Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex_79
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 07:34
SinergyX schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:59:
Met 60 uur op de teller verhaal nu uitgespeeld (en berg side spul), maar weinig zin om nog verder in UVH mode verder te gaan. Misschien nog wat links en rechts doen om 50 te worden, maar hoewel de game goed in elkaar zit, zitten er genoeg zaken in waar ik denk.. ja, leuk geweest.

De shops zijn 99% van de tijd nutteloos, de drops zijn 99% van de tijd nutteloos, op 46 loop ik nog steeds rond met lvl39 snipers omdat ik gewoon geen nieuwe (welk element dan ook) krijg. Maar ook binnen de wapen scopes valt het me tegen, waar het vroeger een basis met mods was, is het nu een brand met variaties, vind je leuke variatie, blijkt het tediore or CoV (of die charge up ding..), heb je meteen niets meer aan. Hele playthrough om precies te zijn 5 legendaries gezien, 3 uit de shop, 2 van Moxxi, letterlijk geen enkele boss/world drop.

Maargoed, zit leuke humor in, grappige referenties naar vorige deeltjes, prima spel ondanks de 40-45 fps :P
Het klopt inderdaad dat het flink zoeken en opnieuw proberen is als je per se legendaries zoekt. Ik moet opmerken dat ik de vijf die ik heb gevonden dan ook niet in één playthrough te pakken heb gekregen (heb er vier lopen met Harlow en Amon als grootste succes, Rafa gebruik ik om de sidequests te ontdekken, Vex heb ik even weggelegd).

Ik concentreer nu meer op blauw en groen voor sommige categorieën:
- Jakobs snipers met addons laat ik idd bijna allemaal liggen, teveel Ripper charges en Torgue Stickys. Eén categorie is wel heel nuttig, de Daedalus addon zodat je nadat alle sniper ammo op is op pistol of AR ammo kan terugvallen
- Zeldzaam maar ook nuttig in de addon kolom, de Torgue impact addon, heb er twee, een van Jakobs (AR) en een van Maliwan (SMG)
- Shotguns van Jakobs verzamelde ik veel in de oudere games maar nu laat ik ze liggen als ze meer dan twee kogels afvuren, reloads gaan veel te langzaam, zelfs met extra skillpoints op reload. Met één of twee kogels is het veel makkelijker een ritme te vinden. Een uitzondering was de groene shotgun die ik gisteren vond met 20 kogels (had een box magazijn)
- ik vind het tevens jammer dat Dahl als fabrikant is verdwenen, de pistolen waren heel goed. Die van Daedalus hebben wel hoge vuursnelheid maar niet genoeg vuurkracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Net de sidequest Potty Mouth gedaan.. met "Clapdaddy" hahah echt een geniale sidequest :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16-10 16:52
Alex_79 schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 01:29:
Inmiddels bezig met de bestorming van de Bastille, ehm Dominion city. Dankzij deze legend gaat dat verrassend goed

[Afbeelding]

Zowel bij een critical kill als bij een leeg shield lanceert dit ding een raketsalvo. voeg daar vervolgens een enhancement aan toe die 50% extra damage doet bij critical hits en het wordt farmen terwijl ik nog met de main story bezig ben. De lading rippers die op een propaganda speaker af kwam rennen was een gevalletje OMFG. Je knalt er een neer, die lanceert een salvo raketten naar de volgende, die ontploft ook, weer een salvo en het wordt één grote vuurwerkshow. En dat met maar vier kogels ter "hulp en aanmoediging"
Eerste keer in al mijn borderlands dat ik eens farm; ik wou perse dit schild :). Na 25 min verkregen. Die is idd wel makkelijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Het zal wel gewoon erg RNG zijn... maar 5 legendaries in één playthrough is wel bizar. Ik zit op level 45 met 65 uur spelen (zit wel redelijk wat idle time in ook, en ik verzamel alle collectibles tussen main missies door, doe alle side quests etc).

Dit is een greep uit de collectie. Ik heb er ook al meer dan een paar verkocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CKNOzaWAEg8h3CgxoQ3vmqY8X4w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4WTKC8MLIybmEai3jvVKMnSI.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:18
Ik moet zeggen dat ik de legendaries eigenlijk niet bewaar als ik ze nu of later niet interessant vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Aschtra schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:05:
Ik moet zeggen dat ik de legendaries eigenlijk niet bewaar als ik ze nu of later niet interessant vind.
Nee same. Alles gewoon verkopen. enige wat ik houd in de bank zijn legendaries met die firmware er op.
Maarja dat kan op wapens niet zitten.

Of als ik heeel toevallig weet dan een andere build een specifiek wapen nodig heeft.

Speel nu Rafa autoshotgun build wat in houd dat je alles met de shotguns op je schouders killt en jij zelf hoeft alleen maar een beetje de kant van enemies op te richten haha niet eens te schieten. Speelt leuk en clear letterlijk alles in de game maar denk dat ik nu ga farmen voor die 1 shot ricochet build.

Dacht eerst een 2e rafa te boosten maar vergat dat je dan weer zo'n lege map hebt etc dus moet toch maar gewoon wisselen van build als ik alle items bij elkaar heb haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik speel met vrienden die soms ook gewoon lager level zijn, dus ik bewaar wel eens wat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02:49
Propane schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:06:
Ik speel met vrienden die soms ook gewoon lager level zijn, dus ik bewaar wel eens wat ;).
Ik vind dat hatelijk, dan maak ik liever twee personages, eentje voor single-player, de ander voor co-op. Als twee spelers te ver uit elkaar liggen en niet "scaled" is het gewoon irritant en verpest voor mij het plezier.

Dat betekent dat de lage level in een te hoge area zit, of een te hoge level in een te lage area.

Ook als je als speler een bepaalde level hebt en al wapens hebt die te OP voor die area of nog niet voor jouw zijn bedoelt, verpest ook het hele plezier.

Zo heb ik dus een keer gehad dat iemand end-game wapens voor me dropte in Generation Zero toen ik net was begonnen. Veel te OP en verpeste mijn hele spel. In hem zijn ogen stele ik me aan en was ik "ondankbaar". Savegame verwijderd, opnieuw begonnen en die gast geblokkeerd op Steam. :P

Gelukkig heeft Borderlands een level lock op wapens.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 07-10-2025 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Dat is een mooi verhaal, maar Borderlands 4 heeft gelukkig goede level scaling.

Als die wapens voor mij droppen op een bepaald level kunnen ze ook voor anderen droppen. Dus niets OP of te hoog level wapen voor je eigen level o.i.d. En ik speel bijvoorbeeld geen Siren, maar heb wel een Legendary Siren class mod gevonden. Mooi, die is dan straks voor m'n buddy die Siren speelt.

Ik heb de inventory space ook niet nodig, die zit al op max en ik barst van de centen dus ik hoef niet altijd het maximale mee te slepen. Kortom, ieder z'n ding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alex_79
Derbiss schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 09:46:
Ik heb ze nog niet gezien denk ik?

T9XTB-93BC3-56T35-TBBJT-KF5TW
TZRBJ-3KTWT-KX3BC-TT3TB-B9ZSK
3HR33-KWBKT-KRJ3W-JBBTJ-FSTC3

Alle 3 golden keys, lopen morgen af
Yahoeee!! Twee Torgue Legends tegelijk!! Op lvl 30 weliswaar, maar zo heeft mn Vex playthrough er straks ook nog wat aan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Yonix schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 19:50:
[...]

Vanavond maar eens GeForce Now geprobeerd op mijn tv en dat werkt eigenlijk ook best prima. 4K/60fps (y)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Sinds dinsdag een Asus ROG NUC aan de tv hangen. 4K/120fps, baby! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KJRR2VVqSIiRjXhmhNzZn0t3EoA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kJrFvTZM4DZFRyRMPCFlisbP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z6n9rU9m4UH3BxAWLzLjl2A7EcA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ncqDGmLRalzJLFGWaIFHSB2U.png?f=fotoalbum_large

Mijn Rafa is wel lekker hoor. Heb nu allerlei gear items equipped met buffs op movement / projectile speed en dat is wel lekker! Overdrive, vamos! _/-\o_

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Derbiss
3 nieuwe

T963J-TRBKB-56JBW-3BJBJ-ZZ3JR
JH63B-S5TK3-KFJJC-BBB3T-5KR63
TZ6TT-FKBKB-W6T35-BTTB3-636SR

geldig tot 12/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:19
Derbiss schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:11:
3 nieuwe

T963J-TRBKB-56JBW-3BJBJ-ZZ3JR
JH63B-S5TK3-KFJJC-BBB3T-5KR63
TZ6TT-FKBKB-W6T35-BTTB3-636SR

geldig tot 12/10
Toch maar eens gebruiken, zit al zeker 4 levels met dezelfde guns na wat boss farming.
Helaas nog steeds niet echt een goede Jacobs shotgun gevonden, tips hiervoor?

Xbox: Virgo Mossel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
VirgoMossel schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 10:27:
[...]

Toch maar eens gebruiken, zit al zeker 4 levels met dezelfde guns na wat boss farming.
Deze is niet slecht :) https://www.youtube.com/watch?v=t9WSMnu-3LI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:22

Shabbaman

Got love?

Een paarse of zelfs blauwe werkt ook prima, ik kijk altijd even of zo'n drop toevallig de juiste parts heeft.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Shabbaman schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:40:
[...]

Een paarse of zelfs blauwe werkt ook prima, ik kijk altijd even of zo'n drop toevallig de juiste parts heeft.
Klopt ook wel.. soms zelfs teleurgesteld door legendaries; die blauwe en paarse hebben soms echt wel zalige stats _/-\o_

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Nog wat nieuwe codes :P Ze spammen ze aardig door.

BHXBB-W6BCB-WXJ3W-B3BTT-FTW3Z
BZX3B-6RTWB-5FTBW-TBT3B-3XZCT
J9FB3-9XTW3-56JJK-TBBTJ-TF9X3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex_79
[...]

heb nu drie blauwe die goed:
- een met box mag van 12
- enkelschots die je kan weggooien en een tediore bot spant
- 6 schots die je kan weggooien en 4 granaten spamt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:05

JSchut

.....

[...]

Ik heb van Splashzone een shotgun die charged en dan achter elkaar het magzijn leeg schiet. Als je niet direct raakt dan gaan de kogels de lucht in en vallen naar beneden.

Dan heb ik twee varianten. 1 die een tag heeft zodat alle kogels naar dat raget gaan en de 2de heeft bij crits dat de kogels door gaan naar andere mobs.

Beide erg nice in combinatie met het schild dat na elke kill dmg bolts schiet naar andere mobs.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ze mogen van mij die class mod drops wel flink op de schop gooien, wat een gigantische RNG fest is dat, heb je eindelijk de mods die je wil, zijn het de skills die ik totaal niet nodig heb, of precies andersom.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:53
SinergyX schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:27:
Ze mogen van mij die class mod drops wel flink op de schop gooien, wat een gigantische RNG fest is dat, heb je eindelijk de mods die je wil, zijn het de skills die ik totaal niet nodig heb, of precies andersom.
Dat is Borderlands-eigen toch? :+

Was in eerdere delen ook al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
PdeBie schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:02:
[...]

Dat is Borderlands-eigen toch? :+

Was in eerdere delen ook al zo.
Snap ik :+ maar wat was, hoeft niet te blijven, zoals BL3 pas later dedicated droptable kreeg en BL4 het soort van al heeft. Maar de legendary class mods heb ik niets aan, die zijn stuk minder dan de BL3 varianten, dat ik wel in de paarse eng pool moet vissen (al zag ik dat er al een save editor is, lost het probleem ook wel op :P)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:53
SinergyX schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 15:17:
[...]

Snap ik :+ maar wat was, hoeft niet te blijven, zoals BL3 pas later dedicated droptable kreeg en BL4 het soort van al heeft. Maar de legendary class mods heb ik niets aan, die zijn stuk minder dan de BL3 varianten, dat ik wel in de paarse eng pool moet vissen (al zag ik dat er al een save editor is, lost het probleem ook wel op :P)
Sowieso gebruik ik vaker blauwe en paarse items dan legendaries (op een schild wat raketten afvuurt na).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Argh, ‘Throws a Gun on Reload’ sucks! :(

Ben nu al drie keer gestorven door en onvoorzichtige reload. Heeft mij 1,5 miljoen credits gekost. Blegh! :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Yonix schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 12:36:
Argh, ‘Throws a Gun on Reload’ sucks! :(

Ben nu al drie keer gestorven door en onvoorzichtige reload. Heeft mij 1,5 miljoen credits gekost. Blegh! :p
Hahaha is mij ook zo vaak overkomen..
1.5 miljoen lijkt veel maar valt allemaal wel mee :P sowieso zijn revives altijd percentueel van het geld dat je bezit maar ook later als je eenmaal hoger bent kom je om in het geld.
98% van wat ik loot is loot as junk en sell as junk. heb iets van 600 miljoen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Nvidia Golden Key: BHXTB-9CZ63-ZSX55-TBJ3B-6TZ36

Vanmiddag had ik toch echt even een lastige sessie - en dat gewoon tijdens de campaign. :P Ik ging vaak dood, kwam er totaal niet in en stoorde me vooral aan de gameplay ...

Maar goed, dat hebben we allemaal wel eens. Ik had daarvoor ook wat potjes Battlefield 6 gespeeld, en dan is Borderlands 4 toch echt even schakelen. :P

We gaan in ieder geval door! Ik zit nu op level 37, na zo’n 49 uur speeltijd. Moet wel zeggen: het wordt steeds lastiger voor BL4 om mijn aandacht vast te houden. Met het nieuwe Battlefield 6 en het aankomende The Outer Worlds 2 zie ik mezelf het spel binnen nu en twee weken niet meer oppakken. Dus snel de campaign maar even afronden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16-10 13:27
Iemand nog belang bij een Borderlands 4 Nvidia app reward?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sPLPuUS7YnEabrqoo5J10YTkz3c=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/X2jqO2UYsq80KXtjbsyDyfZ4.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Heeft iemand een idee hoe ik de cutscenes vloeibaar krijg. Hele tijd fpsdrops van 100+ naar 20-30, stottert enorm... verpest behoorlijk de gameflow :(.
Keb toch redelijk high pc staan....

Ben nog niet heel ver (level 3), maar voor mij genoeg reden om het anders opzij te leggen....

[ Voor 34% gewijzigd door Squishie op 15-10-2025 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex_79
Ik heb op nexusmods een aantal ini files gevonden en uitgeprobeerd. Ik gebruik nu de mod Ultimate Engine Tweaks van P40L0X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollie_NL
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-10 12:11
Is er een bug/fout bij de doprate van Legendary Class Mods? Ik heb nu 70 uur gespeeld en heb er slechts twee gehad, beide voor andere characters.......

Voor iedereen die moeite heeft met mobs is een Firewerks armor schild een aanrader, lanceert raketten bij een kill en is te krijgen bij Splashzone (1e storyboss en super makkelijk) als dedicated drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ollie_NL schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:27:
Is er een bug/fout bij de doprate van Legendary Class Mods? Ik heb nu 70 uur gespeeld en heb er slechts twee gehad, beide voor andere characters.......
Nee, ze droppen voor een willekeurige class. Oftwel je hebt 1/4 kans dat het jouw class is.
Ze weten dat het vervelend is en misschien gaan ze er iets aan doen, maar reken er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollie_NL
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-10 12:11
vassago schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:40:
[...]

Nee, ze droppen voor een willekeurige class. Oftwel je hebt 1/4 kans dat het jouw class is.
Ze weten dat het vervelend is en misschien gaan ze er iets aan doen, maar reken er niet op.
Dat snap ik, mijn punt is ook dat ze te weinig droppen, er zijn zoveel verschillende en dat betekent dat 99 van de 100 die wel voor mijn character zijn alsnog trash zijn. Melee of voor een skill tree die ik niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Alex_79 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 10:38:
Ik heb op nexusmods een aantal ini files gevonden en uitgeprobeerd. Ik gebruik nu de mod Ultimate Engine Tweaks van P40L0X.
Fixt dit al je lag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alex_79
Ja, dat deed het. Ik had de cutscene waarin claptrap geïntroduceerd wordt als leidraad genomen. Je ligt daar op een stuk zand dat er helemaal niet uit zag als zand en die hele scene stotterde enorm in de standaard instellingen Ik heb voor de zekerheid eerst de shadercache gecleared en de grootte van de cache omhoog geschroefd na dat ik die file in de settings map had gezet. hem daarna opnieuw gestart en na opnieuw opbouwen van shaders liep ie uitstekend

https://www.nexusmods.com...4/mods/13?tab=description

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Tonight was a good night! Vile Lictor verslagen en inmiddels op Elphis. :)
Blijft een tof spel en het character en level design blijft mij, ook na bijna 50 uur, nog steeds verbazen. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Ik weet niet hij werkt maar alla

WZK3B-SHTHF-JZ59K-SBT3B-TWHXT (1 Golden Key, must have a 2K account linked) — added Oct. 14

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Derbiss schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:09:
Ik weet niet hij werkt maar alla

WZK3B-SHTHF-JZ59K-SBT3B-TWHXT (1 Golden Key, must have a 2K account linked) — added Oct. 14
Ja die werkt nog en deze is er ook bijgekomen.

Vex’s Mass Market Appeal challenge skin
BZ6JJ-CB6CT-WXJJW-3TT3B-56FZ5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik ben niet echt een min-maxer en mijn Amon build is volgens mij redelijk random... Maar ik moet zeggen dat hij wel heel leuk is met;

- Scorched Kairos, meer Ordnance Damage en Magazine Size
- Tail of the Comet, 30% kans op Cryo Status Effect van Ordnance Damage
- Primal Surge, 25% kans op 15% Shield Restoration en 30% Ammo Restoration

En beetje Wrath of Nature erbij voor hogere Status Effect application kans.

Dan een Vladof Heavy Ordnance zoals;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WotWNy0K8UjSElTpe54Jg-8ALjI=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/EYiAqFmRKveMkfoG3nsfW6Ga.png?f=fotoalbum_medium of Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ov7VLh9bqYSs7cnYiM4WOlve2Rs=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/oAmbXdrkPPzxSfqsjKUVnLBi.png?f=fotoalbum_medium

En je raakt gewoon niet door je kogels heen, je schild krijgt de hele tijd restores en je smelt de bosses wel redelijk makkelijk weg. Je heavy ordnance wordt bijna gewoon je primary. Misschien dat ik de laatste ben die hier achter komt, maar ik vind hem wel leuk spelen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Ricmaniac schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:04:
[...]

Ja die werkt nog en deze is er ook bijgekomen.

Vex’s Mass Market Appeal challenge skin
BZ6JJ-CB6CT-WXJJW-3TT3B-56FZ5
top thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Alex_79 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:19:
[...]

Ja, dat deed het. Ik had de cutscene waarin claptrap geïntroduceerd wordt als leidraad genomen. Je ligt daar op een stuk zand dat er helemaal niet uit zag als zand en die hele scene stotterde enorm in de standaard instellingen Ik heb voor de zekerheid eerst de shadercache gecleared en de grootte van de cache omhoog geschroefd na dat ik die file in de settings map had gezet. hem daarna opnieuw gestart en na opnieuw opbouwen van shaders liep ie uitstekend

https://www.nexusmods.com...4/mods/13?tab=description
Thx voor de tip, heb de mod geprobeerd, maar kreeg daardoor enorm andere vage bijwerkingen. Geluid deed het nog maar half en mijn muis was 1000x sneller geworden. Zelfs op 0,01% was het niet te doen :(. Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Golden key: 3H6BT-3Z3KZ-K3WCF-3T3J3-3RR3Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Yonix schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:18:
Golden key: 3H6BT-3Z3KZ-K3WCF-3T3J3-3RR3Z
Enkel voor Epic beschikbaar zegt hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
SinergyX schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:14:
[...]

Enkel voor Epic beschikbaar zegt hij.
Hier kunnen claimen voor Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Ook steam niet kunnen selecteren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tbm6ZfizvVqjQFhaOI5iRsCZtMg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/c8LEwRJL1yjV8Bhd8s5AGU3Y.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:22

Shabbaman

Got love?

Proberen jullie de codes via de website in te wisselen? Daar kreeg ik eerder ook zulke meldingen, maar in-game inwisselen van shift-codes werkt dan weer wel gewoon. Met de code hierboven heb ik het echter niet geprobeerd.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Alles over Performance in games: Performance in games (FPS)

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld