Heb je wel dat je je bestel pagina kan inzien? Want ik heb zojuist sinds 18 september echt al de 5de mail gehad of zo. Of je mail adres staat wellicht niet goed of zo?Giga_ schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:51:
[...]
Dit blijft apart wel hoor. Ik had ook bij KPN besteld maar echt 0 mails gehad
Ja kon het zien hoor. En de mail dat de telefoon onderweg was is ook gewoon aangekomenIngrid1986 schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 14:59:
[...]
Heb je wel dat je je bestel pagina kan inzien? Want ik heb zojuist sinds 18 september echt al de 5de mail gehad of zo. Of je mail adres staat wellicht niet goed of zo?
Ooh. Had gemist dat je hem intussen had.Giga_ schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 15:00:
[...]
Ja kon het zien hoor. En de mail dat de telefoon onderweg was is ook gewoon aangekomen
Nog steeds niet binnen van Vodafone en zoals aangegeven duurt het gewoon 4 tot 6 weken. Inmiddels ben ik aan het twijfelen of ik niet gewoon ga annuleren en een Duo ga kopen bij Apple direct..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Net een sms ontvangen van Vodafone , PM 256 Burgundy , verwachte levering eind week 44 , dat is rond 1 november dus 🤡
Vanochtend mijn KPN abonnement verlengt bij Belsimpel. iPhone 18 Pro Max 256GB in het zwart is al ingepakt en word morgen bezorgd.
Dat had ik niet verwacht.
Nu zie ik wel op de website dat ze beschikbaar zijn icm KPN, Odido en Vodafone. Misschien het overwegen waard voor andere mensen.
Beschikbaarheid hangt heel erg af van de kleur, hoeveelheid geheugen en de combinatie van provider.
Nu zie ik wel op de website dat ze beschikbaar zijn icm KPN, Odido en Vodafone. Misschien het overwegen waard voor andere mensen.
Beschikbaarheid hangt heel erg af van de kleur, hoeveelheid geheugen en de combinatie van provider.
Ik heb net 2 nieuwe toestellen besteld idd via Belsimpel, 18pm glacier 256gb en 18p Burgundy 256gb, beide zouden inderdaad morgen worden bezorgd. Ik ben benieuwd....
Zou je morgen een terugkoppeling kunnen geven?Worker123 schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 15:39:
Ik heb net 2 nieuwe toestellen besteld idd via Belsimpel, 18pm glacier 256gb en 18p Burgundy 256gb, beide zouden inderdaad morgen worden bezorgd. Ik ben benieuwd....
Zojuist besteld via belsimpel 18 pro Max bungurdy 256gb, eerst gebeld nagevraagd of het echt voor 00:00 besteld is en morgen in huis en hun gaven aan van wel ben heel benieuwdWishmasterNL schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 15:21:
Vanochtend mijn KPN abonnement verlengt bij Belsimpel. iPhone 18 Pro Max 256GB in het zwart is al ingepakt en word morgen bezorgd.
Hebben jullie het bij KPN geannuleerd? Wordt de annulering direct verwerkt, zodat je het daarna bij Belsimpel kan bestellen?
Mijn 18 pro Max 256gb burgundy krijgt ik net de mail over dat het pakket klaar is om verzameld te worden in hun magazijn, we gaan het zienWorker123 schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 15:39:
Hoelang duurde het van de status “Je bestelling is klaar om verzameld te worden” te gaan naar verzending ? Mijne staat nu op “Je bestelling is klaar om verzameld te worden” het gaat om de 256gb 18 pro Max bungurdyWishmasterNL schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 15:21:
09:30 besteldzyzzraver777 schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 20:39:
[...]
Hoelang duurde het van de status “Je bestelling is klaar om verzameld te worden” te gaan naar verzending ? Mijne staat nu op “Je bestelling is klaar om verzameld te worden” het gaat om de 256gb 18 pro Max bungurdy
11:30 afgerond / word verzameld
13:45 verstuurd / onderweg
Top dankjewel voor de reactie ! Dan wacht ik nog even af, hopelijk veranderd hij vanavond laat nog in verstuurd onderweg, blijft het frappant vinden dat hun hier echt een voorraad van hadden, aangezien die echt overal dik is uitverkochtWishmasterNL schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 20:42:
[...]
09:30 besteld
11:30 afgerond / word verzameld
13:45 verstuurd / onderweg
Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.