Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:28
ik heb die van mij hier besteld: http://www.play.com/Games...nds-2/ListingDetails.html

Nu nog maar hopen dat hij de 21e in de brievenbus ligt. :)

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de kleurtjes zien er in die trailer wel erg heftig uit. Hoop niet dat ze het overdreven hebben.

Verder ben ik benieuwd welk karakter iedereen gaat proberen als eerste :)
Ik denk dat ik voor Axton ga, omdat ik Roland in deel 1 nooit echt een kans heb gegeven. Dus ben stiekem erg benieuwd nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de reclames voor de diverse wapenfabrikanten worden ook bekend gemaakt.

Tediore:
http://www.g4tv.com/thefe...video-a-gun-for-everyone/

Maliwan:
http://www.g4tv.com/thefe...here-form-meets-function/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:05
Deze heb ik nog niet langs zien komen hier.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
NVIDIA GeForce GTX & Borderlands 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 13:55

TheAnthonyNL

PC Gamer

vinom schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:45:
Deze heb ik nog niet langs zien komen hier.
*snap*
Makes me sad :(. Als ik goed begrijp krijg je die mooie animaties en andere zooi alleen als je nvidia kaart hebt vanaf bepaalde serie :(.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Video is private..

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
video is prive inderdaad. Maar als dat zo is, ben ik erg benieuwd naar de reden erachter.

Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken, want ik ben in het bezit van een Geforce GTX kaart.

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

even een back-up gevonden van video:

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Borderlands 2 PhysX Demo - PC Perspective

[ Voor 28% gewijzigd door TheAnthonyNL op 16-08-2012 13:54 ]

Add me on Steam

en vladof is nu ook aan de beurt :)

http://www.g4tv.com/video...-weapon-x-play-exclusive/

Vladof maakte toch wel wapens die je altijd in mijn arsenaal zag.

--edit--

filmpje net gekeken van PhysX. Ik hoop dat mijn GTX kaart ondersteund wordt. Is al een 'oud' beestje namelijk. GTX 260.

--edit 2--
net dit filmpje gezien:

Bekijk op YouTube
★ Borderlands 2: con PhysX

Lijkt erop dat het pas vanaf de GTX 680 serie ondersteund wordt. Naja, wordt een upgrade dan maar denk ik :+

[ Voor 50% gewijzigd door PdeBie op 16-08-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304087

Nee ook jou'n gtx260 zal physx ondersteunen. Ik weet alleen niet of die game ook dx 9 of/en 10 ondersteund.
pdebie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:40:
video is prive inderdaad. Maar als dat zo is, ben ik erg benieuwd naar de reden erachter.

Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken, want ik ben in het bezit van een Geforce GTX kaart.
Omdat nvidia een zak geld geeft zodat er enkel gpu physx in komt. CPU's kunnen dit ook makkelijk.
Dit is puur een stukje marketing zo dat nvidia een paar gpu's extra verkopen aan de mensen die deze game graag met alle effecten aan wil kunnen spelen.

Wat mij wel op valt is dat sommige physx effecten nooit te zien zijn zonder gpu physx in games. Zoals vlaggen en dekens die realistisch kapot gaan en bewegen als je er tegen aan loopt.
Ik heb zo'n idee dat dit een effect is die enkel door de gpu vloeiend kan worden gedaan en dat een cpu
daar niet sterk genoeg voor is want deze effecten zie ik nooit in physics games

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 304087 op 17-08-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neem aan dat BL2 directX 10 nog wel ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
pdebie schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:57:
Neem aan dat BL2 directX 10 nog wel ondersteund.
Gezien BL2 op UE3 draait ga ik er van uit dat de game weer gewoon DX9 is.
Niks mis mee overigens, Witcher2 heeft wel bewezen dat DX11 weinig te bieden heeft over DX9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-07 22:57
Even zoeken op google en later op tweakers levert dit topic hier op:

dedicated physx nvidia kaart

Je zou dus een goedkope nvidia kaart kunnen kopen en naast je ATI kaart gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304087

Shodan schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:54:
Even zoeken op google en later op tweakers levert dit topic hier op:

dedicated physx nvidia kaart

Je zou dus een goedkope nvidia kaart kunnen kopen en naast je ATI kaart gebruiken...
Dat werkt maar met een beperkt aantal drivers die ouder zijn. Ik denk dat die oudere drivers problemen op kunnen leveren bij niewere games en je bent geloof ik een hack nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-07 22:57
Je moet een programmaatje downloaden en je moet bij specifieke spellen soms wat dll files verwijderen. Ik denk ook dat het gebruik beperkt is. Ze geven zelf al aan dat je dit alleen moet gebruiken als je het echt perse wil.

Achja, dan maar zonder physx. Ik vind het wel jammer, want er worden gewoon effecten helemaal weggelaten. Ik begrijp niet helemaal waarom alleen nvidia met physx werkt. Ik meen dat het open source is. Achja, tijdens het spelen merk je er mogelijk niet veel van. Bah, marketing! Zoals Bill Hicks ooit al zei: "By the way, if you're in marketing or advertising........ Kill yourself!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 12:24

beany

Meeheheheheh

Shodan schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:50:
Ik begrijp niet helemaal waarom alleen nvidia met physx werkt. Ik meen dat het open source is. Achja, tijdens het spelen merk je er mogelijk niet veel van. Bah, marketing! Zoals Bill Hicks ooit al zei: "By the way, if you're in marketing or advertising........ Kill yourself!"
Als ik me niet vergis heeft nvidia ooit physx opgekocht. Dus dan is het niet heel raar als nvidia alleen met physx werkt ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:19
Iemand geïnteresseerd om een four pack aan te schaffen via steam samen met mij en 2 anderen?

Edit: ik zoek nog 1 iemand! 37,50 Euro ipv 50

[ Voor 27% gewijzigd door jannen op 26-08-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:44
Weet iemand of het mogelijk gaat zijn om via system link een 4-player coop te spelen ?

Wil dan 2 PS3's en 2 tv's gebruiken , maar zag dat het over internet iig niet kon (aangezien de Ps3 die de host is geen 2 splitscreen aan kan.

Heb wel zin om wat weekendje door te trekken met deze game en 3 vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je kan wel 4 player splitscreen doen. System link durf ik niet te zeggen. Totaal geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-07 00:13
Voor de mensen die hem cheap willen kopen, hij kost 24€ voor een steam key.

Website(game) hier:
http://www.cdkeysdiscount...-steam-key-cheap-buy.html

G2play.net is overigens ook een toffe site!
Hebben ook wel goede deals, alleen is ie daar 40€
http://www.g2play.net/store/Borderlands-2-Steam-Key.html

[ Voor 51% gewijzigd door finniespin op 27-08-2012 04:12 . Reden: hele slechte zins opbouw ]

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
Ja dat soort websites ken ik. Ze zien er leuk uit met een betrouwbare presentatie, maar ik begin er niet meer aan. Nooit meer. Ik dacht ooit eens een goede deal te doen om voor de release voor 25 euro een BF3 key te kopen. Nergens werd vermeld dat ik niet gelijk na betaling een pre-order key toegestuurd zou krijgen. Zelfs geen bewijs van betaling of iets dergelijks. Een dag later gemaild waar mijn key bleef. Meneer vertelde me (via een gmail account) doodleuk dat hij de keys ook nog op een niet bekend moment moesten krijgen.

Bij de release van de game nooit een key gekregen en nooit meer antwoord gehad op emails van mij. Dit was overigens bij www.onlinekeystore.com. Een andere site natuurlijk, maar op het moment toen ik cdkeysdiscount.com opende moest ik er gelijk aan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-06 23:23
Online aankopen via paypal zijn toch verzekerd?

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
Yes, en het is (zonder hulp van oks.com) ook opgelost. Wilde even mijn ervaring op dit gebied delen en melden dat dergelijke websites in mijn ervaring niet zonder risico's zijn.

Back on topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:53

Shabbaman

Got love?

zjeery schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:35:
Yes, en het is (zonder hulp van oks.com) ook opgelost. Wilde even mijn ervaring op dit gebied delen en melden dat dergelijke websites in mijn ervaring niet zonder risico's zijn.

Back on topic!
Daar hebben we op t.net zelfs een speciaal topic voor :)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Hier een uur gameplay met commentaar van Randy Pitchford (de developer):
http://www.ign.com/videos...bcast-plays-borderlands-2

Vooral veel lvl 28 wave gameplay en veel aandacht voor de classes, skill trees, enz.
Ze spelen de pc versie als ik het goed begrijp.

[ Voor 9% gewijzigd door Avioto op 29-08-2012 12:09 ]

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:47
Zeer nice! Heb je trouwens nog steeds dat je skills ontwikkeld per guntype? Shotgun, machinegun, launcher etc? Zodat je sneller reload e.d.?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-07 22:07
Er komt een season pass voor BL2 las ik zojuist. Hij geeft toegang tot alle 4 de DLC pakketten die uit gaan komen voor 30 dollar.

Ben normaal niet zo van DLC en/of season passes, maar de BL1 DLC was dermate goed, dak deze wel aan ga schaffen denk ik.

Er komen later meer details, mogelijk deze week op PAX

Anoniem: 302316

Ik heb borderlands 1 op de ps3 gespeeld zonder DLC, alleen vond ik het zo lelijk dat je als je eenmaal alle quests gedaan had wel door kon levelen maar dat je dan al diezefde quests gewoon nog een keer moest doen. Weet iemand of dat in dit deel weer zo is?

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 21:59
Borderlands 1 was een leuke game, maar ik heb nog een paar vragen en ik kan hier nog niks over vinden.
1. ik heb een kennis van 13 jaar en die speelde borderlands 1.
maar er was 1 stuk, waarbij je steeds insecten uit de grond zag komen en mijn kennis kon daar niet zo goed tegen en heeft de game verwijderd. Hij vondt het verder wel een leuke game en wil borderlands 2 ook aanschaffen, maar wil weten of er nog steeds die beesten in zitten.

2. Wat ik me zelf afvroeg, is de minimap nu geupdate ? ik had in deel 1 vaak dat ik iets moest zoeken en dat ik het gewoon niet kon vinden omdat de minimap er 5 meter naast zat. er was zelfs 1 quest waarbij je motor onderdelen aan het zoeken was en dat ik youtube erbij moest halen om er achter te komen, waar het onderdeel nu lag.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 21:20
Er staat niet voor niks 17+ op de doos....

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:51:
Borderlands 1 was een leuke game, maar ik heb nog een paar vragen en ik kan hier nog niks over vinden.
maar er was 1 stuk, waarbij je steeds insecten uit de grond zag komen en mijn kennis kon daar niet zo goed tegen en heeft de game verwijderd. Hij vondt het verder wel een leuke game en wil borderlands 2 ook aanschaffen, maar wil weten of er nog steeds die beesten in zitten.

2. Wat ik me zelf afvroeg, is de minimap nu geupdate ? ik had in deel 1 vaak dat ik iets moest zoeken en dat ik het gewoon niet kon vinden omdat de minimap er 5 meter naast zat. er was zelfs 1 quest waarbij je motor onderdelen aan het zoeken was en dat ik youtube erbij moest halen om er achter te komen, waar het onderdeel nu lag.
Veel voorkomend issue. De waypoint op de map geeft niet altijd specifiek de plaats aan van het item maar van de quest waar de items te vinden zijn. Soms zitten ze verstopt in de piles en soms liggen ze verstopt.
Zelf ook ergernis nr1

• KingKoning
Anoniem: 302316 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:10:
Ik heb borderlands 1 op de ps3 gespeeld zonder DLC, alleen vond ik het zo lelijk dat je als je eenmaal alle quests gedaan had wel door kon levelen maar dat je dan al diezefde quests gewoon nog een keer moest doen. Weet iemand of dat in dit deel weer zo is?
ja je kon new game+ doen, en dat zal in BL2 ook weer zo zijn. Maar als dat niet kon, dan zou de game dus volledig ophouden, wat nog veel erger zou zijn.

Begrijp niet precies wat je bedoelt. 8)7 Het is toch juist beter dat dit kan?
Pykow schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:51:

1. Zou er maar vanuitgaan van wel, in Borderlands zitten nou eenmaal een hoop monsters en beesten, en die zijn misschien niet geschikt voor een 13 jarige. Persoonlijk zou ik een 13 jarige geen borderlands laten spelen iig....

2. ach anders is het helemaal zo fetch and return, dan voel ik me een soort machine. Vind een beetje zelf zoeken niet zo erg eerlijk gezegd. O-)

Anoniem: 302316

KingKoning schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:25:
[...]

ja je kon new game+ doen, en dat zal in BL2 ook weer zo zijn. Maar als dat niet kon, dan zou de game dus volledig ophouden, wat nog veel erger zou zijn.

Mja ik had liever gezien dat je gewoon een volledige story line had tot aan het max level, en dus niet dat als je het doorgespeeld had en level 30 (of iets in die richting, tis alweer poosje geleden) had gehaald je wel kon doorspelen tot aan 60(?) maar dan gewoon alle quests nog een keer moest doen. Ook al werden de vijanden dan ook wel sterker je was in feite gewoon twee keer hetzelfde aan het spelen en dat vond ik gewoon saai.

• Ewivis
Anoniem: 302316 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:56:
[...]

Mja ik had liever gezien dat je gewoon een volledige story line had tot aan het max level, en dus niet dat als je het doorgespeeld had en level 30 (of iets in die richting, tis alweer poosje geleden) had gehaald je wel kon doorspelen tot aan 60(?) maar dan gewoon alle quests nog een keer moest doen. Ook al werden de vijanden dan ook wel sterker je was in feite gewoon twee keer hetzelfde aan het spelen en dat vond ik gewoon saai.
En betere loot :) en daar gaat et om natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-07 15:41
Viper® schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:02:
[...]

Veel voorkomend issue. De waypoint op de map geeft niet altijd specifiek de plaats aan van het item maar van de quest waar de items te vinden zijn. Soms zitten ze verstopt in de piles en soms liggen ze verstopt.
Zelf ook ergernis nr1
zoals die stukjes van de sniper verzamelen, ik kan eerst 1 stuk niet vinden, dan maar youtube er bij pakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
een nieuwe bijna 7 minuten durende trailer:
YouTube: Borderlands 2: An Introduction by Sir Hammerlock

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-07 09:48
Vet , waarom is het nog geen 18 september :( heb dan een week vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:21
Awesome! (again..)

Geweldig commentaar van Sir Hammerlock; Booya!

De tijd kan me niet snel genoeg gaan. Staat al een dag gepland om even lekker te co-oppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ooohhhh super dit! _/-\o_

Waar is superman, die zo snel rondjes om de aarde vliegt dat de tijd sneller gaat, als je hem nodig hebt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net wat live gameplay beelden op PAX bekeken. Ziet er echt briljant uit.
Maar wat zijn die mensen een noobs zeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik ging starten met een commando/gunzerker, maar na het zien van deze trailer weet ik het helemaal niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

KingKoning schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:25:
[...]

[...]

1. Zou er maar vanuitgaan van wel, in Borderlands zitten nou eenmaal een hoop monsters en beesten, en die zijn misschien niet geschikt voor een 13 jarige. Persoonlijk zou ik een 13 jarige geen borderlands laten spelen iig....

2. ach anders is het helemaal zo fetch and return, dan voel ik me een soort machine. Vind een beetje zelf zoeken niet zo erg eerlijk gezegd. O-)
toon volledige bericht
Meh, wij zaten hier met 10 al Carmageddon te spelen, problem? :+
* Phyxion heeft nog steeds geen neigingen om mensen dood te rijden :P

Ik twijfel ook nog steeds, Gunzerker lijkt me leuk is maar wel de minst bijzondere class (beetje standaard) eigenlijk qua skills.

[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 01-09-2012 09:55 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:04

PBP

Zin in deze game. Borderlands 1 ook kapot gespeeld en platinum trophy gehaald op PS3. Enige wat mij stoorde is dat framerate echt dramatisch was. Hopelijk is dat dit keer bij de PS3 ook verbeterd. Heb het idee dat het voornamelijk PC filmpjes zijn wat ik zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:12

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zie ik nou goed dat splitscreen enkel bij de console gesupport wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
IceStorm schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 10:41:
[...]

Zie ik nou goed dat splitscreen enkel bij de console gesupport wordt?
Jij wou serieus gaan splitscreenen op PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:44
unfor schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 11:34:
[...]

Met 2 controllers en een redelijk scherm moet dat toch kunnen ? Weet jij veel .. Misschien heeft hij zijn pc naast de tv staan.

Ik hoop gewoon dat je met systemlynk wel 2 x splitscreen kan spelen ( wat online dus niet kan ) , want heb echt om dit met 3 vrienden door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

ArgantosNL schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:51:
[...]

zoals die stukjes van de sniper verzamelen, ik kan eerst 1 stuk niet vinden, dan maar youtube er bij pakken :D
Ehm ... je weet dat je een map hebt en een quest tracker... als je de quest aan te volgen bent kan je op de map kijken voor locaties van de eerstvolgende item...

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:12

IceStorm

This place is GoT-like!!!

unfor schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 11:34:
Nope maar het is een feature waar ze mee hebben geadverteerd. En ik vind het dan vreemd dat zoiets er uit gesloopt wordt.
Overigens zie ik ook niet in waarom je met een console wel splitscreen zou mogen spelen en PC niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vind dat splitscreen best moet kunnen op een pc. Alleen het is wat ongebruikelijk tegenwoordig.

Vroeger zag je het nog wel heel veel, omdat spelen via internet toen nog geen optie was voor de gemiddelde gamer. Nu is het juist raar als je geen internet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Laatst online: 11-06 16:39

yzx

IceStorm schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:31:
[...]
Nope maar het is een feature waar ze mee hebben geadverteerd. En ik vind het dan vreemd dat zoiets er uit gesloopt wordt.
Overigens zie ik ook niet in waarom je met een console wel splitscreen zou mogen spelen en PC niet.
Omdat je geen 2 keyboards en 2 muizen gaat aansluiten? dat werkt toch tegen

Teven splitscreen op bv een 22" scherm? No thank you :P

[ Voor 6% gewijzigd door yzx op 02-09-2012 14:28 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

yzx schreef op zondag 02 september 2012 @ 14:28:
[...]

Omdat je geen 2 keyboards en 2 muizen gaat aansluiten? dat werkt toch tegen

Teven splitscreen op bv een 22" scherm? No thank you :P
Ooit van 1x toetsenbord en 1x gamepad gehoord? :+ (niet dat ik split-screen wil overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Laatst online: 11-06 16:39

yzx

Phyxion schreef op zondag 02 september 2012 @ 16:26:
[...]

Ooit van 1x toetsenbord en 1x gamepad gehoord? :+ (niet dat ik split-screen wil overigens).
Mikken met een keyboard :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!
keyboard+muis combinatie en de ander op controller uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Phyxion schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 09:55:
[...]

Meh, wij zaten hier met 10 al Carmageddon te spelen, problem? :+
* Phyxion heeft nog steeds geen neigingen om mensen dood te rijden :P

Ik twijfel ook nog steeds, Gunzerker lijkt me leuk is maar wel de minst bijzondere class (beetje standaard) eigenlijk qua skills.
haha true true. carmageddon en wolfenstein 3d, toen was ik miss 10 oid. Maar goed, dat waren wel heel wat minder realistische graphics...

Twijfel ook sterk over startclass: Vind ze alle 4 wel vet. Stukken gevarieerder dan BL1 sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

KingKoning schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:37:
[...]

haha true true. carmageddon en wolfenstein 3d, toen was ik miss 10 oid. Maar goed, dat waren wel heel wat minder realistische graphics...

Twijfel ook sterk over startclass: Vind ze alle 4 wel vet. Stukken gevarieerder dan BL1 sowieso.
offtopic:
Mja, die graphics zeggen nou ook weer niet zoveel, vroeger was er niet beter en toen was het ook niet storend dat het er niet goed uitzag. Ik kan mij nog goed herinneren dat ik Carmageddon er goed uit vond zien voor die tijd.

Classes zijn redelijk vergelijkbaar eigenlijk, Siren lijkt in ieder geval nu nuttig geworden (ik had Siren @ Borderlands 1 en de skill viel me erg tegen, was alleen handig om snel naar een auto te rennen :+) en verder nog steeds iemand met een sentry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Voor mij stond voor de laatste trailer eigenlijk vast dat ik weer met de Siren aan de slag zou gaan, maar dat is nu niet zo zeker meer. Zero lijkt me ook een aparte gameplay hebben. Zowel close combat als sniping...

Ach heb nog een week of 3 voordat ik de def keuze moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ja de classes heten hetzelfde, maar de skills zelf zijn totaal anders muv de turret van de commando dan, maar ook die werkt totaal anders dan in BL1.

Ik neig naar ofwel de sniper, ofwel de siren.

Maar we hebben nog even (helaas :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
KingKoning schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:51:
Ja de classes heten hetzelfde, maar de skills zelf zijn totaal anders muv de turret van de commando dan, maar ook die werkt totaal anders dan in BL1.

Ik neig naar ofwel de sniper, ofwel de siren.

Maar we hebben nog even (helaas :()
Ik heb eigenlijk nooit dat ik echt aftel richting een game release, maar BL2 is uitzondering op die regel :) Hopelijk krijgen we nog wat droge trailers e.d. de komende dagen/weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 03-07 21:59
ik zal wel weer voor die gast met de sentry gaan, lekker op afstand afschieten en als het moet een keer van dichtbij erin vliegen.
sniper en siren is niets voor mij.

Borderlands 1 heb ik niet uitgespeeld en dat was wel jammer. dit kwam mede doordat mijn pc crashde en daarna heb ik hem op steam gehad en was ik level 22 en dan besluit Steam de save games op te slaan in hun cloud en hierdoor kon ik weer opnieuw beginnen omdat me save game beschadigt was.
daarnaast was het wel saai te noemen. grote open ruimtes en alleen maar zand

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Pykow schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:10:
ik zal wel weer voor die gast met de sentry gaan, lekker op afstand afschieten en als het moet een keer van dichtbij erin vliegen.
sniper en siren is niets voor mij.

Borderlands 1 heb ik niet uitgespeeld en dat was wel jammer. dit kwam mede doordat mijn pc crashde en daarna heb ik hem op steam gehad en was ik level 22 en dan besluit Steam de save games op te slaan in hun cloud en hierdoor kon ik weer opnieuw beginnen omdat me save game beschadigt was.
daarnaast was het wel saai te noemen. grote open ruimtes en alleen maar zand
moet je es met 4 players co-op spelen! zeker niet saai! Ik zoek trouwens nog 2 buddies die met mij en een maat van me borderlands 2 willen gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:44
moet je es met 4 players co-op spelen! zeker niet saai! Ik zoek trouwens nog 2 buddies die met mij en een maat van me borderlands 2 willen gaan spelen :)
[/quote]

Ik stel mezelf beschikbaar! Ik krijg hem 21 september als alles goed gaat, voor ps3. Verder denk ik dat ik met de gunzerker ga (salvador) , wat voor klasses spelen de andere tweakers hier vooral? Maya lijkt mij niet veel aan, net als Lilith in het vorige deel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-07 17:58

Bellerophon

Persona non grata

Ewivis schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:20:
[...]

Borderlands is single player wel leuk... maar het spel komt pas echt tot zijn recht met multiplayer :Y
Ik hoop dat ik ook niet te lang hoef te wachten op mijn editie van het spel O+

Afbeeldingslocatie: http://www.gameplaynation.nl/upload/images/borderlands-2-ultimate-loot-chest.jpg

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
niekgerfen schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:37:
[/quote]

Ik stel mezelf beschikbaar! Ik krijg hem 21 september als alles goed gaat, voor ps3. Verder denk ik dat ik met de gunzerker ga (salvador) , wat voor klasses spelen de andere tweakers hier vooral? Maya lijkt mij niet veel aan, net als Lilith in het vorige deel....
Helaas ik heb de pc versie :) dus dat gaat em niet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-07 15:41
GAMEKINGZ schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:26:
[...]

Ehm ... je weet dat je een map hebt en een quest tracker... als je de quest aan te volgen bent kan je op de map kijken voor locaties van de eerstvolgende item...
Bij die zoek onderdelen voor wapen x heb je dat niet, er wordt met 1 punt de lokatie aangegeven waar het allemaal ligt. Dat geldt voor de sniper, shotgun, revolver en combat rifle. Dit heb ik namelijk afgelopen week gedaan, en ik volg graag een map of marker als het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
Ewivis schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:54:
[...]

Helaas ik heb de pc versie :) dus dat gaat em niet worden...
Balen.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ik haal hem wel voor de PS3 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

ArgantosNL schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:11:
[...]

Bij die zoek onderdelen voor wapen x heb je dat niet, er wordt met 1 punt de lokatie aangegeven waar het allemaal ligt. Dat geldt voor de sniper, shotgun, revolver en combat rifle. Dit heb ik namelijk afgelopen week gedaan, en ik volg graag een map of marker als het kan.
Neem aan dat je dan kan improviseren, ik heb ze ook allemaal gevonden door overal op en rond te lopen en te springen/klimmen... je kan ook je kompas gebruiken om te kijken of je dicht in de buurt bent van een item.

http://borderlands.wikia.com/wiki/User_Interface#Compass

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Op de BL2 site is 'explore Pandora' vrijgegeven:
http://www.borderlands2.com/us/#pandora
Weinig nieuws behalve dit mogelijke nieuwe Character 'Sherrif' ?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4Fh49Rgg4jk&feature=player_embedded]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
priemt schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:29:
Op de BL2 site is 'explore Pandora' vrijgegeven:
http://www.borderlands2.com/us/#pandora
Weinig nieuws behalve dit mogelijke nieuwe Character 'Sherrif' ?

[video]
oh nice! :) wel cool steeds nieuwe characters! ben benieuwd wat haar skills zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ewivis schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:21:
[...]

oh nice! :) wel cool steeds nieuwe characters! ben benieuwd wat haar skills zijn!
Nog een extra playable character? Ik denk eerder dat ze een NPC is (net als Sir Hammerlock?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
Oke, dan kunnen we wel een keer co-op spelen! Het eerste deel heb ik vooral solo gedaan, maar nu lijkt het me toch wel leuker om met 4 man door de game heen te spelen.

De trailers beloven in ieder geval veel goeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
m4yall schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:38:
[...]

Nog een extra playable character? Ik denk eerder dat ze een NPC is (net als Sir Hammerlock?).
oh juist ja, dat kan ook... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop niet dat we deze gasten in al te grote groepen gaan tegen komen. Zien er best heftig uit :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bmqsXprsvYE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bellerophon schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 07:14:
[...]

Borderlands is single player wel leuk... maar het spel komt pas echt tot zijn recht met multiplayer :Y
Ik hoop dat ik ook niet te lang hoef te wachten op mijn editie van het spel O+

[afbeelding]
Ik heb deze ook besteld. Nu maar hopen dat ie ook geleverd gaat worden. De loot chest, marcus en de vending machine lijken mij erg leuk om ergens neer te zetten.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

niekgerfen schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:49:
[...]

Oke, dan kunnen we wel een keer co-op spelen! Het eerste deel heb ik vooral solo gedaan, maar nu lijkt het me toch wel leuker om met 4 man door de game heen te spelen.

De trailers beloven in ieder geval veel goeds :)
Het spel is zoveel leuker (en moeilijker) in Co-op :Y

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Ik stel me hierbij ook beschikbaar voor Co-op voor de pc. (Ik ga waarschijnlijk Zer0 spelen.)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

• Ewivis
Alien B.O.B. schreef op donderdag 06 september 2012 @ 07:57:
Ik stel me hierbij ook beschikbaar voor Co-op voor de pc. (Ik ga waarschijnlijk Zer0 spelen.)
Ah mooi, maat van me wil axton, ik wil de siren en jij dan Zer0?

Dan zoeken we nog iemand die de gunzerker wil spelen :)

• niekgerfen
Oke, mooi, welke klasse wil je nemen? Mij lijkt de gunzerker wel wat, veel hitpoints , veel damage :)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

niekgerfen schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:40:
[...]

Oke, mooi, welke klasse wil je nemen? Mij lijkt de gunzerker wel wat, veel hitpoints , veel damage :)
Siren of Assssin en vanaf oktober ga ik voor de Mechromancer O+

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik denk dat ik uiteindelijk voor Zer0 ga beginnen, dan soldier en dan zien we wel :)
In BL1 speelde ik bijna constant met de sniper, dus jah :)

Is er eigenlijk geweten welke class het best met een bepaald wapen overeenkomt? (zoals in BL1; soldier => machine gun, siren => smg, hunter => sniper/revolver, ...)
Ik heb dit precies nog nergens teruggevonden... :s

• niekgerfen
Den Deze schreef op donderdag 06 september 2012 @ 21:12:
Ik denk dat ik uiteindelijk voor Zer0 ga beginnen, dan soldier en dan zien we wel :)
In BL1 speelde ik bijna constant met de sniper, dus jah :)

Is er eigenlijk geweten welke class het best met een bepaald wapen overeenkomt? (zoals in BL1; soldier => machine gun, siren => smg, hunter => sniper/revolver, ...)
Ik heb dit precies nog nergens teruggevonden... :s
Alles kan, maar volgens mij: ZerO : Sniper, pistole, Maya: smg (elemental, dus eigenlijk elk maliwan weapon) , Salvador: Explosies? Launchers en Shotguns denk ik. Axton : Allround?

Op zich maakt het allemaal geen verschil, allen de skillsets geven je een preference naar bepaalde wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Laatst online: 20:57
Just received my monthly magazine subscription (GamesMaster) through the door. Front cover has Borderlands 2 "World exclusive review" over it. I quickly turned to the review on pages 64-71 and the result was 95% with the conclusion: "Bigger. Ballsier. Bullet-ier. Borderlands 2 is the antidote to stuffy military shooters."
http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=14583

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 04-06 14:11
Klinkt heel vet! Hoe was het geluid in 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Wil er nog iemand samen doen met de Pre-Purchase Borderlands 2 Four-Pack van Steam?

Ik heb nog 2 plekjes over.

Pre-Purchase Borderlands 2 Four-Pack
Pre-purchase Now and get an upgrade to the Premier Club Edition.

Includes:

Gearbox Gold Gun Pack
A package of unique Gearbox Golden Guns to help you start your journey on Pandora!

Golden Key
Unlock a rare item in the mysterious Sanctuary Loot Chest.

Vault Hunter’s Relic
Play solo or team up with friends and boost your gear-hunting fortune with the Vault Hunter’s Relic

New Character Class
Receive a free download of the all-new Mechromancer character class as soon as she’s available

[ Voor 3% gewijzigd door Ewivis op 08-09-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als er nog mensen opzoek zijn naar de Vault Hunter of Ultimate locker. Die zijn nu een stuk goedkoper te bestellen. Voor de PC is de Ultimate locker voor 85 euro te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-07 09:48
PilatuS schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:50:
Als er nog mensen opzoek zijn naar de Vault Hunter of Ultimate locker. Die zijn nu een stuk goedkoper te bestellen. Voor de PC is de Ultimate locker voor 85 euro te bestellen.
Thnx voor de tip, toch maar een gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Is het mogelijk om dit spel compleet in coop te spelen? Dus om met iemand af te spreken en elke keer samen gaan of heeft coop beperkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
FerdiV schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:55:
Is het mogelijk om dit spel compleet in coop te spelen? Dus om met iemand af te spreken en elke keer samen gaan of heeft coop beperkingen?
Voor zover ik weet kun je het hele spel co-op doorspelen, en eigenlijk is het daar ook voor bedoeld.
Als je co-op speelt, worden tegenstanders daarop aangepast, en de loot wordt beter, naast dat het ook gewoon leuker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 04-06 14:11
Ewivis schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:25:
Wil er nog iemand samen doen met de Pre-Purchase Borderlands 2 Four-Pack van Steam?

Includes:

Gearbox Gold Gun Pack
A package of unique Gearbox Golden Guns to help you start your journey on Pandora!

Golden Key

Vault Hunter’s Relic
Play solo or team up with friends and boost your gear-hunting fortune with the Vault Hunter’s Relic

New Character Class
Receive a free download of the all-new Mechromancer character class as soon as she’s available
toon volledige bericht
Hoi,

K wil wel mee doen. Alleen ben totaal onbekend met het spel. Als k mee doen spelen wij samen de co-op? Hoe duur is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Game heeft schijnbaar ook een 9.75 gekregen van Game Informer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
bjorntju schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:27:
Klopt, dat ziet er goed uit. Maar reviews zeggen weinig, dit was eigenlijk alleen score, ik mis de onderbouwing een beetje. Al met al kunnen we ervan uit gaan dat dit een van de beste games van 2012 wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nog in zwaar dubio of ik voor de PS3 versie of toch de PC versie. de PC versie is superieur qua graphics/performance, maar het steam platform trekt het hele zaakje weer kapot omdat het geen gescheiden headset/speakers ondersteund.

Andere kant, de lol in BL1 was er eigelijk vanaf na het spel 1x uitspelen, de DLC is grappig maar niet meer vermakelijk zoals de eerste keer het verhaal doorlopen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
SinergyX schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:38:
Ik zit nog in zwaar dubio of ik voor de PS3 versie of toch de PC versie. de PC versie is superieur qua graphics/performance, maar het steam platform trekt het hele zaakje weer kapot omdat het geen gescheiden headset/speakers ondersteund.

Andere kant, de lol in BL1 was er eigelijk vanaf na het spel 1x uitspelen, de DLC is grappig maar niet meer vermakelijk zoals de eerste keer het verhaal doorlopen.
Koop de PS3 versie, ik zoek nog mensen voor co-op :P

Zoals ik het zie, zit het zo:

Voordelen PS3: Gevoel van meer waar voor je geld, want pc zou je ook kunnen downloaden :P, betere besturing, waarschijnlijk groter / beter scherm
Voordelen PC: Betere graphics (helemaal met Nvidia, vanwege effecten), goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
SinergyX schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:38:

Zit ik ook nog steeds aan te twijfelen. Ik heb de ULCE voor de PS3 al lang en breed besteld. Maar nu ik die physx video heb gezien en tobo+muis toch gewoon beter speelt wil ik toch graag de PC versie hebben. Dus ik heb mij bij Bart Smit ingeschreven voor de PC ULCE, ik krijg een SMS als die bestelbaar is en misschien dat ik dat dan doe. Maar ik heb mijn PS3 versie al afbetaald, en ik heb eigenlijk geen zin om die weer te annuleren en een paar weken op mijn geld te gaan liggen wachten. Naja, ik kijk nog wel wat ik doe. Ik moet sowieso de ULCE hebben dus ik ga niet de standaard PC versie bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 13:27

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ewivis schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:25:

Includes:

Gearbox Gold Gun Pack

Golden Key

Vault Hunter’s Relic

New Character Class
toon volledige bericht
Ik heb daar opzich wel interesse in. Stuur me maar een DM als je nog mensen zoekt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Versteegrob schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 15:21:
[...]

Hoi,

K wil wel mee doen. Alleen ben totaal onbekend met het spel. Als k mee doen spelen wij samen de co-op? Hoe duur is het?
Je moet dan 37 euro betalen en je kan hem dan via steam downloaden. Je hoeft niet persee te spelen met ons, je krijgt een key zodat je het spel kan downloaden via steam. that's it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skilltree builder is online!

http://www.borderlands2.com/us/skilltree/commando.html

http://www.borderlands2.com/us/skilltree/assassin.html

http://www.borderlands2.com/us/skilltree/gunzerker.html

http://www.borderlands2.com/us/skilltree/siren.html

Vooral Commando spreekt mij dit keer heel erg aan (waar dit in deel 1 de minst gespeelde is voor mij) en de assassin lijkt me erg cool.
Gunzerker is typisch gevalletje rampage, vaak de meute instormen en raggen maar. En de Siren kan volgens mij ook heel tactisch ingezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
pdebie schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:27:
skilltree builder is online!

http://www.borderlands2.com/us/skilltree/commando.html

http://www.borderlands2.com/us/skilltree/assassin.html

http://www.borderlands2.com/us/skilltree/gunzerker.html

http://www.borderlands2.com/us/skilltree/siren.html

Vooral Commando spreekt mij dit keer heel erg aan (waar dit in deel 1 de minst gespeelde is voor mij) en de assassin lijkt me erg cool.
Gunzerker is typisch gevalletje rampage, vaak de meute instormen en raggen maar. En de Siren kan volgens mij ook heel tactisch ingezet worden.
Nice! Die gaan we eens uitpluizen!! Thanks

Edit: heb alleen de skill tree van Zer0 nog maar gezien, maar weet denk ik al genoeg. Dat wordt em :)

[ Voor 6% gewijzigd door m4yall op 09-09-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
De skilltrees van de assassin , gunzerker, commando zien er echt vet uit! Ik ben persoonlijk wat minder fan van maya, maar de tree is niet slecht! Hoe meer ik van Borderlands 2 zie, hoe vetter het er allemaal uitziet!

Stel je eens voor, een gunzerker met een extra 15 sec gunzerking, en dan 3sec erbij voor elke kill tijdens het zerken, zo kun je (theoretisch) eeuwig doorgaan, zolang je maar veel kills maakt.
En Come at me Bro! : Al je health terug, en heel veel damage resistance! Iedereen focust op jou, dus kun je tanken voor je team! Combineer deze twee, en je bent bijna niet neer te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

bjorntju schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:27:
Scores tegenwoordig mag je sowieso wel 2-3 punten aftrekken want vrijwel alles krijgt een 9-10.

Pagina: 1 ... 3 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.