Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

renegrunn schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:31:
En toen stond PostNL alsnog voor de deur!! Met een pakketje voor mijn vriendin :(
Das echt verneukeratief hè. Hier rijdt net ook de PostNL bus door de straat. Onze pakketjes zijn wellicht in het sorteercentrum vakkundig ontdaan van hun inhoud 8)7

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:40
The Legend schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:17:
[...]

Das echt verneukeratief hè. Hier rijdt net ook de PostNL bus door de straat. Onze pakketjes zijn wellicht in het sorteercentrum vakkundig ontdaan van hun inhoud 8)7
Ja gaan het zien. Als het morgen niet komt heeft KPN pech, haal ik het elders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brurman
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:40
Helaas, zojuist een mail ontvangen van KPN: Toestel is nog niet op voorraad.

De tekst 'krijgt u deze als één van de eersten geleverd' kunnen ze inmiddels ook wel weghalen in het bestellingsoverzicht ;P

'Langere levertijd' bij de 17PM 256 Deep Blue

https://www.kpn.com/mobiel/levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:21

sjaakaq

It might get loud

Brurman schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:20:

De tekst 'krijgt u deze als één van de eersten geleverd' kunnen ze inmiddels ook wel weghalen in het bestellingsoverzicht ;P

Wat ik uit deze thread leer is dat je beter op launch dag wat retailers kan afstruinen (digitaal of fysiek) dan op pre-order dag bij een provider bestellen.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:40
Wat dacht je, en ik test het ook direct maar in de zo'n beetje minst gunstige omstandigheden qua licht? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhene
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-09 16:55
Aan uw kat te zien heb je wss ni gevraagd of je een foto mocht trekken (GDPR breach)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Dhene schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:31:
[...]

Aan uw kat te zien heb je wss ni gevraagd of je een foto mocht trekken (GDPR breach)
Volgens mij zei hij kijk eens naar het vogeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:35
kuberoal schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:10:
Afgelopen zondag om 15:00 hij de Mediamarkt online de iPhone 17 Pro Max 256GB Silver besteld. Tot op heden nog geen update gehad. Bij de order staat:

[Afbeelding]

Zijn er al mensen die de bestelling al binnen hebben ondertussen van de Mediamarkt en niet op de dag van de start van de pre-order hebben besteld?
Nee ik heb exact dezelfde melding. Ook melding levering vandaag maar pakket “ wordt voorbereid”. Ook de pro max maar dan in t blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSapphire
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:24
Is het normaal dat ik het doosje voor de Apple trade in pas later krijg?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:28
Buit is binnen! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n3dZPUjj2rwRmnQz3Yx89s81f_c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uRbYuwyeQ2dHBePrDVXczjHZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 36jan36
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:53
5-7 dagen is nu 2-3 weken bij mobiel.nl. Besteld 14:21 afgelopen vrijdag🫠Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yvznLwseetbZ-6YoCOeug4krnEc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pMzbZb4ONhAjvMPSjVb4dZez.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 19:34
Brurman schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:20:

Lijkt er op dat ze bepaalde modellen gewoon nog niet geleverd hebben gekregen. Op het KPN forum zie je ook mensen die stipt bij beschikbaarheid hebben besteld en in hetzelfde schuitje zitten. Beter even winkels afstruinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50

Pogostokje

* twiet *

DutchSapphire schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:46:
Is het normaal dat ik het doosje voor de Apple trade in pas later krijg?
Hier ook nog niet binnen. Wel een mail gekregen dat het proces in gang gezet is en ik binnen enkele dagen een doosje krijg.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSapphire
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:24
Pogostokje schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:49:
[...]

Hier ook nog niet binnen. Wel een mail gekregen dat het proces in gang gezet is en ik binnen enkele dagen een doosje krijg.
Bedankt! Dan wacht ik wel even. Anders bel ik wel even met Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:37
Ik heb pech.. Altijd ellende met PostNL..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N5_584nABxira8PMGnHJrFn7Dn0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8hKNPbtaCu3qrOeJquaPmRzS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Cordon

Lievelings jankert

Even heen en weer naar de Apple Store Amsterdam gereden en een kwartier later met 2 iPhone 17 Pro Max Blauw naar buiten. Vanmorgen besteld, vandaag in huis. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jfv
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:27

Jfv

Vanochtend gebeld met KPN omdat mijn pre-order (17 PM, 256GB CO) al een week op controleren was blijven hangen. Intussen was mijn mogelijke verlengdatum wel ge-update naar 2037 (?!). Medewerker gaf aan dat dit een fout was in het systeem, maar dat de bestelling goed was binnengekomen en ik "vanzelf wat zou horen over de levering". Gedurende dag nog wel wat SMS'jes en belletjes gehad, nadat ik mijn gegevens had achter gelaten voor de pre-order, dat de iPhone nu te bestellen is.

Zojuist van KPN de mail gehad dat ze het toestel "helaas niet op voorraad hebben" en dat je via https://www.kpn.com/mobiel/levertijden een overzicht kunt krijgen van de verwachte levertijd. Behalve "langere levertijd" word je hier ook niet wijzer van.

Nu maar een bestelling geplaatst bij Amazon, levering morgen (PM, 1TB, CO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Jfv schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:03:
Vanochtend gebeld met KPN omdat mijn pre-order (17 PM, 256GB CO) al een week op controleren was blijven hangen. Intussen was mijn mogelijke verlengdatum wel ge-update naar 2037 (?!). Medewerker gaf aan dat dit een fout was in het systeem, maar dat de bestelling goed was binnengekomen en ik "vanzelf wat zou horen over de levering". Gedurende dag nog wel wat SMS'jes en belletjes gehad, nadat ik mijn gegevens had achter gelaten voor de pre-order, dat de iPhone nu te bestellen is.

Zojuist van KPN de mail gehad dat ze het toestel "helaas niet op voorraad hebben" en dat je via https://www.kpn.com/mobiel/levertijden een overzicht kunt krijgen van de verwachte levertijd. Behalve "langere levertijd" word je hier ook niet wijzer van.

Nu maar een bestelling geplaatst bij Amazon, levering morgen (PM, 1TB, CO).
Mijn verlengdatum in het systeem is ook 2037 op dit moment. Ligt dus niet aan jou of mij specifiek gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:21

m-buurman

hmmm...coffee!!

Ik zit net vol zelfmedelijden naar m'n beeldscherm (met daarop dit topic) te staren en plots krijg ik een melding van Mobiel.nl dat mijn toestel onderweg is .. alleen spijtig dat ik morgen niet thuis ben.

Vrijdag 12/9 om 14:32 besteld, 17P 256GB Zilver

[ Voor 11% gewijzigd door m-buurman op 19-09-2025 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:17
Haarlem genoeg voorraad van vanalles. Net blauwe pro max gehaald 512gb, gewoon binnenlopen.
Medewerker gaf aan dat vannacht ook weer veel bevoorrading zal plaatsvinden.

[ Voor 30% gewijzigd door bakkie1985 op 19-09-2025 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16

hmr

sjaakaq schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:14:
[...]

Welk model, kleur, capaciteit?
Oranje, 17 Pro, 256GB.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:49

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mog schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:02:
De iPhone 17 Pro van mij zojuist met UPS geretourneerd :o

Dat oranje is echt té oranje. Aangezien ik mijn telefoon primair zonder hoesje wil gebruiken ga ik me daar aan storen. Maar ja, wat nu? Ik wilde de Pro vanwege de drie camera’s en ProRAW. Echter, donkerblauw is krasgevoelig (zie Reddit) en zilver vind ik niet mooi. De Air is prachtig, maar ondersteunt geen ProRAW.

Aargh!
Ik ging vanochtend voor een blauwe en ben toch met een zilveren naar huis gegaan. In het echt zien ze er toch anders uit. Ik weet niet of je de kleuren al in het echt hebt gezien, maar wellicht verander je nog van mening als je de zilveren irl ziet...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 36jan36
m-buurman schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:28:
Ik zit net vol zelfmedelijden naar m'n beeldscherm (met daarop dit topic) te staren en plots krijg ik een melding van Mobiel.nl dat mijn toestel onderweg is .. alleen spijtig dat ik morgen niet thuis ben.

Vrijdag 12/9 om 14:32 besteld, 17P 256GB Zilver
Wat fijn! Wat was bij jou de status tot aan dat mailtje? Ook ‘je bestelling wacht op een product’?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

retlaw schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:33:
[...]

Ik ging vanochtend voor een blauwe en ben toch met een zilveren naar huis gegaan. In het echt zien ze er toch anders uit. Ik weet niet of je de kleuren al in het echt hebt gezien, maar wellicht verander je nog van mening als je de zilveren irl ziet...
Dat zou zomaar kunnen. Ik was nog even langs de MM, maar daar hadden ze alleen de blauwe.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr28
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 19-09 18:54
De DHL-bezorger is vandaag langs geweest maar vertrok al na een paar seconden, zonder te wachten tot we de deur open konden doen. Ik heb net met DHL Express gebeld en volgens hen moet hij de iPhones vandaag nog bij een Service Point afgeven. Ik hoop dus dat ik ze later vandaag al kan ophalen.
Heeft iemand hier dezelfde ervaring gehad? Weet iemand of het pakket dezelfde dag al beschikbaar is bij het Service Point, of dat dit pas maandag kan door het weekend?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:10
De meesten van jullie zijn al een stap verder.
Vanmiddag kennis gemaakt met betrokkenen.
Blauw is altijd netjes zei mijn moeder, op Koningsdag de blits maken met oranje lijkt me ook wel wat. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Iolo1qn9ZgQKUC5bs-I8e1zZ5o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XYR5sCe0FV1mzxLrOjz1QNNy.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GMjCc84IDayLPxnUY8UuMyqIKSA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jVaMwGhJNAIpKvQ9U5SiW0MB.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:53
Ik zit al de hele dag op UPS te wachten. Staat by end of day. Dat stond er vorig jaar ook en toen kwam het pakket gewoon niet. Dejavu…. Waardeloos die ups. Zeg dan het lukt niet vandaag het wordt morgen nu zit ik voor niks te wachten hele dag. Moest ff mijn frustratie kwijt….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Laatst online: 07:21

m-buurman

hmmm...coffee!!

36jan36 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:44:
[...]

Wat fijn! Wat was bij jou de status tot aan dat mailtje? Ook ‘je bestelling wacht op een product’?
Yep, en levertijd 5-7 dagen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Laatst online: 12:52
retlaw schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:33:
[...]

Als je voorheen Natural Titanium wel mooi of ‘ok’ vond, is de zilveren (in mijn ogen) vergelijkbaar. Persoonlijk vind ik ‘m echt wel netjes. Dat oranje of blauw heb ik geen moment overwogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 09:48
@Toppe Jouw kat is fantastisch 😻
Ik heb ook bijna 19 jaar lang een witte kat gehad en mis hem nog elke dag.

@Jfv Als je verlengd heb en het proces is in gang dan staat tijdens dat proces de datum heel ver in de toekomst.
Dat is geen fout in het systeem maar iets wat altijd gebeurt, zodra je het toestel in huis hebt wijzigt dat dan naar de juiste datum.
CJSP schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 17:55:
Ik zit al de hele dag op UPS te wachten. Staat by end of day. Dat stond er vorig jaar ook en toen kwam het pakket gewoon niet. Dejavu…. Waardeloos die ups. Zeg dan het lukt niet vandaag het wordt morgen nu zit ik voor niks te wachten hele dag. Moest ff mijn frustratie kwijt….
By end of the day staat voor kan hele dag geleverd worden, je moet het niet letterlijk vertalen 😉

@mr28 Soms wel en soms niet het hangt van het pakket punt af of ze hem zo snel verwerkt hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door Roos79 op 19-09-2025 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:09
Ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat er nauwelijks pro max modellen geleverd zijn naar nederland.. overal kun je nog makkelijk aan gewone pro modellen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13:17
Bijzonder, op launch day voldoende voorraad bij de Mediamarkt voor diverse modellen. Dat heb ik al 10 jaar niet meer meegemaakt.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:42
Dan toch binnen! iPhone 17 Pro Max, 256gb, Cosmic Orange.
Zojuist opgehaald bij Odido, Kalverstraat Amsterdam.

Besteld op 12-09-2025, bevestiging ontvangen om 14:09 uur en omstreek 13:00 uur vandaag telefonisch een ophaalbericht gekregen.

13 Pro Max, RIP! (In gebruik gehad sinds 28-09-2021)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d8xuqSjKzgDpOQW0KSmuq2AOM2A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yF0vk0Yxj7sr8EHeMbZvb3Ml.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Furrr op 19-09-2025 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bendedit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:03
36jan36 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:48:
5-7 dagen is nu 2-3 weken bij mobiel.nl. Besteld 14:21 afgelopen vrijdag🫠[Afbeelding]
Hier hetzelfde. Op de 13e besteld, iPhone 17 Pro Max 512GB oranje. Wat moeten we nu het hele weekend doen 🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:00
R_Donselaar schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:39:
UPS is hier nog niet geweest, tijdvak 9.45-13.45. Nu kan het twee kanten op, of hij komt zometeen als ik de oudste uit school haal of hij weet het adres niet te vinden. Dat laatste is al vaker gebeurd bij UPS namelijk
Uiteindelijk helemaal goed gekomen, 14.33 was hij er. Dat terugzetten is nu wel nog bezig haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:21

sjaakaq

It might get loud

CopyCatz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:27:
Ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat er nauwelijks pro max modellen geleverd zijn naar nederland.. overal kun je nog makkelijk aan gewone pro modellen komen.
Precies dit. Ik zie hier links en rechts mensen die ver na “het pre-order moment” een Pro besteld hebben en die hem vandaag hebben ontvangen. Maar van de Pro Maxen heb ik er geloof ik nog maar één of twee gezien hier?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madamewijnen
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08:02
sjaakaq schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:48:
[...]

Precies dit. Ik zie hier links en rechts mensen die ver na “het pre-order moment” een Pro besteld hebben en die hem vandaag hebben ontvangen. Maar van de Pro Maxen heb ik er geloof ik nog maar één of twee gezien hier?
Ik heb er een gekregen vanmorgen vroeg, denk dat het er ook aan ligt welke kleur je hebt besteld? Ik heb vorige week vrijdag om 14.07 uur verlengd via KPN en kreeg vanmorgen mijn PM 256 zilver geleverd.
Nu nog wachten op de hoesjes die ik de 10de al via Burga had besteld… naar idee om mn nieuwe telefoon nog zonder hoesje te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

[...]

Ik heb mijn Pro Max 256GB Silver in ieder geval zojuist ontvangen via KPN. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 36jan36
bendedit schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:39:
[...]

Hier hetzelfde. Op de 13e besteld, iPhone 17 Pro Max 512GB oranje. Wat moeten we nu het hele weekend doen 🤓
Ik heb ook geen idee🤣 Ik ga nog maar even genieten van het groen van mijn pro 13 denk ik. En hem meerdere keren per dag opladen natuurlijk😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfv
  • Laatst online: 13:27

Jfv

Roos79 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 18:16:

@Jfv Als je verlengd heb en het proces is in gang dan staat tijdens dat proces de datum heel ver in de toekomst.
Dat is geen fout in het systeem maar iets wat altijd gebeurt, zodra je het toestel in huis hebt wijzigt dat dan naar de juiste datum.
Dat is inderdaad wat de medewerker aan de telefoon vertelde, nu ik de verlenging heb geannuleerd staat de data weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:16
Zaterdag 19:50 Pro Max Oranje 256GB besteld bij Odido. Net als een paar anderen was de leverdatum eerst 19-23 september tot het bericht van vanochtend: iets vertraagd naar 17-21 oktober.

Toevallig vanmiddag in de Apple Store app bezig en ik kon zowaar een blauwe Pro Max 256GB reserveren om morgen op te halen in Amsterdam. Toch maar gedaan en Odido geannuleerd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:44
Tussen al het Pro (Max) geweld hier, vanmiddag in de Store in DH twee normale iPhones opgehaald. Blauw en Lavendel :9~. Voor ons méér dan prima, komen beide van een 13 Mini.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GjRjXr0CSd4gpI3TFzB8hnCWnRk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vZsOh7HBOyetXT0E7VuTZKVB.jpg?f=user_large

Duurde even voordat ik het uit kon pakken, eerst moest de vrouw verrast worden met haar telefoon. Eerste indruk is positief, zeker tov de 13 Mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:17
[...]

Goed lezen dan. Ik heb vandaag 2x Store in Haarlem bezocht veel voorraad nog zelfs om half 5!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• charlie7
  • Laatst online: 13:04

charlie7

pr0

Tot volgend jaar! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OSpERvqggULbOj-ymWbfTepF7SQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/orzDe9lyyrdR3XlPe4fkWBAd.jpg?f=fotoalbum_large

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 ProMax Cosmic Orange / AW Ultra 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:13
Ik kreeg zojuist deze mail van mobiel.nl En mijn voorraadverwachting is bijgewerkt naar 2-3 weken… Wellicht toch andere opties gaan verkennen. Ik twijfelde vanochtend al toen de Apple Store voorraad had, maar ik zit tot dinsdag in Griekenland en ik kon geen ophaaldatum later dan zondag kiezen. Dus toen ging het niet. Misschien de Store in de gaten houden of er de komende dagen voorraad komt met een ophaaldatum vanaf dinsdag…Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wCwc28vuddzRjCwBKZrDpXCo9r4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2oOtVGNtaGTySQevwJQQ5rpV.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Micheeels op 19-09-2025 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 20:23
Gefeliciteerd allemaal.
Ik heb besteld bij de Amac. Maar het blijft ijzig stil in de mailbox...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:37
Mike-Nikon schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:19:
Gefeliciteerd allemaal.
Ik heb besteld bij de Amac. Maar het blijft ijzig stil in de mailbox...........
😢
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N5_584nABxira8PMGnHJrFn7Dn0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8hKNPbtaCu3qrOeJquaPmRzS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalse
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 10:42
Bij Odido blijft het ook oorverdovend stil. Bellen naar de winkel leverde alleen maar op dat zolang er geen bericht is er ook geen iPhone is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Dit wordt morgen wel bijgewerkt, zodra hij gesorteerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:10
kalse schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 20:40:
Bij Odido blijft het ook oorverdovend stil. Bellen naar de winkel leverde alleen maar op dat zolang er geen bericht is er ook geen iPhone is...
Denk ik ook weer kwestie van model/kleur.

Ik heb denk rond 15/15:30 een oranje PM besteld die is vandaag geleverd gewoon. Vanaf vorige week dinsdag mailtjes en smsjes gehad van odido met updates.

Pro max en Oranje is volgens mij de minst populaire kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalse
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 10:42
glydoscoop schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:03:
[...]

Denk ik ook weer kwestie van model/kleur.

Ik heb denk rond 15/15:30 een oranje PM besteld die is vandaag geleverd gewoon. Vanaf vorige week dinsdag mailtjes en smsjes gehad van odido met updates.

Pro max en Oranje is volgens mij de minst populaire kleur
Ik wacht op een blauwe pro en een zwarte 17. Van beiden niks gehoord nog, maar zie inderdaad de levertijden op de site goed oplopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robje50
  • Laatst online: 12:14
Vanmorgen mijn verlenging bij odido geannuleerd en toen verlengd bij odido via belsimpel omdat die wel voorraad had volgens de website. Net een track and trace gekregen voor morgen. Ben benieuwd

Pro Max Oranje 256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamp
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 19-09 21:46
Xeanor schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:05:
Goed om te zien dat zoveel Tweakers hier hun bestelling al binnen hebben. De mijne komt zo ook met PostNL als het goed is. (KPN, iPhone 17 Pro 256GB Deep Blue)

Toevallig nog iemand die een case bij Mous heeft besteld? Beetje vreemd dat het via de UK naar Nederland moet komen...?

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Maar als dit te off-topic wordt beschouwd dan haal ik het wel weg.

Had iig graag ook al die case gehad vandaag, maargoed, komt vast binnenkort wel aan.
Hier ook behoorlijk langzaam, 12 September besteld en zag vanmiddag een update dat ik hem vanaf nu verder kon tracken in de PostNL app. :D

Overigens niet vreemd dat hij vanuit UK naar NL komt, ze leveren alles voor de EU vanuit een fulfilment center in UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:49
Mediamarkt staat al de hele dag op vandaag leveren en pakket voorbereiden. Maar tot op heden niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:35
Zojuist dit ontvangen: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c4j6s74rpG5NmqyNLm8hPg0h35Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q3WjyBE6TlL92s48iyvvvXEH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:28
Wat staat er bij jullie? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7lABnG_i-T8wZ8uqdh3cOccQegg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gGUfeR1jFysCbW7hcDe0tRZ1.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon
  • Nu online

Cordon

Lievelings jankert

Op beide 09/2025 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:29
NiGeLaToR schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:13:
[...]

Bij mij staat er nog steeds bezorging 19/9, dus daar gaan we gewoon vanuit natuurlijk :+
Hoewel de dag nog jong is begin ik toch te twijfelen of het ze vandaag nog lukt. Zeker na deze mail. Wat denken jullie? :+
Beste klant,

Je zat helaas niet bij de eerste batch nieuwe iPhones die geleverd zijn. Niet getreurd, je pre-order blijft de snelste manier om er een in handen te krijgen.

Wanneer je nieuwe iPhone het magazijn verlaat, ontvang je van ons een track-&-trace-code, zodat je de levering van je nieuwe iPhone kunt volgen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:19
Micheeels schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:49:
Ik kreeg zojuist deze mail van mobiel.nl En mijn voorraadverwachting is bijgewerkt naar 2-3 weken… Wellicht toch andere opties gaan verkennen. Ik twijfelde vanochtend al toen de Apple Store voorraad had, maar ik zit tot dinsdag in Griekenland en ik kon geen ophaaldatum later dan zondag kiezen. Dus toen ging het niet. Misschien de Store in de gaten houden of er de komende dagen voorraad komt met een ophaaldatum vanaf dinsdag…[Afbeelding]
Ook ik heb dit bericht ontvangen. Mijn laatste drie iPhones heb ik via Mobiel.nl gekocht en mijn ervaring is tot nu toe hetzelfde. Tijdens de pre-order staat op hun website dat de uitlevering op een bepaalde datum start, maar dat betekent niet automatisch dat jij tot de mensen behoort die de telefoon dan ook daadwerkelijk geleverd krijgen. Het zou eerlijker zijn als zij vóór de bestelling al duidelijk aangeven wat de verwachte levertijd is.
Na de releasedag ontvang je meestal een e-mail waarin staat dat ze hopen binnenkort meer te weten over een nieuwe levering. Ik kan me voorstellen dat dit enorm frustrerend is als je andere verwachtingen had. Zelf kies ik toch steeds voor Mobiel.nl, omdat zij de telefoon meestal iets goedkoper aanbieden en je vaak nog via de vakbond of ING Rentepunten extra €35 korting kunt krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:49

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Bij mij 08/2025. En ergens in de setup of settings kwam ik tegen dat ie in July al gemaakt is.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:14
NiGeLaToR schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 22:39:
[...]

Hoewel de dag nog jong is begin ik toch te twijfelen of het ze vandaag nog lukt. Zeker na deze mail. Wat denken jullie? :+

[...]
Heb je bij MM met of zonder abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:29
mkmi schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 23:05:
[...]

Heb je bij MM met of zonder abonnement?
Zonder.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Roos79
  • Laatst online: 09:48
@pgs010 Duidelijk aangeven kwa levertijden kunnen ze pas wanneer ze geleverd krijgen en dat is vaak pas 1 of 2 dagen voor de release dag of op die dag.
Kijk maar bij bv kpn die kon op de releasedatum pas zeggen hoe lang alles nog gaat duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 09:11

MevrouwDeKat

Miauw

robje50 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 21:26:
Vanmorgen mijn verlenging bij odido geannuleerd en toen verlengd bij odido via belsimpel omdat die wel voorraad had volgens de website. Net een track and trace gekregen voor morgen. Ben benieuwd

Pro Max Oranje 256
Tnx voor de tip, zojuist hier met een oke jaar abonnement, een Paarse 17 256gb besteld. Maandag afgeleverd op het postNL punt, laten we hopen dat het ook echt lukt inderdaad. HYPE, ik heb sinds de iPhone 6s (waar ik 6 jaar mee deed) al geen nieuwe telefoon gekocht, m'n huidige 12 heb ik nu 4 jaar en was ook refurbished.

• kuberoal
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 13:34
Weet iemand toevallig ook hoe het met de daadwerkelijke voorraad staat van de Apple Store in Haarlem? Ik hoor/lees via meerdere wegen nu al dat er vaak meer voorraad is dan wat er wordt aangeboden online bij Apple op de website en alles meer dan genoeg op voorraad is, alleen wil ik het wel zeker weten wanneer ik van Groningen naar Haarlem ga rijden en er gelijk een uitstapje van maak met de vrouw :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
kuberoal schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 09:46:
Weet iemand toevallig ook hoe het met de daadwerkelijke voorraad staat van de Apple Store in Haarlem?
wat heb je zelf al ondernomen om de daadwerkelijke voorraad te checken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kuberoal
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 13:34
_Bailey_ schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 09:53:
[...]

wat heb je zelf al ondernomen om de daadwerkelijke voorraad te checken?
Op de online Apple Store het model wat ik graag wil gecheckt of deze voorradig was, en eventueel vergelijkbare modellen. Ik zie bijvoorbeeld wel de Deep Blue versie op voorraad, maar de Silver niet. Ik las eerder ergens in dit topic dat de informatie toch vaak wel afwijkt van de daadwerkelijke voorraad in de fysieke winkel, dus ik was benieuwd of dat ook echt zo is :)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:59
Ik heb nog een aantal weken geduld, Zal ook wel moeten aangezien de iPhone 17 overal uitverkocht is.
Ik had een preorder staan bij Amac vanwege de moeglijkheid tot afhalen en tot donderdagavond was het op de website nog steeds dat het de volgende dag leveren was. Het blijft echter oorverdovend stil in de mailbox daar dus heb ik mijn preorder gecanceled. De kans dat ik vandaag alsnog een mail zou krijgen dat ik de iPhone af zou kunnen halen is zo goed alsuitgesloten. Thuis laten bezorgen is geen optie voor mij vanwege de drukte op het werk en ik dus niet vrij kan zijn. En omdat ik in de buitendienst zit is afleveren op het werk ook geen optie.
Ik doe het nog wel even met mijn iPhone 12 die ik destijds gekocht heb nadat ie gewoon overal op voorraad was.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:39
GeorgeMichael schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:39:
[...]

Misschien is dit wat. Belsimpel lijkt voorraad te hebben als ik even snel kijk:

https://www.belsimpel.nl/...oestelservice-4150-2-jaar
Bedankt voor deze tip. Hierdoor heb ik nu m’n telefoon binnen!!! :)

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10:00
Vandaag wordt mijn nieuwe iPhone PM silver bezorgd. Verlenging Vodafone. Is gisteren niet gelukt. Maar komt in ieder geval vandaag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Micheeels
kuberoal schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 09:56:
[...]

Op de online Apple Store het model wat ik graag wil gecheckt of deze voorradig was, en eventueel vergelijkbare modellen. Ik zie bijvoorbeeld wel de Deep Blue versie op voorraad, maar de Silver niet. Ik las eerder ergens in dit topic dat de informatie toch vaak wel afwijkt van de daadwerkelijke voorraad in de fysieke winkel, dus ik was benieuwd of dat ook echt zo is :)
Zo doe ik het ook. Vaak ‘s ochtends tussen 6-7 uur komt er wat voorraad die je vervolgens kan reserveren. Ik zou de gok niet wagen om erheen te rijden als er volgens de store geen voorraad is…
Volgens mij krijgt de Apple Store wel heel regelmatig wat toestellen binnen, bijna dagelijks? Waar providers vaak 1 moment in de week lijken te hebben en als je daar niet bij zit ben je zo weer een week verder…

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:59
Bij Belsimpel hebben ze alleen voorraad als je een abonnement van Odido wilt hebben. Hun website is erg verwarrend, omdat ze een overzicht van zogenaamd losse toestellen hebben waar nog diverse modellen op voorraad staan. Maar dat klopt dus niet want de toestellen zijn niet los verkrijgbaar, enkel met een abonnement. Wil je een echt los toestel dan moet je minimaal twee weken wachten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:23
Mijn IPhone Air wordt straks als goed is bezorgd. Ben heel benieuwd naar dit toestel. Ik denk dat ik een clean install doe. Gaat een eSim installeren makkelijk? Kan ik die alvast aanvragen nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon
  • Nu online

Cordon

Lievelings jankert

elaho schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 10:19:
Mijn IPhone Air wordt straks als goed is bezorgd. Ben heel benieuwd naar dit toestel. Ik denk dat ik een clean install doe. Gaat een eSim installeren makkelijk? Kan ik die alvast aanvragen nu?
Als je nog geen esim hebt, dan zou ik wachten tot de air binnen is. anders moet je weer moeite doen met overzetten.

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:14
Lekker Ventje schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 09:56:
Ik heb nog een aantal weken geduld, Zal ook wel moeten aangezien de iPhone 17 overal uitverkocht is.
Ik had een preorder staan bij Amac vanwege de moeglijkheid tot afhalen en tot donderdagavond was het op de website nog steeds dat het de volgende dag leveren was. Het blijft echter oorverdovend stil in de mailbox daar dus heb ik mijn preorder gecanceled. De kans dat ik vandaag alsnog een mail zou krijgen dat ik de iPhone af zou kunnen halen is zo goed alsuitgesloten. Thuis laten bezorgen is geen optie voor mij vanwege de drukte op het werk en ik dus niet vrij kan zijn. En omdat ik in de buitendienst zit is afleveren op het werk ook geen optie.
Ik doe het nog wel even met mijn iPhone 12 die ik destijds gekocht heb nadat ie gewoon overal op voorraad was.
Ik heb niet de indruk dat iPhone 17 overall is uitverkocht. Via MM is het met bijna alle abonnementen te verkrijgen. Als je geen abonnement nodig hebt, dan kan je een maand abonnement nemen en gelijk opzeggen. Meestal is dat ook goedkoper dan los.

• Micheeels
Weet iemand of ze bij de Apple Store een iPhone vasthouden na de inchecktijd? Stel er komt er vandaag 1 beschikbaar en ik koop die, kan ik die dan ook over een paar dagen ophalen? Ik ben dinsdag pas terug in Nederland.

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:47
Cordon schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 10:21:
[...]

Als je nog geen esim hebt, dan zou ik wachten tot de air binnen is. anders moet je weer moeite doen met overzetten.
De eSIM overzetten gaat automatisch bij het overzetten van je oude naar je nieuwe iPhone.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

Micheeels schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 11:37:
Weet iemand of ze bij de Apple Store een iPhone vasthouden na de inchecktijd? Stel er komt er vandaag 1 beschikbaar en ik koop die, kan ik die dan ook over een paar dagen ophalen? Ik ben dinsdag pas terug in Nederland.
Ze houden ‘m zeven dagen vast zodra je het afhaalbericht krijgt.

• Cordon
  • Nu online

Cordon

Lievelings jankert

La1974 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 11:38:
[...]

De eSIM overzetten gaat automatisch bij het overzetten van je oude naar je nieuwe iPhone.
Beetje nutteloos om er nu al 1 te installeren als je een uur of 2 later gaat overzetten. :P

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
In Belgie dikke miserie met die e-sim, heel wat mensen nimmer bereikbaar.
Pagina: 1 ... 45 46 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.