Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bij applestore in denhaag is de 256 pro max in het zilver beschikbaar voor ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:54
De sites die sneller leveren schuiven gewoon netjes per dag op 🙂.

MM en Bol hadden gisteren “uiterlijk geleverd op 2-10”. Vandaag staat er 3-10. En ik gok zomaar dat er morgen staat…..precies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paardenbloem
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 30-09 21:08
Nah, op 16-9 een verlenging gedaan bij Odido met 17 pro Max blauw 256 en ik kan ‘m vandaag ophalen in de winkel.
Ik had rekening gehouden met ergens in oktober n.a.v. de berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paardenbloem
Aanvulling: ik heb hier geen enkele melding over gehad. Ik had “ophalen in de winkel” opgegeven en ik kijk in de app bij “volg mijn bestelling” en daar staat dat het klaarligt in de winkel om opgehaald te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Zijn er al mensen, die een 17 Pro of 17 via KPN hebben ontvangen?

Battle.net || Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
retlaw schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:13:
Ja uiteindelijk gisteren haha.

Wat een saga. PostNL zaterdag nog gesproken: nee hoor pakket was weg, die komt niet meer. Gistermiddag: “ding dong”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m5s85v10
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 30-09 21:43
renegrunn schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:15:
[...]

Ja uiteindelijk gisteren haha.

Wat een saga. PostNL zaterdag nog gesproken: nee hoor pakket was weg, die komt niet meer. Gistermiddag: “ding dong”.
Vorige week bij KPN iPhone 17 Pro Max 256 GB, Deep Blue besteld. Nog steeds bij stap 1 controleren. Medewerker van KPN zei nog dat die vrijdag 19 of maandag 22 september binnen zou zijn 8)7

Ik hoop dat ik hem snel ontvang want mijn iPhone 14 Pro Max houdt het niet langer vol denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:31
Slux schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:43:
Bij applestore in denhaag is de 256 pro max in het zilver beschikbaar voor ophalen.
Kan je bij apple store. reserveren voor donderdag, en als het toch niet lukt annuleren? Misschien wel een optie om ff op en neer te rijden(Nijmegen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Nu online

mv1

U2psv schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:39:
[...]

Kan je bij apple store. reserveren voor donderdag, en als het toch niet lukt annuleren? Misschien wel een optie om ff op en neer te rijden(Nijmegen).
Vanaf moment van bestellen ligt je bestelling 7 dagen voor je klaar.

Hou er wel rekening mee dat als je annuleert het een aantal dagen duurt voor je je bedrag teruggestort hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
De PM 256 is bij apple zelf nu wel weer voorradig, althans om op te halen.

Vandaag op te halen in Adam, maar verzonden nog tussen 15-22 oktober.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:33
Mobie.nl nog 1-2 weken levertijd op m’n order. Net de iPhone Air teruggebracht naar de KPN winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Ergens is het wel bijzonder... Dat ik nu een PM kan kopen en kan ophalen in Amsterdam, maar dat datzelfde apple er nog een maand over doet om m op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:12
mister9 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:01:
Ergens is het wel bijzonder... Dat ik nu een PM kan kopen en kan ophalen in Amsterdam, maar dat datzelfde apple er nog een maand over doet om m op te sturen.
Zijn andere voorraden 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex1253
  • Laatst online: 29-09 13:02
Besteld er niemand via Amazon? Daar lijken ze wel op voorraad en volgende dag leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Alex1253 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:13:
Besteld er niemand via Amazon? Daar lijken ze wel op voorraad en volgende dag leveren
Over welke versie heb jij het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olympusdenk
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 09:44
Paardenbloem schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:49:
Nah, op 16-9 een verlenging gedaan bij Odido met 17 pro Max blauw 256 en ik kan ‘m vandaag ophalen in de winkel.
Ik had rekening gehouden met ergens in oktober n.a.v. de berichten.
Welk tijdstip besteld? Mijn Odido bestelling voor een Pro Max oranje van 12 september 17:20 staat nog op

Dit kan je verwachten.
Leverbaar vanaf 19 september
We wachten nog op een nieuwe voorraad. Zodra we meer weten sturen we je een bericht.

NL: Marstek Venus-E v2, 5.12 kWh (154.215) | MG ZS '19 44.5kWh | ZP 2.925 kWp Z | HW P1 + sockets | Pi5 met HA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paardenbloem
olympusdenk schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:47:
[...]

Welk tijdstip besteld? Mijn Odido bestelling voor een Pro Max oranje van 12 september 17:20 staat nog op

Dit kan je verwachten.
Leverbaar vanaf 19 september
We wachten nog op een nieuwe voorraad. Zodra we meer weten sturen we je een bericht.
Nou, ik kan mezelf uit de droom helpen haha.

Ik vol enthousiasme langs de winkel en de medewerker wist mij te vertellen dat er een storing is in het systeem. Diverse mensen hebben in de app staan dat de telefoon klaarligt in de winkel om opgehaald te worden maar surprise, surprise, er ligt helemaal niks klaar.
Foutje, bedankt.

Blijkbaar heeft de medewerker al meerdere mensen langs gehad/aan telefoon.

In de app staat nog steeds dat deze klaarligt dus hopelijk wordt dat wel goed gecorrigeerd…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 10:31

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Wel gek.
Ik heb vorige week woensdag 17-9 telefonisch de Pro Max silver besteld bij Vodafone.
De mevrouw aan de telefoon zei dat hij 19 september uit komt en dat ik het toestel dus ook binnen enkele dagen zou ontvangen. Een dag later kreeg ik ineens een mail dat er vertraging was opgelopen, en daarna kreeg ik een SMS dat ik 24 september meer te horen zou krijgen mbt de levering. Erg vaag, vooral omdat mij aan de telefoon iets anders is toegezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Joshoon schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 13:11:
Wel gek.
Ik heb vorige week woensdag 17-9 telefonisch de Pro Max silver besteld bij Vodafone.
De mevrouw aan de telefoon zei dat hij 19 september uit komt en dat ik het toestel dus ook binnen enkele dagen zou ontvangen. Een dag later kreeg ik ineens een mail dat er vertraging was opgelopen, en daarna kreeg ik een SMS dat ik 24 september meer te horen zou krijgen mbt de levering. Erg vaag, vooral omdat mij aan de telefoon iets anders is toegezegd.
Ik heb zelf een Pro Max silver 1TB besteld om 14:47 op de pre-order dag, en nog geen bericht behalve diezelfde sms. Ik zou hem de komende weken nog niet verwachten, ongeacht wat een verkoper je aan de telefoon vermeld heeft...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 12:27
retlaw schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:13:
Ik heb mijn 17 256GB al mogen ontvangen op 19 september, aan het einde van de ochtend. 18 september kreeg ik mijn track en trace van KPN en afgelopen vrijdag werd ie bezorgd. Had hem wel in de pre-sale besteld op 12 september met een abonnement verlenging onbeperkte data en bellen/sms, maar die extra 150.- euro voor inruil bij Ecommerce/KPN liet me snel besluiten na 4 jaar eens een iPhone update te doen. :) Gister mijn 13 mini opgestuurd.

[ Voor 14% gewijzigd door Suntoro op 23-09-2025 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

sjaakaq schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 13:31:
[...]

Ik heb zelf een Pro Max silver 1TB besteld om 14:47 op de pre-order dag, en nog geen bericht behalve diezelfde sms. Ik zou hem de komende weken nog niet verwachten, ongeacht wat een verkoper je aan de telefoon vermeld heeft...
Tja daar was ik ook al bang voor... Vaag dat ze zulke beloftes doen.
Ik wacht morgen nog af, als het dan nog te vaag is of echt te lang duurt dan annuleer ik hem wel. Mijn S24 Ultra werkt namelijk nog top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yusei1e
  • Laatst online: 30-09 11:51
Suntoro schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 13:35:
[...]

Ik heb mijn 17 256GB al mogen ontvangen op 19 september, aan het einde van de ochtend. 18 september kreeg ik mijn track en trace van KPN en afgelopen vrijdag werd ie bezorgd. Had hem wel in de pre-sale besteld op 12 september met een abonnement verlenging onbeperkte data en bellen/sms, maar die extra 150.- euro voor inruil bij Ecommerce/KPN liet me snel besluiten na 4 jaar eens een iPhone update te doen. :) Gister mijn 13 mini opgestuurd.
Ik heb helaas later besteld (de 15e) maar gister heb ik een mail gekregen vanuit KPN dat de telefoon niet op voorraad is en dat ze afhankelijk zijn van Apple leveringen.

Dus dit wordt nog even afwachten. Hoop wel dat ik de nieuwe Iphone 17 265GB Lavender wel optijd binnen heb voor het opsturen van mijn iphone 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
yusei1e schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 14:50:
[...]

Ik heb helaas later besteld (de 15e) maar gister heb ik een mail gekregen vanuit KPN dat de telefoon niet op voorraad is en dat ze afhankelijk zijn van Apple leveringen.

Dus dit wordt nog even afwachten. Hoop wel dat ik de nieuwe Iphone 17 265GB Lavender wel optijd binnen heb voor het opsturen van mijn iphone 12.
Toen ik bestelde wist eigenlijk niet of ik te laat was. Nergens was er een status of ie op voorraad zou zijn op 19 september. Enkel dat ie gereserveerd werd en ik als een van de eerste de iPhone zou ontvangen. Eigenlijk gaf dat niet eens zekerheid of ik hem snel zou krijgen. (voornamelijk door de discussies op Tweakers... :) Was dan ook blij toen 18 september in de middag een melding kreeg en een track & trace.

Vraag me af wanneer ik een Pro had besteld deze ook geleverd zou zijn. Lijkt wel of iedereen hier een Pro aanschaft.... Maar om nog 400,- euro extra meer bij te betalen had ik daar niet voor over. Zeker niet waarvoor ik mijn telefoon gebruik. Ik ben meer dan tevreden van deze upgrade na mijn 13 mini. Eindelijk weer een telefoon die hele dag doorkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:46
Suntoro schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:12:
[...]

Toen ik bestelde wist eigenlijk niet of ik te laat was. Nergens was er een status of ie op voorraad zou zijn op 19 september. Enkel dat ie gereserveerd werd en ik als een van de eerste de iPhone zou ontvangen. Eigenlijk gaf dat niet eens zekerheid of ik hem snel zou krijgen. (voornamelijk door de discussies op Tweakers... :) Was dan ook blij toen 18 september in de middag een melding kreeg en een track & trace.

Vraag me af wanneer ik een Pro had besteld deze ook geleverd zou zijn. Lijkt wel of iedereen hier een Pro aanschaft.... Maar om nog 400,- euro extra meer bij te betalen had ik daar niet voor over. Zeker niet waarvoor ik mijn telefoon gebruik. Ik ben meer dan tevreden van deze upgrade na mijn 13 mini. Eindelijk weer een telefoon die hele dag doorkomt. :)
Ik denk dat je vooral moet kijken of de extra 400 euro (meer geheugen, tele zoom, vapor koeling, proRaw/Res) voor jou het geld waard is. Er zijn mensen die bijvoorbeeld het beste van het beste willen hebben en minder kijken naar de use case of het model mooier vinden. Dus dat zegt ook niet alles. Van een 13 mini naar een 17 is een hele mooie verbetering op alle fronten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik denk dat zowel de 17 (beste prijs/kwaliteit sinds jaren), als de Pro (beste van het beste) als de Air (dunste ooit) allemaal erg goed gaan verkopen.
Wellicht dat je meer kans hebt om er zsm een te hebben als je er een neemt met meer opslaggeheugen, mijn inschatting is dat de meesten gewoon voor het basis geheugen gaan namelijk.

Zelf nog niets besteld. Voorkeur gaat uit naar de Pro, maar wil hem eerst even in het echt zien. Twijfel nog tussen oranje en blauw namelijk.
Heb mijn rode 11 altijd tof gevonden, dus een oranje zou ook wel mogen maar donkerblauw is ook altijd goed natuurlijk. Even in het echt zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Kreeg net deze mail van KPN met de verwachte levertijden per type en kleur Iphone https://www.kpn.com/mobiel/levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Geldt er trouwens ook een retourperiode als je een apparaat fysiek in de Apple Store hebt gekocht? Of is dat alleen voor bestellingen die thuis zijn geleverd?

Battle.net || Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Nu online

mv1

retlaw schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 20:43:
Geldt er trouwens ook een retourperiode als je een apparaat fysiek in de Apple Store hebt gekocht? Of is dat alleen voor bestellingen die thuis zijn geleverd?
Yep, 14 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik was voordelen aan het bedenken voor online bestellen. Maar voor de retour periode maakt het dus niet uit.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuberoal
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 22:07
Zijn er al mensen die een update hebben gekregen van de Mediamarkt omtrent de uitlevering van de Pro Max variant? Vorige week zondag besteld, tot op heden geen enkele update meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:52
Wrong topic excuus

[ Voor 72% gewijzigd door elaho op 23-09-2025 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Fl
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 28-09 16:41
“Wat leuk dat je de nieuwe iPhone hebt besteld bij ons. We bezorgen 'm zo snel mogelijk bij je. Uiterlijk 24 september ontvang je een sms met informatie over de leverdatum.

Groet, Vodafone.”

Morgen horen we dus eindelijk meer…

Ik heb de 17pm 512 blauw, besteld met verlenging zakelijk abonnement. Op vrijdag 12 april om een uur of 17:00 na de storing.

Zijn er door Vodafone überhaupt al 17 pro max modellen geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Frank Fl schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 21:58:
“Wat leuk dat je de nieuwe iPhone hebt besteld bij ons. We bezorgen 'm zo snel mogelijk bij je. Uiterlijk 24 september ontvang je een sms met informatie over de leverdatum.

Groet, Vodafone.”

Ik heb de 17pm 512 blauw, besteld met verlenging zakelijk abonnement. Op vrijdag 12 april om een uur of 17:00 na de storing.

Je hebt m zonder abbo besteld? Ik ben extreem benieuwd wat er in je sms staat.

Die Pro max lijkt wel diamant zo zeldzaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Frank Fl schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 21:58:

Groet, Vodafone.”

Vodafone kennende krijgen we morgen een sms met: je leverdatum is binnen nu en 12 weken, zodra het zo ver is krijg je nog een sms!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51
sjaakaq schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 22:50:
[...]

Vodafone kennende krijgen we morgen een sms met: je leverdatum is binnen nu en 12 weken, zodra het zo ver is krijg je nog een sms!
Ik las net dat de iPhone 17 Pro Max 512 Blauw gewoon op voorraad is bij de Apple Store, dat je hem morgen kan ophalen. Bijzonder dat dit zo is terwijl alle andere mogelijke opties tot weken kan duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
AiR60 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 22:52:
[...]

Ik las net dat de iPhone 17 Pro Max 512 Blauw gewoon op voorraad is bij de Apple Store, dat je hem morgen kan ophalen. Bijzonder dat dit zo is terwijl alle andere mogelijke opties tot weken kan duren :)
Net de iPhone 17 Pro Max 512 Orange bij apple (A'dam) besteld, donderdag ophalen, wordt de order bij MM annuleren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Porsches
  • Laatst online: 30-09 20:57
op zondag 1x iphone 17 pro max blauw 256gb en 1x zakelijke iphone 17 pro max blauw 1 tb. via belsimpel.

de 256gb komt morge al binnen. de 1tb zaterdag. via odido.

bij odido zelf moet je volgen shun 4/6 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Porsches schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 23:39:
op zondag 1x iphone 17 pro max blauw 256gb en 1x zakelijke iphone 17 pro max blauw 1 tb. via belsimpel.

de 256gb komt morge al binnen. de 1tb zaterdag. via odido.

bij odido zelf moet je volgen shun 4/6 weken wachten.
Dan heb je mazzel zeg… dit is het nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L9uX8jmV_iEo78cyl_YnzsO-2dg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OKCbsjLJOlPTYS2I9WzfVYdi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Porsches
  • Laatst online: 30-09 20:57
mister9 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 23:44:
[...]

[Afbeelding]
was op zondag ook al zo iets. dus was zeer verbaasd haha. tot vanmorgen had ik zelfs nog geen lever datum voor de 1tb. blijkbaar toch iets meer leveringen die er aan komen :)

• Reem0nN
Ik kan in ene niet meer inloggen op
Mobiel.nl om de order status in te kunnen zien. Andere hier ook last van?

NVM, werkt weer!!

[ Voor 13% gewijzigd door Reem0nN op 24-09-2025 06:52 ]

• Suntoro
B-Real schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:41:
Ik denk dat zowel de 17 (beste prijs/kwaliteit sinds jaren), als de Pro (beste van het beste) als de Air (dunste ooit) allemaal erg goed gaan verkopen.
Wellicht dat je meer kans hebt om er zsm een te hebben als je er een neemt met meer opslaggeheugen, mijn inschatting is dat de meesten gewoon voor het basis geheugen gaan namelijk.

Zelf nog niets besteld. Voorkeur gaat uit naar de Pro, maar wil hem eerst even in het echt zien. Twijfel nog tussen oranje en blauw namelijk.
Heb mijn rode 11 altijd tof gevonden, dus een oranje zou ook wel mogen maar donkerblauw is ook altijd goed natuurlijk. Even in het echt zien :)
Ja, de kleur van 17 heb ik wel over getwijfeld. Had een rode mini. Die vond ik echt gaaf. Die kleur sprong eruit. Alle kleuren van de 17 waren wel mooi, maar wel iets minder uitgesproken. Best rustige zachte neutrale kleuren allemaal. Heb de blauwe gekozen, maar twijfelde tussen groen, wit of blauw. Aan de andere kant heb ik er toch weer een hoesje om heen. Voor mijn iPhones deed ik dat nooit bij mijn Android telefoons. Maar anders had ik die iPhone mini ook geen ruim 4 jaar gehad denk ik.... :P

Heb nu een goedkoop hoesje met SP connect sticker voor mijn houder in de auto. Maar zie nu dat de originele SP connect hoesje ook beschikbaar zijn. Heb ook wireless chargers in de auto gehad, maar met hoesje vond ik de magsafes nooit zo degelijk vast. Bij rotondes of in sommige bochten lag de telefoon dan op de grond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SultanPindakaas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mzTVbybG43khnlu0ti3LUaDpab4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s13rdvEUg7dQnR0tjZAog4Ba.jpg?f=fotoalbum_large

Via Odido ook zelf te volgen, word elke dag geupdate.

• olympusdenk
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 09:44
Zo een aantal 17 Pro modellen al direct leverbaar dat is mooi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wYOBjWNhTeA9SaYWyxthgF2skG8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TGP0zAhUQv9wnqhGs24tiaRZ.jpg?f=fotoalbum_large
Voor de Pro Max nog steeds weinig teken van leven

NL: Marstek Venus-E v2, 5.12 kWh (154.215) | MG ZS '19 44.5kWh | ZP 2.925 kWp Z | HW P1 + sockets | Pi5 met HA

• U2psv
kuberoal schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 21:12:
Zijn er al mensen die een update hebben gekregen van de Mediamarkt omtrent de uitlevering van de Pro Max variant? Vorige week zondag besteld, tot op heden geen enkele update meer gehad.
Vannacht track en trace wel alleen via ups (niet via hun zelf) vandaag geleverd, vrijdag besteld in de winkel.

edit: mmmm was het retour doosje voor mijn oude iPhone :X :X toch nog ff afwachten dus.

[ Voor 10% gewijzigd door U2psv op 24-09-2025 13:08 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
Er is progressie, van 1-2 weken naar 1-2 dagen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fI-JkhqGk5HlNXWBhtvJokQID3c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mWn8GErQUgrVJXIMRQ0m4aID.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Gast-
  • Laatst online: 07:14
Reem0nN schreef op woensdag 24 september 2025 @ 09:14:

[Afbeelding]
Dat biedt hoop🤓

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greg36
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 09:03
krijg net een sms dat m’n PM 256gb Zilver voor eind week 40 gepland staat, Vodafone.

• -Gast-
  • Laatst online: 07:14
Greg36 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 10:04:
krijg net een sms dat m’n PM 256gb Zilver voor eind week 40 gepland staat, Vodafone.
En wanneer had je besteld?

U merkt; ik wil heel graag mijn nieuwe apparaat, haha!

[ Voor 11% gewijzigd door -Gast- op 24-09-2025 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greg36
-Gast- schreef op woensdag 24 september 2025 @ 10:22:
[...]

En wanneer had je besteld?

U merkt; ik wil heel graag mijn nieuwe apparaat, haha!
de 12e om 15:03. Hahahaah snap ik:)

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 21:23
mister9 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 23:44:
[...]

[Afbeelding]
Terwijl bij mijn bestelling nog altijd staat: Levertijd onbekend.

Er is nog geen nieuwe informatie over de levertijd van je Apple iPhone 17 Pro Max 256GB Zilver met ordernummer 00000000. We kunnen dus nog niet met zekerheid zeggen wanneer je je bestelling ontvangt. We zijn hard aan het werk om je telefoon zo snel mogelijk te kunnen versturen.

Apple iPhone 17 Pro Max 256GB Zilver
Apple iPhone 17 Pro Max 256GB Zilver
Apple iPhone 17 Pro Max 256GB Blauw

Alle 3 besteld bij Belsimpel 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:46
Ook een smsje van VF gekregen over levering eind week 40, in mijn geval is het een pro max blauw 256. Ben benieuwd.

• mister9
Bij grote aanbieder zoals Coolblue loopt het alleen maar verder op. 19 november wordt daar nu gezegd...

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:06
(jarig!)
Ik snap niet zo goed dat het als absurd en belachelijk bevonden wordt?

Er zijn X aantal toestellen ingekocht door providers of shops, en minder geleverd in de eerste batch? Dit gebeurd volgens mij altijd met nieuwe tech. Ps5 bijvoorbeeld? Bestellen op launch geeft gewoon geen garantie dat je ook echt bij de eerste levering zit en zeker niet met de populaire kleur/ formaat/ geheugen samenstelling.

Over een maandje (max 2) is alles goed leverbaar en op voorraad en zitten we met iOS26.1 en dus een betere ervaring.

Veder ben ik ook altijd heel ongeduldig en wil het toestel ook liever gisteren al hebben. Maar ben benieuwd hoe de shops en providers hier precies de schuld van krijgen

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Hier zojuist SMS van Vodafone gehad.
Mijn iPhone 17 Pro Max Silver wordt eind week 42 verwacht, besteld op de 17e.

Heel wat anders dan wat de telefoniste mij toegezegd had.

[ Voor 29% gewijzigd door Joshoon op 24-09-2025 11:19 ]

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-09 18:52
Hier ook de SMS binnen van Vodafone
Levering eind week 40, besteld op de 17e (iPhone 17 Pro 256GB 1x Cosmic Orange, 1x Deep Blue)

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

jra2k schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:18:
Hier ook de SMS binnen van Vodafone
Levering eind week 40, besteld op de 17e (iPhone 17 Pro 256GB 1x Cosmic Orange, 1x Deep Blue)
Dan zit er nogal verschil in de Pro en Pro Max en kleuren, ik de zilveren Pro Max besteld op de 17e, en krijg hem week 42.

[ Voor 3% gewijzigd door Joshoon op 24-09-2025 11:24 ]

• Slux
  • Niet online
glydoscoop schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:16:
Ik snap niet zo goed dat het als absurd en belachelijk bevonden wordt?

Er zijn X aantal toestellen ingekocht door providers of shops, en minder geleverd in de eerste batch? Dit gebeurd volgens mij altijd met nieuwe tech. Ps5 bijvoorbeeld? Bestellen op launch geeft gewoon geen garantie dat je ook echt bij de eerste levering zit en zeker niet met de populaire kleur/ formaat/ geheugen samenstelling.

Over een maandje (max 2) is alles goed leverbaar en op voorraad en zitten we met iOS26.1 en dus een betere ervaring.

Veder ben ik ook altijd heel ongeduldig en wil het toestel ook liever gisteren al hebben. Maar ben benieuwd hoe de shops en providers hier precies de schuld van krijgen
Bij de applestore zijn ze regelmatig te krijgen, vanochtend nog een pro max op te halen in Amsterdam, gister Denhaag

• Reem0nN
Slux schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:46:
[...]

Bij de applestore zijn ze regelmatig te krijgen, vanochtend nog een pro max op te halen in Amsterdam, gister Denhaag
Ja veel mensen willen liever besparen en kiezen voor een 1 jaar contract bij mobiel.nl of andere providers voor de extra korting wat soms wel tot €193,- op een los toestel kan schelen.

• Slux
  • Niet online
Reem0nN schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:49:
[...]

Ja veel mensen willen liever besparen en kiezen voor een 1 jaar contract bij mobiel.nl of andere providers voor de extra korting wat soms wel tot €193,- op een los toestel kan schelen.
Tja dan moet je ook niet klagen dat het wat langer kan duren :+

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:47
Joshoon schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:17:
Hier zojuist SMS van Vodafone gehad.
Mijn iPhone 17 Pro Max Silver wordt eind week 42 verwacht, besteld op de 17e.

Heel wat anders dan wat de telefoniste mij toegezegd had.
Ze was een verkoopster en ze had waarschijnlijk een doel om x aantal orders te registreren...

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 20:55
Niet het sms’je waar ik op zat te wachten van VF….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ArNxyOL-JQLUgflArSEGOmHjuGQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bvrImSVop5CIQkCGkzr6ZdZJ.png?f=fotoalbum_large

Toch even een berichtje gestuurd naar VF. En kreeg deze reactie. Ik wacht weer af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l6usqkSc02kvZDO0nQLVmrIEC8A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KhHF92vkkJo1MOPWrl8FooMs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Mittavic op 24-09-2025 14:13 ]

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Pfff niet alleen lijkt mijn iPhone 17 Pro Max Silver 1 TB vertraagd, de sms die iedereen heeft gekregen met de lever week lijkt ook vertraagd…niks ontvangen nog.

leoaq.fm // Jeune Loop

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

sjaakaq schreef op woensdag 24 september 2025 @ 12:52:
Pfff niet alleen lijkt mijn iPhone 17 Pro Max Silver 1 TB vertraagd, de sms die iedereen heeft gekregen met de lever week lijkt ook vertraagd…niks ontvangen nog.
Op zich niet zo gek nu blijkt dat de zilverkleurige de enige blijkt te zijn die een beetje krasbestendig is hahaha

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:56
Raar, ik heb dus geen sms gehad van Vodafone. Maar wel een mail met het contract, en mijn status staat nu op “Bestelling wordt ingepakt”.

Ik ben nog wat sceptisch, we gaan het zien..

• Greg36
bob-nwk schreef op woensdag 24 september 2025 @ 13:09:
Raar, ik heb dus geen sms gehad van Vodafone. Maar wel een mail met het contract, en mijn status staat nu op “Bestelling wordt ingepakt”.

Ik ben nog wat sceptisch, we gaan het zien..
Dan ben je waarschijnlijk al een stap verder dan de meeste:)

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Reem0nN schreef op woensdag 24 september 2025 @ 09:14:

[Afbeelding]
Zelfde bericht hier voor een 256GB in zilver :)

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dDYNzEFYgn0XCQyAREIvbSYodJI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qX1GQU4OQ6u4APmjBQ7JDYF2.png?f=fotoalbum_large

Zucht Vodafone...niet het bericht waar ik op zat te wachten.

Als ik 16:00 nog niks van Vodafone heb gehoord, ga ik ze bellen.

En in ieder geval heb ik al een reminder gezet voor september 2027: niet niet niet een iPhone pre-orderen bij Vodafone. Gewoon bij Apple kopen.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moesskxr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-09 14:25
Ook ik heb nog geen SMS van Vodafone mogen ontvangen. 17PM Deep Blue 256gb besteld op 12 september.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 12:02
Ik heb mijn bestelling bij Vodafone gister geannuleerd uit frustratie. (12 sept besteld 14:29) En gister bij belsimpel besteld met Vodafone. En telefoon net geleverd. Tot volgend jaar! :w

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Top Vodafone…

“Sorry voor het ongemak! We kunnen je Apple iPhone 17 Pro Max 1TB Silver helaas niet meteen bezorgen. Op vodafone.nl/levertijd vind je de verwachte levertijden. Je hoort snel weer van ons.”

Op die site staat 1-2 weken…pfft

[ Voor 7% gewijzigd door sjaakaq op 24-09-2025 15:59 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• joeyke87
  • Laatst online: 07:35
Vodafone is inderdaad lekker bezig…

Besteld op 12-09 14:30.
Sms afgelopen vrijdag uiterlijk 24 september hoor je meer.

Vanmorgen een mail ontvangen:, We bereiden je bestelling voor om te versturen.
Status in my vodafone: verstuurd…

Om 16:00 sms ontvangen sorry voor het ongemak we kunnen je iPhone helaas niet meteen bezorgen.

Ik ga maar even bellen pff.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Voor de snelle beslisser

Coolblue heeft nu de blauwe 256Gb Pro op voorraad.
Ook paar Pro Max varianten

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mobiel.nl geeft 1-2 dagen aan voor KPN, terwijl de provider zelf 3-4 weken aangeeft. Hoe betrouwbaar is mobiel.nl hierin?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Moesskxr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-09 14:25
Ik ga Vodafone annuleren... 4-6 weken levertijd!

• easy-cloud
  • Laatst online: 08:34
_Bailey_ schreef op woensdag 24 september 2025 @ 16:10:
Voor de snelle beslisser

Coolblue heeft nu de blauwe 256Gb Pro op voorraad.
Ook paar Pro Max varianten
Dan is een fout, had gisteravond al besteld om af te halen maar dan op de laatste pagina staat 19 november.

• _Bailey_
  • Niet online
easy-cloud schreef op woensdag 24 september 2025 @ 16:18:
[...]

Dan is een fout, had gisteravond al besteld om af te halen maar dan op de laatste pagina staat 19 november.
Net een test voor je gedaan. Morgen kan ik er eentje afhalen hier bij mijn Coolblue winkel in de buurt.
Ook bevestiging ontvangen.

(Daarna uiteraard zelf meteen geannuleerd)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-09 18:56
Mijn gewone iPhone wordt eind volgende week geleverd volgens de sms van VF. Afgelopen maandag besteld.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easy-cloud
_Bailey_ schreef op woensdag 24 september 2025 @ 16:20:
[...]

Net een test voor je gedaan. Morgen kan ik er eentje afhalen hier bij mijn Coolblue winkel in de buurt.
Ook bevestiging ontvangen.

(Daarna uiteraard zelf meteen geannuleerd)
Niet de Pro max toch? Ahh 512gb en 1tb op voorraad, niet de 256gb

[ Voor 6% gewijzigd door easy-cloud op 24-09-2025 16:26 ]

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 21:06

JoeBlack2k

I Love Hilary

easy-cloud schreef op woensdag 24 september 2025 @ 16:25:
[...]

Niet de Pro max toch? Ahh 512gb en 1tb op voorraad, niet de 256gb
Ja pro max ook, sowieso 256gb in Rotterdam blauw en oranje Eindhoven maar ik zie ook een verschil tussen “niet leverbaar” en “pre-order” als je pre order doet kun je hem morgen ophalen ?! Probeer dat eens

Hilary Duff 4-Life

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Lekker Ventje schreef op woensdag 24 september 2025 @ 16:21:
Mijn gewone iPhone wordt eind volgende week geleverd volgens de sms van VF. Afgelopen maandag besteld.
Is ook afhankelijk van het model en/of kleur en het aantal GB’s. Wil je een IPhone Air, lichtblauw met 1T ? Dan is heb je h’m vrij snel binnen.

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:19
Zojuist een Oranje 256 GB Pro bij Odido zakelijk besteld en binnen 30 minuten de afspraak kunnen maken om hem morgen te leveren. Stuk sneller dan gedacht :). Nu nog een hoesje vinden wat op voorraad is..

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeBlack2k

JoeBlack2k

I Love Hilary

wesleytjuh schreef op woensdag 24 september 2025 @ 16:46:
Zojuist een Oranje 256 GB Pro bij Odido zakelijk besteld en binnen 30 minuten de afspraak kunnen maken om hem morgen te leveren. Stuk sneller dan gedacht :). Nu nog een hoesje vinden wat op voorraad is..
Ja die pro’s gaan wel.. die max is het probleem haha

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easy-cloud
JoeBlack2k schreef op woensdag 24 september 2025 @ 16:43:
[...]

Ja pro max ook, sowieso 256gb in Rotterdam blauw en oranje Eindhoven maar ik zie ook een verschil tussen “niet leverbaar” en “pre-order” als je pre order doet kun je hem morgen ophalen ?! Probeer dat eens
Lijkt echt een foutje te zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/unkXkNqs0feC0TWuxEW9jZYGyz8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hsaC4YmqodTmpK5887LIxZ2h.png?f=fotoalbum_large

• Runx
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:56
Amazon.nl heeft de oranje Pro Max (voorlopig) op voorraad, met levering op 27 september volgens de site. Zelf wacht ik nog steeds op mijn blauwe, die ik op de 17e bij Joeps heb besteld.

[ Voor 11% gewijzigd door Runx op 24-09-2025 17:10 ]

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

wesleytjuh schreef op woensdag 24 september 2025 @ 16:46:
Na het lezen van al die doomposts op reddit etc over deuken en krassen, heb ik toch ook maar een hoesje besteld. Spigen Ultra Hybrid via amazon voor 11,99. Deze kwam de volgende dag binnen.

Battle.net || Strava

• mister9
Bij Coolblue zie ik bij heel veel winkels morgen ophalen.

• JoeBlack2k

JoeBlack2k

I Love Hilary

mister9 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 17:29:
Bij Coolblue zie ik bij heel veel winkels morgen ophalen.
Dat is een foutje op het einde kun je alleen 19 november selecteren

Hilary Duff 4-Life

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Fenomeno24 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 20:28:
Kreeg net deze mail van KPN met de verwachte levertijden per type en kleur Iphone https://www.kpn.com/mobiel/levertijden
Toch wel bijzonder dat alle Air modellen wel goed leverbaar zijn.

Battle.net || Strava

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
retlaw schreef op woensdag 24 september 2025 @ 17:42:
[...]

Of meer geproduceerd of minder gewild. Ik denk het laatste.

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:06
(jarig!)
retlaw schreef op woensdag 24 september 2025 @ 17:42:
[...]

Niet zo bijzonder, denk dat die veel minder populair is gewoon. Zeker als de je reviews online bekijkt. Iedereen is het erover eens dat je best wat inlevert voor een meer premium prijs boven de reguliere 17 laat staan de Pro

[ Voor 23% gewijzigd door glydoscoop op 24-09-2025 17:46 ]

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:56
joeyke87 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 16:05:
Vodafone is inderdaad lekker bezig…

Besteld op 12-09 14:30.
Sms afgelopen vrijdag uiterlijk 24 september hoor je meer.

Vanmorgen een mail ontvangen:, We bereiden je bestelling voor om te versturen.
Status in my vodafone: verstuurd…

Om 16:00 sms ontvangen sorry voor het ongemak we kunnen je iPhone helaas niet meteen bezorgen.

Ik ga maar even bellen pff.
Bij bijna hetzelfde:
- SMS afgelopen vrijdag over de 14e (nadat mij telefonisch bevestigd was dat hij al ingepakt werd)
- Vanochtend mail ontvangen "We bereiden je bestelling voor om te verstren"
- Om 15:58 SMS: "Sorry voor het ongemak! We kunnen je Apple iPhone 17 Pro Max 512GB Cosmic Orange helaas niet meteen bezorgen. Op vodafone.nl/levertijd vind je de verwachte levertijden. Je hoort snel weer van ons."
- Statuspagina zegt "Je bestelling wordt momenteel ingepakt"

Ik ben heel benieuwd wat Vodafone jou te zeggen heeft, hou ons op de hoogte svp ;)

• mister9
De levertijd op mobiel.nl is eigenlijk wel het leukst. Daar staat: “zo snel mogelijk”. Kun je ook niet teleurgesteld worden over een niet nagekomen datum.

• joeyke87
bob-nwk schreef op woensdag 24 september 2025 @ 18:09:
[...]

Bij bijna hetzelfde:
- SMS afgelopen vrijdag over de 14e (nadat mij telefonisch bevestigd was dat hij al ingepakt werd)
- Om 15:58 SMS: "Sorry voor het ongemak! We kunnen je Apple iPhone 17 Pro Max 512GB Cosmic Orange helaas niet meteen bezorgen. Op vodafone.nl/levertijd vind je de verwachte levertijden. Je hoort snel weer van ons."

Ik ben heel benieuwd wat Vodafone jou te zeggen heeft, hou ons op de hoogte svp ;)
Nou het belletje bracht geen duidelijkheid. Geen verklaring hoe of wat gekregen, enkel de terugkopeling dat ik mogelijk bij de volgende lichting van 1 oktober zit. Maar goed heb ook het idee dat de medewerkers er het fijne niet van weten. Ik heb een uur geleden ook nog een chat opgestart met screenshots maar nog geen reactie ontvangen.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
glydoscoop schreef op woensdag 24 september 2025 @ 17:45:
[...]

Niet zo bijzonder, denk dat die veel minder populair is gewoon. Zeker als de je reviews online bekijkt. Iedereen is het erover eens dat je best wat inlevert voor een meer premium prijs boven de reguliere 17 laat staan de Pro
Ik de US doet hij het ongetwijfeld beter met een prijs net onder de 1000 dollar. Hier kost het kreng slechts 100 euro minder dan een Pro of 200 euro minder dan een Pro Max. Dan is de keuze sneller gemaakt.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

joeyke87 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 18:29:
[...]

Nou het belletje bracht geen duidelijkheid. Geen verklaring hoe of wat gekregen, enkel de terugkopeling dat ik mogelijk bij de volgende lichting van 1 oktober zit. Maar goed heb ook het idee dat de medewerkers er het fijne niet van weten. Ik heb een uur geleden ook nog een chat opgestart met screenshots maar nog geen reactie ontvangen.
Ik ben vorige week vrijdag een chat gestart met Vodafone. Volgens mij kunnen ze nu ieder moment gaan reageren.

Chatberichten gaan bij Vodafone rechtstreeks het ronde archief in.

leoaq.fm // Jeune Loop

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:57
kuberoal schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 21:12:
Staat bij mij nog op levering 19-09, besteld 15-09, geen update.

Mental note to self: niet meer bij mm bestellen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
Vraagje
Als je via belsimpel een abonnement afsluit, moet eerst je abonnement worden goed gekeurd voordat de telefoon wordt verzonden?
Er wordt immer geadverteerd, ook tijdens het hele afrondingsproces, morgen in huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 12:02
foekebooij schreef op woensdag 24 september 2025 @ 20:11:
Vraagje
Als je via belsimpel een abonnement afsluit, moet eerst je abonnement worden goed gekeurd voordat de telefoon wordt verzonden?
Er wordt immer geadverteerd, ook tijdens het hele afrondingsproces, morgen in huis.
Ja, hij moet eerst het proces door maar dat kan best snel gaan. Ik had al een andere verlenging lopen dus daar liep hij eerst op vast. Maar na annulering toch nog snel kunnen verwerken.

• joeyke87
bob-nwk schreef op woensdag 24 september 2025 @ 18:09:
[...]

Bij bijna hetzelfde:

Schiet mij maar lek… ik heb een track & trace ontvangen van postnl. 17 pro 256 silver komt morgen. Hopelijk heb je ook een update. In ieder scoort Vodafone geen punten als communicatie bedrijf.

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
Hier net een update dat het stokje is overgeven aan DHL, hopelijk niet alleen de case en screenprotector maar ook de telefoon.
Pagina: 1 ... 48 ... 51 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.