Prullenbak84 schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 18:41:
[...]
En nu? Nu ben je in mijn ogen een tikkie egoïstisch. Maar dat geeft niks, want jij kent mij niet en ik jou verder ook niet.
Obsessie met milieu en klimaat? Was het maar zo. Het tegendeel is waar.
Tot zover deze off topic bijdrage.
offtopic:
Moah, ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met de jaarlijks terugkerende discussie over consumentisme. Als het gaat om iPhones en Apple Watches, willen we toch graag ons speeltje zo snel mogelijk in handen hebben. En dat ben ik niet alleen, want miljoenen mensen met mij. Dat ik egoïstisch ben, maakt mij niets uit. Ik kreeg van een professional te horen dat ik juist egoïstischer moet zijn, dus dat is mij dan mooi gelukt. Weer een doel bereikt.
We moeten wat mij betreft echt af van de idee dat GoT een links forum is, waar klimaat en milieu de belangrijkste doelen zijn. We zijn mensen die een hart hebben voor technologie. En GoT is ook nog eens een Nederlands forum. Waarbij er ook leden zijn - je gelooft het niet - die misschien centrum of rechts stemmen. Op partijen die door de Kiesraad zijn goedgekeurd. Tja, ook dat is diversiteit. Ook al is dat niet de diversiteit die sommige mensen voor ogen hebben.
Ontopic: Ik heb ook wel eens mijn Watch geruild voor een Watch Ultra. Dan kun je zeggen: was dan even in de winkel gaan kijken. Dat heb ik gedaan. Toen heb ik er een besteld (want fysiek niet op voorraad), om vervolgens een paar dagen toch spijt te krijgen.
Met mijn Studio Displays ging het net zo. Bij de Amac was ik erover uit: ik zou gaan voor twee ASD's. Ik had ze nog niet besteld, maar kreeg het toch in de kop om een Pro Display XDR te kopen. Dat moet kunnen, want de mens is nou eenmaal een veranderlijk wezen.
offtopic:
(Die veranderlijke wezens vind je ook terug in de politiek, een van hen zit nu met een terugkerende burn-out thuis,,,)