• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:30
Zij ziet er wel tof uit!

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:30
Er is wel een bloat aan DLC moet ik zeggen hoor. ik zit in steam te kijken naar DLC weet bij god niet wat er allemaal is en wat je wel en niet wil :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:00
Dat is altijd bij de BL franchise, heel veel cosmetics en andere rommel die niet boeien. Maar helaas om dat toch te verkopen doen ze daar dan wat missies en bosses bij.

Maar dat zijn niet de grote missies, nee, want die zitten bij de story packs.

Hier kun je je wat meer inlezen in wat je nu echt wilt.

https://borderlands.2k.com/borderlands-4/dlc-additional-content/

Ik zou zeggen voornamelijk de story packs, dan heb je iig de grote story DLC's en de level cap raise naar 70 die zojuist geintroduceerd is.

Om dit op te lossen wacht ik altijd na release totdat ik de game voor >€60 kan kopen, en dan wel de superdeluxe versie. Dan krijg ik alles en hoef ik er niet meer over na te denken.

Deze keer ook gedaan :)

• CyberToon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-10 18:09
De DLC's die worden aangeraden zijn:

Story Pack 1, Mad Ellie + C4SH.

Mad Ellie and the Vault of the Damned, nieuwe regio Whispering Glacier, nieuwe story/side missions, activiteiten, 2 grote bosses + 16 minibosses en nieuwe loot + volledig nieuwe Vault Hunter met eigen skill trees en abilities, speelbaar door heel BL4.

Story Pack 2, FL4k + Loveless (dit is trouwens de enige DLC die een positieve rating krijgt, althans alleen Loveless)

FL4K and the Last Resort, compleet nieuwe regio Providence, nieuwe missies/activiteiten, nieuwe vijanden en nieuwe loot + nieuwe speelbare Vault Hunter met haar eigen skill trees en een digitale Wyrm als onderdeel van haar gameplay. Ook speelbaar door heel BL4.

Nu komen we op de iets kleinere DLC's uit. Deze bieden ongeveer 1 à 2 uur aan content. Deze worden nog enigszins aangeraden, als je iets meer uit Borderlands 4 wilt halen

Bounty Pack 2, Legend of the Stone demon.

Nieuwe herhaalbare missie, nieuwe vijanden, 3 minibosses + Stone Demon, plus nieuwe Pearlescent/Legendary loot.

Bounty Pack 3, A Zane to kill for. Kopen als je graag farmt en Zane leuk vindt.

Herhaalbare missie met een nieuwe boss + 2 minibosses, nieuwe Glitched enemies en nieuwe Pearlescent/Legendary loot. Ongeveer 1 á 2 uur aan content.

Bounty Pack 4, Amara and the Vile Shadows. Kopen als je graag framt en Amara leuk vindt.

Je krijgt een herhaalbare missie, nieuwe boss + 2 minibosses, nieuwe vijanden en een Pearlescent + 6 Legendary items. Ook ongeveer 1 á 2 uur aan content.

De rest van de DLC's wordt niet echt aangeraden. Eigenlijk worden alleen Story Pack 1 en 2 aangeraden, alleen is de prijs van Story Pack 1 behoorlijk, namelijk 30 euro. Stork Pack 2, 20 euro maar je kunt Loveless apart kopen, voor 10 euro.

Story Pack 1 en Story Pack 2 is eigenlijk de uitbreidingen. Deze voegen het meeste toe.

Vind je Zane leuk om te spelen, dan is Bounty Pack 3 interessant, vind je Arma leuk om te spelen, dan is Bounty Pack 4 interessant. En dan heb je nog Bounty Pack 2.

De rest is eigenlijk gewoon negeren, zoals the Gilded Glory Pack, Irnate Order Pack, Firehawk's Fury Weapon Skin, alle Bounty Pack: Vault Cards DLC's etc.

[ Voor 35% gewijzigd door CyberToon op 12-09-2026 18:46 ]

Ik heb de game toch nog eens opgepakt en met Loveless begonnen... Op zich wel leuk, beter dan C4sh, maar eigenlijk speelt het vooralsnog grotendeels hetzelfde als elk ander character. Misschien is het dat ik ook nog niet echt op hoog level gekomen ben, maar heb het gevoel dat de vaulthunters echt veel te weinig onderscheid maken dit keer en ik vind het ook heel lastig om iets te zien in de skill trees om hyped over te raken en voor te willen levelen.

Ik gebruik op dit moment de contagion skill, maar dat komt neer op af en toe een nuke gooien (het is wel echt sterk) en daar tussenin exact hetzelfde doen als elke andere vh.

Gamertag: FinrazielNL

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:00
Ik heb zojuist de FL4K DLC uitgespeeld. Sinpel maar goed genoeg verhaal, leuk geschreven characters (FL4K), mr chew, Lt. harmony), prachtig level design, nieuwe movement mechanic (ziplines), leuke sidequest.....

Echt een topper. Ik hoop dat Gearbox nog meer DLC gaat maken maar ik ben bang dat dit het was.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Alles over Performance in games: Performance in games (FPS)

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld