Klopt, zelfde hier.
Ik heb reactie op mijn vraag gekregen, dit was hun antwoord:
Thanks for writing in.
We always suggest using the included Power Supply and USB-C cable, but if you are located in a region with different style outlets, you may need a plug adapter.
If using a plug adapter, we strongly recommend to use adapters that are certified and compliant with relevant standards within your country or region.
Otherwise, most modern USB-C adapters that use Power Delivery (PD 3.0) will fully support Analogue 3D. Technical details can be found in our user's guide
here in section 8.1.
Maw, woon je ergens anders dan Noord Amerika, sop het u op en gebruik een adapter die 30W PD3.0 heeft.
Ik heb er zo gisteren al 1 besteld die ik enkel voor de console ga gebruiken:
https://www.amazon.de/dp/B0FFMR1N9HHoe hebt ge deze firmware update uitgevoerd? Via de SD kaart of OTA?
En hebt ge de firmware van de controllers ook geupdate?
L702 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 00:33:
Eerste indruk is; OK. Het menu voelt wat traag aan, de ventilator is duidelijk hoorbaar en draait vrijwel constant tijdens het spelen. En de console heeft net als de originele N64 last van framedrops in sommige games (Banjo-Tooie bijvoorbeeld), wat ik eigenlijk niet had verwacht (is dat een limitatie van de cartridge i.p.v. console?)
Kort antwoord: limitatie van de N64.
Omdat de console op basis van FPGA is, neemt hij letterlijk over hoe het spel origineel gespeeld kon worden.
Dus ja, framedrops kunnen spelafhankelijk zijn. Ik heb dit in meerdere video's zien voorbij komen en ik heb zelfs gezien dat er een bug bekend is geworden die volgens mij de spelmakers zelf niet wisten.
Bij de beetle racing game, wanneer je originele controllers gebruikt, dan versnelt het intro menu steeds sneller en sneller per toegevoegd rumble pack.
En zo zijn er nog een paar quirks uitgekomen.
De overclock functie helpt (deels of volledig) om dit op te vangen.
Als ik er mee schud lijkt t bij mij of er ergens een los afgebroken stukje in zit, maar zand niet direct.
Als je het aan durft kan je hem altijd open draaien he.
In de review van mij die er aan komt, zit een video tussen van iemand die hem open draait. Vrij makkelijk te doen.
Het grote voordeel dat bijna iedere reviewer aan haalt is dat alles naar eigen smaak en wens in te stellen is. Dus bekijken en testen wat werkt per game is wat velen aanraden, en ja, daar gaat veel tijd in zitten, dus een excel maken en delen om de settings te delen?

Algemene instelling kan je ook selecteren. Ik ga zelf ook voor zo clean mogelijk

De opmerkingen die reviewers aanhalen is dat de kost een verschil is, dit koop je out of the box ipv zelf nog te moeten (laten) modden. Of andere trukjes gebruiken zoals upscalers die weer voor extra input lag zorgen.
En ja, die wireless controllers, blijft toch wel fijn en veilig ja. Zeker als je 2 sprintende katten door het huis hebt rennen 's avonds
Edit : bij deze de reviewurl:
Analogue 3D Zwart review door masauri
Edit 2: net mail ontvangen van Analogue: Analogue3D restock on Monday November 24th at 8am PST
Analogue3D will be restocked on November 24 at 8am PST. Orders will begin shipping December 2, after all pre-orders have been shipped.
[
Voor 3% gewijzigd door
masauri op 21-11-2025 21:10
. Reden: Edit 2 toegevoegd ]