Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:44

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:53

Linksquest

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-06 08:15

Naxul

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/7l3yiGBXMx09KLhr1xaF3xdS.png
Ontwikkelaars: Gearbox
Uitgever: 2K Games
Platforms:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALCt2y1r6Ja_k4YdrKrTkbPfBCg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dRLp18qBT5AxKAZD1hYOi3aX.webp?f=user_large Xbox Series X|S, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5oOMJR5TojbKCM4-B6axGgGQQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large PlayStation 5,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_BVzIgm0UZru7pbpqRD6A7dVTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large PC
Release-datum: 12-9-2025

Veel is er niet gedeeld, dan wat explosies en kleurrijke beelden zoals we dat kennen van de populaire franchise. En ook zagen we het Feniks logo, het teken van Lillith.

Lilith is een personage uit Borderlands, een elemental, die ook centraal staat in de film. Een rol die daar overigens vertolkt wordt door Cate Blanchett. Het lijkt erop dat ze in het vierde deel van de franchise een belangrijke rol gaat vertolken.

De nieuwe Borderlands volgt het concept van vorige titels. Als Vault Hunter ga je op zoek naar een legendarische schat op een dodelijke, planeet, en knal je alles en iedereen die in je weg staat, overhoop met een arsenaal aan diverse wapens.

Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tfRCibodlVP4VAKKrUFr6Nh5ft0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kKB7cO8ZtqusdmgS0MYy5LTJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bt7tx8zHOlumVSTEQvbsBgrPmkU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KxoDy36LCxvjSj2CAG9LHUvx.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IAW6JN2p_ftrzWgvtMqMNGBpoRY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JBWWsMDQJLQiYylAoGR6H6Jv.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hWJY6uGuLgeItX0Sp6QCGgNDJ6A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cei4ylDu4w6vDD1TtepcCTcq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rEgvIHzQHJCLbveNCWvlHzx8aKw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wrhW8EMFdh6LGwgieIwzXuRa.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PuTKGb0pQUgAIgtkxZSHtCs4tUs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QlcGRrhHVkyIWxaMOECUDgMY.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WVvkzTMyDz6RqxjwquGDj_ZACIQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f7AUI6fnT729cs6HP78Oz54s.jpg?f=fotoalbum_tile

Dit onderwerp word nog uitgebreid,
wanneer er nieuwe informatie bekend word.
Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM.

^ Naar boven ^

[ Voor 45% gewijzigd door G_Dragon op 30-04-2025 07:59 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:10

Shabbaman

Got love?

Je ziet hoe Lilith Elpis naar een nieuwe locatie shift. Firehawk leeft, sup.

EDIT: het beste van de trailer is trouwens het Steam-logo.

[ Voor 28% gewijzigd door Shabbaman op 21-08-2024 00:18 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:51
Klein detail
een elemental
Een siren, specifiek de Phasewalk versie.

Aan het einde zitten nog 4 logos, geen idee wat die laatste 3 zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8WFH4B4IVltEz_l3kM540ep1w_Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8e0F3lnqDXlrMTaVuUhkmwLU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4NxCRqEtRGh8fXEf-YuobSkZH4o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5JXF6766Pzt5b37mrcAre9Ry.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x_SQ99Ca95tDXGqW3LauRcE1vgA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/erREfPlVJEfbXGKJaBFvOQW1.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ZjyRZSgGkBHMN5Z8W6rNiEbf6A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9z1z2VUTMyM3CoZ1Gi6CXBsf.png?f=fotoalbum_large

Die hand, lettertype, ik gok op een Guardian, of zelfs dat we nu de Eridians gaan krijgen, die we in BL2 als 'waarschuwing' kregen (om vervolgens BL3 te krijgen..).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 21-08-2024 01:26 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:13

OMD

Ik ben BL3 gelijk weer is aan het downloaden. Kan niet anders zeggen dan dat ik er zin in heb :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

SinergyX schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 01:17:
Die tweede is Handsome Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Joltz had z'n bevindingen:
1) The shattering in space is more likely to be a forcefield breaking revealing a planet that was trying to remain hidden. (Not multiverse)
2) The robotic hand at the end could be an Eridian (It looks more machine to me though. Maybe Eridians have had an overhaul in looks going into BL4)
3) If we are facing Eridians, this could be the war that the Watcher warned us about at the end of Borderlands: The Pre-Sequel
4) The face at the end could be Handsome Jack (The buckles on the mask have been moved if that is the case)
5) The MON 15 text was found to be "WISHLIST NOW" text flipped upside down (No confirmation on any release date outside of 2025)
6) The eridian-like texts might be translatable to "Break Free" and "He is Watching" (A Gearbox employee retweeted the find so that slightly solidifies it has been decipher correctly)
7) The game is set to be a "likely mature" rating
8) Cross-platform multiplayer is listed on the early BL4 Steam page (This would be the first Borderlands game that could have it at release)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
SinergyX schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:33:
Joltz had z'n bevindingen:
1) The shattering in space is more likely to be a forcefield breaking revealing a planet that was trying to remain hidden. (Not multiverse)
2) The robotic hand at the end could be an Eridian (It looks more machine to me though. Maybe Eridians have had an overhaul in looks going into BL4)
3) If we are facing Eridians, this could be the war that the Watcher warned us about at the end of Borderlands: The Pre-Sequel
4) The face at the end could be Handsome Jack (The buckles on the mask have been moved if that is the case)
5) The MON 15 text was found to be "WISHLIST NOW" text flipped upside down (No confirmation on any release date outside of 2025)
6) The eridian-like texts might be translatable to "Break Free" and "He is Watching" (A Gearbox employee retweeted the find so that slightly solidifies it has been decipher correctly)
7) The game is set to be a "likely mature" rating
8) Cross-platform multiplayer is listed on the early BL4 Steam page (This would be the first Borderlands game that could have it at release)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
SinergyX schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 01:17:
Klein detail

[...]

Een siren, specifiek de Phasewalk versie.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Die hand, lettertype, ik gok op een Guardian, of zelfs dat we nu de Eridians gaan krijgen, die we in BL2 als 'waarschuwing' kregen (om vervolgens BL3 te krijgen..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:16
wel grappig dat zoveel content creators hard liepen te roepen dat BL dood was dankzij BL3, en ze nooooit meer er iets mee zouden doen. En nu zie je overal trailer analyses van elke kleine pixel.

Gek genoeg heeft BL3 toch meer bereikt dan die mensen dachten :+ (En ben er erg blij mee. BL3 is een geweldige game)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
corset schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 12:31:
wel grappig dat zoveel content creators hard liepen te roepen dat BL dood was dankzij BL3, en ze nooooit meer er iets mee zouden doen. En nu zie je overal trailer analyses van elke kleine pixel.

Gek genoeg heeft BL3 toch meer bereikt dan die mensen dachten :+ (En ben er erg blij mee. BL3 is een geweldige game)
Persoonlijk viel BL3 me uiteindelijk tegen, vooral vanwege het verhaal. De Twins vond ik erg saai, en het plot zorgde ervoor dat ik niet echt de motivatie had om het meerdere keren door te spelen, iets wat ik bij BL2 totaal niet had. Destijds miste ik ook een vervolg op de DLC "Assault on Dragon Keep," maar later werd duidelijk waarom dat ontbrak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
corset schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 12:31:

Dat viel wel mee, ze waren niet blij met verhaal en mechanics, maar dat ze zouden moeten stoppen met BL was zeker geen veelgesproken mening.

Ze hebben later wel een flinke 180 gedaan met loot (hoofdzakelijk dedicated loot tables), maar de grotere creators zijn alsnog verder gegaan met BL2 en zelfs Tiny was al snel over qua populariteit.

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Paar leuke dingen waarover veel gespeculeeerd wordt:

Mon 15 icm coming 2025, verwijst waarachijnlijk naar Maandag 15 September 2025. Er is namelijk maar een maandag de 15e in 2025. Betekent helaas nog wel dat we nog een jaartje moeten wachten...

De vage teksten zijn eridian. Die zijn door de community vertaald als: "he is watching" en "break free".

Er wordt veel gespeculeerd of die afbeelding Handsome Jack is of niet.... Ene Randy Pichtford had getweet dat het NIET handsome jack is. https://x.com/Joltzdude139/status/1826272548792971557

Hopelijk zijn een hoop classen herspeelbaar en meer balanced tov de andere BLs.
Borderlands was veruit het beste, jammer dat sommige builds en classes wel echt nutteloos werden vanaf UHVM en dat sommige skills gewoon nooit hebben gewerkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Squishie op 22-08-2024 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
4 nieuwe Vault Hunters (geen verdere informatie nog) en concept art!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:45
Nieuwe trailer op komst: https://playsense.nl/6067...lands-4-trailer-op-komst/

Een gameplay trailer zou nice zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Borderlands 4 belooft morgen de show te stelen bij The Game Awards: https://playsense.nl/6070...stelen-op-de-game-awards/

Dan staat me vrijdag in de ochtend een leuk filmpje te wachten.Ga de award show niet live kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Dit lijkt qua kleurenpalet meer Bordelands 1 & 2.Beter als je het mij vraagt.
Jammer dat er nog geen datum is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
jori040 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 08:54:
[...]

Dit lijkt qua kleurenpalet meer Bordelands 1 & 2.Beter als je het mij vraagt.
Jammer dat er nog geen datum is.
Klopt, maar ik ben zeker blij met wat we te zien kregen! :D
Volgend jaar gaat een vol jaar worden met grote titels waar ik geen tijd voor ga hebben... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
G_Dragon schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 08:55:
[...]

Klopt, maar ik ben zeker blij met wat we te zien kregen! :D
Volgend jaar gaat een vol jaar worden met grote titels waar ik geen tijd voor ga hebben... O-)
Denk jij dat we deze nog voor de zomer gaan zien of in het najaar ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
jori040 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 09:00:
[...]

Denk jij dat we deze nog voor de zomer gaan zien of in het najaar ?
Geen idee om heel eerlijk te zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
"Gameplay trailer" je ziet in totaal 10 seconden iemand rondlopen in first person met een wapen.. Ik wacht wel echt even op echte gameplay beelden. Het ziet er goed uit, maar niet een "Ik ren naar de winkel" ervoor.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Het zou mooi zijn als ze nu de dingen die geloot kunnen worden iets meer speciaal kunnen maken, zoals in de eerdere Borderlands. Bij BL3 werd je dood gegooid met loot en nam ik niet meer de tijd om wapens te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:25
Ik zie al DOOM eternal-achtige trucjes met die grappling hook. Verder zie ik niks nieuws. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
PdeBie schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:17:
Ik zie al DOOM eternal-achtige trucjes met die grappling hook. Verder zie ik niks nieuws. :O
Het past goed bij de gameplay van Borderlands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
kevlar01 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:27:
Het zou mooi zijn als ze nu de dingen die geloot kunnen worden iets meer speciaal kunnen maken, zoals in de eerdere Borderlands. Bij BL3 werd je dood gegooid met loot en nam ik niet meer de tijd om wapens te vergelijken.
Dat moeten ze nu idd anders doen.Het is een klacht die je bij 3 veel terug leest dus het zou dom zijn om daar niets mee te doen.

Had hier wel wat meer reacties verwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 13-12-2024 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
BL4 wordt (gelukkig) geen open world game:
https://gameranx.com/upda...nds-4-an-open-world-game/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Vreemd, alle andere Borderlands games zijn toch ook een soort open-world geweest? Soms wel met laadschermen, maar toch.
Het is ook niet bepaald "gangetje-gangetje", zoals bijv. een Doom. Vraag me af wat ze hier mee bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Reactie erop geeft wat duidelijkheid, of beter, juist niet.
The thumbnail is just part of the packaging. I read your interview about the subject and my article and video get your point about a "handcrafted seamless world experience like never before" across.

'like never before' zal wel een psuedo open map zijn waar de voorgangers allemaal fixed-route mappen waren met onderling onverklaarbare warp punten die van binnen het gebouw opeens ver buiten de stad gingen, denk dat hij daar op hint dat het allemaal wat logischer in elkaar komt te zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

• PdeBie
kevlar01 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:41:
[...]

Vreemd, alle andere Borderlands games zijn toch ook een soort open-world geweest? Soms wel met laadschermen, maar toch.
Het is ook niet bepaald "gangetje-gangetje", zoals bijv. een Doom. Vraag me af wat ze hier mee bedoelen.
Open world is letterlijk 1 grote wereld zonder laadschermen. Denk aan Far Cry 5 of Minecraft :)

Bij Borderlands heb je wel grote open stukken, maar het blijven losse "werelden".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Ziet er zeker dik uit. Maar nadat mijn enige special edition aankoop ooit (Borderlands 3 Super Deluxe Edition) uitliep op een teleurstelling, kijk ik voor deze nog even de kat uit de boom.

Begrijp me niet verkeerd, ik hou van looter shooters, de stijl spreekt me aan en de actie ook. Maar ik had die editie gekocht met in het achterhoofd: dit ga ik nog wel even spelen. Maar na het completen van de main story (wat overigens nog wel leuk was) heb ik 'm nooit meer aangeraakt, niet genoeg endgame content en/of replay value.

Voordeel van deze stijl is ook dat het soort van tijdloos is. Dus mocht ie bij release tegen vallen dan kan ik 'm later altijd nog in de budgetbak op PS Plus oppikken zonder dat je de tussenliggende jaren echt iets gemist hebt :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Eind september release valt me eigenlijk nog wel mee.
Denman schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:06:
Maar na het completen van de main story (wat overigens nog wel leuk was) heb ik 'm nooit meer aangeraakt, niet genoeg endgame content en/of replay value.
Heb je de DLC dan ook niet gespeeld? Die vond ik leuker dan de main story. Daarnaast snap ik wel dat je op een gegeven moment klaar bent met zo'n spel, maar dat is niet voor iedereen zo. Ik vind het bijvoorbeeld leuk om te min/maxen en zo veel mogelijk damage te doen. Al die mayhem modes en gear grinden... en hoe vaak ik dan die maliwan takedown heb gespeeld weet ik ook niet meer. Wat dat betreft vond ik Wonderlands ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Shabbaman schreef op maandag 17 februari 2025 @ 10:48:
Eind september release valt me eigenlijk nog wel mee.

[...]

Heb je de DLC dan ook niet gespeeld? Die vond ik leuker dan de main story. Daarnaast snap ik wel dat je op een gegeven moment klaar bent met zo'n spel, maar dat is niet voor iedereen zo. Ik vind het bijvoorbeeld leuk om te min/maxen en zo veel mogelijk damage te doen. Al die mayhem modes en gear grinden... en hoe vaak ik dan die maliwan takedown heb gespeeld weet ik ook niet meer. Wat dat betreft vond ik Wonderlands ook leuk.
Nee ik heb de game in het begin redelijk genolifed met 2 vrienden (online) en toen we klaar waren met de main story hebben we het nog wel even gespeeld, maar zagen we geen duidelijk doel meer. We zijn gestopt en de game is buiten beeld geraakt. De DLC dus ook. Ik verwachtte toen eerlijk gezegd niet dat die nog heel veel goed ging maken, maar wel dus :P Had het wellicht nog een kans kunnen geven.

Qua min-maxen... tja. Vind ik op zich wel heel leuk om te doen, maar er moet voor mij wel een doel aan hangen. Bij D4 heb ik dat nu ook; seizoen quests gehaald en max level = klaar. De endgame content is niet uitnodigend genoeg om te min-maxen. Althans.... ik zie er weinig meerwaarde in om een boss 0.2 seconden sneller down te hebben. Die meerwaarde zie ik wel in bijvoorbeeld toegang tot een bepaalde raid als je x item level hebt of x damage doet. Om maar iets te noemen.

Ben benieuwd waar ze mee komen :) Maar de kans is erg klein dat dit een day 1 buy wordt.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Borderlands 4 komt twee weken eerder uit (12 september)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Raem schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 16:38:
[Twitter]

Borderlands 4 komt twee weken eerder uit (12 september)
Ow wee als er dan nog bugs in zitten die bij release er niet in horen te zitten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:31
Ik weet niet wat ik hier van moeten vinden. Ik zou gewoon de normale release datum aanhouden en die twee weken extra gebruiken om het spel nog verder te polijsten.

Dit voelt echt aan als "Kijk eens naar andere ontwikkelaars en nu naar ons. Wij stellen geen games uit, maar we brengen ze eerder uit" om extra hype te creëren.

Zal ik het spel kopen? Ik weet het niet. Borderlands 1 en 2 waren perfect. Borderlands 3, bagger. Niet alleen het verhaal, maar ook totaal geen leuke humor meer. Na Maya's dood (wat ook een baggere scene was) ben ik ermee gestopt, verwijderd en nooit meer aangeraakt.

Op het eerste oog bevallen mij de personages van het vierde deel mij helemaal niet. Maargoed, ik wacht even wat reviews af en kijken of Borderlands 4 weer de goede oude humor heeft en anders is het voor mij gedaan met deze serie. :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 30-04-2025 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
State of play:Ik speel dit puur voor de gameplay en daar lijkt het goed te zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gameplay ziet er echt goed uit. Ik kan niet wachten. Laat alle nay sayers maar klagen, ik ga lekker genieten van de game weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Had hier wel wat meer reacties verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jep, maar vergeet niet dat Tweakers in het algemeen minder bezoekers heeft dan jaren geleden. De mensen die ik spreek zijn echt enthousiast over de reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
corset schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:55:
jep, maar vergeet niet dat Tweakers in het algemeen minder bezoekers heeft dan jaren geleden. De mensen die ik spreek zijn echt enthousiast over de reveal.
Dat zal het idd zijn ja.Tegenwoordig zie je wel dat het net voor release pas wat drukker gaat worden.
Ben ook positief over wat ik heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
[Update] Borderlands 4 releasedatum naar voren gehaald: https://www.gamed.nl/view/149628

Gearbox heeft in die state of play zoveel laten zien dat ik dit verhaal wel geloof.Eigelijk hoef ik tot aan de release geen gameplay meer te zien.Een geschreven previewje hier en daar pak ik nog wel mee.

[ Voor 26% gewijzigd door jori040 op 03-05-2025 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb een oude PS4Pro en dat werkt prima voor BL3. Maar overweeg een PS5(Pro) upgrade voor september i.v.m. BL4. Echter zal deze titel ook op de Switch2 verschijnen. Wat mij overigens verbaasde want de Switch2 is grafisch zwakker dan de PS4, maar op de PS4 gaat BL4 niet uitkomen voor zover ik weet.

Zou het dermate veel beter en mooier draaien op de PS5? Of is RayTracing het enige verschil? Of kent de Switch2 misschien bepaalde unieke voordelen, meer geschikt voor couch coop bijvoorbeeld?

Want zowel de Switch2 als PS5 kopen past niet lekker binnen mijn casual gamer-budget.

[ Voor 39% gewijzigd door JJ Le Funk op 20-05-2025 10:54 ]

~

Pagina: 1