Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:00

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat mij betreft genoeg overtuiging om hem voor € 33,- bij Amazon te preorderen. Mooie lijst met PC-features, gebracht op een manier waar ik blij van wordt, namelijk niet te serieus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 17:23
Zen!th schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:44:
http://www.borderlands2.com/loveletter?x
Werd er bijna emotioneel van ..
De PC word dus eindelijk een keer NIET achter gesteld =D

2K, epic deze brief :)
Erg epic, maar het geeft wel genoeg voer voor het "OMG GAMES ZIJN VOOR DE PC NUBS" flamefests. ik vind de brief geweldig (ben console gamer) maar zie toch genoeg mensen die gelijk gaan schreeuwen dat de PC dus beter is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415494

Dit wordt epic!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06-2022
lanerios schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:19:
[...]

Erg epic, maar het geeft wel genoeg voer voor het "OMG GAMES ZIJN VOOR DE PC NUBS" flamefests. ik vind de brief geweldig (ben console gamer) maar zie toch genoeg mensen die gelijk gaan schreeuwen dat de PC dus beter is.
Heb je gelijk in, maargoed ergens moet ook jij (als consoles gamer) toegeven dat er de laatste tijd schandalig weinig voor de PC is gedaan ..
- Skyrim, is zonder mods gewoon ultra lelijk en niet lekker werkend op de PC\
- MW3, geen CoD elite voor de PC somehow .. Of dat ondertussen gefixt is boeit me niet, het duurde veel langer voor de PC van voor de Consoles
- NFS:The Run, was ook buggy en crap op de pc aan het begin.

Dus ja, ik vind het eigenlijk niet meer als normaal dat de PC nu een keer voorgetrokken word.
Feitelijk maakt het meeste me niet echt uit wat ze nu bij Borderlands 2 voor de PC doen, behalve "no portforwarding required" .. Dat is echt geniaal! Heb met andere spellen zo lang moeten kl*ten voor dat is werkte, hopelijk bij BL2 niet!

Dat de PC beter is, de hardware is (dat zal de hele wereld toegeven) beter, veeeeeel sneller.
Gameplay? vind ik persoonlijk beter omdat ik niet met een controller overweg kan, maar het is wel lekker om op de bank lui op je console te gamen, ipv dat je achter je bureau of whatever gaat zitten.

De makers van Borderlands 2 proberen alleen die enorme achterstand die PC gaming op het moment heeft recht te trekken (gaat ze niet lukken met 1 spel) maargoed, dat ze nu al beginnen met het "gerust" stellen van pc gamers, vind ik persoonlijk een hele hoop goeds in zitten!

Als ze dat niet hadden gedaan had ik het ook al wel gepreordered hoor, maar dit is net ff het kleine drempeltje waar ik overheen moest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:15

beany

Meeheheheheh

lanerios schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:19:
[...]

Ik ben PC gamer(de xbox staat hier te verstoffen) maar beschouw dit niet als "OMG GAMES ZIJN VOOR DE PC NUBS". Ik beschouw dit als "eindelijk een developer die ook eens de PC serieus neemt"

Want zoals Zen!th al zei: de PC is de laatste tijd wel erg verwaarloosd.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:37
Postius schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:23:
[...]

TOch jammer van die 6 jaar oude grapics, het begint er gewoon echt verouderd shooters op consoles. Zelfs als ze mooiere licht effectjes hebben dan moeten ze weer iets anders wegsnijden.. Als het nu een PC only was was het zoveel mooier en scherper geweest. Het ziet er toch flets uit kunnen die makers helaas ook niet zoveel aan doen. Het wordt tijd voor nieuwe consoles want ze beginnen wel echt ver achter te lopen op de PC (en ja ik heb hier ook een 360 hoor). Maar het valt bij dat filmpje erg op dat ze veel dingen niet erin kunnen bouwen door capaciteitsgebrek. Dan vraag ik me toch stiekem af hoe briljant het was geworden als PC-only.
:')

Waarom zo een ontwikkelaar rekening houden met een doelgroep van 0.4% van zijn doelgroep. Dan boycot je dat spel toch omdat jij het niet mooi genoeg vind.

Gezeur ook altijd over graphics. Als prijs van games verhoogd wordt zit men massaal te huilen omdat budget en tijd te duur wordt wegens nieuwe hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Amdwarrior schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:39:
[...]

:')

Waarom zo een ontwikkelaar rekening houden met een doelgroep van 0.4% van zijn doelgroep. Dan boycot je dat spel toch omdat jij het niet mooi genoeg vind.

Gezeur ook altijd over graphics. Als prijs van games verhoogd wordt zit men massaal te huilen omdat budget en tijd te duur wordt wegens nieuwe hardware.
Maybe eerder richting de 40% van zen doelgroep?
En .. een auto moet toch niet alleen beter zijn? maar ook mooier (behalve ofc bij franse auto's die zien er niet uit) Maar dat in het midden gelaten, waarom de f*ck speel jij dan niet nog gewoon Super Mario Bros?

Graphics zijn niet het belangrijkst, gameplay staat voor mij op nummer 1, maar als die consoles nou ook is vernieuwen, worden de graphics ook beter ..

Ik geef liever geld uit aan men pc, dan aan lelijke console ports, waarom? omdat je met een PC uberhaupt meer kan als met een console, (internetten, msne, skype, ga zo maar door)
Lees even EA's 2011 jaarcijfers van verkopen? die van de PC zijn ten opzichte van vorige jaren hard omhoog gegaan, terwijl de consoles maar een klein beetje omhoog zijn gegaan.

Over dat de consoles traag en lelijk zijn boeit niemand .. (7 jaar oud)
Maar dat ze van CoD een oude engine gebruiken (7 jaar ongeveer oud) zit iedereen over te huilen ..
Denk daar even bij na, waarom gebruiken ze een oude engine? omdat de consoles ook uit de oertijd komen!

Ja, ik ben een console hater, maar komop zeg, dat kortzichtige dat de graphics na 6 jaar niet beter hoeven is bullsh*t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 21-06 17:23
Zen!th schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 22:58:
[...]

Heb je gelijk in, maargoed ergens moet ook jij (als consoles gamer) toegeven dat er de laatste tijd schandalig weinig voor de PC is gedaan ..
- Skyrim, is zonder mods gewoon ultra lelijk en niet lekker werkend op de PC\
- MW3, geen CoD elite voor de PC somehow .. Of dat ondertussen gefixt is boeit me niet, het duurde veel langer voor de PC van voor de Consoles
- NFS:The Run, was ook buggy en crap op de pc aan het begin.

Dus ja, ik vind het eigenlijk niet meer als normaal dat de PC nu een keer voorgetrokken word.
Feitelijk maakt het meeste me niet echt uit wat ze nu bij Borderlands 2 voor de PC doen, behalve "no portforwarding required" .. Dat is echt geniaal! Heb met andere spellen zo lang moeten kl*ten voor dat is werkte, hopelijk bij BL2 niet!

Dat de PC beter is, de hardware is (dat zal de hele wereld toegeven) beter, veeeeeel sneller.
Gameplay? vind ik persoonlijk beter omdat ik niet met een controller overweg kan, maar het is wel lekker om op de bank lui op je console te gamen, ipv dat je achter je bureau of whatever gaat zitten.

De makers van Borderlands 2 proberen alleen die enorme achterstand die PC gaming op het moment heeft recht te trekken (gaat ze niet lukken met 1 spel) maargoed, dat ze nu al beginnen met het "gerust" stellen van pc gamers, vind ik persoonlijk een hele hoop goeds in zitten!

Als ze dat niet hadden gedaan had ik het ook al wel gepreordered hoor, maar dit is net ff het kleine drempeltje waar ik overheen moest
toon volledige bericht
mee eens, de PC gamers krijgen de laatste tijd alleen maar crappy ports. Helaas. maar dat zal zo blijven zolang games maken op die manier gewoon goedkoper is :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:37
Zen!th schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:12:
[...]

Maybe eerder richting de 40% van zen doelgroep?
En .. een auto moet toch niet alleen beter zijn? maar ook mooier (behalve ofc bij franse auto's die zien er niet uit) Maar dat in het midden gelaten, waarom de f*ck speel jij dan niet nog gewoon Super Mario Bros?

Graphics zijn niet het belangrijkst, gameplay staat voor mij op nummer 1, maar als die consoles nou ook is vernieuwen, worden de graphics ook beter ..

Ik geef liever geld uit aan men pc, dan aan lelijke console ports, waarom? omdat je met een PC uberhaupt meer kan als met een console, (internetten, msne, skype, ga zo maar door)
Lees even EA's 2011 jaarcijfers van verkopen? die van de PC zijn ten opzichte van vorige jaren hard omhoog gegaan, terwijl de consoles maar een klein beetje omhoog zijn gegaan.

Over dat de consoles traag en lelijk zijn boeit niemand .. (7 jaar oud)
Maar dat ze van CoD een oude engine gebruiken (7 jaar ongeveer oud) zit iedereen over te huilen ..
Denk daar even bij na, waarom gebruiken ze een oude engine? omdat de consoles ook uit de oertijd komen!

Ja, ik ben een console hater, maar komop zeg, dat kortzichtige dat de graphics na 6 jaar niet beter hoeven is bullsh*t
toon volledige bericht
40% doelgroep heeft dus minimaal een 6970 met Core I7 _O-

Als je graphics toch zo belangrijk vind koop je toch lekker BF3 met 3 schermen. Ga je daar lekker op lopen aftrekken :')

Verkoop cijfers zeggen ook alles. Als ik gemiddelde tweaker zijn post leest zitten ze massaal op Russische vpn om voor 12 Euro een cd key te bemachtigen. En ook nog lopen klagen dat games te duur zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Nee .. dat heb je er ook heel niet voor nodig om een mooi spel te kunnen runnen ;)
Heb zelf een 2500k, (geen i7) en een GTX 580, die ik voor een zacht prijsje kon krijgen, anders had ik een 560ti of een 6950 ofzo gehaald(als je het goed aanpakt(en een beetje kennis hebt) heb je voor een 700/800 euro een mooi snelle PC.

Ik vind graphics belangrijk ja, jij kennelijk totaal niet, waarom speel je niet BF1942 ofzo dan? of CoD1, Mario Kart? En ik heb BF3 ook gekocht hoor, wees maar niet bang, gewoon voor de volle 50 euro, heb het 5 uur gespeeld en was het toen spuug zat!

Je draait de boel om, alleen omdat die consoles niet geupdate worden en trage barrels zijn, hoeft de game industrie zich dus ook maar niet aan te passen?
De wereld draait grotendeels om innovatie, kennelijk is de gaming industrie daar niet achter, want die consoles zijn al 7 jaar lang hetzelfde (a.k.a 0.0 innovatie)

Waar je alleen geen rekening mee houd, is dat een pc heel niet zo duur hoeft te zijn, maar een spel als borderlands (of desnoods CoD) met een overdosis aan fps draait.

Ze klagen dat games te duur zijn en daardoor via een goedkope manier een key proberen te bemachtigen.
Zo ben ik iig niet, de spellen die het waard zijn (CoD, (omdat ik een codfan ben, was, sinds MW3 niet meer eigenlijk)BF3(vanwege de goeie graphics) Skyrim(vanwege een epicness spel).
Heb borderlands 2 ook al gepreoredered voor die extra content.
Kennelijk kan je er alleen niet helemaal tegen dat BL2 nu meer op de PC gefocust word?
Mocht wel eens tijd worden zeg, na 2 toptitels die geen aandacht kregen op de PC.
Jullie bij dat CoD opgeslokt is door de Consoles, wij blij dat BL2 aandacht geeft aan het platform met 40x meer potentie:)

[ Voor 3% gewijzigd door Zen!th op 18-03-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

En bij deze stoppen we weer gezellig met de altijd constructieve Console vs PC posts. Ook de immer interessante systeemspecs mogen in dit topic achterwege blijven.

Praten over Borderlands 2 in dit topic is op zich wel een strak plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:15

beany

Meeheheheheh

Zen!th schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:35:
De wereld draait grotendeels om innovatie, kennelijk is de gaming industrie daar niet achter, want die consoles zijn al 7 jaar lang hetzelfde (a.k.a 0.0 innovatie)
Offtopic:
De wereld draait om geld, innovatie is 1 van de manieren om geld te verdienen. Echter, als er geld verdiend kan worden zonder geld te investeren in innovatie... waarom zou je dan innoveren? Oftewel, de gaming industrie weet heel goed wat en hoe ze het moeten doen.

Maar nogmaals: het is leuk om te zien dat er ontwikkelaars zijn die het PC platform nog heel serieus nemen ondanks dat console's de leidende platformen zijn geworden in gaming wereld. Maar het is wel grappig om te zien dat de wat kleinere ontwikkelaars/uitgevers(Gearbox/2K) dit doen. Het is het geen waarmee ze zich kunnen onderscheiden van de grote spelers in de markt(EA/Activision/Ubisoft ook).

Ontopic:
Ik als PC gamer keek al uit naar Borderlands 2, maar door de houding van Gearbox kijk ik nu nog meer uit naar Borderlands 2. De manier van communiceren(liefdesbrief) is leuk gevonden, terwijl het feitelijk niks meer is dan een lijstje met specs van het spel :P Ik hoop dat meerdere developers dit gaan doen!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:03
beany schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:17:
[...]

Ontopic:
Ik als PC gamer keek al uit naar Borderlands 2, maar door de houding van Gearbox kijk ik nu nog meer uit naar Borderlands 2. De manier van communiceren(liefdesbrief) is leuk gevonden, terwijl het feitelijk niks meer is dan een lijstje met specs van het spel :P Ik hoop dat meerdere developers dit gaan doen!
De game leent zichzelf ook wel goed voor dit soort communicatie. Zo'n brief bij BF 3, nah ;) Maar je hebt zeker gelijk dat dit soort communicatie een game(release) ten goede komt!

Ik heb de brief net pas gelezen hij is echt briljant. Het duurt jammer genoeg nog een half jaar voordat de game komt, maar dat geeft wel de tijd om een weekend te prikken met wat vrienden :*)

Ik voel me nog net niet gepasseerd als console gamer door deze brief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
beany schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:17:
[...]

Ontopic:
Mee eens, hoewel ze dat niet bij elk spel kunnen doen, borderlands 1 was ook alles behalve serieus!
Vooral de eerste keer dat je naar die Zombie DLC locatie gaat, dat die vent zit te vertellen en dat kindje er tussendoor zit te praten was erg komisch, ik hoop dat ze dat bij BL2 op dezelfde manier blijven doen, want de humor was erg goed in BL1 vond ik. Ik denk als developers zo'n manier van communiceren gaan gebruiken bij bijvoorbeeld NFS, CoD of BF dat het helemaal niet aanslaat, en zeker niet gewaardeerd word!
2K/Gearbox maken borderlands (2) gewoon 1 of a kind :)

Probleem is door die Liefdesbrief het wachten op 21 september alleen maar erger is geworden ..

[ Voor 10% gewijzigd door Zen!th op 19-03-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:02
m4yall schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:46:
[...]

De game leent zichzelf ook wel goed voor dit soort communicatie. Zo'n brief bij BF 3, nah ;) Maar je hebt zeker gelijk dat dit soort communicatie een game(release) ten goede komt!

Ik heb de brief net pas gelezen hij is echt briljant. Het duurt jammer genoeg nog een half jaar voordat de game komt, maar dat geeft wel de tijd om een weekend te prikken met wat vrienden :*)

Ik voel me nog net niet gepasseerd als console gamer door deze brief :P
precies. ik voel me ook absoluut niet gepasseerd. In mijn ogen zijn het specs die uberhaupt in een pc game met steam horen te zitten, zoals steamworks, achievements auto-updating, remappen van controls en nog zo wat dingen uit die brief.

Als Console-gamer voel ik me niet achtergesteld. Borderlands 1 was een prima game. Ik had alleen wat inhoudelijke klachten, het werd wat repetatief op een gegeven moment, en de wereld was wat doods, maar verder geen enkele klacht qua controls oid.

Goed om te zien dat 2K ál haar klanten serieus neemt. En nu maar wachten op de 29e. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
KingKoning schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:54:
[...]

precies. ik voel me ook absoluut niet gepasseerd. In mijn ogen zijn het specs die uberhaupt in een pc game met steam horen te zitten, zoals steamworks, achievements auto-updating, remappen van controls en nog zo wat dingen uit die brief.

Als Console-gamer voel ik me niet achtergesteld. Borderlands 1 was een prima game. Ik had alleen wat inhoudelijke klachten, het werd wat repetatief op een gegeven moment, en de wereld was wat doods, maar verder geen enkele klacht qua controls oid.

Goed om te zien dat 2K ál haar klanten serieus neemt. En nu maar wachten op de 29e. 8)
Ik heb 1 laatst weer eens opgestart. Toen nog de circle of Duty afgerond, maar vind er niet veel meer aan. Kan op zich nog de Zombie DLC eens uitspelen, maar dat vond ik de minste dus het wachten is begonnen.... and it is a long wait... Dat ze maar meer filmpjes of andere ongein publiceren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

m4yall schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:03:
[...]

Ik heb 1 laatst weer eens opgestart. Toen nog de circle of Duty afgerond, maar vind er niet veel meer aan. Kan op zich nog de Zombie DLC eens uitspelen, maar dat vond ik de minste dus het wachten is begonnen.... and it is a long wait... Dat ze maar meer filmpjes of andere ongein publiceren :)
lol van alle DLC vond ik zombie island juist de leukste. die heb ik coöp met veel plezier gespeeld.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:10
alle DLC's vond ik niet heel bijzonder... wel grappig dat wel.
Veel lopen erbij en rijden dat irriteerde me een beetje. Vooral als je hem meerdere malen uitspeelt :-)

Daarnaast die loveletter! Briljant! Ubergoede redenen al om bl2 te halen! FOV slider !!! Thank god!

cant wait!!! :X

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:50

Shabbaman

Got love?

Het gebrek aan fast travel in de DLC was inderdaad wel een minpuntje.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Shabbaman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:47:
Het gebrek aan fast travel in de DLC was inderdaad wel een minpuntje.
Vooral die meters snelweg iedere keer in General Knoxxx.

In een eerder stadium hebben ze aangegeven dat BL2 minder backtracking heeft. Erg relaxed!! Zolang het spel maar niet (te) lineair wordt. Soms is backtracken juist nodig voor goeie loot :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Beetje grinden miste ik ook wel in BL1. Eigenlijk kon ik altijd lvlen als ik vast kwam te zitten en het mezelf makkelijker moest maken. Een goed wapen hielp wel, maar was niet altijd noodzakelijk (zolang je lvl maar hoog genoeg is)

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Locutus-of-Borg schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:19:
Beetje grinden miste ik ook wel in BL1. Eigenlijk kon ik altijd lvlen als ik vast kwam te zitten en het mezelf makkelijker moest maken. Een goed wapen hielp wel, maar was niet altijd noodzakelijk (zolang je lvl maar hoog genoeg is)
klopt ja, je level zegt meer over hoeveel dmg je doet en hoeveel je geraakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Leuke first hand-on van tweakers :) heb echt zin in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
During their PAX East panel today, members of Gearbox announced that Borderlands 2 will be adding a Mechromancer class and character customization to the massive shooter. Rather than a stock assortment of gear and costumes, players will have to earn their new wardrobes.

New gear, costume pieces, and even custom heads can be acquired by completing missions and challenges, as well as ranking up. In addition, players of the original Borderlands will immediately be rewarded with an exclusive head and skin.

The Mechromancer is yet to be developed, and will be made available as post-launch DLC. This female character seems to be a mix of human and machine, and can control a large robot known as D374-TP (Deathtrap). The character will be made available for free to those that pre-order the game. There is no ETA or pricing available for the Mechromancer yet, but Randy Pitchford said he hopes to price it at a level "comparable to most DLC." Also announced was a special edition of the game that will retail for $149.99, and comes packaged in a loot box from the game.
New class concept:
Afbeeldingslocatie: http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/2kgames/borderlands/borderlands2/overflow/Mechromancer610610.jpg
D374-TP (Deathtrap):
Afbeeldingslocatie: http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/2kgames/borderlands/borderlands2/overflow/d347-tp610.jpg

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

sweet :)

De klasse is te krijgen door de game te pre-orderen of kan na de release als dlc worden toegevoegd.

Gelukkig heb ik al tijden gepre-ordered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Ricmaniac schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:42:
[...]

sweet :)

De klasse is te krijgen door de game te pre-orderen of kan na de release als dlc worden toegevoegd.

Gelukkig heb ik al tijden gepre-ordered
Waar heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
die extra DLC wordt waarschijnlijk gratis. zal me niet verbazen als dat hun vorm van een soort online code wordt die bij elke versie zit, vergelijkbaar met de catwoman DLC in Arkham City of de online play DLC in Mass Effect ed.

http://www.gamer.nl/nieuw...-personage-als-gratis-dlc

preorder heb ik nog niet gedaan, wil eerst wel is zien wat dat me oplevert. Meestal kan je op releasedag nl de game ergens anders goedkoper halen dan met pre-order. Soms ligt ie ook al paar dagen eerder in een fysieke winkel....

[ Voor 26% gewijzigd door KingKoning op 10-04-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sm1ley
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09-2016
http://www.borderlands2.com/loveletter/?x

Native Multiplayer Matchmaking, die had er niet in thuis gehoeven. Liever Dedicated Multiplayer Experience. Als Gearbox de stekker eruit zou trekken kan er vanaf dan toch nauwelijks meer iets online gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Heb em al lang gepreordered bij bol.com ..
Daar stond bij dat ik die Vault Key enzo zou krijgen, maar zit deze klasse DLC er ook bij?
Of zit dat vanaf nu bij preorders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Zen!th schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:16:
Heb em al lang gepreordered bij bol.com ..
Daar stond bij dat ik die Vault Key enzo zou krijgen, maar zit deze klasse DLC er ook bij?
Of zit dat vanaf nu bij preorders?
Waarschijnlijk zit er een redeem code bij in alle pre-orders (eerste batch van het spel die wordt geleverd aan retailers) dus ook de DLC zal je bij je huidige pre-order wel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik bij gamemania dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
ok thnx, hoe werkt dat pre-orderen? Je besteld en ontvangt de game sowieso 21 september? of kan ik het dan beter via steam doen zodat ik hem kan downloaden? Ik zou namelijk wel graag die extra shizzle willen die ik krijg bij een pre-order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sm1ley schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:07:
Native Multiplayer Matchmaking, die had er niet in thuis gehoeven. Liever Dedicated Multiplayer Experience. Als Gearbox de stekker eruit zou trekken kan er vanaf dan toch nauwelijks meer iets online gedaan worden?
Wordt er met native niet juist bedoeld dat het zonder externe programma's multiplayer kan opzetten?

Zoals op de PS3 het via PSN loopt (psn plat, alles plat), of bij diverse Steam games via steam loopt (geen steamverbinding = geen multiplayer).
Ewivis schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:17:
ok thnx, hoe werkt dat pre-orderen? Je besteld en ontvangt de game sowieso 21 september? of kan ik het dan beter via steam doen zodat ik hem kan downloaden? Ik zou namelijk wel graag die extra shizzle willen die ik krijg bij een pre-order...
Je doet een aanbetaling, op 21 sept haal je de game op en reken je af.
Ik heb zelf ook de pre-order gedaan, had toevallig € 15 opgespaard aan punten, kon ik meteen weer uitgeven :)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 17-04-2012 12:53 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ewivis schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:17:
[...]

wat sinergy hier zegt kan ook ja.

Bij gamemania is het gewoon dat ik zodra ik hem kan ophalen een smsje krjig en dan pas hoef te betalen. ze reserveren hem zeg maar gewoon voor je. Maar wat ik nu al 3 keer heb gehad met spellen die ik daar pre-orderde is dat ik ze 1 of 2 dagen voor de release al op kon halen :s dus dat is wel mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Ricmaniac schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:00:
[...]

wat sinergy hier zegt kan ook ja.

Bij gamemania is het gewoon dat ik zodra ik hem kan ophalen een smsje krjig en dan pas hoef te betalen. ze reserveren hem zeg maar gewoon voor je. Maar wat ik nu al 3 keer heb gehad met spellen die ik daar pre-orderde is dat ik ze 1 of 2 dagen voor de release al op kon halen :s dus dat is wel mooi :P
gaan ik er 2 bestellen :) maat en ik zijn nog op zoek naar 2 andere borderland 1 (en zeker 2) spelers om coop te spelen. wie heeft er af en toe een avond vrij om dit te doen? Nog nooit met zn 4en tegelijkertijd coop gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heb ik de PC versie besteld, zou het eigenlijk niet eens meer weten :X

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kan het filmpje even niet meer zo snel vinden, maar in een interview is er gezegd dat BL2 geen dubstep bevat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

pdebie schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:05:
kan het filmpje even niet meer zo snel vinden, maar in een interview is er gezegd dat BL2 geen dubstep bevat :'(
erg stom dat ze eht dan wel in de trailer doen :(

tenminste hoe ze het er ook bij zetten 96.5 % MORE WUBWUB!

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 19-04-2012 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:50

Shabbaman

Got love?

96.5% meer dan 0 is...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Bij Wehkamp is deze vandaag nog te pre-orderen voor 37.79. Inclusief pre-order bonus:
Borderlands 2 Premiere Club

• Gearbox Gold Gun Pack
– A package of unique Gearbox Golden Guns to help you start your journey on Pandora!

• Golden Key
– Unlock a rare item in the mysterious Sanctuary Loot Chest.

• Vault Hunter’s Relic
– Play solo or team up with friends and boost your gear-hunting fortune with the Vault Hunter’s Relic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

priemt schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:31:
Bij Wehkamp is deze vandaag nog te pre-orderen voor 37.79. Inclusief pre-order bonus:

[...]
Pandora??

Je gaat toch naar een andere planeet? Dat zeggen ze tenminste aan het einde van deel 1.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Volgens mij niet...

Wel is er een enorm ruimteschip wat als een soort deathstar op je gaat schieten...
Wellicht dat je daar nog komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Voor iedereen die T.K. een warm hart toedraagt, hij kan zichzelf klonen!

http://cloud.steampowered...89C3DEA995782A3838E4D2E7/

(oude screenshot uit een playthrough)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
verkeerde BL topic denk ik ;)
maar die bug is al heel lang bekend.

Ik weet nog niet of ik BL2 ga pre-orderen. Een extra skin en wat wapens vind ik niet echt spannend.
Als je er nou een leuke claptrap mini figure bij kreeg werd het een ander verhaal :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
pdebie schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:00:
verkeerde BL topic denk ik ;)
maar die bug is al heel lang bekend.

Ik weet nog niet of ik BL2 ga pre-orderen. Een extra skin en wat wapens vind ik niet echt spannend.
Als je er nou een leuke claptrap mini figure bij kreeg werd het een ander verhaal :*)
Ik pre-order nooit meer. Te duur te weinig betrouwbaarheid.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Postius schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 14:20:
[...]

Ik pre-order nooit meer. Te duur te weinig betrouwbaarheid.
Is dat niet erg afhankelijk van waar je het doet? Bij de lokale gamezaak (Gameshop Twente) kan ik het gewoon "reserveren" en hoef ik dus pas te betalen als de game ook daadwerkelijk in de winkel aanwezig is en ik hem kom afhalen.

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456341

Zeker weten 1 om te halen. Alleen betaal ik niet meer op voorhand. Games equals uitstel, uitstel, uitstel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Locutus-of-Borg schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:46:
[...]

Is dat niet erg afhankelijk van waar je het doet? Bij de lokale gamezaak (Gameshop Twente) kan ik het gewoon "reserveren" en hoef ik dus pas te betalen als de game ook daadwerkelijk in de winkel aanwezig is en ik hem kom afhalen.
precies.. zelfde hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 21:02
Borderlands:
Zanac-ex heeft na bijna 2 jaar en heel wat uurtjes spelen ontdekt dan je in een voertuig bij een wisselpost met de "E" key met de auto naar een volgend level kan.
Alleen die Zombies in de DLC..... ze overleven mijn Malawi iets te lang.

Kijk uit naar Borderlands2, het origineel was een positieve verassing.

[ Voor 12% gewijzigd door Zanac-ex op 27-04-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net nog even de trailers bekeken. Al die kleuren. Wauw! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Eindelijk zijn er ook gameplay-video's

De Siren:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Borderlands 2 - Siren Class Preview

en de Gunzerker:

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Borderlands 2 - Gunzerker Class Preview

dit wordt wel weer een insta klassieker als ik het zo zie :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

inderdaad :o nice vids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
die had ik inderdaad al gezien! erg nice ja! waarom duurt het nog zo lang :(

BTW ze laten niks zien van die Zer0 en die Soldier... apart?

edit: net besteld bij wehkamp. had geen zin om vooraf te betalen via ideal dus heb betalen via acceptgiro gedaan. Krijg ik hem dan eigenlijk wel geleverd en betaal ik pas achteraf?

[ Voor 39% gewijzigd door Ewivis op 14-05-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ewivis schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:34:

edit: net besteld bij wehkamp. had geen zin om vooraf te betalen via ideal dus heb betalen via acceptgiro gedaan. Krijg ik hem dan eigenlijk wel geleverd en betaal ik pas achteraf?
die zullen ze wel bewaren voor de E3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
KingKoning schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:28:
[...]

wel leuk, heb je iig nog beetje suprise als je em speelt... man man man wat heb ik er een zin in... volgens mij het eerste spel waar ik echt al een jaar op zit te wachten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ewivis schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:58:
[...]

wel leuk, heb je iig nog beetje suprise als je em speelt... man man man wat heb ik er een zin in... volgens mij het eerste spel waar ik echt al een jaar op zit te wachten xD
Same here! had na het uitspelen van Borderlands al zoiets van, hier moet heeeeel snel een opvolger voor komen.
Daarbij kwamen die DLC's natuurlijk nog, maargoed 21 september, is de hele dag op de mat staan en wachten op de post ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Borderlands 2 was vorig jaar klein (teaserstyle) aanwezig op de gamescom, grote kans dat ze er dit jaar volledig bij zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Zen!th schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:10:
[...]

Same here! had na het uitspelen van Borderlands al zoiets van, hier moet heeeeel snel een opvolger voor komen.
Daarbij kwamen die DLC's natuurlijk nog, maargoed 21 september, is de hele dag op de mat staan en wachten op de post ^^
nog tijd om borderlands 1 te spelen met een maat van mij ? coop? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-06 17:34
Voor de mensen die het niet gezien hadden: Gearbox heeft de speciale edities van Borderlands 2 aangekondigd.
Gearbox Forums

De duurdere versie is nu beperkt verkrijgbaar bij onder andere bol, 12game, gamemania (nl/be) en nedgame. In de US/UK is deze ondertussen uitverkocht dus als je deze wilt hebben zou ik zeggen, ga er voor! Het zou om een echt gelimiteerde uitgave gaan, in tegenstelling tot de meeste collector's edities vandaag de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
Cooki3s schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:37:
Voor de mensen die het niet gezien hadden: Gearbox heeft de speciale edities van Borderlands 2 aangekondigd.
Gearbox Forums

De duurdere versie is nu beperkt verkrijgbaar bij onder andere bol, 12game, gamemania (nl/be) en nedgame. In de US/UK is deze ondertussen uitverkocht dus als je deze wilt hebben zou ik zeggen, ga er voor! Het zou om een echt gelimiteerde uitgave gaan, in tegenstelling tot de meeste collector's edities vandaag de dag.
Zojuist de Loot Chest edition gepre-ordered!
Kan niet wachten! Ik heb Borderlands grijsgespeeld op de PS3 en ben toe aan nieuwe absurde dingen!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 23:45
Ook ik heb zojuist de Borderlands 2 - Ultimate Loot Edition PC besteld, met bol.com kortingsbonnen })
Alleen nu nog 3 maandjes wachten voordat ik kan spelen...

Op deze screenshot is een vliegmachine te zien, dat belooft wat :)
Afbeeldingslocatie: http://www.playstationpure.be/ftp/Nicolas/Borderlands%202/BL1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Wat zijn de sys eisen eigenlijk?

zou het lukken op een

q6600 3 ghz
4 gb ram
ati 6870?
resolutie 1920x1080 alles high zonder AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:00

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Cooki3s schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:37:
Met € 110,- een behoorlijke smak geld voor PC moet ik zeggen maar toch maar besteld. Ik hoop dat ze niet te veel dingen in het Nederlands gaan leveren maar daar neem ik maar genoegen mee. Zit wel VEEL inhoud in (je moet er van houden natuurlijk ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ewivis schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:34:

KingKoning schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:28:
[...]

en zo geschiedde...

Bekijk op YouTube
Borderlands 2 Gameplay: Commando Class Commentary

Bekijk op YouTube
Borderlands 2 Gameplay: Assassin Class Commentary

nu eigenlijk alleen die mechromancer class nog. ben benieuwd hoe dat gaat spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 17-06-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ewivis schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:40:
Wat zijn de sys eisen eigenlijk?

zou het lukken op een

q6600 3 ghz
4 gb ram
ati 6870?
resolutie 1920x1080 alles high zonder AA
Ik verwacht wel dat het op ultra kan, k speelde Borderlands 1 zelf altijd met een gts 250 en een Q6700 + 4gb ram op zen hoogst(zonder aa op 1680x1050)

En eerlijk gezegt vind ik BL2 er niet echt mooier uitzien (wil niet zeggen dat het ook niet zwaarder is natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Er is een nieuwe trailer verschenen;

Bekijk op YouTube
Borderlands 2 - "A Wimoweh, In the Jungle" Trailer

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Erg nice!
Jammer dat t 5de karakter er niet in voor komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Nice trailer once again! Nog een goeie twee maanden wachten. Ik zal eens een pre order gaan doen, want de extra content daar wil ik wel zeker van zijn :)

Edit:
Hands-on op de frontpage. Wel wat nieuwe info, maar niet schokkend :)

[ Voor 20% gewijzigd door m4yall op 13-07-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

priemt schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 07:04:
Erg nice!
Jammer dat t 5de karakter er niet in voor komt
Die komt er wel in voor, alleen niet in-game.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
haha die in the jungle trailer is echt goud.

de heren van gearbox verdienen echt mega props voor hun humor. De "letter to pc players", de in de jungle trailer, en gewoon de in-game humor met clap-trap e.d.
echt geweldig. kunnen een hoop ontwikkelaars die zichzelf veel te serieus nemen nog wat van leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
KingKoning schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:41:
haha die in the jungle trailer is echt goud.

de heren van gearbox verdienen echt mega props voor hun humor. De "letter to pc players", de in de jungle trailer, en gewoon de in-game humor met clap-trap e.d.
echt geweldig. kunnen een hoop ontwikkelaars die zichzelf veel te serieus nemen nog wat van leren!
En toch een serieuze (goede) game maken :) briljant! gisteren nog borderlands 1 gedaan B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

Ewivis schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:57:
[...]

En toch een serieuze (goede) game maken :) briljant! gisteren nog borderlands 1 gedaan B)
Sinds een paar weken hier ook BL1 uit de kast gehaald. Heerlijk om dat weer eens door te spelen, alleen wel jammer (altijd wat te zeiken) dat ik niet met Lilith in BL2 kan spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Anoniem: 144744 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:11:
[...]

Sinds een paar weken hier ook BL1 uit de kast gehaald. Heerlijk om dat weer eens door te spelen, alleen wel jammer (altijd wat te zeiken) dat ik niet met Lilith in BL2 kan spelen :'(
Misschien wordt BL2 dan een uitdaging in plaats van de Siren Hellfire faceroll. :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gundogan schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:16:
[...]

Misschien wordt BL2 dan een uitdaging in plaats van de Siren Hellfire faceroll. :p
Heb jij die spec al geprobeert te doen op lvl 63+? dan is het geen facerol meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Op steam kan je inmiddels een pre-order doen van BL2...
10% korting (45,-) als je BL1 al hebt.

Wehkamp heeft m momenteel voor 37,- in de aanbieding, incl premium membership.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Laatst online: 14:34

H.Boss

Hugo Boss

priemt schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:43:
Op steam kan je inmiddels een pre-order doen van BL2...
10% korting (45,-) als je BL1 al hebt.

Wehkamp heeft m momenteel voor 37,- in de aanbieding, incl premium membership.
Thanks!

Wou eerst een key kopen voor in steam, die is 34,95. Ik dacht voor 2 euro meer heb ik dan een Hard Case is beter. Dus heb hem gepreordered via wehkamp voor 38 incl verzendkosten.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
MrJoker1985 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:00:
[...]

Thanks!

Wou eerst een key kopen voor in steam, die is 34,95. Ik dacht voor 2 euro meer heb ik dan een Hard Case is beter. Dus heb hem gepreordered via wehkamp voor 38 incl verzendkosten.
ik heb hem daar ook gepreorderd. hoe gaat dat eigenlijk met betalen, via acceptgiro oid? Ik heb nog niks betaald namelijk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Laatst online: 14:34

H.Boss

Hugo Boss

Ewivis schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:30:
[...]

ik heb hem daar ook gepreorderd. hoe gaat dat eigenlijk met betalen, via acceptgiro oid? Ik heb nog niks betaald namelijk xD
Ja ik heb voor de optie acceptgiro gekozen. Je kon ook voor Ideal kiezen. Maar omdat het een pre order is en het nog wel even duurt is acceptgiro beter.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
MrJoker1985 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:32:
[...]

Ja ik heb voor de optie acceptgiro gekozen. Je kon ook voor Ideal kiezen. Maar omdat het een pre order is en het nog wel even duurt is acceptgiro beter.
dan heb ik dat ook gedaan geloof ik... ik heb nog niets betaald iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik heb op het moment twee andere mensen die met mij BL2 4-pack op steam willen kopen (ik schiet voor). Ik ben dus nog op zoek naar een derde persoon. Iemand misschien interesse?

Kost je dit weekend dus zo'n €33,75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 13:55

TheAnthonyNL

PC Gamer

Gisteren gepre-ordered op steam :D. Kan niet wachten om hem te spelen :). Anyway mijn copy kostte maar 21 pond :). Had trade gedaan met een UK vriend :D.

So... wat zouden jullie vinden als de content die bij de fysieke edities zitten ook op steam of digitaal verschijnen?

ikzelf zou dat wel leuk vinden voor een kleine vergoeding :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Anoniem: 144744 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:02:
[...]

Heb jij die spec al geprobeert te doen op lvl 63+? dan is het geen facerol meer ;)
Zelfs met fake meerdere spelers toevoegen (dus 2-4 speler difficulty in je eentje doen of in ieder geval met minder spelers dan de difficulty). Hellfire + Double Anarchy + Shock SMG + Defiler = game. Okay....sommige DLC is dan een uitdaging. ;)

Maar in BL2 lijkt het allemaal wat moeilijker en sowieso gevarieerder te worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 29-07-2012 10:20 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 21:20
zjeery schreef op zondag 29 juli 2012 @ 08:34:
Ik heb op het moment twee andere mensen die met mij BL2 4-pack op steam willen kopen (ik schiet voor). Ik ben dus nog op zoek naar een derde persoon. Iemand misschien interesse?

Ik wil best joinen maar hoe doen we dat zonder gezeik te krijgen als er dadelijk iets mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
Haas_nl schreef op zondag 29 juli 2012 @ 11:27:
[...]

Ik wil best joinen maar hoe doen we dat zonder gezeik te krijgen als er dadelijk iets mis gaat?
Misschien is het aan mijn Noobness te wijten, maar het lukt me niet om je een PM te sturen. Je kan me ook toevoegen op steam mocht je willen. Username: KlapMongeaul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:31
zjeery schreef op zondag 29 juli 2012 @ 08:34:

Mocht je nog opzoek zijn naar iemand dan houd ik me aanbevolen. :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
Fanatix schreef op zondag 29 juli 2012 @ 12:24:
[...]

Mocht je nog opzoek zijn naar iemand dan houd ik me aanbevolen. :)
Je kan me toevoegen op steam, Steamprofile is hier: link

[ Voor 17% gewijzigd door zjeery op 29-07-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

-

[ Voor 108% gewijzigd door Phyxion op 04-08-2012 11:43 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb BL2 inmiddels via Steam ge-preordered. Nu maar wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
www.greenmangaming.com
voucher: PCGMR-ALLIN-GREEN

BL2 preorder voor 30 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 13:55

TheAnthonyNL

PC Gamer

unfor schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:00:
www.greenmangaming.com

waarom dan niet : BORDR-LANDS-25OFF ?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkkuHihi
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05 19:46
Ik ben van plan de Borderlands 2 Ultimate Loot Chest edition te kopen maar ik denk dat ik inmiddels al te laat ben... Ik was oorsponkelijk van plan te bestellen bij gamesync.nl maar daar is ie inmiddels uitverkocht. Bol.com verkoopt alleen de Xbox en PS3 versie, Nedgame heeft hem helemaal niet, bij Gamemania is ie ook uitverkocht. Verder weet ik niet zoveel andere shops aangezien ik mijn meeste games via Steam koop...

Weet iemand misschien nog een andere winkel waar de Ultimate Loot Chest edition voor PC wel verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IkkuHihi schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 23:40:
Ik ben van plan de Borderlands 2 Ultimate Loot Chest edition te kopen maar ik denk dat ik inmiddels al te laat ben... Ik was oorsponkelijk van plan te bestellen bij gamesync.nl maar daar is ie inmiddels uitverkocht. Bol.com verkoopt alleen de Xbox en PS3 versie, Nedgame heeft hem helemaal niet, bij Gamemania is ie ook uitverkocht. Verder weet ik niet zoveel andere shops aangezien ik mijn meeste games via Steam koop...

Weet iemand misschien nog een andere winkel waar de Ultimate Loot Chest edition voor PC wel verkrijgbaar is?
Is helemaal compleet uitverkocht, heb alleen op ebay wat versies voorbij zien komen die meteen al doorverkocht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

unfor schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:00:
www.greenmangaming.com

Bij mij wordt ie 37,50 met die voucher. Ook nog aantrekkelijke geprijsd, daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
IkkuHihi schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 23:40:

http://www.budgetgaming.n...t+limited+edition_PC.html

dixons en bart smit hebben m nog volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkkuHihi
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05 19:46
Bij Bart Smit heb ik ooit ruim van te voren de Killzone 3 Helghast Edition gepre-ordered. Kreeg toen een dag voor de release te horen dat hij uitverkocht was... Later had ik hem gelukkig nog kunnen importeren uit Engeland. Daar ga ik hem dus sowieso niet bestellen.

Maar inmiddels heb ik hem besteld bij MyCom en deze had nog gewoon een paar exemplaren op voorraad. Nu maar afwachten tot het zover is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
Locutus-of-Borg schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:10:
[...]

Bij mij wordt ie 37,50 met die voucher. Ook nog aantrekkelijke geprijsd, daar niet van.
Ja die actie was maar een dag geldig ;) Was toen 20% off + 25% off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm zal Steve er trouwens weer in zitten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Laatst online: 23-06 13:30
Weet iemand eventueel nog een 25% off code?
Of weet iemand of er nog 25% off codes aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Laatst online: 23-06 13:30
Hier is trouwens een nieuwe trailer:
YouTube: Borderlands 2 - Come and Get Me Trailer [HD]
Pagina: 1 2 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.