Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemdek
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 02:33
Heb op 20 september de 17 Pro Max in het blauw besteld. Nog niks gehoord van KPN…

Ik lees hier sowieso weinig mensen die uberhaupt wat hebben ontvangen van KPN?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:59
Zo te zien is het grote scalpfestijn ook weer begonnen op Marktplaats. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:18
Dennisweb schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 18:13:
Zo te zien is het grote scalpfestijn ook weer begonnen op Marktplaats. |:(
Haha… maar serieus… er valt toch niet zoveel te scalpen? Aanbod is best wel prima.
Denk dat de scalpels beste keus is om item retour te sturen naar winkel binnen retour termijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:59
Belsimpel, besteld op 12-09 om 14:02 en krijg nu pas een bericht…

De verwachte leverdatum van je Apple iPhone 17 Pro Max 256GB Zilver is nog niet bekend.

Helaas had ik een tegoedbon bij Belsimpel waardoor ik bij hen moest pre-orderen. Dit is dan ook meteen de laatste keer.

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:52
Amac zojuist gebeld waar mijn telefoon blijft. Er is in de winkel een hele kleine voorraad en die van u is nog niet binnen gekomen..... Zal nog een week gaan duren ongeveer. |:(

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
mkmi schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 11:30:
[...]

Ik heb niet de indruk dat iPhone 17 overall is uitverkocht. Via MM is het met bijna alle abonnementen te verkrijgen. Als je geen abonnement nodig hebt, dan kan je een maand abonnement nemen en gelijk opzeggen. Meestal is dat ook goedkoper dan los.
Er zijn hier twee MM's in de buurt en volgens hun website hebben ze geen voorraad. Maar zijn er maandabonnementen te krijgen bij aanschaf van een telefoon?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jfv
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:53

Jfv

hier ook de iPhone Pro Max Cosmic Orange in ontvangst genomen. Gisteren besteld bij Amazon en rond half 6 geleverd. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PpCV0f3abOdd0pBhxe9mrgp4YDo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p7tF5qclJcHJ6ZF5bOlHoyDL.jpg?f=fotoalbum_small

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Xtinction89 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 18:30:
Belsimpel, besteld op 12-09 om 14:02 en krijg nu pas een bericht…

De verwachte leverdatum van je Apple iPhone 17 Pro Max 256GB Zilver is nog niet bekend.

Helaas had ik een tegoedbon bij Belsimpel waardoor ik bij hen moest pre-orderen. Dit is dan ook meteen de laatste keer.
Heb dezelfde besteld bij belsimpel los toestel en mocht 3 weken in de wachtkamer geteld om 17:30 uur avonds 8) :)

• kuberoal
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 23:51
Ik ben zojuist eens voor de grap bij de Mediamarkt naar binnen gelopen in Groningen en gevraagd naar de voorraad. Geen enkele losse Pro Max te bekennen volgens de medewerker sinds de lancering gisteren, maar wel een aantal normale Pro’s op voorraad in Silver en Oranje van zowel de 256GB en 512GB. Ook anders dan wat hun website aangeeft, dus ik kon een beetje de conclusie trekken dat de voorraadstatus online totaal niet klopt en ze weldegelijk meer op voorraad hebben dan ze online suggereren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
kuberoal schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 19:04:
Ik ben zojuist eens voor de grap bij de Mediamarkt naar binnen gelopen in Groningen en gevraagd naar de voorraad. Geen enkele losse Pro Max te bekennen volgens de medewerker sinds de lancering gisteren, maar wel een aantal normale Pro’s op voorraad in Silver en Oranje van zowel de 256GB en 512GB. Ook anders dan wat hun website aangeeft, dus ik kon een beetje de conclusie trekken dat de voorraadstatus online totaal niet klopt en ze weldegelijk meer op voorraad hebben dan ze online suggereren.
@renegrunn Lees je mee?

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:59
CarolV schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 19:01:
[...]

Heb dezelfde besteld bij belsimpel los toestel en mocht 3 weken in de wachtkamer geteld om 17:30 uur avonds 8) :)
Ook los toestel?
Want bij abonnementen zie je een levertijd van 2 a 3 weken maar los toestel 5 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarolV
  • Niet online
Xtinction89 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 19:31:
[...]

Ook los toestel?
Want bij abonnementen zie je een levertijd van 2 a 3 weken maar los toestel 5 weken.
Klopt los toestel heb geen haast dus dat scheelt kan er makkelijk op wachten😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:36
Thanks!

Ik was vanmiddag ook geweest, maar zou pas volgende week worden. Inmiddels opgelost, en via MP een ongeopende kunnen scoren. Installatie is net in gang :*)

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 00:23
renegrunn schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 17:17:
[...]

Ja zelfde hier. Medewerker kon mij bevestigen dat dit specifieke pakketje ook nooit meer bezorgd zou gaan worden. Nou dan weet je het wel...
Bizar, die van mij komt ook helemaal niet meer, maandag maar Belsimpel bellen voor een nieuwe.. 2 dagen voor niks thuis geweest en geen toestel..

Edit net gebeld, zijn blijkbaar tot 00:00 bereikbaar. Ik krijg mijn betaalde verzendkosten terug en als het goed is ligt hij maandag bij een afhaalpunt.

Ik heb de camerabeelden bekeken, PostNL rijdt met een noodgang door de straat zonder te stoppen, bizar. Waarschijnlijk om op GPS aan te tonen dat hij zijn route heeft gereden, geen idee hoe het werkt. Maar man man man, zoek dan een andere baan..

[ Voor 32% gewijzigd door iMode op 20-09-2025 21:09 ]

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 00:23
Dalive schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 17:06:
[...]

[Afbeelding]

Dit waren mijn Apple charger en kabel van de week, PostNL is een complete ramp… Heeft er uiteindelijk 9 dagen over gedaan, dus succes…
Pff verschrikkelijk PostNL..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
renegrunn schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 20:21:
[...]

Thanks!

Ik was vanmiddag ook geweest, maar zou pas volgende week worden. Inmiddels opgelost, en via MP een ongeopende kunnen scoren. Installatie is net in gang :*)
Cool! Ik vond het echt helemaal waardeloos voor je, dus help graag mee. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:46
[...]

Thanks!

Meer dan eens 3 uur in de auto gezeten om ze via marktplaats op te halen toen je nog in de rij moest liggen :9

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Roos79
  • Laatst online: 23:36
[...]

Thanks!

Geen geduld meer via post.nl?
Die weiger je nu aan de deur?
Anders moet je terug sturen onder jouw verantwoordelijkheid en dat is toch een dingetje altijd :-(

• renegrunn
Toppe schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 20:47:
[...]

Meer dan eens 3 uur in de auto gezeten om ze via marktplaats op te halen toen je nog in de rij moest liggen :9
Haha nee hoor, was toevallig maar 20 min rijden.
Roos79 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 21:24:
[...]

Geen geduld meer via post.nl?
Die weiger je nu aan de deur?
Anders moet je terug sturen onder jouw verantwoordelijkheid en dat is toch een dingetje altijd :-(
Ik had eerder vanmiddag al geschreven dat PostNL het pakket al als verloren beschouwt.

[ Voor 39% gewijzigd door renegrunn op 20-09-2025 22:03 ]

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:52
iMode schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 20:40:
[...]

Pff verschrikkelijk PostNL..
Top PostNL!! Nooit problemen mee. Maar je moet blijkbaar ik de juiste regio wonen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XPV8186pCPoYVNKvXPNIWUjqqII=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wWcjBl9biegGX6qJkHRi0Wv3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door Ruud0012 op 20-09-2025 22:37 ]

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:22
Lekker Ventje schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 18:57:
[...]

Er zijn hier twee MM's in de buurt en volgens hun website hebben ze geen voorraad. Maar zijn er maandabonnementen te krijgen bij aanschaf van een telefoon?
Ik kan daarover niets zeggen omdat de winkelvoorraad die specifiek is voor abonnementen niet online te raadplegen is.
Een kennis van mij heeft gisteren via de MM online een gewone iPhone wit 256 icm maandelijks abonnement besteld en het werd vandaag netjes geleverd. De losse telefoon zelfde versie was los online niet op voorraad en ook duurder.

• bleekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Belsimpel:
Hierbij willen we je laten weten dat de Apple iPhone 17 Pro Max 512GB Zilver is vertraagd. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk bij je is, maar we hebben nog geen nieuwe leverdatum. Excuses voor het ongemak.

Waarom komt je bestelling later?
De leverancier had aangegeven je telefoon eerder te kunnen leveren, maar dit is niet gelukt. Het is natuurlijk niet leuk om te wachten op je pakket. Onze inkoopafdeling is hier daarom extra hard mee bezig en heeft dagelijks nauw contact met de leverancier.

Alvast bedankt voor je geduld!

Beetje jammer.

• Dennisweb
Toppe schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 20:47:
[...]

Twee jaar terug een witte iPhone 15 Pro Max uit Apeldoorn van Marktplaats gehaald. Ik had spijt van mijn zwarte iPhone, toen. 50 euro extra betaald. 7(8)7

• Roos79
@renegrunn Dat had ik gemist, dus dat duurt even voordat dat uitgezocht wordt allemaal en je verlenging geannuleerd gaat worden ?

• renegrunn
Roos79 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 23:17:
@renegrunn Dat had ik gemist, dus dat duurt even voordat dat uitgezocht wordt allemaal en je verlenging geannuleerd gaat worden ?
Nou daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ik was in eerste instantie van plan de 17 te halen icm met een verlenging bij KPN. Die is dus niet door gegaan, want pakket kwijt. Nu heb ik zelf maar 1 gehaald.

Volgens KPN, ook gesproken, kun je (online) bestellingen in dit geval terugsturen.

In mijn geval verwacht ik dat er bij KPN op een gegeven moment ergens wel een signaaltje af moet gaan. Pas na levering en activatie gaat je nieuwe abonnement in, en dat gaat bij mij dus niet geburen.

We gaan het zien :)

• CarolV
  • Niet online
Jfv schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 18:57:
hier ook de iPhone Pro Max Cosmic Orange in ontvangst genomen. Gisteren besteld bij Amazon en rond half 6 geleverd. [Afbeelding]
Veel plezier ermee! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
@renegrunn Zo’n onderzoek van post nl duurt max 30 dagen las ik ergens…
Dus voorlopig zal je hier nog wel even zoet mee zijn.
Zal ergens bij post nl wel van de wagen gevallen zijn, elke releasedatum gebeuren er zulke dingen dan wel bij post nl dan wel bij een andere bezorg dienst…
Wel echt balen want een hoop gedoe…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NouraA
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 00:31
Pro max oranje pas zondag kunnen bestellen bij apple, en levertijd staat op 7-14 okt
Hoop stiekem dat die eerder komt
Hoesje techwoven zou 27 okt pas leverbaar zijn en is toch ineens eerder afgestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Tot volgend jaar!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RptXGTLie_XrPnvQ6fbK9nkYY34=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vpuU46HoncOCMlhJ7idyo6uW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y2uC0laFeq5SQSWgYgUHm3uniHg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cURDdqibCpZLYTfnp6nSo9Ru.jpg?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Nu online
Het wachten is begonnen: de iPhone 17 256GB in sage green besteld bij KPN, met een levertijd van 2 à 3 weken. Volgend jaar ruil ik ’m waarschijnlijk in voor de iPhone Fold - of hoe dat toestel ook gaat heten - want die is voor mij echt een must-have.

Nu nog de Apple Watch Series 10 aanschaffen (de 11 is immers praktisch identiek), liefst met wat korting. Het wordt mijn allereerste Apple Watch, in Jet Black met een Milanese bandje.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/sDn27nGB/IMG-20250921-061632.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/9QfQyxK4/IMG20250920163315.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gbm5l_o8p2Gu4iqjXeI_vUbHWxA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pMHdAFjs2NxoAspzTiqXQWQu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 115% gewijzigd door DeJurist op 21-09-2025 06:17 ]

Pagina: 1 ... 46 47 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.