• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:03

Yucko

One clown to rule them all !

jdiezrequejo schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 07:03:
[...]

Hop hop! Gereed om de sportschool te gaan bezoeken? 😁
het zit bij mij waarschijnlijk in de slaap, want gemiddeld is dat maar 6h per nacht :P

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch Ultra 4 Black -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay - Volvo EX30 Plus SMER

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 21:04

lasharor

7 december 2004

Ik heb ook een readyness score van 6. Terwijl ik elke 10 minuten op de wc te vinden ben. Volgens mij ben ik alles behalve "ready".

Is er überhaupt een manier om die score op de telefoon te zien? In de health app kan ik het niet vinden.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:28
lasharor schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 08:37:
Ik heb ook een readyness score van 6. Terwijl ik elke 10 minuten op de wc te vinden ben. Volgens mij ben ik alles behalve "ready".

Is er überhaupt een manier om die score op de telefoon te zien? In de health app kan ik het niet vinden.
Die hele scores zijn natuurlijk allemaal redelijk onzin. Ze hebben hrv, hartslag als input en dat delen en vermenigvuldigen ze een beetje en dan komt er een score uit :). Maargoed, het is wel leuk, maar je moet dit soort dingen weinig serieus nemen.

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:09
overtones schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 07:33:
Hier blijft het nog leeg de readiness. Zo alle settings nog maar eens nalopen.
Ah die eerste vrijdagavond vorige week had ik een feestje en lag ik er pas 2 uur in. De vitals app laat bij HRV zien "1 slaapsessie vereist" moet dus nog een nachtje wachten gok ik.

|| iPhone Duo || Apple Watch Ultra 4 || MacBook Air M5 || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:14
lasharor schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 08:37:

In de conditie app. Maar vermoed pas wanneer je al scores hebt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nfMZaKmELnAeuWgZlWddLZd1o6o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rJLkxjJdrACaydTxZoDhI5In.jpg?f=fotoalbum_large

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 21:04

lasharor

7 december 2004

jdiezrequejo schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 09:29:
[...]

In de conditie app. Maar vermoed pas wanneer je al scores hebt.

[Afbeelding]
Ik zie het inderdaad. Alhoewel de informatie een beetje beperkt is. Ik had verwacht dat er iets meer advies in zou zitten. Nu zie ik dezelfde informatie die ik normaal ook zie in een iets ander format?

En wat is die polstemperatuur? Waarom is die negatief? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zWDUlOS4kP2tEJRehtnItnlHlkU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/y78ZUKQ7nRKqK0eX49zWrWtD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6II94UJIr0DK5ZMccS7O_5JMTk0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZcD7drjqEAQeCi6sX3AXi3Vt.png?f=fotoalbum_large

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:32
giantgiantus schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 08:39:
[...]

Die hele scores zijn natuurlijk allemaal redelijk onzin. Ze hebben hrv, hartslag als input en dat delen en vermenigvuldigen ze een beetje en dan komt er een score uit :). Maargoed, het is wel leuk, maar je moet dit soort dingen weinig serieus nemen.
Klopt goeie slaap score heeft niet alleen met je hartslag/hvr te maken, het zegt dus ook weer niet alles.

• edozat1
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:40
lasharor schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 09:36:
[...]
En wat is die polstemperatuur? Waarom is die negatief? [Afbeelding]

[Afbeelding]
Blijkbaar was je bevroren vannacht. Nee, het is volgens mij het verschil met “normaal”.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:28
Carlos0_0 schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 09:38:
[...]

Klopt goeie slaap score heeft niet alleen met je hartslag/hvr te maken, het zegt dus ook weer niet alles.
Die slaap score doet zelfs niets met hartslag en hrv volgens mij. Die kijkt met name naar duur, hoe vaak wakker en hoe laat je ging slapen.

Het zijn grappige statistieken maar volgens mij moet je er geen tot weinig waarde aan hechten.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

Ik heb rond de introductie van de S2 deze doos gekocht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X3ZX_SwxUwBJdcNj-N9NOAT_XEg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7JUUX5w6jNL5oEpEKY65wQGz.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen daar kunnen maar 10 bandjes fatsoenlijk in, wat nu vooral resulteert in:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8pB6p2CcijqQjCJclRjFHUNsvBk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZoCzr5fWd8ekIM95A4OZP7pB.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zoek een mooie nieuwe doos, liefst beetje kwalitatief en voor meer dan 30 bandjes. Iemand nog een goede tip hiervoor?

I wake up in the morning and I piss excellence

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:37
Donstil schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:34:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik zoek een mooie nieuwe doos, liefst beetje kwalitatief en voor meer dan 30 bandjes. Iemand nog een goede tip hiervoor?
Ik heb ze aan de muur hangen (27) en een stuk of 15 (van voor het Ultra tijdperk) los in een la.

Moet wel zeggen dat ik niet veel meer wissel, gaat meestal tussen 4 a 5 bandjes. En als je een 3D printer hebt zijn er legio opties: https://makerworld.com/nl/search/models?keyword=apple+watch+band+holder&isTrending=true

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kAS354RjYs3Iw1ScSduV5y1rS2Y=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DVx1JIAEmosyDnJV5yStzSZ0.jpg?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door bing69 op 26-09-2026 15:39 ]

Bing

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:32
Mijn god wat een bandjes zeg haha, ik heb er gewoon 1 of nou ja 2 de gene die bij de Watch zat haha.
Die bij de Watch zat draag ik al lang niet meer, aangezien ik dat titanium bandje heb.

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:18
Carlos0_0 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 18:35:
Mijn god wat een bandjes zeg haha, ik heb er gewoon 1 of nou ja 2 de gene die bij de Watch zat haha.
Die bij de Watch zat draag ik al lang niet meer, aangezien ik dat titanium bandje heb.
Nou dat inderdaad, wie heeft er in vredesnaam meer dan 3 bandjes nodig?? Het is gebruiksvoorwerp hoor dames ;-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:14
Donstil schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:34:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ben wel benieuwd welk type van je bandjes je dan het vaakste draagt? 😁

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

jdiezrequejo schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 19:53:
[...]

Ben wel benieuwd welk type van je bandjes je dan het vaakste draagt? 😁
Van de ultra draag ik de Alpine bandjes het meest, daar heb ik bijna alle kleuren van dus kan lekker wisselen.

Als het bandje nat moet/mag worden dan de Titanium Milanese of een van de Ocean kleuren.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

bing69 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 15:28:
[...]

Ik heb ze aan de muur hangen (27) en een stuk of 15 (van voor het Ultra tijdperk) los in een la.

Moet wel zeggen dat ik niet veel meer wissel, gaat meestal tussen 4 a 5 bandjes. En als je een 3D printer hebt zijn er legio opties: https://makerworld.com/nl/search/models?keyword=apple+watch+band+holder&isTrending=true

[Afbeelding]
Ja ook een goede oplossing idd, wel lekker overzichtelijk. Alleen past niet echt in mijn situatie denk ik.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
bing69 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 15:28:
[...]

[Afbeelding]
Heb er hier nu nog 12, originele bandjes. Maar ik pak meestal 3 dezelfde bandjes.

iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.