinatie met KPN Internet:
Goed om te weten: KPN TV+ is alleen te bestellen in combinatie met een KPN Internet abonnement. Wil je daar KPN TV+ bij? Dit kosten de abonnementen:

KPN TV+ met tv-zenders kost € 12,50 per maand

KPN TV+ alleen streamen kost € 3,50 per maand
Zie bijvoorbeeld ook dit topic: TV+ zonder internet van KPN?

[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 21-02-2025 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richard-5
TexMex schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:52:
[...]

Vroeger had je Play van KPN waarbij dat kon. Tegenwoordig is Digitenne de enige mogelijkheid bij KPN om tv zonder internet te krijgen. Maar dat gaat via de ether en is geen online streaming. KPN TV+, of je het nu met of zonder live tv neemt, krijg je alleen in combinatie met KPN Internet:

[...]

Zie bijvoorbeeld ook dit topic: TV+ zonder internet van KPN?
Dank voor de links, zal het aanpassen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Mooi topic.

Ik mis het NPO PLUS pakket van 2,95 p/m welke ook in de TS zou mogen staan misschien?
https://npo.nl/start/plus

[ Voor 5% gewijzigd door RoRoNL op 21-02-2025 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richard-5
RoRoNL schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:06:
Ik mis het NPO PLUS pakket van 2,95 p/m welke ook in de TS zou mogen staan misschien?
https://npo.nl/start/plus
Snap ik, we hadden het weglaten omdat er niets extra is qua kanalen of live TV. Je kan alleen langer terug kijken en dat was niet het doel van dit topic, maar zal er een opmerking bijvoegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Met Videoland kun je alleen RTL 4, 5, 7, 8, RTL Z en RTL Telekids live kijken, maar niet de zenders van Talpa (SBS6, Veronica en Net5): https://www.videoland.com/nl/live-tv-kijken/.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Topicstarter
@TexMex scherp, stond goed in de tekst maar nog niet in de tabel, als het goed is nu wel.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
@franssie Alleen RTL Telekids nog. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Kortom Canal+ is de beste optie.

Samsung Flip 7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• richard-5
Nog een kleine aanpassing gemaakt aan de Canal+ zenders, heb nu zelf sinds gisteren een account om zelf te kunnen vergelijken en merk dat de zenderlijst niet helemaal correct is. Sommige zenders moet je extra voor betalen. Deze lijst is beter maar ook niet erg duidelijk. Dus ben nu alle zenders handmatig afgegaan om te kijken welke wel en niet in het standaard 14,95 p/m abonnement zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
richard-5 schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 12:06:
Nog een kleine aanpassing gemaakt aan de Canal+ zenders, heb nu zelf sinds gisteren een account om zelf te kunnen vergelijken en merk dat de zenderlijst niet helemaal correct is. Sommige zenders moet je extra voor betalen. Deze lijst is beter maar ook niet erg duidelijk. Dus ben nu alle zenders handmatig afgegaan om te kijken welke wel en niet in het standaard 14,95 p/m abonnement zitten.
Is dit hem niet: https://www.canaldigitaal...st-canal-digitaal-tv-app/? Staat al in jullie overzicht, maar heb op dit moment geen lopend abonnement dus kan niet controleren of deze wel helemaal juist is. Het lijkt er in ieder geval wel op.

Deze is namelijk bedoeld voor internet-providers die het tv-product van Canal+/Canal Digitaal aanbieden (zoals Online.nl of Freedom) en omvat inderdaad betaalzenders die via https://www.canalplus.nl/ niet zijn af te nemen.

[ Voor 19% gewijzigd door TexMex op 22-02-2025 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
TexMex schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 12:21:
[...]

Is dit hem niet: https://www.canaldigitaal...st-canal-digitaal-tv-app/? Staat al in jullie overzicht, maar heb op dit moment geen lopend abonnement dus kan niet controleren of deze wel helemaal juist is. Het lijkt er in ieder geval wel op.

Deze is namelijk bedoeld voor internet-providers die het tv-product van Canal+/Canal Digitaal aanbieden (zoals Online.nl of Freedom) en omvat inderdaad betaalzenders die via https://www.canalplus.nl/ niet zijn af te nemen.
Dat is juist het verwarrende, er zijn zoveel overzichten maar geen een klopt 100%. De lijst met zenders wijkt af van wat je in de app ziet en of je er wel of niet toegang toe hebt, De meeste zenders kloppen wel, de afwijkingen zitten hem in een aantal speciale zenders. Maar die kunne voor sommige mensen net het verschil maken. Zal er later vandaag nog eens zorgvuldig doorheen lopen.
(Klein voorbeeld, in de app zie je kanaal Stingray iConcerts, staat niet in de lijst en kost extra. Dit werkt erg verwarrend en frusterend als je denkt dat alles wat je ziet ook mogelijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
richard-5 schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:04:
[...]

(Klein voorbeeld, in de app zie je kanaal Stingray iConcerts, staat niet in de lijst en kost extra. Dit werkt erg verwarrend en frusterend als je denkt dat alles wat je ziet ook mogelijk is)
Dat is onhandig inderdaad! In het Canal+ topic is dat ook al eens besproken: TexMex in "[Ervaringen / Discussie] Canal+". Voor de app-only klanten zouden ze die zenders eigenlijk gewoon moeten verbergen. Volgens mij staan hier in ieder geval geen betaalzenders tussen die niet beschikbaar zijn voor app-only klanten.

[ Voor 16% gewijzigd door TexMex op 22-02-2025 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
TexMex schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:18:
[...]

Dat is onhandig inderdaad! In het Canal+ topic is dat ook al eens besproken: TexMex in "[Ervaringen / Discussie] Canal+". Voor de app-only klanten zouden ze die zenders eigenlijk gewoon moeten verbergen. Volgens mij staan hier in ieder geval geen betaalzenders tussen die niet beschikbaar zijn voor app-only klanten.
Klopt en die staat ook gelinkt in de TS, alleen de tabel heeft nog wat kleine tweaks nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foorwijf
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 27-02 15:20
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, sinds vandaag. Beetje rondgekeken, veel gezien waarvan ik dacht: waar-hebben-ze-'t-over, maar dat speelt geen rol.

Wij zijn sinds enkele dagen ook toegetreden in het streaming-tijdperk maar het is toch nog wat zoeken.
Chromecast is goed geïnstalleerd maar de actie tot het bekijken van de programma's verloopt niet altijd vlotjes (understatement).
Heb ik dat goed gezien dat VRT en VTM een andere lay-out hebben, menu links op het scherm. Daar zie ik bijvb VRT-nieuws staan, terwijl dat bij VTM er helemaal niet staat.
Weet iemand misschien waar ik een gebruiksaanwijzing kan vinden die duidelijk alle stappen en mogelijkheden uitlegt? Maar echt vanaf het begin en uitgelegd voor een eenvoudig vlaams meiske. :$ Dan hoef ik hier niemand mee lastig te vallen. Waar wij bijvb ook niet in slagen (ja, ik een keer 'per ongeluk' en toen niet meer geweten wat ik gedaan had) het nieuws van VTM wordt uitgezonden, wij schakelen een kwartier te laat in, hoe je dan dat nieuws vanaf het begin kan bekijken. Welke (eventueel combinatie van) knoppen moet je dan indrukken?
Vanmorgen zat ik ook te zoeken naar Panorama op VRT. Geen poster van het betreffende programma. Dus via het klavier Panorama ingetikt. Toen gaf de TV aan dat hij geen programma met die naam kon vinden.

Ik houd het hierbij en bedank iedereen die mij een beetje op weg wil helpen!
_/-\o_

PS: ik hoop dat dit topic bij het juiste kopje staat, anders mag het natuurlijk door de moderators verplaatst worden.

[ Voor 6% gewijzigd door foorwijf op 23-02-2025 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
foorwijf schreef op zondag 23 februari 2025 @ 22:44:
....
PS: ik hoop dat dit topic bij het juiste kopje staat, anders mag het natuurlijk door de moderators verplaatst worden.
Op zich zou je denken dat het goed staat qua onderwerp echter hebben we vanuit NL geprobeerd ook de VRT en VTM toe te voegen maar werden via via een regio-lock uitgesloten. Dat is dus de reden dat je hier niets over Belgische streaming diensten zult terugvinden en kunnen wij je ook helaas niet helpen. Ik denk dat je meer kans zult hebben om een nieuw topic aan te maken en hopen dat er meer belgen zijn met hetzelfde probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foorwijf
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 27-02 15:20
Dank u, Richard! En ik ga uw goeie raad volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4bnl
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 31-08 08:20
Super fijn dat dit topic er is.

Omdat wij in de toekomst wellicht odido klik en klar willen ben ik de mogelijkheden voor tv aan het onderzoeken.

Canal+ lijkt de beste te zijn. Echter, als wij discovery en eurosport willen kijken dan moeten we ook HBO max nemen. Dan zijn in totaal €30 kwijt voor tv + €20 voor klik en klaar. Dan is een standaard pakket met korting goedkoper.

Of is er een andere manier om eurosport en discovery via internet te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
Ben dit topic ook gestart door de switch naar Klik & Klaar en deze week Ziggo opgezegd.

Beide zijn voor zover ik weet niet in de beschikbare pakketten te krijgen maar er zijn wel alternatieven. Dus weke programma's zoek je specifiek want bijvoorbeeld Canal+ heeft veel sportzenders en er zijn andere thema kanalen die vergelijkbare content als Discovery leveren. Maar dat zou mijn gedachte zijn. Wellicht weten anderen iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Topicstarter
@m4bnl het kan inderdaad zijn dat een pakket via bijvoorbeeld een ziggo of kpn-tv voor jou uiteindelijk toch voordeliger uitpakt.
Net zoals bij streaming (al speelt het daar meer) is er helaas geen aanbieder die 'alles' heeft.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Topicstarter
Ramon 73 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:10:
Glasvezel is in ons appartementengebouw nog een hele grote uitdaging. Diverse pogingen zijn ondernomen doro diverse partijen om fiber naar binnen te krijgen, zonder succes. Waarschijnlijk wordt er tzt een route langs de buitenkant gekozen, afwachten.
Tot die tijd zou ik graag verder gaan met klik-en-klaar. Ik zie nog op tegen het TV gedeelte, mijn vrouw heeft geen behoefte aan "iets" moeten streamen via de NPO app. Dus ik zoek een streaming apparaat dat minimaal de NPO app ondersteunt. Van chromecast / google TV kan ik niet achterhalen of daarop die app draait.

Mijn vraag: welk dedicated toestel voor NPO Start?
Dit is een beter topic denk ik voor je vraag.

Als je TV de NPO app niet ondersteund (welke TV heb je?) kan je ook nog onderzoeken of je wellicht DVB-T2 kan ontvangen met je TV.

Verder werkt zoals in het Odido topic al genoemd de Google Chromecast TV met afstandbediening prima hier op mijn projector, ik kan streamen vanaf mijn telefoon maar ook de app starten op de Google TV en daar live TV kijken, maar ook on demand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richard-5
franssie schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:46:
[...]

Verder werkt zoals in het Odido topic al genoemd de Google Chromecast TV met afstandbediening prima hier op mijn projector, ik kan streamen vanaf mijn telefoon maar ook de app starten op de Google TV en daar live TV kijken, maar ook on demand.
Daarnaast als je in Apple land leeft werkt AppleTV ook prima voor dit soort zaken. Heb er zelf twee, een voor de TV en een voor de beamer. Voordeel is dat de TV niet aan het internet hoeft te hangen (privacy e.d.).

[ Voor 12% gewijzigd door richard-5 op 20-03-2025 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richard-5
Kleine recap van mijn ervaringen met Canal+ en NLZiet welke ik nu regelmatig de afgelopen twee maanden gebruik. Ik heb op beide nog een abonnement en heb ze beiden verlengt. (Kosten zijn nogsteeds goedkoper dan oude Ziggo abbo icm Odido K&K).

Wat ik merk is dat echt live kijken ik het liefst doe via Canal+, het grid overzicht werkt het fijnst om te zien wat er nu op dit moment speelt. Je krijgt een goed beeld en he hoeft niet erg veel te scrollen. Nadeel is wel als je Canal+ ook op een iPad of iPhone gebruikt de favoriete kanalen niet gedeeld worden op een AppleTV. Functionaliteit is niet gelijk op alle platformen.
Terugkijken of kijken met een verlate start (dus programma is al bezig maar je kijkt vanaf het begin) doe ik het liefst via NLZiet en dan hoofdzakelijk vanwege het ontbreken van reclame, of bij verlate start kunnen doorspoelen tijdens de reclame blokken wat bij Canal+ geblokkeerd is.

Verder werken beide apps prima (op AppleTV, LG TV, iPad en iPhone) en geen probleem met het streamen via Odido K&K.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Topicstarter
Wel herkenbaar, de reclames van canal+ irriteren me mateloos bij een product waar ik voor betaal om terug te kijken.. Verder werkt het goed. NPOstart gaat verder terug maar beperkte zenders, wij hebben dus ook beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Ik heb laatst NLZiet geprobeerd en het geluid viel met tegen. Zelf heb ik Ziggo normaal gesproken en deze zend alles in 5.1 geluid uit en NL ziet helaas in 2.1. Geluid viel me dan ook erg tegen, qua beleving. Is dit bij de anderen zoals Canal+ ook of geeft de app wel 5.1 mogelijkheden?
Zou dat ook wel willen zien in het voerzicht eigenlijk.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
Louwke schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 11:28:
Ik heb laatst NLZiet geprobeerd en het geluid viel met tegen. Zelf heb ik Ziggo normaal gesproken en deze zend alles in 5.1 geluid uit en NL ziet helaas in 2.1. Geluid viel me dan ook erg tegen, qua beleving. Is dit bij de anderen zoals Canal+ ook of geeft de app wel 5.1 mogelijkheden?
Zou dat ook wel willen zien in het voerzicht eigenlijk.
Ik snap je behoefte, die is bij mij wat minder omdat bij geluid pas belangrijk is bij films of goede tv series en die kijk ik sowieso niet via deze platformen maar via iTunes (AppleTV+) etc.
NLZiet en Canal+ geven helaas niet aan welke kanalen met welke kwaliteit beeld en geluid worden gestreamt (buiten wel of niet HD) dus is het erg lastig om deze data te verzamelen. Mochten er liefhebbers zijn die dit per kanaal willen aanleveren dan kunnen we het zeker meenemen in het overzicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richard-5
Kleine update vanuit NLZiet, er zijn zenders toegevoegd aan het extra pakket.
De nieuwe zenders zijn:

Paramount Network
Het beste wat Hollywood te bieden heeft: een mix van topfilms en populaire series.

MTV
MTV is vernieuwend, jong, echt en onvoorspelbaar. Deze zender is onweerstaanbaar voor jongeren en bekend van iconische programma’s als Teen Mom, Catfish, Geordie Shore en Ex On The Beach.

Comedy Central
De nummer 1 comedyzender van Nederland. Hier kijk je naar klassiekers als South Park, Modern Family, Friends, How I Met Your Mother en Family Guy. Perfect voor wie wel wat humor kan gebruiken.

Nickelodeon
Met deze uitbreiding worden er ook 4 kinderzenders toegevoegd aan het aanbod. Nickelodeon is dé plek voor kinderen van 6 tot 12 jaar, met helden als SpongeBob en De Ludwigs. De allerkleinsten kijken naar PAW Patrol op Nick Jr., terwijl Nicktoons oude tekenfilmklassiekers terugbrengt. En voor wie van muziek houdt, is er Nick Music.
Het hele extra pakket is in de maand Juli gratis te bekijken zonder extra kosten.

Het zender overzicht in de TS is ook aangepast met deze nieuwe informatie.

[ Voor 3% gewijzigd door richard-5 op 01-07-2025 14:33 ]

Pagina: 1