Tja, het is soms ook een teamsport.siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:32:
Norris wordt gevraagd Perez op te houden. Jeminee hoe beschamend kan het worden.
"When you grow up your heart dies"
Dat is gewoon slim, eindelijk eens een goede tactische beslissing.siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:32:
Norris wordt gevraagd Perez op te houden. Jeminee hoe beschamend kan het worden.
Gewoon slim. Niks mis meesiggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:32:
PSN: xMaurice93
Waarom? Dit is tactisch juist slim anders had Perez voor Piastri uitgekomen.siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:32:
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Nou dat is ook wel een overdrijving. We zijn het niet gewend, maar beschamend..Exocet schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:29:
Het gat naar Perez is ook echt beschamend voor Max
Verstappen rijdt met een verkeerde afstelling na de kwalificatie van gisteren als ik het goed begrijp. Nu dus redden wat er te redden valt, volgende race zal ook niet geweldig zijn dus hopen dat ze er daarna weer staan.
Tsja, vraag Perez dan om gewoon ff Norris een schouderduwtje te geven. Dat had ik wel ff gedaan.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Rondetijden voor ronde 16
| 1 | SAI | 1:49.360 |
| 2 | LEC | 1:53.844 |
| 3 | ALB | 1:48.677 |
| 4 | PIA | 2:03.253 |
| 5 | PER | 1:47.140 |
| 6 | NOR | 1:49.329 |
| 7 | VER | 1:48.132 |
| 8 | RUS | 1:48.606 |
Er bestaat ook nog zoiets als sportiviteit natuurlijk.siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:33:
[...]
Tsja, vraag Perez dan om gewoon ff Norris een schouderduwtje te geven. Dat had ik wel ff gedaan.
Dat is geen eenrichtingsweg. Als Perez er hem gewoon naast had gezet...... dan was de wereld weer te klein waarschijlijk. Maar goed. Dat RB Perez niet inzet om wat met Norris te doen..........sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:34:
[...]
Er bestaat ook nog zoiets als sportiviteit natuurlijk.
Is iedereen high daar ofzo?
Gelukkig doen ze daar niet aan trollen.siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:35:
[...]
Dat is geen eenrichtingsweg. Als Perez er hem gewoon naast had gezet...... dan was de wereld weer te klein waarschijlijk. Maar goed. Dat RB Perez niet inzet om wat met Norris te doen..........
Is iedereen high daar ofzo?
| 1 | LEC | 1:48.358 |
| 2 | PIA | 1:47.817 |
| 3 | PER | 1:49.430 |
| 4 | ALB | 1:49.962 |
| 5 | NOR | 1:49.231 |
| 6 | SAI | 2:05.361 |
| 7 | VER | 1:48.461 |
| 8 | RUS | 1:48.224 |
Benieuwd of Perez Piastri kan bijhouden
DUGG
Traditions.
Maar de race duurt nog lang, dus...
Die blijft gewoon zolang mogelijk doorrijden en gaat dan de laatste ronde pitten als er geen SC komt? Is al eens eerder gebeurd natuurlijk...Exocet schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:42:
En Albon blijft maar rijden
Rondetijden voor ronde 20
| 1 | PIA | 1:48.866 |
| 2 | LEC | 1:49.643 |
| 3 | PER | 1:47.655 |
| 4 | ALB | 1:49.282 |
| 5 | NOR | 1:49.473 |
| 6 | SAI | 1:48.091 |
| 7 | VER | 1:47.890 |
| 8 | RUS | 1:48.387 |
Ik denk het. Maar ik betwijfel of die mediums het net zolang gaan houden als de harde banden. Misschien gokken ze ook nog op een SC.Hippocampus schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:42:
Gaat NOR een éénstopper proberen?
Kans is er aanwezig.Hippocampus schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:42:
Gaat NOR een éénstopper proberen?
Met een Williams in de mix.Exocet schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:43:
McLaren Ferrari Red Bull trein keer twee
1) Ze lijken niet zo snel te zijn op harde banden.
2) Ze stopte later en werden meteen aangevallen. Hierdoor hebben ze hun banden niet rustig kunnen inrijden. Dat kan extra slijtage opleveren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Red hij het wel? Race met Pia en Per?TheBrut3 schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:44:
Die boordradio van Leclerc doet mij denken dat hij op 1 stop zit.
Nu Max vs Norrs
Zolang NOR nog DRS heeft wordt het lastig vrees ik.StefanVerkerk schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:46:
Nou, VER moet nu NOR gaan inhalen zo... Hup!
NOR is DRS kwijt dus nu moet het gebeuren.
PSN: xMaurice93
Om een straf te voorkomen denk ik. Beetje de stewards beïnvloeden.StefanVerkerk schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:48:
Max: "My brakes are not working"
Hopelijk is het zo opgelost, wel kostbare rondes zo.
Nee, temp issue van de remmen.sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:49:
[...]
Om een straf te voorkomen denk ik. Beetje de stewards beïnvloeden.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Lando verdedigde dan ook erg hard met weaving etc. Dat kan flink fout gaan dus Max moest opgeven.TheBrut3 schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:49:
Komt niet eens een auto voorbij met afgeschreven banden.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Als ze eruit vliegen is dat gunstig voor Max, verliest hij geen puntensjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:50:
Lando verdedigde dan ook erg hard met weaving etc. Dat kan flink fout gaan dus Max moest opgeven.
"They race me so hard..."jaapstobbe schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:50:
Albon is echt een doorn in het oog van beide RBRs
Als het aan Mercedes ligt niet dus.StefanVerkerk schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:50:
Max moet nog 1 ronde afwachten van GP. Zul je zien dat NOR dan gepit wordt door Mclaren?
Zolang ze niet worden ingehaald hebben ze er nu alleen maar voordeel van.
De camera's zijn echt poep geplaatst. Heb af en toe geen idee naar welke strijd ik aan het kijken ben...APClll schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:50:
Die laagstaande zon bij sommige camera's maakt het contrast in het beeld wel wat, ehm, alles-even-donkergrijs...
Albon was toen net zo goed, hij heeft alleen geen eerlijke kans gehad.
Ja, daarom juist. Hij racet nu zelf hardplizz schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:53:
Albon is nu veel beter dan toen.
Hij vroeg al meerdere keren of hij terug mocht naar 'mode 6', maar telkens 'negative' van GP. "We'll tell you when you can".KlaasjeNL schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:53:
Alle ingrediënten zijn voor Max aanwezig om een actie te maken met flink wat risico. Hopelijk houdt hij het hoofd koel.
Max in de wachtkamer... als dat maar goed gaat inderdaad.
Tsja. Zijn goed recht toch.siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:54:
Albon vernaggelt de race van Max nu. Anders was Max wel met DRS voorbij Norris gekomen.
Albon vernaggelt niets, die racet ook voor positie. Die zit op dezelfde strategie als Norris.siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:54:
Albon vernaggelt de race van Max nu. Anders was Max wel met DRS voorbij Norris gekomen.
TRACK SURFACE SLIPPERY IN TRACK SECTOR 6
15 Sept 2024, 13:55:27, Lap 29
Edit:
CLEAR IN TRACK SECTOR 6
15 Sept 2024, 13:55:45, Lap 29
[ Voor 25% gewijzigd door StefanVerkerk op 15-09-2024 13:56 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die zit op het beroemde vinkentouw zoals Olav Mol het altijd noemde.cy-gor25 schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:56:
PER kan nog aardig mee eigenlijk
Als Albon niet daar was, was Max voorbij Norris. Ik schrijf nergens dat Albon iets fouts doet, ik geef gewoon feitelijk aan wat het probleem van Max is......sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:55:
[...]
Albon vernaggelt niets, die racet ook voor positie. Die zit op dezelfde strategie als Norris.
Wat een aannames worden hier weer elke keer genomen.....
Hoe durft Albonsiggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:54:
Vind je? Ze zijn voor hem aan het vechten en hij komt niet dichterbij.cy-gor25 schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:56:
PER kan nog aardig mee eigenlijk
Krijg eerder het gevoel dat hij het even laat begaan voor nu.MikeyMan schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:58:
[...]
Vind je? Ze zijn voor hem aan het vechten en hij komt niet dichterbij.
Je doet namelijk alsof Albon het expres doet. Je kunt het ook anders verwoorden dan voorkom je aannames.siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:57:
[...]
Als Albon niet daar was, was Max voorbij Norris. Ik schrijf nergens dat Albon iets fouts doet, ik geef gewoon feitelijk aan wat het probleem van Max is......
Wat een aannames worden hier weer elke keer genomen.....
Albon geeft DRS aan Norris en ja, daar heeft Max last van. Het is niet anders.
Nee, gewoon geeen aannames doen. Is niet zo heel moeilijk.sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:59:
[...]
Je doet namelijk alsof Albon het expres doet. Je kunt het ook anders verwoorden dan voorkom je aannames.
Albon geeft DRS aan Norris en ja, daar heeft Max last van. Het is niet anders.
Dan zou Norris nu niet gepit zijnsbuter schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:59:
Wellicht blijft Norris bewust achter Albon zodat ie DRS houdt en Max 'm niet voorbij komt
Was geen aanname. Het komt alleen heel negatief over en dat maakt reacties zoals die van mij los.siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:59:
[...]
Nee, gewoon geeen aannames doen. Is niet zo heel moeilijk.
die dummy's zouden verboden moeten worden...StefanVerkerk schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:00:
Mclaren doet een radio dummy om te kijken of Albon tegelijk naar binnen wordt gehaald?
Net als Ham zegt mijn banden zijn slecht, dat hij dan ook daarna geen snelste ronde mag rijden..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/YuCfpkJEom1C4IrsFjep26o6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6RJzDyHLNIgQ7oHuZrqinaAe.jpg?f=fotoalbum_large)