Balen. Hier ook nog steeds geen enkele update (besteld op 14-09). Mediamarkt doet ook geen enkele moeite voor een beetje redelijke/duidelijke communicatie. Het is echt afwachten… kan dagen of weken zijn.NiGeLaToR schreef op woensdag 24 september 2025 @ 19:02:
[...]
Staat bij mij nog op levering 19-09, besteld 15-09, geen update.
Mental note to self: niet meer bij mm bestellen.
Lucky you! Ik heb helaas geen T&T ontvangen, en de status is nog steeds "Je bestelling wordt momenteel ingepakt"joeyke87 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 21:51:
[...]
Schiet mij maar lek… ik heb een track & trace ontvangen van postnl. 17 pro 256 silver komt morgen. Hopelijk heb je ook een update. In ieder scoort Vodafone geen punten als communicatie bedrijf.
Vanochtend mail ontvangen van VF om een afleverafspraak te maken (i.v.m. overstap moet ik een afspraak maken).
Het had vrijdag of zaterdag al gekund maar ben nog op vakantie. Nu as. maandag tussen 8:00 en 13:00.
Iphone 17 Pro 512GB Silver.
Het had vrijdag of zaterdag al gekund maar ben nog op vakantie. Nu as. maandag tussen 8:00 en 13:00.
Iphone 17 Pro 512GB Silver.
17 Pro Blauw 256Gb op voorraad bij Coolblue
https://www.coolblue.nl/p...e-17-pro-256gb-blauw.html
edit: 2 minuten later....uitverkocht
https://www.coolblue.nl/p...e-17-pro-256gb-blauw.html
edit: 2 minuten later....uitverkocht

[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 25-09-2025 08:49 ]
Net bij Coolblue een 17 Pro Max Blauw 512 GB kunnen bestellen. Morgen levering.
Ik snap elk jaar weer dat miljarden bedrijven zoals Apple en ook MM gewoon geen idee hebben wat ze aan het doen zijn, maar denk vooral dat het ze in deze fase simpelweg geen bal interesseertkuberoal schreef op woensdag 24 september 2025 @ 22:42:
[...]
Balen. Hier ook nog steeds geen enkele update (besteld op 14-09). Mediamarkt doet ook geen enkele moeite voor een beetje redelijke/duidelijke communicatie. Het is echt afwachten… kan dagen of weken zijn.
We betalen toch wel.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Keek even op de MM website en zie dat de datum is aangepast naar tot 4 oktober
:strip_exif()/f/image/mSdLOxiqNlBYGMjB1g3i2V8n.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Rockxas op 25-09-2025 11:12 ]
MM zou kunnen, apple is vrij transparant op de website met levertijden. Ik snap niet hoe iedereen blijft verwachten dat een bestelling op de 12e ook leveren op de 19e betekent?NiGeLaToR schreef op donderdag 25 september 2025 @ 10:00:
[...]
Ik snap elk jaar weer dat miljarden bedrijven zoals Apple en ook MM gewoon geen idee hebben wat ze aan het doen zijn, maar denk vooral dat het ze in deze fase simpelweg geen bal interesseert![]()
We betalen toch wel.
Gewoon bestellen en even wachten, 1-2-3 maanden? Bestel eens een auto, die wordt zomaar 3-4x uitgesteld zonder pardon en san niet met dagen maar meteen maanden. Nogmaals ook ik ben altijd ongeduldig maar snap niet hoe dit de schuld is van de winkels die simpelweg geen voorraad hebben?
de 17 pro max silver 256 en 512gb momenteel op online op coolblue
Ik zie enkel pre-order staan...kokorico schreef op donderdag 25 september 2025 @ 13:24:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MDHG76iOVNkIHc9LQ9QMM5Kq.jpg?f=user_large)
Mobiel.nl... kom op!!
[ Voor 35% gewijzigd door Reem0nN op 25-09-2025 13:30 ]
Gewoon op de gok heen gegaan? En hoe was de voorraad van de modellen? Dit is de PM toch?U2psv schreef op donderdag 25 september 2025 @ 12:55:
[Afbeelding]
Even naar Amsterdam, maar dan heb je hem ook😉
Nu de MM annuleren.
Ik weet niet hoe snel het gaat, maar ik zie nog steeds 20-11 als levering.kokorico schreef op donderdag 25 september 2025 @ 13:24:
Dan moeten ze simpelweg niet beloven de 19e te leveren. Het staat er inmiddels nog steedsglydoscoop schreef op donderdag 25 september 2025 @ 12:45:
[...]
MM zou kunnen, apple is vrij transparant op de website met levertijden. Ik snap niet hoe iedereen blijft verwachten dat een bestelling op de 12e ook leveren op de 19e betekent?
Gewoon bestellen en even wachten, 1-2-3 maanden? Bestel eens een auto, die wordt zomaar 3-4x uitgesteld zonder pardon en san niet met dagen maar meteen maanden. Nogmaals ook ik ben altijd ongeduldig maar snap niet hoe dit de schuld is van de winkels die simpelweg geen voorraad hebben?
Verwachtingsmanagement.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Troost je: hier in het zilverkleurige kamp nog steeds hetzelfde als jij bij Mobiel.nlReem0nN schreef op donderdag 25 september 2025 @ 13:28:
[...]
Ik zie enkel pre-order staan...
[Afbeelding]
Mobiel.nl... kom op!!
Jij wacht tenminste op een product die van mij staat nogsteeds op controleren. Dus ze zijn er nog niet eens mee bezigReem0nN schreef op donderdag 25 september 2025 @ 13:28:
[...]
Ik zie enkel pre-order staan...
[Afbeelding]
Mobiel.nl... kom op!!
Daar sluit ik me helemaal bij aan natuurlijk, shops kunnen beter zeggen eerste batch de 19e, 2e batch volgt 2-3 weken later. Geen garantie of je bij de eerste batch zit. Maar wel netjes een bericht als je er uiteindelijk niet bij zit. Ik denk dat ze dit niet doen omdat er altijd wel 1-2 shops blijven roepen de 19e in huis, vervolgens bestellen er veel bij die shops onder valse beloftes.NiGeLaToR schreef op donderdag 25 september 2025 @ 14:08:
[...]
Dan moeten ze simpelweg niet beloven de 19e te leveren. Het staat er inmiddels nog steeds![]()
Verwachtingsmanagement.
Zojuist mijn bestelling ontvangen! Had bij Apple binnen 30 min op launch day een 17 PM silver besteld die eigenlijk voor levering 29/9 - 6/10 stond. Toch iets eerder geworden dus.
[ Voor 4% gewijzigd door SL65 op 25-09-2025 15:38 ]
Mijn bestelling voor mijn Apple iPhone 17 Pro Max 512GB Blauw op mobiel.nl vermeldt Binnen 2-3 weken, maar als ik op de productpagina kijk, staat er 1-2 weken. Ik heb de bestelling geplaatst op 17 september. Beetje verwarrend.
Met mijn oranje Pro Max 256GB lijkt het de goede kant op te gaan…
:strip_exif()/f/image/X2SHCwgQsAjGVf5a20jrBgDX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Nol_NL op 25-09-2025 16:08 ]
Welk model heb je?Nol_NL schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:06:
Dit lijkt de goede kant op te gaan
[Afbeelding]
iPhone 17 Pro Max Silver, 12-09-2025 14:47 bij Vodafone besteld, net de mail:
Beste meneer ██████,
We bereiden je bestelling voor om te versturen. Je krijgt snel een e-mail met meer informatie over de bezorging. Je vindt het contract en voorwaarden in de bijlage. Je hoeft niets te ondertekenen of terug te sturen. Deze zijn voor jouw eigen administratie.
leoaq.fm // Jeune Loop
Sorry to break your bubble, maar die kreeg ik gisteren ook en na een telefoontje vertelden ze me dat ik gewoon lekker 4 weken kan wachten.Nol_NL schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:06:
Met mijn oranje Pro Max 256GB lijkt het de goede kant op te gaan…
[Afbeelding]
Ik denk dat ik de hele zooi maar gewoon ga annuleren zodra er 1 ergens in een winkel verkrijgbaar is (17 PM 512 CO)
hoeveel gb?sjaakaq schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:12:
iPhone 17 Pro Max Silver, 12-09-2025 14:47 bij Vodafone besteld, net de mail:
[...]
Mijn bij MM Online bestelde Iphone 17 PM Cosmic Orange is 19 september geleverd..
Helaas bleek dit een gevalletje DOA en heb ik een flink rondje aan dode pixels boven het Dynamic Island.
MM Online en hun klantenservice in Paramaribo is werkelijk te triest voor woorden en weigeren een fatsoenlijke oplossing te bieden..
Winkel neemt het gelukkig over van Online, nu dus een nieuwe besteld en kan deze inleveren met geld terug wanneer deze ontvangen is..
Hopelijk gaat MM deze gewoon 03/10 leveren!
Helaas bleek dit een gevalletje DOA en heb ik een flink rondje aan dode pixels boven het Dynamic Island.
MM Online en hun klantenservice in Paramaribo is werkelijk te triest voor woorden en weigeren een fatsoenlijke oplossing te bieden..
Winkel neemt het gelukkig over van Online, nu dus een nieuwe besteld en kan deze inleveren met geld terug wanneer deze ontvangen is..
Hopelijk gaat MM deze gewoon 03/10 leveren!
Zojuist mijn zilveren iPhone 17 Pro (256 GB) opgehaald in de winkel in Delft. Besteld op de 12e rond 17:00 (Odido)
koraykupe schreef op donderdag 25 september 2025 @ 15:46:
Mijn bestelling voor mijn Apple iPhone 17 Pro Max 512GB Blauw op mobiel.nl vermeldt Binnen 2-3 weken, maar als ik op de productpagina kijk, staat er 1-2 weken. Ik heb de bestelling geplaatst op 17 september. Beetje verwarrend.
:strip_exif()/f/image/YfQVLI17pz2ErjELYU4Auwy0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YysvOg84TgCWbBhyl8Fe4gP8.jpg?f=fotoalbum_large)
12 september 14:21 besteld..
Nee had hem gisterenochtend besteld, iemand stond te wachten en die vroeg er ook naar, medewerker zei morgenochtend 10:00 dan hebben we weer voorraad.mister9 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 13:31:
[...]
Gewoon op de gok heen gegaan? En hoe was de voorraad van de modellen? Dit is de PM toch?
Elke dag krijgen ze voorraad.
Pro Max 512
Welke provider heb je erbij gekozen?36jan36 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 18:29:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
12 september 14:21 besteld..
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Aan het plaatje te zien denk ik Odido
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Haha, die zag ik over het hoofd.
Bij KPN staat 1-2 dagen bij een zilveren Pro 256GB, maar dat staat er ook al 1-2 dagen. Ben benieuwd wanneer we die voor mijn wederhelft gaan ontvangen.
[ Voor 3% gewijzigd door THE_BASE op 25-09-2025 19:36 ]
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Op 12 september een Oranje Pro Max 256GB besteld bij mobiel.nl. Helaas nog steeds status voorraadverwachting 2-3 weken. Begin er best van te balen en vind het ook onduidelijk. Die 2-3 weken staat er nu al een week. Is dat vanaf toen? Vanaf vandaag? Er zou vandaag meer informatie komen, maar niks gehoord.
Ondertussen check ik elke dag de voorraad bij de Apple Store Amsterdam. Als ze er daar eentje hebben haal ik die en annuleer ik mijn bestelling. Maar tot nu toe nog niet gelukt er eentje te scoren.
Ondertussen check ik elke dag de voorraad bij de Apple Store Amsterdam. Als ze er daar eentje hebben haal ik die en annuleer ik mijn bestelling. Maar tot nu toe nog niet gelukt er eentje te scoren.
Heel toevallig iets gehoord over de 256 versie van de pro max?U2psv schreef op donderdag 25 september 2025 @ 18:42:
[...]
Nee had hem gisterenochtend besteld, iemand stond te wachten en die vroeg er ook naar, medewerker zei morgenochtend 10:00 dan hebben we weer voorraad.
Elke dag krijgen ze voorraad.
Pro Max 512
Zonder tegenbericht van Vodafone blijf ik graag nog even in mijn bubble hangenbob-nwk schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:21:
[...]
Sorry to break your bubble, maar die kreeg ik gisteren ook en na een telefoontje vertelden ze me dat ik gewoon lekker 4 weken kan wachten.![]()
Ik denk dat ik de hele zooi maar gewoon ga annuleren zodra er 1 ergens in een winkel verkrijgbaar is (17 PM 512 CO)
Mijn iPhone 17 pm 512 bleu wordt alsnog morgen geleverd door Vodafone. Stond gister 1-2 weken levertijd
Nee niet speciaal daar iets van gehoord.mister9 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 19:44:
[...]
Heel toevallig iets gehoord over de 256 versie van de pro max?
Op belsimpel.nl staat 2-4 dagen met een Odido abonnement.
Weten jullie of dit klopt?
Durf het niet te zeggen, mobiel.nl zegt ook 1-2 dagen met een KPN abonnement, maar tot nu toe zit er weinig beweging in.koraykupe schreef op donderdag 25 september 2025 @ 23:06:
mobile.nl zegt 1-2 weken of 2-3 weken eigenlijk.Reem0nN schreef op donderdag 25 september 2025 @ 23:16:
[...]
Durf het niet te zeggen, mobiel.nl zegt ook 1-2 dagen met een KPN abonnement, maar tot nu toe zit er weinig beweging in.
Welk type?koraykupe schreef op donderdag 25 september 2025 @ 23:06:
Hier staat die op 3 weken en KPN op voorraad.
KPN heeft nieuwe voorraad via belsimpel staan. eigenlijk elke pro max elke kleur opslag etc beschikbaar nu.
Ik heb het over mijn persoonlijke order status pagin. Die geeft 1-2 dagen aankoraykupe schreef op donderdag 25 september 2025 @ 23:17:
[...]
mobile.nl zegt 1-2 weken of 2-3 weken eigenlijk.
Ik had dezelfde mail als jij. Maar gisteravond of vannacht geen T&T of iets dergelijks ontvangen.Nol_NL schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:50:
[...]
Zonder tegenbericht van Vodafone blijf ik graag nog even in mijn bubble hangenIk verwacht later vanavond of vannacht meer info betreffende de verzending.
Is vast een heel moeilijke telefoon om in te pakken…
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik kreeg gisteren - nadat ik weer had gebeld en gedreigd had Vodafone+Ziggo op te zeggen - wonderbaarlijk ineens een T&T van PostNL gisteren. Afzender: Vodafone. Pakketje is opgehaald en wordt vanmiddag afgeleverd.sjaakaq schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 07:29:
[...]
Ik had dezelfde mail als jij. Maar gisteravond of vannacht geen T&T of iets dergelijks ontvangen.
Is vast een heel moeilijke telefoon om in te pakken…
Status van mijn bestelling is nog steeds: "Je bestelling wordt momenteel ingepakt".
Gezien de aanloop ben ik nog steeds sceptisch: pas als ik mijn nieuwe iPhone in de hand heb vanmiddag geloof ik het denk ik pas echt.
Klopt het wel of is het een gok nemen? Zat te wachten om bij KPN zelf te verlengen, maar als ze daar op voorraad zijn verleng ik wel bij KPN via daar.Porsches schreef op donderdag 25 september 2025 @ 23:57:
KPN heeft nieuwe voorraad via belsimpel staan. eigenlijk elke pro max elke kleur opslag etc beschikbaar nu.
Maar 1-2 dagen slaat toch op wanneer zij voorraad krijgen? En dan sta jij in de wachtrij. Volgens mij betekent het niet dat jij (of mijn wederhelft) binnen 1-2 dagen die iPhone in huis heeft.Reem0nN schreef op donderdag 25 september 2025 @ 23:16:
[...]
Durf het niet te zeggen, mobiel.nl zegt ook 1-2 dagen met een KPN abonnement, maar tot nu toe zit er weinig beweging in.
En dat maakt het wel onduidelijk.
Alles lijkt op voorraad maar wel duurder dan bij welke toko dan ook. Ik vraag me af of er echt voorraad is of dat ze even geld willen binnenharken. Ik heb 1.128 euro betaald bij mobiel.nl en ze vragen 1.200 euro. Koekenbakkers.Porsches schreef op donderdag 25 september 2025 @ 23:57:
[ Voor 9% gewijzigd door THE_BASE op 26-09-2025 08:45 ]
Vandaag nog een antwoord van mediamarkt gehad:
Bedankt voor je bestelling bij MediaMarkt.
Het product die je hebt besteld is op dit moment niet meer op voorraad waardoor wij deze niet naar je op kunnen sturen. Ook weten we op dit moment nog niet wanneer deze weer op voorraad zal zijn.
Wanneer we dit wel weten gaan we er dan alles aan doen om jouw bestelling alsnog zo snel mogelijk te bezorgen.
Was verlenging met VF pro max 512 CO, terwijl ze in de winkel nadrukkelijk zeiden ja deze wordt 25-9 geleverd. Blij dat ik hem ook via apple zelf had besteld erna.
Bedankt voor je bestelling bij MediaMarkt.
Het product die je hebt besteld is op dit moment niet meer op voorraad waardoor wij deze niet naar je op kunnen sturen. Ook weten we op dit moment nog niet wanneer deze weer op voorraad zal zijn.
Wanneer we dit wel weten gaan we er dan alles aan doen om jouw bestelling alsnog zo snel mogelijk te bezorgen.
Was verlenging met VF pro max 512 CO, terwijl ze in de winkel nadrukkelijk zeiden ja deze wordt 25-9 geleverd. Blij dat ik hem ook via apple zelf had besteld erna.
Net Vodafone gebeld: zodra je die mail hebt gehad, kan het nog drie werkdagen duren voordat ze de telefoon daadwerkelijk aan de vervoerder overhandigen.bob-nwk schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 07:34:
[...]
Ik kreeg gisteren - nadat ik weer had gebeld en gedreigd had Vodafone+Ziggo op te zeggen - wonderbaarlijk ineens een T&T van PostNL gisteren. Afzender: Vodafone. Pakketje is opgehaald en wordt vanmiddag afgeleverd.
Status van mijn bestelling is nog steeds: "Je bestelling wordt momenteel ingepakt".
Gezien de aanloop ben ik nog steeds sceptisch: pas als ik mijn nieuwe iPhone in de hand heb vanmiddag geloof ik het denk ik pas echt.
Zul je net zien dat hij morgen bezorgd gaat worden, dan ben ik er de hele dag niet. Weet iemand wat er dan gebeurd? Ik heb bij PostNL een“afleverplek“ ingesteld (wat ook een heel veilige plek is bij mijn huis), Laten ze hem dan daar achter? Of gaat hij naar een afleverpunt?
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik zie dat de 17 PM Orange 256GB voor vandaag te reserveren is in Den Haag
Ik probeer mobiel.nl te bereiken, maar krijg zowel via Whatsapp als telefoon geen gehoor.THE_BASE schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 08:37:
[...]
Maar 1-2 dagen slaat toch op wanneer zij voorraad krijgen? En dan sta jij in de wachtrij. Volgens mij betekent het niet dat jij (of mijn wederhelft) binnen 1-2 dagen die iPhone in huis heeft.
En dat maakt het wel onduidelijk.
Maar als Mobiel.nl vandaag niet kan versturen, ga ik vragen of ze het kunnen annuleren zodat ik kan verlengen bij Belsimpel en morgen in huis.
Ik heb vanmorgen Mobiel.nl gebeld en ze gaf aan dat ze begin volgende week iPhones verwachten. Op de vraag waarom er dan 1-2 dagen staat gaf ze aan dat dat ‘de verwachting was’. En die dagen staan voor hun levertijd, niet voor jouw levertijd. Heb gezegd dat ze dat duidelijker mogen communiceren.Reem0nN schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 10:03:
[...]
Ik probeer mobiel.nl te bereiken, maar krijg zowel via Whatsapp als telefoon geen gehoor.
Maar als Mobiel.nl vandaag niet kan versturen, ga ik vragen of ze het kunnen annuleren zodat ik kan verlengen bij Belsimpel en morgen in huis.
Belsimpel is een stuk duurder (80 euro) en heb ik mindere ervaringen mee, dus daar begin ik zelf niet aan.
Geduld is een schone zaak, heb een 16 Pro, dus kan nog wel een week of 2 wachten, gaat mij alleen om de slechte communicatie. Wel geld binnenharken, want vooruit betalen, maar niet kunnen leveren.
[ Voor 19% gewijzigd door THE_BASE op 26-09-2025 10:13 ]
Ik vermoed dat hij naar aan afleverpunt gaat, want ik moet namelijk (als het goed is) straks een code aangeven bij de bezorger. Zonder die code zou hij hem niet mogen overhandigen:sjaakaq schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:43:
[...]
Net Vodafone gebeld: zodra je die mail hebt gehad, kan het nog drie werkdagen duren voordat ze de telefoon daadwerkelijk aan de vervoerder overhandigen.
Zul je net zien dat hij morgen bezorgd gaat worden, dan ben ik er de hele dag niet. Weet iemand wat er dan gebeurd? Ik heb bij PostNL een“afleverplek“ ingesteld (wat ook een heel veilige plek is bij mijn huis), Laten ze hem dan daar achter? Of gaat hij naar een afleverpunt?
/f/image/RkNlmeUCtxV6wlHFUL8Yrhb8.png?f=fotoalbum_large)
Net gebeld met Mobiel.nl en die geven aan inderdaad pas volgende week ergens een levering te verwachten.THE_BASE schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 10:12:
[...]
Ik heb vanmorgen Mobiel.nl gebeld en ze gaf aan dat ze begin volgende week iPhones verwachten. Op de vraag waarom er dan 1-2 dagen staat gaf ze aan dat dat ‘de verwachting was’. En die dagen staan voor hun levertijd, niet voor jouw levertijd. Heb gezegd dat ze dat duidelijker mogen communiceren.
Belsimpel is een stuk duurder (80 euro) en heb ik mindere ervaringen mee, dus daar begin ik zelf niet aan.
Geduld is een schone zaak, heb een 16 Pro, dus kan nog wel een week of 2 wachten, gaat mij alleen om de slechte communicatie. Wel geld binnenharken, want vooruit betalen, maar niet kunnen leveren.
Belsimpel ook gesproken, en die zijn niet bereid de korting te geven die mobiel.nl geeft dus die skip ik dan maar.
Ik heb op zich ook wel geduld om te wachten, maar heb woensdag al mijn 16 PM voor een goede prijs kunnen verkopen, wat vrij snel ging. En nu zit ik enkel met mijn werk telefoon (iPhone 13) en dan dubbele sim.
Bij welke leverancier? Coolblue of Apple?Silversin schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:48:
Ik zie dat de 17 PM Orange 256GB voor vandaag te reserveren is in Den Haag
Mijn 17P zou vandaag geleverd worden met DHL. Ineens bericht dat ik niet thuis zou zijn. Ik stond vóór de deur van het verzamelpand op dat moment, er is niet eens een DHL bezorger in de buurt geweest.
Wens deze bezorger eeuwige jeuk onder zijn linkervoet.
Wens deze bezorger eeuwige jeuk onder zijn linkervoet.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Helaas geen bericht ontvangen over de verzending, dus zal dan wel na het weekend worden. Status staat inmiddels wel op verstuurd.sjaakaq schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:43:
[...]
Net Vodafone gebeld: zodra je die mail hebt gehad, kan het nog drie werkdagen duren voordat ze de telefoon daadwerkelijk aan de vervoerder overhandigen.
Goede keuze. Belsimpel maakt gebruikt van de schaarste en verhoogt de prijzen. Gun ze geen verkoop, dan wachten we nog wel 2 weken.Reem0nN schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 10:38:
[...]
Net gebeld met Mobiel.nl en die geven aan inderdaad pas volgende week ergens een levering te verwachten.
Belsimpel ook gesproken, en die zijn niet bereid de korting te geven die mobiel.nl geeft dus die skip ik dan maar.
Ik heb op zich ook wel geduld om te wachten, maar heb woensdag al mijn 16 PM voor een goede prijs kunnen verkopen, wat vrij snel ging. En nu zit ik enkel met mijn werk telefoon (iPhone 13) en dan dubbele sim.
Maar snap dat jij graag snel wilt, maar geniet van je goede verkoop in de tussentijd.
Man wat gaat het snel als er ergens iets beschikbaar is.
Hangt er een beetje van af of er voor getekend moet worden of niet.sjaakaq schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:43:
[...]
Ik heb zelf ook een plek waar ze het kwijt kunnen rondom mijn huis, maar als er getekend moet worden bellen ze wel eerst aan, ik geef ze dan via de Ring deurbel toestemming om namens mij te tekenen en dat gaat altijd goed.
Mocht jij niet de mogelijkheid hebben om de bezorger die opdracht te geven via een videodeurbel, dan gaat hij waarschijnlijk weer mee en kan je een nieuwe bezorgafspraak inplannen.
Ik heb gisteravond een 17 Pro Max 512GB zilver besteld op belsimpel.nl, omdat er stond dat het morgen geleverd zou worden. Eerst stond er 27 september als levering, maar 's middags is dat veranderd naar 1 oktober. Op de productpagina staat nu 2 weken voor KPN.
Bah, Dat is wel vervelend.koraykupe schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 14:49:
Ik heb gisteravond een 17 Pro Max 512GB zilver besteld op belsimpel.nl, omdat er stond dat het morgen geleverd zou worden. Eerst stond er 27 september als levering, maar 's middags is dat veranderd naar 1 oktober. Op de productpagina staat nu 2 weken voor KPN.
Bij Belsimpel stond de afgelopen dag dat het toestel vandaag zou binnenkomen en morgen geleverd. Vanochtend stond er ook voorraad, maar de mijne is nu verschoven naar woensdag en levering donderdag. Betreft een 17PM Orange.
Lekker handig van Belsimpel, blijkbaar is hun voorraad niet realtime bijgewerkt en heb je precies besteld op het moment dat de voorraad al op was.tukker053 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:19:
Bij Belsimpel stond de afgelopen dag dat het toestel vandaag zou binnenkomen en morgen geleverd. Vanochtend stond er ook voorraad, maar de mijne is nu verschoven naar woensdag en levering donderdag. Betreft een 17PM Orange.
Ik heb hem afgelopen zondag besteld, met de wetenschap levertijd 2 weken. Alleen stond er bij de bestelling de afgelopen dagen, dat hij vandaag zou binnen komen.Reem0nN schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:26:
[...]
Lekker handig van Belsimpel, blijkbaar is hun voorraad niet realtime bijgewerkt en heb je precies besteld op het moment dat de voorraad al op was.
Nope is fout bij Coolblue is al vaker gemeld, staat op 21 november.itguy013 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 16:07:
iPhone 17 Pro Max 256GB Orange bij Coolblue Amsterdam Zuidas en Hengelo op vooraad!
Mijn oranje PM 256 GB van Vodafone is onderweg. Bezorger staat morgenmiddag voor de deur.bob-nwk schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 10:16:
[...]
Ik vermoed dat hij naar aan afleverpunt gaat, want ik moet namelijk (als het goed is) straks een code aangeven bij de bezorger. Zonder die code zou hij hem niet mogen overhandigen:
[Afbeelding]
Ik heb die van mij inmiddels ook binnenNol_NL schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 17:15:
[...]
Mijn oranje PM 256 GB van Vodafone is onderweg. Bezorger staat morgenmiddag voor de deur.
Volgens Vodafone wordt hij nog ingepakt.

/f/image/U8m58zULH0la9pVupmWHBwA9.png?f=fotoalbum_large)
Bij bol is ie t bestellen en dinsdag binnen, maar ze gooien er wel erg veel geld bovenop voor de 256GB aangezien € 1479 de standaard is.
:strip_exif()/f/image/gtiZgVTwbyJg4PyEf48uzV3C.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door mister9 op 26-09-2025 17:25 ]
Iphone 17 zwart 256 gb besteld bij Vodafone vandaag. Kon verlengen.
Volgens de website zou hij op voorraad zijn.
We wachten af
We wachten af
Ik wens je veel succes, wellicht heb je geluk omdat het geen Pro Max betreftStevie07 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 17:30:
We wachten af
Vandaag ook m’n blauwe pro max 512 geleverd gekregen van Vodafone
Mijn oranje kleurige IPhone 17 Pro Max 256gb is eindelijk door KPN verstuurd. Ik had hem besteld op vrijdag de 19e om 14:45 uur. Ik had nog geen mail of sms gehad, maar ik zie het toevallig net in hun app vermeld staan. Hopelijk ontvangen er nu meer mensen via KPN hun IPhone.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Ik heb deze afgelopen maandag besteld inclusief verlengen maar kreeg woensdag bericht dat de levering eind volgende week wordtStevie07 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 17:30:
We wachten af
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
iPhone Pro Max silver 1TB besteld bij Vodafone op 12-09-2025 14:47 gaat morgen bezorgd worden door PostNL.
Net op de enige dag deze week dat ik er niet ben 😢
Net op de enige dag deze week dat ik er niet ben 😢
leoaq.fm // Jeune Loop
Zojuist een iPhone 17 256 zwart besteld bij Amazon. Zou de 7e geleverd worden. Prima wat mij betreft.
Haha, ik zag het net ook inderdaad! Maar bij bestellen staat nog steeds 1-2 dagen.Reem0nN schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:22:
Van 1-2 dagen naar meer informatie volgende week.. Lekker bezig daar bij Mobiel.nl
[Afbeelding]
Ik ga zelf uit van 1-2 weken levertijd, dan kan het alleen maar meevallen. Tegen de tijd dat we zo'n 4 weken verder zijn is de schaarste zo langzaamaan wel weg en kun je op veel plekken 'vandaag bestellen, morgen in huis'.
Ik ben nu verder aan het zoeken, dan maar ergens los bestellen of ophalen.THE_BASE schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 10:38:
[...]
Haha, ik zag het net ook inderdaad! Maar bij bestellen staat nog steeds 1-2 dagen.
Ik ga zelf uit van 1-2 weken levertijd, dan kan het alleen maar meevallen. Tegen de tijd dat we zo'n 4 weken verder zijn is de schaarste zo langzaamaan wel weg en kun je op veel plekken 'vandaag bestellen, morgen in huis'.
Zal wel verwend zijn, maar ik vind de iPhone 13 die ik nu heb, maar een klein en traag ding. 60Hz, batterij snel leeg, blijft lang warm met m’n gebruik.
iPhone 17 Pro, 256 GB, Diepblauw bestelt op 22-09 bij Apple Store online, levertijd staat op 07 okt- 14 okt.Reem0nN schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:44:
[...]
Ik ben nu verder aan het zoeken, dan maar ergens los bestellen of ophalen.
Zal wel verwend zijn, maar ik vind de iPhone 13 die ik nu heb, maar een klein en traag ding. 60Hz, batterij snel leeg, blijft lang warm met m’n gebruik.
Ga het meemaken.
Mijn iphone 13 wordt nu ook wat minder, hangt opeens meer sinds Ios26, mooi op tijd een nieuwe besteld.
Anders zou ik alle instellingen opnieuw instellen, wil soms wel helpen.
Hi iedereen,
12-9 rond 19:00 de Pro Max 256 besteld (Kosmisch Oranje). Bij Vodafone.
Ik vind die richtlijn van levertijd echt onduidelijk. En een marge van 2 weken helpt niet.
Iets met ongeduld misschien😂
Zijn er mensen die hem rond die tijd besteld hebben en al een nieuwe update hebben gehad?
12-9 rond 19:00 de Pro Max 256 besteld (Kosmisch Oranje). Bij Vodafone.
Ik vind die richtlijn van levertijd echt onduidelijk. En een marge van 2 weken helpt niet.
Iets met ongeduld misschien😂
Zijn er mensen die hem rond die tijd besteld hebben en al een nieuwe update hebben gehad?
Woensdag een Iphone 17 Pro besteld bij Telesun.nl via Bol voor levering donderdag . We zijn zaterdag en status bij PostNl “Pakket is nog niet door PostNL ontvangen…”. Geen reactie bij Telesun.nl. Electronisch aanmelden bij PostNl en dan niet versturen, iemand ervaring mee ?
Genoeg ervaringen te vinden. Helaas niet bepaald positief.Nvde schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:00:
Woensdag een Iphone 17 Pro besteld bij Telesun.nl via Bol voor levering donderdag . We zijn zaterdag en status bij PostNl “Pakket is nog niet door PostNL ontvangen…”. Geen reactie bij Telesun.nl. Electronisch aanmelden bij PostNl en dan niet versturen, iemand ervaring mee ?
Wow die reviews! 100% dat je die nooit gaat krijgen.. wauwNvde schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:00:
Hilary Duff 4-Life
Nvde schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:00:
/f/image/ROeaXyW6ulcGOS8HJlfCp6Vx.webp?f=fotoalbum_large)
(Gelukkig heb je bij bol besteld, uiteindelijk zal je je geld echt wel terugkrijgen. Dat product ga je never nooit ontvangen van dat bedrijf , telesun.
En terugvorderen van het geld (via bol) zal wel even duren gok ik zo, maar je krijgt het uiteindelijk wel ooit terug)
[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 27-09-2025 17:14 ]
Helaas geen videodeurbel en de bezorger kwam precies in het uurtje dat er niemand thuis was…Joshoon schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:44:
[...]
Hangt er een beetje van af of er voor getekend moet worden of niet.
Ik heb zelf ook een plek waar ze het kwijt kunnen rondom mijn huis, maar als er getekend moet worden bellen ze wel eerst aan, ik geef ze dan via de Ring deurbel toestemming om namens mij te tekenen en dat gaat altijd goed.
Mocht jij niet de mogelijkheid hebben om de bezorger die opdracht te geven via een videodeurbel, dan gaat hij waarschijnlijk weer mee en kan je een nieuwe bezorgafspraak inplannen.
Dus maandag vanaf 15:00 ben ik pas de gelukkige eigenaar van een iPhone 17 Pro Max silver 1TB.
leoaq.fm // Jeune Loop
Onzin, je kan gewoon contact opnemen met bol zodra de 5 dagen voorbij zijn dan om in aanmerking te komen voor refund_Bailey_ schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 17:12:
[...]
[Afbeelding]
(Gelukkig heb je bij bol besteld, uiteindelijk zal je je geld echt wel terugkrijgen. Dat product ga je never nooit ontvangen van dat bedrijf , telesun.
En terugvorderen van het geld (via bol) zal wel even duren gok ik zo, maar je krijgt het uiteindelijk wel ooit terug)
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Bol is best snel hoor. Ik had een product besteld wat behoorlijk wat kostte en de doos was open geweest en er zat een prul in. Ik heb meteen gebeld en foto's gemaild en enkele dagen later had ik mijn geld al._Bailey_ schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 17:12:
[...]
[Afbeelding]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ben stiekem wel,benieuwd of de prijs hetzelfde was of minder?Nvde schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:00:
Ben bang dat je de grootste kans maakt zonder provider bij Apple, Coolblue, bol en Amazon.Reem0nN schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:44:
[...]
Ik ben nu verder aan het zoeken, dan maar ergens los bestellen of ophalen.
Al iets gevonden? Ik ga ze maandag weer even bellen omdat ik de communicatie slecht vind.
Niemand heeft voorraad momenteel. Kan wel een nieuw en verzegelde doos een 17 PM Orange ophalen voor €1250,- via MP. Twijfel alleen wel want het is niet bepaald de kleur die ik wil hahaTHE_BASE schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 19:38:
[...]
Ben bang dat je de grootste kans maakt zonder provider bij Apple, Coolblue, bol en Amazon.
Al iets gevonden? Ik ga ze maandag weer even bellen omdat ik de communicatie slecht vind.
De prijs was hoger maar had deze dringend nodigRoos79 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 19:13:
[...]
Ben stiekem wel,benieuwd of de prijs hetzelfde was of minder?
Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.