Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:39
Slasher schreef op maandag 23 september 2024 @ 20:04:
[...]

Logisch ook toch gezien het forse prijsverschil?

En om eerlijk te zijn, een Ultra is natuurlijk ook niet echt uniek te noemen.
Het prijsverschil tussen de goedkoopste Ultra 2 en vergelijkbare Watch 10 is maar 50 euro, da's niet fors duurder.
En de duurste uitvoering (1149,-) van de Watch is toch echt een Watch 10. De tijd dat de Ultra de ' premium' uitvoering was is voorbij, het zijn nu twee watches voor verschillende doelgroepen.
Ik denk dat iedereen gewoon moet kijken naar wat je leuk en nuttig vindt. Lekker dik en fors in your face, of slank en onopvallend. En in essentie, wat vind je belangrijker: batterijduur of draagcomfort.

[ Voor 11% gewijzigd door Of-Aaargh op 24-09-2024 07:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:43
Of-Aaargh schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 07:32:
[...]

Het prijsverschil tussen de goedkoopste Ultra 2 en vergelijkbare Watch 10 is maar 50 euro, da's niet fors duurder.
En de duurste uitvoering (1149,-) van de Watch is toch echt een Watch 10. De tijd dat de Ultra de ' premium' uitvoering was is voorbij, het zijn nu twee watches voor verschillende doelgroepen.
Ik denk dat iedereen gewoon moet kijken naar wat je leuk en nuttig vindt. Lekker dik en fors in your face, of slank en onopvallend. En in essentie, wat vind je belangrijker: batterijduur of draagcomfort.
Dat is het altijd al geweest hoor, maar prima uitleg. De Ultra is gewoon nooit de premium uitvoering geweest.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:26
giantgiantus schreef op maandag 23 september 2024 @ 20:56:
[...]

Een activiteit met natuurlijk het schermpje aan. Ga niet met een iPad die uitstaat aan m’n arm rondfietsen😀
Want? Je fietst zo langzaam dat je denkt dat a) iemand dat kan zien, b) iemand daarop let en c) dat iemand dat enigzins boeit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik kom er niet uit op de site van Apple maar kan ik een AW10 uit Hong Kong met cellular ook in NL gebruiken?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB!
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 16-06 10:51

SB!

Dennisweb schreef op maandag 23 september 2024 @ 23:28:
[...]

Op basis van de Reddit posts had ik nu een zwaar beschadigde zwarte AWU2 verwacht. Maar bijna geen vuiltje aan de lucht. Mijn conclusie: toch wel zwaar overdreven.
Bizar hè! Wat zo’n bericht wel allemaal niet teweeg brengt.
Mijn zwarte ultra komt vrijdag maar ik houd hem lekker.

Weet iemand of je de sportfunctie van Apple op de ultra kan koppelen met Strava?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

_AN

SB! schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:06:
[...]

Weet iemand of je de sportfunctie van Apple op de ultra kan koppelen met Strava?
Ja, dat kan. Je kunt je activiteiten (automatisch) importeren. Dit is een functie in de Strava app.

Ik heb overigens sinds dag 1 de zwarte Ultra en (nog) geen krasje te bekennen. Ben wel wat voorzichtig na de berichten. Maar lijkt op een storm in een glas water.

[ Voor 20% gewijzigd door _AN op 24-09-2024 08:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
[...]

Ja. Je kan in Strava activiteiten importeren van apple workouts (ik doe dit), of instellen dat dat automatisch gaat. Of je kan de strava app gebruiken om je workouts bij te houden. Dat werkt ook prima, en dat verschijnt dan ook weer (al dan niet automatisch, is ook weer in te stellen dacht ik...weet ik niet zeker) in apple health.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:26
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 07:53:
[...]

Want? Je fietst zo langzaam dat je denkt dat a) iemand dat kan zien, b) iemand daarop let en c) dat iemand dat enigzins boeit?
Het boeit mijzelf. Ik vind een Watch die uitstaat heel erg lelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:11
[...]

Het kan rechtstreeks in Strava, of je gebruikt de third-party app Healthfit.
Via Healthfit heb je nog veel meer export mogelijkheden. :)
  • 2 Peak
  • COROS
  • Cycling Analytics
  • Dropbox
  • Final Surge
  • Google Drive
  • Google Sheets
  • iCloud Drive
  • Intervals.icu
  • Komoot
  • Mail
  • Map My Tracks
  • Nolio
  • OneDrive
  • Ride with GPS
  • Runalyze
  • Selfloops
  • Smashrun
  • SportTracks
  • Strava
  • Suunto
  • TrainAsONE
  • TrainingPeaks
  • Tredict
  • Under Armour Connected Fitness
  • Xhale
Eén caveat; wanneer je vanuit HealthFit exporteert dan vermeld Strava niet welk device je hebt gebruikt. Zit iets in de Identifier dat niet lekker werkt met de Ultra 2 klaarblijkelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 24-09-2024 08:19 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
giantgiantus schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:15:
[...]

Het boeit mijzelf. Ik vind een Watch die uitstaat heel erg lelijk.
Ok dat mag. Mag ik dat dan echt een gekke reden vinden? Zelf zie je het niet, want je bent aan het fietsen. Iemand anders ziet het niet, want je bent aan het fietsen. Voor wie is t dan lelijk...

Hoe dan ook is het nogal persoonlijk. Dus om dan als statement neer te zetten dat je geen 10 uur kan fietsen met een Ultra...Dat kan dus gewoon wél (en misschien/waarschijnlijk zelfs met een S10 ook nog wel), maar jij wil het niet op die manier.

[ Voor 4% gewijzigd door Prullenbak84 op 24-09-2024 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:12
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:25:
[...]

Ok dat mag. Mag ik dat dan echt een gekke reden vinden? Zelf zie je het niet, want je bent aan het fietsen. Iemand anders ziet het niet, want je bent aan het fietsen. Voor wie is t dan lelijk...

Hoe dan ook is het nogal persoonlijk. Dus om dan als statement neer te zetten dat je geen 10 uur kan fietsen met een Ultra...Dat kan dus gewoon wél (en misschien/waarschijnlijk zelfs met een S10 ook nog wel), maar jij wil het niet op die manier.
Daarbij ook een always on scherm is leuk, maar het is best donker dus niemand die het zowat ziet.
Zeker niet iemand die voorbij komen lopen of fietsen ofzo, en zelf heb je ook niet echt door.
Want over algemeen doe je toch arm draaien dat het scherm aan springt.

Dus ja ik heb always on gewoon uit staan, bespaard mij best veel batterij merk ik. wat ik liever heb dan een functie die weinig toevoegt.
Maar goed iedereen mag het voor zich zelf weten uiteindelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Carlos0_0 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:38:
[...]

Daarbij ook een always on scherm is leuk, maar het is best donker dus niemand die het zowat ziet.
Zeker niet iemand die voorbij komen lopen of fietsen ofzo, en zelf heb je ook niet echt door.
Want over algemeen doe je toch arm draaien dat het scherm aan springt.

Dus ja ik heb always on gewoon uit staan, bespaard mij best veel batterij merk ik. wat ik liever heb dan een functie die weinig toevoegt.
Maar goed iedereen mag het voor zich zelf weten uiteindelijk.
Bij mij niet. Ik kijk heel vaak op m'n pols zonder m'n arm te draaien, waarbij ik met m'n Series 4 dus nooit de tijd kon zien en ik écht m'n pols / arm moest verdraaien om 'm wakker te maken. Nu met de Ultra 2 en AOD hoef ik maar richting m'n pols te kijken en dan zie ik hoelaat het is. Voor mij dus een hele fijne feature. :)

Op m'n iPhone heb ik het overigens altijd uitstaan, daar vind ik het maar irritant.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:16

MazeWing

The plot thickens...

Rivanov schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:40:
[...]

Bij mij niet. Ik kijk heel vaak op m'n pols zonder m'n arm te draaien, waarbij ik met m'n Series 4 dus nooit de tijd kon zien en ik écht m'n pols / arm moest verdraaien om 'm wakker te maken. Nu met de Ultra 2 en AOD hoef ik maar richting m'n pols te kijken en dan zie ik hoelaat het is. Voor mij dus een hele fijne feature. :)

Op m'n iPhone heb ik het overigens altijd uitstaan, daar vind ik het maar irritant.
Precies. Een “zwart blokje” zonder actief scherm vind ik gewoon geen gezicht. Daarnaast kijk ik behoorlijk vaak met een schuin oog naar een horloge om te kijken hoe laat het is. Als ik pas wat zie door actief met je pols te bewegen of op een knop te drukken is dat voor mij zeer onhandig.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:38:
[...]

Dit herken ik niet. Uiteraard gedimd, maar nog steeds duidelijk de tijd af te lezen. Ultra 2 hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-07 13:22
Op launch day geupgrade van een AW4 naar een AW10. Enige verschil dat ik merk is always on, want dat heeft de 4 niet, en dat ik meer tekst tegelijk kan zien.

De jaar-op-jaar veranderingen zijn klein, maar als je een aantal jaar skipt dan is het toch een fijne upgrade.

TLDR: prima lifecycle upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
MazeWing schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:45:
[...]

Precies. Een “zwart blokje” zonder actief scherm vind ik gewoon geen gezicht. Daarnaast kijk ik behoorlijk vaak met een schuin oog naar een horloge om te kijken hoe laat het is. Als ik pas wat zie door actief met je pols te bewegen of op een knop te drukken is dat voor mij zeer onhandig.
Even voor de duidleijkheid: normaal gesproken heb ik t AOD ook altijd gewoon aan staan hoor. Maar bij een langere activiteit zet ik m wel uit. Of zelfs op energiebesparing, want preciese hartslag en gps is bij hiken niet zo nodig. Ik kan me goed voorstellen dat dat bij fietsen een ander verhaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MazeWing schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:45:
[...]

Ja eens, het is er al weer sinds de S5 natuurlijk maar vond dat op de S1tm4 altijd heel storend.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 08:25:
[...]

Sorry hoor. Een Watch die gepresenteerd wordt als een device waar je ultra sport mee kan doen en dat kan alleen met allemaal opties zoals scherm uitzetten slaat inderdaad in mijn ogen nergens op.

Zeker ook omdat ik geregeld even de tijd aflees en ik dan niet m’n arm van het stuur af wil.

[ Voor 6% gewijzigd door giantgiantus op 24-09-2024 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
giantgiantus schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:33:
[...]

Zeker ook omdat ik geregeld even de tijd aflees en ik dan niet m’n arm van het stuur af wil.
Ineens een andere reden. Die inderdaad heel wat meer hout snijdt. (en het is me meteen duidelijk waarom wielrenners nooit hun handen uitsteken als ze de bocht om gaan _O- ) (disclaimer: geintje natuurlijk!!)

Maar laat maar hangen. Feit blijft wel dat het onzin is, voor de meeste mensen die gewoon dagelijks of een paar keer in de week normaal sporten, en zo af en toe een keer een hele dag, een S10 ook wel gewoon genoeg is. Mag je natuurlijk nog altijd de ultra mooier vinden (smaken verschillen) of toch gewoon andere features ervan willen, maar waar deze hele discussie om ging: Ik word een beetje moe van de algemeen onstane indruk dat je een ultra nodig hebt als je een paar keer in de week een rondje hardloopt of fietst. En dat mensen dat dan ook gewoon standaard aanraden als iemand zit te twijfelen welke die nodig hebt. "O je sport? Dan moet je een ultra". Of "ik heb een ultra want ik sport veel" (en dat veel sporten blijkt dan wel mee te vallen) Ik begrijp ook wel dat het een sieraad is en dus ook een beetje een imago-dingetje: Je hebt een sport-horloge want je bent sportief...maar dat is gewoon collectief elkaar voor de gek houden.

[ Voor 6% gewijzigd door Prullenbak84 op 24-09-2024 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-07 13:22
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:50:
[...]

Ineens een andere reden. Die inderdaad heel wat meer hout snijdt. (en het is me meteen duidelijk waarom wielrenners nooit hun handen uitsteken als ze de bocht om gaan _O- ) (disclaimer: geintje natuurlijk!!)

Maar laat maar hangen. Feit blijft wel dat het onzin is, voor de meeste mensen die gewoon dagelijks of een paar keer in de week normaal sporten, en zo af en toe een keer een hele dag, een S10 ook wel gewoon genoeg is. Mag je natuurlijk nog altijd de ultra mooier vinden (smaken verschillen) of toch gewoon andere features ervan willen, maar waar deze hele discussie om ging: Ik word een beetje moe van de algemeen onstane indruk dat je een ultra nodig hebt als je een paar keer in de week een rondje hardloopt of fietst. En dat mensen dat dan ook gewoon standaard aanraden als iemand zit te twijfelen welke die nodig hebt. "O je sport? Dan moet je een ultra". Of "ik heb een ultra want ik sport veel" (en dat veel sporten blijkt dan wel mee te vallen) Ik begrijp ook wel dat het een sieraad is en dus ook een beetje een imago-dingetje: Je hebt een sport-horloge want je bent sportief...maar dat is gewoon collectief elkaar voor de gek houden.
Dit is gewoon Apple's strategie natuurlijk. Kijken hoeveel geld ze uit de consumenten kunnen persen, want ze kopen het toch wel. Zie ook de Pro Max iPhones en de iPad Pro's. Die worden echt niet alleen maar gekocht door gebruikers die perse die features nodig hebben.

Ik ben zelf ook zo'n gebruiker, dus geen oordeel van mijn kant, maar het is goed om je er bewust van te zijn. Met een Apple Watch SE kan je prima een marathon lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
[...]

Je laatste alinea helemaal mee eens. Als je veel en lang sport en je gebruikt de functies van je watch zonder kunstgrepen als scherm uitzetten is een ultra het minimale. Voor paar uurtjes sport, zelfs als je dat elke dag doet voldoet een normale watch ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-07 22:06

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

[...]

Ik gebruik een 2020 SE 44mm met een 'batterijconditie' van 85%. Gisteren 's ochtends om 7:00 van de lader gehaald (opgeladen tot 100%), 2x 1u mee gefietst (fiets work out) en een paar wandelingen (workout buiten wandelen) met de hond, bij elkaar zo'n 45 minuten.

Het is natuurlijk geen marathon, maar 's avonds om 23:00 legde ik hem op de oplader met nog 48% accu.

De verleiding voor een nieuw product is groot, maar ik ga me dit jaar maar eens inhouden. Ik ken mezelf, dan begin ik te klikken met een zwarte alu, en eindig ik met een S10 titanium met een of ander duur bandje in de winkelmand :X

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:12
Ik heb zaterdag de zwarte ocean band voor de Ultra 1 binnen gekregen maar die gaat helaas weer retour. Ik vind hem niet zwart genoeg en hij neigt naar de ocean blauwe band welke ik na een paar maanden geruild heb voor een witte omdat ik hem qua kleur eigenlijk wat te saai vond. Ik hou het voor nu bij mijn oranje en witte ocean band en zo nu en dan de zwart/oranje trailband :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausssie
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-07 08:09
De extra knop op de ultra lijkt mij heel handig om snel een wandelworkout te starten als ik met de hond een rondje ga lopen. Maar puur hiervoor zie ik nog niet de meerwaarde.
Waar gebruiken jullie allemaal de action button voor en zou het een groot gemis zijn als je die niet meer hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:33
Mausssie schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 10:13:
De extra knop op de ultra lijkt mij heel handig om snel een wandelworkout te starten als ik met de hond een rondje ga lopen. Maar puur hiervoor zie ik nog niet de meerwaarde.
Waar gebruiken jullie allemaal de action button voor en zou het een groot gemis zijn als je die niet meer hebt?
Om de kofferbak van mijn auto te openen. Die extra knop is best handig, en met de nieuwe update kun je de knop ook ingedrukt houden voor nog meer shortcuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swedish chef
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 17:07
Ik gebruik deze als action picker wat betekent dat ik snel de app Workoutdoors kan openen, de zaklamp aanzetten, theater mode kan selecteren, always on kan aan/uit kan zetten etc. etc. Ik zou niet meer zonder kunnen.

Hier kun je een voorbeeld vinden wat ik destijds gebruikt heb: https://www.reddit.com/r/...or_the_apple_watch_ultra/

[ Voor 12% gewijzigd door Swedish chef op 24-09-2024 10:20 ]

In ieder mens schuilt een vriend en een vijand....wie zoek je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:12
De knop is zeker makkelijk maar als ik hem niet meer heb zou ik hem niet direct missen eigenlijk. Ik doe veel verschillende workouts dus ik ga altijd naar het menu van de workouts als ik de knop indruk. Via de widgets of compilaties kan je ook snel genoeg een work out starten.

Moet wel zeggen dat ik de watch daarvoor ook niet aangeschaft heb :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik uit al die discussies hier haal is dat de Ultra compleet overbodig is, maar al die features bij elkaar toch wel leuk zijn om te hebben :P

Maar net als de accuduur kan je prima zonder de action button, maar dan moet je je daar op aanpassen door het scherm te gebruiken.

Ik vind het wel handig dat ik een activiteit kan starten en pauzeren (kan stoppen ook?) zonder het scherm aan te raken. Ik merkte laatst dat als scherm nat is en moeilijk reageert dat een knop wel handig kan zijn. Maar qua knoppen bediening doet een Garmin het veel beter en voelt het bij de Ultra nog wat beperkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
L23 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 10:24:
[...]

Wat ik uit al die discussies hier haal is dat de Ultra compleet overbodig is, maar al die features bij elkaar toch wel leuk zijn om te hebben :P
haha.
Maar net als de accuduur kan je prima zonder de action button, maar dan moet je je daar op aanpassen door het scherm te gebruiken.
Misschien is het ook een verschil van perceptie of de ultra je eerste watch was. Dan moet je je zonder de button enzo inderdaad "aanpassen" als je die niet meer hebt. Ik kijk naar de ultra met de ogen van iemand die al 8,5 jaar ofzo met een apple watch rondloopt en denk: "Eh...tja. Leuk, maar...". Buiten dat ik 'm er ook wel tof vind uitzien hoor. En natuurlijk is een langere accuduur gewoon lekker voor "het geval dat". Als zowel mijn pols als bankrekening wat dikker was, had ik misschien ook wel een keer voor een ultra gegaan. Daar moet ik ook eerlijk over zijn ;) Maar dan had ik misschien mijn series 7 er nog bij gehouden voor dagelijks gebruik, ofzo. Als we dan toch geld aan t verbranden zijn ;) haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb de ultra sinds launch en denk dat ik 5x op de action button gedrukt heb in die tijd. 3x per ongeluk en 2x aan het begin om de zaklamp aan te doen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:48
Ik druk elke dag op de knop. Ik open er direct de workout app mee en vervolgens kies ik vanuit het overzicht welke workout ik wil starten. Omdat wij veel hetzelfde doen (hardlopen, fietsen & wandelen) staan die 3 altijd boven aan in me overzicht.

Heb dus wel het gedrag moeten aanpassen dat hij niet direct een workout start maar, de workout app zelf opent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier al mensen die ervaring hebben met de Check-in functie?

Best een handige feature volgens mij. Kan je instellen bij elke workout. Maar ik kreeg er laatst ook een melding over toen ik naar huis fietste (zonder workout) of ik het wou instellen.

[ Voor 6% gewijzigd door L23 op 24-09-2024 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 11:48
Trouwens, mijn ultra 2 van vorig jaar is ook behoorlijk gechipt op de randen, precies zoals je nu ook ziet met die zwarte, hapjes uit de zijkanten zeg maar. Geen idee hoe het komt, ik sport er wel veel mee maar hij komt nooit ergens tegen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Voor iedereen die vaak sport is de extra knop gewoon echt een uitkomst, Apple zet de Ultra ook als sporthorloge op de markt. Denk alleen dat het merendeel van de Ultra bezitters er niet of nauwelijks mee gaat sporten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
schumi1986 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 10:55:
Voor iedereen die vaak sport is de extra knop gewoon echt een uitkomst, Apple zet de Ultra ook als sporthorloge op de markt. Denk alleen dat het merendeel van de Ultra bezitters er niet of nauwelijks mee gaat sporten :p
Ik heb workouts in een widget staan, en de app staat ook vrij centraal in mijn apps-grid zeg maar. Dus ik druk meestal op de crown en dan op workout. Met de action button zou ik t zo kunnen doen dat ik die ene tap op het scherm niet hoef te doen (ik start lang niet altijd dezelfde soort workout, wandelen en hardlopen om en om ofzo) Is dat een "uitkomst"?

Je zou ook je workout met een complicatie kunnen starten, dan hoef je niet eens meer op een knop te drukken...

Of til je pols op en zeg "hey siri, start een hardloopworkout". Hoef je je horloge niet eens aan te raken.

sinds watchOs 11 kan je meer acties aan je action button hangen. Een heel menu met zaklamp/theatermodus/etc...ik denk dan: Hey dat is het control center wat je met die knop aan de andere kant ook kan openen...Maar het zal wel aan mij liggen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Prullenbak84 op 24-09-2024 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:04:
[...]

Ik heb workouts in een widget staan, en de app staat ook vrij centraal in mijn apps-grid zeg maar. Dus ik druk meestal op de crown en dan op workout. Met de action button zou ik t zo kunnen doen dat ik die ene tap op het scherm niet hoef te doen (ik start lang niet altijd dezelfde soort workout, wandelen en hardlopen om en om ofzo) Is dat een "uitkomst"?

Je zou ook je workout met een complicatie kunnen starten, dan hoef je niet eens meer op een knop te drukken...

Of til je pols op en zeg "hey siri, start een hardloopworkout". Hoef je je horloge niet eens aan te raken.

sinds watchOs 11 kan je meer acties aan je action button hangen. Een heel menu met zaklamp/theatermodus/etc...ik denk dan: Hey dat is het control center wat je met die knop aan de andere kant ook kan openen...Maar het zal wel aan mij liggen :P
Tsja, ik kan ook Siri vragen om de zaklamp aan te zetten maar toch doe ik dat altijd met de knop ;)

Iedereen kan wel iets zoeken om juist de knop wel of niet te gebruiken natuurlijk.

De action button op de ultra is voor mij een stuk nuttiger dan de action button op de IPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:04:
[...]

Klopt, maar niet perse een heel menu, je kan ook een stuk of 4 tonen en de rest weg laten. Je kan wisselen zonder het scherm aan te raken.

Control center kan uiteraard ook, meerdere mogelijkheden en het een werkt net iets fijner dan het andere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Civic09
  • Laatst online: 14:23
Ik lees sinds een weekje wat mee en heb mijn zinnen ook gezet op een eerste Apple Watch. Hier gaat het alleen over de 10 en de Ultra. Is de SE dan toch niet zo'n interessante optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-07 22:06

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Civic09 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 11:34:
Ik lees sinds een weekje wat mee en heb mijn zinnen ook gezet op een eerste Apple Watch. Hier gaat het alleen over de 10 en de Ultra. Is de SE dan toch niet zo'n interessante optie?
Als je al jaren een Apple Watch draagt, dan is een "redesign" wel een keer leuk natuurlijk, dus daar lees je het meeste over.

Vind je het oude ontwerp niet zo'n probleem: qua prijs kun je je geen buil vallen. Ik kocht in 2020 ook een SE en gebruik die nu nog, hoewel ik het wel jammer vindt dat WatchOS 11 er niet op komt.

Qua prijs-prestatieverhouding denk ik alsnog een van de beste smartwatches die je kunt kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 24-09-2024 11:38 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
SE is wel leuk om mee te beginnen, dus zou hem zeker meenemen. Hij is wat minder populair, omdat ie wat functies mist. Ik denk voor de meesten alsnog voldoende, zij het afhankelijk van het beoogde doel. Alleen het is altijd zo met de mens dat ze kijken naar het product met de meeste features en daar wordt ook volop aandacht aan gegeven door influencers etc.

SE wordt ook veel gebruikt door kinderen. Mooie instap...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De SE heeft geen Always-on display, zie de voordelen daarvoor in de berichten hierboven.
Daarom is de S10 wat mij betreft de interessantere optie van deze twee, maar als je een SE overweegt kan je misschien ook nog kijken naar een S9 die er nu uitgaat en winkels misschien vanaf moeten, of een net gebruikte S9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Civic09
  • Laatst online: 14:23
Ik zal me er nog eens in verdiepen. Mezelf kennende zal het ook wel een S10 worden.
Ook zonde om een SE te kopen en dan al vlot weer te upgraden. Alhoewel, mijn dochter van 13 kan ik daar vast wel weer heel blij mee maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-07 15:10

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Hulleman schreef op maandag 23 september 2024 @ 15:29:
Ik heb nog een watch series 4 en twijfel of ik ga upgraden naar een 10. Watch OS 11 komt niet meer naar de series 4, maar dat vind ik ook weer niet zo'n issue. Ding werkt nog prima, merk nooit dat ie traag is en de batterij gaat nog steeds een dag mee. Na 6 jaar wil je wel eens wat nieuws, maar vraag me af of de upgrade me bijna € 500 waard is.

Binnenkort maar eens in de winkel bekijken.
Ik gebruik(te) een 4 om te sporten en een 6 voor dagelijks gebruik. Werken allebei nog prima.

Sinds zaterdag een 10, wat een verschil!

De 10 tov. de 6 is vloeiend, snel, lekker "groot" enz.

Je zult zien dat als je de 10 eenmaal ervaart dat het verschil met de 4 enorm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-05 06:34

NLF

Ik heb sinds gister de series 10 GPS en 4G. Het is mijn eerste Apple watch :)

Nu heb ik het probleem dat hij geen e-sim wil verbinden met Odido, blijft hangen op wachten.
De e-sim verwijderen via de app van de watch lukt ook niet, configuratie nu niet mogelijk.

Via opnieuw instellen en dan netwerk resetten lukt ook niet, geeft geen bevestiging.

Iphone 15 pro max + watch al herstart maar niks lijkt te helpen. Beide zijn up to date.

Odido geeft aan, wij ondersteunen de series 10 nog niet: https://support.apple.com/nl-nl/108056
Apple geeft aan, die ondersteunen ze wel en kreeg de volgende link; https://www.apple.com/watch/cellular/

Hoe is jullie ervaring met de e-sim voor smartwatches en odido? Moet ik mijn Apple watch nu een volledige reset geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-07 17:23
i2Paq schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 12:39:
[...]

Ik gebruik(te) een 4 om te sporten en een 6 voor dagelijks gebruik. Werken allebei nog prima.

Sinds zaterdag een 10, wat een verschil!

De 10 tov. de 6 is vloeiend, snel, lekker "groot" enz.

Je zult zien dat als je de 10 eenmaal ervaart dat het verschil met de 4 enorm is.
Goed om te lezen! De 10 heeft zeker pluspunten. Groter scherm, veel helderder, always on (heeft de 4 nog niet) en laadt sneller op. Ik ben zo iemand die de watch tijdens het ochtendritueel oplaadt.

Binnenkort eens naar een winkel om te ervaren.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 21:37
NLF schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 13:14:

Nu heb ik het probleem dat hij geen e-sim wil verbinden met Odido, blijft hangen op wachten.
De e-sim verwijderen via de app van de watch lukt ook niet, configuratie nu niet mogelijk.

Via opnieuw instellen en dan netwerk resetten lukt ook niet, geeft geen bevestiging.

Iphone 15 pro max + watch al herstart maar niks lijkt te helpen. Beide zijn up to date.

Odido geeft aan, wij ondersteunen de series 10 nog niet: https://support.apple.com/nl-nl/108056
Apple geeft aan, die ondersteunen ze wel en kreeg de volgende link; https://www.apple.com/watch/cellular/

Hoe is jullie ervaring met de e-sim voor smartwatches en odido? Moet ik mijn Apple watch nu een volledige reset geven?
Odido klantenservice al eens gebeld? misschien moeten ze je e-sim/multisim even resetten/verwijderen

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

makooy schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 13:25:
[...]

Odido klantenservice al eens gebeld? misschien moeten ze je e-sim/multisim even resetten/verwijderen
Wel gesproken via de chat, daarin zien ze nog helemaal geen multisim aanvraag binnen komen.

Edit; toch nog eens gebeld, er was wel een multisim maar niet geactiveerd, deze is verwijderd nu.
Nog wat stappen proberen te doorlopen maar helaas. Op dit moment mijn watch aan het opnieuw instellen!

[ Voor 24% gewijzigd door NLF op 24-09-2024 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

NLF schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 13:45:
[...]
Wel gesproken via de chat, daarin zien ze nog helemaal geen multisim aanvraag binnen komen.

Edit; toch nog eens gebeld, er was wel een multisim maar niet geactiveerd, deze is verwijderd nu.
Nog wat stappen proberen te doorlopen maar helaas. Op dit moment mijn watch aan het opnieuw instellen!
Via Mijn Odido kun je als het goed is een nieuwe multisim aanvragen:
https://community.odido.nl/bestellingen-en-levering-562/apple-watch-10-368383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Ik heb mijn apple watch meerdere malen nu volledig gereset, ook de app van de watch eerst verwijderd en geconfigureerd als nieuw apparaat, maar bij installatie geeft de apple watch direct al aan dat het mobiele netwerk klaar voor gebruik is, dus ik krijg deze instelling er met geen mogelijkheid uit zoals nu lijkt.

Alle andere instellingen moet ik wel opnieuw doen, zoals bankpas koppelen, instellen van de code.

[ Voor 4% gewijzigd door NLF op 24-09-2024 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
NLF schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 14:37:
[...]

Ik heb mijn apple watch meerdere malen nu volledig gereset, ook de app van de watch eerst verwijderd en geconfigureerd als nieuw apparaat, maar bij installatie geeft de apple watch direct al aan dat het mobiele netwerk klaar voor gebruik is, dus ik krijg deze instelling er met geen mogelijkheid uit zoals nu lijkt.

Alle andere instellingen moet ik wel opnieuw doen, zoals bankpas koppelen, instellen van de code.
Odido en op de hoogte zijn is geen goede combi. Meest waardeloze provider die er is, maar om je gerust te stellen: hij wordt gewoon ondersteund. Bij Odido zeggen ze vanalles om er maar vanaf te zijn. Ze verkopen ze zelfs gewoon dus ik snap echt niet wat ze daar aan het doen zijn. Zijn echt volledig de weg kwijt.

Ik heb via de Apple Watch app mijn nummer toegevoegd. Die was wel al actief op een series7, maar dat moet niet uitmaken. Uiteindelijk doet ie het op een S10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Hulleman schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 13:23:
[...]

Ik ben zo iemand die de watch tijdens het ochtendritueel oplaadt.
Precies!

Ik ga mijn bed uit, watch op de lader en binnen no-time vol.

Ik heb dan wel de nieuwste Apple USB-C lader en de Magnetische snellader-naar-USB‑C-kabel voor Apple Watch (1 m).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB!
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 16-06 10:51

SB!

Wat doen jullie met je oude Apple Watch in de zin van ontkoppelen of niet?
Voeg je de nieuwe Watch toe dan heb je denk ik 2 watches gekoppeld. Is dat oké/prettig of juist niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-07 16:59
SB! schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 15:20:
Voeg je de nieuwe Watch toe dan heb je denk ik 2 watches gekoppeld. Is dat oké/prettig of juist niet?
Eerst ontkoppelen aangezien hij dan een backup maakt die hij op de nieuwe zet bij het koppelen daarvan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLF

NLF

Redondo1982 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 15:07:
[...]

Odido en op de hoogte zijn is geen goede combi. Meest waardeloze provider die er is, maar om je gerust te stellen: hij wordt gewoon ondersteund. Bij Odido zeggen ze vanalles om er maar vanaf te zijn. Ze verkopen ze zelfs gewoon dus ik snap echt niet wat ze daar aan het doen zijn. Zijn echt volledig de weg kwijt.

Ik heb via de Apple Watch app mijn nummer toegevoegd. Die was wel al actief op een series7, maar dat moet niet uitmaken. Uiteindelijk doet ie het op een S10.
Ik heb nu een manier gevonden om de koppeling er uit te krijgen, de sim uit/in de telefoon halen. maar opnieuw koppelen lukt nog steeds niet, geeft weer aan wachten.

De technische afdeling van Odido gaat er naar kijken dus ben benieuwd. Anders overstappen naar Vodafone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-07 19:25
Tomas_ schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 15:23:
[...]

Eerst ontkoppelen aangezien hij dan een backup maakt die hij op de nieuwe zet bij het koppelen daarvan.
En Find my niet vergeten uit te schakelen. Die staat daar blijkbaar los van.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

SB! schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 15:20:
Kan prima, ik gebruik ze naast elkaar.

De nieuwe watch krijgt een backup van de "oude".

Wel even de nieuwe Uit en weer Aan doen, dat geeft een beter resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Ben echt heel content met de upgrade van de Series 4 naar de Ultra 2. Flinke vooruitgang. Heb nu via OneNumber van Vodafone ook de Cellular actief en heb dat al veel gebruikt de afgelopen dagen.
Ideaal om podcasts te streamen zonder je telefoon bij te hebben wanneer ik de hond ga uitlaten of hardlopen, of snel iemand te bellen als je aan de wandel bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Zo, deze gaat retour naar Apple.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ew6doxYuFDwxeP0lSVkIg3ZnHAw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dkG0bBB8J76AyH4rqUqd0aYn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0z0ECrqrvnP_VahcO43OIqy9tO0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W9KkmBFdAGasXsb6BqJNl9kN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9_vy9O5HQGuw4Xxz8fWdgccdp8c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fCgaNEUzi6EYRj6Cz0UsKqge.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Haga schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 16:42:
Zo, deze gaat retour naar Apple.
verklaar je nader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Gewoon: retourverzending aangevraagd bij Apple, net ingeleverd bij UPS.

En gelijk maar weer een nieuwe gekocht. Alleen nu niet 46mm in Ti Goud, maar in Ti Naturel.

Alleen jammer dat ik nu een maand moet wachten voordat de nieuwe wordt geleverd.

Gelukkig heb ik er nog een paar 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IQUCoyptC3vlRwCtNnPDITvogBU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yp3y7xmI7MBZgQVwJFMXEbA8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Haga op 24-09-2024 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Toch vindt ik de “goudkleur” te donker. Lijkt op de kleur van de Series 4 en 5 SS.

Vandaag bij -kuch- Mediamarkt -kuch- de Naturel Titanium bekeken. Bevalt me toch beter.

Gelukkig is retourneren bij Apple zo geregeld. Alweer opgehaald door UPS.

Nieuwe Watch 10 NaTi besteld en nu begint het lange wachten. 😉

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Prullenbak84
Haga schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 16:50:
[...]

Gewoon: retourverzending aangevraagd bij Apple, net ingeleverd bij UPS.

En gelijk maar weer een nieuwe gekocht. Alleen nu niet 46mm in Ti Goud, maar in Ti Naturel.

Alleen jammer dat ik nu een maand moet wachten voordat de nieuwe wordt geleverd.
Ok ja ik begreep niet waarom. Maar ik begrijp nu dat je een andere kleur wil.
Gelukkig heb ik er nog een paar 😉
Ok stoer. Wil je nu een sticker? :P

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Mausssie
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-07 08:09
Ik verbaas mij over het gemak waarmee mensen (soms meerdere) watches retourneren. Als je hem alleen even om wil zien, kan je toch ook naar een winkel.
Alle retourneringen moeten geïnspecteerd worden en een deel kan weer als nieuw verkocht worden, maar een deel ook niet.
En ten slotte wil niemand een nieuw horloge kopen, wat al eens geretourneerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 17:24:
[...]

Ok ja ik begreep niet waarom. Maar ik begrijp nu dat je een andere kleur wil.

[...]

Ok stoer. Wil je nu een sticker? :P
Ja doe maar. Welke heb je in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Mausssie schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 17:25:
Als je hem alleen even om wil zien, kan je toch ook naar een winkel.
Het gaat niet om “alleen even zien”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:43
Ik verbaas mij over het gemak waarmee mensen (soms meerdere) watches retourneren. Als je hem alleen even om wil zien, kan je toch ook naar een winkel.
Alle retourneringen moeten geïnspecteerd worden en een deel kan weer als nieuw verkocht worden, maar een deel ook niet.
En ten slotte wil niemand een nieuw horloge kopen, wat al eens geretourneerd is.
Tja. Dat kun je betrekken op alle retouren. Maar feit is wel dat mensen nou eenmaal wel eens spijt hebben van hun aankoop en de boel dan retourneren onder de Wet Koop op Afstand.

Snap dat er mensen zijn die dat tegen de borst stuit, maar de wet is de wet. Ook als die wet jou niet uitkomt. Even naar de winkel gaan is goed bedacht, maar met levertijden tot in oktober / november, zijn er ook mensen die twee modellen bestellen en eentje terugsturen. Snap ik eigenlijk wel, gezien de lange levertijden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:19
Dennisweb schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 17:30:
[...]

Tja. Dat kun je betrekken op alle retouren. Maar feit is wel dat mensen nou eenmaal wel eens spijt hebben van hun aankoop en de boel dan retourneren onder de Wet Koop op Afstand.

Snap dat er mensen zijn die dat tegen de borst stuit, maar de wet is de wet. Ook als die wet jou niet uitkomt. Even naar de winkel gaan is goed bedacht, maar met levertijden tot in oktober / november, zijn er ook mensen die twee modellen bestellen en eentje terugsturen. Snap ik eigenlijk wel, gezien de lange levertijden.
Dat valt onder de noemer “doorgeslagen consumentisme”. We hebben tegenwoordig het geduld niet om even te wachten en eerst in de winkel te gaan kijken. Nee het moet allemaal nu meteen. Dat daarvoor de logistieke keten extra moet draaien met alle nadelige milieueffecten van dien interesseert ons niets. Sommigen hebben zelfs een vliegticket over om maar de eerste te zijn. Best triest als je er zo eens over nadenkt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisweb
lexuzu schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 17:41:
[...]

Dat valt onder de noemer “doorgeslagen consumentisme”. We hebben tegenwoordig het geduld niet om even te wachten en eerst in de winkel te gaan kijken. Nee het moet allemaal nu meteen. Dat daarvoor de logistieke keten extra moet draaien met alle nadelige milieueffecten van dien interesseert ons niets. Sommigen hebben zelfs een vliegticket over om maar de eerste te zijn. Best triest als je er zo eens over nadenkt.
Nee. Dat klopt. Die obsessie met milieu en klimaat interesseert me niet. En nu? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Rivanov schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 16:30:
Ben echt heel content met de upgrade van de Series 4 naar de Ultra 2. Flinke vooruitgang. Heb nu via OneNumber van Vodafone ook de Cellular actief en heb dat al veel gebruikt de afgelopen dagen.
Ideaal om podcasts te streamen zonder je telefoon bij te hebben wanneer ik de hond ga uitlaten of hardlopen, of snel iemand te bellen als je aan de wandel bent. :)
Nagenoeg zelfde ervaringen hier. :)
Ik heb ‘m sinds gisteren van KPN. MultiSIM activeerde automatisch bij begin configuratie. Ik gebruik wel meerdere eSIMs. Het is me nog niet helemaal duidelijk of allebei de eSIMs binnenkomen als ik m’n iPhone niet in de buurt heb, dus dat ie m’n Vodafone automatisch doorzet omdat m’n iPhone dit via de data doorstuurt naar m’n AW, of dat die alleen werkt als allebei via Bluetooth/wifi verbonden zijn.

Minder aanhankelijk zijn aan m’n iPhone is ook wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

Bij mij is die gewoon met het herstellen vanaf de back-up mee gegaan. Gaf wel een of andere foutmelding, maar nadat alles geïnstalleerd was werkte het gewoon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prullenbak84
Dennisweb schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 17:46:
[...]

Nee. Dat klopt. Die obsessie met milieu en klimaat interesseert me niet. En nu? ;)
En nu? Nu ben je in mijn ogen een tikkie egoïstisch. Maar dat geeft niks, want jij kent mij niet en ik jou verder ook niet.

Obsessie met milieu en klimaat? Was het maar zo. Het tegendeel is waar.

Tot zover deze off topic bijdrage.

[ Voor 4% gewijzigd door Prullenbak84 op 24-09-2024 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 18:41:
[...]

En nu? Nu ben je in mijn ogen een tikkie egoïstisch. Maar dat geeft niks, want jij kent mij niet en ik jou verder ook niet.

Obsessie met milieu en klimaat? Was het maar zo. Het tegendeel is waar.

Tot zover deze off topic bijdrage.
offtopic:
Moah, ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met de jaarlijks terugkerende discussie over consumentisme. Als het gaat om iPhones en Apple Watches, willen we toch graag ons speeltje zo snel mogelijk in handen hebben. En dat ben ik niet alleen, want miljoenen mensen met mij. Dat ik egoïstisch ben, maakt mij niets uit. Ik kreeg van een professional te horen dat ik juist egoïstischer moet zijn, dus dat is mij dan mooi gelukt. Weer een doel bereikt.

We moeten wat mij betreft echt af van de idee dat GoT een links forum is, waar klimaat en milieu de belangrijkste doelen zijn. We zijn mensen die een hart hebben voor technologie. En GoT is ook nog eens een Nederlands forum. Waarbij er ook leden zijn - je gelooft het niet - die misschien centrum of rechts stemmen. Op partijen die door de Kiesraad zijn goedgekeurd. Tja, ook dat is diversiteit. Ook al is dat niet de diversiteit die sommige mensen voor ogen hebben.

Ontopic: Ik heb ook wel eens mijn Watch geruild voor een Watch Ultra. Dan kun je zeggen: was dan even in de winkel gaan kijken. Dat heb ik gedaan. Toen heb ik er een besteld (want fysiek niet op voorraad), om vervolgens een paar dagen toch spijt te krijgen.

Met mijn Studio Displays ging het net zo. Bij de Amac was ik erover uit: ik zou gaan voor twee ASD's. Ik had ze nog niet besteld, maar kreeg het toch in de kop om een Pro Display XDR te kopen. Dat moet kunnen, want de mens is nou eenmaal een veranderlijk wezen.

offtopic:
(Die veranderlijke wezens vind je ook terug in de politiek, een van hen zit nu met een terugkerende burn-out thuis,,,)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Dennisweb Wel mee klaar zijn en er toch mee doorgaan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 18-07 22:03
Discussie hierboven. Jullie kunnen ook gewoon beide gelijk hebben. Ja het is egoïstisch en ja het is leuk om als eerste nieuwe tech te hebben en daarom meer te bestellen dan nodig is ;). Agree to disagree.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
schumi1986 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 10:55:
Klopt! Ik heb de Ultra 2 vanwege de nieuwe kleur, batterijduur en groote gekocht. Sport bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:52
Die van mij gaat retour omdat het bandje te groot is en ik toch liever de alpine loop had. In de verpakking zitten 2 doosjes. Dan ben ik zo goed om het doosje van het klokje zelf gewoon gesealed te laten en bij het 'oude bandje' te retourneren.

Of moet ik daarmee uitkijken ivm serienummer ofzo? Zal wel niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
glnk schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:24:
[...]

Die van mij gaat retour omdat het bandje te groot is en ik toch liever de alpine loop had. In de verpakking zitten 2 doosjes. Dan ben ik zo goed om het doosje van het klokje zelf gewoon gesealed te laten en bij het 'oude bandje' te retourneren.

Goede vraag. Wellicht even overleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
L23 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:16:
@Dennisweb Wel mee klaar zijn en er toch mee doorgaan?
offtopic:
Zeker, waarom niet? De discussie over consumentisme wordt weer ingezet, dus kun je daarop een reactie verwachten. Ik snap niet waarom het mes hier steeds aan maar een kant snijdt; wel inzetten op milieu en klimaat en een andere mening niet dulden.

Ik loop hier al heel wat jaartjes mee op GoT en weet dat het forum is opgezet als discussieplaats. Dus voel ik me geroepen om erover te discussiëren. Al was het alleen maar omdat de modus operandi op GoT wel héél erg GL-PvdA/D66 wordt. Een beetje tegengeluid, dat moet kunnen. We wonen in een vrij land en dat betekent ook een conservatiever / centrumgeluid dulden.

Al zal dit wel mijn laatste reactie hierover zijn, want we moeten maar weer eens ontopic gaan over de Apple Watch Ultra. Laten we het erop houden dat we het oneens zijn. Ook dat hoort bij het vrije land.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:27:
[...]

offtopic:
Zeker, waarom niet? De discussie over consumentisme wordt weer ingezet, dus kun je daarop een reactie verwachten. Ik snap niet waarom het mes hier steeds aan maar een kant snijdt; wel inzetten op milieu en klimaat en een andere mening niet dulden.

Ik loop hier al heel wat jaartjes mee op GoT en weet dat het forum is opgezet als discussieplaats. Dus voel ik me geroepen om erover te discussiëren. Al was het alleen maar omdat de modus operandi op GoT wel héél erg GL/PvdA-D66 wordt. Een beetje tegengeluid, dat moet kunnen. We wonen in een vrij land en dat betekent ook een conservatiever / centrumgeluid dulden.

Al zal dit wel mijn laatste reactie hierover zijn, want we moeten maar weer eens ontopic gaan over de Apple Watch Ultra. Laten we het erop houden dat we het oneens zijn. Ook dat hoort bij het vrije land.
Prima hoor, maar je gaf aan er klaar mee te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
[...]

Ligt er een beetje aan waar je hem hebt gekocht. Als je deze bij Apple fysiek hebt gekocht (dus in de Apple Store), kun je meestal het bandje wel ruilen. Ze scannen dan wel beide serienummers, dus je moet het hele pakketje even meenemen.

Hoe het zit met online aankopen, weet ik niet. Ik weet wel van voorgaande jaren dat je beide producten in moest leven. Maar volgens mij heeft Apple dat beleid wel veranderd. Hoe het zit met bijvoorbeeld de MediaMarkt o.i.d, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Waarschijnlijk een grote noob vraag. Maar gebruik momenteel de charger van de Series 4 i.c.m. m’n Ultra 2. Heeft de charger die bij de Ultra 2 zit nog extra voordelen / verschillen?

Ik laad ‘m altijd ‘s nachts op als ik slaap, dus Fast Charging is niet zo belangrijk voor mij.

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 24-09-2024 19:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:33:
Waarschijnlijk een grote noob vraag. Maar gebruik momenteel de charger van de Series 4 i.c.m. m’n Ultra 2. Heeft de charger die bij de Ultra 2 zit nog extra voordelen / verschillen?
USB-A? Die laad langzamer, dat kan je zien als een voordeel of een nadeel. Ik heb die USB-A kabel gekocht toen ik de Ultra 2 had gekocht. Ik laad liever langzamer. Ook nachts inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:33:
Bij mijn 8 was de charger een quick charge variant met zilveren onderkant. De series 4 heeft denk ik een witte onderkant en is niet quick charge ready. Zal bij de Ultra dus ook wel verschil maken.

Overigens vandaag toch maar even bij de MM gaan kijken. Zwarte Ultra is wel erg mooi en lijkt op de pols wat minder aanwezig dan de titanium Ultra. Is dat ook jullie ervaring? De S10 vond ik qua schermgrootte geen meerwaarde tegenover 45mm. Dite kon ik niet testen want zat een alarmpje op.

[ Voor 22% gewijzigd door Aghanim op 24-09-2024 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glnk
Dennisweb schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:29:
[...]

Ligt er een beetje aan waar je hem hebt gekocht. Als je deze bij Apple fysiek hebt gekocht (dus in de Apple Store), kun je meestal het bandje wel ruilen. Ze scannen dan wel beide serienummers, dus je moet het hele pakketje even meenemen.

Hoe het zit met online aankopen, weet ik niet. Ik weet wel van voorgaande jaren dat je beide producten in moest leven. Maar volgens mij heeft Apple dat beleid wel veranderd. Hoe het zit met bijvoorbeeld de MediaMarkt o.i.d, weet ik niet.
Bij Odido. Zit ook een esim aan vast en deze is al geactiveerd. Veel gedoe ook als ik er anders nu nog een moet activeren en de oude weer annuleren. Zal morgen eerst even de supportdesk bellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
L23 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:35:
[...]

USB-A? Die laad langzamer, dat kan je zien als een voordeel of een nadeel. Ik heb die USB-A kabel gekocht toen ik de Ultra 2 had gekocht. Ik laad liever langzamer. Ook nachts inderdaad.
USB-A inderdaad. Aangezien langzamer laden “beter” is zie ik geen noodzaak de nieuwe charger te gebruiken. Ik slaap nooit met de Apple Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
[...]

In de Apple Store kan je gewoon alleen het bandje ruilen (wel alles meenemen). Of dit per post ook kan, weet ik niet. Neem eigenlijk aan van wel, maar weet niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:41:
[...]

In de Apple Store kan je gewoon alleen het bandje ruilen (wel alles meenemen). Of dit per post ook kan, weet ik niet. Neem eigenlijk aan van wel, maar weet niet hoe.
Ook als je elders hebt gekocht? Dat wist ik niet. Maar had ook weinig uitgemaakt. Ik woon in Twente en hier hebben mensen nog nooit een Apple store gezien haha.

Ik heb dus 2x AWU gekocht :+

[ Voor 3% gewijzigd door glnk op 24-09-2024 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
Dennisweb schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:27:
[...]

offtopic:

Ik loop hier al heel wat jaartjes mee op GoT en weet dat het forum is opgezet als discussieplaats. Dus voel ik me geroepen om erover te discussiëren. Al was het alleen maar omdat de modus operandi op GoT wel héél erg GL-PvdA/D66 wordt. Een beetje tegengeluid, dat moet kunnen. We wonen in een vrij land en dat betekent ook een conservatiever / centrumgeluid dulden.

Nee nee. De discussie ging niet over consumentisme, en niet over politiek. Dat haal jij er allemaal bij, terwijl je zelf zegt klaar te zijn met de discussie. Het lijkt er nu juist erg op dat je ontzettend zin hebt in de discussie, en lok je nu de in jouw ogen klimaatgekkies uit, die je dan voor t gemak maar even op een hoop gooit met links en progressief. Zo werkt het niet he.

De “discussie”, of eerder opmerking, ging niet over consumentisme. Ik heb zelf ook meteen na de presentatie een nieuwe Watch besteld die ik eigenlijk niet nodig had, want inderdaad tech-liefhebber. Waar het om ging is aan de lopende band dingen bestellen en weer terugsturen, en het gemak waarmee sommigen dat lijken te doen. Niet over het lekker snel willen hebben van nieuwe spulletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
glnk schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 19:44:
[...]

Ook als je elders hebt gekocht? Dat wist ik niet. Maar had ook weinig uitgemaakt. Ik woon in Twente en hier hebben mensen nog nooit een Apple store gezien haha.

Ik heb dus 2x AWU gekocht :+
Ooo nee alleen als je bij Apple zelf hebt gekocht (tenminste. Dat neem ik aan en lijkt me logisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
@Prullenbak84 Het zou ook een stuk handiger zijn als de verkopers het mogelijk maken om de bandjes onderling te wisselen. Dat scheelt een hoop pakketjes heen en weer sturen. Maar als je een Watch 10 hebt en nu toch liever een zwarte AWU2 had gehad, kan ik me dat goed voorstellen. Met ongeveer hetzelfde formaat en een aantal functies die nu ook naar de AWU10 komen, is de keuze lastiger dan ooit.

Kies maar eens voor gepolijst titanium. Dan zit je op vrijwel dezelfde prijs als de zwarte AWU 2. Spijtaankopen zullen er altijd zijn. Ik zou me schuldiger voelen tegen mezelf als ik omwille van het milieu met een dure aankoop zou moeten lopen, dan als je iets terugstuurt. Spijt is een naar gevoel. Zelfs als je in de winkel bent geweest, kun je nog spijt van je aankoop hebben.

De verschillen tussen beide producten zijn behoorlijk klein. Het gemak waarmee men iets terugstuurt, dat is iets wat een ieder voor zich moet uitmaken. Dat er Tweakers zijn die meteen de moraalpolitie uit gaan hangen, vind ik niet nodig. Er zijn al genoeg users die moeite hebben met de aankoop aan zichzelf te verantwoorden (jeukwoord!), laat staan dat ze dat dan ook nog moeten doen aan wildvreemden op het internet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prullenbak84
Dennisweb schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:02:
@Prullenbak84 Het zou ook een stuk handiger zijn als de verkopers het mogelijk maken om de bandjes onderling te wisselen. Dat scheelt een hoop pakketjes heen en weer sturen. Maar als je een Watch 10 hebt en nu toch liever een zwarte AWU2 had gehad, kan ik me dat goed voorstellen. Met ongeveer hetzelfde formaat en een aantal functies die nu ook naar de AWU10 komen, is de keuze lastiger dan ooit.

Kies maar eens voor gepolijst titanium. Dan zit je op vrijwel dezelfde prijs als de zwarte AWU 2. Spijtaankopen zullen er altijd zijn. Ik zou me schuldiger voelen tegen mezelf als ik omwille van het milieu met een dure aankoop zou moeten lopen, dan als je iets terugstuurt. Spijt is een naar gevoel. Zelfs als je in de winkel bent geweest, kun je nog spijt van je aankoop hebben.

De verschillen tussen beide producten zijn behoorlijk klein. Het gemak waarmee men iets terugstuurt, dat is iets wat een ieder voor zich moet uitmaken. Dat er Tweakers zijn die meteen de moraalpolitie uit gaan hangen, vind ik niet nodig. Er zijn al genoeg users die moeite hebben met de aankoop aan zichzelf te verantwoorden (jeukwoord!), laat staan dat ze dat dan ook nog moeten doen aan wildvreemden op het internet.
Goh zeg, wat had jij weinig zin in de discussie :+

Ik denk niet dat de initiële opmerking hierover (die kwam namelijk niet van mij) niet ging over een spijtaankoop. Natuurlijk kan je die hebben. Ik ben zelf ook heen en weer naar de Apple Store gegaan omdat mijn bandje te groot was (redelijk tegen klimaat-neutraal aan, maar toch ;)) Als je in dit topic kijkt hoe vaak mensen schaamteloos twee drie keer dubbel bestellen of terugsturen, dat loopt gewoon best wel de spuigaten uit, en daar mag je je best over verbazen (en daar is de wet kopen op afstand ook helemaal niet voor bedoeld, dat weet jij ook wel)

Niemand hoeft zich te verantwoorden tegenover wildvreemden. Maar wel tegenover jezelf. En een “ah helaas, dit was een miskoop, dat stuur ik terug” is denk ik voor iedereen aanzienlijk makkelijker te verantwoorden dan “ik bestel er gewoon 3 en dan stuur ik er 2 terug en desnoods ruil ik m dan nog een keer, want fuck de wereld”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Vandaag ook de twee Hermes banden binnen. Voor dagelijks / sport gebruik de oranje Kilim single tour en de bruin lederen single tour band voor de wat nettere gelegenheden. De sluiting van de kilim band is (na goed instellen) best ideaal. De leren band zit ook lekker, voelt soepel en kwalitatief. Ja het is veel geld voor de banden maar ben er wel blij mee. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1vEZ2NAXsTLhXc_et0cRjsuFVmI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7bxB0OLRMyR9515rPkeiOzD1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/by1H5cgkkdwwRn6fAJcKfChAmVo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pKD9IxxNGlod5n5kEmQqQgez.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door Teknix1982 op 24-09-2024 20:51 . Reden: Foto’s toevoegen ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glnk
De bandjes zijn simpelweg veel te duur en daardoor willen mensen retourneren als het niet 200% naar tevredenheid is. Zo'n velcro strap bandje kost echt nog geen 1 euro, ze verkopen het voor 99,00. Beetje zonde als dat in de kast ligt stof te happen.

Ik erger mij wel aan die (wanabe) youtubers die voor de views alle kleuren Airpods Max bestellen en alles weer retourneren nadat de video online staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:13:
[...]

Goh zeg, wat had jij weinig zin in de discussie :+

Ik denk niet dat de initiële opmerking hierover (die kwam namelijk niet van mij) niet ging over een spijtaankoop. Natuurlijk kan je die hebben. Ik ben zelf ook heen en weer naar de Apple Store gegaan omdat mijn bandje te groot was (redelijk tegen klimaat-neutraal aan, maar toch ;)) Als je in dit topic kijkt hoe vaak mensen schaamteloos twee drie keer dubbel bestellen of terugsturen, dat loopt gewoon best wel de spuigaten uit, en daar mag je je best over verbazen (en daar is de wet kopen op afstand ook helemaal niet voor bedoeld, dat weet jij ook wel)

Niemand hoeft zich te verantwoorden tegenover wildvreemden. Maar wel tegenover jezelf. En een “ah helaas, dit was een miskoop, dat stuur ik terug” is denk ik voor iedereen aanzienlijk makkelijker te verantwoorden dan “ik bestel er gewoon 3 en dan stuur ik er 2 terug en desnoods ruil ik m dan nog een keer, want fuck de wereld”
De vraag die altijd bij me opkomt is dan: denk je ook zo over mij als ik twee verschillende maten kleren bestel?

Ik heb daar namelijk best veel goede argumenten voor. Is wel offtopic en toch ook weer niet, want ik kan me voorstellen dat je twee AW besteld om het van dichtbij te bekijken en te passen/gebruiken. Apple heeft niet voor niks zo’n extra lange 14 dagen retourtermijn. Die heeft niemand, want normaliter mag je alleen even bekijken, voelen etc. Bij Apple mag je het ook gewoon gebruiken.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-07 19:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ehBk5zcKBO8QWAI5yvW4K00bDKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fnAsz98nLlqnuFZgzcaxFiH4.jpg?f=fotoalbum_large

Soms maak je een mooie deal. Zojuist deze Ultra 2 gekocht via marktplaats. Ding is splinternieuw. Vorige eigenaar heeft em 2 keer aangehad en vond het niks. Over kunnen nemen voor 600(!) euro. Ik ben blij. 😊 Nu lekker instellen

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prullenbak84
Redondo1982 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:45:
[...]

De vraag die altijd bij me opkomt is dan: denk je ook zo over mij als ik twee verschillende maten kleren bestel?
Ja. Dit is namelijk nog veel erger. Het is algemeen bekend dat geretourneerde kleding heel vaak gewoon direct de shredder in gaat. Ik mag toch hopen dat dat met een Apple Watch niet gebeurt (die gaat denk ik als refurbished door, of wordt gerecycled, wat ook vrij ernstig zou zijn)

Stuur ik dan nooit wat terug? Natuurlijk wel. Ik probeer de maat te bestellen die hopelijk past. En soms is dat niet zo en dan stuur ik t terug. Als je in plaats daarvan twee maten bestelt weet je van tevoren al dat er 1 sowieso terug, en dus hoogstwaarschijnlijk op de afvalberg gaat.

(Ik deed dat eerst ook wel best vaak, maar toen leerde ik dit, en dacht er even over na, en sindsdien probeer ik dit niet meer te doen. Kortom: er is “ik wist dit niet/nooit over nagedacht”, er is “ik weet dit en het boeit me niet”, en er is “soms is het niet anders”. Dat eerste kan, en het laatste lijkt me gezond. Het middelste niet. )

[ Voor 17% gewijzigd door Prullenbak84 op 24-09-2024 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Laatst online: 17-07 11:37
Knoezelbos schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:46:
[Afbeelding]

Soms maak je een mooie deal. Zojuist deze Ultra 2 gekocht via marktplaats. Ding is splinternieuw. Vorige eigenaar heeft em 2 keer aangehad en vond het niks. Over kunnen nemen voor 600(!) euro. Ik ben blij. 😊 Nu lekker instellen
Poh, lekker, doe mij ook zo’n deal 👌🏼🤩

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froggle
Knoezelbos schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 20:46:
[Afbeelding]

Hehe! Vooral lekker haaks op het andere onderwerp hier (terugsturen). Hoe kun je zo ding 2 keer gedragen hebben en dan nog niet bedacht hebben ‘m terug te sturen. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Aiii

何これ

Froggle schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 21:13:
[...]

Hehe! Vooral lekker haaks op het andere onderwerp hier (terugsturen). Hoe kun je zo ding 2 keer gedragen hebben en dan nog niet bedacht hebben ‘m terug te sturen. 8)7
Deze auto heeft alleen maar binnen gestaan meneer, van een oud omaatje geweest.

Desalniettemin een prima deal hoor, geniet ervan, @Knoezelbos
Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Bandjes / Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS/watchOS update kan de batterijduur tijdelijk afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.