Beide van Odido zijn ook geleverd door PostNL! Tot de volgende keer 😎
Ik nog steedsTHE_BASE schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:08:
[...]
Dat had ik ook altijd, maar sinds de Air niet meer. Sorry #teamblack!
/f/image/Y9DxcNPSBz9a4jIS9mWlLIYf.png?f=fotoalbum_large)
#teamblackfornownot4life
Ja echt duidelijk hoorbaar? Maar nog wel strakke bass dan?AMDLegion schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:05:
Poah die Airpods Pro zijn wel echt een verbetering TOV de 2, eindelijk lekkere lage tonen
there's no place like cloudbase
Net bij Apple store Haarlem geweest: Genoeg voorraad in blauw en zilver pro max. NIET de 256gb, die is snel weg vertelde de verkoper.
En toch willen ze wel graag dat je bij ze besteld, gezien de kortingen war ze mee gooien.Toppe schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:09:
[...]
Het is bij de providers elk jaar het zelfde…
Ik denk ook wel dat ze het deels incalculeren dat een hoop mensen ze ook weer annuleren. :-)
Mooi ding toch wel!refused81 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:28:
Geleverd door de beste PostNL bezorger, de PostNL 3 cijfer code was niet naar me gestuurd per mail en ook niet in de app.
Op basis van vertrouwen toch pakketje overhandigd gekregen 😇
[Afbeelding]
Maar je had wel een track and trace voor vandaag levering?refused81 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:28:
Geleverd door de beste PostNL bezorger, de PostNL 3 cijfer code was niet naar me gestuurd per mail en ook niet in de app.
Op basis van vertrouwen toch pakketje overhandigd gekregen 😇
[Afbeelding]
Ach, die 100 euro zit gewoon in de abonnementskosten overall. Dat kunnen ze prima lijden om weer iemand een jaar vast te binden aan ze.antonyv schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:33:
[...]
En toch willen ze wel graag dat je bij ze besteld, gezien de kortingen war ze mee gooien.
Ik denk ook wel dat ze het deels incalculeren dat een hoop mensen ze ook weer annuleren. :-)
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Jazeker… maar niet de lever coderenegrunn schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:34:
[...]
Maar je had wel een track and trace voor vandaag levering?
Ik heb de bestelling maar eens gecancelled bij Amac, jezus wat een ballen tent kreeg net een mail dat het nog 4 tot 6 weken gaat duren heb hem daar om 14:08 besteld. Haha wat een aanfluiting. Morgen kan ik hem ophalen bij Apple, wel spannend afwachten tot de besteldpagina zegt klaar voor ophalen.
UPS is hier nog niet geweest, tijdvak 9.45-13.45. Nu kan het twee kanten op, of hij komt zometeen als ik de oudste uit school haal of hij weet het adres niet te vinden. Dat laatste is al vaker gebeurd bij UPS namelijk
Ik had exact hetzelfde tijdvak, dus dacht ik vandaag maar thuiswerken, nu:R_Donselaar schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:39:
UPS is hier nog niet geweest, tijdvak 9.45-13.45. Nu kan het twee kanten op, of hij komt zometeen als ik de oudste uit school haal of hij weet het adres niet te vinden. Dat laatste is al vaker gebeurd bij UPS namelijk
:strip_exif()/f/image/laiHJOoHArAd8w9k3Y8l1Lye.jpg?f=fotoalbum_large)
overzetten via telefoons naast elkaar was binnen 15 gedaan voor ongeveer 79GB aan data, esim overzetten ging ook geruisloos op de IiPhone Airkrizzziz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:42:
12 september mijn iPhone besteld en vandaag binnen. Fantastisch toestel qua vorm en gewicht.
Hier wordt ik iets minder enthousiast van, ben vast niet de enige….[Afbeelding]
Ik heb morgen (zaterdag) als ophaaldatum gekozen aangezien ik vandaag nog in Vancouver zit. Morgen rijden we vanuit Vancouver naar Seattle en dan rijdt ik daar naar de Apple Store om m’n bestelling op te pikken.
Maar we gaan vandaag in Vancouver even de Apple Store binnen om alvast te kijken.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier inmiddels de iPhone 17 binnen... en volgens mij heb ik een primeur. Ik heb iets ontdekt wat ik nog nergens voorbij heb zien komen...
[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 19-09-2025 13:46 ]
Je hebt niet toevallig tijd om naar Oregon door te rijden? Scheelt weer taxRivanov schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:44:
[...]
Ik heb morgen (zaterdag) als ophaaldatum gekozen aangezien ik vandaag nog in Vancouver zit. Morgen rijden we vanuit Vancouver naar Seattle en dan rijdt ik daar naar de Apple Store om m’n bestelling op te pikken.
Maar we gaan vandaag in Vancouver even de Apple Store binnen om alvast te kijken.
M’n backup order is wel al binnen.
Had m’n zus de 17 Pro ook laten bestellen voor mij, mocht m’n pre-order hier kn de USA alsnog niet lukken.
Dus heb linksom of rechtsom de 17 Pro Cosmic Orange.
Maar hoop dat ik ‘m morgen gewoon kan oppikken hier en de NL bestelling retour kan.
Had m’n zus de 17 Pro ook laten bestellen voor mij, mocht m’n pre-order hier kn de USA alsnog niet lukken.
Dus heb linksom of rechtsom de 17 Pro Cosmic Orange.
Maar hoop dat ik ‘m morgen gewoon kan oppikken hier en de NL bestelling retour kan.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee, bij geen enkele vestinging van Amac is er voorraad. Net gekeken, wil ze eerst zien iPhone 17 Pro Max, Apple Watch 11, AirPods Pro 3.Positiev schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 08:52:
[...]
Dan zouden ze ‘m toch op voorraad moeten hebben als niemand daar besteld🤣
Met deze 15pm nergens last van gehad, op een flutbatterij na…
Voor degene die besteld hebben succes. Lees hoe het verloopt
Haha nee helaas. Morgenvroeg rijden we vanuit Vancouver eerst naar Boeing in Everett voor de factory tour (14:00) Daarna door naar Apple Store (17:00).R_Donselaar schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:46:
[...]
Je hebt niet toevallig tijd om naar Oregon door te rijden? Scheelt weer tax
Vliegen zondag terug.
Het logo is veranderd in een peer?Uniciteit schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:46:
Hier inmiddels de iPhone 17 binnen... en volgens mij heb ik een primeur. Ik heb iets ontdekt wat ik nog nergens voorbij heb zien komen...
Het modelnummer staat nu, op z'n kop, gegraveerd in de USB-C poort
Maar ik zie net dat het al eerder was, dus helaas toch geen primeur
Klopt, om nog maar te zwijgen van de kwaliteit van Belkin.Grobbelboy schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:47:
[Afbeelding]
Daar is ie dan hoor![]()
Wat is dat aanbrengproces van de Belkin screenprotector ongelooflijk ruk trouwens. Echt minutenlang bezig geweest om de belletjes volledig kwijt te raken.
Had gekeken naar bijvoorbeeld ESR. Die hebben een mooi systeem, maar die hebben andere merken ook.
Nee. En ondertussen ligt de iPhone van @RiccardoNL al uren te wachten op unboxing. Gelukkig wachten we even op elkaar met unboxen. Ik moet toch zijn screen protector plakken. De laatste keer dat hij het zelf deed, werd het een Apple Care incident.

Hoeveel GB ben je aan het overzetten? (Ik probeer even in te schatten of ik straks de Quickstart gebruik of iCloud, omdat ik met iCloud toegang tot een specifieke authenticator kan houden.)krizzziz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:42:
12 september mijn iPhone besteld en vandaag binnen. Fantastisch toestel qua vorm en gewicht.
Ik zag dit op het KPN Forum voorbij komen, gok dat het is als je nu ongeveer besteld maar 100% zeker weet ik het niet.
:strip_exif()/f/image/mqmpnOhCBEGgpLGMyGQ6hV4Z.png?f=user_large)
Goed om te zien dat zoveel Tweakers hier hun bestelling al binnen hebben. De mijne komt zo ook met PostNL als het goed is. (KPN, iPhone 17 Pro 256GB Deep Blue)
Toevallig nog iemand die een case bij Mous heeft besteld? Beetje vreemd dat het via de UK naar Nederland moet komen...?
/f/image/9M4aM6fnV3AChjpNRfnDAek9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FCnN4bXUVbMnEpuvhre4IlpW.png?f=fotoalbum_large)
Maar als dit te off-topic wordt beschouwd dan haal ik het wel weg.
Had iig graag ook al die case gehad vandaag, maargoed, komt vast binnenkort wel aan.
Toevallig nog iemand die een case bij Mous heeft besteld? Beetje vreemd dat het via de UK naar Nederland moet komen...?
/f/image/9M4aM6fnV3AChjpNRfnDAek9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FCnN4bXUVbMnEpuvhre4IlpW.png?f=fotoalbum_large)
Maar als dit te off-topic wordt beschouwd dan haal ik het wel weg.
Had iig graag ook al die case gehad vandaag, maargoed, komt vast binnenkort wel aan.
Spigen for life. Beste screenprotectors IMO en aanbrengen is echt fluitje van een cent.renegrunn schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:51:
[...]
Klopt, om nog maar te zwijgen van de kwaliteit van Belkin.
Had gekeken naar bijvoorbeeld ESR. Die hebben een mooi systeem, maar die hebben andere merken ook.
Kun je bij de Apple store zo'n toestel gewoon oppikken vanmiddag?
Als er voorraad isPLAE schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:07:
Kun je bij de Apple store zo'n toestel gewoon oppikken vanmiddag?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
@Dennisweb hij komt naar je toe!
Hoe? Bij mij gaf hij 5 uur aan. Uiteindelijk maar via de iCloud gedaan.. en zit nu al een eeuwigheid op whatsapp te wachten.edebee schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:44:
[...]
overzetten via telefoons naast elkaar was binnen 15 gedaan voor ongeveer 79GB aan data, esim overzetten ging ook geruisloos op de IiPhone Air
En ja hoor. Van tussen 9 en 14 naar "End of Day"......
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Yep! Douche staat nu aan voor de protector 😬
Pas maar op die staat straks ineens voor de deur.Tylen schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:13:
En ja hoor. Van tussen 9 en 14 naar "End of Day"......
Postnl is net geweest hier! Was ook ietsje later maar hij had wel veel pakketjes waar een code voor nodig was bij levering lol
Zou niet nodig moeten zijn. Gewoon de sticker er pas aftrekken als je met de screen protector klaar staat. Ik heb zo'n box van WSKEN, die gewoon de screen protector boven de sticker hangt. Dus sticker eraf, screen protector erop. Gaat al jaren goed.Toppe schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:14:
[...]
Yep! Douche staat nu aan voor de protector 😬
Ach vorige keer werd hij totaal ergens anders geleverd. Hahahahaha. Toen had ik hem uiteindelijk rond 14:45glydoscoop schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:14:
[...]
Pas maar op die staat straks ineens voor de deur.
Postnl is net geweest hier! Was ook ietsje later maar hij had wel veel pakketjes waar een code voor nodig was bij levering lol
De UPS bezorger die net mijn watch kwam brengen was erg verrast dat het een watch was en geen phone, want "hij had nog wel 40 iPhones achterin liggen"
Ik "moest" de doos openmaken om mijn gelijk te halen
. Toen ging die gauw verder met zijn route.
Nu wachten of DHL zich aan zijn 10-15 window houdt.
Ik "moest" de doos openmaken om mijn gelijk te halen
[ Voor 9% gewijzigd door Mar.tin op 19-09-2025 14:16 ]
Ja hey hallo, en ik maar wachten op de UPS manMar.tin schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:16:
De UPS bezorger die net mijn watch kwam brengen was erg verrast dat het een watch was en geen phone, want "hij had nog wel 40 iPhones achterin liggen"
Ik "moest" de doos openmaken om mijn gelijk te halen. Toen ging die gauw verder met zijn route.
Heb ik ook. Ik had gisteren van amazon nog snel een extra charger gekocht, die komt tussen 17:30-21:30. Misschien dat ze het dan samen gaan leveren (wat gek is want express is anders).AchtungYall schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:16:
[Afbeelding]
Dat "Planning wordt gemaakt" bevalt mij niks, dit duurt laaaaang
Was net in Oberhausen.
Daar was het best druk.
Aparte rij voor mensen die ter plekke nog moesten bestellen, en dan in de middag een tijdslot hebben en een rij van orders die al besteld zijn.
Echt een enorme hoeveelheid voorraad leek het wel als ik zag wat er allemaal van achter gehaald werd.
Om 12:30 konden mensen nog steeds de meeste modellen reserveren en ophalen.
Daar was het best druk.
Aparte rij voor mensen die ter plekke nog moesten bestellen, en dan in de middag een tijdslot hebben en een rij van orders die al besteld zijn.
Echt een enorme hoeveelheid voorraad leek het wel als ik zag wat er allemaal van achter gehaald werd.
Om 12:30 konden mensen nog steeds de meeste modellen reserveren en ophalen.
Toch net via mediamarkt besteld met Vodafone als het goed is as woensdag binnen, ben benieuwd pro max 512 CO. Hadden sowieso van dit model geen "losse' voorraad binnen gekregen.
Apple verstuurt met DHL Express (en UPS), dat =/= DHL Parcel.AchtungYall schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:16:
[Afbeelding]
Dat "Planning wordt gemaakt" bevalt mij niks, dit duurt laaaaang
Ze praten onder water al beter met elkaar dan een paar jaar geleden, maar een leverwindow ga je niet krijgen in de "DHL" app of via de DHL Parcel website.
Zelfs met DHL Express laten ze precies hetzelfde zien. Hij is onderweg…….🚐💨…………..📦………🏢Mar.tin schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:22:
[...]
Apple verstuurt met DHL Express, dat =/= DHL Parcel. Ze praten al beter met elkaar dan een paar jaar geleden, maar een leverwindow ga je niet krijgen in de "DHL" app of via de DHL Parcel website..
Hopelijk is die niet eruit gevallen 😂
Geinig dat de beste iphone nog wel direct leverbaar isJochem1995 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:57:
Ik zag dit op het KPN Forum voorbij komen, gok dat het is als je nu ongeveer besteld maar 100% zeker weet ik het niet.
[Afbeelding]
Ik ben erg blij voor jullie allemaal.
Maak er een toffe ervaring van en geniet er vooral van.
Ik wacht nog wel tot 24 oktober. Binnen de eerste 3 minuten bevestiging van bestelling ontvangen via Telenet op vorige week vrijdag.
Het is omdat ik met een aftandse iPhone 8 met kapotte moederbord (overal verticale strepen en de rechterregio van toetsenbord is kapot waardoor ik het toetsenbord naar "links" verplaats) verdersukkel.
Zo blij voor jullie, oprecht!
EDIT: Gelukkig is mijn Decoded lederen hoesje normaal gezien intussen wel reeds geleverd
Maak er een toffe ervaring van en geniet er vooral van.
Ik wacht nog wel tot 24 oktober. Binnen de eerste 3 minuten bevestiging van bestelling ontvangen via Telenet op vorige week vrijdag.
Het is omdat ik met een aftandse iPhone 8 met kapotte moederbord (overal verticale strepen en de rechterregio van toetsenbord is kapot waardoor ik het toetsenbord naar "links" verplaats) verdersukkel.
Zo blij voor jullie, oprecht!
EDIT: Gelukkig is mijn Decoded lederen hoesje normaal gezien intussen wel reeds geleverd
[ Voor 9% gewijzigd door Dorryflorry op 19-09-2025 14:49 ]
Hoe lang kan het duren voordat je pakketje in de PostNL app staat? Is vanochtend meegegeven aan de bezorger. Ik reken op bezorging begin volgende week. ☺️
[ Voor 18% gewijzigd door elaho op 19-09-2025 14:28 ]
DAARISSSIEEEE
Aaah dat geeft hoop!Mar.tin schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:22:
[...]
Apple verstuurt met DHL Express (en UPS), dat =/= DHL Parcel.
Ze praten onder water al beter met elkaar dan een paar jaar geleden, maar een leverwindow ga je niet krijgen in de "DHL" app of via de DHL Parcel website..
Heb ‘m hier ook net opgehaald bij de Odido winkel, was weer goed gegaan zoals altijd!
Nu helaas eerst boodschappen doen met de vrouw des huizes.
Nu helaas eerst boodschappen doen met de vrouw des huizes.
[ Voor 8% gewijzigd door DonRoger op 19-09-2025 14:48 ]
Dan valt de schade van 'end of day' toch nog mee
50 gig ongeveer.rvone schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:53:
[...]
Hoeveel GB ben je aan het overzetten? (Ik probeer even in te schatten of ik straks de Quickstart gebruik of iCloud, omdat ik met iCloud toegang tot een specifieke authenticator kan houden.)
10 minuten nadat ik de foto nam en de tijd op het scherm was opgelopen tot 17 uur. Ging het opeens heel snel en had ik binnen 15 min een iphone die overgezet was.
ehhhh..HOI
Bericht van DHL dat die bij het afhaalpunt ligt. Nog even een uurtje doorbijten en dan kijken hoe de blauw er in het echt uitziet
Woehoehoe, mijn Apple Store levering via DHL is er
Zonet bevestiging gekregen van Telenet dat ze mijn Iphone 17 pro 265gb blue morgen gaan leveren. Had om 14.05 mijn bestelling afgerond. Dagje extra wachten voor €130 korting vind ik prima!
Kan je niet pc of mac een versleutelde backup maken en via de backup overzetten op je nieuw toestel.rvone schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:53:
[...]
Hoeveel GB ben je aan het overzetten? (Ik probeer even in te schatten of ik straks de Quickstart gebruik of iCloud, omdat ik met iCloud toegang tot een specifieke authenticator kan houden.)
Gaat sneller en de meeste logins en paswoorden werken gewoon. Mits je een versleutelde backup gemaakt hebt.
De Spigen Glastr ezfit gebruik ik nu een paar jaar. Aanbrengen daarvan vind ik echt een eitje.Grobbelboy schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:47:
[Afbeelding]
Daar is ie dan hoor![]()
Wat is dat aanbrengproces van de Belkin screenprotector ongelooflijk ruk trouwens. Echt minutenlang bezig geweest om de belletjes volledig kwijt te raken.
De iPhone 17 Pro van mij zojuist met UPS geretourneerd 
Dat oranje is echt té oranje. Aangezien ik mijn telefoon primair zonder hoesje wil gebruiken ga ik me daar aan storen. Maar ja, wat nu? Ik wilde de Pro vanwege de drie camera’s en ProRAW. Echter, donkerblauw is krasgevoelig (zie Reddit) en zilver vind ik niet mooi. De Air is prachtig, maar ondersteunt geen ProRAW.
Aargh!
Dat oranje is echt té oranje. Aangezien ik mijn telefoon primair zonder hoesje wil gebruiken ga ik me daar aan storen. Maar ja, wat nu? Ik wilde de Pro vanwege de drie camera’s en ProRAW. Echter, donkerblauw is krasgevoelig (zie Reddit) en zilver vind ik niet mooi. De Air is prachtig, maar ondersteunt geen ProRAW.
Aargh!
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Doe eens een linkje?Mog schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:02:
Echter, donkerblauw is krasgevoelig (zie Reddit)...
Mijn boefje is liev!
https://www.gamma.nl/asso...ng/verf/lak/spuitbus-verfMog schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:02:
Aargh!
Ze zijn allemaal krasgevoelig toch.Mog schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:02:
Aargh!
Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Voorbeeld 3
Voorbeeld 4
Het wilt natuurlijk niet zeggen dat de donkerblauwe sneller krast, maar je ziet het sneller.
@Mog het is natuurlijk wel enorm kansloos als de glazen achterkant nu ook al krast... Dat is op mijn zwarte 15Pro ook niet gebeurd. Dan is Apple echt verkeerd bezig...!!
edit:
Verder wel echt obvious dat dit geen normaal gebruik krassen zijn...
Verder wel echt obvious dat dit geen normaal gebruik krassen zijn...
[ Voor 21% gewijzigd door JB op 19-09-2025 15:10 ]
Mijn boefje is liev!
Ben ook over. Ga van de 15pm naar de 17 pro. Wil toch een handzamer formaat, max formaat beetje beu.
Gisteren avond rond 22.30 via mobiel.nl verlengd met kpn, levering vanavond tussen 17.30-21.30
Oja morgen hoesje en screenprotector binnen.
Gisteren avond rond 22.30 via mobiel.nl verlengd met kpn, levering vanavond tussen 17.30-21.30
Oja morgen hoesje en screenprotector binnen.
Ik vind het ook raar. Want het is toch Ceramic Shield 2? 3x meer bestand tegen krassen?JB schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:09:
@Mog het is natuurlijk wel enorm kansloos als de glazen achterkant nu ook al krast... Dat is op mijn zwarte 15Pro ook niet gebeurd. Dan is Apple echt verkeerd bezig...!!
Wat zit er aan de achterkant van de 17 en Air dan? En waarom krassen die niet?Mog schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:10:
[...]
Ik vind het ook raar. Want het is toch Ceramic Shield 2? 3x meer bestand tegen krassen?
Mijn boefje is liev!
Ik heb hier ook last van. Heb je dit al opgelost? Mijn WiFi en netwerk hebben vol bereik en iPhone ligt aan de lader.
krizzziz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:42:
Nou, uit de doos en overze...... o nee updaten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het zal best meevallen herenMog schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:10:
[...]
Ik vind het ook raar. Want het is toch Ceramic Shield 2? 3x meer bestand tegen krassen?
Misschien is de blauwe unit gewoon meer 'misbruikt'
De pro (max) kan iig goed tegen een stootje
Ik was net bij Amac en daar waren de Pro's al licht beschadigd. Ze waren gisterenavond na sluitingstijd opgehangen. Dat glas beschadigd snel. Ze vertelden overigens dat de Air beter loopt daar.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ik gebruik ‘m gewoon met hoesje. Na een week met de Pixel ben ik echt wel weer blij met de iPhone. Soms is het goed dat je weer even weet wat je hebt. 
Nu de iCloud backup teruggezet is, is het even wachten tot de apps gedownload zijn en de data weer teruggezet is. Is de eerste keer dat ik een iCloud backup gebruik. Ben er wel heel tevreden over. Het is die 36 euro per jaar wel waard.
Nu de iCloud backup teruggezet is, is het even wachten tot de apps gedownload zijn en de data weer teruggezet is. Is de eerste keer dat ik een iCloud backup gebruik. Ben er wel heel tevreden over. Het is die 36 euro per jaar wel waard.
Zal wel zien wat het brengt qua krassen, ik ga daar niet panisch over zijn. Ook op de oudere modellen iPhone's zie je in de winkel vaak krassen zitten, met name rond de laadpoort (die worden natuurlijk constant in en uit een houder gehaald); maar we zullen het meemaken.
Net nog even een lavendel iPhone 17 besteld voor de home-CEO hier; verwachte levering half oktober. Heeft geen haast en wie weet gaat het alsnog wat sneller.
Net nog even een lavendel iPhone 17 besteld voor de home-CEO hier; verwachte levering half oktober. Heeft geen haast en wie weet gaat het alsnog wat sneller.
Bij de Apple Store was de zwarte air was de achterkant ook al vol met krassen en dat om 10:00 uurTHE_BASE schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:24:
Ik was net bij Amac en daar waren de Pro's al licht beschadigd. Ze waren gisterenavond na sluitingstijd opgehangen. Dat glas beschadigd snel. Ze vertelden overigens dat de Air beter loopt daar.
Ik zou iedereen toch willen aanraden om de iCloud backup terug te zetten ipv rechtstreeks van de oude iPhone. Jeetje wat duurt dit lang hahaha
Wat dom bij mediamarkt, dat ze in de winkel blijkbaar geen losse toestellen verkopen, maar alleen abonnementen en de abonnement deals zijn helemaal geen goede deals. Online een los toestel bestellen zou wel morgen kunnen leveren, maar ik geloof er eigenlijk niet zoveel van, en ik wil liever gewoon veilig ophalen in de winkel.
Eigenlijk red ik het niet om dit weekend naar Amsterdam af te reizen voor de Apple store.
Eigenlijk red ik het niet om dit weekend naar Amsterdam af te reizen voor de Apple store.
Verbaasd me niet ook. Wordt het meeste over gesproken, en is ook de iPhone die echt een upgrade rechtvaardigd voor de meeste mensen. Van de 15/16 naar de 17 (welke versie je ook kiest) is weer een incrementale upgrade zoals bij elke smartphone-vendor. Maar de 17 air voelt voor mensen voor iets dat echt nieuw of anders is.THE_BASE schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:24:
Ze vertelden overigens dat de Air beter loopt daar.
Waar staat dat MM morgen losse toestellen kan leveren? Of is dat gemeld door een medewerker?MevrouwDeKat schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:56:
Wat dom bij mediamarkt, dat ze in de winkel blijkbaar geen losse toestellen verkopen, maar alleen abonnementen en de abonnement deals zijn helemaal geen goede deals. Online een los toestel bestellen zou wel morgen kunnen leveren, maar ik geloof er eigenlijk niet zoveel van, en ik wil liever gewoon veilig ophalen in de winkel.
tsssssst....had je wel kunnen van te voren kunnen zien/bedenken.Mog schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:02:
Aargh!
Op de website "vandaag voor 23:59 besteld, morgen in huis"mister9 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:00:
[...]
Waar staat dat MM morgen losse toestellen kan leveren? Of is dat gemeld door een medewerker?
Oh, ik wilde een screenshot maken, als extra bestaan en nu staat "NIET LEVERBAAR".
Op zich ook niet gek dat de 17 Pro beter bestand is tegen valschade want het is een unibody alu tov 16 Pro met grotere delen glas plaat.BigF25 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:13:
[...]
Het zal best meevallen heren
Misschien is de blauwe unit gewoon meer 'misbruikt'
De pro (max) kan iig goed tegen een stootje
[YouTube: iPhone 17 Pro Drop Test! Is Aluminum BETTER?]
Laat in de nacht besteld via Vodafone, de 'dag na' de pre-orderdag. En vandaag is mijn 17 pro geleverd. Top!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Even lekker dutje tussendoor doenAchtungYall schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 15:48:
Ik zou iedereen toch willen aanraden om de iCloud backup terug te zetten ipv rechtstreeks van de oude iPhone. Jeetje wat duurt dit lang hahaha
Welk model, kleur, capaciteit?hmr schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 16:08:
Laat in de nacht besteld via Vodafone, de 'dag na' de pre-orderdag. En vandaag is mijn 17 pro geleverd. Top!
leoaq.fm // Jeune Loop
Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.