Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:03

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

THE_BASE schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 21:07:
[...]

Ik zou mooi nog even geduld hebben. ;-) Ten eerste omdat iemand mooi gebruik maakt van schaarste en ten tweede moet je wel even met die mindere kleur lopen. ;)
Mindere kleur??? Top kleur ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:15
retlaw schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 21:23:
[...]

1250 is minder dan de nieuwprijs toch? Waarom zou iemand m daarvoor verkopen?
Misschien dat iemand hem heeft gekregen bij een abonnementverlenging van twee jaar. Dan betaal je 1000 euro bij of zo, dus dan heb je nog steeds 250 euro winst.

Maar ik zou er ook een beetje argwaan van krijgen, eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tylen schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 21:29:
[...]

Mindere kleur??? Top kleur ;)
Haha. Ik quote @Reem0nN! :P

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:21
[...]

Ik zou mooi nog even geduld hebben. Je moet nog even met die mindere kleur lopen. ;)
Ik wacht het nog wel even af, oranje is idd niet echt m’n ding voor een jaar lang haha

• kuberoal
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 22:07
Levert de Apple Store in Amsterdam of Haarlem nog steeds vrije voorraad Pro Max toestellen uit als je als bezoeker in de winkel deze gewoon wilt aanschaffen?Ondertussen heb ik een paar daar geprobeerd via de Online Store een iPhone te reserveren, maar dat is echt mondjesmaat wat daar voorbij komt.

Dus concreet.. is daar in de fysieke winkel voorraad?

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:11
Vraagje rond het retourbeleid van Apple. Op hun website zie ik bij de bestelling dat ik kan retourneren tot 3 oktober, 14 dagen na ontvangst op 19 september dus.
Is dat dan tot en met 3 oktober dat ik het aanmelden of is de laatste kans op 2 oktober? Wil het toch zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
kuberoal schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 23:14:
Niet de pro max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-09 10:35
Nvde schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 20:30:
[...]

De prijs was hoger maar had deze dringend nodig
Dan helemaal zuur zeg…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 10:59
Pufster schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 23:43:
Vraagje rond het retourbeleid van Apple. Op hun website zie ik bij de bestelling dat ik kan retourneren tot 3 oktober, 14 dagen na ontvangst op 19 september dus.
Is dat dan tot en met 3 oktober dat ik het aanmelden of is de laatste kans op 2 oktober? Wil het toch zeker weten :)
Tot betekent meestal vóór 3 oktober, anders zou er tot en met moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 00:52
Je geeft zelf het antwoord al

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
[...]

Ik zou mooi nog even geduld hebben. Je moet nog even met die mindere kleur lopen. ;)
Andere kant, heb nu iemand gevonden die een 512GB Orange, en dan de VS model verkoopt. Voordeel is daarvan wel dat de accu groter is vanwege enkel esim model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
Reem0nN schreef op zondag 28 september 2025 @ 08:49:
[...]

Andere kant, heb nu iemand gevonden die een 512GB Orange, en dan de VS model verkoopt. Voordeel is daarvan wel dat de accu groter is vanwege enkel esim model.
Nadeel is dat je dan wel de Amerikaanse garantie voorwaarden hebt :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Reem0nN schreef op zondag 28 september 2025 @ 08:49:
[...]

Hou de garantie daarvan in je achterhoofd, zoals @toppe ook al aangeeft. En als je Cosmo Orange niet de beste kleur vindt, waarom zou je het überhaupt overwegen?

Hier heeft mobiel.nl de levertijd in mijn order nu aangepast naar 5-7 dagen.

[ Voor 13% gewijzigd door THE_BASE op 28-09-2025 09:28 ]

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-09 07:09
Toppe schreef op zondag 28 september 2025 @ 09:02:
[...]

Nadeel is dat je dan wel de Amerikaanse garantie voorwaarden hebt :9
Wat is daar precies anders aan dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
bob-nwk schreef op zondag 28 september 2025 @ 09:29:
[...]

Wat is daar precies anders aan dan?
1 jaar garantie i.p.v. 2 jaar hier in de EU.

Koop bij bij Apple zelf dan heb je recht op 2 jaar garantie bij Apple zelf. Koop je niet bij Apple dan heb je recht op 1 jaar garantie direct bij Apple zelf en in het 2de jaar moet je naar de winkel waar je hem gekocht hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Als je nu al weet dat je hem retour wilt doen waarom dan wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Toppe schreef op zondag 28 september 2025 @ 09:34:
[...]

Koop bij bij Apple zelf dan heb je recht op 2 jaar garantie bij Apple zelf. Koop je niet bij Apple dan heb je recht op 1 jaar garantie direct bij Apple zelf en in het 2de jaar moet je naar de winkel waar je hem gekocht hebt
Officeel 2 jaar maar in de praktijk is het 1 jaar, apple is erg lastig met garantie ze maken er een beperkte garantie van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 04:12

mv1

Slux schreef op zondag 28 september 2025 @ 10:03:
[...]

Officeel 2 jaar maar in de praktijk is het 1 jaar, apple is erg lastig met garantie ze maken er een beperkte garantie van.
Praktijk is ook gewoon 2 jaar. Heb wel eens in het tweede jaar een garantie claim gedaan en dat werd gewoon gehonoreerd zoals wettelijk verplicht.

Ik had de aankopen wel rechtstreeks bij Apple gedaan, waardoor ik het 2e jaar garantie bij hun kon claimen.

Heb je m ergens anders gekocht? Dan moet je in het 2e jaar bij die partij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
mv1 schreef op zondag 28 september 2025 @ 10:12:
[...]

Praktijk is ook gewoon 2 jaar. Heb wel eens in het tweede jaar een garantie claim gedaan en dat werd gewoon gehonoreerd zoals wettelijk verplicht.

Ik had de aankopen wel rechtstreeks bij Apple gedaan, waardoor ik het 2e jaar garantie bij hun kon claimen.

Heb je m ergens anders gekocht? Dan moet je in het 2e jaar bij die partij zijn.
Bij mij waren ze niet zo makkelijk bij apple, de lightning connector was stuk en moest iets van de de arbeidsloon betalen of wat anders maar het was in ieder geval niet gratis de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1

mv1

Slux schreef op zondag 28 september 2025 @ 10:16:
[...]

Bij mij waren ze niet zo makkelijk bij apple, de lightning connector was stuk en moest iets van de de arbeidsloon betalen of wat anders maar het was in ieder geval niet gratis de garantie.
Had je de iPhone bij Apple gekocht? En zakelijk of privé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
mv1 schreef op zondag 28 september 2025 @ 10:17:
[...]

Had je de iPhone bij Apple gekocht? En zakelijk of privé?
Bij Apple en het was prive, zakelijk is sowieso maar 1 jaar.
Was wel jaren terug.

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 28-09-2025 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:08
Toppe schreef op zondag 28 september 2025 @ 09:34:
[...]

Maar Apple zelf zegt dat je maar 1 jaar garantie hebt, ook als je bij Apple koopt. Alleen voor de Apple Watch biedt Apple 2 jaar garantie.
https://www.apple.com/nl/...netherlands-warranty.html
https://www.apple.com/leg...statutory_warranty-nl.pdf

Uiteraard is de wettelijke garantie (in de meeste EU-landen 2 jaar, en dus wat anders dan de fabrieksgarantie) ook van toepassing op Apple-producten. Het moet niet gekker worden als Apple anders zou beweren.

Anyway, het probleem met wettelijke garantie tegenover fabrieksgarantie is dat je na 1 jaar zelf moet aantonen dat een defect NIET door jou is veroorzaakt, wat erg lastig te bewijzen is, je bent dan afhankelijk van de welwillendheid van de verkoper.
Dat is wel een voordeel van de concurrentie die standaard 2 jaar fabrieksgarantie biedt.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1

mv1

Slux schreef op zondag 28 september 2025 @ 10:19:
[...]

Bij Apple en het was prive, zakelijk is sowieso maar 1 jaar.
Was wel jaren terug.
Hmm dat is wel gek dan idd.

Ik heb tot nu toe nog geen negatieve ervaring gehad wat betreft garantie buiten ‘t eerste jaar bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
Of-Aaargh schreef op zondag 28 september 2025 @ 10:20:
[...]

Maar Apple zelf zegt dat je maar 1 jaar garantie hebt, ook als je bij Apple koopt. Alleen voor de Apple Watch biedt Apple 2 jaar garantie.
https://www.apple.com/nl/...netherlands-warranty.html
https://www.apple.com/leg...statutory_warranty-nl.pdf

Uiteraard is de wettelijke garantie (in de meeste EU-landen 2 jaar, en dus wat anders dan de fabrieksgarantie) ook van toepassing op Apple-producten. Het moet niet gekker worden als Apple anders zou beweren.

Anyway, het probleem met wettelijke garantie tegenover fabrieksgarantie is dat je na 1 jaar zelf moet aantonen dat een defect NIET door jou is veroorzaakt, wat erg lastig te bewijzen is, je bent dan afhankelijk van de welwillendheid van de verkoper.
Dat is wel een voordeel van de concurrentie die standaard 2 jaar fabrieksgarantie biedt.
Dit is de garantie die je krijgt van Apple bij aanschaf van een Apple product, dit is niet de garantie die de Apple jou geeft als je een product BIJ Apple koopt. Daar zit verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:37
Het lijkt erop dat veel mensen doorschakelen naar de iPhone 16 Pro (Max) met de slechte levermogelijkheden van de 17 P(M).

De 16 is nu ook uitverkocht bij bv Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-09 07:09
*snip* geen V&A op het forum

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 28-09-2025 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
Roos79 schreef op zondag 28 september 2025 @ 09:55:
[...]

Als je nu al weet dat je hem retour wilt doen waarom dan wachten?
https://forums.macrumors....-pro-max-and-air.2466900/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ye6lHirh1dxDT1wV_ZDni094CTQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cCbM43TjMGTFNnkNBd76E6Zv.jpg?f=fotoalbum_large

Er is een screen lottery en eenmaal je dan een scherm hebt met een groene tint wil je wel omruilen, maar ook geen risico nemen dat je nieuwe scherm nog slechter gaat zijn. Hier een voorbeeld uit die thread.

[ Voor 29% gewijzigd door Pufster op 28-09-2025 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Maar @Pufster Je scherm nu is niet goed?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mksoftware
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:25
Pufster schreef op zondag 28 september 2025 @ 11:43:
[...]

https://forums.macrumors....-pro-max-and-air.2466900/

[Afbeelding]

Er is een screen lottery en eenmaal je dan een scherm hebt met een groene tint wil je wel omruilen, maar ook geen risico nemen dat je nieuwe scherm nog slechter gaat zijn. Hier een voorbeeld uit die thread.
Je laat je echt gek maken door dit topic.

Er wordt hier gedaan alsof LG-schermen onbruikbaar zijn en waardeloze kijkhoeken hebben, maar dat is zwaar overdreven. Als je scherm daadwerkelijk niet goed is, heb je gewoon recht op garantie. In de praktijk zijn de verschillen minimaal en zeker niet per definitie slechter. Bovendien hebben de nieuwe iPhones allemaal een andere schermkalibratie, ook de exemplaren met Samsung-panelen.

Veel van de conclusies hier zijn gebaseerd op een artikel uit 2021 dat inmiddels allang is ontkracht. We zijn vier jaar verder; dit zijn niet meer dezelfde schermen.

Voorbeeld: ik had een Samsung-paneel in mijn iPhone 13 Pro Max, en nu een LG GH3, zogenaamd het “slechtste” scherm. Toch is de beeldkwaliteit bij het kijken van video op mijn nieuwe iPhone juist duidelijk beter.

Het klopt wel dat True Tone wat geler kan ogen, en ook Night Shift. De meeste gebruikers zetten de Night Shift-slider gewoon een tikje terug en klaar is Kees.

Mocht je nog steeds twijfelen check dan vooral deze video op je iPhone scherm.

YouTube: DOLBY VISION 60 -120fps "Consumer Calibration Tool For TVs" 2000 - 1...

[ Voor 9% gewijzigd door mksoftware op 28-09-2025 12:42 ]

Gereserveerd voor een nog te verzinnen Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
mksoftware schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:38:
[...]

Er wordt hier gedaan alsof LG-schermen onbruikbaar zijn en waardeloze kijkhoeken hebben, maar dat is zwaar overdreven. Als je scherm daadwerkelijk niet goed is, heb je gewoon recht op garantie. In de praktijk zijn de verschillen minimaal en zeker niet per definitie slechter. Bovendien hebben de nieuwe iPhones allemaal een andere schermkalibratie, ook de exemplaren met Samsung-panelen.

Veel van de conclusies hier zijn gebaseerd op een artikel uit 2021 dat inmiddels allang is ontkracht. We zijn vier jaar verder; dit zijn niet meer dezelfde schermen.

Voorbeeld: ik had een Samsung-paneel in mijn iPhone 13 Pro Max, en nu een LG GH3, zogenaamd het “slechtste” scherm. Toch is de beeldkwaliteit bij het kijken van video op mijn nieuwe iPhone juist duidelijk beter.

Het klopt wel dat True Tone wat geler kan ogen, en ook Night Shift. De meeste gebruikers zetten de Night Shift-slider gewoon een tikje terug en klaar is Kees.
Het interesseert me ook niet welke code mijn scherm heeft, maar gewoon of het goed is of niet. LG of Samsung maakt niet uit want je hebt mindere en betere schermen in beide fabrikanten.
Maar ik heb dus wel een groene tint zoals mijn gelinkte foto. En er zijn ook schermen te vinden die dat niet hebben zoals op mijn 15 PM en 12 Pro. Ik had uiteraard gewenst dat topic nooit gezien te hebben, maar once you see it, you can’t unsee it. En voor deze prijs zou er echt wel betere QA mogen zijn dat de helft van je scherm niet naar groen gaat vanaf je het beetje kantelt. Extreme kijkhoeken ok, maar je kan het hebben vanaf 20-25 graden.

Buiten die groene tint ben ik tevreden van me scherm. Uniform en koeler wit, wat ik aangenamer vind dan warmer wit maar ik vind dat getint wel storend.

[ Voor 4% gewijzigd door Pufster op 28-09-2025 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Toppe schreef op zondag 28 september 2025 @ 10:43:
[...]

Dit is de garantie die je krijgt van Apple bij aanschaf van een Apple product, dit is niet de garantie die de Apple jou geeft als je een product BIJ Apple koopt. Daar zit verschil in.
Maar een Iphone ís toch ook een Apple-product? De meeste producten die je bij Apple koopt zijn, op wat accessoires na, Apple-producten. Die hebben (m.u.v. Watches) één jaar fabrieksgarantie. Uiteraard zullen andere bedrijven die via Apple verkopen gewoon hun eigen fabrieksgarantie van meestal twee jaar hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
Of-Aaargh schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:47:
[...]

Maar een Iphone ís toch ook een Apple-product? De meeste producten die je bij Apple koopt zijn, op wat accessoires na, Apple-producten. Die hebben (m.u.v. Watches) één jaar fabrieksgarantie. Uiteraard zullen andere bedrijven die via Apple verkopen gewoon hun eigen fabrieksgarantie van meestal twee jaar hanteren.
Apple = Fabrikant van iPhones. Die geven jou één jaar garantie.

Apple retail = de (web)winkel waar jij die zelfde iPhone koopt.

Je iPhone gaat binnen een jaar kapot = garantie Apple
Je iPhone gaat na een jaar en vóór het tweede jaar kapot = garantie Apple retail

Ja, Apple geeft jou één jaar garantie en Apple retail doet het tweede jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Toppe schreef op zondag 28 september 2025 @ 13:14:
[...]

Apple = Fabrikant van iPhones. Die geven jou één jaar garantie.

Apple retail = de (web)winkel waar jij die zelfde iPhone koopt.

Je iPhone gaat binnen een jaar kapot = garantie Apple
Je iPhone gaat na een jaar en vóór het tweede jaar kapot = garantie Apple retail

Ja, Apple geeft jou één jaar garantie en Apple retail doet het tweede jaar.
Sorry, we raken off-topic, maar om even duidelijk te zijn: waarin wijkt de garantie van het tweede jaar Apple retail af van de wettelijke garantie die Apple net als elke winkel verplicht is te geven? Ik kan nergens de garantievoorwaarden van het tweede jaar Apple retail vinden. Ik vermoed dat die toch gewoon de wettelijke garantie behelzen (die beperkter is dan een fabrieksgarantie van twee jaar, vanwege de omgekeerde bewijslast).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe
Of-Aaargh schreef op zondag 28 september 2025 @ 13:22:
[...]

Sorry, we raken off-topic, maar om even duidelijk te zijn: waarin wijkt de garantie van het tweede jaar Apple retail af van de wettelijke garantie die Apple net als elke winkel verplicht is te geven? Ik kan nergens de garantievoorwaarden van het tweede jaar Apple retail vinden. Ik vermoed dat die toch gewoon de wettelijke garantie behelzen (die beperkter is dan een fabrieksgarantie van twee jaar, vanwege de omgekeerde bewijslast).
Omdat Apple geen garantie hoeft te verlenen in het tweede jaar, dat moet de verkoper. Koop jij hem rechtstreeks bij Apple dan is Apple zowel de fabrikant (eerste naar) alsof ook de verkoper (2de jaar).

Als je dit schema aanhoudt dan is het allemaal duidelijk en geen speld tussen te krijgen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qdOQJrJIrgdw1pIVB9QDzco8y48=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p2lj3GYC8cO7QFLMOSGLWtaB.jpg?f=fotoalbum_large

Kies je voor Apple Care+ dan maakt het geen snars uit en moet je altijd naar Apple, zelfs als hij na 4 weken kapot gaat en AC+ is actief.

[ Voor 5% gewijzigd door Toppe op 28-09-2025 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mksoftware
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:25
Pufster schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:43:
[...]

Het interesseert me ook niet welke code mijn scherm heeft, maar gewoon of het goed is of niet. LG of Samsung maakt niet uit want je hebt mindere en betere schermen in beide fabrikanten.
Maar ik heb dus wel een groene tint zoals mijn gelinkte foto. En er zijn ook schermen te vinden die dat niet hebben zoals op mijn 15 PM en 12 Pro. Ik had uiteraard gewenst dat topic nooit gezien te hebben, maar once you see it, you can’t unsee it. En voor deze prijs zou er echt wel betere QA mogen zijn dat de helft van je scherm niet naar groen gaat vanaf je het beetje kantelt. Extreme kijkhoeken ok, maar je kan het hebben vanaf 20-25 graden.

Buiten die groene tint ben ik tevreden van me scherm. Uniform en koeler wit, wat ik aangenamer vind dan warmer wit maar ik vind dat getint wel storend.
Ik had echt precies hetzelfde. Je leest verhalen over de “slechte” LG-schermen en hoe superieur de Samsung-panelen zouden zijn. Dus liet ik mijn innerlijke nerd even los en ben ik naar de Apple Store gegaan om de 17 Pro Max-modellen zelf te bekijken. Daar heb ik ook een exemplaar met een Samsung-scherm gezien, en eerlijk gezegd stond ik versteld van hoe minimaal het verschil in werkelijkheid is.

Misschien een idee? En anders kun je altijd even een Apple-medewerker aanspreken. Als je scherm écht zo groen is als het water in de vijver van je buurman, dan is het gewoon defect.

Gereserveerd voor een nog te verzinnen Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03:23
kuberoal schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 23:14:
Levert de Apple Store in Amsterdam of Haarlem nog steeds vrije voorraad Pro Max toestellen uit als je als bezoeker in de winkel deze gewoon wilt aanschaffen?Ondertussen heb ik een paar daar geprobeerd via de Online Store een iPhone te reserveren, maar dat is echt mondjesmaat wat daar voorbij komt.

Mijn zoon had een 17 afgelopen vrijdag besteld (blauwe), het was niet in voorraad…
Gisteren bericht gehad, vandaag opgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorryflorry
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 30-09 14:30
mksoftware schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:38:
[...]

Mocht je nog steeds twijfelen check dan vooral deze video op je iPhone scherm.

YouTube: DOLBY VISION 60 -120fps "Consumer Calibration Tool For TVs" 2000 - 1...
Helemaal waar. Als je eender welke nieuwe wagen bestelt, kan het zijn dat die in Egypte geassembleerd is, of in Duitsland. En dat gaat vaak gepaard met kleine afwijking qua suppliers etc. Net zoals BMW ATE of Teves gebruikt qua remblokken, maar soms ook Textar. M Sport remmen zijn altijd wel Brembo trouwens of Jurid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:06

JoeBlack2k

I Love Hilary

Misschien even een eigen topic ofzo maken ik ben alleen geïnteresseerd in levertijden niet schermpjes

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Toppe schreef op zondag 28 september 2025 @ 13:25:
[...]

Omdat Apple geen garantie hoeft te verlenen in het tweede jaar, dat moet de verkoper. Koop jij hem rechtstreeks bij Apple dan is Apple zowel de fabrikant (eerste naar) alsof ook de verkoper (2de jaar).

Als je dit schema aanhoudt dan is het allemaal duidelijk en geen speld tussen te krijgen:
[Afbeelding]

Kies je voor Apple Care+ dan maakt het geen snars uit en moet je altijd naar Apple, zelfs als hij na 4 weken kapot gaat en AC+ is actief.
Dus: nogmaals, het tweede jaar biedt Apple in tegenstelling tot andere telefoonfabrikanten geen extra garantie na het eerste jaar, maar uitsluitend de minimale wettelijk verplichte garantie waarvoor je bij de verkoper terecht moet (of dat nou Apple is of een andere winkel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
Of-Aaargh schreef op zondag 28 september 2025 @ 16:27:
[...]

Dus: nogmaals, het tweede jaar biedt Apple in tegenstelling tot andere telefoonfabrikanten geen extra garantie na het eerste jaar, maar uitsluitend de minimale wettelijk verplichte garantie waarvoor je bij de verkoper terecht moet (of dat nou Apple is of een andere winkel).
Nogmaals, als je het schema aanhoudt dan zit je goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Bij Coolblue staat pre-order en release op 21-11 met voorspelde levertijd 8 weken. Dat lijkt me wel een foutje op hun site of hebben ze mot met de importeur en staan ze achteraan in de rij?

Plan om gewoon fysiek bij de AMAC een phone te scoren bleek net zo naïef als optimistisch te zijn. Bovendien moet je dan ook echt fysiek naar een winkel toe gaan om het plan te laten werken… maar hier nog wat cadeaubonnen Coolblue uit het kerstpakket, kunnen die meteen ingezet worden.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvde
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 28-09 20:07
Nvde schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:00:
Woensdag een Iphone 17 Pro besteld bij Telesun.nl via Bol voor levering donderdag . We zijn zaterdag en status bij PostNl “Pakket is nog niet door PostNL ontvangen…”. Geen reactie bij Telesun.nl. Electronisch aanmelden bij PostNl en dan niet versturen, iemand ervaring mee ?
Morgen dan maar weer contact opnemen met Bol. Wat een gedoe met Telesun.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
Nvde schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:03:
[...]

Morgen dan maar weer contact opnemen met Bol. Wat een gedoe met <knip>
Je kan toch prima een pakket aanmelden als je weet dat je voorraad binnen krijgt? Dat doet Apple ook, alleen delen ze die informatie niet tot de dag voor de release.

En het is geen gedoe, je had er gewoon niet moeten bestellen.

Sowieso siert het je niet echt om continu die bedrijfsnaam te noemen, wat is daar de meerwaarde van?

[ Voor 12% gewijzigd door Toppe op 28-09-2025 18:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Nvde schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:03:
[...]

Morgen dan maar weer contact opnemen met Bol. Wat een gedoe met Telesun.nl
Dit is gedoe dat je zelf hebt veroorzaakt door bij een partner van bol te bestellen. Neem aan dat je wel weet hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k

JoeBlack2k

I Love Hilary

THE_BASE schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:30:
[...]

Dit is gedoe dat je zelf hebt veroorzaakt door bij een partner van bol te bestellen. Neem aan dat je wel weet hoe dat werkt.
Niet heel fair, bol is ineens een warboel van scammers na jaren lang gewoon betrouwbaar te zijn. Je moet inderdaad nu stevig opletten maar ik snap dat je er overheen hebt gekeken

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe
JoeBlack2k schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:48:
[...]

Niet heel fair, bol is ineens een warboel van scammers na jaren lang gewoon betrouwbaar te zijn. Je moet inderdaad nu stevig opletten maar ik snap dat je er overheen hebt gekeken
Het staat letterlijk boven de winkelwagen knop. Als je hier overheen kijkt dan vraag je om opgelicht te worden, sorry.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ojMsY9j6-KK9QOC3BxXtf5Hf2Pw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CfCv5b5Xr64diacOEJGVYDqJ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gyrUJNkJLzd2Ec0cGTa-FHy5ADM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NHVHAF1wvg7jZMEc8yOSrk7D.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Bol.com stuurt de factuur en int het geld toch? Neem aan dat zij ook je klacht oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k

JoeBlack2k

I Love Hilary

SirLenncelot schreef op zondag 28 september 2025 @ 18:59:
Bol.com stuurt de factuur en int het geld toch? Neem aan dat zij ook je klacht oplossen.
Dacht ik ook maar ze zijn enkel een bemiddelaar tussen de verkopende partij en jij zeg maar eigenaar van het pand maar niet de winkel.. dat bedoel ik dus.. redelijk misleidend maar niet genoeg want het staat op de product pagina
Anyway back to topic

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:21
mister9 schreef op zondag 28 september 2025 @ 11:35:
Het lijkt erop dat veel mensen doorschakelen naar de iPhone 16 Pro (Max) met de slechte levermogelijkheden van de 17 P(M).

Ook gedaan. Heb via V&A een 16 Pro Max gekocht. Kwam van een 13, dit is al een grote stap, kon dat extra bedrag niet voor mezelf verantwoorden. En ik twijfelde ook door de verhalen over een kwetsbaardere behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouraA
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:12
mister9 schreef op zondag 28 september 2025 @ 11:35:

Volgende week hopelijk komt mijn pm17 en gaat mijn pm16 in de verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
NouraA schreef op zondag 28 september 2025 @ 20:30:
[...]

Volgende week hopelijk komt mijn pm17 en gaat mijn pm16 in de verkoop
Vanwaar de optimistische verwachting van de levering van ‘s werelds moeilijkste verkrijgbare telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
SirLenncelot schreef op zondag 28 september 2025 @ 16:51:
Bij Coolblue staat pre-order en release op 21-11 met voorspelde levertijd 8 weken. Dat lijkt me wel een foutje op hun site of hebben ze mot met de importeur en staan ze achteraan in de rij?

Plan om gewoon fysiek bij de AMAC een phone te scoren bleek net zo naïef als optimistisch te zijn. Bovendien moet je dan ook echt fysiek naar een winkel toe gaan om het plan te laten werken… maar hier nog wat cadeaubonnen Coolblue uit het kerstpakket, kunnen die meteen ingezet worden.
De release info bleek inderdaad een foutje, de levertijd klopt dan helaas weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-09 09:59
Vraagje: Ik heb een Apple Watch bandje besteld via Apple Store online en het zou dinsdag bezorgd worden. Maar heeft iemand ervaring hiermee?
Wordt het door de brievenbus gegooid of belt men alsnog aan?

Edit: never mind, waarschijnlijk brienbuspost, daar gok ik maar op dan.

[ Voor 38% gewijzigd door antonyv op 29-09-2025 09:59 . Reden: antwoord gevonden... ]

there's no place like cloudbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemdek
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03:20
Zijn er nog mensen die recentelijk de 17 Pro Max 512gb bij mobiel.nl besteld hebben en hem snel geleverd kregen? Volgens hun site staat er binnen 5-7 dagen levering.

Ik overweeg mijn kpn bestelling te annuleren want daar zit echt geen vooruitgang in, blijft maar verplaatst worden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04:44
Even "Mediamarkt" door de zoekfunctie getrokken in dit topic. Ik zag namelijk dat MM de Pro 256GB in het blauw leverbaar heeft (voor 7/10), dat vind ik acceptabel maar lees al dat het maar afwachten is of ze dat halen.

Ik wacht geduldig af, want als ik bestel wil ik hem ook hebben en frustreert het uitstellen van de levering mij alleen maar. Tegelijkertijd heb ik weinig moeite om te wachten met bestellen, ook al heb ik de telefoon dan uiteindelijk op hetzelfde moment of zelfs later :P

Afgelopen weekend wel de MM ingerend om even de oranje en blauwe Pro te vergelijken qua kleur. Het oranje en dan met name de matte achterkant, is het voor mij net niet. Het wordt dus een blauwe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:10
Hemdek schreef op maandag 29 september 2025 @ 09:36:
Zijn er nog mensen die recentelijk de 17 Pro Max 512gb bij mobiel.nl besteld hebben en hem snel geleverd kregen? Volgens hun site staat er binnen 5-7 dagen levering.

Ik overweeg mijn kpn bestelling te annuleren want daar zit echt geen vooruitgang in, blijft maar verplaatst worden…
Neem die niet al te serieus, zou ik zeggen.
Aan het begin van vorige week stond er ook een leverindicatie bij een aantal modellen van 1 tot 2 dagen. Ik wacht nog steeds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daryll84
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:56
Afgelopen woensdag bij Amazon een 17PM 256GB Oranje besteld, met verwachte leverdatum vandaag.

Zoals ik al een beetje had verwacht vanmorgen de mail gehad dat er vertraging is en ze niet weten wat de nieuwe leverdatum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:57
B-Real schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:09:
Even "Mediamarkt" door de zoekfunctie getrokken in dit topic. Ik zag namelijk dat MM de Pro 256GB in het blauw leverbaar heeft (voor 7/10), dat vind ik acceptabel maar lees al dat het maar afwachten is of ze dat halen.

Ik wacht geduldig af, want als ik bestel wil ik hem ook hebben en frustreert het uitstellen van de levering mij alleen maar. Tegelijkertijd heb ik weinig moeite om te wachten met bestellen, ook al heb ik de telefoon dan uiteindelijk op hetzelfde moment of zelfs later :P

Afgelopen weekend wel de MM ingerend om even de oranje en blauwe Pro te vergelijken qua kleur. Het oranje en dan met name de matte achterkant, is het voor mij net niet. Het wordt dus een blauwe.
Ja mijn levering van de oranje max pro staat nog steeds gepland op 19/9, helaas duurt het inpakken langer en langer. De communicatie vanuit de Mediamarkt is ook non-existent, zou persoonlijk dus alleen doen als je het kan afhalen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemdek
BobB schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:29:
[...]

Neem die niet al te serieus, zou ik zeggen.
Aan het begin van vorige week stond er ook een leverindicatie bij een aantal modellen van 1 tot 2 dagen. Ik wacht nog steeds ;)
Wanneer had je besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemdek
Ik heb momenteel een bestelling lopen bij KPN voor de iPhone 17 Pro Max 256 GB (blauw), maar ik krijg elke week een mailtje met dat hij nog langer vertraagd wordt.

Als ik mijn bestelling zou omzetten naar de 512 GB versie, zou ik dan helemaal achteraan in de wachtrij komen? Of zou ik op deze manier hem sneller geleverd kunnen krijgen dan mijn huidige 256 GB bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:12

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Hemdek schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:46:
Ik heb momenteel een bestelling lopen bij KPN voor de iPhone 17 Pro Max 256 GB (blauw), maar ik krijg elke week een mailtje met dat hij nog langer vertraagd wordt.

Als ik mijn bestelling zou omzetten naar de 512 GB versie, zou ik dan helemaal achteraan in de wachtrij komen? Of zou ik op deze manier hem sneller geleverd kunnen krijgen dan mijn huidige 256 GB bestelling?
Dan kom je weer achter in de wachtrij helaas. Dat werd bij in ieder geval verteld door de klantenservice. Ik heb de 17 Pro op launch day direct bij een Apple Store gekocht. Overigens zonder reservering, ik was er gewoon heen gegaan. En via KPN had ik de base model 17 besteld icm een contract. Ik dacht dan kan ik ze even vergelijken. Maar zoals het er nu naar uitziet gaat de 17 er niet zijn voor de 14 dagen bedenktijd van de 17 Pro :).

Bij de base 17 kan ik een toestel inruilen. Die 17 komt dan op 681 euro uit. De 17 Pro heb ik 1329 voor betaald. Ik heb nog een paar dagen om te beslissen of ik de Pro de extra 648 waard vind :).

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:10
Hemdek schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:40:
[...]

Wanneer had je besteld als ik vragen mag?
Op de dag dat de pre-orders open gingen, in de avond. Dat je dan niet in de eerste wave zit is te begrijpen, maar aan het begin van vorige week stond de voorraadverwachting op 1-2 dagen, in het weekend veranderde dat naar 5-6 dagen en nu staat 'ie op 3-4. In mijn geval voor een PM 256GB in zilver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kokorico
  • Laatst online: 30-09 09:39
Bij Coolblue de 17 pm blauw 512 op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m5s85v10
  • Laatst online: 21:43
Zijn er mensen die de iPhone 17 Pro Max Deep Blue op 16 september bij KPN hebben besteld en hem al hebben ontvangen? Heb net een medewerker gesproken, die zegt dat de volgende batch op 20 oktober komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
kokorico schreef op maandag 29 september 2025 @ 12:48:
Nog best lang op voorraad ook _/-\o_

Voorraad: Apple iPhone 17 Pro Max 512GB Blauw: https://www.coolblue.nl/p...-pro-max-512gb-blauw.html
Voorraad: Apple iPhone 17 Pro Max 512GB Oranje: https://www.coolblue.nl/p...pro-max-512gb-oranje.html
Voorraad: Apple iPhone 17 Pro Max 2TB Oranje: https://www.coolblue.nl/p...7-pro-max-2tb-oranje.html

[ Voor 51% gewijzigd door Reem0nN op 29-09-2025 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:23
Apple iPhone 17 Pro 1TB Oranje

Nu leverbaar bij BelSimpel, morgen geleverd staat erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 22:34
was al vermeld

[ Voor 97% gewijzigd door Cardwizard op 29-09-2025 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
kokorico schreef op maandag 29 september 2025 @ 12:48:
Eeeeeen nu niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
Cardwizard schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:01:
[...]

oranje 512 en 2TB ook leverbaar
Had ik al vermeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51
m5s85v10 schreef op maandag 29 september 2025 @ 12:56:
Zijn er mensen die de iPhone 17 Pro Max Deep Blue op 16 september bij KPN hebben besteld en hem al hebben ontvangen? Heb net een medewerker gesproken, die zegt dat de volgende batch op 20 oktober komt.
Dat duurt heel lang... langer dan ze zelf aangaven... zal wel moeilijk aan te komen zijn :(
Ik heb hem zelf 18 september besteld, het zal me benieuwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
Daar kwam ik helaas achter net nadat ik de creditcard gegevens ingevuld had en opeens niks meer in het mandje zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Xtinction89 schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:09:
[...]

Daar kwam ik helaas achter net nadat ik de creditcard gegevens ingevuld had en opeens niks meer in het mandje zat :(
Voorraad:Apple iPhone 17 Pro Max 1TB Blauw https://www.coolblue.nl/p...17-pro-max-1tb-blauw.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
Bedankt, maar de 512GB is wel maximaal wat ik wil uitgeven voor de iPhone.
Met de 256GB red ik het al qua opslag aangezien we ook de Cloud opslag gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51
Hoe heb je hun gesproken?
Ik vind heel irritant dat je niet met ze kan chatten, je moet verplicht bellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xtinction89
iPhone 17 Pro Max 512GB Oranje op voorraad:
https://www.mediamarkt.nl...osmic-orange-1890798.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brurman
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 14:01
Nope, behalve de 'Niet op voorraad' mailtjes verder ook nog niks gehoord. 14:10 heb ik hem besteld op 12 september.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemdek
Reem0nN schreef op maandag 29 september 2025 @ 13:53:
[...]

Nog best lang op voorraad ook _/-\o_

Voorraad: Apple iPhone 17 Pro Max 512GB Blauw: https://www.coolblue.nl/p...-pro-max-512gb-blauw.html
Voorraad: Apple iPhone 17 Pro Max 512GB Oranje: https://www.coolblue.nl/p...pro-max-512gb-oranje.html
Voorraad: Apple iPhone 17 Pro Max 2TB Oranje: https://www.coolblue.nl/p...7-pro-max-2tb-oranje.html
Had hem in me mandje, maar er stond levering op 24 november 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Hemdek schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:44:
[...]

Had hem in me mandje, maar er stond levering op 24 november 8)7
Je kan wel nog een oranje Pro Max 512Gb kopen bij de MM https://www.mediamarkt.nl...osmic-orange-1890798.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
https://www.belsimpel.nl/...imited_extra_and_fixed_ja

iPhone 17 Pro Max Blauw 512GB

Op voorraad:Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis
i.c.m. Vodafone
Voor geïnteresseerden met Vodafone.

[ Voor 4% gewijzigd door Xtinction89 op 29-09-2025 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemdek
Ik heb hem in me mandje en er staat levering voor 04-10 alleen weet niet of ik het moet geloven….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:12

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

AiR60 schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:25:
[...]

Hoe heb je hun gesproken?
Ik vind heel irritant dat je niet met ze kan chatten, je moet verplicht bellen.
In de chat kun je aangeven teruggebeld te willen worden. Ik heb twee keer contact gehad, binnen 20 minuten na terugbelverzoek via de chat werd ik gebeld...

Dit is het eerste jaar dat ik toevallig dit forum lees rondom een iPhone launch en zelf toevallig een nieuwe uit heb gezocht. Het valt me op, dat er wel erg veel schaarste is. Is dit elk jaar zo?

[ Voor 20% gewijzigd door retlaw op 29-09-2025 15:06 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Hemdek schreef op maandag 29 september 2025 @ 15:00:
[...]

Ik heb hem in me mandje en er staat levering voor 04-10 alleen weet niet of ik het moet geloven….
Apart, ik kan kiezen voor levering morgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5g9IRdTewZ3LVSAR0RlBVCtORDM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/brzttch8zHtJ7lHuGc9IjczD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 36jan36
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:47
Zal het er dan toch van komen☺️Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RWNuX52anNMbqiAHUe2iiVdyaH4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dSY1QBfQK9Z5UgoEiMrlw7mU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oliviertjah
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 23:33
Ik heb vorige week de 17 pro 256gb silver besteld ter vervanging van mijn 15 pro via mobiel.nl i.c.m. ING punten korting. Levertijd stond op 3 weken, net op tijd voor mijn vakantie waar ik met name de camera wil gebruiken natuurlijk. Als back-up ook via Coolblue een weten te bemachtigen vorige week (rechtstreeks leverbaar en al binnen zelfs). Afgelopen vrijdag veranderde de levertijd naar 1-2 weken. Nu net veranderd naar 4-6 weken waardoor hij er voor mijn vakantie niet gaat zijn. Helaas mobiel.nl annuleren dus en iets meer geld kwijt door het behouden van het Coolblue exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemdek
Weet iemand hier hoe het zit met als je bij Media Markt besteld? Er staat dat ik een blauwe 256gb pro max kan bestellen vandaag en dat hij 04-10 binnen komt. Mocht het te lang duren, kan ik het gewoon annuleren bij hun?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister9
Hemdek schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:04:
Weet iemand hier hoe het zit met als je bij Media Markt besteld? Er staat dat ik een blauwe 256gb pro max kan bestellen vandaag en dat hij 04-10 binnen komt. Mocht het te lang duren, kan ik het gewoon annuleren bij hun?
Zolang het nog niet verstuurd is kun je gewoon annuleren. Moet je wel voor bellen. Heb t zelf ook gedaan op dat het maar niet opschoot met leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1Will
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 30-09 13:50
oliviertjah schreef op maandag 29 september 2025 @ 15:52:
Ik heb vorige week de 17 pro 256gb silver besteld ter vervanging van mijn 15 pro via mobiel.nl i.c.m. ING punten korting. Levertijd stond op 3 weken, net op tijd voor mijn vakantie waar ik met name de camera wil gebruiken natuurlijk. Als back-up ook via Coolblue een weten te bemachtigen vorige week (rechtstreeks leverbaar en al binnen zelfs). Afgelopen vrijdag veranderde de levertijd naar 1-2 weken. Nu net veranderd naar 4-6 weken waardoor hij er voor mijn vakantie niet gaat zijn. Helaas mobiel.nl annuleren dus en iets meer geld kwijt door het behouden van het Coolblue exemplaar.
Hier ook :-(, besteld op 12 september. (Wel ontbrekende gegevens in de order en een dagje later aangevuld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Hier helaas nog geen verandering.. |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y5KO_553ftJKPutgYTpQerV9puE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n27YheSIPCoHq9T3jSpkXiar.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuberoal
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 22:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UtTfMQaN-G8tnbyRvo_D9SNTcaQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nS4U3fYj2HHiwNyQL1URDBMa.jpg?f=fotoalbum_large

Hier net een bericht van de Mediamarkt. Oftewel, hier kan je net niks mee. Had liever een mail gezien met een verwachting of net even wat meer informatie. Op de 14e besteld, ondertussen is dit het 2e mailtje wat ik in tussentijd heb gekregen met dezelfde info.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Reem0nN schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:19:
[...]

Hier helaas nog geen verandering.. |:(

[Afbeelding]
Als ik het niet verkeerd heeft krijgt Mobiel.nl gewoon geleverd via KPN, Odido en Vodafone. Althans, zo ging dat jaren geleden toen ik zelf een franchise winkel had. Het kan dus best dat ze nu Odido levering hebben ontvangen en binnen een aantal dagen iets van KPN binnen gaan krijgen.

Hou vol, hij komt er vast snel aan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olympusdenk
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 23:20
Heb iphone Pro Max 256GB Oranje besteld bij Odido, kijk ik vandaag weer eens op mijn status pagina maar zag er wat tegenstrijdig uit status was
Je toestel is besteld. Nu wachten we tot die bij ons binnen is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ATyj3_lj1sMzjeGaeU163IxVdw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eyQMGRrczzXs3zS4eCDVJSte.png?f=fotoalbum_large

Odido net even gebeld, die zeiden we hebben 27/28 september SMS storing gehad, blijkbaar heeft dus niemand deze dag een SMS melding voor ophalen gekregen.

Dus nouja blijkt de telefoon al sinds zaterdag in de winkel te liggen! Als blauwe balk op 'Ophalen' staat ligt je iPhone dus gewoon klaar, eindelijk nu binnen :Y) (ik had 'ophalen' gekozen, besteld vanaf besteldatum: vrijdag 12 september om 16:30)

[ Voor 7% gewijzigd door olympusdenk op 29-09-2025 18:07 ]

NL: Marstek Venus-E v2, 5.12 kWh (154.215) | MG ZS '19 44.5kWh | ZP 2.925 kWp Z | HW P1 + sockets | Pi5 met HA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
THE_BASE schreef op maandag 29 september 2025 @ 17:24:
[...]

Als ik het niet verkeerd heeft krijgt Mobiel.nl gewoon geleverd via KPN, Odido en Vodafone. Althans, zo ging dat jaren geleden toen ik zelf een franchise winkel had. Het kan dus best dat ze nu Odido levering hebben ontvangen en binnen een aantal dagen iets van KPN binnen gaan krijgen.

Hou vol, hij komt er vast snel aan! ;)
Bestelling bij Coolblue voor de Pro Max - Deep Blue 512GB is net verzonden.

Die laat ik nog even dicht, en wacht deze week af of m’n bestelling van mobiel.nl alsnog geleverd wordt. Zo ja dan gaat die andere dicht retour naar Coolblue.

Maar door alle schaarste momenteel toch maar besloten om er 1 extra te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouraA
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:12
mister9 schreef op zondag 28 september 2025 @ 22:16:
[...]

Vanwaar de optimistische verwachting van de levering van ‘s werelds moeilijkste verkrijgbare telefoon?
Omdat ik bij Apple heb besteld en hun levertijden kloppen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:08
Oranje Pro Max 256GB via mobiel.nl. Vandaag is mijn order van verwachting van 1-2 weken naar 4-6 weken (!!!) gegaan!

[ Voor 14% gewijzigd door Micheeels op 29-09-2025 21:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maaaacx
  • Laatst online: 22:56
Zojuist TT gekregen voor iphone 17 pm 256GB blauw vanuit vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Maaaacx schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:21:
Zojuist TT gekregen voor iphone 17 pm 256GB blauw vanuit vodafone!
Los toestel of met abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTfoto
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-09 11:25

JTfoto

Work hard

Hier een iPhone 17 256GB wit besteld zo’n 20 minuten na release. Nu voor de derde keer is de levertijd door mobiel.nl naar achteren geschoven. Na verhaal halen de volgende reactie:

“Goed dat je dit even checkt. Ik snap dat het frustrerend is als de levertijd ineens verandert van dagen naar weken. Ik leg je graag uit hoe dat zit.

Wij werken met een wachtrij-systeem. Dat betekent dat klanten die eerder hebben besteld, ook als eerste in aanmerking komen voor de toestellen zodra er weer voorraad binnenkomt. Bij de vorige levering zat jij helaas net niet in de groep die al bediend kon worden. Daarom is de levertijd bij jouw order nu doorgeschoven naar de verwachting van de volgende levering.

We begrijpen dat dit jammer is, maar zo zorgen we er wel voor dat iedereen in de juiste volgorde geholpen wordt. Zodra er nieuwe toestellen binnenkomen, ben jij dus weer eerder aan de beurt.”

Nog een paar weken doorbijten met m’n 13 mini waarbij het accupercentage zichtbaar achteruit gaat…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsschnitzel
  • Laatst online: 01:38
op 13 september de 17PM 256 DB besteld bij vodafone icm verlenging van mijn abbonement
ging van "uiterlijk 24 september ontvang je info over je bestelling" naar:

"we bellen je rond week 40 zodra 'ie voor je klaar ligt"
rond week 40 is een ruim begrip..

ik mag hem afhalen in de winkel zodra 'ie beschikbaar is,
maar als ik de website bekijk staat er 4-6 week als je voor 19sep besteld hebt....
iemand hier al meer succes?
ondertussen wachten we rustig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemdek
Ik zie veel voorraad bij mediamarkt voorbij komen. Heb daar vandaag 2 stuks Pro Max besteld.

Hoe zijn de ervaringen daar? Zijn er nog veel mensen die al een tijdje geleden een bestelling hebben geplaatst en nog steeds wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinks
  • Laatst online: 18:23
12 september besteld rond 19.00 bij Vodafone.
Als het goed is komt hij vandaag binnen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wgDCl7JubC67JzdDrV4QFilwxLU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DJhM4slNbU8iGh5VBlCARc2Z.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 50 51 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.