Leuk een Rise of The Robots box in het wild.
Thuis heb ik al twee boxen staan voor Amiga 1200 en Amiga CD32.
Thuis heb ik al twee boxen staan voor Amiga 1200 en Amiga CD32.
De verkopers met aanzienlijk hogere prijzen nemen gewoon een heel groot deel weer mee naar huis.Tanuki schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 23:07:
Oof. Was die beurs vandaag...![]()
Ik heb nog een hele berg N64, SNES, enz liggen die weg mogen, misschien is een keer op een beurs staan niet zo'n slecht idee.
Maar ik zie wel prijzen voorbij komen dat je denkt: Gaan die games daar echt voor weg? Of gaan die sellers gewoon weer terug naar huis met precies die games?
Sommige verkopers verwachten gewoon dat mensen proberen af te pingelen.Tanuki schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 23:07:
Oof. Was die beurs vandaag...![]()
Ik heb nog een hele berg N64, SNES, enz liggen die weg mogen, misschien is een keer op een beurs staan niet zo'n slecht idee.
Maar ik zie wel prijzen voorbij komen dat je denkt: Gaan die games daar echt voor weg? Of gaan die sellers gewoon weer terug naar huis met precies die games?
Je krijgt er een A.B bij waarmee je alles in kan stellen, je kan dingen instellen met het knopje en OLED schermpje op het kastje en je kan via WIFI de boel instellen.
Veel lampjes die flikkeren tijdens het opstarten. Je schijnt ook nog een andere firmware erop te kunnen zetten van Brisma maar of ik dat ga doen weet ik nog niet maar die schijnt nog wat verder doorontwikkeld te zijn.,
Even snel uittesten...
Netjes weg gewerkt. in mijn overvolle tv meubel
[ Voor 5% gewijzigd door angerfist-yentl op 01-09-2026 23:20 ]
Vake bei te bange
Mooi werk man. Ik zou er nog een mask of scanlines overheen doen, komen de pixeltjes nog wat beter tot zijn recht.angerfist-yentl schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 22:33:
Vandaag mijn nieuwe aanwinst beneden goed geïnstalleerd en weggewerkt oké ik had hem er al 2 weken staan en dan blijf je plakkenpuur omdat de Playstation 2 slim er al op aangesloten had xD maar heb vanavond de SNES er ook op aangesloten via een goeie scart kabel (RGB) op mijn nieuwe Retro Scaler GBS C Pro video en ik moet zeggen ik sta best wel verstelt.
Ik ben nog weinig GBSC (pro) hier tegengekomen in dit topic, dus daar maar even verandering in maken ^^ mijn tv is overigens niks speciaals (LG uk6750pld).
ik had jaren geleden een Hyperkin 3-1 HDMI kabel gekocht maar die pakt intern het meest slechte signaal en maakt er een rommeltje van op 720p met veel verstoring dus eindelijk de knoop doorgehad en mij ingelezen en een GBSC (pro) gekocht voor 84,34 euro ook vooral omdat ik de playstation 2 erop aangesloten wou hebben maar na het beeld gezien te hebben heb ik de SNES toch ook naar beneden gehaald en ik sta wederom verstelt.![]()
[Afbeelding] Je krijgt er een A.B bij waarmee je alles in kan stellen, je kan dingen instellen met het knopje en OLED schermpje op het kastje en je kan via WIFI de boel instellen.[Afbeelding] Veel lampjes die flikkeren tijdens het opstarten. Je schijnt ook nog een andere firmware erop te kunnen zetten van Brisma maar of ik dat ga doen weet ik nog niet maar die schijnt nog wat verder doorontwikkeld te zijn.,
[Afbeelding] Even snel uittesten...[Afbeelding] Netjes weg gewerkt. in mijn overvolle tv meubel
Ik wacht nog op de draadloze 8bitdo ontvangers want terug gaan naar kabels met verlengkabels met een hond is niet zo handig heb ik gemerkt xD
[Afbeelding]
Scanlines maakt het wel donkerder maar misschien dat ik dan ADC Gain aan moet zetten.Seroczynski schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 10:02:
[...]
Mooi werk man. Ik zou er nog een mask of scanlines overheen doen, komen de pixeltjes nog wat beter tot zijn recht.
Scanlines = on
Er nog maar even een keertje er goed voor gaan zitten en profielen aanmaken.:strip_exif()/f/image/zPnyYK1G8LuYbJIj96ykxv2U.jpg?f=fotoalbum_large)
Gelukkig heb ik meer "sfeerverlichting":strip_exif()/f/image/2oYc42vmVO5FLbDi28bcV6sA.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar het is 23:00 uur geworden tijd voor bed xDVake bei te bange
A long, long time ago, a massive backlog awaited me.
Blijf één van mijn favorieten! Vake bei te bange
[ Voor 3% gewijzigd door dennis_rsb op 13-09-2026 13:15 ]
Ik had het laatst een boxed Atari 2600 jr gevonden en volgens de sticker moest er een 32 in 1 cartridge bij zitten. Die ontbrak, maar ze staan op internet voor een euro of 15 als je ze zoekt.dennis_rsb schreef op zondag 13 september 2026 @ 13:14:
Ik wil toch nog een poging wagen. Er is best een kans denk ik dat iemand hier het weet of hetzelfde gehad heeft.
Ik speelde vroeger bij mijn oom op een atari 2600 jr. Tot om en nabij 2003 denk ik. Ik heb mijn oom gevraagd of ie hem nog had. Hij heeft de doos opgedoken. Alles zat erbij atari, adapter, rf kabel, 2 controllers en diverse spellen. Namelijk: jungle hunt, 32 in 1 atari official, galaxian, phoenix.
Maar ik weet 100 procent zeker dat ik vroeger ook een menu gebaseerde multicart had. Ik herinner me oa frogger, super breakout, (ms) pacman, donkey kong. Nu sluit ik niet uit dat een van deze spellen gewoon een los spel was. Maar ik denk toch echt dat er maar 1 cart mist, namelijk de multicart. Ik heb ook gezegd tegen hem mocht je hem ooit nog tegen komen hoor ik het graag.
Ik weet helaas niet meer of er een label op de cart stond. Wel herinner ik me een menu, dus niet met dipswitches. En ik denk dat ik de game kon kiezen met de joystick. Het aantal games weet ik niet zeker meer. Maar ik denk ergens tussen de 6 en 13. Ik geloof niet dat het er tientallen waren. Hoe het menu eruit zag weet ik ook niet meer exact, maar het leek op een runnermenu uit het dos tijdperk.
Ik vermoed dat de cart in NL of Belgie is gekocht eind jaren 80 of begin/halverwege jaren 90. Nu heb ik na wat onderzoek wel ontdekt dat er veel van die soort multicarts waren. Toch ben ik benieuwd of iemand mijn specifieke combi van details herkent.
Alvast bedankt
[ Voor 7% gewijzigd door dennis_rsb op 20-09-2026 23:12 ]