• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik kan me herinneren dat er niet eens zo lang geleden nog iets was waar je vrij goedkoop games van voorgaande generaties kon kopen (CEX?). Ik heb het dan over ps3, ps4, xbox one, xbox 360. Maar volgens mij is die winkel gestopt in Nederland. Is er nog iets vergelijkbaars? Of ben je aangewezen op de verschillende retrobeurzen van dit moment?

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:49
@Ronwiel cex bestaat niet meer nee. Je hebt nog bijvoorbeeld Nedgame. Of kringlopers (verschilt erg per kringloper), MP of beurzen/rommelmarkten.

Ik baal er ook van, Cex was niet met alles de goedkoopste. Maar ze hadden wel veel aanbod, nja iig van relatief nieuwe generaties.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
@dennis_rsb kringloop is ook een lastige. Zeker omdat die vaak met digitaal spul online prijzen checken en dan de hoofdprijs vragen. Ik zat namelijk net jaloersmakend naar een bonnetje van de CEX uit de UK te kijken met 2,50 pond per game in super goede staat :'(.

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:49
@Ronwiel veel kringlopers zijn commercieel geworden. Dat is het punt. Maar er zijn zoveel kringlopers, het verschilt gewoon per kringloper. MP heeft weer als nadeel dat je met veel andere potentiële kopers te maken hebt, wat de prijs opdrijft. Terwijl kringlopers vaste prijzen hanteren
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Let op, dit topic is om retro gaming en al haar facetten te bespreken, het is echter NIET de bedoeling om
- Games aan te schaffen (ruilen/lenen/etc.) van/via mede tweakers.
- Games te verkopen.
- Te vragen wat een game of console waard is.
- Een V&A advertentie te promoten.
- Dit topic is voor en door verzamelaars, s.v.p. geen opmerkingen ala 'Oh wat veel, speel je dat allemaal?' Dat voegt niets toe.
- Het beleid omtrent het bespreken van modchips is hier te vinden.
- Android Consoles van o.a. Aliexpress, waar veel retro systemen en games al vooraf op geïnstalleerd staan, hoort hier niet thuis.