Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 00:07
AMDLegion schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:18:
[...]

Gewicht en feel van het toestel. En de nadelen van beperkte thermals zijn niet van toepassing op zakelijk gebruik, mailen en appen.
Ja oke, op die manier, check! Zou dan zelf eerder voor de normale 17 gaan, maar dat is persoonlijk.
Al met al, mooie toestellen. Ik heb net mijn oranje in ontvangst genomen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xY_y6bLW_kd39WV50BTiibYSVeo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lMmmwxZSf3AbtBqtqwWSPLPl.jpg?f=fotoalbum_large

Overvallen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:04
Daveschipper schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:25:
Nou vanochtend toch maar besteld bij Apple en morgen op halen in Amsterdam een zilvere 17 pro max 265gb :) De status staat nu op wordt verwerkt, iemand ervaring met of het dan zeker is dat hij morgen ook klaarligt op het ophaal tijdstip?
Dan kan ik eindelijk mijn order bij Amac cancellen, durf dat nog niet totdat ik bevestiging heb van Apple hahaha :)
Ja hij zal er morgen gewoon zijn. Vrijwel gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 16:59

mv1

Daveschipper schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:25:
Nou vanochtend toch maar besteld bij Apple en morgen op halen in Amsterdam een zilvere 17 pro max 265gb :) De status staat nu op wordt verwerkt, iemand ervaring met of het dan zeker is dat hij morgen ook klaarligt op het ophaal tijdstip?
Dan kan ik eindelijk mijn order bij Amac cancellen, durf dat nog niet totdat ik bevestiging heb van Apple hahaha :)
Ja ligt klaar op het afgesproken tijdstip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:22

JSchut

.....

JB schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:25:
[...]

Want? Je 06 nummer staat hier los van.
Omdat ik niet een weekend met een ander nummer wil lopen. Of begrijp ik het niet goed?

Mijn huidige nummer kan ik pas maandag gebruiken dan toch?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 22:41
AMDLegion schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:23:
[...]

Ik weet gewoon niet of dit een grap is :P Ik ken mensen die inderdaad op hun hoesje wachten totdat ze de telefoon openen. Maar je gaat toch niet langer dan 2 dagen wachten? Dan koop je toch even een ander hoesje op Amazon
Zo'n haast heb ik niet. Apple Pay en WhatsApp op de 13 Pro werken nog prima :+.
cracking cloud schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:24:
[...]

Ook niet ff een sneak peak van de kleur?
Misschien dat wel. Kijken hoe-ie in het echt is, is het overwegen nog wel waard. :P
36jan36 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:24:
[...]

Zonder abonnement? Ik bestelde vrijdag en krijg voorlopig nog niks🤔
Verlenging bij mijn huidige aanbieder (KPN icm glasvezel thuis waar ik veel te lang klant ben).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AMDLegion
Lynix schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:25:
[...]

Ja oke, op die manier, check! Zou dan zelf eerder voor de normale 17 gaan, maar dat is persoonlijk.
Al met al, mooie toestellen. Ik heb net mijn oranje in ontvangst genomen!
Basis iphone 17 is sowieso de slimste keuze van dit jaar. Je krijgt alles wat je nodig hebt voor de meest scherpe prijs. Maar ja... niet zo spannend hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22:29
AMDLegion schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:26:
[...]

Basis iphone 17 is sowieso de slimste keuze van dit jaar. Je krijgt alles wat je nodig hebt voor de meest scherpe prijs. Maar ja... niet zo spannend hehe
Hangt vooral van je interesses af ook, ik heb bv graag wat zoom extra en ik weet wel er nog ander toestellen zijn die nog betere zoom hebben maar beetje extra zoom kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:06

Cordon

Lievelings jankert

Toppe schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:12:
[...]

En volgend jaar zien we je weer
Nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Reetkeverke schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:28:
[...]

Hangt vooral van je interesses af ook, ik heb bv graag wat zoom extra en ik weet wel er nog ander toestellen zijn die nog betere zoom hebben maar beetje extra zoom kan nooit kwaad.
Dan de Pro uiteraard :)

[ Voor 8% gewijzigd door AMDLegion op 19-09-2025 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:30
Jeetje, iPhone moet nog steeds gesorteerd worden bij DHL Express. Ik denk dat ze gewoon geen scan gemaakt hebben. Heb dit al eens eerder gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:17

JB

Cédric roelt!

JSchut schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:26:
[...]

Omdat ik niet een weekend met een ander nummer wil lopen. Of begrijp ik het niet goed?

Mijn huidige nummer kan ik pas maandag gebruiken dan toch?
Je huidige nummer werkt toch ook gewoon in de nieuwe iPhone?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

JB schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:30:
[...]

Je huidige nummer werkt toch ook gewoon in de nieuwe iPhone?
In mijn oude zit een esim. En nu krijg ik een sim. Moet ik dan die esim nog overzetten? Of kan dat niet als je overstapt?

Edit: Nvm dat kan dus wel.

Toch maar aan de slag dan haha

[ Voor 9% gewijzigd door JSchut op 19-09-2025 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JSchut schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:31:
[...]

In mijn oude zit een esim. En nu krijg ik een sim. Moet ik dan die esim nog overzetten? Of kan dat niet als je overstapt?
Ook dat gaat naadloos. Pleur je die na overzetten nummer straks gewoon uit je iPhone.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:03
AMDLegion schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:25:
[...]

De nieuwe Pro's krassen heel snel, met name de blauwe ( zie reddit )
Net elke keer als ik denk “misschien dit keer zonder hoesje proberen” zie ik dit soort berichten. En natuurlijk heb ik een blauwe besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:35

The Legend

*Plop*

Toppe schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:19:
[...]

Kan zijn dat een bus stuk is, chauffeur ziek of wat dan ook. Gebeurt hier ook wel eens, dan gaan ze gewoon met de avond levering mee
Bezorgtijd is direct al aangepast naar morgenmiddag helaas. Kan KPN dus ook niks aan doen. De Apple Store is voor mij twee uur enkele reis, dus dat is geen optie. En pre-orderen bij KPN scheelt me voor de iPhone en de AWU3 samen een dikke 400 euro t.o.v. nu kopen in de winkel bij de MM/CB. Dat is me de kans op deze frustratie toch wel waard. Alle Apple-verzendingen had dit ook kunnen overkomen (DHL is ook niet betrouwbaar). Maar balen is het stiekem toch wel ;(

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:08
Dennisweb schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:30:
Jeetje, iPhone moet nog steeds gesorteerd worden bij DHL Express. Ik denk dat ze gewoon geen scan gemaakt hebben. Heb dit al eens eerder gehad.
Verstuurd!

Onderweg!

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

JB schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:32:
[...]

Ook dat gaat naadloos. Pleur je die na overzetten nummer straks gewoon uit je iPhone.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:43
Odido Kalverstraat (Amsterdam) anyone?
Ik heb stipt om 14:00 uur besteld op de 12e en om 14:09 uur een bevestiging ontvangen.

Tot op heden verder niets meer gehoord.
Ook niet over een eventuele latere levering zoals sommigen.

Ik begin een beetje spijt te krijgen dat ik voor ophalen in een winkel heb gekozen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
mister9 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:32:
[...]

Net elke keer als ik denk “misschien dit keer zonder hoesje proberen” zie ik dit soort berichten. En natuurlijk heb ik een blauwe besteld.
Haha ja jammer wel. De zilvere zie je het t minste want de onderlaag is zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
The Legend schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:33:
[...]

Bezorgtijd is direct al aangepast naar morgenmiddag helaas. Kan KPN dus ook niks aan doen. De Apple Store is voor mij twee uur enkele reis, dus dat is geen optie. En pre-orderen bij KPN scheelt me voor de iPhone en de AWU3 samen een dikke 400 euro t.o.v. nu kopen in de winkel bij de MM/CB. Dat is me de kans op deze frustratie toch wel waard. Alle Apple-verzendingen had dit ook kunnen overkomen (DHL is ook niet betrouwbaar). Maar balen is het stiekem toch wel ;(
De DHL problemen spelen vaak bij Parcel, dit is een hele andere tak (Express) juist bedoeld voor tijdige leveringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
The Legend schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:33:
[...]

Apple Store levert gewoon aan huis he

En nee, dit had niet alle verzendingen kunnen overkomen. Apple maakt gebruik van DHL Express en UPS ipv overwerkte bezorgers zoals AMP, Dyna, DHL Parcel en PostNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Reetkeverke schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:28:
[...]

Dit is natuurlijk Tweakers met bovengemiddeld enthousiaste gebruikers, maar ik snap wel wat hij bedoelt. Voor de doorsnee gebruiker is het enige echt tastbare verschil tussen de 17 en de 17 Pro een wat beter camerasysteem met telelens camera en voor een enkeling ook het design (al zal de doorsnee gebruiker dan al eerder naar de Air kijken). That's it. Voor een meerprijs van 360 euro.

Veel Tweakers hier kijken ook echt naar de details, zoals USB 3 vs USB 2, het nieuwe design, LiDAR, nog betere accu, A19 Pro met 12 GB RAM, etc. Vanuit hun perspectief is de 17 Pro sneller de logische keuze.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:16

KenVerburg

Race-fan

En binnen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-GmomdIcNPOmJDYRhRdriU1mDuo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Czjqxa15cs5D9ZqaEB2G7r8w.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/59_456MmDHBW-iB83ovTyfWzpvo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L6muapHDWpXyNK3Ff0GehGrM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 97% gewijzigd door KenVerburg op 19-09-2025 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDLegion
Wat is dat voor gek hoesje? Daar moet een verhaal achter zitten

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Toppe
Ik denken dat mijn crocs ‘t lelijkste op de wereld was maar dat zakje van jou slaat alles :?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ROoQQwSFhK7svoSQoIZaJDxb1_4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/e42hrLSbE1JO5Gt4ms9Yt2Of.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ik krijg geen account aangemaakt in de Express app "er is een fout opgetreden" zodra ik op volgende klik bij registreren :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Toppe schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:38:
[...]

Ik denken dat mijn crocs ‘t lelijkste op de wereld was maar dat zakje van jou slaat alles :?
[Afbeelding]
Die passen mooi bij de Oranje/Groene Teenage Mutant Ninja Turtles 17Pro :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:31
Toppe schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:38:
[...]

[Afbeelding]
What! Special forces combat crocs?! Met webbing voor extra mag pouches!?!

Take my money right now!

Maare.. ondanks de MM belofte vandaag te bezorgen staat het nog steeds op 'wordt voorbereid'. Helaas is de fomo door toedoen van dit topic wel toegenomen, maar moet ik in ene wachten op iets waarvan ik niet eens wist dat ik het zo graag wilde vandaag :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

End of day bij DHL is dus 11:41

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZHeSpcNi6-LQwpPeNrFAWBztLFU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tLeaWk4IyRrm0bqSIdmU64rK.jpg?f=fotoalbum_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:16

KenVerburg

Race-fan

Is een Peak Design case met een magsafe wallet
AMDLegion schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:37:
[...]

Wat is dat voor gek hoesje? Daar moet een verhaal achter zitten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 22:41
cracking cloud schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:24:
[...]

Ook niet ff een sneak peak van de kleur?
Dan toch maar even die sneak peak erbij. Twee foto's (zon met bijbehorende schaduw en in de schaduw). Ik denk dat er mensen zullen zijn die niet weten dat de kleur "deep blue" heet en het misschien wel wat van paars weg vinden hebben. Denk dat het zeker wel de juiste is voor mij, des te meer gezien de 3 opties die er zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MI_s4jPTCwMtvuN1wKtXzN5q5_M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uQyepgzNTQEbgrrFRnuh52nu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/96BrtvkXZDtDpiBzcBqlnRAlnDg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jNOjXHSoxJvwigcKkkRmkP6X.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 19-09-2025 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
JB schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:41:
[...]

Die passen mooi bij de Oranje/Groene Teenage Mutant Ninja Turtles 17Pro :D
Nee man, die dingen zijn nu 350 dollar waard, ik laat ze lekker staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-09 08:21
Paprika schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:45:
[...]

Dan toch maar even die sneak peak erbij. Twee foto's (zon met bijbehorende schaduw en in de schaduw). Ik denk dat er mensen zullen zijn die niet weten dat de kleur "deep blue" heet en het misschien wel wat van paars weg vinden hebben. Denk dat het voor mij de juiste is gezien de 3 opties die er zijn.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Jah nice! Ik ben een fan van die kleur. Nu wachten tot de mijne binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
NiGeLaToR schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:42:
[...]

Maare.. ondanks de MM belofte vandaag te bezorgen staat het nog steeds op 'wordt voorbereid'. Helaas is de fomo door toedoen van dit topic wel toegenomen, maar moet ik in ene wachten op iets waarvan ik niet eens wist dat ik het zo graag wilde vandaag :+
Hier exact dezelfde melding. Bezorging vandaag maar ook ‘wordt voorbereid’. Kan dus nog een dag, een week, 3 weken duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fmavili
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-09 12:00
Regio? Ik zit in Gelderland en bij mij staat nog steeds bezorger onderweg zonder tijdslot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Fmavili schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:49:
[...]

Regio? Ik zit in Gelderland en bij mij staat nog steeds bezorger onderweg zonder tijdslot.
Klaarblijkelijk kun je dat tijdslot wel oplepelen, maar dan moet je een account aanmaken. Dat laatste lukt me niet :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:55
Haha wat een verschil in kleur op de foto’s hierboven bij de blauwe, de laatste ziet er goed maar de andere…was wel toe aan een goede camera O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Cardwizard op 19-09-2025 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57
Eigenlijk pas van plan hem volgende week te halen ivm buitenlandreis vanaf vannacht. Maar gisteravond brak het handvat van de koffer, dus moest op pad voor een nieuwe koffer in de stad.

Vanochtend even gekeken of Coolblue in diezelfde stad toevallig nog voorraad had en dat was er. Dus om 9.55 een Cosmic Orange 512gb Pro gereserveerd en om 10.30 had ik hem in mijn handen. Zowel bij Coolblue als Amac heel rustig, had wel wat meer drukte verwacht.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

Alkmaar, Noord-Holland Noord

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tGHzehL8xOOX9siL6DpKL_PGgmE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Bq66ouCUtKA0vsxbdw6ck51.jpg?f=fotoalbum_large

Joehoeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Ik zou bijna mijn bestelling bij MM annuleren (met de beruchte "vandaag geleverd maar status verzending is nog wordt voorbereid") en m gewoon ergens ophalen vandaag.

Maar heb al betaald, en dat moet dan weer terugbetaald, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 12:09
mister9 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:53:
Ik zou bijna mijn bestelling bij MM annuleren (met de beruchte "vandaag geleverd maar status verzending is nog wordt voorbereid") en m gewoon ergens ophalen vandaag.

Daarom Klarna :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:00
mister9 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:53:

Welke versie had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
mister9 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:47:
[...]

Hier exact dezelfde melding. Bezorging vandaag maar ook ‘wordt voorbereid’. Kan dus nog een dag, een week, 3 weken duren?
Ja slechte zaak, ik denk dat ze gewoon heel handig de voorraad hebben uitgeleverd en ons laten bungelen tot ze meer voorraad hebben/krijgen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
mkmi schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:55:
[...]

Welke versie had je besteld?
Blauwe pro max, 256 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustJoostNL
  • Registratie: Augustus 2018
Hier is PostNL nog niet onderweg, hoop dat ie vandaag komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zijn er mensen bij de Apple store (Amsterdam) geweest of weet iemand of zij gewoon voorraad verkopen (of alleen bestellingen ophalen)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
NiGeLaToR schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:56:
[...]

Ja slechte zaak, ik denk dat ze gewoon heel handig de voorraad hebben uitgeleverd en ons laten bungelen tot ze meer voorraad hebben/krijgen.
Als je nu op MM een bestelling start, dan staat er levering 2-10. Maar ja, bij ons stond ook 19-9...

Annuleren gaat niet he bij MM als je eenmaal besteld en betaald hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Voor de mensen met het TechWoven hoesje. Is de camera bump wobbel volledig weg? Steekt de camera niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorussio
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 12:07
Jorussio schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 08:57:
[...]

Ik heb inmiddels de code voor aan de deur. De bezorger is er bijna!
Ik heb hem binnen!

 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dennisweb schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:50:
[...]

Ja. Via de DHL Express app, dan 'Afleverdatum wijzigen', dan zie je het tijdslot staan. NIET op verzenden klikken. Alleen even kijken en afsluiten.
Account aanmaken via de iMac, lukte wel. Ik krijg alleen nergens een tijdslot boven water :? Waar zie jij deze dan precies?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VE89izKQju53SF-LFDKJQ8oE9Ts=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RA4jiKSQeb5NJ4JNkcWUQeH5.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:34
Mog schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:04:
Voor de mensen met het TechWoven hoesje. Is de camera bump wobbel volledig weg? Steekt de camera niet uit?
Dat zou ook mijn grootste zorg zijn. Vooral bij de Air waar de bump natuurlijk het grootst is. Dat krijg je met een hoesje nooit weg. Ik had online al afbeeldingen gezien waarbij de rand van de camera gewoon bloot blijft liggen, dus gegarandeerd beschadigingen door het steeds gewoon neerleggen van je foon. Ik blijf het maar een raar ontwerp vinden met die grote puist aan de bovenkant. Dan is het dunne effect van de telefoon toch weg lijkt me. Bij mijn 16 Pro Max met Spigen hoesje is de hele camera incl. randen goed beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:34
Mooie foon en mooie kleur, alleen had ik er echt wel een ander (transparant) hoesje bij genomen, deze is gewoon lelijk en doet afbreuk aan de telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
mister9 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:59:
[...]

Als je nu op MM een bestelling start, dan staat er levering 2-10. Maar ja, bij ons stond ook 19-9...

Annuleren gaat niet he bij MM als je eenmaal besteld en betaald hebt...
Bij mij staat er nog steeds bezorging 19/9, dus daar gaan we gewoon vanuit natuurlijk :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:57
WTF vodafone. Krijg net een sms "uiterlijk 24 september krijg ik bericht over de leverdatum". Direct besteld toen ze hun website op orde hadden eindelijk. Echt WTF voor zo'n grote toko.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:36

sjaakaq

It might get loud

Vodafone, iPhone 17 Pro Max silver 1 TB, besteld 12-09-2025 14:47, order nummer 55063xxxx.

Krijg net de volgende sms:

“Wat leuk dat je de nieuwe iPhone hebt besteld bij ons. We bezorgen 'm zo snel mogelijk bij je. Uiterlijk 24 september ontvang je een sms met informatie over de leverdatum.

Groet, Vodafone”

Weer lekker bezig Vodafone…

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:08
[...]
Hier zelfde status. Ook Gelderland. Zal t laten weten als ie er is.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
NiGeLaToR schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:13:
[...]

Bij mij staat er nog steeds bezorging 19/9, dus daar gaan we gewoon vanuit natuurlijk :+
Maar ook “pakket bezorging wordt voorbereid”?

Complimenten voor je optimisme, dat zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg36
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 23:42
CopyCatz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:15:
WTF vodafone. Krijg net een sms "uiterlijk 24 september krijg ik bericht over de leverdatum". Direct besteld toen ze hun website op orde hadden eindelijk. Echt WTF voor zo'n grote toko.
Ik kreeg precies dezelfde sms net:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 18:07
Whoop whoop!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZNOSgiyd6_8Vd4dSndm8cHJQ8Ow=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VFbAuQvH4FGseRi5jB7b0SzK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

CopyCatz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:15:
Het is echt elke iPhone pre-order hetzelfde. Allemaal mensen bij KPN, Apple, weet ik veel kunnen op het pre-order moment gewoon normaal bestellen. Alleen Vodafone is ieder jaar weer verrast en overbelast.

Vervolgens op release dag worden links en rechts toestellen bezorgd en er lopen mensen elektronicawinkels uit met het toestel wat ze wilden.

En de Vodafone klanten zitten nog een maand op hun toestel te wachten.

Ik ga een reminder zetten voor over twee jaar:

NIET PRE-ORDEREN BIJ VODAFONE GEWOON BIJ APPLE BESTELLEN EN SIM ONLY NEMEN!!!

[ Voor 8% gewijzigd door sjaakaq op 19-09-2025 12:21 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-09 00:47
UPS heeft mijn iPhone 17 Pro Max 256 GB Silver zojuist bezorgd *O*. Tot volgend jaar :D.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flam
  • Laatst online: 20-09 19:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rTWgz7BJjyA1ANZlAdqHmTG9Cdc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QKTC7TS2PD3Nn5VlwCGK3bc1.jpg?f=fotoalbum_large

DHL (Mediamarkt) binnen!

Nu nog afwachten op de 2de via UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 11:33
mister9 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:37:
[...]

Maar dat zou betekenen dat niemand een losse pro max krijgt in NL? Want kan me niet voorstellen dat als Coolblue, bol, belsimpel etc ze wel los mag verkopen, MM als enige dit niet doet?
Hier is het wachten ook nog op een PM oranje 512gb bij Belsimpel.
Voorraad van providers is er wel, maar los niet?..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AchtungYall
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-09 15:48
Huh, wat is dit voor hoesje ?? Een lap stof er in ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HG5_YHrm3zwc85vqLq0JUi2seHk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SrawFegi4QjNMGQXFZESdlGB.jpg?f=fotoalbum_large

Tot de volgende fomo pre order 😝

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 18:44
AMDLegion schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 11:05:
[...]

Ik ben hier te ''apart'' voor denk ik, die natural titanium van je ultra vloekt naar mijn ogen met t lichtblauwe titanium van de air.

Maar desalniettemin een mooie en krachtige setup :)
Sinds wanneer moet je Watch matchen met je telefoon 🤭🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:00
Bij MM is er een verschil in status als het 'los' besteld wordt of in combinatie met abonnement. Bij de los toestel is de verwachte bezorging 02-10 maar bij een abonnement staat leverbaar vanaf 29 september en voorraad status 19-09-25 direct op te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Lynix schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:41:
[...]

Vreemd wel. Ik heb mijne afgelopen woensdag besteld (Oranje, 256gb) en krijg deze vandaag binnen.
Is het echt zo verschillend per model dan?
Uhm ja want niet iedereen bestelt hetzelfde 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 00:07
Roos79 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:31:
[...]

Uhm ja want niet iedereen bestelt hetzelfde 😉
Is niet wat ik zeg he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

sjaakaq schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:20:
[...]

Het is echt elke iPhone pre-order hetzelfde. Allemaal mensen bij KPN, Apple, weet ik veel kunnen op het pre-order moment gewoon normaal bestellen. Alleen Vodafone is ieder jaar weer verrast en overbelast.

Vervolgens op release dag worden links en rechts toestellen bezorgd en er lopen mensen elektronicawinkels uit met het toestel wat ze wilden.

En de Vodafone klanten zitten nog een maand op hun toestel te wachten.

Ik ga een reminder zetten voor over twee jaar:

NIET PRE-ORDEREN BIJ VODAFONE GEWOON BIJ APPLE BESTELLEN EN SIM ONLY NEMEN!!!
Ik denk dat stiekem het merendeel van de orders juist bij de providers worden geplaatst. Voor veel mensen is Vodafone/KPN/Odido gewoon de plek waar je je telefoon haalt. Het zou me in ieder geval niet verbazen als de providers meer voorraad krijgen dan winkels als MediaMarkt, Coolblue en zelfs de Apple Store, maar dat de vraag alsnog gewoon veel groter is bij de providers.

Vorige week vrijdag keek ik rond het pre-order moment even op de site van Vodafone en die site was zwaar overbelast en er was ook gewoon een digitale wachtrij met zeker duizenden mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AchtungYall
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y7-mQbvDU-2yAW8fiJ1khP-EVHE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/J0AcDXmynZ0cFvsfGeH2WmQn.png?f=user_large

Komt er hierna nog een shipment update bij DHL? Of kan hij er elk moment zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMDLegion
Heb m binnen! Air wit en airpods pro 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:11
Binnen, tot volgend jaar!

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Laatst online: 21-09 00:47
AchtungYall schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:33:
[Afbeelding]

Hij kan er elk moment zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Laatst online: 22:08
AchtungYall schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:33:
[Afbeelding]

Bij mij tot nu toe niet. 9.43 laatste update dat hij met de koerier mee is.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
mkmi schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:31:
[...]

Bij MM is er een verschil in status als het 'los' besteld wordt of in combinatie met abonnement. Bij de los toestel is de verwachte bezorging 02-10 maar bij een abonnement staat leverbaar vanaf 29 september en voorraad status 19-09-25 direct op te halen...
Ja als je nu besteld. Maar in mijn bestelling stond gewoon bij een los toestel geleverd op 19-9. En dat staat er nog steeds....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:07
Niet verwacht maar ik krijg net iPhone binnen van Odido terwijl ik helemaal geen update heb gehad. Achteraf een PostNL e-mail gehad maar ik dacht dat dit van Apple was.

Laat besteld en toch nog op tijd binnen.

Toestel ligt trouwens lekker in de hand. Veel anders dan voorgaande modellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Garret1410 op 19-09-2025 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RptR
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:25
Het is werkelijk waar niet te geloven, ik ben 5 min naar de school van mijn dochter op haar op te halen komt DHL. Gelukkig had ik mijn buurman erop geattendeerd en is de iPhone 17 Pro Max 256GB Silver in bezit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
End of the day is bij iedere postcode anders 😉
In het Nederlands bedoelen ze gewoon we leveren ergens vandaag 🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
mister9 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:16:
[...]

Maar ook “pakket bezorging wordt voorbereid”?

Complimenten voor je optimisme, dat zeker.
De dag is nog kort, maar tussen optimisme en realisme zit uiteindelijk de realiteit dat die telefoon vandaag niet bezorgd gaat worden. Maarja. One can hope.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CopyCatz
Even met vodafone gebeld, antwoord "het is zoals het is". Er worden de komende dagen uitleveringen gedaan, maar als je die sms hebt gehad zit je er zeker niet bij tot de 24e. Dus ik ga Vodafone maar opzeggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• briansoft
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 20:43
Bij Mediamarkt in de winkel hoef je niet te gaan, ze hebben voorraad maar dat is alleen icm een Abbo. Kom er net vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AchtungYall
briansoft schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:46:
Bij Mediamarkt in de winkel hoef je niet te gaan, ze hebben voorraad maar dat is alleen icm een Abbo. Kom er net vandaan.
Walgelijk, zodat ze er meer aan kunnen verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:30
Roos79 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:42:
[...]

End of the day is bij iedere postcode anders 😉
In het Nederlands bedoelen ze gewoon we leveren ergens vandaag 🤭
Nou, op de eerste cijfers van @Toppe en mij betekent het altijd lang wachten, zeker met Duurt Heel Lang. De iPhone van mijn broer is al lang binnen met UPS. Ach ja, we wachten nog even. Het gras is al gemaaid, dus ik heb alle tijd nu. 😄

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• flam
  • Laatst online: 20-09 19:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QNySvHJBBA0eJoeFrWLoken06G4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Epfybb1d0uIacRV6UdgXWc55.jpg?f=fotoalbum_large

En de 2de ook binnen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:44
Hier de Air ook binnen. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dz6hV3X12OJ2-2bXnLx77ixAsPU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QhWHO4Dtc4hauvurGq5pU9mL.jpg?f=fotoalbum_large

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:55
AchtungYall schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:48:
[...]
Walgelijk, zodat ze er meer aan kunnen verdienen
Ja dat verwacht je niet in een winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:36
2x iPhone pro blauw besteld. Voor me compagnon en mezelf.
Via mediamarkt al binnen.
Via Apple vertraging bij ups zelf. Scheelt dat ik nog 8 dagen in t buitenland zit dan is die vast wel binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

CopyCatz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:46:
Even met vodafone gebeld, antwoord "het is zoals het is". Er worden de komende dagen uitleveringen gedaan, maar als je die sms hebt gehad zit je er zeker niet bij tot de 24e. Dus ik ga Vodafone maar opzeggen denk ik.
Enige reden dat ik nog bij VF zit is de korting in combinatie met Ziggo. Ben best tevreden over Ziggo, maar VF heeft en het slechtste netwerk en zoals ieder jaar blijkt de slechtste iPhone pre-order…

In de komende twee jaar toch maar op zoek naar glasvezel en dan na deze iPhone de volgende los bij Apple kopen en dan sim only naar KPN of iets dergelijks.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
Dennisweb schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:48:
[...]

Nou, op de eerste cijfers van @Toppe en mij betekent het altijd lang wachten, zeker met Duurt Heel Lang. De iPhone van mijn broer is al lang binnen met UPS. Ach ja, we wachten nog even. Het gras is al gemaaid, dus ik heb alle tijd nu. 😄
Als ik kijk naar alle leveringen afgelopen tijd zit er z’n 2 uur tussen ‘onderweg’ en leveren, als dat nu ook is dan zou dhl hier rond 1330 moeten zijn :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:43
Net gebeld door Odido Kalverstraat (Amsterdam)!
Kan zo een oranje 17 Pro Max (256gb) ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
Zo, bestelling bij vodafone geannuleerd, mijn geld krijgen ze niet meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aloy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19-09 15:21
Aloy schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:39:
[...]

Ik was er net, haha. Straks rond 12 uur (lunchpauze) nog maar een keer proberen, anders moet ik wel erg veel werktijd inhalen :P
Poging 2: Nu was de Coolblue wel open!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2yuV51pQ7CQbkvR8OhxkFt8PGeI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/13yF7Qm6Zilff1TG4ZMKKjSh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
Roos79 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 12:30:
[...]

Sinds wanneer moet je Watch matchen met je telefoon 🤭🙄
altijd >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDLegion
Poah die Airpods Pro zijn wel echt een verbetering TOV de 2, eindelijk lekkere lage tonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dat had ik ook altijd, maar sinds de Air niet meer. Sorry #teamblack!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
CopyCatz schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:02:
Zo, bestelling bij vodafone geannuleerd, mijn geld krijgen ze niet meer.
Het is bij de providers elk jaar het zelfde…

Pagina: 1 ... 44 ... 47 Laatste

Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.