• arj1o1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:44
Bestellingen die uit Czechia komen zijn onderweg naar Leipzig en dan Nederland: https://www.airnavradar.com/flight/XG5569

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:25
hk12nl schreef op donderdag 17 september 2026 @ 21:51:
Leuke reviews maar ze missen nog een beetje diepte. Is ook lastig in zo’n korte tijd. Ben zelf wel benieuwd naar de waarneembare verschillen tussen de Ultra 3 en 4 en met name bij de sensoren. Vraag mij af als je actief met je gezondheid bezig bent, of dit dan de upgrade nog waart is.

Hopelijk zijn er vanaf morgen wat tweakers die mij dit kunnen vertellen :)
Dcrainmaker.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:41
Thx. Deze heb ik idd ook gezien. Toch nog steeds lastig bepalen haha. Wat vond jij er van?

©2004

• giantgiantus
hk12nl schreef op donderdag 17 september 2026 @ 22:12:
[...]

Thx. Deze heb ik idd ook gezien. Toch nog steeds lastig bepalen haha. Wat vond jij er van?
Dat de verbeteringen telkens nuttelozer worden. Als je bezig bent met gezondheid: eet gezond en ga lekker sporten.

Toch komt morgen de ultra 4 vanaf de ultra 3. Vind die hartsensor leuk.

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:24
Ik ben benieuwd of je nu nog ergens voorraad in de winkels hebt van de Ultra 4. Coolblue en Amac geven in ieder geval niet direct voorraad aan.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48
Ultra 4 is binnen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zjvVx-erviHmaGh0Qr1vGX0-Mms=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BYDpwqDQbIdUF6KqkvVwJBHm.jpg?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:30

Yucko

One clown to rule them all !

ik heb van de week dinsdag nog rechtstreeks bij Apple de U4 besteld en die zou maandag de 21e geleverd worden, maar kreeg net bericht van DHL dat ze al onderweg zijn *O*

Kan de S5 LTE (destijds speciaal in Dusseldorf opgehaald omdat de LTE versie hier niet leverbaar was) eindelijk met pensioen

edit:
binnen om 10:32 :*)

Met dank aan @CreativeS voor zijn tip mbt de Leather Link band.

[ Voor 18% gewijzigd door Yucko op 18-09-2026 11:10 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch Ultra 4 Black -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:56

lasharor

7 december 2004

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GUVCkaIgrt2PYmJN6owdElQbvNA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WC3sRuPx9ueKrVlsxFImOoXe.jpg?f=fotoalbum_large

Ik doe ook mee!! Snel naar huis om uit te pakken.

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
AL meer ultra gebruikers die de nieuwe Siri modulair wijzerplaat gebruiken?
Heb hem sinds vanmorgen in gebruik en werkt wel makkelijk dat de nuttige info op dat moment meteen weergeeft

Afbeeldingslocatie: https://www.iculture.nl/wp-content/uploads/2026/09/Siri-modular-watchoS-27.png
Plaatje gejat van iculture, ik gebruik nu de middelste

[ Voor 9% gewijzigd door Tinusvolkel op 18-09-2026 11:09 ]

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• hk12nl
Tinusvolkel schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:08:
Heb hem sinds vanmorgen in gebruik en werkt wel makkelijk dat de nuttige info op dat moment meteen weergeeft

[Afbeelding]
Even geprobeerd maar vond het niet mooi en praktisch genoeg. Ben weer terug naar mijn modulair ultra :)

©2004

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-09 20:01
Ik ga zo maar eens langs de Apple Store voor een upgrade van AW10 naar AW12.

Eigelijk wil ik heel graag de Ultra Pure voor de wijzerplaten die zoveel fijner alles tonen. Maar met mijn babypolsjes. (Ik heb solobandje maat 3) Is dat echt geen optie :(
Jammer dat de watch face opties achterblijven ze zouden hier zoveel meer uit kunnen halen.

• The Dawn
  • Registratie: September 2018
  • Niet online
Ik twijfel tussen de AW12 en AW Ultra 4 voor mijn pols maat, kan ik deze zonder problemen bestellen bij Apple en dan passen en dan mijn keuze maken en terug sturen?

iPhone 18 Pro • Mac Mini • Studio Display • ATV 4K • HomePods

• mr3000
The Dawn schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:59:
Ik twijfel tussen de AW12 en AW Ultra 4 voor mijn pols maat, kan ik deze zonder problemen bestellen bij Apple en dan passen en dan mijn keuze maken en terug sturen?
Zeker. dat is het grootste voordeel bij apple zonder vragen retour en ook gewoon na volledig gebruik. Zo heb ik wel eens een macbook gekocht omdat die van mij 10 dagen in reparatie was op dag 11 terug gebracht bij het ophalen van mijn eigen macbook ;-) (was overigens tip van de verkoper zelf)

• Yucko

Yucko

Persoonlijk zou ik in zo'n geval gewoon naar een winkel gaan en daar even testen.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch Ultra 4 Black -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• The Dawn
  • Registratie: September 2018
  • Niet online
Yucko schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:10:
Persoonlijk zou ik in zo'n geval gewoon naar een winkel gaan en daar even testen.
Heb ik meermaals geprobeerd (MediaMarkt, Fnac, etc) niet mogelijk omdat deze vasthangen uit veiligheid, rare uitleg telkens. In een Apple Store zou dit wellicht geen enkel probleem zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door The Dawn op 18-09-2026 12:15 ]

iPhone 18 Pro • Mac Mini • Studio Display • ATV 4K • HomePods

The Dawn schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 12:15:
[...]

Heb ik meermaals geprobeerd (MediaMarkt, Fnac, etc) niet mogelijk omdat deze vasthangen uit veiligheid, rare uitleg telkens. In een Apple Store zou dit wellicht geen enkel probleem zijn.
Zit bij de Mediamarkt aan een koord die je ook naar je toe kan trekken. Ik vond het in ieder geval geen probleem om een Apple Watch te passen of een indruk te krijgen van een nieuwe kleur bandje. Wellicht verschilt het per winkel...

• FbdJ
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 14:30
The Dawn schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:59:
Ja je hebt 14 dagen bedenktijd bij Apple. Beste is even langs de store maar als je te ver zit…

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:09
Zonet de Apple Watch 12, 46mm, in Night Blue keramiek uitvoering binnen. Vergeleken met m'n AW9 45mm echt fors groter. Te groot dat het mooi staat bij mijn polsen. Tegelijk ben ik ook wat... underwhelmed met hoe die eruit ziet. Vind het echt z'n prijs niet waard.

Vind de ongebruikte ruimte (bezels) te veel, er zit veel glas waar geen scherm achter zit. Ik twijfel om nu voor 42mm te gaan of om voor compleet andere uitvoering en simpelweg voor de AW12 in simpel zwarte aluminium uitvoering te gaan. Meeste krassen zitten op het scherm en dat zou verbeterd moeten zijn. Scheelt ook de helft in prijs. Toch is de titanium uitvoering met Milanees bandje ook wel aantrekkelijk, maar weet niet hoe relaxed die is tijdens het sporten. En ook daar twijfel ik over de grootte, misschien gewoon voor 42mm gaan.

Ik had gehoopt dat de keramiek versie in het echt heel mooi zou zijn en ik er zo 4 á 5 jaar mee verder kon, maar zoals gezegd waren mijn verwachtingen wat te hoog.

[ Voor 4% gewijzigd door Slickk op 18-09-2026 13:57 ]

• FbdJ
Slickk schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 13:56:
Zonet de Apple Watch 12, 46mm, in Night Blue keramiek uitvoering binnen. Vergeleken met m'n AW9 45mm echt fors groter. Te groot dat het mooi staat bij mijn polsen. Tegelijk ben ik ook wat... underwhelmed met hoe die eruit ziet. Vind het echt z'n prijs niet waard.

Vind de ongebruikte ruimte (bezels) te veel, er zit veel glas waar geen scherm achter zit. Ik twijfel om nu voor 42mm te gaan of om voor compleet andere uitvoering en simpelweg voor de AW12 in simpel zwarte aluminium uitvoering te gaan. Meeste krassen zitten op het scherm en dat zou verbeterd moeten zijn. Scheelt ook de helft in prijs. Toch is de titanium uitvoering met Milanees bandje ook wel aantrekkelijk, maar weet niet hoe relaxed die is tijdens het sporten. En ook daar twijfel ik over de grootte, misschien gewoon voor 42mm gaan.

Ik had gehoopt dat de keramiek versie in het echt heel mooi zou zijn en ik er zo 4 á 5 jaar mee verder kon, maar zoals gezegd waren mijn verwachtingen wat te hoog.
Vannochtend de AW12 bij Apple store opgehaald. Het blijft een watch, de vernieuwingen zitten 'm binnen in en ik ben voornamelijk benieuwd naar batterijduur en de nieuwe sensoren tijdens zowel sport als dagelijks.

Ben voor de gewone zwarte gegaan met Nike bandje. Benieuwd hoe de bezel is, zit namelijk nog in setupfase. daar is alles zwart. Ik kan niet begrijpen waarom men voor keramiek zou gaan al helemaal voor zo'n prijs. Ik kom van een Garmin, heb twee weken om uit te testen. Vind de AW veel comfier zitten om me pols.

• Slickk
FbdJ schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 14:17:
[...]

Vannochtend de AW12 bij Apple store opgehaald. Het blijft een watch, de vernieuwingen zitten 'm binnen in en ik ben voornamelijk benieuwd naar batterijduur tijdens zowel sport als dagelijks.

Ben voor de gewone zwarte gegaan met Nike bandje. Benieuwd hoe de bezel is, zit namelijk nog in setupfase. daar is alles zwart. Ik kan niet begrijpen waarom men voor keramiek zou gaan al helemaal voor zo'n prijs. Ik kom van een Garmin, heb twee weken om uit te testen. Ik vind de AW zoveel beter zitten om je pols.
Welk Nike bandje heb je gekozen?

Ik krijg altijd beschadigingen en krassen op mijn watches gekregen, daar ben ik een beetje klaar mee. Begint wat te veel op te vallen in het dagelijks leven. Keramiek is in jaren niet een optie geweest en vrijwel krasvrij, daarom was ik erg nieuwsgierig. Maar icm het reguliere sportbandje vind ik het niet erg indrukwekkend. En de prijs is absurd.

Retour ingediend bij Coolblue, hopelijk hebben ze wat modellen in de winkel om te vergelijken en testen, kan ik daar beter een beslissing maken om voor 46mm of 42mm te gaan. Achteraf gezien deze toch wat te snel besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door Slickk op 18-09-2026 14:21 ]

• FbdJ
Slickk schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 14:20:
[...]

Ik krijg altijd beschadigingen en krassen op mijn watches gekregen, daar ben ik een beetje klaar mee. Begint wat te veel op te vallen in het dagelijks leven. Keramiek is in jaren niet een optie geweest en vrijwel krasvrij, daarom was ik erg nieuwsgierig. Maar icm het reguliere sportbandje vind ik het niet erg indrukwekkend. En de prijs is absurd.

Retour ingediend bij Coolblue, hopelijk hebben ze wat modellen in de winkel om te vergelijken en testen, kan ik daar beter een beslissing maken om voor 46mm of 42mm te gaan. Achteraf gezien deze toch wat te snel besteld.
Goeie zet zou lekker voor de normale gaan. Misschien langs een Apple store daar kun je wel met gemak passen. Ik heb voor de garmin een AW gehad en moet eerlijk zeggen dat ik nooit issues heb gehad met krassen. Ik draag 'm dagelijks en tijdens hardlopen/sportschool.

• Slickk
FbdJ schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 14:22:
[...]

Goeie zet zou lekker voor de normale gaan. Misschien langs een Apple store daar kun je wel met gemak passen. Ik heb voor de garmin een AW gehad en moet eerlijk zeggen dat ik nooit issues heb gehad met krassen. Ik draag 'm dagelijks en tijdens hardlopen/sportschool.
Zowel met AW6 als nu AW9 toch in het laatste jaar dat er opeens krassen op zitten. Met name op het scherm. ;( Zit geen Apple Store bij mij in de buurt, vandaar dat ik bij Coolblue had besteld (en daar ook retour ga doen).

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hier ook de 12 binnen..Maar wat een bezels zeg! Pfffff! Das niet grappig meer! Waarom Apple? Gaat ook retour denk…

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• FbdJ
pdavie2311 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 15:01:
Hier ook de 12 binnen..Maar wat een bezels zeg! Pfffff! Das niet grappig meer! Waarom Apple? Gaat ook retour denk…
Ik moest eerst denken waar je het over had. Maar toen ik de weer-app opende haha… ik snap ‘t alleen is het echt zo erg?

• tvtech
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:15
Tinusvolkel schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 11:08:

[Afbeelding]
Ik gebruik sinds een paar dagen ook de middelste. Nog even wennen maar er zitten wel handige zaken in. Alleen de Stocks app is niet ok, die laat alleen streepjes zien, welke instelling ik ook kies. Dat is bij de ^AEX en DOW. BTC laat alleen market cap zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6kCXkTZ4mqVvcoeeCNH-M41b3Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/yjHZJJ36c4jJQqa2ioCNe6pT.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P7W4wdF56LDPzEAyCV_XZe8i33c=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VunwvN5mdIdC9AEN3riFRJ67.png?f=user_large

Hoeiendag!

• Miller94
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-09 00:30
Ik heb de nieuwe Ultra 4 gekocht en bij mij zijn de Hypertension meldingen uitgeschakeld vanwege mijn regio terwijl op de site van Apple staat dat het in Nederland beschikbaar moet zijn? Jullie ook?

De normale AW12 zou ik overigens nooit kopen aangezien de bezels groter zijn en het schermoppervlak kleiner.

Met de kost van Watch OS 27 kan je trouwens ook niet meer 2x drukken op de Digital Crown om tussen je meest revente apps te navigeren ;)

• Rivanov
Heel tevreden met de switch van de Ultra 2 Satin Black naar Ultra 4 Natural. De zilveren Watch voelt meer als een sieraad en chiquer dan de zwarte versie. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 18-09-2026 15:57 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• giantgiantus
Rivanov schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 15:57:
Heel tevreden met de switch van de Ultra 2 Satin Black naar Ultra 4 Natural. De zilveren Watch voelt meer als een sieraad en chiquer dan de zwarte versie. :)
Eens qua kleur. Al blijft het in mijn ogen een lelijk iPad op je pols. Maargoed voor mij weegt het gebruiksgemak op tegen het lelijke ding.

• Rivanov
giantgiantus schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 16:00:
[...]

Eens qua kleur. Al blijft het in mijn ogen een lelijk iPad op je pols. Maargoed voor mij wet het gebruiksgemak op tegen het lelijke ding.
Ligt aan de Watchface vind ik. Gebruik normaliter altijd Meridian en dan vind ik het wel gewoon netjes. :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dS6GDm2ScCbGHsxXrzn-B0C3AgA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MGRSKBmeXvnRdhspRzK8dQYj.jpg?f=fotoalbum_large

Zo ik ben ook weer terug van de grote mensen stad, ultra met rode band en lose desert. Had een paar weken geleden een Hermes band gekocht bij een Apple Store en die dicht gelaten dus daar begin ik mee.

Ik kwam van de ultra 1 dus alles ziet er uiteraard precies hetzelfde uit. Wel is het scherm een stuk feller, dat was bekend maar had ik nog niet in het echt gezien en is wel een mooie toevoeging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6iU3C37YCB7aKYorX-4_XWfiLW4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q9BMwcLmHHkEY0vxsMJFgeGF.jpg?f=fotoalbum_large

Ook even met de Keramieken watch staan rommelen in de store, prachtig ding maar voor mij helaas net te klein.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUkHlIvGd3S_3Hwq_oCy5xPBv1s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yN1ZeKjSDYtfU2HSBOb3jigX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EP7LpTlXUYodSdLLbin8ehYa6Zk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5sHUijgbaKK6WuzachUOGqnM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/etlhScgzsRmMRz1dN2xwbhKc5ow=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LhTRkrfvQZGAKGNN15Fe9EIZ.jpg?f=fotoalbum_large

I wake up in the morning and I piss excellence

• Rivanov
Donstil schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 16:29:
[Afbeelding]

Zo ik ben ook weer terug van de grote mensen stad, ultra met rode band en lose desert. Had een paar weken geleden een Hermes band gekocht bij een Apple Store en die dicht gelaten dus daar begin ik mee.

Ik kwam van de ultra 1 dus alles ziet er uiteraard precies hetzelfde uit. Wel is het scherm een stuk feller, dat was bekend maar had ik nog niet in het echt gezien en is wel een mooie toevoeging.

[Afbeelding]

Ook even met de Keramieken watch staan rommelen in de store, prachtig ding maar voor mij helaas net te klein.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb het idee dat scherm ook stuk feller is dan van de Ultra 2. :)
En ben ook blij met de 1Hz refresh die de Ultra 2 nog niet had. Nu werkt de secondewijzer tenminste altijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 18-09-2026 16:41 ]

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Rivanov schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 16:40:
[...]

Ooh cool, wel echt mooi schermpje verder dat had ik even gemist als upgrade dus nu een leuke bijkomstigheid.

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:16

PeaceNlove

Deugleuter

Die keramieken ziet er wel fraai uit met dat bandje. Maar voorlopig ben ik nog een happy gebruiken van een Garmin Fenix 8 met titanium armband, dus wellicht ooit....

• Miller94
pdavie2311 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 15:01:
https://www.macrumors.com...s-12-has-smaller-screens/

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Iemand toevallig ervaring met het retourneren/ruilen van een bandje?

Kan je dat gewoon in de Apple Store doen of moet je dan het gehele horloge + bandje retourneren en opnieuw bestellen?

• Miller94
Greatsword schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 17:05:
Iemand toevallig ervaring met het retourneren/ruilen van een bandje?

Kan je dat gewoon in de Apple Store doen of moet je dan het gehele horloge + bandje retourneren en opnieuw bestellen?
Je kan volgens mij alleen een los bandje ruilen als je deze ook los hebt gekocht

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:54
@Donstil op je 3e en 4e foto was ik even bang dat je met vuurwerk hebt geëxperimenteerd. Je laatste foto stelt me gerust 😉

• Donstil
  • Niet online

Donstil

emiel74 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 17:39:
@Donstil op je 3e en 4e foto was ik even bang dat je met vuurwerk hebt geëxperimenteerd. Je laatste foto stelt me gerust 😉
Hahah, altijd onhandig die pols shots 😂

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:07
De Ultra 4 hier ook binnen. Komende van de SE variant vorig jaar.

Prachtige horloge. Alles maar even goed uitzoeken hoe en wat. Bordeaux rood bandje vind ik er ook erg mooi bij staan (zwarte watch).

.

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0EqlQcw56fFBMkD5rcYj4yV4aVE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J79sWqe6L5QLXwQxM3mgfZQz.jpg?f=fotoalbum_large

• Miller94
Kan je mij vertellen of jouw hoge bloeddrukmeldingen aan staanAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dzqSHnj-TbfdtK4C69-eK1iKp4w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VWe2JlIk9IOZmhNKDUBIHUi1.jpg?f=fotoalbum_large? Bij mij staat regio not supported

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:07
emiel74 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 17:39:
Gezien de hoeveelheid haar op beide afbeeldingen, had ik deze indruk niet. Bezoek aan de grote stad, in dit geval Mokum, kan altijd leerzaam zijn. :)

De rij viel best mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_V-tHmoywiaHtlJJGBkTfztugyI=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZrgIksBxqOp2YqXmRbeiIVfI.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 33% gewijzigd door PKHS op 18-09-2026 18:42 ]

• hk12nl
Rivanov schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 16:40:
[...]

En ben ook blij met de 1Hz refresh die de Ultra 2 nog niet had. Nu werkt de secondewijzer tenminste altijd.
Dit was de reden dat ik vorig jaar naar de 3 was gegaan. Vond dit echt een hele grote upgrade daardoor. @Donstil dat zal je ook wel bevallen :+

Zojuist overigens wederom een zwarte Ultra 4 besteld als opvolger van mijn 3. Komt begin volgende week binnen. De inruil bij Apple en de verbeterde gezondheidsfuncties hebben mij uiteindelijk toch overgehaald 😃

©2004

• Donstil
  • Niet online

Donstil

hk12nl schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 18:41:
[...]

Dit was de reden dat ik vorig jaar naar de 3 was gegaan. Vond dit echt een hele grote upgrade daardoor. @Donstil dat zal je ook wel bevallen :+

Zojuist overigens wederom een zwarte Ultra 4 besteld als opvolger van mijn 3. Komt begin volgende week binnen. De inruil bij Apple en de verbeterde gezondheidsfuncties hebben mij uiteindelijk toch overgehaald 😃
Ooh cool, ik heb altijd de “foto’s van mijn dochtertje watchface” erop dus had het niet gezien. Maar leuke toevoeging idd.

• henidde
Miller94 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 18:17:
[...]

Kan je mij vertellen of jouw hoge bloeddrukmeldingen aan staan[Afbeelding]? Bij mij staat regio not supported
Werkt hier wel na 30 seconden configureren.

.

• FbdJ
Max extended workout is ook op de AW12 beschikbaar!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Donstil schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 16:29:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
En de Rolex Submariner gaat nu naar je dochter?🤪

• Donstil
  • Niet online

Donstil

iMode schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 19:38:
[...]

En de Rolex Submariner gaat nu naar je dochter?🤪
Haha scherp oog, bijna goed. Het is een SeaDweller 🤫

• Rivanov
Miller94 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 18:17:
[...]

Kan je mij vertellen of jouw hoge bloeddrukmeldingen aan staan[Afbeelding]? Bij mij staat regio not supported
Jep.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bO_F3mXyOFUU6GyxDhx6lt6b4kI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0Qh5RTRYbgw2evGpWVY3ymmm.png?f=fotoalbum_large

• Miller94
Woow vet raar. Bij mij dus niet terwijl mijn regio gewoon op NL staat. Op m’n UW3 werkte het gewoon. Thanks voor je screenshot!

• golden1988
  • Registratie: Oktober 2010
Miller94 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 20:52:
[...]

Woow vet raar. Bij mij dus niet terwijl mijn regio gewoon op NL staat. Op m’n UW3 werkte het gewoon. Thanks voor je screenshot!
Ik kan hem ook niet aan zetten, heb de Watch 12. , op mijn 10 werkte het prima

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:00
Mijn watch ultra 4 ook binnen en ik was erg bang dat ie te groot zou zijn aangezien ik best dunne polsen heb voor een man, maar nu de watch om mijn pols zit vind ik hem er vooral vet uitzien eigenlijk. (Op fotos ziet het er dan wel weer wat groter uit haha maar wou toch even showen), ieder geval erg blij mee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5wzqyz2DyHWt0yVTZdzsNeAKL18=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C3aRJQi86oKH9Wgh16qC1rHk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPEtNRmgZL1agKbyanV4V3X6F-8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F7k65yfOBuOoFEFR75d9Ctzy.jpg?f=fotoalbum_large

Playstation 5 / Switch 2

• henidde
Stylze schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 21:30:
Mijn watch ultra 4 ook binnen en ik was erg bang dat ie te groot zou zijn aangezien ik best dunne polsen heb voor een man, maar nu de watch om mijn pols zit vind ik hem er vooral vet uitzien eigenlijk. (Op fotos ziet het er dan wel weer wat groter uit haha maar wou toch even showen), ieder geval erg blij mee!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er goed uit. Hier ook dunne spijker polsjes en valt me alles mee.

.

• Miller94
golden1988 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 21:12:
[...]

Ik kan hem ook niet aan zetten, heb de Watch 12. , op mijn 10 werkte het prima
We zijn niet de enige. Echt vet raar weer van apple. Is gewoon een bug. Ik ga ‘m nu opnieuw instellen maar dan als nieuwe watch. https://www.reddit.com/r/AppleWatch/s/qcqeLS0QGf

• golden1988
Miller94 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 22:21:
[...]

We zijn niet de enige. Echt vet raar weer van apple. Is gewoon een bug. Ik ga ‘m nu opnieuw instellen maar dan als nieuwe watch. https://www.reddit.com/r/AppleWatch/s/qcqeLS0QGf
Ik heb mijn horloge juist als nieuw geïnstalleerd toen hij binnen kwam, maar mocht het bij jou succes hebben hoor ik het graag, dan doe ik het eens opnieuw!

• Miller94
golden1988 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 22:26:
[...]

Ik heb mijn horloge juist als nieuw geïnstalleerd toen hij binnen kwam, maar mocht het bij jou succes hebben hoor ik het graag, dan doe ik het eens opnieuw!
Heb je in de apple watch app bij zie watches linksbovenin nog je oude staan?

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 21:16
Ik ben vandaag van een series 5 naar een 12 gegaan. Behalve de walkie talkie functie lijkt ook het handen wassen er niet meer op te zitten. Ik had daar nog niets over gelezen maar wellicht ben ik de enige die dit nog aan had staan. Ik had niet gedacht dat een oude niet ondersteunde watch gebruiken toch nog ‘voordelen’ had.

Qua hardware was ik naarstig toe aan een update dus alle spec bumps zijn verder zeer welkom.

één is geen, twee is één

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:04
Wackoz schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 23:50:
Ik ben vandaag van een series 5 naar een 12 gegaan. Behalve de walkie talkie functie lijkt ook het handen wassen er niet meer op te zitten. Ik had daar nog niets over gelezen maar wellicht ben ik de enige die dit nog aan had staan. Ik had niet gedacht dat een oude niet ondersteunde watch gebruiken toch nog ‘voordelen’ had.

Qua hardware was ik naarstig toe aan een update dus alle spec bumps zijn verder zeer welkom.
Ja die functie direct uitgezet in de Corona tijd, die heb je toch niet nodig zeg.
Beetje normaal / logisch denken, je komt van de wc even je handen wassen.(Heb je toch geen notificatie voor nodig :P ? )

Walkie Talkie lijkt verwijderd te zijn sinds WatchOs27, dus ook oudere Watches hebben die nu niet meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Carlos0_0 op 19-09-2026 08:23 ]

• henidde
Sinds gisteren al drie spontane reboots gehad. Iemand anders ook? WU4.

[ Voor 3% gewijzigd door henidde op 19-09-2026 08:35 ]

.

• golden1988
Miller94 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 22:35:
[...]

Heb je in de apple watch app bij zie watches linksbovenin nog je oude staan?
Nee die is ontkoppeld, dus dat is het niet helaas

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:11
henidde schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 08:35:
Ik zie het meer op reddit en Macrumors. Heb je de day 1 update geinstalleerd ? Dat is ook 27.0, maar een nieuwere build.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 17 Pro 256GB | iPad Pro M5 11" 256GB 5G | AW Series 12 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• henidde
loekf2 schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 09:08:
[...]

Ik zie het meer op reddit en Macrumors. Heb je de day 1 update geinstalleerd ? Dat is ook 27.0, maar een nieuwere build.
Ik heb gelijk de update die klaarstond (plusminus 350 mb) geïnstalleerd.

zou dit de oplossing moeten zijn? Bij mij dus niet

.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 08:21:
[...]

Ja die functie direct uitgezet in de Corona tijd, die heb je toch niet nodig zeg.
Beetje normaal / logisch denken, je komt van de wc even je handen wassen.(Heb je toch geen notificatie voor nodig :P ? )

Walkie Talkie lijkt verwijderd te zijn sinds WatchOs27, dus ook oudere Watches hebben die nu niet meer.
Walkie Talkie verwijderen slaat ook nergens op. Dat was nog best een handige functie!

iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line

• Carlos0_0
THE_BASE schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 09:15:
[...]

Walkie Talkie verwijderen slaat ook nergens op. Dat was nog best een handige functie!
Ik heb het echt nog nooit gebruikt, of niemand het zien gebruiken(Of van horen zeggen dat ze het gebruikte)
Maar hier zie ik idd nog wel een handige functie in ja, dus wel gek dat dit weg is.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 09:25:
[...]

Ik heb het echt nog nooit gebruikt, of niemand het zien gebruiken(Of van horen zeggen dat ze het gebruikte)
Maar hier zie ik idd nog wel een handige functie in ja, dus wel gek dat dit weg is.
Wederhelft. Als het eten klaar is. :)

iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:34
Ik ben nieuwsgierig of de HRV meting en stressniveau goed werkt bij de Watch 12 en Ultra4. En de Readiness werkt deze naar behoren?

• golden1988
Miller94 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 22:21:
[...]

Ik heb 2 dingen gedaan, een laatste update geinstalleerd en 1x handmatig blood oxigen meting gedaan op het horloge, daarna na ongeveer een kwartier kreeg ik een melding dat het weer is ingeschakeld

• Stylze
bij mij valt hij soms gewoon uit is 2 keer gebeurt weet niet precies hoe dat komt..

Playstation 5 / Switch 2

• Rivanov
Nope. Nergens last van.

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Same here

• Yucko

Yucko

1x gisteren.

Maar vandaag toch maar even geupdate van 27.0 naar 27.0 :')

Voor de rest super blij met mijn keuze voor U4

• mr3000
Ik word echt gek van één specifiek issue met mijn Apple Watch en dat was hetzelfde op mijn Apple Watch 10 als nu op de Apple Watch Series 12.

WhatsApp-notificaties komen gewoon binnen terwijl hij in sleep mode staat.
In mijn Sleep Focus heb ik gecontroleerd of er geen contacten aan staan die mij wel mogen contacten en ook niet of er apps toestemming hebben. Kortom, alles zou goed moeten staan, maar ik word hierdoor meermaals gewekt, heel vervelend.

Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden?

• jdiezrequejo
Happy! Gisteren besteld in de winkel bij Amac. Vandaag thuis bezorgd 🤩

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ng7f_xZdyhOlDeeANhNiNGzHTUs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qhtXtrWd9cFCnCmvCYkBVY6j.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xzziPBV_M6o0kHnKbL9N99UDhb4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M8GsTNF9AQH3ct20xG0fmBhC.jpg?f=fotoalbum_large

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Tot mijn verbazing krijgt de Apple Watch SE (2de generatie uit 2022) geen upgrade naar WatchOS 27.

ik heb nog nooit meegemaakt dat een Apple product zo kort meegaat, is er iets bijzonders aan WatchOS 27 of is dit bij deze categorie producten normaal?

• Skitso
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18:35
Hier ook sinds gisteren de ultra 4 in black met ocean loop black. Erg mooie combinatie. Eerste indruk van de ultra 4 is goed! vind watchOS erg snel en soepel reageren. zal hem aankomende week ook snachts blijven dragen om de nieuwe gezondheidsfuncties een beetje te testen. Lees van meerdere reviewers dat het nu wel bij Garmin in de buurt komt?

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Accu is wel lekker hoor van de Ultra 4, heb hem vrijdag 16:00 om gedaan, nog niet opgeladen en zit nu nog op 32%. Zonder workouts maar wel in de nacht omgehouden.

• Skitso
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18:35
oooh nice man! ja ik gisteren 1300 ongeveer en nu nog 85% :)

Welke loop heb je erbij? en heb je nog tips voor een mooie watchface?

• Stylze
Batterij is echt top dat was altijd de reden dat ik noooit smartwatch had omdat ze vroeger zo snel leeg waren als je even rondje met strava ging hardlopen ofzo. Heb nu sinds vrijdag avond om en gisteren anderhalf uur hard gelopen met strava en spotify aan op 4g (heerlijk geen telefoon mee ,zelfs nog gebeld kunnen worden onderweg en op de terugweg gewoon langs de appie post workout drink halen met apple pay), natuurlijk ook veel andere dingen uitgeprobeerd/geinstalleerd en display always on. Dus echt veel meer gebruikt dan ik normaal zal doen en nu zondag om 13:00 nog op 27%. Nog niet aan de lader gehad.

Playstation 5 / Switch 2

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:52
De waarden schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 10:32:
Ik ben nieuwsgierig of de HRV meting en stressniveau goed werkt bij de Watch 12 en Ultra4. En de Readiness werkt deze naar behoren?
HRV meet goed, Readiness heeft volgens mij 7 dagen nodig om met een analyse komen, heb nog geen score gezien.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Weet iemand hoelang gereedheid data moet verzamelen?
Ik heb er nu twee nachten mee geslapen maar de app staat nog steeds op "Geen data"

• Hazalnootpuur
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 14:35
mr3000 schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 20:01:
Ik word echt gek van één specifiek issue met mijn Apple Watch en dat was hetzelfde op mijn Apple Watch 10 als nu op de Apple Watch Series 12.

WhatsApp-notificaties komen gewoon binnen terwijl hij in sleep mode staat.
In mijn Sleep Focus heb ik gecontroleerd of er geen contacten aan staan die mij wel mogen contacten en ook niet of er apps toestemming hebben. Kortom, alles zou goed moeten staan, maar ik word hierdoor meermaals gewekt, heel vervelend.

Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden?
Vliegtuigstand. Al die straling tijdens je slaap is zo wie zo niet zo lekker, lijkt me.

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:39
Hazalnootpuur schreef op zondag 20 september 2026 @ 14:28:.
Al die straling tijdens je slaap is zo wie zo niet zo lekker, lijkt me.
Heb je je alu hoedje wel opgezet vanochtend?

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS | Sony A6700 + Sigma 17-40mm F1.8 ART

• Hazalnootpuur
Toch jammer dat zowel gps en hartslagmeting allemaal slechter uit de tests komen dan de AWU 3. Ik stap voorlopig nog ff niet over van de AWU 3. Dat Apple zijn nieuwe hartslagmeter als beste van alle Watchables presenteert komt omdat ze bij de metingen resultaten waarbij Apple watch niet meet (een fout dus) weglaten. Zo lijkt hij inderdaad de beste, maar das een vrij aparte manier van betrouwbare meting. Zeg maar. Misschien lossen toekomstige algoritmes eea op, maar had verwacht dat hij uit de doos al een voorsprong zou hebben.

• Hazalnootpuur
Radiodurans schreef op zondag 20 september 2026 @ 14:31:
[...]

Heb je je alu hoedje wel opgezet vanochtend?
Ik draag 1 alu onderbroek. Veel belangrijker.

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:11
Donstil schreef op zondag 20 september 2026 @ 14:12:
Ik heb er nu twee nachten mee geslapen maar de app staat nog steeds op "Geen data"
7 dagen schijnt.

|| iPhone Duo || Apple Watch Ultra 4 || MacBook Air M5 || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• Carlos0_0
Stylze schreef op zondag 20 september 2026 @ 13:09:
Batterij is echt top dat was altijd de reden dat ik noooit smartwatch had omdat ze vroeger zo snel leeg waren als je even rondje met strava ging hardlopen ofzo. Heb nu sinds vrijdag avond om en gisteren anderhalf uur hard gelopen met strava en spotify aan op 4g (heerlijk geen telefoon mee ,zelfs nog gebeld kunnen worden onderweg en op de terugweg gewoon langs de appie post workout drink halen met apple pay), natuurlijk ook veel andere dingen uitgeprobeerd/geinstalleerd en display always on. Dus echt veel meer gebruikt dan ik normaal zal doen en nu zondag om 13:00 nog op 27%. Nog niet aan de lader gehad.
Iets kopen in de supermarkt heb je geen 4g voor nodig, dat kan met een Apple Watch zonder 4g ook.
Je pinpas heeft ook geen simkaart met 4g, betalen kan gewoon zonder dat je telefoon bij je heb(en Watch nergens mee verbonden is).

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:50
Ik merk nu wel dat mijn AWU1 'oud' begon te worden. Vrijdag avond opgeladen tot 100% en nu nog 54% over met de AWU4. De AWU1 had nu absoluut tegen het einde aan gelopen. Overzetten ging simpel en ook de transfer van het mobiele abo ging soepel via VF-One. Ik had vantevoren al wat instrukties opgezocht: abo op oude watch bij VF verwijderen, verwijderen van AW enz. maar dat ging bijna vanzelf gelukkig. Ik heb hem met het Milanees bandje van titanium. Super tevreden over.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:52
Heb net de eerste ‘reboot’ opgemerkt op de AWU 4. Benieuwd hoe snel een software fix komt.

• hk12nl
Hazalnootpuur schreef op zondag 20 september 2026 @ 14:34:
Toch jammer dat zowel gps en hartslagmeting allemaal slechter uit de tests komen dan de AWU 3. Ik stap voorlopig nog ff niet over van de AWU 3. Dat Apple zijn nieuwe hartslagmeter als beste van alle Watchables presenteert komt omdat ze bij de metingen resultaten waarbij Apple watch niet meet (een fout dus) weglaten. Zo lijkt hij inderdaad de beste, maar das een vrij aparte manier van betrouwbare meting. Zeg maar. Misschien lossen toekomstige algoritmes eea op, maar had verwacht dat hij uit de doos al een voorsprong zou hebben.
Hoe zo slechter uit de test dan een Ultra 3?

Wat ik begrijp uit de reviews is dat hij vaker meet dus een beter resultaat geeft. Dat Apple zegt de beste te zijn en dat ze dat zeggen doordat ze niet alle meetresultaten meenemen dat heb ik idd ook gezien. Maar nergens een vergelijk tov de Ultra 3 en al met al een beter resultaat.

[ Voor 17% gewijzigd door hk12nl op 20-09-2026 15:54 ]

©2004

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:04
Silversin schreef op zondag 20 september 2026 @ 15:31:
Heb net de eerste ‘reboot’ opgemerkt op de AWU 4. Benieuwd hoe snel een software fix komt.
Ik al paar keer stront vervelend, op de ultra en op de series 12

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

• henidde
Hier vandaag ook weer 1. Nummer 4 sinds vrijdag.

.

• Rivanov
Wat doen jullie met de Watch. :+
Hier geen énkel issue.

• jdiezrequejo
Donstil schreef op zondag 20 september 2026 @ 14:12:
Als je geen gereedheidsscore ontvangt
Zorg ervoor dat je het volgende hebt gedaan:https://support.apple.com/nl-nl/128112

• Donstil
  • Niet online

Donstil

jdiezrequejo schreef op zondag 20 september 2026 @ 17:48:
[...]
Als je geen gereedheidsscore ontvangt
Zorg ervoor dat je het volgende hebt gedaan:https://support.apple.com/nl-nl/128112
Nice, thanks.

Ik heb alles gedaan behalve die 7 dagen, dus dat zal hem dan wel zijn. Ik ga er daarom eens een weekje mee slapen.

• deurklinkje
Na lang twijfelen heb ik besloten de UW4 terug te sturen en de S12 te behouden; ik kan niet slapen met zo’n zware klok om mijn pols.

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:39
deurklinkje schreef op zondag 20 september 2026 @ 18:30:
Na lang twijfelen heb ik besloten de UW4 terug te sturen en de S12 te behouden; ik kan niet slapen met zo’n zware klok om mijn pols.
Lang twijfelen… Dat ding is toch nog maar net 2 nachtjes uit ?

Ik merk geeneens dat ik h’m om heb of is de UW4 veel zwaarder dan de UW3 ?

• deurklinkje
Nol_NL schreef op zondag 20 september 2026 @ 19:39:
[...]

Lang twijfelen… Dat ding is toch nog maar net 2 nachtjes uit ?

Ik merk geeneens dat ik h’m om heb of is de UW4 veel zwaarder dan de UW3 ?
Nee gewicht is waarschijnlijk zelfde, ik kom van de series 8 en ja dan is het wel in eens een blok om de pols en de randen zijn aardig scherp.

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:54
Ik heb nog een UW1 maar kan nog geen goede reden vinden om te upgraden. De batterij gaat nog lang zat mee. Voor sporten gebruik ik Garmin apparaten. Volgens mij kan ie zo nog 5 jaar mee.

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Aiii

何これ

Ik vanmiddag ook, op de fiets, na drie minuten kwam de workout notificatie, met pinch willen starten en dat was de druppel voor de reboot te triggeren. Goed, geen grote ramp natuurlijk, was 4 minuten van mijn workout kwijt, maar daar zal ik niet wakker van liggen.

Voor de rest overigens meer dan tevreden met de nieuwe watch, batterij is uitstekend, zit nu op 46% vanaf vrijdag 22:00. Dat is met vandaag 45 minuten GPS op de fiets. Gisteren 50 minuten op de fiets met GPS. Plus nog eens 45 minuten met Fitness+ op de loopband. Gisteren 3 uur afgedaan in de avond (dus auto low power mode). Incl. AOD (gaat vanzelf in theater mode van 22:00 - 8:00 in het weekend).

Al met al uitstekend dus, eens kijken of we de 4 dagen halen.

• kleefei
  • Laatst online: 21:01
Ook sinds vrijdag in bezit van de ultra 4. Overstap van de Watch 8 sinds ik in mei in de Apple zit.

Erg strak in de planning omdat ik hem graag wou hebben voor de Dam tot Damloop vandaag. (M’n eerste run, nu ik flink afgevallen ben)

Maar ook hier, vlak voor de run startte, ineens een herstart. Gelukkig had ik dit al gelezen hier op het forum dus geen paniek. Maar hierna alles gewoon keurig gegaan en geregistreerd.

De accu is inderdaad helemaal fantastisch. Ik had een Oneplus Watch, dus was redelijk verwend en de watch 8 viel toch tegen. Maar de ultra 4 overtreft toch de verwachting tot nu toe.
Pagina: 1 ... 28 29 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.