Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
Misschien had ie m na 15 dagen voor de tweede keer gedragenFroggle schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:13:
[...]
Hehe! Vooral lekker haaks op het andere onderwerp hier (terugsturen). Hoe kun je zo ding 2 keer gedragen hebben en dan nog niet bedacht hebben ‘m terug te sturen.
Want na twee keer dragen weet je toch ook nog niet echt of t voor je gaat werken? In wat voor opwelling heb je dat ding gekocht dan?
Bang voor de reactie van de Tweakers hier.Froggle schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:13:
[...]
Hehe! Vooral lekker haaks op het andere onderwerp hier (terugsturen). Hoe kun je zo ding 2 keer gedragen hebben en dan nog niet bedacht hebben ‘m terug te sturen.
Geintje, natuurlijk!
Ik ben namelijk waarschijnlijk niet thuis die dag en krijg ook niet de optie om het bij een UPS point te laten afleveren.
Dan zal ik je de argumenten eens helder maken. Sommige kleding is niet te koop overal, zeker niet mijn smaak (lees: alleen sommige steden/winkels te koop) en die wisselt nog weleens. Dan kan ik stad en land afrijden wat mij veel energie en tijd kost, maar bovenal veel geld en verspilling van brandstoffen. Auto, parkeren etc. Vaak grijp ik dan alsnog mis. Nu bestel ik wat ik mooi vind, maar weet niet precies de maat. Dan is online bestellen echt milieuvriendelijker en bovendien weet ik voortaan de juiste maat en kan ik gerichter shoppen.Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:51:
[...]
Ja. Dit is namelijk nog veel erger. Het is algemeen bekend dat geretourneerde kleding heel vaak gewoon direct de shredder in gaat. Ik mag toch hopen dat dat met een Apple Watch niet gebeurt (die gaat denk ik als refurbished door, of wordt gerecycled, wat ook vrij ernstig zou zijn)
Stuur ik dan nooit wat terug? Natuurlijk wel. Ik probeer de maat te bestellen die hopelijk past. En soms is dat niet zo en dan stuur ik t terug. Als je in plaats daarvan twee maten bestelt weet je van tevoren al dat er 1 sowieso terug, en dus hoogstwaarschijnlijk op de afvalberg gaat.
(Ik deed dat eerst ook wel best vaak, maar toen leerde ik dit, en dacht er even over na, en sindsdien probeer ik dit niet meer te doen. Kortom: er is “ik wist dit niet/nooit over nagedacht”, er is “ik weet dit en het boeit me niet”, en er is “soms is het niet anders”. Dat eerste kan, en het laatste lijkt me gezond. Het middelste niet. )
I don't have dreams, I have goals!!
Was in mijn geval een heel klein plat doosje, wat makkelijk door de bus zou passen.Simone96 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:29:
Ik heb bij het bestellen van mijn Apple Watch Series 10 gekozen voor het inruilen van mijn oude Apple Watch SE. Het inruilpakketje kwam niet tegelijk met mijn Apple Watch afgelopen vrijdag maar krijg ik deze week pas via UPS. Heeft iemand deze toevallig al ontvangen en is dit iets wat door de brievenbus past?
Ik ben namelijk waarschijnlijk niet thuis die dag en krijg ook niet de optie om het bij een UPS point te laten afleveren.
Zoals eerder gezegd: je hoeft je aan mij, een willekeurige persoon op tweakers, niet te verantwoorden hè.Redondo1982 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:32:
[...]
Dan zal ik je de argumenten eens helder maken. Sommige kleding is niet te koop overal, zeker niet mijn smaak (lees: alleen sommige steden/winkels te koop) en die wisselt nog weleens. Dan kan ik stad en land afrijden wat mij veel energie en tijd kost, maar bovenal veel geld en verspilling van brandstoffen. Auto, parkeren etc. Vaak grijp ik dan alsnog mis. Nu bestel ik wat ik mooi vind, maar weet niet precies de maat. Dan is online bestellen echt milieuvriendelijker en bovendien weet ik voortaan de juiste maat en kan ik gerichter shoppen.
Maar toch: het zou echt wel milieuvriendelijker zijn om de goede maat proberen te bestellen en pas terug te sturen als t dan niet past, in plaats van eerst dubbel te bestellen waarmee verspilling gegarandeerd is. Maar je schrijft dat dat je uiteindelijke doel is, dus als dat echt zo is, zeggen wij helemaal niet zoveel anders toch?
In dat geval ga ik het er gewoon op gokken dat ze het in de brievenbus gooien.Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:34:
[...]
Was in mijn geval een heel klein plat doosje, wat makkelijk door de bus zou passen.
Ja, past door de brievenbus.Simone96 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:29:
Ik heb bij het bestellen van mijn Apple Watch Series 10 gekozen voor het inruilen van mijn oude Apple Watch SE. Het inruilpakketje kwam niet tegelijk met mijn Apple Watch afgelopen vrijdag maar krijg ik deze week pas via UPS. Heeft iemand deze toevallig al ontvangen en is dit iets wat door de brievenbus past?
Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red
Ik heb gisteren het pakketje ontvangen. Zat in de brievenbus toen ik thuis kwam.Simone96 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:44:
[...]
In dat geval ga ik het er gewoon op gokken dat ze het in de brievenbus gooien.
Welnee, is gewoon om even eea inzichtelijk te krijgen en in lijn te krijgen met wat tegengeluid voor het bestellen van meerdere AW.Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:42:
[...]
Zoals eerder gezegd: je hoeft je aan mij, een willekeurige persoon op tweakers, niet te verantwoorden hè.
Maar toch: het zou echt wel milieuvriendelijker zijn om de goede maat proberen te bestellen en pas terug te sturen als t dan niet past, in plaats van eerst dubbel te bestellen waarmee verspilling gegarandeerd is. Maar je schrijft dat dat je uiteindelijke doel is, dus als dat echt zo is, zeggen wij helemaal niet zoveel anders toch?
Ik bestel ook altijd één maat, maar bijna altijd de verkeerde of ik ging twijfelen. Dus wat ging ik doen: alsnog één bijbestellen of omruilen. Dan komt er dus een extra rit en handelingen aan te pas van heel veel derde partijen. En de kleding die ik bestel gaat echt niet de bak in haha.
Zoals ik eerder zei: soms is het niet andersRedondo1982 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:58:
[...]
Welnee, is gewoon om even eea inzichtelijk te krijgen en in lijn te krijgen met wat tegengeluid voor het bestellen van meerdere AW.
Ik bestel ook altijd één maat, maar bijna altijd de verkeerde of ik ging twijfelen. Dus wat ging ik doen: alsnog één bijbestellen of omruilen. Dan komt er dus een extra rit en handelingen aan te pas van heel veel derde partijen. En de kleding die ik bestel gaat echt niet de bak in haha.
Ja, maar ook nee, want veel winkels zijn open tijdens mijn kantooruren. Dus dat kan best onhandig zijn. En niet alles is dichtbij in het weekend (woon zelf niet in de (rand)stad).Mausssie schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 17:25:
Ik verbaas mij over het gemak waarmee mensen (soms meerdere) watches retourneren. Als je hem alleen even om wil zien, kan je toch ook naar een winkel.
Alle retourneringen moeten geïnspecteerd worden en een deel kan weer als nieuw verkocht worden, maar een deel ook niet.
En ten slotte wil niemand een nieuw horloge kopen, wat al eens geretourneerd is.
Overigens doe ik er meestal niet aan mee, ik stuur zelden wat terug, maar ik snap wel dat het soms handig is.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Het hebben over een mooi groen bandje en dan foto's plaatsen in roze neonlicht, hahaglnk schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 22:49:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Alpine loop in het groen is wel sexy zeg. Foto’s vanuit de simrig/mancave. Morgen eens goed bekijken met daglicht. Maat M en ik heb nog 2 lusjes over met 17cm pols (zit dan wel goed strak)
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Zijn die in Nederland los te bestellen?Teknix1982 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:42:
Vandaag ook de twee Hermes banden binnen. Voor dagelijks / sport gebruik de oranje Kilim single tour en de bruin lederen single tour band voor de wat nettere gelegenheden. De sluiting van de kilim band is (na goed instellen) best ideaal. De leren band zit ook lekker, voelt soepel en kwalitatief. Ja het is veel geld voor de banden maar ben er wel blij mee.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Klinkt gek, maar ik ben blij dat ik de leisteen versie heb behouden. Enige waar ik nog steeds met een schuin oog naar kijk is de AWU 2 black.Mog schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 23:38:
Eindelijk een goede video die de Naturel Titanium met de Leisteen Titanium vergelijkt:
[YouTube: Apple Watch Series 10 Color Comparison: Slate Titanium vs Natural Titanium]
Heb de 4 gehad en nu al een paar jaar de 6. Morgen de UW2 black ophalen ben heel benieuwdRedondo1982 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 00:01:
[...]
Klinkt gek, maar ik ben blij dat ik de leisteen versie heb behouden. Enige waar ik nog steeds met een schuin oog naar kijk is de AWU 2 black.
[ Voor 5% gewijzigd door Drials op 25-09-2024 00:14 ]
Dat is inderdaad mss wel een van de mooiste app's, enige nadeel voor mij persoonlijk is dat er geen uitwisseling mogelijk is met Garmin. Voor een notoire wisselaar als mij zou dat ook wel erg handig zijnRivanov schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:18:
[...]
Het kan rechtstreeks in Strava, of je gebruikt de third-party app Healthfit.
Via Healthfit heb je nog veel meer export mogelijkheden.Eén caveat; wanneer je vanuit HealthFit exporteert dan vermeld Strava niet welk device je hebt gebruikt. Zit iets in de Identifier dat niet lekker werkt met de Ultra 2 klaarblijkelijk.
- 2 Peak
- COROS
- Cycling Analytics
- Dropbox
- Final Surge
- Google Drive
- Google Sheets
- iCloud Drive
- Intervals.icu
- Komoot
- Map My Tracks
- Nolio
- OneDrive
- Ride with GPS
- Runalyze
- Selfloops
- Smashrun
- SportTracks
- Strava
- Suunto
- TrainAsONE
- TrainingPeaks
- Tredict
- Under Armour Connected Fitness
- Xhale
Yes gewoon via de Hermes site.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 23:39:
[...]
Zijn die in Nederland los te bestellen?
Daarnaast, berichten over bestellingen en levertijden mogen in [Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid en discussies over bandjes (en andere accessoires) mogen in [Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires. Laten we het hier ontopic houden over de Apple Watch zelf
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
De langere batterijduur en de actieknop lijken mij echt fijne toevoegingen en het model is toch een keer wat anders dan de ‘standaard’ Apple Watch. Nu het bandje nog.
Wat zijn jullie ervaringen met de verschillende bandjes voor de ultra?
De trail spreekt mij erg aan, vanwege de eenvoud en omdat je deze echt op elke gewenste maat kan stellen. Het nadeel lijkt mij wel dat als ik hem gebruik tijdens het hardlopen en het regent, dat het misschien lang kan duren voordat hij droog is.
De ocean lijkt mij dan weer een stuk fijner voor gebruik in de regen of als ik een keer ga zwemmen, maar vind deze weer wat te grof ogen.
Benieuwd naar jullie ervaringen en meningen.
Ik heb dan weer geen ervaring met het trail bandje, ik vraag me bijvoorbeeld af: Hoe goed blijft dat zitten tijdens het zwemmen? Of blijft het stevig zitten?Mausssie schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:21:
Heb de knoop doorgehakt, zwarte ultra 2.
De langere batterijduur en de actieknop lijken mij echt fijne toevoegingen en het model is toch een keer wat anders dan de ‘standaard’ Apple Watch. Nu het bandje nog.
De trail spreekt mij erg aan, vanwege de eenvoud en omdat je deze echt op elke gewenste maat kan stellen. Het nadeel lijkt mij wel dat als ik hem gebruik tijdens het hardlopen en het regent, dat het misschien lang kan duren voordat hij droog is.
De ocean lijkt mij dan weer een stuk fijner voor gebruik in de regen of als ik een keer ga zwemmen, maar vind deze weer wat te grof ogen.
Ocean-bandje is inderdaad zo droog. Maar met de Alpine loop heb ik ook geen problemen mee bij regen of zwemmen, droogt wat mij betreft snel genoeg op. Ik gebruik beide bandjes niet voor specifieke activiteiten, maar wissel ze af voor een andere look.
Met dat “probleem”’ zit ik ook, waardoor ik steeds wissel tussen de alpine loop voor “gewoon” en een siliconen bandje voor het sporten.Mausssie schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:21:
Heb de knoop doorgehakt, zwarte ultra 2.
Ik heb nu een tweede Alpine Loop die ik alleen gebruik voor "gewoon". Die wil ik graag mooi houden. Maar waarom zou je niet sporten met de Alpine Loop? Welk "probleem" heb je ervaren?lexuzu schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:32:
[...]
Met dat “probleem”’ zit ik ook, waardoor ik steeds wissel tussen de alpine loop voor “gewoon” en een siliconen bandje voor het sporten.
Alpine of trail band?SB! schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:53:
Mijn ultra black is binnen. Flinke upgrade ten opzichte van mijn 1 serie. Vind het bandje heel fijn. Mijn pols is 18cm en bandje is een M. Bij een band met magneten heb ik toch altijd het gevoel dat de band kan losschieten.
[Afbeelding]
Ik heb de originele ocean band gekocht, dit is echt een fijn bandje.lexuzu schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:32:
[...]
Met dat “probleem”’ zit ik ook, waardoor ik steeds wissel tussen de alpine loop voor “gewoon” en een siliconen bandje voor het sporten.
Hiervoor had ik een galaxy watch met nylon bandje...maar als je veel sport is dat wel iets minder.
Zweet in het bandje. Daarna wel afspoelen... maar het wordt er niet frisser op
Ocean bandje kan je lekker afspoelen en meteen afdrogen en klaar.
Rungap app kan dat zo te lezen wel?TR1969 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 01:11:
[...]
Dat is inderdaad mss wel een van de mooiste app's, enige nadeel voor mij persoonlijk is dat er geen uitwisseling mogelijk is met Garmin. Voor een notoire wisselaar als mij zou dat ook wel erg handig zijn
Anoniem: 1885112
Mooi ding, hoor!SB! schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:53:
Mijn ultra black is binnen. Flinke upgrade ten opzichte van mijn 1 serie. Vind het bandje heel fijn. Mijn pols is 18cm en bandje is een M. Bij een band met magneten heb ik toch altijd het gevoel dat de band kan losschieten.
[Afbeelding]
Ik had hem gelijk bij mijn AW10, echt absurd hoe snel apple mijn tradein verwerkte.Haga schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:54:
[...]
Ik heb gisteren het pakketje ontvangen. Zat in de brievenbus toen ik thuis kwam.
Maandag middag op de post richting apple, dinsdag goed keuring van mijn retour en woensdag ochtend geld op mijn rekening.
Echt Cudo's hoe snel dat ging.
Enkel dat het bandje na een paar uur zweten ranzig wordt. Een tweede bandje is inderdaad een optie. Dat is dan ook wat ik doe, enkel met een siliconen bandje omdat dat makkelijker schoon te maken is.L23 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 19:34:
[...]
Ik heb nu een tweede Alpine Loop die ik alleen gebruik voor "gewoon". Die wil ik graag mooi houden. Maar waarom zou je niet sporten met de Alpine Loop? Welk "probleem" heb je ervaren?
Dat probleem heb ik nog niet ervaren, ik wissel het hardlopen en fitnessen af met zwemmen. Maar de Ocean-band is inderdaad makkelijker schoon te maken.lexuzu schreef op woensdag 25 september 2024 @ 21:48:
[...]
Enkel dat het bandje na een paar uur zweten ranzig wordt. Een tweede bandje is inderdaad een optie. Dat is dan ook wat ik doe, enkel met een siliconen bandje omdat dat makkelijker schoon te maken is.
Vanavond een stuk hardgelopen in lichte regen. Het alpine bandje neemt geen of weinig water of zweet op. Dat het na gebruik 'moet drogen' moet ik dus nog meemaken.
[ Voor 15% gewijzigd door glnk op 25-09-2024 22:54 ]
Dat is jouw eigen ervaring met de Ocean band?glnk schreef op woensdag 25 september 2024 @ 22:51:
Probleem met de Ocean band is dat de connector uiteinden niet van titanium zijn maar rubber/plastic. Dit sluit minder nauwkeurig aan afhankelijk of je de loterij wint of slijtage over langere termijn. Hierdoor zit er zijwaartse speling op. Ook is het zo dat als je ermee in water gaat, de vele gaten vullen met water en dit blijft zitten. Trek je na het zwemmen een net overhemd aan, begint het eruit te druppelen. Ook is die band het meest bulky.
Vanavond een stuk hardgelopen in lichte regen. Het alpine bandje neemt geen of weinig water of zweet op. Dat het na gebruik 'moet drogen' moet ik dus nog meemaken.
Nee, dat niet. Op basis van mijn research online + logica/beperking van het ontwerp/gebruikte materialen. Ik heb ervaring met de Trail loop en Alpine loopL23 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 22:55:
[...]
Dat is jouw eigen ervaring met de Ocean band?
[ Voor 8% gewijzigd door glnk op 25-09-2024 23:01 ]
Ik heb een nieuw ocean bandje zwart titanium kleur connectoren.
En dit is echt geen plastic/rubber...
Op de foto's rechtstreeks van de Apple site is het echt niet titanium.Aggressor schreef op woensdag 25 september 2024 @ 23:01:
@glnk dan heb jij zeker een nep ocean bandje gehad?
Ik heb een nieuw ocean bandje zwart titanium kleur connectoren.
En dit is echt geen plastic/rubber...
[ Voor 30% gewijzigd door glnk op 25-09-2024 23:07 ]
Titanium kleur, maar het is wel een soort metaal.. dat hoor ik als ik op een glas tik.glnk schreef op woensdag 25 september 2024 @ 23:03:
[...]
Op de foto's rechtstreeks van de Apple site is het echt niet titanium.
In iedergeval geen plastic of rubber...
Zet dat er de volgende keer wel even bijglnk schreef op woensdag 25 september 2024 @ 23:01:
[...]
Nee, dat niet. Op basis van mijn research online + logica/beperking van het ontwerp/gebruikte materialen. Ik heb ervaring met de Trail loop en Alpine loop
Laten we gewoon onze eigen ervaringen hier delen.
Wat is niet titanium?glnk schreef op woensdag 25 september 2024 @ 23:03:
[...]
Op de foto's rechtstreeks van de Apple site is het echt niet titanium.
[Afbeelding]
Maar dus blij met je Alpine loop?glnk schreef op woensdag 25 september 2024 @ 23:08:
[...]
De 2 connectors aan de uiteinden van de band waarmee je het bevestigd aan de klok.
[ Voor 16% gewijzigd door L23 op 25-09-2024 23:13 ]
Ik vind de bevestiging van de Alpine loop met de G-haak een mooie toevoeging aan de algemene look/stijl. Het oogt meer substantieel dan de Trail loop. Er zit geen vervelend lusje aan het einde dat uitsteekt wat bij de Trail loop het geval was. De band in maat M past beter bij omtrek van mijn pols (zal het nog een keer zeggen: die is 17cm
Deze band lijkt me ook niet echt geschikt bij een net overhemd, misschien hoogstens een houthakkersoverhemd. Nee, is echt een sportband of met de zomer als je er lekker zomers bijloopt. Zwembroekje etc, je kent het wel.glnk schreef op woensdag 25 september 2024 @ 22:51:
Probleem met de Ocean band is dat de connector uiteinden niet van titanium zijn maar rubber/plastic. Dit sluit minder nauwkeurig aan afhankelijk of je de loterij wint of slijtage over langere termijn. Hierdoor zit er zijwaartse speling op. Ook is het zo dat als je ermee in water gaat, de vele gaten vullen met water en dit blijft zitten. Trek je na het zwemmen een net overhemd aan, begint het eruit te druppelen. Ook is die band het meest bulky.
Ik vind de Ocean band overigens wel mooi voor te sporten en hij zit best lekker. Ik heb een tijdje terug er één om gehad.
Ik vind de Ultra er maar simpel en iel uitzien met de Trail band. Dit zou normaliter mijn eerste keus zijn, maar ik zou nu gaan voor Alpine of zelfs een band van een derde partij. Nomad heeft mooi uitziende banden, alleen de kwaliteit en de service is kut. Een paar jaar geleden scheurde een bandje zo doormidden, aangemeld voor service en moest ik drie vragenlijsten invullen. Hierna kreeg ik een melding dat ie niet in aanmerking kwam voor garantie, dus ik koop er niet snel meer.glnk schreef op woensdag 25 september 2024 @ 23:19:
[...]
Ik vind de bevestiging van de Alpine loop met de G-haak een mooie toevoeging aan de algemene look/stijl. Het oogt meer substantieel dan de Trail loop. Er zit geen vervelend lusje aan het einde dat uitsteekt wat bij de Trail loop het geval was. De band in maat M past beter bij omtrek van mijn pols (zal het nog een keer zeggen: die is 17cm) dan de Trail loop in maat M. Praktisch is het wel onhandiger. Uitkijken bij het afdoen dat de haak niet tegen het klokje knalt. Het verstellen is lastiger (werd er wel snel handig mee), maar heeft dan weer het voordeel dat het elke dag exact zo zit als gisteren: door hetzelfde lusje.
M is inderdaad goed voor jouw maat pols. Inderdaad uitkijken bij het afdoen, maar volgens mij heb je ruimte genoeg om het makkelijk af te doen, ik in ieder geval wel. Verstellen gaat mogelijk makkelijker als het wat vaker gebruikt word. In ieder geval gaat mijn Alpine loop groen die ooit bij de Ultra 1 zat makkelijker dan de olijf groene van afgelopen jaar. Maar las ook reacties dat de bandjes qua materiaal iets anders aanvoelen.glnk schreef op woensdag 25 september 2024 @ 23:19:
[...]
Ik vind de bevestiging van de Alpine loop met de G-haak een mooie toevoeging aan de algemene look/stijl. Het oogt meer substantieel dan de Trail loop. Er zit geen vervelend lusje aan het einde dat uitsteekt wat bij de Trail loop het geval was. De band in maat M past beter bij omtrek van mijn pols (zal het nog een keer zeggen: die is 17cm) dan de Trail loop in maat M. Praktisch is het wel onhandiger. Uitkijken bij het afdoen dat de haak niet tegen het klokje knalt. Het verstellen is lastiger (werd er wel snel handig mee), maar heeft dan weer het voordeel dat het elke dag exact zo zit als gisteren: door hetzelfde lusje.
Kunnen we misschien de bandjes en ervaringen met de bandjes etc bespreken in het topic wat hier voor bedoelt is s.v.p. [Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Dank, dank, dank
Sorry maar ik vind dat raar. Wij bespreken de bandjes welke essentieel onderdeel zijn van en meegeleverd worden met. Geen hoesje/case/accessoire.RoRoNL schreef op donderdag 26 september 2024 @ 01:01:
Hallo mede-Tweakers,
Kunnen we misschien de bandjes en ervaringen met de bandjes etc bespreken in het topic wat hier voor bedoelt is s.v.p. [Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Dank, dank, dank
Bandje valt bij mij in de categorie accessoire. Het is geen vast onderdeel van de watch en ze bestaan in duizenden verschillende soorten en maten van evenzoveel leveranciers.glnk schreef op donderdag 26 september 2024 @ 02:24:
[...]
Sorry maar ik vind dat raar. Wij bespreken de bandjes welke essentieel onderdeel zijn van en meegeleverd worden met. Geen hoesje/case/accessoire.
(Het verbaast mij sowieso dat Apple een bandje meelevert. Niet efficient, eigenlijk niks voor Apple)
Laten we het hier houden bij functionaliteit en techniek van de watch zelf.
[ Voor 8% gewijzigd door remmuz op 26-09-2024 08:13 ]
Gezien hoe de Apple Watch en bandje apart verpakt zijn is het toch gewoon efficient? Waarom niks voor Apple?remmuz schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:10:
[...]
(Het verbaast mij sowieso dat Apple een bandje meelevert. Niet efficient, eigenlijk niks voor Apple)
Maar Apple levert het wel mee. Dus vind het niet raar om hier het model, formaat, kleur en de band opties te bespreken. Maar die duizenden bandjes van andere leveranciers vind ik inderdaad iets voor het andere topic.
Zoals ook in de topicwaarschuwing en m'n eerdere modbreak staat: bandjes kunnen worden besproken in [Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires De discussie over bandjes is zo groot en divers, dat het beter past in een apart topic. Dan kunnen dit topic houden om ervaringen uit te wisselen en discussiëren over de Apple Watch zelf. Verdere discussie over wat waar hoort, mag in iOS Feedback.glnk schreef op donderdag 26 september 2024 @ 02:24:
[...]
Sorry maar ik vind dat raar. Wij bespreken de bandjes welke essentieel onderdeel zijn van en meegeleverd worden met. Geen hoesje/case/accessoire.
[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 26-09-2024 08:46 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
@mprkooij Dan moet de topicstart ook aangepast worden om verwarring te voorkomen.Daedalus schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:43:
[...]
[mbr]Zoals ook in de topicwaarschuwing en m'n eerdere modbreak staat: bandjes kunnen worden besproken in [Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires De discussie over bandjes is zo groot en divers, dat het beter past in een apart topic. Dan kunnen dit topic houden om ervaringen uit te wisselen en discussiëren over de Apple Watch zelf.[/]
“Enkele onderwerpen die we hier kunnen bespreken:
- Accessoires: bandjes, opladers en andere handige accessoires”

[ Voor 4% gewijzigd door Prullenbak84 op 26-09-2024 09:10 ]
Nederland in een notendop dit topicPrullenbak84 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:09:
Ik heb nu zin in de discussie over of de discussie waar dingen passen, wel hier past

Ja nou ja, dat zie ik niet zo 1 2 3...maar kom op hey, mensen zijn enthousiast over de nieuwe watches en hebben het hier over hun nieuwe aankoop. Het is een forum, laat gaan, ja toch?Redondo1982 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:10:
[...]
Nederland in een notendop dit topic
Aan de andere kant heb ook ik ondertussen echt wel genoeg foto's van tig keer dezelfde watch met een andere harige onderarm gezien.
Maar dat andere topic staat vol met bandjes van ali en temu (

Enfin, dit lost zich echt vanzelf wel op.
Welja, van beide kanten wat van te zeggen. Alleen er bestaat geen perfecte wereld en ik heb het idee dat het soms wel door mensen gecreëerd wilt worden. Ik heb er geen moeite mee dat iemand zijn Alpine loop band post, maar sommige Tweakers en mods wel. Er zullen er wel weer een paar op die TR knop drukken.Prullenbak84 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 09:24:
[...]
Ja nou ja, dat zie ik niet zo 1 2 3...maar kom op hey, mensen zijn enthousiast over de nieuwe watches en hebben het hier over hun nieuwe aankoop. Het is een forum, laat gaan, ja toch?
Aan de andere kant heb ook ik ondertussen echt wel genoeg foto's van tig keer dezelfde watch met een andere harige onderarm gezien.
Maar dat andere topic staat vol met bandjes van ali en temu (). Dus ik snap ook wel dat mensen hier komen vragen wat de ervaringen zijn. Want zo heet het topic. Aan de andere kant staat het ganse interwebs vol met foto's en filmpjes en vergelijken, dus ga lekker daar kijken. En zoals ik gisteren al opmerkte wordt het ook wel erg onzinnig als je onder een foto van een overduidelijk blauw alpine loop bandje gaat vragen "is dat de alpine loop"? Anders zoek je even twee tellen zelf wat op
Enfin, dit lost zich echt vanzelf wel op.
Bovendien is het héél belangrijk om zoveel mogelijk interessante woorden in je topics te krijgen ivm de zoekfunctie. Ik ben door zoeken op internet al zo vaak in Tweakers topics beland waar ik héél veel aan heb gehad. Ook topics waarvan de titel over iets anders ging.
Wanneer wordt dit aangepast? Pas na de eerste 28 dagen van activities?
Voorbeeld:
:fill(white):strip_exif()/f/image/2rVhFqKnGyXxNfUxtVGMhiqu.png?f=user_large)
Mijn Watchface:
:fill(white):strip_exif()/f/image/wRiV7FzlZfeP5KSgznyv2uHd.png?f=user_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 26-09-2024 10:50 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gaaf, ik wist helemaal niet dat deze bezel er wasRivanov schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:47:
Hoe werkt de "Training Bezel" op de Modular Ultra watchface? Ik heb nu 6/28 Days maar de streepjes tonen geen kleur o.i.d.
Voorbeeld:
[Afbeelding]
Mijn Watchface:
[Afbeelding]
Bij mij toont hij wel waarde en als ik het goed begrijp dan is links voor je vitale functies (snachts). En Rechts je trainingsbelasting. Moet je wellicht 1 van de 2 of beide nog instellen via de gezondheidsapp?
Ik zie ook niet de '1/7 nights' en '6/28 days' staan bij mij. Bij mij staat er 'normal' en 'consistant'. Wellicht dat dat inderdaad aangeeft hoeveel dagen aan data hij nog nodig heeft.
[ Voor 8% gewijzigd door hk12nl op 26-09-2024 11:05 ]
©2004
Zeker gaaf, nu ga ik zeker een zwarte Ultra 2 serieus overwegen. Ik ga zo nog even een keer passen in de winkel en dan ga ik er eens een klap op geven of ik dit (erbij) koop of niet. Anders blijf ik maar kijken, maar de AW is voor mij echt een verlengstuk van mijn gezondheid geworden en minder een klok. Ik merk gewoon dat de gewone AW (10) mij gaat vervelen qua looks en wijzerplaten.hk12nl schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:03:
[...]
Gaaf, ik wist helemaal niet dat deze bezel er was![]()
Bij mij toont hij wel waarde en als ik het goed begrijp dan is links voor je vitale functies (snachts). En Rechts je trainingsbelasting. Moet je wellicht 1 van de 2 of beide nog instellen via de gezondheidsapp?
Ik zie ook niet de '1/7 nights' en '6/28 days' staan bij mij. Bij mij staat er 'normal' en 'consistant'. Wellicht dat dat inderdaad aangeeft hoeveel dagen aan data hij nog nodig heeft.
Ik heb zelf 0/7 nachten, ik slaap niet met de Apple Watch. Training is dan inderdaad na de eerste 28 dagen, maar je zou met terugwerkende kracht de activiteiten kunnen beoordelen die je hebt gedaan toen je nog op watchOS 10 zat.Rivanov schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:47:
Hoe werkt de "Training Bezel" op de Modular Ultra watchface? Ik heb nu 6/28 Days maar de streepjes tonen geen kleur o.i.d.
Voorbeeld:
[Afbeelding]
Mijn Watchface:
[Afbeelding]
Dat heb ik ook inderdaad. Notificaties staan bijna allemaal uit. Ik draag hem altijd omdat ik het leuk vind om zoveel mogelijk data te verzamelen en dan bepaalde patronen kan ontdekken. Mooie toevoeging in WatchOS 11 is dat bij de workout veldvoetbal je nu ook de gelopen afstand ziet. Vind ik best interessant.Redondo1982 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:14:
[...]
Zeker gaaf, nu ga ik zeker een zwarte Ultra 2 serieus overwegen. Ik ga zo nog even een keer passen in de winkel en dan ga ik er eens een klap op geven of ik dit (erbij) koop of niet. Anders blijf ik maar kijken, maar de AW is voor mij echt een verlengstuk van mijn gezondheid geworden en minder een klok. Ik merk gewoon dat de gewone AW (10) mij gaat vervelen qua looks en wijzerplaten.
©2004
Ja, maar voetbal je met de AW dan? Recreatie zeker?hk12nl schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:18:
[...]
Dat heb ik ook inderdaad. Notificaties staan bijna allemaal uit. Ik draag hem altijd omdat ik het leuk vind om zoveel mogelijk data te verzamelen en dan bepaalde patronen kan ontdekken. Mooie toevoeging in WatchOS 11 is dat bij de workout veldvoetbal je nu ook de gelopen afstand ziet. Vind ik best interessant.
Correct. Maar al had ik nog in de selectie gevoetbald had ik het wellicht ook gedaan. Met een zweetbandje erover en lange mouwen shirt merk ik amper dat ik hem om heb.Redondo1982 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:22:
[...]
Ja, maar voetbal je met de AW dan? Recreatie zeker?
©2004
Dit! Ik vind het ook irritant dat de klok niet kunt uitzetten in de Watch faces. De tijd is wel het laatste wat ik in de gaten wil houden.Redondo1982 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:14:
[...]
Zeker gaaf, nu ga ik zeker een zwarte Ultra 2 serieus overwegen. Ik ga zo nog even een keer passen in de winkel en dan ga ik er eens een klap op geven of ik dit (erbij) koop of niet. Anders blijf ik maar kijken, maar de AW is voor mij echt een verlengstuk van mijn gezondheid geworden en minder een klok. Ik merk gewoon dat de gewone AW (10) mij gaat vervelen qua looks en wijzerplaten.
Ja, maar controle is tegenwoordig stuk beter. Begrijp me niet verkeerd, met een simpel kettinkje vond ik ze altijd erg kinderachtig, maar met een AW Ultra kan je iemand -maar ook jezelf- lelijk verwonden.hk12nl schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:39:
[...]
Correct. Maar al had ik nog in de selectie gevoetbald had ik het wellicht ook gedaan. Met een zweetbandje erover en lange mouwen shirt merk ik amper dat ik hem om heb.
Maar het kan wel op de manier hoe jij het beschrijft. Dan verwond je iig niemand denk ik, want je kan nergens achter blijven handen en de scherpe randen zijn er wel vanaf.
Maar met recreatie bedoelde ik meer even onderelkaar een balletje trappen en trainen. Dus niet eens het veteranenelftal oid haha. Daar kunnen ze beter de derde helft meten
Ook maar een Ultra dan?Mog schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:46:
[...]
Dit! Ik vind het ook irritant dat de klok niet kunt uitzetten in de Watch faces. De tijd is wel het laatste wat ik in de gaten wil houden.
Die heb ik al 2 jaar om mijn pols hangen
Ik heb trouwens nog lang getwijfeld of ik mijn Leisteen AWS10 wel terug moest sturen. Gisteren toch maar gedaan. Ik weet zeker dat ik na een half jaar spijt ga krijgen.
Alles staat ingesteld. Maar zover ik het nu begrijp is de balk aan de zijkant de Training Load, waarbij hij aangeeft of je daaronder of daarboven zit. En om die Training Load te kunnen bepalen heeft hij minimaal 28 dagen aan activiteiten nodig. Klaarblijkelijk neemt hij die niet over vanaf m'n oude Apple Watch want heb iedere dag een activiteit geregistreerd staan. Dus nu telt hij vanaf afgelopen vrijdag.hk12nl schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:03:
[...]
Gaaf, ik wist helemaal niet dat deze bezel er was![]()
Vannacht voor de eerste keer in 8 jaar tijd dat ik met de AW sliep, dus vandaar dat die nu op 1/7 staat.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja snap ik. Dat heb ik gelukkig niet meer meegemaakt. Geen idee ook hoe ze daarop reageren tegenwoordig maar dat zal per klasse wel afhankelijk zijn denk ik. Hoe hoger hoe strenger.Redondo1982 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:55:
[...]
Ja, maar controle is tegenwoordig stuk beter. Begrijp me niet verkeerd, met een simpel kettinkje vond ik ze altijd erg kinderachtig, maar met een AW Ultra kan je iemand -maar ook jezelf- lelijk verwonden.
Maar het kan wel op de manier hoe jij het beschrijft. Dan verwond je iig niemand denk ik, want je kan nergens achter blijven handen en de scherpe randen zijn er wel vanaf.
Maar met recreatie bedoelde ik meer even onderelkaar een balletje trappen en trainen. Dus niet eens het veteranenelftal oid haha. Daar kunnen ze beter de derde helft meten
Wij spelen wel nog competitie. En behoorlijk fanatiek nog, zeker geen bierelftal.
©2004
Oh, haha!Mog schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:56:
[...]
Die heb ik al 2 jaar om mijn pols hangen
Ik heb trouwens nog lang getwijfeld of ik mijn Leisteen AWS10 wel terug moest sturen. Gisteren toch maar gedaan. Ik weet zeker dat ik na een half jaar spijt ga krijgen.
Was je gaan twijfelen inzake de leisteen door mij, aangezien ik hem ook eerst terug zou sturen? Ik vind hem best mooi nu, alleen merk ik dat ik blijf kijken naar die Ultra 2 black en nu helemaal met het beoogde doel en de watchfaces.
Bovendien ga ik dan ook weer wat meer mijn normale horloges dragen.
Je kan geloof ik met terugwerkende kracht je trainingen beoordelen.Rivanov schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:58:
[...]
Alles staat ingesteld. Maar zover ik het nu begrijp is de balk aan de zijkant de Training Load, waarbij hij aangeeft of je daaronder of daarboven zit. En om die Training Load te kunnen bepalen heeft hij minimaal 28 dagen aan activiteiten nodig. Klaarblijkelijk neemt hij die niet over vanaf m'n oude Apple Watch want heb iedere dag een activiteit geregistreerd staan. Dus nu telt hij vanaf afgelopen vrijdag.
Vannacht voor de eerste keer in 8 jaar tijd dat ik met de AW sliep, dus vandaar dat die nu op 1/7 staat.
©2004
Je hebt activiteiten in watchOS 10 niet beoordeeld op hoe zwaar ze waren, want dat kon nog niet. Het is dus niet dat hij die activiteiten niet overneemt. Je kan oudere activiteiten alsnog met terugwerkende kracht beoordelen.Rivanov schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:58:
[...]
Alles staat ingesteld. Maar zover ik het nu begrijp is de balk aan de zijkant de Training Load, waarbij hij aangeeft of je daaronder of daarboven zit. En om die Training Load te kunnen bepalen heeft hij minimaal 28 dagen aan activiteiten nodig. Klaarblijkelijk neemt hij die niet over vanaf m'n oude Apple Watch want heb iedere dag een activiteit geregistreerd staan. Dus nu telt hij vanaf afgelopen vrijdag.
Overigens ziet het er wel leuk uit, maar voor mijzelf zie ik het nut er nog niet van in. Ik merk ook dat activiteiten die gesynchroniseerd worden via de app van mijn fitnessclub handmatig beoordeeld moeten worden, maar bij de volgende synchronisatie is die beoordeling weer gewist. Werkt het makkelijk dan is dat leuk, maar ga er geen extra moeite voor doen. Maa dan neemt het mijn eGym krachttraining niet mee in het overzicht. Op de lange termijn mogelijk wel interessant om een patroon te zien. Maar ik hoef er niet op de dag zelf steeds aan herinnert te worden op een watchface. Wat voor voordeel halen jullie uit dit overzicht?
[ Voor 26% gewijzigd door L23 op 26-09-2024 12:45 ]
Nee, voordat de AWS10 werd aangekondigd wilde ik de zilveren versie. Maar die bestaat dus niet meer. En ik vond die Naturel te veel op champagne goud lijken. Dus ik ben met Leisteen gegaan omdat die donkerder was (maar niet zwart op de foto). Dus toen ik het pakketje uitpakte was het een fikse tegenvaller. Nu had ik net zo goed Jet Black kunnen kopen. En ook is de stap van Ultra 1 naar AWS 10 kleiner dan ik me gerealiseerd had. Dus ik heb besloten iig nog een jaar met mijn Ultra 1 te doen. Er zijn nu ook allerlei toffe nieuwe bandjes voor de Ultra. Dus ik kan hem iets meer fashionable maken.Redondo1982 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 11:59:
[...]
Oh, haha!
Was je gaan twijfelen inzake de leisteen door mij, aangezien ik hem ook eerst terug zou sturen? Ik vind hem best mooi nu, alleen merk ik dat ik blijf kijken naar die Ultra 2 black en nu helemaal met het beoogde doel en de watchfaces.
Bovendien ga ik dan ook weer wat meer mijn normale horloges dragen.
Watch gisterenavond op de oplader gehangen tot hij vol was. Vannacht om gehad, vanmorgen tussen wakker worden en de deur uit gaan nog weer even opgeladen.
(Toen dacht ik al dat hij relatief leeg was; gisterennacht zelfde gedaan, toen had hij in de ochtend nog 93%, vanmorgen maar 79%)
Net ineens notificatie nog 10% accu...
:fill(white):strip_exif()/f/image/ldphGwrFXgD2LFkjtGWAeh1R.png?f=user_large)
Heb hem net al even opnieuw opgestart maar nu, 10 minuten na die screenshot, nog 6% over...
Op mijn telefoon kan ik zo'n lijstje zien 'battery usage by app' maar weet iemand of dat voor de watch ook kan? In de watch app op de telefoon kan ik heel de batterij zaken niet vinden, alleen in de settings app op de watch zelf, en daar staat niet veel meer dan in die screenshot...
Niks gewijzigd verder gisteren qua settings. Enige afwijkende was dat ik gisterenavond naar de bioscoop was, en de watch dus in de theater/bioscoop stand had gezet en daarna weer uit gehaald.
[ Voor 26% gewijzigd door SambalBij op 26-09-2024 13:19 ]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Is wel een gekke inderdaad. Al een soft reset gedaan? Kan zijn dat er een appje blijft hangen.SambalBij schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:14:
Hmm geen idee wat dit ineens moet voorstellen...
Watch gisterenavond op de oplader gehangen tot hij vol was. Vannacht om gehad, vanmorgen tussen wakker worden en de deur uit gaan nog weer even opgeladen.
(Toen dacht ik al dat hij relatief leeg was; gisterennacht zelfde gedaan, toen had hij in de ochtend nog 93%, vanmorgen maar 79%)
Net ineens notificatie nog 10% accu...
[Afbeelding]
Heb hem net al even opnieuw opgestart maar nu, 10 minuten na die screenshot, nog 6% over...
Op mijn telefoon kan ik zo'n lijstje zien 'battery usage by app' maar weet iemand of dat voor de watch ook kan? In de watch app op de telefoon kan ik heel de batterij zaken niet vinden, alleen in de settings app op de watch zelf, en daar staat niet veel meer dan in die screenshot...
Niks gewijzigd verder gisteren qua settings. Enige afwijkende was dat ik gisterenavond naar de bioscoop was, en de watch dus in de theater/bioscoop stand had gezet en daarna weer uit gehaald.
©2004
Ja net gedaan; shutdown en weer aan gezet. Daarna was ie meteen nog een paar procent kwijt, maar ik vermoed dat het afsluiten en opstarten van alles ook wel wat energie kost.hk12nl schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:22:
[...]
Is wel een gekke inderdaad. Al een soft reset gedaan? Kan zijn dat er een appje blijft hangen.
Nu maar even op low power mode gezet, nu blijft hij vooralsnog op de 6% hangen...
edit:
5%...
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Top. Wist ik niet.hk12nl schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:04:
[...]
Je kan geloof ik met terugwerkende kracht je trainingen beoordelen.
Ik zie het nu inderdaad, dus ga dat even voor een aantal doen.
Super! Goed over nagedacht en beargumenteerd!Mog schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:15:
[...]
Nee, voordat de AWS10 werd aangekondigd wilde ik de zilveren versie. Maar die bestaat dus niet meer. En ik vond die Naturel te veel op champagne goud lijken. Dus ik ben met Leisteen gegaan omdat die donkerder was (maar niet zwart op de foto). Dus toen ik het pakketje uitpakte was het een fikse tegenvaller. Nu had ik net zo goed Jet Black kunnen kopen. En ook is de stap van Ultra 1 naar AWS 10 kleiner dan ik me gerealiseerd had. Dus ik heb besloten iig nog een jaar met mijn Ultra 1 te doen. Er zijn nu ook allerlei toffe nieuwe bandjes voor de Ultra. Dus ik kan hem iets meer fashionable maken.
Ik ga denk ik voor de Ultra 2 en dan straks eerst nog even passen.
Als ik een bericht van whatsapp binnenkrijg op mijn Watch gaat er ook een geluid af. Ik zou willen dat ik alleen maar een trilling voel. Is dit mogelijk? En waar in te stellen?
Thanks.
Watch geluid uitzetten of je meldingsgeluiden wijzigen op je iPhone instellingen of per chat in Whatsapp zelf. Zo heb ik het ingeregeld. Maar op mijn AW staat het geluid sowieso uit.SB! schreef op donderdag 26 september 2024 @ 14:14:
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen:
Als ik een bericht van whatsapp binnenkrijg op mijn Watch gaat er ook een geluid af. Ik zou willen dat ik alleen maar een trilling voel. Is dit mogelijk? En waar in te stellen?
Thanks.
Rivanov schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:47:
Voorbeeld:
[Afbeelding]
Mijn Watchface:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/PkYslJDpxFZja0Q1vxjAHKxk.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo staat ie bij mij!
Toch jammer dat oa de focus status net de laatste letter overlapt. Dat zijn toch schoonheidsfoutjes
Edit: komt door de Nederlandse vertaling. In het Engels heb je er geen last van.
[ Voor 7% gewijzigd door hk12nl op 26-09-2024 14:43 ]
©2004
Die weer + weertype complicatie, is dat ook een speciaal iets wat alleen op deze watchface kan, of alleen op sommige ultra faces ofzo? Of is dat een andere weer-app dan de standaard van apple?Rivanov schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:10:
Wat recente watchOS 10 workouts bijgewerkt m.b.t. Effort.
[Afbeelding]
Thanks @hk12nl en @L23 !
Dat is de complicatie Weather Conditions. Niet alleen op de Ultra, maar werkt naast de Modular Ultra ook op de Modular, Modular Compact en Modular Duo watchfaces en Nike Compact.Prullenbak84 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:54:
[...]
Die weer + weertype complicatie, is dat ook een speciaal iets wat alleen op deze watchface kan, of alleen op sommige ultra faces ofzo? Of is dat een andere weer-app dan de standaard van apple?
Carrot Weather.Prullenbak84 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:54:
[...]
Die weer + weertype complicatie, is dat ook een speciaal iets wat alleen op deze watchface kan, of alleen op sommige ultra faces ofzo? Of is dat een andere weer-app dan de standaard van apple?
L23 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:17:
Zou ook wel eens een andere weer-app kunnen zijn
Ik wou zeggen: ik heb m niet. Maar dat verklaart. Ik ga eens ff naar carrot weather kijken
edit: ooo je moet bij hun 22 euro per jaar betalen voor watch complicaties (onder andere). Noou dan doe ik het wel zonder icoontje
[ Voor 14% gewijzigd door Prullenbak84 op 26-09-2024 16:29 ]
Carrot is top. Bijna oneindige customization mogelijkheden v.w.b. de lay-out op de iOS / iPadOS en macOS (separate aankoop) app. Maar ook heel handige widgets en complications.Prullenbak84 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:27:
[...]
[...]
Ik wou zeggen: ik heb m niet. Maar dat verklaart. Ik ga eens ff naar carrot weather kijken
Bij mij lopen de widgets wel vaak achter dat om 6 uur avond het weer van 2 uur middag er nog staat.Rivanov schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:29:
[...]
Carrot is top. Bijna oneindige customization mogelijkheden v.w.b. de lay-out op de iOS / iPadOS en macOS (separate aankoop) app. Maar ook heel handige widgets en complications.
Background Refresh wel aanstaan voor Carrot?Zapato schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:43:
[...]
Bij mij lopen de widgets wel vaak achter dat om 6 uur avond het weer van 2 uur middag er nog staat.
Dan bedoel je de widget van Carrot op je iPhone? Ik heb om die reden de app verwijderd omdat weer niet overeenkwam met wat ik buiten aantrofZapato schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:43:
[...]
Bij mij lopen de widgets wel vaak achter dat om 6 uur avond het weer van 2 uur middag er nog staat.
Welke kleur band is dit? Lijkt zwart maar is olijf groen denk ik? Mooie combinatie. Ik blijf zelf ook twijfelen tussen de zwarte AWU en de AW10.glnk schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:13:
[Afbeelding]
Heb de weersvoorspelling ook toegevoegd. Hoe krijg je die regenkans % erin verwerkt?
Dat is het mooie van Carrot, je kunt uit een stuk of 12 weer providers kiezen en zo zelf bepalen welke dienst het meest accuraat is voor jou.L23 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 16:48:
[...]
Dan bedoel je de widget van Carrot op je iPhone? Ik heb om die reden de app verwijderd omdat weer niet overeenkwam met wat ik buiten aantrofWel mooie app.
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires
De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.