Hoe vaak gaat LEC nog proberen buitenom?
Max: "I have no rear grip, the car is jumping"
Albon is weg en gelijk rijdt Norris bij max weg

sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:00:
[...]
Was geen aanname. Het komt alleen heel negatief over en dat maakt reacties zoals die van mij los.
offtopic:
Je neemt iets aan, nu alweer voor de 2e keer.
Het is een feitelijke weergave van de situatie. Niets meer niets minder. Dat jij het negatief ervaard doe je zelf. Welke woorden ben ik dan toegestaan om te gebruiken zodat het hier poeslief overkomt..... zo kan ik alles wel negatief interpreteren naar mijn wereldbeeld.
Je neemt iets aan, nu alweer voor de 2e keer.
Het is een feitelijke weergave van de situatie. Niets meer niets minder. Dat jij het negatief ervaard doe je zelf. Welke woorden ben ik dan toegestaan om te gebruiken zodat het hier poeslief overkomt..... zo kan ik alles wel negatief interpreteren naar mijn wereldbeeld.
Nou Max heeft echt issues. Jammer dat zijn enige kans met Norris helaas de enige kans lijkt te zijn geweest.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Niet te geloven...StefanVerkerk schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:03:
Max: "I have no rear grip, the car is jumping"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:24
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Vooraan is het mooi spannend, maar wat Max toch iedere keer aan het knoeien is met de afstelling van de auto.
Nou ja, hij rommelt maar aan. Norris maakt ook wel zo zijn foutjes.
Nou ja, hij rommelt maar aan. Norris maakt ook wel zo zijn foutjes.
Bizar dat Norris met zijn banden, nog steeds bij Max kan wegrijden.
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Inderdaad. Check de rondetijden.NaZ- schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:04:

Rondetijden voor ronde 33
1 | PIA | 1:48.436 |
2 | LEC | 1:48.936 |
3 | PER | 1:48.442 |
4 | SAI | 1:47.205 |
5 | NOR | 1:47.947 |
6 | RUS | 1:47.706 |
7 | VER | 1:48.299 |
Norris gaat dus gewoon inlopen vandaag, bizar.
[ Voor 3% gewijzigd door Exocet op 15-09-2024 14:06 ]
Iets met twee honden vechten om een been,zou mooi zijn als Perez hem gaat winnen. ☺️
Mclaren rijdt me gemak een snelste ronden helemaal op het einde van een race. Ik blijf me toch afvragen of die auto helemaal legaal is of ze hebben het gewoon quasi perfect voor elkaar.NaZ- schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:04:
Ik kan me niet voorstellen dat Max de race gaat uitreiden op deze bandjes.
Die parkeert dat ding zoStefanVerkerk schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:05:
Max: "I'm not holding this"
Makkelijker dan zonder zijn bandenNaZ- schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:04:
InlopenExocet schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:06:
NOR moet nog een keer stoppen. Dan kan hij weer aan een inhaalrace beginnen.Exocet schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:06:
Norris gaat dus gewoon uitlopen vandaag, bizar.
"When you grow up your heart dies"
Ik brgijp niet dat VER niet pit en een undercut doet op NOR. Hij racet alleen tegen NOR (voor het WDC), verder niets.
Max ook lijkt me, kan Russel ook niet bijhoudensjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:06:
[...]
NOR moet nog een keer stoppen. Dan kan hij weer aan een inhaalrace beginnen.
NOR moet nog pitten, een undercut gaat hem niets brengen.autje schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:06:
Ik brgijp niet dat VER niet pit en een undercut doet op NOR. Hij racet alleen tegen NOR (voor het WDC), verder niets.
+ als er een SC komt net na de stop van VER dan is NOR helemaal spekkoper.sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:07:
[...]
NOR moet nog pitten, een undercut gaat hem niets brengen.
Ik zie VER deze banden niet tot het einde goed houden.sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:07:
[...]
Zo bizar is het niet, McLaren heeft het simpelweg beter voor elkaar dan RBR. Het valt mij overigens best tegen dat VER het niet weet om te buigen maar goed, misschien moet hij de deksel nog maar een paar keer op z'n neus krijgen om tot het besef te komen dat z'n tijdperk van op p1 rijden en lekker managen nu wel voorbij lijkt te zijn.Exocet schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:06:
Dat inderdaad. Deze race is goed voor Checo maar voor Max is het weer puur damage control.StefanVerkerk schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:07:
[...]
+ als er een SC komt net na de stop van VER dan is NOR helemaal spekkoper.
Norris rijd ronde 49 fastest lap op wit om een punt te maken en pit voor intermediates om laatste rond voor Max te eindigen met z’n middelvinger omhoog.
[ Voor 3% gewijzigd door Lynx op 15-09-2024 14:10 ]
Een undercut werkt juist als beide auto's moeten pitten. Als de achterste dan eerst pit om op verse banden voor te komen als de voorste pit, dan heet dat een undercut.sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:07:
Als Norris niet zou hoeven pitten is een undercut door Max sowieso nonsense.
Lijkt me toch aan de auto te liggen en niet aan VER.vhal schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:09:
[...]
Zo bizar is het niet, McLaren heeft het simpelweg beter voor elkaar dan RBR. Het valt mij overigens best tegen dat VER het niet weet om te buigen maar goed, misschien moet hij de deksel nog maar een paar keer op z'n neus krijgen om tot het besef te komen dat z'n tijdperk op p1 rijden en lekker managen nu wel voorbij lijkt te zijn.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ferrari heeft afgekeken bij Mclaren en ook effe een radio dummy call.
Ik heb wel eens voor de grap gezegd dat Max zelfs in een tractor kan winnen… maar hij is gewoon menselijk
en het lijkt er op dat die echt een hele specifieke auto nodig heeft. Want wat die nu laat zien is gewoon bagger… zeker gezien hoe perez rijdt nu.
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-09-2024 14:11 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Perez zakt ook terug, terwijl Leclerc een fout maakte.
VER zijn pace weer iets beter nu.
Rondetijden voor ronde 36
Rondetijden voor ronde 36
1 | PIA | 1:47.873 |
2 | LEC | 1:48.047 |
3 | PER | 1:48.518 |
4 | SAI | 1:47.473 |
5 | NOR | 1:47.509 |
6 | RUS | 1:47.681 |
7 | VER | 1:47.718 |
Een undercut werkt ook alleen als je op de nieuwe banden sneller bent dan de ander op de oude. En dat lijkt maar matig te lukkenDido schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:09:
[...]
Een undercut werkt juist als beide auto's moeten pitten. Als de achterste dan eerst pit om op verse banden voor te komen als de voorste pit, dan heet dat een undercut.
Als Norris niet zou hoeven pitten is een undercut door Max sowieso nonsense.

Volgens mij rijdt Perez gewoon 3e, dus ja de auto is neit goed, maar vandaag is Perez de benchmark voor RBR en Max komt er gewoon niet aan. Dat ligt helaas aan Max, niet aan de auto. Gisteren ook zichzelf niet geholpen met die kwalificatie.vhal schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:09:
[...]
Zo bizar is het niet, McLaren heeft het simpelweg beter voor elkaar dan RBR. Het valt mij overigens best tegen dat VER het niet weet om te buigen maar goed, misschien moet hij de deksel nog maar een paar keer op z'n neus krijgen om tot het besef te komen dat z'n tijdperk op p1 rijden en lekker managen nu wel voorbij lijkt te zijn.
Als het goed is zeggen we dat, maar als het niet goed is moeten we dat volgens mij ook kunnen zeggen en vandaag is duidelijk zo'n dag.
Kan ook bewust zijn om banden te sparen.dutchgio schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:10:
Perez zakt ook terug, terwijl Leclerc een fout maakte.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Wat je zegt. We mogen weeg https://www.f1.com/votestreamnl schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:11:
Wat gun ik Pia deze overwinning.
Op dit moment is hij mijn DotD
Perez doet het erg goed vandaag, maar Verstappen is geen schim van zichzelf vandaag. Vertrouwen in team/auto helemaal kwijt?
Piastri heel goed, toch hoop ik dat LeClerc nog wat kan
Nou, nu de rondetijden van NOR maar eens in de gaten gaan houden. VER lijkt nu wel weer iets pace terug te winnen. Maar dit kan niet lang goed gaan.
Nou Norris op nieuwe banden gaat Verstappen ook niet houden.
Norris gaat max nog voorbij. En dat met 10 plaatsen voorsprong
Kon Norris niet iets langer doorrijden en overgaan op Soft?
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Mooi, dan kan Piastri ook strijden voor WDC.dr.lowtune schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:13:
Perez doet het erg goed vandaag, maar Verstappen is geen schim van zichzelf vandaag. Vertrouwen in team/auto helemaal kwijt?
Waarschijnlijk met ook de snelste ronde erbij.jaapstobbe schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:13:
NOR al paars in S2 van zijn eerste rondje op mediums.
Ja makkelijk. Max kan net zo goed ook stoppen.jaapstobbe schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:13:
Nou, Max kan 1 sec per rondje aan Norris verliezen. Dat moet toch te doen zijn.....
Er zijn maar weinig coureurs die in de race op rood willen staan. Die band kan gewoon te weinig hebben.NaZ- schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:14:
PSN: xMaurice93
13 ronden voor 15.4 seconden. Max gaat Norris niet achter zich houden
Max wordt over 8 ronden al ingehaald. Zijn pace is echt bagger en mag die zich wel aantrekken.
Max moet Russell voorbij om misschien nog kans te hebben om Norris achter zich te houden maar ben bang van niet
Is het te doen voor Max, of voor Norris?siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:14:
Nou, Max kan 1 sec per rondje aan Norris verliezen. Dat moet toch te doen zijn.....
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Loopt ie amper in voor het WDC...Holk schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:14:
13 ronden voor 15.4 seconden. Max gaat Norris niet achter zich houden
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Ugh, kunnen we alstublieft ophouden met al dat negatieve drama zodra het even tegenzit bij Max?MikeyMan schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:14:
[...]
Ja makkelijk. Max kan net zo goed ook stoppen.
Er rijden nog 19 gasten de ballen uit hun broek. Enjoy
Norris bijna 1,7s sneller afgelopen ronde
PSN: xMaurice93
FL > NOR
Boem.
Rondetijden voor ronde 39
Boem.
Rondetijden voor ronde 39
1 | PIA | 1:47.776 |
2 | LEC | 1:47.877 |
3 | PER | 1:47.632 |
4 | SAI | 1:47.229 |
5 | RUS | 1:47.138 |
6 | VER | 1:47.340 |
7 | NOR | 1:45.662 |
8 | ALO | 1:47.970 |
Denk dat zijn harde bandjes (die er vanaf het begin opzaten) toch niet helemaal perfect meer warenNaZ- schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:14:
Voor Norris is dit goed te doen ja. Max rijdt in een brakke auto op afgeschreven banden.siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:14:
TSU rijdt niet meerHippocampus schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:16:
[...]
Ugh, kunnen we alstublieft ophouden met al dat negatieve drama zodra het even tegenzit bij Max?
Ja voor Norris. Die pakt zo 2s per ronde moet je maar rekenen.siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:14:
RIC moet nog pitten, wat is daar het idee van haha
Dat is wel de meest wazige team radio van het jaar zeg bij Mclaren
Deze race is weer puur damage control voor Max. Gaat Lando hem voorbij dan is de schade nog behoorlijk beperkt.
Och ja, veel zal NOR niet inlopen op VER.dutchgio schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:16:
Nou 2 seconden sneller, geen houden aan.
Nee, kan geen pitstop makenTreveo schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:17:
Als VER gepakt is, kan hij wel meteen naar rood voor nog een FL?
Dat risico gaat ze nooit nemen.Treveo schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:17:
ALO en ALB zitten te dichtbij denk ik? ALO op 20 sec, ALB op 22 sec.Treveo schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:17:
Dan is er zelfs helemaal geen verschil. Is maar 1 punt toch deze positie?Treveo schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:17:
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Valt allemaal nog wel mee toch. Perez zijn pace is bemoedigend, RB gaat dit nog we recht trekken de komende races.
Het is met enige regelmaat ech bizar in dit topic inderdaadHippocampus schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:16:
[...]
Ugh, kunnen we alstublieft ophouden met al dat negatieve drama zodra het even tegenzit bij Max?
DUGG
Rondetijden voor ronde 40
1 | PIA | 1:47.721 |
2 | LEC | 1:47.490 |
3 | PER | 1:47.609 |
4 | SAI | 1:46.964 |
5 | RUS | 1:47.000 |
6 | VER | 1:47.136 |
7 | NOR | 1:45.842 |
8 | ALO | 1:47.719 |
Dan valt hij terug naar buiten de punten. Dus heeft geen zin.Treveo schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:17:
maar weeral met een puntje erbij voor FL voor NOR. Marge neemt maar af natuurlijk.sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:17:
Deze race is weer puur damage control voor Max. Gaat Lando hem voorbij dan is de schade nog behoorlijk beperkt.
ALO op 20s+?sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:18:
[...]
Dan valt hij terug naar buiten de punten. Dus heeft geen zin.
Want?Dingdong schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:18:
Hopen op een rode vlag
Het aantal races ook..cy-gor25 schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:18:
[...]
maar weeral met een puntje erbij voor FL voor NOR. Marge neemt maar af natuurlijk.
Een zien of Lando zijn banden heel kan houden om meer dan een seconde per ronde sneller te gaan.
Nou ja. Hij presteert toch erg matig? Als hij super rijdt wordt dat ook in dit topic gepost.Mach schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:18:
[...]
Het is met enige regelmaat ech bizar in dit topic inderdaad
Na gisteren had Verstappen juist afstand moeten nemen natuurlijk.
Singapore zou ik er ook niet veel van verwachten.
Die 8 punten per race haalt hij nog niet maar als het een keer tegenzit en het zijn er 10+ wordt het gat snel kleiner natuurlijk.
Verstappen gaat Norris anders niet voor zich houden. Maar goed, anders hoop ik uiteraard niet op een rode vlag.
Synchroon driften

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Rondetijden voor ronde 41
1 | PIA | 1:47.875 |
2 | LEC | 1:47.908 |
3 | PER | 1:47.089 |
4 | SAI | 1:47.458 |
5 | RUS | 1:46.852 |
6 | VER | 1:47.525 |
7 | NOR | 1:46.104 |
8 | ALO | 1:47.956 |
Whoops, verkeerd op de live timing gekeken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |