mv1 schreef op zondag 29 september 2024 @ 13:24:
Ik ben na een lange tijd geen Apple Watch te hebben gehad, weer aan het nadenken om de series 10 aan te schaffen.
Wie van jullie heeft de cellular variant en hoe vaak maak je er gebruik van?
Ik ben van plan om met de Watch te gaan hardlopen en nog wat gezondheids dingen te gaan meten.
Verder zal ik tijdens het hardlopen muziek willen luisteren op mijn AirPods Pro 2.
Ben hierdoor aan het twijfelen of ik het dan via cellular ga streamen, of ik m’n muziek op de Watch zet.
Ik heb nu sinds een week de watch 10 met cellular. De multisim wordt betaald door mijn werk dus ik heb geen extra kosten.
Ik heb hiervoor gekozen om de telefoon minder te gebruiken maar wel bereikbaar te zijn.
Thuis leg ik nu de telefoon weg, en de watch is nu ook mijn wekker.
Ik loop drie keer per week hard en vind het top dat ik zonder telefoon kan hardlopen. Ik heb goedkope Lenovo sport oordopjes met bluetooth (Lenovo Lp75 ) en die koppelen naadloos met mijn apple watch wanneer ik ze uit het doosje haal. Erg content mee. Streamen met Spotify werkt perfect en ik vind het handig dat ik niets hoef te downloaden. downloaden is natuurlijk ook een prima optie.
De watch is tevens een sleutel voor mijn Tesla, dus dat is een extra pluspunt.
Ik hardloop in het bos op 5 minuten rijden. Het is erg handig dat met alleen mijn watch alles werkt.
Je mist ook wel dingen zonder telefoon zoals even snel een foto maken of whatsapp.
Ik heb nu via een beta whatsapp via de watch, maar ben er niet van overtuigd.
[
Voor 8% gewijzigd door
Tomas_ op 30-09-2024 10:21
]