WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 07:34

OFV

En die winkel heet..... ? :*)

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:06
OFV schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 20:55:
En die winkel heet..... ? :*)
Vermoed Russo Electronica aan Dracht 57 in Heerenveen.

https://www.russoelectronica.nl/

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
eltweako schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 22:56:
[...]

Vermoed Russo Electronica aan Dracht 57 in Heerenveen.

https://www.russoelectronica.nl/
Zou het net typen, maar klopt dit is hem.

Eigenaar ook een aardige vent. Kreeg de indruk dat hij ook wel van de hobby houdt :)

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• thur
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:29
Voor de N64: TLoZ Majora's Mask (maar dit bleek achteraf een repro te zijn, niet goed gekeken en te snel gehandeld. De prijs was wel gericht op een originele versie, beetje jammer dus)
Mooi balen! Er worden nogal wat repro doosjes aangeboden links en rechts. Maar dat ze je dan zoiets op een beurs aansmeren en ook nog voor een dergelijke prijs is wel schandalig. Probeer zeker verhaal te halen! Doosjes in nieuwstaat, het kan maar ik kom ze niet vaak tegen. Zeker niet voor een leuke prijs. Andere game maar origineel doosje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MwCl4DFW6QV-TugkxtCPkic-ryo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I2Q0D7hWURPLH9P7DnOZsmnh.jpg?f=fotoalbum_large

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:30
thur schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 14:08:
[...]

Mooi balen! Er worden nogal wat repro doosjes aangeboden links en rechts. Maar dat ze je dan zoiets op een beurs aansmeren en ook nog voor een dergelijke prijs is wel schandalig. Probeer zeker verhaal te halen! Doosjes in nieuwstaat, het kan maar ik kom ze niet vaak tegen. Zeker niet voor een leuke prijs. Andere game maar origineel doosje:

[Afbeelding]
Het is ook wel echt dom van mezelf hoor. Ik ben niet sinds gisteren een verzamelaar, maar het is wel balen natuurlijk. Die toko reageert nergens op, ik heb de naam achterhaald via het pinnen aldaar, maar op de Insta wordt niet gereageerd en de website is ook niks. Dit gaat niks worden.

Mijn andere N64 games zijn ook zeker niet allemaal in mint conditie. Ik heb er wel een paar, maar die heb ik veel langer geleden gevonden of ze zijn nog echt van mezelf.

• thur
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:29
Echt dom is het niet, kan gebeuren. Ik vind het alleen jammer dat het op een beurs gebeurt. Een handelaar moet dit geweten hebben. Maar goed een gamebeurs is natuurlijk ook een commercieel gebeuren tegenwoordig. Niet te lang bij stil blijven staan.

• gast7
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:23
Das jammer ik denk dat ze waarschijnlijk het repro doosje in de prijs opnemen en er dan 30 a 40 euro extra voor chargen. en dan cart only al flink hoog geprijsd hebben van 80 a 90 euro. als ze met een excuus zouden komen en je rond zo'n bedrag betaald hebt.

of je moet echt tegen de 200 euro betaald hebben waarbij ze opzettelijk een repro verkopen en hopen dat iemand er intrapt

maar zelfs qua het eerste is het niet netjes. had wel een standhouder gezien met een hoop repro doosjes qua spellen verkoop die dag. die allemaal om de carts heen zaten.

[ Voor 9% gewijzigd door gast7 op 03-06-2026 15:49 ]

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 19:05
gast7 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 15:47:
Das jammer ik denk dat ze waarschijnlijk het repro doosje in de prijs opnemen en er dan 30 a 40 euro extra voor chargen. en dan cart only al flink hoog geprijsd hebben van 80 a 90 euro. als ze met een excuus zouden komen en je rond zo'n bedrag betaald hebt.

of je moet echt tegen de 200 euro betaald hebben waarbij ze opzettelijk een repro verkopen en hopen dat iemand er intrapt

maar zelfs qua het eerste is het niet netjes. had wel een standhouder gezien met een hoop repro doosjes qua spellen verkoop die dag. die allemaal om de carts heen zaten.
Ik vind dat standhouders die repro verkopen op een game beurs sowieso van de beurs gekickt moeten worden. Dat moet gewoon policy zijn.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• Beloki
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:35
Ik was ook bij de retro Gamebeurs

Bij 1 stand zag ik cartridges met de melding dat het repro's zijn, dat is dan weer goed

Maar ik heb zelf paar NES spellen meegenomen naar de retro gamebeurs en lekker daar verkocht aan de handelaren, veel geld mee verdiend
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Let op, dit topic is om retro gaming en al haar facetten te bespreken, het is echter NIET de bedoeling om
- Games aan te schaffen (ruilen/lenen/etc.) van/via mede tweakers.
- Games te verkopen.
- Te vragen wat een game of console waard is.
- Een V&A advertentie te promoten.
- Dit topic is voor en door verzamelaars, s.v.p. geen opmerkingen ala 'Oh wat veel, speel je dat allemaal?' Dat voegt niets toe.
- Het beleid omtrent het bespreken van modchips is hier te vinden.
- Android Consoles van o.a. Aliexpress, waar veel retro systemen en games al vooraf op geïnstalleerd staan, hoort hier niet thuis.