Ik ben toch malle pietje niet!
Ja gaan het zien. Als het morgen niet komt heeft KPN pech, haal ik het elders.The Legend schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:17:
[...]
Das echt verneukeratief hè. Hier rijdt net ook de PostNL bus door de straat. Onze pakketjes zijn wellicht in het sorteercentrum vakkundig ontdaan van hun inhoud
De tekst 'krijgt u deze als één van de eersten geleverd' kunnen ze inmiddels ook wel weghalen in het bestellingsoverzicht ;P
'Langere levertijd' bij de 17PM 256 Deep Blue
https://www.kpn.com/mobiel/levertijden
Wat ik uit deze thread leer is dat je beter op launch dag wat retailers kan afstruinen (digitaal of fysiek) dan op pre-order dag bij een provider bestellen.Brurman schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:20:
Helaas, zojuist een mail ontvangen van KPN: Toestel is nog niet op voorraad.
De tekst 'krijgt u deze als één van de eersten geleverd' kunnen ze inmiddels ook wel weghalen in het bestellingsoverzicht ;P
leoaq.fm // Jeune Loop
Wat dacht je, en ik test het ook direct maar in de zo'n beetje minst gunstige omstandigheden qua licht?
Volgens mij zei hij kijk eens naar het vogeltje.Dhene schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:31:
[...]
Aan uw kat te zien heb je wss ni gevraagd of je een foto mocht trekken (GDPR breach)
Nee ik heb exact dezelfde melding. Ook melding levering vandaag maar pakket “ wordt voorbereid”. Ook de pro max maar dan in t blauw.kuberoal schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:10:
Afgelopen zondag om 15:00 hij de Mediamarkt online de iPhone 17 Pro Max 256GB Silver besteld. Tot op heden nog geen update gehad. Bij de order staat:
[Afbeelding]
Zijn er al mensen die de bestelling al binnen hebben ondertussen van de Mediamarkt en niet op de dag van de start van de pre-order hebben besteld?
Lijkt er op dat ze bepaalde modellen gewoon nog niet geleverd hebben gekregen. Op het KPN forum zie je ook mensen die stipt bij beschikbaarheid hebben besteld en in hetzelfde schuitje zitten. Beter even winkels afstruinen.Brurman schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:20:
Helaas, zojuist een mail ontvangen van KPN: Toestel is nog niet op voorraad.
Hier ook nog niet binnen. Wel een mail gekregen dat het proces in gang gezet is en ik binnen enkele dagen een doosje krijg.DutchSapphire schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:46:
Is het normaal dat ik het doosje voor de Apple trade in pas later krijg?
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Bedankt! Dan wacht ik wel even. Anders bel ik wel even met Apple.Pogostokje schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:49:
[...]
Hier ook nog niet binnen. Wel een mail gekregen dat het proces in gang gezet is en ik binnen enkele dagen een doosje krijg.
Zojuist van KPN de mail gehad dat ze het toestel "helaas niet op voorraad hebben" en dat je via https://www.kpn.com/mobiel/levertijden een overzicht kunt krijgen van de verwachte levertijd. Behalve "langere levertijd" word je hier ook niet wijzer van.
Nu maar een bestelling geplaatst bij Amazon, levering morgen (PM, 1TB, CO).
Mijn verlengdatum in het systeem is ook 2037 op dit moment. Ligt dus niet aan jou of mij specifiek gelukkig.Jfv schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:03:
Vanochtend gebeld met KPN omdat mijn pre-order (17 PM, 256GB CO) al een week op controleren was blijven hangen. Intussen was mijn mogelijke verlengdatum wel ge-update naar 2037 (?!). Medewerker gaf aan dat dit een fout was in het systeem, maar dat de bestelling goed was binnengekomen en ik "vanzelf wat zou horen over de levering". Gedurende dag nog wel wat SMS'jes en belletjes gehad, nadat ik mijn gegevens had achter gelaten voor de pre-order, dat de iPhone nu te bestellen is.
Zojuist van KPN de mail gehad dat ze het toestel "helaas niet op voorraad hebben" en dat je via https://www.kpn.com/mobiel/levertijden een overzicht kunt krijgen van de verwachte levertijd. Behalve "langere levertijd" word je hier ook niet wijzer van.
Nu maar een bestelling geplaatst bij Amazon, levering morgen (PM, 1TB, CO).
Vrijdag 12/9 om 14:32 besteld, 17P 256GB Zilver
[ Voor 11% gewijzigd door m-buurman op 19-09-2025 17:30 ]
Medewerker gaf aan dat vannacht ook weer veel bevoorrading zal plaatsvinden.
[ Voor 30% gewijzigd door bakkie1985 op 19-09-2025 17:30 ]
Ik ging vanochtend voor een blauwe en ben toch met een zilveren naar huis gegaan. In het echt zien ze er toch anders uit. Ik weet niet of je de kleuren al in het echt hebt gezien, maar wellicht verander je nog van mening als je de zilveren irl ziet...Mog schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:02:
De iPhone 17 Pro van mij zojuist met UPS geretourneerd
Dat oranje is echt té oranje. Aangezien ik mijn telefoon primair zonder hoesje wil gebruiken ga ik me daar aan storen. Maar ja, wat nu? Ik wilde de Pro vanwege de drie camera’s en ProRAW. Echter, donkerblauw is krasgevoelig (zie Reddit) en zilver vind ik niet mooi. De Air is prachtig, maar ondersteunt geen ProRAW.
Aargh!
Battle.net || Strava
Wat fijn! Wat was bij jou de status tot aan dat mailtje? Ook ‘je bestelling wacht op een product’?m-buurman schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:28:
Ik zit net vol zelfmedelijden naar m'n beeldscherm (met daarop dit topic) te staren en plots krijg ik een melding van Mobiel.nl dat mijn toestel onderweg is .. alleen spijtig dat ik morgen niet thuis ben.
Vrijdag 12/9 om 14:32 besteld, 17P 256GB Zilver
Dat zou zomaar kunnen. Ik was nog even langs de MM, maar daar hadden ze alleen de blauwe.retlaw schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:33:
[...]
Ik ging vanochtend voor een blauwe en ben toch met een zilveren naar huis gegaan. In het echt zien ze er toch anders uit. Ik weet niet of je de kleuren al in het echt hebt gezien, maar wellicht verander je nog van mening als je de zilveren irl ziet...
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Heeft iemand hier dezelfde ervaring gehad? Weet iemand of het pakket dezelfde dag al beschikbaar is bij het Service Point, of dat dit pas maandag kan door het weekend?
Vanmiddag kennis gemaakt met betrokkenen.
Blauw is altijd netjes zei mijn moeder, op Koningsdag de blits maken met oranje lijkt me ook wel wat.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XYR5sCe0FV1mzxLrOjz1QNNy.jpg?f=user_large)
Yep, en levertijd 5-7 dagen36jan36 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:44:
[...]
Wat fijn! Wat was bij jou de status tot aan dat mailtje? Ook ‘je bestelling wacht op een product’?
Als je voorheen Natural Titanium wel mooi of ‘ok’ vond, is de zilveren (in mijn ogen) vergelijkbaar. Persoonlijk vind ik ‘m echt wel netjes. Dat oranje of blauw heb ik geen moment overwogen.retlaw schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:33:
[...]
Ik ging vanochtend voor een blauwe en ben toch met een zilveren naar huis gegaan. In het echt zien ze er toch anders uit. Ik weet niet of je de kleuren al in het echt hebt gezien, maar wellicht verander je nog van mening als je de zilveren irl ziet...
Ik heb ook bijna 19 jaar lang een witte kat gehad en mis hem nog elke dag.
@Jfv Als je verlengd heb en het proces is in gang dan staat tijdens dat proces de datum heel ver in de toekomst.
Dat is geen fout in het systeem maar iets wat altijd gebeurt, zodra je het toestel in huis hebt wijzigt dat dan naar de juiste datum.
By end of the day staat voor kan hele dag geleverd worden, je moet het niet letterlijk vertalen 😉CJSP schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:55:
Ik zit al de hele dag op UPS te wachten. Staat by end of day. Dat stond er vorig jaar ook en toen kwam het pakket gewoon niet. Dejavu…. Waardeloos die ups. Zeg dan het lukt niet vandaag het wordt morgen nu zit ik voor niks te wachten hele dag. Moest ff mijn frustratie kwijt….
@mr28 Soms wel en soms niet het hangt van het pakket punt af of ze hem zo snel verwerkt hebben.
[ Voor 32% gewijzigd door Roos79 op 19-09-2025 18:21 ]
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Zojuist opgehaald bij Odido, Kalverstraat Amsterdam.
Besteld op 12-09-2025, bevestiging ontvangen om 14:09 uur en omstreek 13:00 uur vandaag telefonisch een ophaalbericht gekregen.
13 Pro Max, RIP! (In gebruik gehad sinds 28-09-2021)
[ Voor 13% gewijzigd door Furrr op 19-09-2025 19:09 ]
Hier hetzelfde. Op de 13e besteld, iPhone 17 Pro Max 512GB oranje. Wat moeten we nu het hele weekend doen 🤓36jan36 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:48:
5-7 dagen is nu 2-3 weken bij mobiel.nl. Besteld 14:21 afgelopen vrijdag🫠[Afbeelding]
Uiteindelijk helemaal goed gekomen, 14.33 was hij er. Dat terugzetten is nu wel nog bezig hahaR_Donselaar schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:39:
UPS is hier nog niet geweest, tijdvak 9.45-13.45. Nu kan het twee kanten op, of hij komt zometeen als ik de oudste uit school haal of hij weet het adres niet te vinden. Dat laatste is al vaker gebeurd bij UPS namelijk
Precies dit. Ik zie hier links en rechts mensen die ver na “het pre-order moment” een Pro besteld hebben en die hem vandaag hebben ontvangen. Maar van de Pro Maxen heb ik er geloof ik nog maar één of twee gezien hier?CopyCatz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:27:
Ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat er nauwelijks pro max modellen geleverd zijn naar nederland.. overal kun je nog makkelijk aan gewone pro modellen komen.
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik heb er een gekregen vanmorgen vroeg, denk dat het er ook aan ligt welke kleur je hebt besteld? Ik heb vorige week vrijdag om 14.07 uur verlengd via KPN en kreeg vanmorgen mijn PM 256 zilver geleverd.sjaakaq schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:48:
[...]
Precies dit. Ik zie hier links en rechts mensen die ver na “het pre-order moment” een Pro besteld hebben en die hem vandaag hebben ontvangen. Maar van de Pro Maxen heb ik er geloof ik nog maar één of twee gezien hier?
Nu nog wachten op de hoesjes die ik de 10de al via Burga had besteld… naar idee om mn nieuwe telefoon nog zonder hoesje te hebben.
Ik heb mijn Pro Max 256GB Silver in ieder geval zojuist ontvangen via KPN.sjaakaq schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:48:
[...]
Precies dit. Ik zie hier links en rechts mensen die ver na “het pre-order moment” een Pro besteld hebben en die hem vandaag hebben ontvangen. Maar van de Pro Maxen heb ik er geloof ik nog maar één of twee gezien hier?
Ik heb ook geen idee🤣 Ik ga nog maar even genieten van het groen van mijn pro 13 denk ik. En hem meerdere keren per dag opladen natuurlijk😀bendedit schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:39:
[...]
Hier hetzelfde. Op de 13e besteld, iPhone 17 Pro Max 512GB oranje. Wat moeten we nu het hele weekend doen 🤓
Dat is inderdaad wat de medewerker aan de telefoon vertelde, nu ik de verlenging heb geannuleerd staat de data weer goed.Roos79 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:16:
@Jfv Als je verlengd heb en het proces is in gang dan staat tijdens dat proces de datum heel ver in de toekomst.
Dat is geen fout in het systeem maar iets wat altijd gebeurt, zodra je het toestel in huis hebt wijzigt dat dan naar de juiste datum.
Toevallig vanmiddag in de Apple Store app bezig en ik kon zowaar een blauwe Pro Max 256GB reserveren om morgen op te halen in Amsterdam. Toch maar gedaan en Odido geannuleerd.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vZsOh7HBOyetXT0E7VuTZKVB.jpg?f=user_large)
Duurde even voordat ik het uit kon pakken, eerst moest de vrouw verrast worden met haar telefoon. Eerste indruk is positief, zeker tov de 13 Mini.
Goed lezen dan. Ik heb vandaag 2x Store in Haarlem bezocht veel voorraad nog zelfs om half 5!sjaakaq schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:48:
[...]
[ Voor 35% gewijzigd door Micheeels op 19-09-2025 20:09 ]
Ik heb besteld bij de Amac. Maar het blijft ijzig stil in de mailbox...........
😢Mike-Nikon schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:19:
Gefeliciteerd allemaal.
Ik heb besteld bij de Amac. Maar het blijft ijzig stil in de mailbox...........
Dit wordt morgen wel bijgewerkt, zodra hij gesorteerd is.
Denk ik ook weer kwestie van model/kleur.kalse schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:40:
Bij Odido blijft het ook oorverdovend stil. Bellen naar de winkel leverde alleen maar op dat zolang er geen bericht is er ook geen iPhone is...
Ik heb denk rond 15/15:30 een oranje PM besteld die is vandaag geleverd gewoon. Vanaf vorige week dinsdag mailtjes en smsjes gehad van odido met updates.
Pro max en Oranje is volgens mij de minst populaire kleur
Ik wacht op een blauwe pro en een zwarte 17. Van beiden niks gehoord nog, maar zie inderdaad de levertijden op de site goed oplopen.glydoscoop schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:03:
[...]
Denk ik ook weer kwestie van model/kleur.
Ik heb denk rond 15/15:30 een oranje PM besteld die is vandaag geleverd gewoon. Vanaf vorige week dinsdag mailtjes en smsjes gehad van odido met updates.
Pro max en Oranje is volgens mij de minst populaire kleur
Pro Max Oranje 256
Hier ook behoorlijk langzaam, 12 September besteld en zag vanmiddag een update dat ik hem vanaf nu verder kon tracken in de PostNL app.Xeanor schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:05:
Goed om te zien dat zoveel Tweakers hier hun bestelling al binnen hebben. De mijne komt zo ook met PostNL als het goed is. (KPN, iPhone 17 Pro 256GB Deep Blue)
Toevallig nog iemand die een case bij Mous heeft besteld? Beetje vreemd dat het via de UK naar Nederland moet komen...?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar als dit te off-topic wordt beschouwd dan haal ik het wel weg.
Had iig graag ook al die case gehad vandaag, maargoed, komt vast binnenkort wel aan.
Overigens niet vreemd dat hij vanuit UK naar NL komt, ze leveren alles voor de EU vanuit een fulfilment center in UK.
Hoewel de dag nog jong is begin ik toch te twijfelen of het ze vandaag nog lukt. Zeker na deze mail. Wat denken jullie?NiGeLaToR schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:13:
[...]
Bij mij staat er nog steeds bezorging 19/9, dus daar gaan we gewoon vanuit natuurlijk
Beste klant,
Je zat helaas niet bij de eerste batch nieuwe iPhones die geleverd zijn. Niet getreurd, je pre-order blijft de snelste manier om er een in handen te krijgen.
Wanneer je nieuwe iPhone het magazijn verlaat, ontvang je van ons een track-&-trace-code, zodat je de levering van je nieuwe iPhone kunt volgen.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ook ik heb dit bericht ontvangen. Mijn laatste drie iPhones heb ik via Mobiel.nl gekocht en mijn ervaring is tot nu toe hetzelfde. Tijdens de pre-order staat op hun website dat de uitlevering op een bepaalde datum start, maar dat betekent niet automatisch dat jij tot de mensen behoort die de telefoon dan ook daadwerkelijk geleverd krijgen. Het zou eerlijker zijn als zij vóór de bestelling al duidelijk aangeven wat de verwachte levertijd is.Micheeels schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:49:
Ik kreeg zojuist deze mail van mobiel.nl En mijn voorraadverwachting is bijgewerkt naar 2-3 weken… Wellicht toch andere opties gaan verkennen. Ik twijfelde vanochtend al toen de Apple Store voorraad had, maar ik zit tot dinsdag in Griekenland en ik kon geen ophaaldatum later dan zondag kiezen. Dus toen ging het niet. Misschien de Store in de gaten houden of er de komende dagen voorraad komt met een ophaaldatum vanaf dinsdag…[Afbeelding]
Na de releasedag ontvang je meestal een e-mail waarin staat dat ze hopen binnenkort meer te weten over een nieuwe levering. Ik kan me voorstellen dat dit enorm frustrerend is als je andere verwachtingen had. Zelf kies ik toch steeds voor Mobiel.nl, omdat zij de telefoon meestal iets goedkoper aanbieden en je vaak nog via de vakbond of ING Rentepunten extra €35 korting kunt krijgen.
Bij mij 08/2025. En ergens in de setup of settings kwam ik tegen dat ie in July al gemaakt is.
Battle.net || Strava
Heb je bij MM met of zonder abonnement?NiGeLaToR schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 22:39:
[...]
Hoewel de dag nog jong is begin ik toch te twijfelen of het ze vandaag nog lukt. Zeker na deze mail. Wat denken jullie?
[...]
Zonder.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Kijk maar bij bv kpn die kon op de releasedatum pas zeggen hoe lang alles nog gaat duren.
Tnx voor de tip, zojuist hier met een oke jaar abonnement, een Paarse 17 256gb besteld. Maandag afgeleverd op het postNL punt, laten we hopen dat het ook echt lukt inderdaad. HYPE, ik heb sinds de iPhone 6s (waar ik 6 jaar mee deed) al geen nieuwe telefoon gekocht, m'n huidige 12 heb ik nu 4 jaar en was ook refurbished.robje50 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:26:
Vanmorgen mijn verlenging bij odido geannuleerd en toen verlengd bij odido via belsimpel omdat die wel voorraad had volgens de website. Net een track and trace gekregen voor morgen. Ben benieuwd
Pro Max Oranje 256
wat heb je zelf al ondernomen om de daadwerkelijke voorraad te checken?kuberoal schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 09:46:
Weet iemand toevallig ook hoe het met de daadwerkelijke voorraad staat van de Apple Store in Haarlem?
Op de online Apple Store het model wat ik graag wil gecheckt of deze voorradig was, en eventueel vergelijkbare modellen. Ik zie bijvoorbeeld wel de Deep Blue versie op voorraad, maar de Silver niet. Ik las eerder ergens in dit topic dat de informatie toch vaak wel afwijkt van de daadwerkelijke voorraad in de fysieke winkel, dus ik was benieuwd of dat ook echt zo is_Bailey_ schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 09:53:
[...]
wat heb je zelf al ondernomen om de daadwerkelijke voorraad te checken?
Ik had een preorder staan bij Amac vanwege de moeglijkheid tot afhalen en tot donderdagavond was het op de website nog steeds dat het de volgende dag leveren was. Het blijft echter oorverdovend stil in de mailbox daar dus heb ik mijn preorder gecanceled. De kans dat ik vandaag alsnog een mail zou krijgen dat ik de iPhone af zou kunnen halen is zo goed alsuitgesloten. Thuis laten bezorgen is geen optie voor mij vanwege de drukte op het werk en ik dus niet vrij kan zijn. En omdat ik in de buitendienst zit is afleveren op het werk ook geen optie.
Ik doe het nog wel even met mijn iPhone 12 die ik destijds gekocht heb nadat ie gewoon overal op voorraad was.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Bedankt voor deze tip. Hierdoor heb ik nu m’n telefoon binnen!!!GeorgeMichael schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:39:
[...]
Misschien is dit wat. Belsimpel lijkt voorraad te hebben als ik even snel kijk:
https://www.belsimpel.nl/...oestelservice-4150-2-jaar
Zo doe ik het ook. Vaak ‘s ochtends tussen 6-7 uur komt er wat voorraad die je vervolgens kan reserveren. Ik zou de gok niet wagen om erheen te rijden als er volgens de store geen voorraad is…kuberoal schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 09:56:
[...]
Op de online Apple Store het model wat ik graag wil gecheckt of deze voorradig was, en eventueel vergelijkbare modellen. Ik zie bijvoorbeeld wel de Deep Blue versie op voorraad, maar de Silver niet. Ik las eerder ergens in dit topic dat de informatie toch vaak wel afwijkt van de daadwerkelijke voorraad in de fysieke winkel, dus ik was benieuwd of dat ook echt zo is
Volgens mij krijgt de Apple Store wel heel regelmatig wat toestellen binnen, bijna dagelijks? Waar providers vaak 1 moment in de week lijken te hebben en als je daar niet bij zit ben je zo weer een week verder…
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Als je nog geen esim hebt, dan zou ik wachten tot de air binnen is. anders moet je weer moeite doen met overzetten.elaho schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 10:19:
Mijn IPhone Air wordt straks als goed is bezorgd. Ben heel benieuwd naar dit toestel. Ik denk dat ik een clean install doe. Gaat een eSim installeren makkelijk? Kan ik die alvast aanvragen nu?
Ik heb niet de indruk dat iPhone 17 overall is uitverkocht. Via MM is het met bijna alle abonnementen te verkrijgen. Als je geen abonnement nodig hebt, dan kan je een maand abonnement nemen en gelijk opzeggen. Meestal is dat ook goedkoper dan los.Lekker Ventje schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 09:56:
Ik heb nog een aantal weken geduld, Zal ook wel moeten aangezien de iPhone 17 overal uitverkocht is.
Ik had een preorder staan bij Amac vanwege de moeglijkheid tot afhalen en tot donderdagavond was het op de website nog steeds dat het de volgende dag leveren was. Het blijft echter oorverdovend stil in de mailbox daar dus heb ik mijn preorder gecanceled. De kans dat ik vandaag alsnog een mail zou krijgen dat ik de iPhone af zou kunnen halen is zo goed alsuitgesloten. Thuis laten bezorgen is geen optie voor mij vanwege de drukte op het werk en ik dus niet vrij kan zijn. En omdat ik in de buitendienst zit is afleveren op het werk ook geen optie.
Ik doe het nog wel even met mijn iPhone 12 die ik destijds gekocht heb nadat ie gewoon overal op voorraad was.
De eSIM overzetten gaat automatisch bij het overzetten van je oude naar je nieuwe iPhone.Cordon schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 10:21:
[...]
Als je nog geen esim hebt, dan zou ik wachten tot de air binnen is. anders moet je weer moeite doen met overzetten.
Ze houden ‘m zeven dagen vast zodra je het afhaalbericht krijgt.Micheeels schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 11:37:
Weet iemand of ze bij de Apple Store een iPhone vasthouden na de inchecktijd? Stel er komt er vandaag 1 beschikbaar en ik koop die, kan ik die dan ook over een paar dagen ophalen? Ik ben dinsdag pas terug in Nederland.
Beetje nutteloos om er nu al 1 te installeren als je een uur of 2 later gaat overzetten.La1974 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 11:38:
[...]
De eSIM overzetten gaat automatisch bij het overzetten van je oude naar je nieuwe iPhone.
Ik heb het pas overgezet toen ik mn iPhone air aan het installeren was. Dus gelijk op mijn nieuwe toestel. ☺️Cordon schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 13:48:
[...]
Beetje nutteloos om er nu al 1 te installeren als je een uur of 2 later gaat overzetten.
Edit: PostNL net gesproken, pakketje is weg. Fijne middag en of ik verder nog vragen had.
[ Voor 24% gewijzigd door renegrunn op 20-09-2025 15:30 ]
Nah Lekker dan,pffffff Leuk ook zon E-sim!👎Reetkeverke schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 13:58:
In Belgie dikke miserie met die e-sim, heel wat mensen nimmer bereikbaar.
Telefoon is inderdaad op m’n huisadres afgeleverd. Gelukkig was er iemand thuis, althans. Diegene was net de hond uitlaten, maar de post zag haar lopen en heeft haar m’n telefoon af kunnen geven met de code die ik had gekregen.DareFace schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:07:
[...]
Ik zou even contact opnemen met postnl. Je moet eerst een case aanmaken via de chatbot maar dan kan je ze gewoon bellen. Bijzonder vriendelijke klantenservice trouwens
Snel geleverd. Top! Gisteravond m’n iPhone 13 mini overgezet.Duurde wel lang, maar het verliep vlekkeloos. Raak al snel gewend aan de grootte tov de 13 Mini. Camera knop is wel handig bij on the fly foto’s maken. Miste die bij m’n mini, want op m’n Androids had ik altijd z’n knop. Al was op de mini alles heel makkelijk te bedienen met 1 hand.
Als je van iPhone naar iPhone gaat zet hij die toch gewoon direct over. Was positief verrast daardoor.CarolV schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:31:
[...]
Nah Lekker dan,pffffff Leuk ook zon E-sim!👎
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Dank je! Oeps, dan had ik ‘m dus gewoon gister kunnen bestellen… ik durfde dat niet aan vanwege de vermelde inchecktijden.swv schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 13:35:
[...]
Ze houden ‘m zeven dagen vast zodra je het afhaalbericht krijgt.
Komende dagen maar in de gaten houden dan.
MediaMarkt lijkt trouwens een aantal modellen op voorraad te hebben, vooral 512GB en 1TB. Helaas wil ik een 256GB.
Vanmiddag rond 14.00 netjes bezorgd. Volgens de bezorger een fuck-up ergens centraal waardoor de pakketjes niet gescand konden worden voor uitlevering.The Legend schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:18:
Klerelijers bij PostNL zouden komen tussen 14.30 en 17.00. Nu voor beide pakketjes: Sorry het bezorgmoment is bijgewerkt. Het lukt vandaag niet je pakket te bezorgen. Pakket is gewoon juist gesorteerd, en dan weten ze om 10.00 uur toch al dat het vandaag onmogelijk wordt..
Ik ben toch malle pietje niet!
Ik durf het ook niet aan inderdaad bij de Mediamarkt om online te bestellen. Ik geloof (na eerdere ervaringen hij hun) dat die Zondags-leveringen ook niet 100% goed gaan soms.renegrunn schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:26:
Iemand nog een tip om vandaag of morgen aan een Oranje Pro te komen? Ik woon in het Noord-Oosten, dus niet snel bij een Apple Store. Media Markt lijkt wel voorraad te hebben en geeft aan morgen bezorgd. Echter, dan doen ze hier niet dus geloof ik er niet zo in dat dit gaat gebeuren. Zeker niet met de ervaring van KPN/PostNL.
Ik woon zelf ook in het Noord-Oosten, en ben wel bereid om naar de Apple Store in Haarlem of Amsterdam te rijden, maar ik wil ook graag weten of de winkelvoorraad beter/meer is dan dat de site van Apple doet vermoeden momenteel. Er komt ook geen enkele 256GB Silver voorbij om te reserveren, maar lees wel hier en daar verhalen van mensen die de winkel binnen stappen en met zo’n model weer naar buiten gaan. 😄
Hij zou gister om 11:15 komen, toen later, toen later, etc etc… en toen helemaal niet meer.
Zou hij vandaag komen.. zelfde laken en pak pff… bezorg moment is al 100x bijgewerkt
PostNL?iMode schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:31:
Man man man weer vertraging…
Hij zou gister om 11:15 komen, toen later, toen later, etc etc… en toen helemaal niet meer.
Zou hij vandaag komen.. zelfde laken en pak pff… bezorg moment is al 100x bijgewerkt
Ja precies en gister heel de dag rekening mee gehouden en vandaag opnieuwelaho schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:56:
Misschien komen ze nog. Wel vervelend als je elke keer voor niks zit te wachten. Je verheugd je er toch op. 😏
Wel bestelbevestiging ontvangen, zou later die avond of nacht een track & trace ontvangen als ie daadwerkelijk is verstuurd.
Tot op heden nog geen mail ontvangen, de hele dag thuisgebleven hiervoor.
Verwacht vandaag toevallig ook een ander klein pakje, bezorger belt aan , ik heb 2 pakjes voor jou.
Blijkt dus ook de iPhone bij de levering te zitten.🤪
Heel blij verrast, maar raar om zo’n dure iPhone zonder verzend bericht te versturen.
Nu bezig om alles over te zetten. 😁
The difference between men and boys is the size of their toys
iMode schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:31:
Man man man weer vertraging…
:strip_exif()/f/image/XJ2SZjGE3kr8ftLidAq2gpBV.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit waren mijn Apple charger en kabel van de week, PostNL is een complete ramp… Heeft er uiteindelijk 9 dagen over gedaan, dus succes…
Ja zelfde hier. Medewerker kon mij bevestigen dat dit specifieke pakketje ook nooit meer bezorgd zou gaan worden. Nou dan weet je het wel...
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
:strip_exif()/f/image/Qv1NH7krXX3U9UBmsRshRDqY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uRbYuwyeQ2dHBePrDVXczjHZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pMzbZb4ONhAjvMPSjVb4dZez.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/orzDe9lyyrdR3XlPe4fkWBAd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q3WjyBE6TlL92s48iyvvvXEH.jpg?f=fotoalbum_large)