Vandaag mijn nieuwe aanwinst beneden goed geïnstalleerd en weggewerkt oké ik had hem er al 2 weken staan en dan blijf je plakken

puur omdat de Playstation 2 slim er al op aangesloten had xD maar heb vanavond de SNES er ook op aangesloten via een goeie scart kabel (RGB) op mijn nieuwe Retro Scaler GBS C Pro video en ik moet zeggen ik sta best wel verstelt.
Ik ben nog weinig GBSC (pro) hier tegengekomen in dit topic, dus daar maar even verandering in maken ^^ mijn tv is overigens niks speciaals (LG uk6750pld).
ik had jaren geleden een Hyperkin 3-1 HDMI kabel gekocht maar die pakt intern het meest slechte signaal en maakt er een rommeltje van op 720p met veel verstoring dus eindelijk de knoop doorgehad en mij ingelezen en een GBSC (pro) gekocht voor 84,34 euro ook vooral omdat ik de playstation 2 erop aangesloten wou hebben maar na het beeld gezien te hebben heb ik de SNES toch ook naar beneden gehaald en ik sta wederom verstelt.
:strip_exif()/f/image/dpPODhF4KAR875I1p5GR4ZiY.jpg?f=fotoalbum_large)
Je krijgt er een A.B bij waarmee je alles in kan stellen, je kan dingen instellen met het knopje en OLED schermpje op het kastje en je kan via WIFI de boel instellen.
:strip_exif()/f/image/KcRhyY9etz8LCI1EJt5J8SN2.jpg?f=fotoalbum_large)
Veel lampjes die flikkeren tijdens het opstarten. Je schijnt ook nog een andere firmware erop te kunnen zetten van
Brisma maar of ik dat ga doen weet ik nog niet maar die schijnt nog wat verder doorontwikkeld te zijn.,
:strip_exif()/f/image/eT8tNKOO4Cx6pXPYsXZtZOKx.jpg?f=fotoalbum_large)
Even snel uittesten...
:strip_exif()/f/image/ArqAqAXO9OrmnFP8sBg0r5hf.jpg?f=fotoalbum_large)
Netjes weg gewerkt. in mijn overvolle tv meubel

Ik wacht nog op de draadloze 8bitdo ontvangers want terug gaan naar kabels met verlengkabels met een hond is niet zo handig heb ik gemerkt xD
[
Voor 5% gewijzigd door
angerfist-yentl op 31-08-2026 22:52
]