Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouraA
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 16-10 05:41
Gisteravond bericht van Dhl dat vandaag bezorgd gaat worden. Tot nu toe staat die sinds vannacht op departed from brussel en planning wordt gemaakt. Ben benieuwd of hun Express levering lukken gaat 🫣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boerharms89
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:33
boerharms89 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 14:38:
Via amazon.nl nu de verwachtte bezorgdatum gekregen van 9 oktober voor een 17 Pro Max 256GB zilver. Besteld op 23-sep toen er al stond "Tijdelijk niet op voorraad".

Lijkt er op dat ik mijn bestelling bij MM toch kan annuleren.

[Afbeelding]
Ik heb uiteindelijk mijn bestelling bij MM en Amazon geannuleerd en begin deze week een 17PM 256GB zilver opgehaald bij de Apple Store in Amsterdam.

Veel succes aan diegene die nog wachten. Mocht je niet willen wachten, bij de Apple Store’s komen regelmatig toestellen beschikbaar met een mogelijkheid voor ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 18:31

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

j.f.otten schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 14:53:
Ik heb gisteren mijn iPhone 17 pro besteld bij VF. Ik ben benieuwd wanneer deze geleverd gaat worden. Er stond 3-4 weken. En dat is best lang wachten, hahaha
Ja dat gaat nog wel even duren.
Ik heb 17 september besteld en nog niets binnen ondanks de mevrouw aan de lijn vertelde dat ik hem binnen enkele dagen zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:57
Trouwens wel een dingetje.. mijn telefoon gaat niet meer in oktober geleverd worden vrees ik, ze hadden actie dat je "extra" geld krijgt voor inleveren van je huidige telefoon, maar dan moet je hem voor 31 oktober opgestuurd hebben (moeten zij hem ontvangen hebben) dat gaat natuurlijk niet meer vliegen door die lange levertijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouraA
Wat een lekker bedrijf dat Dhl. Bericht dat ik een andere afleveroptie moet bevestigen. Alles geeft aan vandaag bezorgen dus even bellen, ja het gaat niet meer lukken, of u hem zelf 35 km verderop op wilt halen
Nee.. mogen we hem morgen op een plek bij het huis leggen.. nou op jullie risico
Tja.. moeilijk hoor.. ik snap dat het soms niet lukt of vertraging kan geven, maar communiceer dan eens duidelijk..

Nou gaat die morgen naar een locker ergens een eind verderop 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-10 09:47
Zojuist een bestelling geplaatst bij Media Markt van de iPhone 17 Pro Max 256 GB Silver. Er staat 'Bezorging op Zaterdag, 11-10-2025', dus ik hoop van harte dat die datum niet eindeloos verder geschoven wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 15:52
Gisteren bij MM besteld "Iphone 17 pro 256Gb deep blue" vandaag (DHL) bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukker053
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:24
Afgelopen zondag een 17PM 256GB Silver besteld bij Belsimpel en maandagmiddag binnen.. Had een bestelling bij KPN staan, die maar geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBuenAmigo
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 11-10 09:50
Die pre-orders van MM zijn ook lekker dan, aantal weken geleden besteld met uiterlijke bezorgdatum 12 oktober. Staat er nu nog, maar ik zie ook mensen hem deze week bestellen en deze week nog ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:54
AiR60 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 15:52:
Trouwens wel een dingetje.. mijn telefoon gaat niet meer in oktober geleverd worden vrees ik, ze hadden actie dat je "extra" geld krijgt voor inleveren van je huidige telefoon, maar dan moet je hem voor 31 oktober opgestuurd hebben (moeten zij hem ontvangen hebben) dat gaat natuurlijk niet meer vliegen door die lange levertijden...
Als het goed is heb je hier nog een mail over ontvangen:

Wat betekent dit voor jou?
Heb je je toestel al verstuurd? Je hoeft niets te doen. Zodra de registratie is afgerond, ontvang je direct bericht van ons.
Ga je je toestel binnenkort versturen? Geen zorgen: we nemen je toestel gewoon in behandeling zodra het bij ons binnenkomt.
Heb je je nieuwe telefoon nog niet ontvangen? Dan kun je je toestel later versturen. Ook dan geldt dat we je toestel netjes zullen verwerken, al kan de afronding iets langer duren.
In alle gevallen: jouw toestel blijft veilig bij ons, en je ontvangt vanzelf bericht zodra de verwerking is afgerond.

Bedankt voor je geduld en begrip. Heb je toch nog vragen? Bekijk de status via Status van je aanvraag of reageer op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Team Recommerce

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-10 14:04
Aangezien ik relatief laat een blauwe 17 pro 256 heb besteld, 18 september, had ik me ingesteld op nog 1 of 2 weken geduld opbrengen. Volgens KPN en PostNL mag ik morgen m’n telefoon verwachten 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:28
tukker053 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 19:55:
Afgelopen zondag een 17PM 256GB Silver besteld bij Belsimpel en maandagmiddag binnen.. Had een bestelling bij KPN staan, die maar geannuleerd.
Dat is niet gek, mogelijk ook 'n optie voor mij. Dat is dus blijkbaar geen probleem: bij twee winkels dezelfde bestelling in combinatie met een abonnement doen en zien wie er het eerst levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13-10 05:39
Kan je coolblue vertrouwen? Ik zie regelmatig morgen in huis staan bij bepaalde toestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gery
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-10 12:04
Zo, ik ben ook gezwicht.
Bji Orange België besteld op woensdag en vandaag mooi binnen de 48u geleverd (zoals beloofd).
Mijn case via smartphonehoesjes en Battlefield via amazon hebben meer tijd nodig om geleverd te geraken, wie had dat gedacht :-)

Ter info: IPhone 17 pro 256 GB in het blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:45
Vlak na lancering besteld, levertijd 19 september. Tot op heden, geen iPhone.

Mediamarkt, voor alle verloren hoop :+

Zo te lezen beter annuleren en gewoon elders bestellen dus.

Edit: pro max 256gb kneiteroranje

[ Voor 9% gewijzigd door NiGeLaToR op 10-10-2025 11:29 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Gery schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:21:
Zo, ik ben ook gezwicht.
Bji Orange België besteld op woensdag en vandaag mooi binnen de 48u geleverd (zoals beloofd).
Mijn case via smartphonehoesjes en Battlefield via amazon hebben meer tijd nodig om geleverd te geraken, wie had dat gedacht :-)

Super! Heb je korting gekregen als klant? Ben namelijk ook klant bij orange ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boerharms89
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:33
NiGeLaToR schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:28:
Vlak na lancering besteld, levertijd 19 september. Tot op heden, geen iPhone.

Mediamarkt, voor alle verloren hoop :+

Zo te lezen beter annuleren en gewoon elders bestellen dus.

Edit: pro max 256gb kneiteroranje
Bij belsimpel op voorraad. Vandaag besteld morgen in huis. https://www.belsimpel.nl/...e-17-pro-max/256gb-oranje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Zojuist de zilveren 17 Pro 256GB besteld bij Apple. Mag hem vanmiddag ophalen in Haarlem.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mog schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:51:
Zojuist de zilveren 17 Pro 256GB besteld bij Apple. Mag hem vanmiddag ophalen in Haarlem.
Welkom bij de club! :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-10 12:09
Zojuist iPhone 17 pro 256gn zilver in Amsterdam gereserveerd en zometeen ophalen. Was vanochtend te laat en er kwam weer een optie. Tech21 case gehaald voor nu. Kan je bij Apple achteraf nog een screenprotector laten zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gery
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-10 12:04
Jovinho99 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:45:
[...]

Jazeker, 150 euro. Meteen ook de reden dat ik daar besteld heb. (wel even regelmatig kijken wanneer het toestel dat je wil op voorraad is) Want je kan volgens mij enkel dan een bestelling doen.

Ik heb een Love pack met daarin het Mobile Medium abo en dan was de prijs 1179 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gogol
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36
Ergerlijk: al 4 dagen status "verzending wordt voorbereid". Dat is nooit zo geweest. Kennelijk wordt ergens anders prioriteit gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:07
Jovinho99 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:45:
[...]

Als je op 1 of andere manier Telenet klant zou zijn (of een Telenet klant in de familie hebt....) krijg je daar ook korting. Ik heb zelf een 17 pro max besteld als Telenet klant en kreeg 160 euro korting. De voorwaarde is dat je na bestelling nog 12 maanden klant blijft.

[ Voor 7% gewijzigd door H1MSELF1SH op 10-10-2025 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
H1MSELF1SH schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:27:
[...]

Als je op 1 of andere manier Telenet klant zou zijn (of een Telenet klant in de familie hebt....) krijg je daar ook korting. Ik heb zelf een 17 pro max besteld als Telenet klant en kreeg 160 euro korting. De voorwaarde is dat je na bestelling nog 12 maanden klant blijft.
Hmm ben wel nog telenet klant voor tv en internet, maar niet mobiel ivm bereik was de overstap naar orange noodzakelijk.zou dit dan ook gelden als je niet meer mobiel bij telenet zit, we zijn tenslotte nog bij telenet voor tv etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 18:31

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Lekker dan.
Zojuist sms van Vodafone dat iPhone PM nu pas week 43 komt.

Van een belofte dat ik hem binnen een paar dagen zou hebben, naar een levertijd van meer dan 5 weken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:07
Jovinho99 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 14:10:
[...]

Hmm ben wel nog telenet klant voor tv en internet, maar niet mobiel ivm bereik was de overstap naar orange noodzakelijk.zou dit dan ook gelden als je niet meer mobiel bij telenet zit, we zijn tenslotte nog bij telenet voor tv etc..
Ik ben enkel Telenet klant voor internet. Wij hebben geen TV aansluiting, vaste telefoon of streaming service en mobiel gebruik ik Proximus. Even inloggen op toestellen.telenet.be met je Telenet account en je ziet zo welke korting je krijgt.

[ Voor 9% gewijzigd door H1MSELF1SH op 10-10-2025 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manusz
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 09:44
Gogol schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:11:
Ergerlijk: al 4 dagen status "verzending wordt voorbereid". Dat is nooit zo geweest. Kennelijk wordt ergens anders prioriteit gegeven.
Hier idem.
Sinds 6 okt “Verzending wordt voorbereid”, levering 8 Okt - 15 Okt
Het is nog geen 15 Okt maar het begint hier wel te jeuken……

Edit...
Kreeg vanavond de verzendbevestiging, hij wordt 13 Okt geleverd :)

[ Voor 9% gewijzigd door manusz op 10-10-2025 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:52
Bij Apple kon je een nieuw toestel bestellen met inruil van een oud toestel, je zou hiervoor dan een verzendkit ontvangen.
Heeft iemand deze kit ontvangen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lennart H.
Lennart H. schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 18:18:
Zojuist een bestelling geplaatst bij Media Markt van de iPhone 17 Pro Max 256 GB Silver. Er staat 'Bezorging op Zaterdag, 11-10-2025', dus ik hoop van harte dat die datum niet eindeloos verder geschoven wordt!
Nou, lekker dit.
Beste Lennart,

Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van jouw bestelling met bestelnummer: X.

Helaas is er bij jouw iPhone-bestelling iets misgegaan. Door een fout in ons systeem stond het toestel als beschikbaar op onze website, terwijl er geen voorraad was. Hierdoor kunnen we jouw iPhone niet op de oorspronkelijk geplande leverdatum van 11 oktober bezorgen. Onze excuses hiervoor!

Zodra er weer nieuwe voorraad van Apple binnenkomt, versturen we jouw bestelling op volgorde van binnenkomst. Je ontvangt automatisch een bevestiging per e-mail met een track en trace-code zodra jouw iPhone onderweg is. Op dit moment weten we helaas nog niet wanneer dit precies zal zijn.

Om het ongemak te compenseren, ontvang je binnenkort een losse e-mail met een e-voucher ter waarde van €59. Je kunt deze voucher gebruiken om een iPhone-hoesje uit te zoeken.

Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
MediaMarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-10 21:08
Bij Amac nog steeds geen voorraad. Heb de 1 TB besteld en deze staat nog steeds in back-order.
Begin te twijfelen of ik een andere moet nemen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Will
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16-10 11:28
Bij mobiel.nl stond de levering van mijn iPhone 17 pro 256GB Silver gister nog op 4-6 weken. Zojuist een mail gehad dat ie aan DHL wordt meegegeven :)
Edit: besteld op de dag dat het voor het eerst kon

[ Voor 17% gewijzigd door 1Will op 11-10-2025 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBuenAmigo
  • Laatst online: 11-10 09:50
Gistermiddag besteld bij belsimpel, zojuist geleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
1Will schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:49:
Bij mobiel.nl stond de levering van mijn iPhone 17 pro 256GB Silver gister nog op 4-6 weken. Zojuist een mail gehad dat ie aan DHL wordt meegegeven :)
Edit: besteld op de dag dat het voor het eerst kon
Dus Mobiel.nl heeft nu pas geleverd terwijl je op 12 september besteld hebt? Als dat zo is dan heeft pre-orderen daar ook weinig zin.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Will
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16-10 11:28
THE_BASE schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:14:
[...]

Dus Mobiel.nl heeft nu pas geleverd terwijl je op 12 september besteld hebt? Als dat zo is dan heeft pre-orderen daar ook weinig zin.
Jup, daar komt het wel op neer. Heb hem wel met maandelijks opzegbaar abbo van Odido besteld, dus ik weet niet of dat nog iets uitmaakt. En het is volgens mij het meest populaire model wat nu nergens echt nog goed op voorraad lijkt. Maar maakt mij niet heel veel uit, ik heb hem relatief goedkoop (€ 1.218) zonder twee jaar vast te zitten aan een dure provider en op tijd voor mijn vakantie :P .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:09
Ik was gister in Den Haag en had daar zo een pro max mee kunnen nemen, maar dan ben ik gewoon meer dan 200 euro duurder uit dan verlengen bij mijn provider Voda (die de launch in mijn ogen verkloot heeft), of 100 als ik ga voor verlengen via een keten (mobiel, mediamarkt) waar het al net zo'n chaos is. Ik zit zwaar te overwegen om meer te gaan betalen zodat mijn geld niet naar toko's gaat die na 10 jaar nog geen normale apple launch kunnen regelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouraA
CopyCatz schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 11:28:
Ik was gister in Den Haag en had daar zo een pro max mee kunnen nemen, maar dan ben ik gewoon meer dan 200 euro duurder uit dan verlengen bij mijn provider Voda (die de launch in mijn ogen verkloot heeft), of 100 als ik ga voor verlengen via een keten (mobiel, mediamarkt) waar het al net zo'n chaos is. Ik zit zwaar te overwegen om meer te gaan betalen zodat mijn geld niet naar toko's gaat die na 10 jaar nog geen normale apple launch kunnen regelen..
Ik zou het nu uitzitten als je toch al zo lang wacht, het zal vast niet lang duren voor er schot in komt. Je ziet overal dat er ineens volgende dag geleverd kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouraA
Gogol schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:11:
Apple? Hier heeft die daar 6 dagen op gestaan, voorheen was dat altijd op dezelfde dag dat er dan verstuurd werd. Iets nieuws blijkbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
1Will schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 11:23:
[...]

Jup, daar komt het wel op neer. Heb hem wel met maandelijks opzegbaar abbo van Odido besteld, dus ik weet niet of dat nog iets uitmaakt. En het is volgens mij het meest populaire model wat nu nergens echt nog goed op voorraad lijkt. Maar maakt mij niet heel veel uit, ik heb hem relatief goedkoop (€ 1.218) zonder twee jaar vast te zitten aan een dure provider en op tijd voor mijn vakantie :P .
Same, ik had hem besteld voor 1.118 euro, maar duurde echt veel te lang. Ik zou hem zelfs nu nog niet hebben. Dus bij Belsimpel voor 82 euro meer besteld. Het is niet anders, geld moet rollen en wilde niet langer wachten op een partij die geen enkele moeite doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:42
Gery schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:21:
Zo, ik ben ook gezwicht.

Ik ben eigenlijk Proximus klant, al een week aan het klooien met hun webshop om een iPhone te bestellen wanneer ze in stock zijn. Foutmeldingen, vastlopers, onbekend product dat nog op 'in bestelling' staat.

Even gaan piepen bij Orange, wat een verademing die webshop, en nog 50 EUR meer korting. Even aanmelden via ITSME en klaar. Nou zo kan je dus ook klanten lokken. Overdracht aangevraagd en toestel besteld!

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Darks schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:17:
[...]

Ik ben eigenlijk Proximus klant, al een week aan het klooien met hun webshop om een iPhone te bestellen wanneer ze in stock zijn. Foutmeldingen, vastlopers, onbekend product dat nog op 'in bestelling' staat.

Even gaan piepen bij Orange, wat een verademing die webshop, en nog 50 EUR meer korting. Even aanmelden via ITSME en klaar. Nou zo kan je dus ook klanten lokken. Overdracht aangevraagd en toestel besteld!
Welke heb je besteld? En hoeveel bedroeg de korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
Gisteren kreeg ik nog een vervolgmail. Lekker chaotisch daar.
Beste Lennart,

Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van jouw bestelling met bestelnummer: X

Helaas hebben we moeten vaststellen dat het door jou bestelde product niet op voorraad was op het moment dat je de bestelling plaatste. Onze excuses hiervoor!

Wat nu? Er zijn drie opties. Graag horen wij van jou van welke je gebruik wilt maken. Laat ons dit weten door te reageren op deze e-mail. Zodra we jouw reactie hebben verwerkt, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Je kunt:
1. wachten tot het product weer op voorraad komt. We weten helaas niet wanneer dit is;
2. een alternatief product uitkiezen of
3. jouw bestelling annuleren

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
MediaMarkt
Welke van deze opties raden jullie op basis van ervaringen met MediaMarkt aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:51
snaggyheadshot schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 13:03:
[...]

Inmiddels staat de levertijd op 23 november :+
Gezien dat de levering inmiddels op 30-11 staat toch maar de moeite genomen te annuleren bij Amazon en rechtstreeks bij Apple te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:42
Jovinho99 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:51:
[...]

Welke heb je besteld? En hoeveel bedroeg de korting?
De gewone 17 in het blauw.

Orange geeft 150 EUR korting als je een abonnement van 24 maanden afsluit. Dus 819 voor het toestel betaald.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 10:16
THE_BASE schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 13:33:
[...]

Same, ik had hem besteld voor 1.118 euro, maar duurde echt veel te lang. Ik zou hem zelfs nu nog niet hebben. Dus bij Belsimpel voor 82 euro meer besteld. Het is niet anders, geld moet rollen en wilde niet langer wachten op een partij die geen enkele moeite doet.
Los met korting? Welke model precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Bestel 15/9, 19/9 leverdatum, vandaag dan ook echt geleverd door Mediamarkt.

Zat er toch niet zo erg op te wachten dat ik 'm elders al haalde. Heeft toch even geduurd al met al en de communicatie vanuit Mediamarkt is meh.

17 pro max in de kleur onwijsoranje.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:49
NiGeLaToR schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 17:36:
Bestel 15/9, 19/9 leverdatum, vandaag dan ook echt geleverd door Mediamarkt.

Zat er toch niet zo erg op te wachten dat ik 'm elders al haalde. Heeft toch even geduurd al met al en de communicatie vanuit Mediamarkt is meh.

17 pro max in de kleur onwijsoranje.
En je krijgt een hoesje t.w.v. 69 euro, ter compensatie toch?

Wel gek dat je zo lang moest wachten. Ik had de 17 Pro Max 256gb Deep Blue 22 sept besteld en 8 okt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
goodfella schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 20:32:
[...]

En je krijgt een hoesje t.w.v. 69 euro, ter compensatie toch?

Wel gek dat je zo lang moest wachten. Ik had de 17 Pro Max 256gb Deep Blue 22 sept besteld en 8 okt gekregen.
Geen idee, wellicht de kleur. Zakenpartner had hem ook week eerder, ook blauw.

En compensatie, of ook maar berichtje, haha nee service is dood. Low cost, low service :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvin3241
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-10 14:35
iPhone 17 PM 256gb orange 27 september besteld via KPN verlenging van abonnement. Verwachte levertijd was 2-3 weken (dus uiterlijk 18 oktober). Vorige week een mailtje gehad "niet op voorraad" en een link naar verwachte levertijd op basis van besteldatum. De nieuwe levertijd was 2-3 weken vanaf 7 oktober. Vandaag is de pagina geüpdatet met, drie keer raden, een verwachte levertijd van 2-3 weken vanaf 14 oktober.
Belsimpel heeft ze helaas niet meer op voorraad via KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-10 15:42
marvin3241 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:05:
iPhone 17 PM 256gb orange 27 september besteld via KPN verlenging van abonnement. Verwachte levertijd was 2-3 weken (dus uiterlijk 18 oktober). Vorige week een mailtje gehad "niet op voorraad" en een link naar verwachte levertijd op basis van besteldatum. De nieuwe levertijd was 2-3 weken vanaf 7 oktober. Vandaag is de pagina geüpdatet met, drie keer raden, een verwachte levertijd van 2-3 weken vanaf 14 oktober.
Belsimpel heeft ze helaas niet meer op voorraad via KPN.
Zie ze gewoon op voorraad bij Belsimpel icm kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvin3241
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-10 14:35
Statz87 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:45:
[...]
Zie ze gewoon op voorraad bij Belsimpel icm kpn.
Heb je een link? Ik zie namelijk dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b8xZZPnbPbvKODe8tS8V5v88D8s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UySg4ag2dqhTzrwP8SwryWdQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barse87
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:22
Heb op 1 okt bij Mobiel een iPhone 17 256gb Black besteld (icm verlenging bij Odido). Levering staat sindsdien op 2-3 weken…

Heb sinds de iPhone 4 nog nooit zolang moeten wachten op een nieuwe telefoon! 😒

9280WP | Daikin Altherma 3 LT 8kW | VW e-Golf 2019 | Tesla Model 3 RWD 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Barse87 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:57:
Heb op 1 okt bij Mobiel een iPhone 17 256gb Black besteld (icm verlenging bij Odido). Levering staat sindsdien op 2-3 weken…

Haha, inmiddels wel duidelijk (door de berichten in dit topic te lezen) dat Mobiel.nl dit jaar de plank misslaat en amper iets uitlevert.

Dus als je de keuze hebt: elders verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonic2991
  • Laatst online: 15-10 15:29
Zojuist een SMS gehad van Vodafone dat m'n abonnement en telefoonnummer is overgezet. Nu hoop ik eigenlijk dat ze vandaag mijn iPhone 17 Pro ook kunnen verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barse87
THE_BASE schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:26:
[...]

Haha, inmiddels wel duidelijk (door de berichten in dit topic te lezen) dat Mobiel.nl dit jaar de plank misslaat en amper iets uitlevert.

Dus als je de keuze hebt: elders verlengen.
Net voor de zekerheid gebeld met de klantenservice. Levering bij Mobiel staat nu gepland op 2 november en daarna moeten de bestellingen nog eens verwerkt worden. Dus met een beetje pech zit ik nog niet eens bij die lichting… heb mijn order maar geannuleerd…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Barse87 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:04:
[...]

Net voor de zekerheid gebeld met de klantenservice. Levering bij Mobiel staat nu gepland op 2 november en daarna moeten de bestellingen nog eens verwerkt worden. Dus met een beetje pech zit ik nog niet eens bij die lichting… heb mijn order maar geannuleerd…
Verstandige keuze. Bij mij bleven ze zeggen dat het er aan zat te komen. Nu zeggen ze 2 november en dan is het maar de vraag of jij er bij zit.

Ik vond het ook jammer, want het scheelde me 70 euro, maar toch bij Belsimpel besteld en volgende dag in huis. Voor mij nooit meer Mobiel.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
THE_BASE schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:05:
[...]

Verstandige keuze. Bij mij bleven ze zeggen dat het er aan zat te komen. Nu zeggen ze 2 november en dan is het maar de vraag of jij er bij zit.

Ik vond het ook jammer, want het scheelde me 70 euro, maar toch bij Belsimpel besteld en volgende dag in huis. Voor mij nooit meer Mobiel.nl.
Mobiel.nl hoor je vaker dit soort dingen ja. Belsimpel is gewoon de bom. Gaat ook weleens mis, maar met zoveel orders is dat ook logisch. Ook helpdesk is behulpzaam. Voor mij altijd de eerste keus, tenzij ik direct van Apple koop ol bij een provider zoveel goedkoper kan kopen. Dit is echter nagenoeg nooit het geval.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barse87
THE_BASE schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:05:
[...]

Heb de toestel nu maar los aangeschaft via Bol. Daar wel gewoon op voorraad. Wel iets duurder helaas. Maar ik bespaar nu weer op de abonnementskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:12
Barse87 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:57:

Bij Belsimpel is de iPhone gewoon in voorraad

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barse87
pinokkia schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:52:
[...]

Bij Belsimpel is de iPhone gewoon in voorraad
Nee niet mijn versie gewone 17, 256gb zwart…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Laatst online: 10:28
Net besteld bij Coolblue: 17 Pro Max 256GB in zilver. Er is op het moment van schrijven nog steeds voorraad.

Leermoment voor volgend jaar: liever met de vinger boven de knop wanneer de orderboeken opengaan en niet meer via Mobiel.nl, want daar ben ik nu al een maand aan het wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Redondo1982 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:33:
[...]

Mobiel.nl hoor je vaker dit soort dingen ja. Belsimpel is gewoon de bom. Gaat ook weleens mis, maar met zoveel orders is dat ook logisch. Ook helpdesk is behulpzaam. Voor mij altijd de eerste keus, tenzij ik direct van Apple koop ol bij een provider zoveel goedkoper kan kopen. Dit is echter nagenoeg nooit het geval.
Tis 2025 en we zijn bij model nummer 17. Tis niet alsof het niet elk jaar hetzelfde is :+

Maargoed, tis dus gokken op vroege levering of gewoon bestellen bij de winkel met voorraad een week later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
NiGeLaToR schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:56:
[...]

Tis 2025 en we zijn bij model nummer 17. Tis niet alsof het niet elk jaar hetzelfde is :+

Maargoed, tis dus gokken op vroege levering of gewoon bestellen bij de winkel met voorraad een week later.
Nou geloof me, Belsimpel heeft het bij mij ieder jaar goed onder controle. Ook inzichtelijk wanneer het komt ed. Ik hoor over andere partijen alleen maar gerommel. Ik heb er verder geen aandelen in hoor :+

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:45
Mag al een tijdje mijn abo (2 jaar) via mobiel.nl bij Odido verlengen.
Net de sites mobiel.nl, belsimpel en vodafone bezocht.
Thuis Ziggo internet.
Belsimpel heeft als enige een prima aanbod.
Vodafone 2 jaar, onbeperkt data, bellen en sms, €22,50 per maand.
iPhone 17 Pro voor €1051,-.
Lijkt me een mooie deal.

De Crazy Horse lederen tas :) van YMW via aliexpress is inmiddels onderweg.
Vorige 2 toestellen ook gebruikt en heel tevreden over.

[ Voor 17% gewijzigd door PKHS op 16-10-2025 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Hier ook een minder lekkere ervaring met mobiel.nl. Wacht nu heel lang op mijn 17 pro icm een Odido abonnement maar de leverdatum lijkt maar vooruit te worden geschoven. Belsimpel heeft het toestel wel op voorraad maar dat zou me een paar tientjes meer kosten. Toch een beetje zonde. Met 2 jaar i.p.v. 1 jaar kom ik wel goedkoper uit bij belsimpel maar ik switch jaarlijks van internetprovider dus ik wil maar 1 jaar Odido, want straks switch ik weer naar kpn internet thuis en dan is mijn voordeel bij Odido mobiel weg.

Ik wacht nog een week en anders toch maar annuleren. Communicatie vanuit mobiel.nl vind ik ook maar vrij matig. Geen aanrader.

[ Voor 25% gewijzigd door ilyasse15 op 16-10-2025 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holenbeer
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10:56
Voor de statistieken: zojuist gebeld dat ik mijn iPhone pro 256 zilver op kan halen bij Odido. Heeft exact 4 weken geduurd waarbij ze vooraf aangaven dat het 4-6 weken zou duren. Niet snel, maar wel prima verwachtingsmanagement van Odido dus
Pagina: 1 ... 52 53 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.