Ik heb even op de eerste heisa gewacht in verband met alle performance meldingen. Nu heb ik BL4 ook geïnstalleerd en afgelopen weekend een aantal uren gespeeld. Er waren nog wel wat hickups in de cutscenes maar geen lag tijdens het spelen zelf, dus dat is mooi
Ik heb het iets anders aangepakt en ben met alle vier de characters een playthrough gestart. Ik wilde eerst gaan kijken welke speelstijl het beste past en heb tot en met verhaalmissie A lot to Process gespeeld
spoiler:daarin speel je de missies vrij om achter de drie luitenanten van Timekeeper aan te gaan
- De exo soldier is een scifi versie van Rico Rodriguez, de platform speelwijze met jumps, jetpack en grappler past heel goed bij hem, evenals zijn latino accent. die shoulder cannons zijn geweldig, al heeft ie wel wat minder health en moet je veel dodgen
- de Viking (de klasse heet Forgeknight maar het is zuiver een viking) heeft zijn grote bijlen met elemental damage als sterke punt, er zit namelijk een heel korte cooldown op vergeleken bij de rest. Verder vind ik het contrast in zijn voiceacting leuk, het is bijna een bard of heraut met die welluidende stem
- Siren 1 is als 'vampier' die snel health kan stelen levensgevaarlijk maar heeft een hoge cooldown. Andere trees nog niet echt geprobeerd, de Cat familiar lijkt interessant, de andere speelwijze Dead Ringer doet me aan een combi van Gauge (BL2) en Zane (BL3) denken
- Siren 2 (het lijkt zoveel op Maya (BL2) dat ze bijna een inofficiële siren is) heb ik twee trees van geprobeerd. Stasis wordt leuk als je meerdere tegenstanders tegelijk gewichtloos kan maken, die energiebom doet onder de juiste omstandigheden veel radiation en cryo damage.
spoiler:Ik denk dat ik zowaar keuzestress ga krijgen en elk van die drie luitenanten met een ander karakter ga aanpakken. Amon de Viking naar Carcadia, Rafa naar die engerd Sol en Harlowe mag de bergen in
[
Voor 6% gewijzigd door
Alex_79 op 22-09-2025 15:31
]