Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:47

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Vandaag hebben 2K Games en Gearbox Software aangekondigd bezig te zijn aan Borderlands 2.
Games and Gearbox Software Announce Borderlands™ 2 in Development

Fans can get their first glimpse of the bold evolution of the Role-Playing Shooter at Gamescom and PAX Prime 2011 this month

New York, NY – August 3, 2011 – 2K Games and Gearbox Software announced today that the sequel to the extravasplosive breakout hit, Borderlands™, is currently in development at world-renowned developer Gearbox Software. Coming to the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, PlayStation®3 computer entertainment system and Windows PC during Take-Two's fiscal year 2013 beginning on April 1, 2012, Borderlands 2 is the epic sequel to the ultimate four-player Role-Playing Shooter loot fest. Combining invention and evolution, Borderlands 2 features all new characters, skills, environments, enemies, weapons and equipment, which come together in an ambitiously crafted story. Players will reveal secrets, and escalate mysteries of the Borderlands universe as they adventure across the unexplored new areas of Pandora.

2K Games and Gearbox Software are taking this show on the road, and fans and media will be able to get their first look at the game at Gamescom 2011 from August 17 – August 21, and at PAX Prime (Booth #3417) from August 26 – August 28. Eager gamers can learn more about Borderlands 2 right now by picking up the latest issue of Game Informer Magazine, which has the worldwide exclusive cover story on the title. Readers will find many game details inside the issue, including the first reveal of one of the several new character classes being introduced in Borderlands 2.
http://www.borderlands2.com/

De TS zal geupdate worden naarmate er meer informatie vrijkomt. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:21

Spooksel

Spooksel!

Als je wil mag je btw wel de kopjes uit het topic over deel 1 overnemen!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Ik ben wel erg benieuwd, waar ik persoonlijk het meest naar uit kijk, of eigenlijk hoop: Meer actieve skills. Alles was altijd passive, op je Class skill na. Dat maakte het wel, dat je je niet druk hoefde te maken over cooldowns, een vorm van resource management en al dat. Maar het zal voor mij zeker een stukje diepgang toevoegen en zeker co-op voor leuke nieuwe toevoegingen kunnen zorgen.

Als oude classes hun opwachting maken, hoop ik wel dat dan wat aangepast worden. Nu begrijp ik, dat voor singleplayer het balanceren van classes niet zo belangrijk is, als bij een game zoals WoW, omdat je hier ook te maken hebt met PvP en iedereen een rol moet bekleden in PvE tijdens Raids, maar bijv. Siren is in het begin wat zwak, maar max level met goede items een beest, zeker als je slim speelt en de juiste build gebruikt, ga je gewoon never nooit dood.

Stiekum zou ik het ook leuk vinden, als ik oude savegames in kan laden, maar zou het niet missen. Gewoon lekker op 0 beginnen met nieuwe content. Iets meer voertuigen zou ik ook niet erg vinden. Nu had je alleen een racer, en met Knoxx's Secret Armory kreeg je er 2 bij (de racer werd daar een beetje opgepimpt).

Ik had persoonlijk niet gedacht dat er een vervolg zou komen, maar ik ben hier zeker over te spreken. 2012 word een heel goed jaar voor mij, qua sequels (Protoype 2, Darksiders 2 en nu Borderlands 2).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister nog Borderland 1 aangeslingerd, het is inderdaad dat je relatief weinig actieve skills hebt en een belachelijke overkill aan wapens, ik zie liever een wat permanentere turrent die je van tijd tot tijd een boost kan geven op moet opladen. Ik speel altijd Roland met de turrent, echt leuk om mee te spelen, plus extra ammo supply tijdens diverse missies.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan maar 1 ding zeggen over deze game: kan niet wachten! :9~

Speel Borderlands nu ook nog met veel plezier. Heb alle uitbreidingen op zowel de PC als de PS3 en beiden volledig uitgespeeld. Verveelt me gewoon echt niet.

Enige wat ik wel hoop is dat de AI een stukje intelligenter word. Nu staan ze soms gewoon stil terwijl je duidelijk in hun FOV staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:27
Ik hoop op veel grotere werelden in deel 1 vond ik die werelden altijd beetje klein. En dat ze meer gebruik maken van voertuigen of voertuig waar 4 man in kan nu had je voertuigen waar maar 2 man in konden.

Voor de rest vond ik het een geweldig spel lekker moeilijk en eindelijk weer co op spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
1ste screenies Borderlands 2:
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/upload/11/08/110814_134374_6Yook.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/upload/11/08/110814_134374_C1pTk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/upload/11/08/110814_134374_fiSSg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/upload/11/08/110814_134374_kmjfc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/upload/11/08/110814_134374_yR7oX.jpg
bron:
http://games.fok.nl/nieuw...ts-van-borderlands-2.html

Meer nieuws volgt op de Gamescom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Eerste trailer is vrijgegeven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Dit belooft episch te worden !
Kan niet wachten. Heb borderlands+DLC helemaal kapot gespeelt :D Vooral in coop blijft het gewoon leuk.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:17

Shabbaman

Got love?

Tsja. Het lijkt eerder op concept art dan op screenshots.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 17:26

Sinester

Game Guru

Lijkt me weer een erg leuke game worden

Borderland heb ik redelijk veel gespeeld
Wat ik altijd jammer vond aan Borderlands, is dat de wereld zo dood is, NPC's zeggen niks en staan altijd stil
alles komt zo statisch over.

Als ze dat + wat meer actieve skills + de nodige extra's voor een nieuw deel er in gooien, is het voor mij al een topper

[ Voor 3% gewijzigd door Sinester op 16-08-2011 14:55 ]

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 13:21
Sinester schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:54:
Lijkt me weer een erg leuke game worden

Borderland heb ik redelijk veel gespeeld
Wat ik altijd jammer vond aan Borderlands, is dat de wereld zo dood is, NPC's zeggen niks en staan altijd stil
alles komt zo statisch over.

Als ze dat + wat meer actieve skills + de nodige extra's voor een nieuw deel er in gooien, is het voor mij al een topper
Aan de andere kant is dat ook de kracht van de game. Het is namelijk een shooter met RPG-elementen en niet andersom. In borderlands moet je niet willen praten met NPC's ed. Ik zou dat ecth een misser vinden als ze dat toevoegen. Het is juist een pré dat het gewoon een shooter is, maar wel 1 met upgrades en oneindige loot.

De wereld is levend op haar eigen manier, er wordt niet gepraat je wordt gewoon beschoten.

Voor een RPG met shooter-elementen met contact met NPC's ed. kan je toch beter bij de fallout serie of mass effect zijn denk ik.

Ik hoop op active skills, wat variatie in wapens, quests en omgevingen en verder vooral meer van hetzelfde 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Variatie was er imho al te veel, gemiddelde missie in een aparte zone kon je je inventory al volladen met wapens (al dan niet nuttig). De stats waren imho veel te uitgebreid, zelfs van een support machinegun had je al 24 variaties (6 'named', elk 4 'typed', plus alle random stats erop).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Een ander getalletje bij een eigenschap is nou niet echt variatie te noemen. Ja, met eigenschappen als accuracy, damage per kogel en rate of fire kan je al een groot aantal verschillende wapens krijgen, maar onderhuids is er niet zo veel verschil. Het verschil met een standaard FPS zit 'm dan in elemental eigenschappen, maar zoveel verschil zit er dan niet echt in. Wat mij tegenstaat is dat het er uiteindelijk om ging om een combustion hellfire te vinden en dat het er verder niet zo veel toe deed wat voor wapens je vindt. Als zo'n wapen zo veel sterker is dan andere wapens, maak dan varianten van dat wapen in plaats van al die andere bagger. Het zogenaamd enorme aantal wapens valt uiteindelijk nogal tegen als blijkt dat het aantal nuttige wapens nogal beperkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik hoop dat er wat meer variatie in komt, want god wat was dit repetief. En ook al die guns allemaal hetzelfde. Het meeste was ook maar gewoon random zooi, weinig echt boeiends. Wat meer stats zouden is mogen, ook meer nuttige stats. Betere gameplay, betere guns, borderlands was aardig snap nog steeds waarom dat spel het zo goed heeft gedaan eigenlijk. Deel 2 kan potentie hebben maar dan moeten ze wel een veel betere stroomlijning hebben en pacing van het spel. Ook die hele wereld kan je achterwegen laat. Maak gewoon iets van maps met alleen maar fast travel ertussen.

[ Voor 20% gewijzigd door Postius op 17-08-2011 14:26 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:57:
maak dan varianten van dat wapen in plaats van al die andere bagger. Het zogenaamd enorme aantal wapens valt uiteindelijk nogal tegen als blijkt dat het aantal nuttige wapens nogal beperkt is.
Er zijn juist 3 andere soorten van de Hellfire met 4x incinerate (pistol, sniper en shotgun dacht ik), ook diverse andere elementen hebben een 3x/4x mod beschikbaar (zoals die bazooka, electric rhino ofzo?).

Gros van de mensen nu online hebben hun wapens puur uit modded-savegames gehaald, dan vind je het aanbod van de wapens al meteen 10x niets. Ze hadden de variatie juist anders moeten uitwerken, zeker als je beetje rondkijkt in die mod-scene heb je echt 1014 mogelijkheden per wapen. Vrije opties voor scopes en diverse mods (aim, barrel en clip), dan meer gelocked per class.

Ik zou mijn 2x incinerate Havoc altijd kiezen boven die Hellfire, puur omdat ik bijna 140 kogels per clip heb, jammer alleen dat ik echt nooit een scoped Havoc tegenkom.

Laat ik het anders zeggen, de variatie is al 100x meer dan menig andere RPG shooter die ik heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Laatst online: 09-04 17:26

Sinester

Game Guru

In borderlands moet je niet willen praten met NPC's ed. Ik zou dat ecth een misser vinden als ze dat toevoegen. Het is juist een pré dat het gewoon een shooter is, maar wel 1 met upgrades en oneindige loot.
Ik wil ook niet praten met NPC's
Ik bedoel meer dat er bijvoorbeeld in de dorpjes amper leven was te zien.
Als daar de NPC's alleen al een beetje zouden rondlopen en zich zelf verdedingen zou het al veel levender overkomen imo

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-04 23:28
SinergyX schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:44:
[...]

Er zijn juist 3 andere soorten van de Hellfire met 4x incinerate (pistol, sniper en shotgun dacht ik), ook diverse andere elementen hebben een 3x/4x mod beschikbaar (zoals die bazooka, electric rhino ofzo?).

Gros van de mensen nu online hebben hun wapens puur uit modded-savegames gehaald, dan vind je het aanbod van de wapens al meteen 10x niets. Ze hadden de variatie juist anders moeten uitwerken, zeker als je beetje rondkijkt in die mod-scene heb je echt 1014 mogelijkheden per wapen. Vrije opties voor scopes en diverse mods (aim, barrel en clip), dan meer gelocked per class.

Ik zou mijn 2x incinerate Havoc altijd kiezen boven die Hellfire, puur omdat ik bijna 140 kogels per clip heb, jammer alleen dat ik echt nooit een scoped Havoc tegenkom.

Laat ik het anders zeggen, de variatie is al 100x meer dan menig andere RPG shooter die ik heb gezien.
Eh 4x elemental damage is echt niet zo speciaal hoor. Dat kwam ik geregeld tegen zonder legendary kleurtje of whatever. Of snap ik je niet goed nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
de 19de is er een persconferentie op de gamescom

Verder nog wat pics en story:
Afbeeldingslocatie: http://www.ripten.com/wp-content/uploads/2011/08/WarLoaderBandits.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ripten.com/wp-content/uploads/2011/08/BL2_MercKey_1920x1080.jpg
Here’s what you need to know:

Gunzerker Leads a Cast of All-New Characters and All-New Classes: Step into the role of the Gunzerker, whose highly deadly skills allow him to dual-wield any two weapons found in the game. Not only that, you will build on that skill to do more things with two guns than you ever imagined possible. Dual machine guns? Cool. Dual rocket launchers? Of course! Dual Sniper Rifles? Sure, if that’s your thing! Want to try other styles? More tactical perhaps? There are multiple classes to choose from!

Dynamic Co-op online, split-screen and LAN: Share your adventures with friends both online and via LAN. Borderlands 2 features a seamless system enabling you to drop in and drop out of a campaign without ever having to restart the game. On top of that you can even take your new gear from any game to any other!

World Connected Story: You will find yourself left for dead in the frozen tundra of Pandora as you begin your quest of revenge and redemption. Expose the evil surrounding the Hyperion Corporation and take on the perpetrator of a universe-wide grand deception — the nefarious Hyperion CEO, Handsome Jack. (Oh, also: he’s stolen credit for the opening of the Vault.)

New Badass Gun System: An entirely new take on the groundbreaking procedural system means millions upon millions of possible weapons. The variety and style of guns in Borderlands 2 is staggering, and you’ll see tons of new and innovative ways to engage foes on Pandora. Fire, electricity, corrosive acid, and much more will all be at your disposal as you fight your way through the Hyperion Corporation’s forces!

87 Bazillion…Everything: In addition to the new gun system, you will lust after procedurally generated shields, grenades, Alien Artifacts, class mods and much, much more. And you thought the original Borderlands had a ton of loot!

Brand new environments on Pandora: Hunt through entirely brand new areas of Pandora that are more alive than ever! From the arctic tundra, through the dangerous grasslands, past the mysterious corrosive caverns to beyond, you’ll be surprised by the unpredictable world of Pandora at every turn!

Brand new enemies: A whole slew of new enemies are out there to kill you in Borderlands 2. Hulking, gorilla-like Bullymongs, vicious predatory Stalkers and the Hyperion mechanical army, run by Handsome Jack, are just some of the new enemies you will be facing off against on Pandora. New strategies will need to be created for every fight, as enemies now interact and aid each other to ensure you don’t get far in the world of Pandora.

So there you have it. New guns, new enemies and new classes. What else do you want? There ain’t no rest for Gearbox until this one is out folks
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

SinergyX schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 14:44:
[...]

Er zijn wel wapens met 4x combustion, maar die heten geen Hellfire. De sniper heet bijvoorbeeld Volcano.

Het is niet zozeer de inceniairy damage of de 4x multiplier die het zo bijzonder maakt, maar de Combustion Hellfire gaat met een andere manier om met de berekening van de damage over time (DOT) dan (de meeste) andere wapens. De hoeveelheid damage die een elemental wapen doet wordt (naast de gewone damage) bepaald door de omvang van een "reservoir" waar een bepaalde hoeveelheid damage in zit. Die omvang regenereert, en kan wel of niet in z'n geheel in een keer vrijkomen, bla bla bla. De Combustion Hellfire is uniek in de zin dat vrijwel alle schoten wel elemental damage doen, maar niet het reservoir leegmaken. Er komt dus vanuit het niets elemental damage bij in vergelijking met een ander wapen.

Een "gewoon" elemental wapen kan na een paar schoten het reservoir geleegd hebben, waarna het eigenlijk net zo goed een gewoon wapen zonder elemental effect zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben weer iets te lang uit de running met al die proc-berekeningen, dacht altijd dat die reservoir was voor de 'chance to' procs. Verschil blijft dat het een leuk wapen is, maar enkel door dit wapen er geen variatie zou zijn? Ben ik het niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Laatst online: 27-04 23:28
Combustion Hellfire schoten doen meer damage naarmate je vaker raakt, als ik me goed kan herinneren. En dat geldt alleen voor de elemental damage van de schoten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Nog wat screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.play3.de/wp-content/gallery/borderlands_2_19082011/borderlands21.jpg

En daar is t 2de character:

Afbeeldingslocatie: http://www.play3.de/wp-content/gallery/borderlands_2_19082011/borderlands210.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.play3.de/wp-content/gallery/borderlands_2_19082011/borderlands212.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.play3.de/wp-content/gallery/borderlands_2_19082011/borderlands214.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.play3.de/wp-content/gallery/borderlands_2_19082011/borderlands22.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.play3.de/wp-content/gallery/borderlands_2_19082011/borderlands23.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.play3.de/wp-content/gallery/borderlands_2_19082011/borderlands25.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.play3.de/wp-content/gallery/borderlands_2_19082011/borderlands26.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.play3.de/wp-content/gallery/borderlands_2_19082011/borderlands27.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.play3.de/wp-content/gallery/borderlands_2_19082011/borderlands28.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 09:13
Ziet er zeer gaaf uit. Ben ook benieuwd wat het verhaal van die maan is. Het lijkt in dat laatste screenshot alsof er een HUGE sateliet voor zit.

Ook de enemies zien er goed uit. Lijkt nu al meer variatie in te zitten. Robots, mensen, vliegende drones, tanks. Ook het Buddha-achtige beeld met de wapens is grappig. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
haha leuke screens. Die wapens met zon mooi ronde ammo-clip eronder, beetje afgeleid van de aloude Tommy-gun zien er echt gaaf uit in deze setting.

Als ze iets meer variatie in de omgevingen, enemies en wapens toepassen en verder gewoon veel van hetzelfde doen ben ik tevreden.

Behalve '2012' is er nog weinig bekend toch? Nou dan zal het wel op zn vroegst april worden, want ik neem niet aan dat ze in dezelfde maand als Mass Effect 3 gaan zitten. Denk dat er redelijk wat overlap in de fanbase is. Maar dan zal het dus wel het feestdagenseizoen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ach, mijn Siren met een lekker lompe Double Anarchy met increased clip size, rate of fire en relatief goede accuracy, lekker veel damage en een Mod die SMG ammo regen geeft, blafte ik letterlijk alles omver.

Ik heb ook een mod die sniper ammo regen geeft, en dan een paar hele lompe Snipers, zoals de Volcano.

Ook ben ik erg blij met mijn Cobalt Tsunami (een van de 2 Pearlescent wapens die ik heb gevonden), daarmee werd het namelijk heel makkelijk Crawmerax solo te farmen mbv de glitch.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

KingKoning schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:13:
Behalve '2012' is er nog weinig bekend toch?
Met 2012 bedoelen spelletjesmakers "de periode van 1 april 2012 tot 1 april 2013".

Er kwam net bij me op wat ik hoop dat ze fixen: dat je in split screen een aangepast menu krijgt dat ook op jouw deel van je scherm past. Niet alleen wordt het daar een stukje speelbaarder door, het zijn ook dat soort details waar ik het idee van krijg dat ze niet genoeg aandacht aan het spel hebben besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 24-04 09:13
Splitscreen...? Zat dat erin dan?

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Op de PS3 (en xbox neem ik aan) wel ja. Op zich werkt het wel prima, totdat je in een menu gaat bladeren. Oftewel: iedere keer als je je weapon loadout wil veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Het vervelende daarvan was, in tegenstelling tot singleplayer, dat het spel niet pauzeerde, dus je moet dan altijd even een goed plekje uitkiezen. Persoonlijk had ik nooit echt moeite met het pauzescherm in splitscreen.

Splitscreen hoeft er niet perse weer in, maar ik heb me toch wel vermaakt met couch co-op met m'n vrouw in deze game. Dus het mag wel, maar veel gebruikt heb ik het ook weer niet.

Dingen die ik persoonlijk verder nog wil zien, -echt- verschillende wapens. Dus niet 1 SMG model met verschillende kleuren en net iets andere stats. het zou mooi zijn als er meer wapen models in komen, meer verschillende wapen soorten (Grenade Launchers zouden er bijv. oorspronkelijk in hebben gezeten, data mining heeft dit laten zien), maar ook wapen met verschillende effecten (life leech om maar iets te noemen).

Meer active skills, zodat je niet idioot sterk word, door al je passives die altijd aanstaan (dit kan zeker multiplayer helpen, omdat je dan meer als team gaat spelen.

Meer uitrustings mogelijkheden hebt, met oog op meer customization op het uiterlijk van je poppetje. Nu kan je alleen kleuren aanpassen, maar je mod/shield heeft verder geen invloed hierop. Dus bijv armor opgedeeld in boots/helm/chest/pants/gloves ofzo? Waarbij bijv. een visor een kleine bonus op accuracy kan geven, boots run speel kunnen beinvloeden, etc.

Ook zou ik het niet erg vinden, om met stats te werken (strength, agility, etc). Maar dat is persoonlijk.

Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me nog heel erg met deel 1, maar dit zijn dingen die ik graag terug wil zien. Aangezien de release toch relatief vroeg in 2012 is, denk ik dat er geen grote fundamentele veranderingen meer doorgevoerd gaan worden. Dus wat is, is al, en krijgen we vanzelf te horen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VyperX schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:26:
Ziet er zeer gaaf uit. Ben ook benieuwd wat het verhaal van die maan is. Het lijkt in dat laatste screenshot alsof er een HUGE sateliet voor zit.
spoiler:
Als je deel 1 uitspeelt, zie je in het eind filmpje dezelfde sateliet in beeld. Ik denk dat het van de tegenpartij is die je hiermee in de gaten houdt, maar kan misschien in Borderlands 2 wel een hele andere wending nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyzz1986
  • Laatst online: 30-05-2022

Dyzz1986

I Put teh lime in teh coconut

reviews: Gamescom: Borderlands 2

Ik kan niet wachten :D

Check ook http://www.borderlands2.com/ voor updates en google uiteraard ;)

// Dyzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Als ze nu bijvoorbeeld het wapensysteem houden zoals het is, maar class based de skill mogelijkheden toevoegen om bijvoorbeeld als hunter/sniper class de mogelijkheid te hebben om bijvoorbeeld als skill (in verschillende gradaties) een scope toe te voegen aan bestaande wapens? Daarmee kun je dan wapens die wellicht net dat ene ontbreken om fijn te zijn in gebruik voor jouw klasse, in verbeteren. Of juist daarmee een wapen creëren, wat voorheen niet echt voorkwam op basis van het procedural genererend systeem.

Om toch een beetje unieke draai te kunnen geven aan Borderlands characters/guns. Ow well, one can dream.

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

pdebie schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:31:
[...]

spoiler:
Als je deel 1 uitspeelt, zie je in het eind filmpje dezelfde sateliet in beeld. Ik denk dat het van de tegenpartij is die je hiermee in de gaten houdt, maar kan misschien in Borderlands 2 wel een hele andere wending nemen
spoiler:
Is dat niet een aankondiging voor de Claptrap DLC addon? Omdat er Hyperion op de satelliet staat vermeld, en bij het intro filmpje voor die DLC wordt gemeld dat Hyperion de Vault-hunters wil stoppen omdat ze bad for business zijn?

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga ik eerder voor die Guardian of hoe ze heet die je door het hele spel helpt, neem aan dat die ook een vervolg krijgt. In de DLC's zie je haar niet meer, maar je ziet nergens wie/wat/waar ze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Het kan natuurlijk ook zo zijn, dat Borderlands 2 helemaal niets met Borderlands 1 te maken heeft, behalve de planeet Pandora. Nieuwe NPC karakters, omgevingen, locaties, etc. Alleen al bijv de speelstijl van de gun-zerker, waarmee je kan dualwielden is al een compleet andere insteek dan deeltje 1.

Maar goed, alles berust nu op speculatie, en het is op zich best leuk om eens te denken wat misschien gaat komen :).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
whoaaa dat ziet er echt dik uit.

Die missie op het eind lijkt me ook echt vet om te spelen :)

en eeeh...
Nomad. Walk softly and carry a big....
spoiler:
Midget

_O- _O- _O- _O- _O-

Schitterende reactie van het publiek. Dacht precies hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik vind het opzich nog wel meevallen qua cartoony style. Een groot pluspunt van Borderlands waren de verschillende omgeving, die elke een andere sfeer mee brachten. Ik hoop dat dat in Borderlands 2 weer net zo goed lukt.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:47
pdebie schreef op zondag 04 september 2011 @ 10:46:
whoaaa dat ziet er echt dik uit.

Die missie op het eind lijkt me ook echt vet om te spelen :)

en eeeh...

[...]

spoiler:
Midget

_O- _O- _O- _O- _O-

Schitterende reactie van het publiek. Dacht precies hetzelfde!
Footage ziet er leuk uit. Vermaak me nog steeds wel eens met deel 1. De footage zelf laat wel wat nieuwe aspecten zien van wapens en vijanden ed. Leuk tipje van de sluier. Hopelijk volgt nieuwe info de komende weken snel :)

Graphics, van wat ik kon zien op de cam, gewoon goed. Cartoony stijl met de humor die erin zit is gewoon een gouden combinatie! Zo te zien houden ze het goed vast! Zekerheidje om te halen dus!

Gunzerker skill, wat meer afstand dan bij de berzerker mogelijk. Nooit mee gespeeld, maar met co-op ging een maat van me vaak dood (voor second wind) door / met berzerker skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel benieuwd wat ze nu doen met de andere classes, Roland zou dus ook een nieuwe variant krijgen (hopelijk style van Tabula, meerdere turrets :P).

Maar die 3loops gun, dat wordt zoooooo mijn wapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m4yall schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:55:
[...]

Gunzerker skill, wat meer afstand dan bij de berzerker mogelijk. Nooit mee gespeeld, maar met co-op ging een maat van me vaak dood (voor second wind) door / met berzerker skill
Ik speelde ook regelmatig met Beserker, maar ik vond hem behoorlijk sterk. Als je maar van de rocketlaunchers afblijft, want dat zijn echt flutwapens in de game vind ik.
SinergyX schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:06:
Maar die 3loops gun, dat wordt zoooooo mijn wapen :P
Ja en hij zegt nog in het filmpje dat deze gun 'maar' 3 lopen heeft. Er zal vast ook wel een 6-loops zijn. Miniguns ftw! :P

Kan echt niet wachten op deze game. Net nog even Borderlands op de PC gespeeld om m'n Roland te levelen. Is nu lvl 28 uit m'n hoofd in PT1. Nog een lange weg te gaan, maar hij speelt ontzettend lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:25
ik was volgens mij net lvl 23 toen ik bij een missie kwam waar ik niet verder kwam.
ik schrok me alleen steeds dood van die groene insecten die op je afspringen.
Het niet behalen van 1 missie + het schrikken van de insecten zorgde ervoor dat ik ben gestopt met de game.

ben nu net overnieuw begonnen en zit op level 15 dus moet nog een heel eind xD

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An sich is alles op 'normal' zeker goed te doen, sommige missies is een 2de speler wel erg handig.

Pas bij playthrough 2.0 kreeg ik het behoorlijk moeilijk, maar als je wat wapens oppikt uit de DLC ging het wel een bizar stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:03:
An sich is alles op 'normal' zeker goed te doen, sommige missies is een 2de speler wel erg handig.

Pas bij playthrough 2.0 kreeg ik het behoorlijk moeilijk, maar als je wat wapens oppikt uit de DLC ging het wel een bizar stuk makkelijker.
Speel je trouwens op PC of op console?
Misschien een keer samen gamen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel op de console :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Pykow schreef op maandag 05 september 2011 @ 09:52:
ik schrok me alleen steeds dood van die groene insecten die op je afspringen.
_O-

Ik heb het op de PS3 helemaal grijsgespeeld, en vorige week GOTY-edition in de bonus op Steam gekocht. Op een grote tv is het spel toch wat overzichtelijker, maar me doodschrikken, nee ;) Als ik m'n siren ook eindelijk op level 23 heb zal ik je wel even bij het handje nemen.

Maar goed, laten we het in dit topic bij Borderlands 2 houden. Dat vrouwtje in die screenies lijkt me geen Siren, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:22:
[...]
Maar goed, laten we het in dit topic bij Borderlands 2 houden. Dat vrouwtje in die screenies lijkt me geen Siren, of wel?
Jawel, dat is Maya. Zij is de nieuwe Siren van Borderlands 2. Als je de leaked footage kijkt van een paar posts hierboven hoor je dat in het filmpje.

Ik ben reuze benieuwd trouwens naar de nieuwe hunter. Mijn main character op de PC is Mordecai namelijk.
Op de playstation is het m'n Siren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:25
ik zie gewoon paar mooie veranderingen in Borderlands 2.
De monsters/tegenstanders (of hoe je ze ook moet noemen) lijken wat slimmer. vaak zat mee gemaakt dat ze stil blijven staan of dat ze helemaal omlopen terwijl ze gewoon kunnen springen.

minimap ! eindelijk want ik vindt het echt een drama om sommige objecten te vinden die dan net ergens tussen liggen.

Grafisch ziet het er wat meer kleurrijker uit en het lijkt ook wat scherper,

verder kan ik niet oordelen :P want ben nooit verder dan de 2e map , waar al die motor rijders zitten etc.

@shabba ik kwam niet verder met een missie. er stond niks getoond op mijn kaart en op internet stond dat ik naar een Questbordt moest lopen waar dat robot voor stond. Toen ik daarna toe liep, kon ik nergens klikken. toen ben ik er mee gestopt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Punt 1 van interesse, Yes, meer weapon models! Een mini-minigun en assault rifle gezien. Nieuwe vijanden toegevoegd, nieuwe omgevingen, zeer benieuwd naar werkelijke gameplay aanpassingen, maar dat is natuurlijk even afwachten. Het zal nog wel even duren voor een werkelijke demo voor handen is. Toch hoop ik nog steeds dat er meer active skills aanwezig zullen zijn.

Qua graphics maak ik me niet druk, het lijkt wel als of alles net even wat meer sprekende kleuren heeft dan deeltje 1. Wel lekker herkenbaar allemaal, daar ben ik wel erg over te spreken.

Ben benieuwd wat de toekomst brengt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nazanir schreef op maandag 05 september 2011 @ 12:58:
Qua graphics maak ik me niet druk, het lijkt wel als of alles net even wat meer sprekende kleuren heeft dan deeltje 1.
Mooi is dat in het filmpje. Our designers have found a new color on their pallete, called green _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:47
pdebie schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:16:
[...]

Mooi is dat in het filmpje. Our designers have found a new color on their pallete, called green _O-
De toon in de presentatie is ook precies goed. De humor van Borderlands komt er goed in terug. Dat moeten ze ook zeker vasthouden, want dat is een van de dingen waardoor Borderlands zo vet is!

Nadeel van deze early information e.d. is dat het wachten nog zo ontzettend lang gaat duren.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396097

m4yall schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:56:
[...]

De toon in de presentatie is ook precies goed. De humor van Borderlands komt er goed in terug. Dat moeten ze ook zeker vasthouden, want dat is een van de dingen waardoor Borderlands zo vet is!

Nadeel van deze early information e.d. is dat het wachten nog zo ontzettend lang gaat duren.... :X
Dat is idd. het mooie van borderlands, heb tijdens mijn eerste playthrough ooit helemaal gevouwen gelegen.

spoiler:
ENGORGE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 396097 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:20:
[...]

Dat is idd. het mooie van borderlands, heb tijdens mijn eerste playthrough ooit helemaal gevouwen gelegen.

spoiler:
ENGORGE!
spoiler:
Do the ladies in your life find your gun a little short on fire power?

_O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmmm 1 klein minpuntje aan Borderlands 2 ontdekt.

in onderstaand interview geven ze aan dat je een ongelimiteerd aantal wapens kan mee dragen.
Nadeel hiervan is dus dat je zometeen tig wapens mee draagt waar je geen zak mee doet.

Ja die kan je wellicht verkopen, maar toch.... Ik zag liever een limiet, zodat je echt keuzes moet maken van wat j e mee neemt en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

pdebie schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:39:
hmmm 1 klein minpuntje aan Borderlands 2 ontdekt.

in onderstaand interview geven ze aan dat je een ongelimiteerd aantal wapens kan mee dragen.
Nadeel hiervan is dus dat je zometeen tig wapens mee draagt waar je geen zak mee doet.

Ja die kan je wellicht verkopen, maar toch.... Ik zag liever een limiet, zodat je echt keuzes moet maken van wat j e mee neemt en wat niet.

[video]
Ik had liever gezien dat ze een soort van "bank/storage" ergens hebben waar je sommige wapens/items/etc kan dumpen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

ja bijvoorbeeld. Als ze dan toch de mogelijkheid willen geven voor oneindige opslag.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

PS3? Hier een lvl 50 Siren ;)

En trouwens... is iemand in die gelekte footage film het wel opgevallen dat de 'Fuck yeah' meme erin zit verwerkt rond 2.34? Naast de Midget op de schild ;)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06-2022
Kan niet wachten op dat spel! :O
Heb BL2 gelijk maar even gepreordered bij de FRS :) voor de pc natuurlijk!
44 eurie, en nu maar wachten op 30 juni!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Zen!th schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:59:
Kan niet wachten op dat spel! :O
Heb BL2 gelijk maar even gepreordered bij de FRS :) voor de pc natuurlijk!
44 eurie, en nu maar wachten op 30 juni!
Dat is niet zo natuurlijk... Moet zeggen dat Borderlands 1 een hele fijne FPS voor de console is, controls zitten goed in elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
True :) maar ik heb een hekel aan consoles (mede door dat die dingen nooit upgraden, dus dat de pc graphics daardoor slecht blijven, en omdat ik niet met een controller overweg kan, die dingen zijn mij te klein) :) muis en tobo zijn voor mij een must!

En ik heb ook geen console :) dus voor mij is het heel natuurlijk dat ik em voor de pc heb gepreorderd!
Probleem is nu nog zien te wachten tot 30 juni (ongeveer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Kwam nog 2 pics tegen van BL2 in mijn zoektocht naar wat nieuws:

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/121/1215514/borderlands-2-20120103104554644.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/121/1215137/borderlands-2-20111219023747842.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Nice screens :)
Ik kan echt niet wachten op dat spel!
Heb al 3 extra man gehosseld, 1 juli tot 14 juli een lan party :)
Borderlands 2 spelen tot diep in de nacht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol @ claptrap op het eind. _/-\o_

Kan niet wachten :9

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

96.5% More Wub Wub :D
870 Gajillion More Guns

Ik hou er van als een spel zichzelf niet al te serieus neemt in een trailer O+

• priemt
  • Niet online
Zie de trailer nu pas, maar dit wordt duidelijk instant buy :D

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Bellerophon schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:12:
Ik hou er van als een spel zichzelf niet al te serieus neemt in een trailer O+
Zo :) Verder helemaal mee eens, Borderlands was leuk door de afwijkende grafische stijl en het feit dat de game niet te serieus was (en dat er natuurlijk een paar honderdduizend verschillende wapens waren).
De trailers laten imho zien dat ze gewoon lekker op dezelfde voet verder gegaan zijn, wat mij betreft meer dan prima.

[ Voor 5% gewijzigd door IceStorm op 23-02-2012 11:04 . Reden: Zucht, halverwege een zin gestopt :P ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

IceStorm schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:13:
[...]

Zo :) Verder helemaal mee eens, Borderlands was leuk door de afwijkende grafische stijl en het feit dat de game niet te serieus was (en dat er natuurlijk
De trailers laten imho zien dat ze gewoon lekker op dezelfde voet verder gegaan zijn, wat mij betreft meer dan prima.
De reden waarom Borderlands dus een fanbase heeft :D
Bedoel... Midgets in een spel :D :') :D

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

De muziek in die trailer is wel een stuk beter dan in Borderlands -O-

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:18
Release date trailer maakte het 100% zeker, deze komt weer in huis. Alleen zag ik nou dat de Roland achtig persoon een melee based character wordt? Dat zou awesome zijn

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

lanerios schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:10:
Release date trailer maakte het 100% zeker, deze komt weer in huis. Alleen zag ik nou dat de Roland achtig persoon een melee based character wordt? Dat zou awesome zijn
Ninja's :9~

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:02
Ahhhhh ik krijg echt zin in dit spel! Ik heb deel 1 lekker veel gespeeld (op PS3) en ga dit spel met heel veel plezier spelen. Jammer dat het nog zo lang duurt!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Bellerophon schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:27:
[...]
Bedoel... Midgets in een spel :D :') :D
http://kotaku.com/5837080...riends-and-exploding-guns

Nomad. Walk softly and carry a big....

_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Shabbaman schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:07:
De muziek in die trailer is wel een stuk beter dan in Borderlands -O-
wooomwoom wowowwowooow ooom woooom woom wooom wowowowowwowooooomm.

dubstep :')

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

En vooral die "Fuck yeah-Meme" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Nou ja, de muziek uit Borderlands is nou ook niet zo leuk dat je daar echt warm van wordt neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tripp schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:49:
[...]

wooomwoom wowowwowooow ooom woooom woom wooom wowowowowwowooooomm.

dubstep :')
je bedoelt wub wub wub wub wub wub wub wub wub :+
dubstep is cool _/-\o_

Anyway, ik weet nog niet of ik hem ga pre-orderen. Die extra guns die je krijgt zullen vast niet zo sterk zijn, maar puur een skin. Anders is de jacht naar betere loot snel vergaan :)

Ik zie overigens in de trailer een mega beest uit het water komen. Nieuw skrawmerax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Dat denk ik ook. die extra wapens zijn miss in t begin leuk, maar later vast niet meer anders haalt het de essentie uit de game: looooooooooooooot

denk dus geen pre-order voor mij, tenzij er een leuke aanbieding langsvliegt, maar wordt wel een dag 1 aankooop iig. op ign gister een beetje zitten inlezen in de characters. Klinkt tot nu toe zeer goed wat ze met de classes hebben gedaan. Het lijkt wat veelzijdiger te gaan worden, waar BL1 na een tijdje toch wel wat repetatief werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubjo99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-07-2020
Dat word deel 1 toch nog nog maar een keer uit de kast pakken en kapot spelen voordat deze uitkomt (H).

Kan echt niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
TOch jammer van die 6 jaar oude grapics, het begint er gewoon echt verouderd shooters op consoles. Zelfs als ze mooiere licht effectjes hebben dan moeten ze weer iets anders wegsnijden.. Als het nu een PC only was was het zoveel mooier en scherper geweest. Het ziet er toch flets uit kunnen die makers helaas ook niet zoveel aan doen. Het wordt tijd voor nieuwe consoles want ze beginnen wel echt ver achter te lopen op de PC (en ja ik heb hier ook een 360 hoor). Maar het valt bij dat filmpje erg op dat ze veel dingen niet erin kunnen bouwen door capaciteitsgebrek. Dan vraag ik me toch stiekem af hoe briljant het was geworden als PC-only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 01-05 08:50

beany

Meeheheheheh

Postius schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:23:
[...]

TOch jammer van die 6 jaar oude grapics, het begint er gewoon echt verouderd shooters op consoles. Zelfs als ze mooiere licht effectjes hebben dan moeten ze weer iets anders wegsnijden.. Als het nu een PC only was was het zoveel mooier en scherper geweest. Het ziet er toch flets uit kunnen die makers helaas ook niet zoveel aan doen. Het wordt tijd voor nieuwe consoles want ze beginnen wel echt ver achter te lopen op de PC (en ja ik heb hier ook een 360 hoor). Maar het valt bij dat filmpje erg op dat ze veel dingen niet erin kunnen bouwen door capaciteitsgebrek. Dan vraag ik me toch stiekem af hoe briljant het was geworden als PC-only.
Toch jammer dat de graphics zo belangrijk zijn??

Bij Borderlands is het, voor mij in ieder geval, veel meer om de fun. Als ik grafische hoogstandjes wil zien in een shooter pak ik wel BF3, maar die biedt mij lang niet zo veel vrijheid/keuzes/wapens/humor als Borderlands.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:27
Ik heb veel meer plezier beleefd aan Borderlands dan al die fps als BF3 die me strot uithangen.

In de trailer zag ik nu ook 4 man voertuigen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
beany schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:13:
[...]

Toch jammer dat de graphics zo belangrijk zijn??

Bij Borderlands is het, voor mij in ieder geval, veel meer om de fun. Als ik grafische hoogstandjes wil zien in een shooter pak ik wel BF3, maar die biedt mij lang niet zo veel vrijheid/keuzes/wapens/humor als Borderlands.
Klok, Klepel, begrijpend lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee ik snap beany wel.
Waarom zijn graphics zo belangrijk? De gameplay van Borderlands is super en vermaak ik me nog steeds uren mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoor wie het zegt. Ironisch is BF3 geen PC-only, toch staat ze beetje aan de top wat menig shooter vandaag de dag kan bieden. Grafisch kunnen ze de game perfect schalen op beide platformen, ook aan de PC kant richten ze niet enkel op de top-hardware maar ook een enorm breed stuk mainstream. Als iets 'only' wordt betekend dat zeker niet dat de graphics dan ook meteen perfect zijn.

Zelfs als ze nex-gen consoles uitbrengen, moeten ze nog verschillende versies maken, precies zoals ze nu ook al doen. Per saldo maakt het amper uit of ze nu op een oude console of nieuwe console bouwen, 90% van de cross-platform schaalt gewoon per platform.

Naast de wat voorbarige conclusies enkel op basis van een filmpje.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 29-02-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kan echt niet wachten op deze game.

Deel 1 samen van begin tot eind met 2 neefen gedaan in een week ;p 3 tv's ,3 ps3's naast elkaar en keihard gegaan haha. Het is een erg vet concept en erg leuk om coöp te doen. ik heb het eerst wel een tijdje solo gespeeld maar toen vond ik het niet heel lang leuk. Je moet imo wel met meerdere spelen om die game leuk te houden tot het einde.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
SinergyX schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:04:
[...]

Hoor wie het zegt. Ironisch is BF3 geen PC-only, toch staat ze beetje aan de top wat menig shooter vandaag de dag kan bieden. Grafisch kunnen ze de game perfect schalen op beide platformen, ook aan de PC kant richten ze niet enkel op de top-hardware maar ook een enorm breed stuk mainstream. Als iets 'only' wordt betekend dat zeker niet dat de graphics dan ook meteen perfect zijn.

Zelfs als ze nex-gen consoles uitbrengen, moeten ze nog verschillende versies maken, precies zoals ze nu ook al doen. Per saldo maakt het amper uit of ze nu op een oude console of nieuwe console bouwen, 90% van de cross-platform schaalt gewoon per platform.

Naast de wat voorbarige conclusies enkel op basis van een filmpje.
BF3 is geen pc only nee .. maar iig niet zon console port (aka 20% cpu/gpu load op max settings :) )

Maargoed, terug op Borderlands 2, heb em al gepreordered!, jammer dat het wachten is tot 21 september!
Toevallig net als ik weer een weekje of 2 op school zit :(
Denk dat dat stiekem toch een extra weekje random vakantie is!
Insta Co-op beginnen! :)
Kan niet wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Amdwarrior schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:20:
Ik heb veel meer plezier beleefd aan Borderlands dan al die fps als BF3 die me strot uithangen.

In de trailer zag ik nu ook 4 man voertuigen _O_
je had in DLC van borderlands ook al een 4man voertuig toch? wat ik me herinner wel

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
die staan al een tijdje online. Conclusie daaruit is dat er meer diversiteit komt qua skills en wapens. Je kan beter combineren en het skillsysteem krijgt wat meer diepgang.

Assassin lijkt me heel bruut als ik het zo bekijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Al sinds de 23ste idd...
Maar nog niet in dit topic :D

Vluchtig doorgelezen en volgens mij ga ik eerst weer voor commando... me loves a good sentry :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Assassin ziet er leuk uit en past wel bij mijn RPG-speelstijl. Phasewalking was mijn favoriet in Borderlands, maar de nieuwe Siren spreekt me niet zo aan. Al bevat die skilltree nog wel abilities om je shield te regenereren, en dat is vaak ook een prima ability.

[ Voor 25% gewijzigd door Shabbaman op 29-02-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Fijn om te weten:
Exciting news about the PC edition of Borderlands 2 today: We're shipping with Steamworks!

This means that when Borderlands 2 is released -- September 18th, 2012 in North America and September 21st, 2012 internationally -- all copies of the PC version will utilize Steamworks features like multiplayer matchmaking, Steam Cloud support, Steam Achievements, auto-updating and more. So even if you purchase your copy of Borderlands 2 PC at retail, you'll still be able to add it to your Steam Library and enjoy the benefits of Steamworks!
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Behalve dat multiplayer matchmaking en voice chat is het fijn om te weten :)
Vooral de steamcloud en dat auto-updaten is erg chill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nice!

Dat gamespy werkt toch niet echt lekker. Via SteamWorks is echt ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
http://www.borderlands2.com/loveletter?x
Werd er bijna emotioneel van ..
De PC word dus eindelijk een keer NIET achter gesteld =D

2K, epic deze brief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is echt geweldig geschreven :D Maar lijkt dus toch de PC versie te gaan worden, ondanks de PS3 iets toegankelijker is voor teamchat-out-of-the-box, denk ik toch PC versie te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Idd, geniaal gewoon, net dat beetje humor erin wat goed past bij makers die zichzelf niet al te serieus nemen :)
Ik vind het wel beter dat ze voor de PC gaan, eindelijk weer een uitgever die moeite doet om het duurdere/beter platform in leven te houden!
Kudos voor 2K =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Deeltje 1 platinum gehaald (incl. DLC), deel 2 gaat niet anders worden als ik het zo zie :)

Zero ziet er wel erg interessant uit trouwens, benieuwd wat daar terecht van gaat komen...

[ Voor 39% gewijzigd door Gekkenhuis op 17-03-2012 11:31 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Pagina: 1 2 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.