Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:31

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

sacaji schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 11:08:
Zilver 256gb op voorraad om op te halen in Amsterdam.. twijfel nu
Bij twijfel, doen! :). Nee hoor, het is best een hoop geld. Maar als ze op voorraad zijn, kun je in ieder geval gaan kijken en dan op het moment zelf beslissen.

Ik krijg morgen via KPN de base 17 in het zwart (al schijnt het grijs te zijn). Helaas was ik ongeduldige en heb ik op de launch day een 17 Pro Silver gekocht in de Apple Store. Ik denk dat ik na een hele korte vergelijking de 17 weer terug stuur. *snip* geen V&A op het forum

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 02-10-2025 11:45 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:44
Ik heb gisteren bij Coolblue de Pro Max 256Gb blauw besteld, en komt vandaag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
retlaw schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 11:19:
[...]

Bij twijfel, doen! :). Nee hoor, het is best een hoop geld. Maar als ze op voorraad zijn, kun je in ieder geval gaan kijken en dan op het moment zelf beslissen.

Ik krijg morgen via KPN de base 17 in het zwart (al schijnt het grijs te zijn). Helaas was ik ongeduldige en heb ik op de launch day een 17 Pro Silver gekocht in de Apple Store. Ik denk dat ik na een hele korte vergelijking de 17 weer terug stuur. [mbr]*snip* geen V&A op het forum[/]
haha ja de 13 pro is toe aan vervanging, maar om met de kleine baby helemaal de stad in te gaan om een telefoon op te halen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik zie bij Amac dat de 1TB versies van de Pro Oranje/Blauw op voorraad zijn.

256gb versie oranje staat op volgende week en blauw op 4 weken.

Vanwege de differentiatie in verschillende mogelijkheden voelt het als meer betrouwbare informatie.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 00:13
Het inpakken van m’n toestel door Vodafone duurt wel lang zeg.😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:20
Enver595 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 16:44:
Plakband is op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 08:20
Het lijkt erop dat belsimpel morgen echt m’n oranje Pro Max 512GB gaat leveren. Afgelopen dinsdag besteld. Heel tevreden!

Daarna ook gelijk mijn oranje Pro Max 256GB bij een andere aanbieder die ik op 12 september besteld had geannuleerd.

[ Voor 10% gewijzigd door Micheeels op 02-10-2025 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FbdJ
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 12:40
Coolblue heeft Pro max 256GB oranje en blauw beschikbaar. Meteen de Pro max besteld voor ophalen volgende week. Is nog op voorraad. Gek dat er meer Pro max beschikbaar is dan Pro.

[ Voor 5% gewijzigd door FbdJ op 02-10-2025 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenstaman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-10 19:44
Zojuist ook 1 op de kop kunnen tikken bij coolblue 😊 iPhone 17 promax blauw 256 gb. Stond bij Odido nog in de rij maar daar had men geen idee wanneer ze kunnen leveren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-10 19:23
Enver595 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 16:44:
Ik heb nog helemaal niets gehoord ondanks dat er eind deze week geleverd zou gaan worden volgens de sms van vorige week.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschipper01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 19:03
Zojuist ook een 17 Pro Max 256 Gb Deep Blue bij Coolblue kunnen bestellen met levering morgen aan huis 💪🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Lijkt er toch op dat er langzaam aan één en ander aan het loskomen is bij providers en retailers.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Gisteren de PRO Max 256 besteld bij Coolblue, en vandaag keurig binnen gekregen.

Ik vind m echt helemaal niet anti-premium aanvoelen. Erg blij mee. Super snel, inzoomen is belachelijk. Batterijduur moet ik gaan beleven de komende dagen.

Ik heb er er wel direct een screenprotector en hoesje om gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-10 19:23
Net VF gesproken en mijn bestelling van vorige week maandag zal hopelijk ergens volgende week binnen komen omdat het een zwarte iPhone 17 is. Andere modellen kunnnen nog een paar weken langer duren.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:22

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Poh, ik zit nog steeds te wachten op een groene 256gb iPhone 17. Heb ik serieus de meest populaire kleur uitgepikt? Mobiel.nl heb ik op 12 september een boel geld gegeven, en nog steeds niks. Heb dit nog niet eerder meegemaakt met de iPhones hiervoor. Nu zat ik toen qua bestelling minder dicht op de launch dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Coolblue heeft weer voorraad voor de 256Gb pro max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizoss
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 10:26
Zojuist een T&T gekregen voor mijn iphone 17 PM silver 256gb via KPN (verlenging). Morgen levering( verwacht)

Dit zag ik niet aankomen, volgens de leveringspagina van KPN is er een levertijd van 3/4 weken. Dus dit is een fijne verassing zo vlak voor het weekend.

Abonnement verlengd op 12 september 14:25 uur. Bevestiging toestel reservering kwam binnen om 15:40 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 16:07
Mediamarkt verstuurd eindelijk de PM 512 CO okay weekje te laat, aangezien ik er al een heb gaat deze net zo snel retour. Blijft apart dat je niet meer kan annuleren. Nu weigeren bij de deur of bij een winkel weer teruggeven…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulaliuneez
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 23:09
Op 26-09 icm KPN verlening de iPhone 17 PM 256GB Oranje besteld bij Belsimpel, morgen staat de levering gepland👍🏾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olympusdenk
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 10:01
_Christiaan_ schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 17:00:
Vorige week is mijn iPhone 17 binnengekomen via Amazon:
[Afbeelding]

Kortom, bij Amazon worden iPhones achterover gedrukt :( Gelukkig wel het geld teruggekregen. Als klap op de vuurpijl kreeg ik nog een mail achteraf dat als dit vaker voor komt bij mij, dan wordt mijn amazon account geblokkeerd.

Enige reden dat ik daar bestel is i.v.m. de Scoupy korting.

Wat mij achteraf opviel was dat er geen lithium warning sticker onderop de doos zat. En dat de verzendsticker een beetje los zat. Dus iemand heeft de verzend stickers verwisseld met de mijne.

Laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen. Let goed vooraf aan ontvangst op de volgende zaken:
  • Weeg het pakketje. Het moet precies overeen komen met wat op de doos staat.
  • Check of de lithium waarschuwings sticker op de onderkant zit
  • Check of het verzend etiket goed erop zit.
Zeker heftig! Ik bestel eigenlijk alleen nog maar met ophalen in de shop (je krijgt hem letterlijk in je hand, kunt iPhone uitpakken en kunt hem controleren), kan hier bij onze shop makkelijk parkeren en die 15 minuten extra naar Odido winkel heb ik liever dan risico op gekke situaties wanneer het met pakketpost gaat. Prijs was uiteindelijk ook doorslaggevend omgerekend €1330 voor een PM 256GB oranje (24 mnd)

NL: Marstek Venus-E v2, 5.12 kWh (154.215) | MG ZS '19 44.5kWh | ZP 2.925 kWp Z | HW P1 + sockets | Pi5 met HA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 08:32
Voor de geïnteresseerden, Coolblue heeft de 17 Pro Max 256GB op voorraad.

https://www.coolblue.nl/p...-pro-max-256gb-blauw.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-10 14:31
Xtinction89 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 07:28:
Voor de geïnteresseerden, Coolblue heeft de 17 Pro Max 256GB op voorraad.

https://www.coolblue.nl/p...-pro-max-256gb-blauw.html
Mooi voorraad hebben ze binnengekregen. Krijg vandaag de 17 PM Deepblue en TechWoven binnen d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Jaymone op 03-10-2025 09:05 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• -Gast-
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 08:15
Ja hoor, heb er een!
Vodafone had mijn nieuwe bestelling, nadat ik de pro max had geannuleerd vanwege het formaat, geannuleerd. Of eigenlijk had ‘het systeem’ dat gedaan omdat op 1 of andere manier de oude bestelling niet helemaal juist was afgesloten 🤷‍♂️.
Via belsimpel en Odido was het binnen een dag geregeld.
Vodafone is dus een klantje kwijt.
Ben er blij mee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ud8PkCW2TlzNGqwR38pFSFf2wcw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sEmyeaoQJtNiS9VGlFtuCBG3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FbdJ
Ik heb net bij Coolblue mijn iPhone 17 PM oranje geannuleerd omdat ik denk dat hij toch te groot is. Deze staat nu op voorraad FYI.

https://www.coolblue.nl/p...pro-max-256gb-oranje.html

[ Voor 24% gewijzigd door FbdJ op 03-10-2025 10:45 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xantoz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:08
Eergisteren via kpn verlenging gedaan icm iPhone 17 pro zilver 256gb. Verwachte wachttijd 4 tot 6 weken. #koekoek.

Gisteren in dit topic aan het neuzen en zag belSimpel langskomen. Laten we daar eens kijken. De telefoon zou op voorraad zijn, en vandaag geleverd worden. Nou geloof ik dat niet altijd, (resultaten uit het verleden bieden vaak garantie voor de toekomst). maar het zal toch sneller zijn dan 4 tot 6 weken.

En ja hoor.. hij is net afgeleverd!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-10 14:31
17 PM binnen, voelt weer vertrouwd :) Blij mee.
Volgend jaar weer nieuwe ronde nieuwe kansen.

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sacaji
Xantoz schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 12:24:
Eergisteren via kpn verlenging gedaan icm iPhone 17 pro zilver 256gb. Verwachte wachttijd 4 tot 6 weken. #koekoek.

Gisteren in dit topic aan het neuzen en zag belSimpel langskomen. Laten we daar eens kijken. De telefoon zou op voorraad zijn, en vandaag geleverd worden. Nou geloof ik dat niet altijd, (resultaten uit het verleden bieden vaak garantie voor de toekomst). maar het zal toch sneller zijn dan 4 tot 6 weken.

En ja hoor.. hij is net afgeleverd!!
Dan ga ik het ook maar proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaksb
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06-10 14:02
Excuses voor Google Translate, mijn Nederlands is anders te zwak. Verbeter mijn fouten en ik zal leren!

Ik bestelde op 14 september een 17 PM Orange bij KPN en op 30 september een via Belsimpel. Beide zouden vandaag verzonden worden (KPN won en Belsimpel kon de contractverlenging niet doorvoeren). Hopelijk betekent dit dat de zaken eindelijk wat soepeler worden.

Volgend jaar ga ik waarschijnlijk via Belsimpel bestellen, lijkt sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 00:13
Zojuist de PM 256gb blauw ontvangen, VF verlenging. Succes aan iedereen die het nog niet hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:24
Nog geen bericht ontvangen van KPN, maar toch maar eens de status controleren nav de berichten hier vandaag. Op 24 september via KPN zakelijk klantenservice een oranje Pro 256 besteld. Nu in de app een track en trace zichtbaar, hopelijk morgen leveren, anders maandag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouraA
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 08:22
Zojuist mijn bestelling bij apple veranderd naar wordt klaargemaakt voor verzending
Pro max orange

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chrizoss
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 10:26
17 Pro PM zilver 256gb vandaag ontvangen. Besteld via KPN op 12 september!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U2vLw0d950WGCTsBf7KbWCfjci0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d8C9gFo2fM8oKIhEIxmCfQQE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vespasian22
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 06-10 12:25
NouraA schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:11:
Zojuist mijn bestelling bij apple veranderd naar wordt klaargemaakt voor verzending
Pro max orange
Wanneer besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Chrizoss schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 20:00:
17 Pro PM zilver 256gb vandaag ontvangen. Besteld via KPN op 12 september!

[Afbeelding]
Leuk setje. Hier ook besteld, alleen dan de standaard Pro. Hopelijk morgen in huis!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uni-
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 04-10 20:03
Ik heb ongeduldig meegelezen hier, ga van een 8 naar een nieuwe 17. Mediamarkt lijkt vandaag te gaan leveren (onverwacht want ik kreeg eerst nog bericht dat de leverdatum van vandaag niet gehaald zou worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 12:05

mv1

Ik heb de blauwe 17 Pro Max in 256GB gereserveerd bij Coolblue in Den Haag, maar heb deze niet meer nodig. Iemand geïnteresseerd? Anders annuleer ik de reservering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Uni- schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 08:46:
Ik heb ongeduldig meegelezen hier, ga van een 8 naar een nieuwe 17. Mediamarkt lijkt vandaag te gaan leveren (onverwacht want ik kreeg eerst nog bericht dat de leverdatum van vandaag niet gehaald zou worden).
zo dan, van een 8 naar de 17. Geloof dat jij zo'n beetje de enige hier bent die écht een wereld van verschil gaat merken met deze enorme upgrade! _/-\o_
Heel veel plezier...jij gaat echt genieten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kokorico
  • Laatst online: 12:28
Momenteel op voorraad online bij coolblue: iphone 17 pro max 256 in blauw en oranje en tevens ook een 512gb in blauw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 09:27
Van de OnePlus Open naar de Sky Blue iPhone Air.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/BnPjc4K4/Grid-Art-20251003-204706379.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouraA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:53
Iemand ervaring met het kopen van een iphone in de USA? Een maat van me gaat er naartoe en kan een iphone meenemen voor me.
Kan ik giftcards kopen waar hij mee kan betalen, zodat ik nog gedekt ben met mijn creditcard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 12:05

mv1

TereZz schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:16:
Iemand ervaring met het kopen van een iphone in de USA? Een maat van me gaat er naartoe en kan een iphone meenemen voor me.
Kan ik giftcards kopen waar hij mee kan betalen, zodat ik nog gedekt ben met mijn creditcard?
Gewoon zelf de bestelling plaatsen met je CC en dan je vriend als ophaler invullen.

Als je giftcards koopt, dan dekt je CC de iPhone niet, aangezien je hem niet direct met de CC hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Uni- schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 08:46:
Wanneer heb je bij Mediamarkt besteld? Ik op 22 sept en beoogde bezorg datum was 2 Okt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:01
Nou, uurtje geleden besteld en zo ophalen in Amsterdam. De blauwe pro 256. Zin in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Bij Mobiel.nl hobbelde de status nogal van 1-2 dagen naar 3-4 dagen en van 3-4 weken naar 3-4 dagen. Geen touw aan vast te knoppen en de klantenservice wist het ook niet.

Gisteren bij Belsimpel besteld en vanmorgen geleverd: een iPhone 17 Pro Silver. Wat zijn die randen van het plateau scherp! Verder een mooi ding om te zien. Nu even lekker alles instellen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uni-
goodfella schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:12:
[...]

Wanneer heb je bij Mediamarkt besteld? Ik op 22 sept en beoogde bezorg datum was 2 Okt.
De 26e, beoogde datum was vandaag (4 okt) toen ik bestelde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uni-
_Bailey_ schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 08:58:
[...]

zo dan, van een 8 naar de 17. Geloof dat jij zo'n beetje de enige hier bent die écht een wereld van verschil gaat merken met deze enorme upgrade! _/-\o_
Heel veel plezier...jij gaat echt genieten!
Ik snap (heel eerlijk) niet waarom je elk jaar zou upgraden :X maar ga in de herfstvakantie een weekje wandelen in de bergen en wil nu met alleen telefooncamera op pad. Daarom werd ik ook ongeduldig van die onduidelijke levertijd…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Nu online
Uni- schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:44:
[...]

De 26e, beoogde datum was vandaag (4 okt) toen ik bestelde.
Was dat ook voor een Pro Max? Op Mediamarkt heb ik de beschikbaarheid in de gaten gehouden en ik ben geen 'vervroeging' tegengekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Uni- schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 17:48:
[...]
Ik snap (heel eerlijk) niet waarom je elk jaar zou upgraden :X maar ga in de herfstvakantie een weekje wandelen in de bergen en wil nu met alleen telefooncamera op pad. Daarom werd ik ook ongeduldig van die onduidelijke levertijd…
Ik upgrade elk jaar omdat ik mijzelf dat gun. Al vanaf 2007. Niets meer en niets minder. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:32
THE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:30:
[...]

Ik upgrade elk jaar omdat ik mijzelf dat gun. Al vanaf 2007. Niets meer en niets minder. :Y
Precies, hier nog 1. Ik upgrade ook elk jaar, en krijg dan ook nog behoorlijk veel terug voor mijn “oude” toestel. Per saldo kost een nieuwe iPhone mij dus 500-600 elk jaar. Ik vind dat het waard

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
bob-nwk schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:33:
[...]

Precies, hier nog 1. Ik upgrade ook elk jaar, en krijg dan ook nog behoorlijk veel terug voor mijn “oude” toestel. Per saldo kost een nieuwe iPhone mij dus 500-600 elk jaar. Ik vind dat het waard
Precies, dit jaar kostte het me 350 euro. Voor dat bedrag blijft de waarde behouden voor het volgend jaar. Dat is mooi meegenomen.

Maar ik koop weinig voor mijzelf en de iPhone is het enige dat ik mijzelf echt jaarlijks gun. Wat een ander ervan denkt moeten zij weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:20
Gisteravond iPhone 17 Pro Max 256GB Blue icm abonnement besteld bij Belsimpel. Helaas is de levering maandag 6 oktober en niet vandaag. Ben benieuwd of er een groot verschil is tussen iPhone 15 pro Max

[ Voor 0% gewijzigd door pinokkia op 05-10-2025 15:33 . Reden: Spellingfout ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:31

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

THE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:44:
[...]

Precies, dit jaar kostte het me 350 euro. Voor dat bedrag blijft de waarde behouden voor het volgend jaar. Dat is mooi meegenomen.

Maar ik koop weinig voor mijzelf en de iPhone is het enige dat ik mijzelf echt jaarlijks gun. Wat een ander ervan denkt moeten zij weten. :)
Waar ruil je dan je oude toestel in?

Battle.net || Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
retlaw schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:10:
[...]

Waar ruil je dan je oude toestel in?
Een jaar een tante, ander jaar weer vrienden voor een goede prijs. Want die weten dat ik goed spul verkoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:17
jra2k schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 13:40:
[...]

Vandaag 1 ontvangen, de iPhone 17 Pro Deep Blue.
Van de andere nog geen update, dus ga nog steeds uit van eind deze week.
En de 2e gisteren ook ontvangen. (iPhone 17 Pro Cosmic Orange).
Aangegeven levertijd netjes nagekomen door Vodafone :)

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NouraA
*snip* niet op de man

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 06-10-2025 11:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
*snip* reactie op geknipte reactie

[ Voor 84% gewijzigd door Daedalus op 06-10-2025 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Laat Gisteravond iPhone 17 Pro Max besteld icm abonnement. Zou eerste instantie vandaag geleverd worden. Vanwege drukte wordt het hopelijk morgen geleverd. Kan ik mijn andere oude iPhone X in de collectie toevoegen. (Bezit alle iPhones vanaf de 6) Ga al mijn oude iPhones Pro, Max vanaf de X vergelijken met de iPhone 17 Pro Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

pinokkia schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 20:32:
Laat Gisteravond iPhone 17 Pro Max besteld icm abonnement. Zou eerste instantie vandaag geleverd worden. Vanwege drukte wordt het hopelijk morgen geleverd. Kan ik mijn andere oude iPhone X in de collectie toevoegen. (Bezit alle iPhones vanaf de 6) Ga al mijn oude iPhones Pro, Max vanaf de X vergelijken met de iPhone 17 Pro Max.
Waar heb je besteld? Ik wacht nog steeds op m'n bestelling bij Mobiel.nl. (incl KPN abo). Bij het bestellen was het binnen 1 a 2 dagen geleverd, dat ging naar 3 tot 4 weken, 3-4 dagen en nu staat het weer op 1 a 2 dagen.
Hoop toch echt dat het deze week gaat lukken.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Nitai schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 09:03:
[...]

Waar heb je besteld? Ik wacht nog steeds op m'n bestelling bij Mobiel.nl. (incl KPN abo). Bij het bestellen was het binnen 1 a 2 dagen geleverd, dat ging naar 3 tot 4 weken, 3-4 dagen en nu staat het weer op 1 a 2 dagen.
Mobiel.nl is verschrikkelijk zoals je hierboven ook kunt lezen. Ik had diezelfde status en telkens werd er gezegd dat ze geen idee hebben, maar verwachting 'deze week'. En dan is het maar de vraag of er voldoende iPhones binnenkomen om jou te voorzien. Was er klaar mee, Belsimpel heeft ze gewoon in huis, kreeg ik de volgende dag binnen.

[ Voor 6% gewijzigd door THE_BASE op 06-10-2025 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itguy013
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Goed om rekening mee te houden: Alle iPhone modellen in de USA zijn zonder fysieke simkaart slot. In NL is alleen de Air zonder fysieke simkaart slot.

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Nitai schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 09:03:
[...]

Besteld bij Belsimpel, want hun hebben als enigste de iPhone 17 Pro Max bij dat abonnement in voorraad. Dus kijk wel goed of de iPhone 17 serie bij jouw provider in voorraad is.

𝐍𝐨𝐠 𝐡𝐨𝐨𝐠𝐮𝐢𝐭 𝐞𝐞𝐧 𝐮𝐮𝐫𝐭𝐣𝐞 𝐰𝐚𝐜𝐡𝐭𝐞𝐧 𝐞𝐧 𝐝𝐚𝐧 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐭 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐢𝐏𝐡𝐨𝐧𝐞 𝟏𝟕 𝐏𝐫𝐨 𝐌𝐚𝐱 𝟐𝟓𝟔𝐆𝐁 𝐁𝐥𝐚𝐮𝐰 𝐠𝐞𝐥𝐞𝐯𝐞𝐫𝐝.😀

[ Voor 21% gewijzigd door pinokkia op 06-10-2025 11:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Laatst online: 10:30
Net via apple.com de iPhone 17 base model 256GB besteld om vandaag op te halen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-10 16:23
Vergeet de invoerrechten e.d. niet mee te rekenen 😉
En giftcards gekocht met de cc geeft geen dekking natuurlijk 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Stroopwafels schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:09:
Net via apple.com de iPhone 17 base model 256GB besteld om vandaag op te halen. 8)
In Haarlem is voldoende voorraad op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:32
mv1 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:18:
[...]

Gewoon zelf de bestelling plaatsen met je CC en dan je vriend als ophaler invullen.
Zo heb ik het vorig jaar ook gedaan idd. @TereZz Je moet dan wel even de regio in de Apple Store app veranderen naar de VS. Of echt op Apple.com bestellen en niet via Apple.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Vindt het echt jammer dat Apple ze in store op voorraad heeft maar als je wilt laten bezorgen het pas over 2-3 weken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Nu online
Hoop voor Tweakers die bij Mediamarkt (MM) hebben besteld, hierbij een update voor iPhone 17 Pro Max, deep blue.
  • 22 sept - bestelling geplaatst
  • 2 okt - beoogde bezorging
  • 3 okt - klantenservice status update gevraagd
  • 6 okt - reactie gehad: ze hebben geen idee wanneer uitlevering mogelijk was/is. Hun voorstel bestelling annuleren of alternatief kiezen wat 10% duurder mocht zijn.
  • 7 okt - 00:28 - bevestiging dat het onderweg is
Tussen hun mailreactie en uitlevering zat 12 uur verschil. Waardoor ik vermoed dat magazijn(medewerkers) gewoon binnenkomende voorraad direct en handmatig matcht aan bestellingen zonder enig vorm van registratie. Ik overwoog gisteren nog te annuleren en naar Apple Store in Amsterdam te gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meilu
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:34
Via belsimpel een losse iphone 17 pro max besteld, helaas een levertijd van 6 weken (!) maar omdat het via mijn werk gaat moest het via hun. Weet iemand of deze levertijden heel accuraat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:03
Ik heb het wel 'n beetje gehad met Mobiel.nl en hun stelselmatig verschuivende levertijd. Hoe zit het op dit moment bij Apple zelf? Droppen daar op bepaalde momenten op de dag/week toestellen? De 17PM 256 in zilver zou het in mijn geval om gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Het is nu toch echt niet meer nodig om je te ergeren aan levertijden. Zelfs de pro max is prima verkrijgbaar nu. Coolblue, gewoon morgen geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
mister9 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:44:
Het is nu toch echt niet meer nodig om je te ergeren aan levertijden. Zelfs de pro max is prima verkrijgbaar nu. Coolblue, gewoon morgen geleverd.
Ja, behalve bij Mobiel.nl. Dat was eens maar nooit meer. Laat dan gewoon 4-6 weken staan en ga niet mensen blij maken met een dooie mus door 1-2 dagen neer te zetten en een paar dagen later weer te wijzigen. Dat is irritant en onbetrouwbaar.

Ik adviseer dan ook iedereen elders te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Meilu schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:51:
Via belsimpel een losse iphone 17 pro max besteld, helaas een levertijd van 6 weken (!) maar omdat het via mijn werk gaat moest het via hun. Weet iemand of deze levertijden heel accuraat zijn?
Nee, er druppelt steeds wel wat binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:03
mister9 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:44:
Bij Mobiel.nl helaas wel. En bovendien: Coolblue heeft 'm op dit moment in het zilver ook niet op voorraad, in geen enkele opslagvariant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTfoto
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:20

JTfoto

Work hard

Ik had ook de zoveelste verschuiving bij mobiel.nl (op de dag van release de iPhone om 14:20 besteld) en gisteren de zwarte iphone 17 256GB bij belsimpel besteld. Ik kan 'm nu gaan ophalen bij het afleverpunt, stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FbdJ
BobB schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:41:
Ik heb het wel 'n beetje gehad met Mobiel.nl en hun stelselmatig verschuivende levertijd. Hoe zit het op dit moment bij Apple zelf? Droppen daar op bepaalde momenten op de dag/week toestellen? De 17PM 256 in zilver zou het in mijn geval om gaan.
Heb je zelf even gekeken op de Apple website voor pickup? De variant die je opnoemt kun je vandaag in Haarlem ophalen.

Er komen dagelijks iPhones binnen bij de Apple stores. In de ochtend wordt de voorraad bijgewerkt. pro en pro max in bijv oranje is al 2 dagen op voorraad. De schaarste loopt in ieder geval een beetje af ik heb er twee ready voor pickup staan een bij Coolblue en een bij Apple. Pro 256 GB oranje.
Pagina: 1 ... 51 52 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.