Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg36
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 23:35
Jinks schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 06:22:
12 september besteld rond 19.00 bij Vodafone.
Als het goed is komt hij vandaag binnen

[Afbeelding]
Welk model??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinks
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 18:23
PM 256 Kosmisch Oranje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:21
Belsimpel heeft weer een flinke voorraad van alle Pro Max modellen met een KPN abonnement.

https://www.belsimpel.nl/...nt-4100-2-jaar-verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:23
Apple iPhone 17 Pro Max 512GB Blauw

Voor 23:59 besteld, morgen in huis (los toestel).

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-17-pro-max/512gb-blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gast-
  • Laatst online: 19:50
Ik heb op 17-9 bij vf een oranje pro max besteld, maar op 24-9 geannuleerd en direct de gewone pro besteld bij vf. Ik vond het nogal een lap van een telefoon in het echt namelijk.
Maar nu zie ik dat vf op eigen houtje de bestelling van 24-9 heeft geannuleerd.
Gaat lekker op deze manier.
Ik heb er rond april 1 denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:21
Hemdek schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 01:58:
Ik zie veel voorraad bij mediamarkt voorbij komen. Heb daar vandaag 2 stuks Pro Max besteld.

Hoe zijn de ervaringen daar? Zijn er nog veel mensen die al een tijdje geleden een bestelling hebben geplaatst en nog steeds wachten?
MM hanteert twee gescheiden voorraden voor bestellingen zonder en met abonnement. Bij bestellingen met abonnement zijn de voorraden groter, blijkbaar omdat hier meer winst op wordt gemaakt. Een kennis van mij heeft vorige week bij MM online een iPhone 256GB wit besteld met een Odido-abonnement, en die werd netjes de volgende dag geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FbdJ
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 20:43
Bij coolblue 17 Pro 512GB oranje op voorraad! -
https://www.coolblue.nl/p...-17-pro-512gb-oranje.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FbdJ
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 20:43
Pro max is echt wel heel groot voor een telefoon. Lijkt net een mini tablet. Ben benieuwd wat de use case is van mensen met Pro Max, multimedia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:34
FbdJ schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:17:
[...]

Pro max is echt wel heel groot voor een telefoon. Lijkt net een mini tablet. Ben benieuwd wat de use case is van mensen met Pro Max, multimedia?
[iPhone 17 en iPhone 17 Pro (Max)] Ervaringen & Discussie ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Cardwizard op 30-09-2025 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:37
FbdJ schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:17:
[...]

Dit formaat is niet nieuw toch? Ik heb de 16 pro max en bevalt prima. Net een slag groter dat klopt. Maar als t eenmaal gewent bent en je hebt weer een normale 16 in je hand voelt dat echt als een mini-telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister9
En alweer uitverkocht. Ongelofelijk hoe snel dat gaat, het lijkt wel alsof het 50 euro kost. Maar we staan in de rij om minimaal 1.5 k kapot te mogen slaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maaaacx
  • Laatst online: 22:56
Iphone 17 pm 256gb blauw vandaag geleverd! Abbo vodafone besteld op 14 september.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:34
mister9 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:35:
[...]

En alweer uitverkocht. Ongelofelijk hoe snel dat gaat, het lijkt wel alsof het 50 euro kost. Maar we staan in de rij om minimaal 1.5 k kapot te mogen slaan.
Daarom: AppleCare >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:57
Mediamarkt update nav ticket: vanaf 12/10 verwachten ze weer voorraad.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 10:31

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Nielsschnitzel schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 00:49:
op 13 september de 17PM 256 DB besteld bij vodafone icm verlenging van mijn abbonement
ging van "uiterlijk 24 september ontvang je info over je bestelling" naar:

"we bellen je rond week 40 zodra 'ie voor je klaar ligt"
rond week 40 is een ruim begrip..

ik mag hem afhalen in de winkel zodra 'ie beschikbaar is,
maar als ik de website bekijk staat er 4-6 week als je voor 19sep besteld hebt....
iemand hier al meer succes?
ondertussen wachten we rustig af...
Ha, dat is inderdaad een breed begrip. Geen SMS gehad?
Ik kreeg vorige week een SMS dat hij eind week 42 naar mij verzonden wordt. Ik heb besteld op 17 september.
Alsnog heel wat anders dan wat ze aan de telefoon beweerden, daar vertelden ze mij dat ik hem binnen enkele dagen zou hebben. Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42
NiGeLaToR schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 10:12:
Mediamarkt update nav ticket: vanaf 12/10 verwachten ze weer voorraad.
Gaat dit om een algemene voorraad?
Ik heb bij Mediamarkt op 22 sept. de blauwe 17 Pro Max 256gb besteld. Beoogde bezorging is 2 okt. Maar ik houd rekening met wat weken uitloop...

-- edit --
nuance uitloop in weken.

[ Voor 5% gewijzigd door goodfella op 30-09-2025 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:57
goodfella schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 10:57:
[...]

Gaat dit om een algemene voorraad?
Ik heb bij Mediamarkt op 22 sept. de blauwe 17 Pro Max 256gb besteld. Beoogde bezorging is 2 okt. Maar ik houd rekening met 2 weken uitloop...
Mijn beoogde levertijd staat nog steeds op 19/9. Heb zo'n oranje ding besteld, pro Max 256gb. Men update die data dus niet volgens mij.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuberoal
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 22:07
Hier vanmorgen eindelijk dus toch een melding in de DHL app dat er een pakket is aangemeld van de Mediamarkt bij hun. Mijn iPhone (Pro Max 256GB Silver) had ik de 14e besteld, en zag na de DHL update ook de bestelinformatie op de site van MM gewijzigd is. (Leverdatum stond eerst op 19-00 en nu op 01-10). Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42
kuberoal schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 11:10:
...en zag na de DHL update ook de bestelinformatie op de site van MM gewijzigd is. (Leverdatum stond eerst op 19-00 en nu op 01-10). Ben benieuwd!
Kreeg je van Mediamarkt ook een signaal dat het e.e.a in beweging was of moet je de bestelstatus continu raadplegen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cyclobs
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:35
Zojuist is mijn bestelling bij KPN verlenging met 17 Pro max 256gb blue, op voorraad en klaar voor verzending.
Besteld op 12 september.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuberoal
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 22:07
goodfella schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 11:29:
[...]

Kreeg je van Mediamarkt ook een signaal dat het e.e.a in beweging was of moet je de bestelstatus continu raadplegen?
Nee, geen enkele communicatie vanuit Mediamarkt tot nu toe gehad. Zelfs geen verzendbevestiging, ik moest het via de DHL app vernemen dat er een pakketje van MM aan komt morgen. Bijzondere manier hoe MM het doet, dat mag echt wel beter. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NouraA
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:12
kuberoal schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:19:
[...]

Nee, geen enkele communicatie vanuit Mediamarkt tot nu toe gehad. Zelfs geen verzendbevestiging, ik moest het via de DHL app vernemen dat er een pakketje van MM aan komt morgen. Bijzondere manier hoe MM het doet, dat mag echt wel beter. :)
Kan ook goed dat je in de loop van de dag een bericht krijgt als hij daadwerkelijk is opgehaald door dhl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boerharms89
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 14:57
Via amazon.nl nu de verwachtte bezorgdatum gekregen van 9 oktober voor een 17 Pro Max 256GB zilver. Besteld op 23-sep toen er al stond "Tijdelijk niet op voorraad".

Lijkt er op dat ik mijn bestelling bij MM toch kan annuleren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LrQR_FZYlC01_BfqYiccFpW29nU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BZN7AaxJkU6rPPzVfmq1w03g.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukvkop
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-09 16:01
koraykupe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 14:49:
Ik heb gisteravond een 17 Pro Max 512GB zilver besteld op belsimpel.nl, omdat er stond dat het morgen geleverd zou worden. Eerst stond er 27 september als levering, maar 's middags is dat veranderd naar 1 oktober. Op de productpagina staat nu 2 weken voor KPN.
Leverdatum bij jou inmiddels ook veranderd naar 2 oktober? Ze blijven bij mij uitstellen.. zelf een pro max 256gb blauw met vodafone besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vespasian22
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 18:19
Oprechte vraag: waarom bestelt quasi niemand via de website van Apple zelf? Daar zijn de levertijden toch iets "zekerder", hoewel ze wat langer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:18
cyclobs schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:14:
Zojuist is mijn bestelling bij KPN verlenging met 17 Pro max 256gb blue, op voorraad en klaar voor verzending.
Besteld op 12 september.
De mijnes is ook onderweg via KPN. Besteld op 16 sep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sashakoevoets98
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:00
Afgelopen zondag besteld via mobiel.nl, maar de levertijd op de 17 Pro Max 256GB oranje staat op 1-2 weken, dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Vespasian22 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:10:
Oprechte vraag: waarom bestelt quasi niemand via de website van Apple zelf? Daar zijn de levertijden toch iets "zekerder", hoewel ze wat langer zijn?
Je beantwoord je eigen vraag... Men wil snel sneller snelst....

Op zich vind ik het trouwens wel heel bijzonder dat Apple zelf niet de snelste is. Je zou denken dat zij zelf het eerst bevoorraad zouden worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vespasian22
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 18:19
mister9 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:22:
[...]

Je beantwoord je eigen vraag... Men wil snel sneller snelst....

Op zich vind ik het trouwens wel heel bijzonder dat Apple zelf niet de snelste is. Je zou denken dat zij zelf het eerst bevoorraad zouden worden...
De (indicatieve / vage / misleidende) levertijden van retailers die telkens weer opgeschoven worden, zorgen ervoor dat een bestelling via Apple de facto even snel aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
luukvkop schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:08:
[...]

Leverdatum bij jou inmiddels ook veranderd naar 2 oktober? Ze blijven bij mij uitstellen.. zelf een pro max 256gb blauw met vodafone besteld.
Heel veel zaken hanteren gewoon het systeem "leverdatum schuift per dag op". Gisteren 2 oktober, morgen 3 oktober, donderdag 4 oktober, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukvkop
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-09 16:01
mister9 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:59:
[...]

Heel veel zaken hanteren gewoon het systeem "leverdatum schuift per dag op". Gisteren 2 oktober, morgen 3 oktober, donderdag 4 oktober, etc etc.
Had contact met ze gehad en de dame aan de telefoon gaf aan dat het niet de bedoeling was maar dat de leverancier nog niet had geleverd.. ben benieuwd hoe veel daar van waar is, maar volgens haar kon ik het toestel nog wel deze week verwachten. lets hope so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg36
Zojuist mail gekregen van Vodafone dat m’n bestelling word verstuurd. PM 256GB Silver. 12e besteld om 15:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Vespasian22 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:10:
Omdat vele hier via providers kopen waardoor het toestel +/-€100 goedkoper is.

Bij de apple is regelmatig voorraad, nu ook trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemdek
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03:20
Had op 13-9 bestelling geplaatst bij KPN voor de Pro Max 256gb blauw. Tot op heden staat de status op “controleren”.

Vanochtend bij belsimpel de blauwe pro max 512gb besteld. Zojuist de Track&Trace ontvangen en wordt morgen bezorgd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
Vandaag de iPhone Pro Max 512GB Blauw besteld bij Coolblue en wordt morgen al geleverd.

8 oktober ga ik de iPhone Pro Max 256GB Blauw binnen krijgen.
Helaas zit deze in dezelfde order als een zilveren, anders had ik de 256GB morgen al binnen gekregen.
Ze kunnen er geen deel levering van maken.
De 256GB Blauw kan ik nu ook niet apart annuleren, dus kan hem wel retourneren na 08-10.

Misschien iemand interesse om de blauwe 256GB over te nemen zodra die binnen is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keem
  • Laatst online: 19:27
Ik heb ook net een mail gehad van Vodafone met mijn contract en dat de bestelling voorbereidt wordt om te versturen. Op de 12e besteld om 14:48 iPhone pro Max silver 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:08
Vanochtend bij BelSimpel een oranje Pro Max 512GB besteld omdat die op voorraad zou zijn en morgen geleverd zou worden. Levering nu uitgesteld naar vrijdag… ben benieuwd of dit echt is of dat dit nu gewoon telkens gaat schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Xtinction89 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:02:
Vandaag de iPhone Pro Max 512GB Blauw besteld bij Coolblue en wordt morgen al geleverd.

8 oktober ga ik de iPhone Pro Max 256GB Blauw binnen krijgen.
Helaas zit deze in dezelfde order als een zilveren, anders had ik de 256GB morgen al binnen gekregen.
Ze kunnen er geen deel levering van maken.
De 256GB Blauw kan ik nu ook niet apart annuleren, dus kan hem wel retourneren na 08-10.

Misschien iemand interesse om de blauwe 256GB over te nemen zodra die binnen is?
Ja! Hoewel 8 oktober zal die wel overal verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
mister9 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:47:
[...]
Ja! Hoewel 8 oktober zal die wel overal verkrijgbaar zijn.
Dan wachten we gewoon even af tot 8 oktober :)
Mocht je er dan geen kunnen bemachtigen, ben je de eerste!

Of je moet sowieso mijne willen overnemen, ook prima natuurlijk.

Stuur maar een dm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Via Mobiel.nl een iPhone 17 Pro met KPN besteld, die stond vrijdag nog op 1-2 dagen. Zondag ging die naar 5-7 dagen en maandag naar 3-4 dagen.

Het is nu dinsdagavond en er staat 4-6 weken (!). Net even gebeld, maar dit is toch echt de verwachting. Volgens mij hebben die onafhankelijke partijen geen idee wanneer er wat binnenkomt... ik vertrouw dan ook niet op partijen als Belsimpel dat het morgen in huis is (waar nu overigens ook 2 weken staat).

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Micheeels schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:44:
Vanochtend bij BelSimpel een oranje Pro Max 512GB besteld omdat die op voorraad zou zijn en morgen geleverd zou worden. Levering nu uitgesteld naar vrijdag… ben benieuwd of dit echt is of dat dit nu gewoon telkens gaat schuiven.
Staat nu ook 2 weken levertijd bij die iPhones als ik het goed zie. Ik betwijfel of ze kunnen leveren.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:47
Bij mediamarkt op 12 september 2025 een iPhone 17 Pro max 256 blue besteld maar is nog steeds niet binnen. Ik kan de order ook niet annuleren. Ik ga denk ik toch voor Apple Store icm trade in. Het liefst wil ik een sim loze iPhone maar ik kan dit alleen bij Odido aankruisen. Iemand een beter idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/2781625

Morgen in huis, tweedekans geretourneerd product met kapotte verpakking.

Voor als je echt niet wachten kunt.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hemdek
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03:20
Micheeels schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:44:
Hier ook vandaag een pro max besteld met 512gb alleen dan in het blauw bij belsimpel.

Is vanmiddag verzonden en komt morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Ook bij Apple is de PM nog niet te leveren. Kun je wel gewoon een Apple Store inlopen en weglopen met een PM?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
mister9 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:34:
Ook bij Apple is de PM nog niet te leveren. Kun je wel gewoon een Apple Store inlopen en weglopen met een PM?
Alle iPhones zitten vast aan die tafels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:08
Hemdek schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:31:
[...]

Hier ook vandaag een pro max besteld met 512gb alleen dan in het blauw bij belsimpel.

Is vanmiddag verzonden en komt morgen binnen.
Wat fijn! Misschien was ik dan gewoon echt net te laat en heeft dat in het systeem gekruist…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m5s85v10
  • Laatst online: 21:43
AiR60 schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:25:
[...]

Hoe heb je hun gesproken?
Ik vind heel irritant dat je niet met ze kan chatten, je moet verplicht bellen.
Gebeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greg36
Zojuist T&T van Vodafone gekregen… krijg hem morgen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Greg36 op 30-09-2025 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsschnitzel
  • Laatst online: 01:38
Joshoon schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 10:31:
[...]

Ha, dat is inderdaad een breed begrip. Geen SMS gehad?
Ik kreeg vorige week een SMS dat hij eind week 42 naar mij verzonden wordt. Ik heb besteld op 17 september.
Alsnog heel wat anders dan wat ze aan de telefoon beweerden, daar vertelden ze mij dat ik hem binnen enkele dagen zou hebben. Niet dus.
de sms zei week 40,
mij werd verteld +/- 2 week, dat was op de 13e,
ik zag hierboven iemand die 'm al heeft, en had besteld op de 14e,
maar ik hoor dat het overal drama is, ik wacht rustig af, ga niks omboeken of extra bestellen,
mijn 12 pm is wel echt slecht maar het komt nu ook niet meer op dat "weekje" aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsschnitzel
  • Laatst online: 01:38
Greg36 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:50:
Zojuist T&T van Vodafone gekregen… krijg hem morgen :)
welk model?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greg36
Pro max zilver 256gb
Pagina: 1 ... 50 51 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.