[F1 2024] Race 17 GP van Azerbeidzjan Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste
Acties:
  • 54.872 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10:19
Ferrari gaat ook nog over RBR heen voor het einde van het jaar als ze in Milton Keys geen verbetering vinden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-09 21:01
Snowdog schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:58:
[mbr] Laatste waarschuwing, kappen met dit getrol, gesneer en de verwijten naar anderen. [/]
Mijn tip, ga niet in de vlek wrijven. Je lokt veel reacties uit en doet daarnaast ook best negatief. Niet de eerste keer ook. Leg die telefoon neer en ga even lekker in de zon zitten, misschien EK wielrennen kijken. Want dit werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
warp schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:02:
[...]

Gaat nog een lange middag worden voor de stewards zo.
De herfstvakantie komt er aan. Misschien moeten ze nog even vlug cashen zodat ze met z'n allen een leuke allinclusive kunnen boeken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

AppleFan2007 schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:58:
[...]

De naam van de persoon gebruiken of de functie is al heel wat minder respectloos.
Genoeg manieren om over iemand te spreken met respect
Wat overdreven. De meesten kennen niet het hele team, laat staan namen, functies of titels. Het is compleet overdreven om zo te doen. 'chick' is allicht sexistisch, maar dat kan 'die vrouw' net zo goed zijn. Waar kan ik een lijst vinden van het complete team personeel met foto's zodat ik ook maar niks fouts doe?

Als ik zeg, die donkere man met redelijk Indisch uiterlijk die jarenlang aan de zijde van MSC stond. Waar ik de naam niet van weet. Benik dan ineens racistisch bezig? 8)7

We schieten een beetje door in de remzone. En door de bandenstapel. En buiten het circuit.....totdat er geen rubber meer over is van de bandjes. We left the magic on. Silly magic. }:O

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 09:25
sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:01:
[...]

We krijgen volgende week nog Singapore en dat wordt ook weer een hele beproeving. Daar verwacht ik eigenlijk nog minder dan vandaag in Baku.
Schade beperken en richten op Austin. Maar de grotere vraag voor mij is meer of het wel om te draaien valt met deze auto. Dat is voor mij de hamvraag of Verstappen kan rijden voor het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Sainz had lekker achter Leclerc moeten slotten in plaats van rommelen aan de buitenkant en een soort halve actie te proberen bij Leclerc, dat had nooit gewerkt. Onnodige actie met desastreuze gevolgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
TinusXIII schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:03:
[...]

Ferrari gaat ook nog over RBR heen voor het einde van het jaar als ze in Milton Keys geen verbetering vinden.
Krijgen ze wel meer tijd bij RBR voor de ontwikkeling van de 2025/2026 wagen ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 09:25
Divak schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:05:
Sainz had lekker achter Leclerc moeten slotten in plaats van rommelen aan de buitenkant en een soort halve actie te proberen bij Leclerc, dat had nooit gewerkt. Onnodige actie met desastreuze gevolgen.
Ja heel goed punt dit. Ze kunnen voor het constructeurskampioenschap rijden en Carlos wil Charles aanvallen. Why?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:48
Sineplex schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:05:
[...]

Schade beperken en richten op Austin. Maar de grotere vraag voor mij is meer of het wel om te draaien valt met deze auto. Dat is voor mij de hamvraag of Verstappen kan rijden voor het kampioenschap.
Die vraag heeft Perez (met andere vloer?) al beantwoord toch?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Piastri is dus dichterbij Norris dan dat Norris bij Max is. 32 om 59 puntjes.Piastri gaat Norris nog voorbij. En dan gaat Mclaren echt eens achter de oren krabben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:56

JB

Cédric roelt!

siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:07:
Piastri is dus dichterbij Norris dan dat Norris bij Max is. 32 om 59 puntjes.Piastri gaat Norris nog voorbij. En dan gaat Mclaren echt eens achter de oren krabben.
Wordt eerder een interssant schouwspel hoe Zak & Co. dit gaat managen :o

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11:30
siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:04:
[...]

Wat overdreven. De meesten kennen niet het hele team, laat staan namen, functies of titels. Het is compleet overdreven om zo te doen. 'chick' is allicht sexistisch, maar dat kan 'die vrouw' net zo goed zijn. Waar kan ik een lijst vinden van het complete team personeel met foto's zodat ik ook maar niks fouts doe?

Als ik zeg, die donkere man met redelijk Indisch uiterlijk die jarenlang aan de zijde van MSC stond. Waar ik de naam niet van weet. Benik dan ineens racistisch bezig? 8)7

We schieten een beetje door in de remzone. En door de bandenstapel. En buiten het circuit.....totdat er geen rubber meer over is van de bandjes. We left the magic on. Silly magic. }:O
Maar als je niet weet over wie je bezig bent, hoe kan je dan weten wat die persoon in het team doet?

In het geval van je donkere man met redelijk Indisch accent geef je nog een beschrijving, die man zal er zo ook effectief uitzien en zo praten, dat zijn feiten.

Die chick is gewoonweg vernederend en heeft geen enkele betekenis aan wat die persoon binnen het team doet, dan nog liever ‘die vrouw die X in het team doet’ gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sineplex schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:06:
Ja heel goed punt dit. Ze kunnen voor het constructeurskampioenschap rijden en Carlos wil Charles aanvallen. Why?
Vetrekkende coureur is meer geinteresseerd in eigen glorie. Had alleen zijn moment beter moeten kiezen, daar kon het niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10:19
Dat wordt ook een leuke ja.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:50
Denk inderdaad dat de kans groter is dan Piastri boven Norris gaat eindigen aan het einde van het jaar, dan dat Norris Verstappen gaat inhalen. De constructeurstitel kan Red Bull wel vergeten, maar ik zie Max nog altijd wel kampioen worden. Niet omdat hij zo geweldig bezig is, maar meer omdat iedereen achter hem met elkaar aan het vechten is om puntjes dat geen van hen snel genoeg dichterbij komt.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Als Red Bull na Singapore niet heel hard aan het werk gaat om de boel weer op orde te krijgen dan worden ze derde in het constructeurskampioenschap. Een behoorlijke realiteitscheck na het afgelopen succesjaar.

Best kans dat ze dus in Austin ook een flex voorvleugel hebben en dan misschien weer echt mee gaan doen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

AppleFan2007 schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:08:
[...]

Maar als je niet weet over wie je bezig bent, hoe kan je dan weten wat die persoon in het team doet?
Euh, ik 'herken' genoeg mensen op straat zonder dat ik weet hoe ze heten? Ik heb nog genoeg F1 personeel waar ik een beeld van heb in mijn geheugen, maar bij god niet weet hoe ze heetten. Of nog steeds heten.
In het geval van je donkere man met redelijk Indisch accent geef je nog een beschrijving, die man zal er zo ook effectief uitzien en zo praten, dat zijn feiten.
Ja, en toen keek ik al lang F1 en ik weet zijn naam nog steeds niet 8)7
Die chick is gewoonweg vernederend en heeft geen enkele betekenis aan wat die persoon binnen het team doet, dan nog liever ‘die vrouw die X in het team doet’ gebruiken.
Mee eens, en ook in mijn voorgaande reacties heb ik dat aanggeven. Wat ik nog steeds niet hoor, wat er dan wel gezegd mag worden als je iemand zijn naam niet weet. Want ook 'die vrouw' kan negatief overkomen......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:53
Als Red Bull fan baal ik natuurlijk van de uitslag, en het uitvallen van Perez.

Ben er nog niet helemaal uit wie er de schuld heeft van die crash, Sainz wijkt meer uit, maar Perez reedt achter hem & had dus meer zicht erop moeten hebben & ontwijkende acties kunnen ondernemen.

Moet ik nog even goed terug kijken in de herhaling.

Gefeliciteerd aan Piastri met een knap gereden overwinning! 👍 Was uiteindelijk een spannende wedstrijd, en dat maakt het wel leuker dan Max al 7 wedstrijden voor het einde al kampioen is IMHO 😉

Iemand toevallig een lijstje met de shitload aan onderzoeken die momenteel nog plaats vinden? Was niet te volgen meer op een gegeven moment 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

McLaren gaat nog heel moeilijke beslissingen moeten nemen en daarbij hun coureurs tevreden zien te houden. Dat gaat nog vuurwerk opleveren als ze niet uitkijken. Twee goede coureurs hebben is lekker maar twee coureurs die beiden nummer 1 willen zijn dan heb je de poppetjes aan het dansen. Ik krijg wat dat betreft Senna vs Prost vibes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:11:
Als Red Bull na Singapore niet heel hard aan het werk gaat om de boel weer op orde te krijgen dan worden ze derde in het constructeurskampioenschap. Een behoorlijke realiteitscheck na het afgelopen succesjaar.

Best kans dat ze dus in Austin ook een flex voorvleugel hebben en dan misschien weer echt mee gaan doen.
Ik denk dat ze liever kampioen worden met Max en 3e in het WCC dan 2e in beide.
Momenteel lijkt het echter hard richting 2e WDC en 3e WCC te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
SpeedyNick schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:12:
Als Red Bull fan baal ik natuurlijk van de uitslag, en het uitvallen van Perez.

Ben er nog niet helemaal uit wie er de schuld heeft van die crash, Sainz wijkt meer uit, maar Perez reedt achter hem & had dus meer zicht erop moeten hebben & ontwijkende acties kunnen ondernemen.

Moet ik nog even goed terug kijken in de herhaling.

Gefeliciteerd aan Piastri met een knap gereden overwinning! 👍 Was uiteindelijk een spannende wedstrijd, en dat maakt het wel leuker dan Max al 7 wedstrijden voor het einde al kampioen is IMHO 😉

Iemand toevallig een lijstje met de shitload aan onderzoeken die momenteel nog plaats vinden? Was niet te volgen meer op een gegeven moment 😂
Mijn oog ziet Perez echt recht rijden en dat de afstand tot de muur aan de rechter kant van Sainz groter wordt. Niet dat Sainz extra stuurt maar hij komt bocht uit met een graad of wat meer naar links en dan komt het een keer samen. Is er een “schuldige” dan zou ik Sainz noemen, maar dit is mijn inziens niet bewust afknijpen of een ongeluk veroorzaken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
AppleFan2007 schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:08:
[...]

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

TheBrut3 schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:14:
[...]

Ik denk dat ze liever kampioen worden met Max en 3e in het WCC dan 2e in beide.
Momenteel lijkt het echter hard richting 2e WDC en 3e WCC te gaan.
Met nog 7 races te gaan gaat het spannend worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:11:

Ze hebben sinds vorige race alweer meer flex in de voorvleugel. Maar zal idd nog wel erger gaan worden.

Dat wcc komt ze met het oog op de ontwikkeltijd nog wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:12:
[...]

Euh, ik 'herken' genoeg mensen op straat zonder dat ik weet hoe ze heten? Ik heb nog genoeg F1 personeel waar ik een beeld van heb in mijn geheugen, maar bij god niet weet hoe ze heetten. Of nog steeds heten.

[...]

Ja, en toen keek ik al lang F1 en ik weet zijn naam nog steeds niet 8)7

[...]

Mee eens, en ook in mijn voorgaande reacties heb ik dat aanggeven. Wat ik nog steeds niet hoor, wat er dan wel gezegd mag worden als je iemand zijn naam niet weet. Want ook 'die vrouw' kan negatief overkomen......
Goed mogelijk dat je de mensen wel herkent maar niet bij naam kent, maar in dit geval weet je duidelijk wel wat de rol van de persoon in kwestie is, anders zou je ook geen commentaar kunnen geven over wat zij moet doen in het team en wat ze moet veranderen.
Dus simpelweg die mevrouw bij haar functie noemen is voldoende.
Ik weet bijvoorbeeld nog steeds niet over wie we het hebben en ik denk dat ik in mijn berichten haar telkens op respectvolle manier heb vernoemd.
Lees gerust nog eens de berichten na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
MikeyMan schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:16:
[...]

Ze hebben sinds vorige race alweer meer flex in de voorvleugel. Maar zal idd nog wel erger gaan worden.

Dat wcc komt ze met het oog op de ontwikkeltijd nog wel goed uit.
Dan gaan ze van 63% naar mogelijk 85% (Als Mercedes ze ook nog voorbij gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:53
Holk schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:15:
[...]

Mijn oog ziet Perez echt recht rijden en dat de afstand tot de muur aan de rechter kant van Sainz groter wordt. Niet dat Sainz extra stuurt maar hij komt bocht uit met een graad of wat meer naar links en dan komt het een keer samen. Is er een “schuldige” dan zou ik Sainz noemen, maar dit is mijn inziens niet bewust afknijpen of een ongeluk veroorzaken
Op 1 van de camera beelden leek het juist weer alsof Perez zwaar naar rechts kwam, maar ben mij bewust van het feit dat deze een vertekend beeld kunnen geven 😉

Ben benieuwd naar de uitkomst van het onderzoek van de FIA naar deze crash, zij zullen het beter weten als ik😅

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
AppleFan2007 schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:17:
[...]

Goed mogelijk dat je de mensen wel herkent maar niet bij naam kent, maar in dit geval weet je duidelijk wel wat de rol van de persoon in kwestie is, anders zou je ook geen commentaar kunnen geven over wat zij moet doen in het team en wat ze moet veranderen.
Ik weet bijvoorbeeld nog steeds niet over wie we het hebben en ik denk dat ik in mijn berichten haar telkens op respectvolle manier heb vernoemd.
Het gaat over Hannah Schmitz, hoofdingenieur strategie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b-qhS1FkXQWeu9E0O7YrG-s-G8o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZOcZfyJ1PtbOqCPMbEMHsMKR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Ryur op 15-09-2024 15:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:13:
[...]

McLaren gaat nog heel moeilijke beslissingen moeten nemen en daarbij hun coureurs tevreden zien te houden. Dat gaat nog vuurwerk opleveren als ze niet uitkijken. Twee goede coureurs hebben is lekker maar twee coureurs die beiden nummer 1 willen zijn dan heb je de poppetjes aan het dansen. Ik krijg wat dat betreft Senna vs Prost vibes.
De grap is ook nog dat Mclaren, en ook Z. Brown, actief zijn in Indycar. Okay, het F1 team is compleet afgezonderd, maar Brown is hier en daar wel bezig met het Indycar team. Heeft laatst ook weer een brief geschreven over wat de eigenaren van Indycar zouden moeten doen met Indycar. Waar niks mis mee is, maar het geeft wel aan dat ie met 2 dingen tegelijkertijd bezig is, imo. Ook het gedoe met teamorders kán een gevalletje onbeslissenheid zijn. En dat kan alleen maar erger worden.

Piastri heeft gewoon veel meer potentie dan Norris. Dit kan Norris zijn enige kans zijn op het WK. Als Mclaren er volgend jaar weer bijzit, dan kan ik niet inzien hoe Norris meer gaat scoren dan Piastri.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:18:
[...]

De grap is ook nog dat Mclaren, en ook Z. Brown, actief zijn in Indycar. Okay, het F1 team is compleet afgezonderd, maar Brown is hier en daar wel bezig met het Indycar team. Heeft laatst ook weer een brief geschreven over wat de eigenaren van Indycar zouden moeten doen met Indycar. Waar niks mis mee is, maar het geeft wel aan dat ie met 2 dingen tegelijkertijd bezig is, imo. Ook het gedoe met teamorders kán een gevalletje onbeslissenheid zijn. En dat kan alleen maar erger worden.

Piastri heeft gewoon veel meer potentie dan Norris. Dit kan Norris zijn enige kans zijn op het WK. Als Mclaren er volgend jaar weer bijzit, dan kan ik niet inzien hoe Norris meer gaat scoren dan Piastri.
Piastri - Norris is de Ricciardo - Verstappen uit 2018. En dan is Norris de Ricciardo in deze

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

AppleFan2007 schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:17:
[...]

Je verward me met iemand anders ;)

Ik reageer op de overtrokken reactie(s). Ik weet ook niet over wie we het hebben. Het gaat me meer om hoe hier soms kritiek gegeven wordt op de persoon......

En nogmaals, genoeg mensen die we allemaal herkennen waar we de namen absoluut niet van weten..... en nog altijd krijgen we daar geen antwoord op. Dus wel kritiek leveren, maar niet aangeven hoe het beter moet. Dat is zo makkelijk. Lijkt wel alsof alles tegenwoordig automatisch in het verkeerde keelgat gaat. En dát irriteert mij weer....... En als je het zelf niet eens weet...... :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 09:08
siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:12:
[...]
Wat ik nog steeds niet hoor, wat er dan wel gezegd mag worden als je iemand zijn naam niet weet. Want ook 'die vrouw' kan negatief overkomen......
Als je echt niet weet hoe ze heet, kun je zeggen die strateeg of idd die vrouw. Dat kan ook negatief zijn, maar ‘die chick’ is echt not done. Dat zeg je misschien tegen je vrienden als je het hebt een over een leuk meisje aan de bar dat je wilt versieren, maar niet over een volwassen vrouw in een topfunctie aan een f1-pitwall.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Voer die discussie over hoe je iemand aanwijst/noemt wiens naam je niet kent, eventueel inclusief gebruik van pronouns, lekker in een ander topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moi_in_actie
SpeedyNick schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:18:
[...]

Op 1 van de camera beelden leek het juist weer alsof Perez zwaar naar rechts kwam, maar ben mij bewust van het feit dat deze een vertekend beeld kunnen geven 😉

Ben benieuwd naar de uitkomst van het onderzoek van de FIA naar deze crash, zij zullen het beter weten als ik😅
Ik heb alleen kort de onboard van Sainz gezien en hij hield zn stuur recht. Echter, ik vermoed dat het gewoon een dom/simpel ongeluk is geweest. De weg boog iets naar links en van achterop gezien leek het alsof Sainz de neus van de wagen al iets in de richting van die bocht had gezet, Perez nog niet. Ze reden al vlak naast elkaar en daardoor raakten ze elkaar, met een crash als gevolg.
Uiteindelijk lijkt het mij wel de schuld van Perez, puur omdat hij diegene is die de inhaalmanouvre wil maken en hij dat veilig moet doen. Maar ik vermoed dat er geen straf of wat dan ook komt, het was een race incident en niets meer dan dat.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23
De analyse van de crash gaat zometeen besproken worden op Sky Sports.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
Moi_in_actie schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:24:
[...]

Ik heb alleen kort de onboard van Sainz gezien en hij hield zn stuur recht. Echter, ik vermoed dat het gewoon een dom/simpel ongeluk is geweest. De weg boog iets naar links en van achterop gezien leek het alsof Sainz de neus van de wagen al iets in de richting van die bocht had gezet, Perez nog niet. Ze reden al vlak naast elkaar en daardoor raakten ze elkaar, met een crash als gevolg.
Uiteindelijk lijkt het mij wel de schuld van Perez, puur omdat hij diegene is die de inhaalmanouvre wil maken en hij dat veilig moet doen. Maar ik vermoed dat er geen straf of wat dan ook komt, het was een race incident en niets meer dan dat.
Perez hield zijn stuur OOK recht ;) Sainz kwam langzaam maar zeker richting Perez
(Net op F1TV van Palmer de analyse)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Moi_in_actie schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:24:
[...]

Perez reed er gewoon naast, gezien het contact waren zijn voorbanden voorbij de achterbanden van Sainz. Dan kun je niet zomaar ff opschuiven zonder te kijken. Gewoon een domme actie van Sainz, gewoon doen wat je de hele race al doet zonder te kijken. Geen idee of het een gevalletje 'situational awareness' is, maar dit valt meer onder de categorie dom dan een ongelukje. Als je er eenmal naast zit moet je ruimte krijgen. Of mag Sainz dan Perez in de andere muur drukken omdat dat toevallig de lijn is naar de volgende bocht? Lijkt me niet toch?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

sjaool schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:52:
Wat wel lekker is, het is nog geen eens 3 uur en de race is al klaar. Nu nog een mooie zondagmiddag te gaan. :D
Open monumentendag in heel het land...Leuke pandjes te bezichtigen ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ryur schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:26:
[...]

Perez hield zijn stuur OOK recht ;) Sainz kwam langzaam maar zeker richting Perez
Damn... Newton weer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:22:
[...]

Je verward me met iemand anders ;)

Ik reageer op de overtrokken reactie(s). Ik weet ook niet over wie we het hebben. Het gaat me meer om hoe hier soms kritiek gegeven wordt op de persoon......

En nogmaals, genoeg mensen die we allemaal herkennen waar we de namen absoluut niet van weten..... en nog altijd krijgen we daar geen antwoord op. Dus wel kritiek leveren, maar niet aangeven hoe het beter moet. Dat is zo makkelijk. Lijkt wel alsof alles tegenwoordig automatisch in het verkeerde keelgat gaat. En dát irriteert mij weer....... En als je het zelf niet eens weet...... :|
Mijn excuses dat ik je verwar met iemand anders.

Ik wil gewoon duidelijk maken dat je de naam van iemand niet hoeft te weten van de persoon. (hannah smitz in dit geval) Als er wordt verwezen naar iemand en er letterlijk gezegd wordt dat die person a of b moet veranderen binnen het team, dan kan je zeer simpel zeggen 'die man/mevrouw moet dat doen' als je zelf nog algemener wilt gaan kan je 'de strategist(e)/persoon die de strategie voert moet dat doen'.

Er wordt dan geen enkel naam genoemd en toch is duidelijk over wie je het hebt zonder dan je die persoon vernederd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AppleFan2007
dr.lowtune schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:22:
Voer die discussie over hoe je iemand aanwijst/noemt wiens naam je niet kent, eventueel inclusief gebruik van pronouns, lekker in een ander topic?
ik denk dat ze in een ander topic zeker niet zouden weten over wie we het hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

FunkyTrip schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:28:
[...]

offtopic:
Allemaal pandjes met energielabel die overeenkomen met de strategie van Ferrari

Norris zijn interviews blijven een dingetje. Hij kan racen, maar poeh, altijd een beetje down, niet recht door zee. Als het een interview met Stroll was zouden we allemaal in koor 'ongeinteresseerd' zeggen. Als hij een mental coach zou nemen dan kan hij een bedreiging vormen voor Max. Nu is het puur de snelheid die hij uit de auto haalt. Als het echt 1 op 1 aankomt zie ik Norris niks uitmaken tegen Max.

/edit/
offtopic:
@AppleFan2007 Het is Hanna Schmitz....... :|

[ Voor 4% gewijzigd door siggy op 15-09-2024 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Ryur schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:26:
[...]

Dat zou kunnen dat ze beiden hun stuur recht hielden. Echter, als na het uitkomen van bocht 2 Sainz de neus al 10 graden richting naar links (richting de kink in het rechte stuk) had staan en Perez nog niet, dan rijden ze op een gegeven moment tegen elkaar aan. Je kon het in de replay vanuit het perspectief van Perez ook goed zien; bij het uitkomen van bocht 2 zat er misschien een halve meter tussen de auto's en dit werd steeds net iets minder. Wie geef je dan de schuld? Sainz die al (te) vroeg iets naar links stuurt, omdat de weg zometeen naar links buigt? Of Perez, die aanvankelijk zn lijn houdt, dat blijft doen maar niet anticipeert op de knik naar links? Ik zeg 50/50 schuld, beiden niet goed opgelet, domme pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
:9B Beerman
Spreek je het zo uit of zei Norris dat voor de lol?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:56
Volgens GP33 gaat VER zijn onderzoek bij de stewards over auto's inhalen na de race toen VSC nog actief was. Lijkt mij een domme fout van VER als dit zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Treveo schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:36:
Volgens GP33 gaat VER zijn onderzoek bij de stewards over auto's inhalen na de race toen VSC nog actief was. Lijkt mij een domme fout van VER als dit zo is.
Vertaling? Zin klinkt beetje Yoda achtig.

[ Voor 5% gewijzigd door Illegal_Alien op 15-09-2024 15:37 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:25
En we gaan het nu niet meer vragen.

[ Voor 95% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-09-2024 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Volgens Horner was Max effectief wat te gretig, te lang vechten in hetzelfde groepje terwijl Russel langzamer startte en het beter kon opbouwen met minder banden-degradatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 11:56

JB

Cédric roelt!

Aangezien er tig andere coureurs voor hetzelfde aangemerkt zijn, en ik deze uitleg dan wel kan rijmen obv alle "incidenten" die ineens oppopten, kan ik me niet voorstellen dat daar nog iets mee gaat gebeuren :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Illegal_Alien schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:37:
[...]

Maar je snapt m wel..

Stop die vervulling nou eens jongens, kom op.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:56
Illegal_Alien schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:37:
[...]

Vraag GPT anders even?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Charles Hill
Duidelijk verhaal de crash; absoluut een fout van Sainz!

Bij het ingaan van de bocht neemt Sainz de bocht ruim vanwege de lijn van Leclerc. Perez komt de bocht wel goed uit, zit op de race lijn. Sainz zit naast de muur en stuurt naar links, Perez stuurt op het laatst zelfs ook nog een beetje naar links, maar toen was Sainz al te ver ingestuurd en reed Perez aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:39
Lijkt mij niet heel spannend na de race.
Niet meer doen en door, geen reden voor een straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:38
FunkyTrip schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:28:
[...]

Of lekker terug je nest in om verder uit te brakken :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Geweldige race! Piastri een 10. Leclerq een 9. Noris een 8. Jammer van de botsing tussen Sainz en Perez.

Jammer genoeg zoals gewoonlijk hier Max wint niet of zit niet in de top 3 dan worden de reacties nogal zuur.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:23
dutchgio schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:40:
[...]

Lijkt mij niet heel spannend na de race.
Niet meer doen en door, geen reden voor een straf.
Was er niet in de Formula Acadamy niet lang geleden ook niet straf voor iemand die (te) hard doorreed na de finishvlag?

Volgens mij zijn ze daar vrij strikt op. Zeker met marshalls op de baan.

PSN: Leech1984

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppleFan2007
korte geschiedenisles, het woord chick werd in het verleden niet altijd gebruikt in de positieve zin en wordt daarom nu als negatiever gezien. Je kan hier dus een klein beetje rekening mee houden en de zinnen mooier verwoorden.

Verder volledig akkoord dat Piastri mooi gereden heeft. Ben nog niet overtuigd dat het accident volledig sainz zijn fout is, ik zou het eerder classificeren als een racing incident.

[ Voor 40% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-09-2024 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 15:16
Zouden er nog teamorders komen vanuit McLaren dat Norris de eerste rijder is :z

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Maarruh, de grootste domper van de race? Heeft FOM geen geld meer voor Polaroid filters? Ik heb de helft niet meegekregen.

Ah de VSC investigations gaat om de inlap ná de race. Overijverige stewards weer. Zucht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
Dit is wel een interessante:

De VSC is nog geldig na de finish, maar het reglement voorziet hier niet in. Mocht dat wel zijn had Max inderdaad niet mogen inhalen, zowel Norris als Russell haalt hij op relaxte manier in vlak voor de pit.

Maar als de VSC daar zou gelden, hebben Russell en Norris deze verbroken door niet hun delta te rijden, waar het reglement wel in voorziet en een penalty is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:10
Holk schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:46:
[...]

Dit is wel een interessante:

De VSC is nog geldig na de finish, maar het reglement voorziet hier niet in. Mocht dat wel zijn had Max inderdaad niet mogen inhalen, zowel Norris als Russell haalt hij op relaxte manier in vlak voor de pit.

Maar als de VSC daar zou gelden, hebben Russell en Norris deze verbroken door niet hun delta te rijden, waar het reglement wel in voorziet en een penalty is
Iedereen een 5s penalty?

:+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Max is niet de enige die op het matje moet komen voor inhalen onder vsc na de vlag
Doc 60 - Summons - Car 10 - Alleged Virtual Safety Car infringementPublished on 15.09.24 15:37 CET
Doc 59 - Summons - Car 31 - Alleged Virtual Safety Car infringementPublished on 15.09.24 15:37 CET
Doc 58 - Summons - Car 1 - Alleged Virtual Safety Car infringementPublished on 15.09.24 15:36 CET
Doc 57 - Summons - Car 27 - Alleged Virtual Safety Car infringementPublished on 15.09.24 15:36 CET
Na 18:15 lokale tijd daaro horen we meer...

[ Voor 4% gewijzigd door jeanj op 15-09-2024 15:51 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Is dit al eens eerder voorgekomen? Niet dat regels zo consequent worden toegepast.. maar ben toch benieuwd wat er evt te wachten staat. Weet ook niet of je verplicht bent om na de race aan delta tijden te houden onder vsc?

Signature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
mouzetc schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:54:
[...]

Is dit al eens eerder voorgekomen? Niet dat regels zo consequent worden toegepast.. maar ben toch benieuwd wat er evt te wachten staat. Weet ook niet of je verplicht bent om na de race aan delta tijden te houden onder vsc?
Reglementen van de FIA over de F1 voorzien hier niet in (wat te doen na de finish). Daarom gelden de reglementen die gelden gedurende de race. Daarin staat dat de ECU een delta per sectie geeft die ze moeten volgen en ook dat ze niet onnodig langzaam mogen rijden. Russell doet dit sowieso wel want het gat was 41 seconden op de meet en na uitkomen bocht 17 worden ze ingehaald

Ik denk dat het gaat zijn: VSC geldt niet meer na de finish, iedereen kan naar huis

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:48
Colapinto en Bearman beiden in de punten, gaaf! (En hoe stom zal de Williams leiding zich voelen voor het niet eerder wisselen van Sargeant)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:48
Bearman heeft nu ook een record in handen. De eerste keer dat een coureur in zijn debuutseizoen in 2 verschillende auto's rijdt en in beide auto's in de eerste race voor dat team punten scoort.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:34
Iemand nog een idee waarom Perez mee kon vechten voor P2 terwijl Max echt veel verder achter ligt? Heb dat niet meegekregen dit weekend (zelf alleen de samenvatting gezien)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Leclerc doet hard zijn best voor het record van Pole zonder te winnen :p
21x en 80,77% van de keren op pole wint ie niet :o
https://www.statsf1.com/e...e/pole/sans-victoire.aspx

[ Voor 22% gewijzigd door YakuzA op 15-09-2024 16:09 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Robkazoe schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:08:
Iemand nog een idee waarom Perez mee kon vechten voor P2 terwijl Max echt veel verder achter ligt? Heb dat niet meegekregen dit weekend (zelf alleen de samenvatting gezien)?
Volgens mij reedt Max met een andere setup die achteraf gezien slechter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

YakuzA schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:08:
Leclerc doet hard zijn best voor het record van Pole zonder te winnen :p
21x en 80,77% van de keren op pole wint ie niet :o
https://www.statsf1.com/e...e/pole/sans-victoire.aspx
In het simracen hadden we daar een denigrerend woord voor. 'Hotlapper'. :+

Leclerc heeft het talent, maar hij is veel beter over een enkel rondje dan een race. Keer op keer. Beetje een Trulli++

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Maarten_E schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:01:
Bearman heeft nu ook een record in handen. De eerste keer dat een coureur in zijn debuutseizoen in 2 verschillende auto's rijdt en in beide auto's in de eerste race voor dat team punten scoort.
Hoeveel coureurs hebben in hun debuutseizoen in 2 verschillende auto's gereden? :+

Nee serieus, belachelijk goed, hoe fortuinlijk ook. Bearman die komt er wel. Vind het nu al zonde dat ie teamgenoot van Ocon moet worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Het was we een positief teken voor RB.
Als Perez om P1 mee kan doen, dan lijkt het alsof ze toch iets hebben gevonden in de auto dat gefixt is.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

YakuzA schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:14:
[...]

Het was we een positief teken voor RB.
Als Perez om P1 mee kan doen, dan lijkt het alsof ze toch iets hebben gevonden in de auto dat gefixt is.
Perez had de nieuwe onderdelen en Max een verkeerde afslag genomen.

Alles wijst op nog een hoop spanning op de baan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Baku ligt Perez erg goed, hij is hier vaak beter geweest dan Verstapoen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Verstappen lijkt er niet al te negatief over te zijn, in tegenstelling tot de laatste races.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/i2zmkgnyazod1.png

https://www.reddit.com/r/...verstappen_did_seem_more/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Ted Kravitz geeft aan dat 'de paddock' denkt dat Sainz een 3-place grid penalty gaat krijgen voor Singapore.

[ Voor 4% gewijzigd door siggy op 15-09-2024 16:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Charles Hill
Deze crash lijkt extra pijnlijk te worden, aangezien dit van het budget gaat en hierdoor nieuwe updates mogelijk niet meer kunnen worden uitgevoerd. En dat door een actie van Sainz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
siggy schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:23:
Ted Kravitz geeft aan dat 'de paddock' denkt dat Sainz een 3-place grid penalty gaat krijgen voor Singapore.
Zou jammer zijn, die ferrari gaat daar ook lekker.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je dit hoort viel het nog mee voor Verstappen

"1 wiel kwam de hele tijd los van de grond..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:02
LZ86 schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:51:
[...]

Eerder 3. RBR zit er alleen maar bij doordat Max in de eerste seizoenshelft nog semi dominant was. Die gaan geen races meer winnen de overige grands prix. Tenzij het in Mexico ineens weer wil, daar zijn ze normaal altijd goed.
3 is ook al mooi. :+

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Al met al valt de schade mee voor Max z’n 4e wdc. Had zat erger gekund gezien de snelheid van NOR vandaag.

Te koop....

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Charles Hill
albino71 schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:48:
Al met al valt de schade mee voor Max z’n 4e wdc. Had zat erger gekund gezien de snelheid van NOR vandaag.
Dat is nog afwachten, Hubert moet gaan bepalen of Verstappen gestraft gaat worden voor inhalen onder vsc, terwijl de race al was afgelopen.

Een Brit die gaat bepalen of Verstappen punten kwijt raakt in het voordeel van een andere Brit, Norris, rijdend in een Brits team, in beide gevallen strijdend voor het kampioenschap. Moet je dat eens voorstellen bij voetbal, een Franse scheidsrechter bij de finale Frankrijk - Duitsland.

[ Voor 6% gewijzigd door Charles Hill op 15-09-2024 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Charles Hill schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:01:
[...]

Dat is nog afwachten, Hubert moet gaan bepalen of Verstappen gestraft gaat worden voor inhalen onder vsc, terwijl de race al was afgelopen.

Een Brit die gaat bepalen of Verstappen punten kwijt raakt in het voordeel van een andere Brit, Norris, rijdend in een Brits team, in beide gevallen strijdend voor het kampioenschap. Moet je dat eens voorstellen bij voetbal, een Franse scheidsrechter bij de finale Frankrijk - Duitsland.
Ik snap het punt wat je wilt maken, maar deze vergelijking gaat compleet mank.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Mog schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:05:
[...]

Ik snap het punt wat je wilt maken, maar deze vergelijking gaat compleet mank.
Ik had elke andere sport kunnen nemen als voorbeeld, want ik kan mij geen sport bedenken waar een jury mag oordelen wat direct invloed heeft op een kampioenschap van een landgenoot.

[ Voor 14% gewijzigd door Charles Hill op 15-09-2024 17:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Charles Hill schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:08:
[...]

Ik had elke andere sport kunnen nemen als voorbeeld, want ik kan mij geen sport bedenken waar een jury mag oordelen wat direct invloed heeft op een kampioenschap van een landgenoot.
Zover ik weet is het een panel van een Amerikaan, Brit, Italiaan en Azerbeidzjaan die over de straffen gaat. Met andere woorden: een jury met diverse nationaliteiten, zoals bij vrijwel elke jury sport.

[ Voor 6% gewijzigd door Mog op 15-09-2024 17:16 ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:10
No further action Sainz/Perez dus, niet meer dan terecht lijkt me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

No further action

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Dan hebben ze verkeerd gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:20
Prima beslissing. Beide heren waren onhandig bezig, niemand had duidelijk meer schuld. Dan zijn ze al genoeg gestraft met de crash an sich.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 11:35
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GXht6y6WYAA_HVN?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
Terug moeten kijken. Top race, stom einde.

Well done Baku!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
No further action voor Perez ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
5k boete voor McLaren. Kan alvast 1 steward op vakantie in de herfst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick4
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 09:24
Charles Hill schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:08:
[...]

F1 is geen landen kampioenschap.

De eredivisie (veel Nederlanders) heeft toch ook Nederlandse scheidsrechters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 08:32
TheBrut3 schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:32:
5k boete voor McLaren. Kan alvast 1 steward op vakantie in de herfst.
Waarvoor heeft mclaren een boete?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Shinji schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:22:
No further action Sainz/Perez dus, niet meer dan terecht lijkt me.
Belachelijk en dan ook nog een sneer naar Perez dat hij meer had kunnen doen in het document. Perez had al voldoende ruimte (halve auto) gegeven zodat Sainz niet meer langs de muur hoefde te rijden en Sainz wist dat Perez er zat, en dan kan je dus niet dezelfde lijn als vorige rondes rijden (want toen zat Perez er niet)

18:37 lokle tijd Waarschuwing voor Verstappen en Nico voor "Overtaking under Virtual Safety Car Conditions after the chequered flag"

[ Voor 9% gewijzigd door jeanj op 15-09-2024 18:35 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 11:35
Waarschuwing voor Verstappen:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GXhy2VLXQAAGDPo?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Ze zijn mild vandaag voor iedereen. Zo lang e dat bij iedereen doen is het goed

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:54
hjvg schreef op zondag 15 september 2024 @ 17:39:
[...]

Waarvoor heeft mclaren een boete?
Te vroeg met mensen/materiaal de pits in lopen richting Parc Ferme terwijl er nog gepit werd (in dit geval door Verstappen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Haha het blijft bijzonder. Gewoon iemand op een recht stuk in de wielen rijden is helemaal okay. Onbegrijpelijk.

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord