Nog even de fan powerup zone toevoeven en wat bananen en je hebt een leuke trackmeenkdrie schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:33:
[...]
DRS hier gewoon vrijgeven, kijk maar hoe je het doet.
Naja was afgrlopen 2 jaar hellemaal drama dan toch. Nu dit jaar al veel verschillende winnaars. En veel leuke races gehad. Jammer voor de max fans maar sinds dat ze ineens niet meer domineren is f1 weer leuk geworden. Althans voor mij als neutrale kijkert.
Ja de race is nu niet heel spannend maar voor kampioenschap heel mooi dit!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Misschien een spannende shortcut waar je 5cm marge hebt op de breedte van de auto.Jorah_Newstone schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:34:
[...]
Nog even de fan powerup zone toevoeven en wat bananen en je hebt een leuke track
Lol. Laten we maar eerst eens COTA afwachten. Ik verwacht dat Red Bull een stuk competitiever is als hier. Ook met de upgrades die zij gaan brengen. Ik zie Norris ook niet alle races winnen.Exocet schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:32:
[...]
Complete dominantie, niet gedacht dat het zo erg zou zijn. Dit gaat Red Bull niet meer inhalen dit seizoen
Singapore op zichzelf is al een moeilijk circuit om leuk te maken (tenzij regen of belachelijke temperaturen). Rest van het seizoen is tot nu toe gewoon een knaller geweest!v8power67 schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:35:
[...]
Naja was afgrlopen 2 jaar hellemaal drama dan toch. Nu dit jaar al veel verschillende winnaars. En veel leuke races gehad. Jammer voor de max fans maar sinds dat ze ineens niet meer domineren is f1 weer leuk geworden. Althans voor mij als neutrale kijkert.
VER gokt op een SC en dat NOR dan al de pits voorbij is.
ICE ICE Baby
SAI stiekem op z'n harde bandjes tijd aan het terugwinnen.
De upgrades van Red Bull werken inderdaad erg goed tot nu toeKaypresident schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:35:
[...]
Lol. Laten we maar eerst eens COTA afwachten. Ik verwacht dat Red Bull een stuk competitiever is als hier. Ook met de upgrades die zij gaan brengen. Ik zie Norris ook niet alle races winnen.
Kom op Perez je kan het 
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jammer dat Hamilton zo makkelijk voorbij Magnussen komt.
Als neutrale kijker zou ik dan toch graag races zien waar het continu stuivertje wisselen is tussen P1, P2 en P3 bijvoorbeeld. Dit is ook maar saaiv8power67 schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:35:
[...]
per aspera ad astra
Lando radio: "Lando, Oscar is thinking of pitting to undercut Russell so that might trigger things behind."
Zo, ik heb er even over geslapen...
Als de Mclaren zo snel is, waarom komt PIA dan RUS niet voorbij? Is het puur de vrije lucht voor NOR?
Als de Mclaren zo snel is, waarom komt PIA dan RUS niet voorbij? Is het puur de vrije lucht voor NOR?
Klopt, VER rijdt 2de op een RBR slecht circuitTinusXIII schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:36:
[...]
De upgrades van Red Bull werken inderdaad erg goed tot nu toe
Zou een leuke baan zijn als ze halverwege de race kunstmatige regen hadden toegevoegd. 🤡
Lando: "Lando, for our race, we just want to go as long as possible, so if we need to look after tyres, we will. We just don't want to be the first person to pit between you and Max."
Je kan gewoon niet inhalen hier.StefanVerkerk schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:37:
Zo, ik heb er even over geslapen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoe kun je beweren dat het leuk geworden is als er weer eentje op zn sloffen het hele veld op een hoop rijdt?v8power67 schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:35:
[...]
Dit lijkt me alleen leuk voor degenen die een hekel aan max hebben. De races worden er niet spannender op.
Heel goedTinusXIII schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:36:
[...]
De upgrades van Red Bull werken inderdaad erg goed tot nu toe
Had verwacht dat ze hier maar maximaal P5/P6 haalde.
Dat Max hier weer lekker gaat is op zich een goed voorteken voor Austin.Nyazzin schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:37:
[...]
Klopt, VER rijdt 2de op een RBR slecht circuit
"When you grow up your heart dies"
Die hoeft toch niet naar achter te kijken...Dentist schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:37:
Lando radio: "Lando, Oscar is thinking of pitting to undercut Russell so that might trigger things behind."
En toch voelt dit veel minder saai als Monaco.
Als NOR nog even zo door rijdt heeft hij straks een gratis pitsstop ten opzichte van VER, dan hoeven ze zich geen zorgen meer te maken over wie als eerste pit?
NOR wil niet als eerste pitten, VER heeft banden gespaard.
Dus nu even tempo omhoog en druk richting NOR opvoeren.
ICE ICE Baby
Ja 2 rondjes is dat gat dicht.djmuggs schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:39:
NOR wil niet als eerste pitten, VER heeft banden gespaard.
Kan iemand 'm niet even in de muur parkeren voor een safety car ofzo?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vergeet niet, in Singapore zit het venijn hem in de staart. Dit is een grote uitputtingsslag.
Wordt het spannend van verschillende winnaars? Of van strijd op de baan?TinusXIII schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:34:
[...]
Valt mee? Vorig jaar won Verstappen alles op 3 na, nu al zoveel verschillende winnaars gehad.
Ik heb liever races die spannend zijn. Ongeacht de winnaar. Granted, daar was vorig jaar ook weinig sprake van.
Ook voor de kijkerssjaool schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:40:
Vergeet niet, in Singapore zit het venijn hem in de staart. Dit is een grote uitputtingsslag.
Ja voor iedereensjaool schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:40:
Ook voor ons
Het is toch alleen maar beter geworden ten opzichte van vorig jaar? Meer winnaars, je kan niet zomaar meer voorspellen wie een race wint met al die winnaars die we hebben gehad? Hoe kan je nou zeggen dat het niet spannender is geworden?MikeyMan schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:38:
[...]
Hoe kun je beweren dat het leuk geworden is als er weer eentje op zn sloffen het hele veld op een hoop rijdt?
Dit lijkt me alleen leuk voor degenen die een hekel aan max hebben. De races worden er niet spannender op.
Wat is er met de curb bij de pit entry?
Mogen ze daar niet over de lijn?
Mogen ze daar niet over de lijn?
Bold statementmeenkdrie schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:39:
En toch voelt dit veel minder saai als Monaco.
Ja tuurlijk. Maar dat is sinds 2021 eigenlijk amper meer geweest. Begin 2022 nog heel even. Daarna mega dominantie dat nog nooit vertoont was. Dan is dit jaar echt smullen. Dat we niet zulke battles meer hebben tegenwoordig ligt echt aan de autos. Veelste groot. En veel circuits eigenlijk gewoon niet geschikt voor leuk racen.LAD93 schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:37:
[...]
Als neutrale kijker zou ik dan toch graag races zien waar het continu stuivertje wisselen is tussen P1, P2 en P3 bijvoorbeeld. Dit is ook maar saai
Maar ging mij meer erom dat veel mensen hier nu klagen dit is saai maar toen max het deed was het laat hem maar jaren domineren.. snap dat gewoon totaal niet.. ja de race is nu saai maar voor eene eventueele kampioens battle is dit mooi.
Okay, okay, jullie vragen erom. Nu niet meer zeuren graag. 
Lec SC incoming
Maar welke wedstrijd vorig jaar was spannend voor de winst dan? Ik kan me ze zo niet meer voor de geest halen.MikeyMan schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:40:
[...]
Wordt het spannend van verschillende winnaars? Of van strijd op de baan?
Ik heb liever races die spannend zijn. Ongeacht de winnaar. Granted, daar was vorig jaar ook weinig sprake van.
Ferrari blijft vermakelijk met z’n strategie
LEC heeft er ook al geen zin meer in, vindt het maar saai
ICE ICE Baby
23 rondjes later en verstappen nog eens in beeld
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ben benieuwd wie er als eerste de concentratie verliest...*
* Ik bedoel dan van de coureurs, niet de kijkers...
Dus HAM had geen tempo in de rode band en loopt nu ook te zeiken over de grijze band. Hij kiest ze wel uitSomerenV schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:42:
De hard tyre lijkt wel echt rommel te zijn hier. Hamilton klaagt er nu al over. Mediums extra lang door en dan naar soft?
Man laten we deze race lekker van de kalender halen. Het is weer een mooie optocht zo.
De Tweaker die net incontinentie ipv inconsistentie typte, die heeft al verlorenStefanVerkerk schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:42:
Ben benieuwd wie er als eerste de concentratie verliest...*
per aspera ad astra
HAM krijgt wel een bedankje voor het creëren van een gat naar de directe concurrentie van VER.Robkazoe schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:43:
[...]
Dus HAM had geen tempo in de rode band en loopt nu ook te zeiken over de grijze band. Hij kiest ze wel uit
Even je instellingen van je tv aanpassen, die banden zijn toch echt wit.Robkazoe schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:43:
[...]
Dus HAM had geen tempo in de rode band en loopt nu ook te zeiken over de grijze band. Hij kiest ze wel uit
En zo is het weer genoeg. Zie topicwaarschuwing:
Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
[ Voor 70% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-09-2024 14:45 ]
Moeilijk de focus te behouden met een race als dezeLAD93 schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:43:
[...]
De Tweaker die net incontinentie ipv inconsistentie typte, die heeft al verloren
Achterin een paarQuad schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:26:
Hoeveel inhaalacties zijn er geweest na ronde 2? 2 of 3?
Maar dat was ook wel te verwachten, dat het zou gaan om de pitstopstrategie. Maar voorin gaat dit niets opleveren met deze verschillen. Één van beide moet echt de banden opbranden willen ze plek 1 en 2 nog opgeven.
Al kan Verstappen nog helemaal verkeerd terug in het verkeer komen als hij moet pitten terwijl dat heel ongunstig is. Maar wint nog altijd tijd op Russell. En daar achter is niemand sneller die een gevaar is, of misschien nog Hamilton.
Toch jammer dat Sargeant er niet meer is, dat zou de spanning wat terug kunnen brengen.
Als PIA en RUS elkaar nou ff het level lastig maken...
Perez kan Colapinto niet bijhouden....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Heb het over dit jaar. Dit jaar al heel veel echt leuke races gehad. Ja dit is nu even een uitschieter dat norris ineens domineert. Maar dat is dit jaar amper geweest. Anders stond max niet 59 punten voor debk tochMikeyMan schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:38:
[...]
Hoe kun je beweren dat het leuk geworden is als er weer eentje op zn sloffen het hele veld op een hoop rijdt?
Nogmaals: ja deze race is nu saai maar het is verder een heerlijk seizoen. Veel verschillende winnaars en mooi races gehad. En ja dat is allemaal omdat rbr nu niet meer domineert. Jammer voor max fans heerlijk voor neutrale kijkert.
Eerst meerdere races afwachten. Norris is tot nu toe verre van consistent.Exocet schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:44:
Nou, iedereen blij dat de Verstappen dominantie over is? Dit is gewoon nog veel erger.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 22-09-2024 14:45 ]
Hoe goed is McLaren met de bandenmanagement? Komt dat door die voorvleugel of toch iets anders?
Leclerc ook niet, verliest alleen maar tijd op Colapinto.nocalimero schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:45:
Perez kan Colapinto niet bijhouden....
Volgens mij rijdt Max z’n eigen race. Doel is 2e worden en intussen veel data vergaren om te gebruiken als voorbereiding op Austin. En intussen doet Russel goed werk door Piastri op te houden.
Benieuwd naar de pace van Piastri als ie 'los' komt. Die kan evt nog bedreiging worden voor Max.pietr schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:45:
Volgens mij rijdt Max z’n eigen race. Doel is 2e worden en intussen veel data vergaren om te gebruiken als voorbereiding op Austin. En intussen doet Russel goed werk door Piastri op te houden.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 22-09-2024 14:46 ]
Er mogen inderdaad een aantal races van de kalender, en dan racebanen terug die geschikt zijn voor F1 en inhalen mogelijk is. Of nieuwe banen aanleggen die optimaal zijn voor F1.Robbie T schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:43:
Man laten we deze race lekker van de kalender halen. Het is weer een mooie optocht zo.
Lando heeft een gratis pitsstop!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Het verschil tussen VER en NOR is groot, masr zou VER niet gewoon het risico beperken en sowieso ingezet hebben op P2? Het verschil tussen hem en P3 is bijna 13 seconden.
Een foutje kost veel meer punten op dit circuit.
Nee nog niet, ongeveer 26s toch?nocalimero schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:46:
Pitstop is ~28 secondennocalimero schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:46:
Max zijn banden zijn op.
Max: "rear tyres are quite bad now"
U schreef Mazepin fout.dutchgio schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:44:
Toch jammer dat Sargeant er niet meer is, dat zou de spanning wat terug kunnen brengen.
28,5sVos schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:47:
Nee nog niet, ongeveer 26s toch?
De eerste races was iedereen weer bang dat Verstappen alles zou winnen en dat het een nog saaier seizoen zou worden dan vorig jaar.
Ondertussen zitten we al op 7 winnaars dit seizoen. Ja McLaren is snel maar nog niet heel consistent.
Ondertussen zitten we al op 7 winnaars dit seizoen. Ja McLaren is snel maar nog niet heel consistent.
Verstappen is zijn motor misschien wel aan het sparen terwijl NOR vol aan het stampen is. En waarom? Een safety car en alles is zo weer weg. Maar ja, dan moet die safety car wel komen... hop hop.darkdesign schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:47:
Het verschil tussen VER en NOR is groot, masr zou VER niet gewoon het risico beperken en sowieso ingezet hebben op P2? Het verschil tussen hem en P3 is bijna 13 seconden.
Hoopvol, maar nee. Lando is echt in een league of his own op dit moment.StefanVerkerk schreef op zondag 22 september 2024 @ 14:48:
[...]
Verstappen is zijn motor misschien wel aan het sparen terwijl NOR vol aan het stampen is. En waarom? Een safety car en alles is zo weer weg. Maar ja, dan moet die safety car wel komen... hop hop.
Seconde per ronde sneller dan nummer twee. Vorige jaar begin seizoen stijf achteraan. All good, niks aan de hand 👍
Verstappen wacht op pitstop totdat ze voor Hulkenberg kunnen terugkomen.
Max: "I need to box"
Waar gaat Verstappen naar terug vallen als hij nu zijn pitstop doet?
Nog een ronde.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
GP: "Max, do you think you can stay out one more lap? It's just the gap to Hulkenberg we're looking at, that's all."
VER en GP zijn aan het overleggen. Max moet nog een ronde buiten blijven zodat hij niet bij Hulkenberg komt.
Max > pit
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 22-09-2024 14:52 ]
Ik vind dit met afstand het minst leuke circuit van het seizoen. Dat gerijd tussen die grijze hekken en ik heb geen idee waar ze zich op het circuit bevinden. Race staat ook aan als ‘achtergrondmuziek’… zegt genoeg.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/yKeDksZBHXSiAben1H5Zulzb.jpg?f=fotoalbum_large)