Ik heb inderdaad geen kinderen, en dat 2de daar ga je al de fout in vind ik dan.Kassad schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:13:
[...]
Iets zegt me dat jij geen kinderen hebtmijn vriendin heeft er vier en dan is een strakke agenda echt nodig. Geïntegreerd met mijn werk agenda.
Werk hoort werk te zijn, niet op je prive device te staan. Gewoon 2 aparte telefoons.
Tevens staat ook op mijn werk mobiel notificaties uit, dus krijg geen notificaties van de outlook app(En teams staat standaard niet aangemeld).
Ik zit toch bijna de hele dag achter de laptop, zit ik er effe niet hoef ik geen mail/ agenda of teams te zien binnen komen constant(Effe rustig koffie halen eens of na de wc etc).
Ja je kan van alles instellen tegenwoordig, maar je weet toch ook in de vakantie je heb het bij je.
Ik kan het op zich prima negeren in de vrije tijd(Of zoals nu vakantie), maar toch je gaat er aan denken. En wellicht in een saai moment toch eens openen(Denkt och eens kijken voor de grap).
Je heb vakantie(Ben een dagje vrije of iets), of na je werk in de avond ofzo. Dan moet je niet bezig zijn met werk dingen(Er zelfs niet eens aan denken even ontspannen daarvan
Nu heb ik mijn rugzak met laptop en telefoon in een hoek van de kast gegooid, ligt er al een week heerlijk. Heb dat ding niet gezien of gehoord(Heerlijke die vrijheid