Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Ewivis schreef op zondag 09 september 2012 @ 10:25:
[...]

Je moet dan 37 euro betalen en je kan hem dan via steam downloaden. Je hoeft niet persee te spelen met ons, je krijgt een key zodat je het spel kan downloaden via steam. that's it :)
Is goed, dm me maar over het geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Versteegrob schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 22:56:
Klinkt heel vet! Hoe was het geluid in 1?
Erg sfeervol :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Bij steam is die 50e, is het nog ergens goedkoper te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Versteegrob schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:38:
Je kan een 4-pack doen, dan is hij 37,50... moet je wel buddies vinden die samen met je willen doen ;) maar dat is volgens mij hier geen probleem hoor!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Versteegrob schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:38:
Ja, overal. Bij Amazon UK zit je op 30 euro ongeveer. Dat is de goedkoopste die ik tot nu toe voorbij heb zien komen (niet heel actief gezocht, heb zelf de ULCE besteld).
En aangezien het een pure Steamworks game is kun je de game (veel) beter retail kopen, de key invoeren in Steam en jezelf 2 tientjes besparen. Enige puntje is dat je dan misschien niet het 1e uur na de launch kunt spelen omdat je je game nog binnen moet krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Ik zit hard te twijfelen of ik deze ga kopen direct na de launch. Ben namelijk nog maar net met deel 1 begonnen, volledig solo en dat bevalt me op zich wel. Eerst gedownload en gespeeld totdat ik richting Sledge moest gaan, nu op de PS3 gekocht en weer opnieuw begonnen. Beide keren met de Sniper, leuke character maar in het begin wel zwak heb ik het idee.

Als er 6 skags rond me staan krijg ik het erg lastig en moet ik bunnyhoppend en schietend de boel zien te overleven :). De missie waarbij je shock chrystals moet gaan verzamelen in de Lost Cave is bijna niet te doen voor mijn character terwijl het volgens de missie lijst een 'Normal' difficulty moet zijn. Ik kan in het begin van die mijn 15 chrystals harvesten en daarna staan er een paar van die badass shock skags en die krijg ik niet kapot :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
XyritZz schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:18:
Ik zit hard te twijfelen of ik deze ga kopen direct na de launch. Ben namelijk nog maar net met deel 1 begonnen, volledig solo en dat bevalt me op zich wel. Eerst gedownload en gespeeld totdat ik richting Sledge moest gaan, nu op de PS3 gekocht en weer opnieuw begonnen. Beide keren met de Sniper, leuke character maar in het begin wel zwak heb ik het idee.

Als er 6 skags rond me staan krijg ik het erg lastig en moet ik bunnyhoppend en schietend de boel zien te overleven :). De missie waarbij je shock chrystals moet gaan verzamelen in de Lost Cave is bijna niet te doen voor mijn character terwijl het volgens de missie lijst een 'Normal' difficulty moet zijn. Ik kan in het begin van die mijn 15 chrystals harvesten en daarna staan er een paar van die badass shock skags en die krijg ik niet kapot :).
als je een firewapen hebt moet je die gebruiken tegen de skags :) daarnaast probeer et eens co-op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Ewivis schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:20:
[...]

als je een firewapen hebt moet je die gebruiken tegen de skags :) daarnaast probeer et eens co-op!
Hoe werkt het co-op? Kan iemand dan joinen in "mijn" single player game, zodat ik als het ware hulp krijg met moeilijke missies... of moet je dan opnieuw beginnen en krijg je twee gescheiden playthroughs?

Thanks voor de fire weapon tip, ik ga er weer eens 1 opzoeken. Vind het soms nog wel lastig hoe de wapens precies werken, had bijv. een Maliwan sniper met 2x Fire damage maar de damage in het overzicht stond op maar 57, terwijl ik ook een Jacobs had die 130 damage per schot doet. Uiteindelijk dus vanwege gebrek aan ruimte in m'n inventory de Maliwan weer verkocht. Was dit dom?

Ik heb dat namelijk best vaak, dat ik een 'wit' wapen heb die meer damage doet dan blauw/paars en dus uiteindelijk het meer zeldzame wapen weer van de hand doe.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Ik weet niet hoe het in BL2 gaat werken, maar in BL1 kon je gewoon je SP save gebruiken als basis voor je MP. Je host dan locaal, en je kan instellen of je alleen je vrienden of willekeurige randoms wil laten meespelen. Je kan dan ook het spel weer opslaan en later verdergaan in SP.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
XyritZz schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:25:
[...]

Hoe werkt het co-op? Kan iemand dan joinen in "mijn" single player game, zodat ik als het ware hulp krijg met moeilijke missies... of moet je dan opnieuw beginnen en krijg je twee gescheiden playthroughs?

Thanks voor de fire weapon tip, ik ga er weer eens 1 opzoeken. Vind het soms nog wel lastig hoe de wapens precies werken, had bijv. een Maliwan sniper met 2x Fire damage maar de damage in het overzicht stond op maar 57, terwijl ik ook een Jacobs had die 130 damage per schot doet. Uiteindelijk dus vanwege gebrek aan ruimte in m'n inventory de Maliwan weer verkocht. Was dit dom?

Ik heb dat namelijk best vaak, dat ik een 'wit' wapen heb die meer damage doet dan blauw/paars en dus uiteindelijk het meer zeldzame wapen weer van de hand doe.
Nee dat is niet dom, er zijn genoeg wapens in het spel :) en je moet gewoon even proberen als je een nieuw wapen hebt of hij lekker schiet en effectief is. Zo ook met elemental dingen. Gewoon proberen en de volgende keer weet je wel waar ze niet of wel goed tegen kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Alle skill trees bekeken. Voor SP nog steeds Zer0, maar voor de co-op die ik ook ga starten met een vriend twijfel ik.

In de vorige BL had ik niets met de commando en berserker. Nu spreken zelfs die twee mij aan. Daarbij vind ik de 'game-changers' (enkele plekken op de skill tree) goed bedacht. Die zorgen ervoor dat er specifieke gameplay elementen bij komen.

Daarbij is het doornemen van de skill trees ook leuk vanwege de humor die je erin tegenkomt. Heerlijk! De countdown vanaf 10 dagen kan morgen gaan beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Heb BL1 rot gespeeld destijds en zal dus ook binnenkort terug te vinden zijn op Pandora ;)
Van plan Axton of Salvador te spelen. Waarschijnlijk Axton want speelde BL1 ook vaak met Roland. Sowieso fan van machine guns en shotguns dus komt Salvador ook wel in aanmerking.

Indien er mensen op pc co-op willen spelen, dm me voor men steamID :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:46
m4yall schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:56:
Alle skill trees bekeken. Voor SP nog steeds Zer0, maar voor de co-op die ik ook ga starten met een vriend twijfel ik.

In de vorige BL had ik niets met de commando en berserker. Nu spreken zelfs die twee mij aan. Daarbij vind ik de 'game-changers' (enkele plekken op de skill tree) goed bedacht. Die zorgen ervoor dat er specifieke gameplay elementen bij komen.

Daarbij is het doornemen van de skill trees ook leuk vanwege de humor die je erin tegenkomt. Heerlijk! De countdown vanaf 10 dagen kan morgen gaan beginnen ;)
Speel je op Pc, Xbox of PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
PS3 :)

Ik zag in de skill tree van de Siren het woord "Slag" staan. Nieuwe woord voor explosion elemental of iets geheel nieuws wat ik heb gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga weer Commando (Roland), 3e spec (shield en 2x turret neerzetten).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
m4yall schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:46:
[...]

PS3 :)

Ik zag in de skill tree van de Siren het woord "Slag" staan. Nieuwe woord voor explosion elemental of iets geheel nieuws wat ik heb gemist?
Oke, mooi! Bellerophon wou voor Siren/Assassin gaan. Als hij voor Assassin kiest, en jij gaat voor Siren, ik voor Gunzerker, hebben we alleen nog een commando nodig voor de nodige turrets/cover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

niekgerfen schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:49:
[...]

Oke, mooi! Bellerophon wou voor Siren/Assassin gaan. Als hij voor Assassin kiest, en jij gaat voor Siren, ik voor Gunzerker, hebben we alleen nog een commando nodig voor de nodige turrets/cover :)
PS3 Roland meld!

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
Commando met Axton bedoel je? Dat zou heel mooi zijn:

gekkenhuis - comando
m4yall- siren
bellerophon-assassin?
niekgerfen - gunzerker

Dat klinkt goed, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
niekgerfen schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:56:
[...]

gekkenhuis - comando
m4yall- siren
bellerophon-assassin?
niekgerfen - gunzerker

Dat klinkt goed, toch?
Sounds like a plan!! Enig minpuntje (wat helemaaaal geen minpunt is) is een kleine van een maand of 7 waardoor ik niet erg veel tijd heb :) Maar ik hou me zeker aanbevolen!! PSN naam staat nog wel in mijn signature denk ik. BL1 heb ik grijsgespeeld en hoop met BL2 hetzelfde te doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb even met de classes gespeeld, maar mijn eerste character gaat Axton of Zero worden.

Gunzerker lijkt me niet veel aan voor langdurige gameplay (al is het wel komisch op z'n tijd) en de Siren heb ik teveel gespeeld in deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-07 18:20

freezer

er komt geen end 'an

Ewivis schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 10:25:
Wil er nog iemand samen doen met de Pre-Purchase Borderlands 2 Four-Pack van Steam?

Ik heb nog 2 plekjes over.

Pre-Purchase Borderlands 2 Four-Pack
Pre-purchase Now and get an upgrade to the Premier Club Edition.

Includes:

Gearbox Gold Gun Pack
A package of unique Gearbox Golden Guns to help you start your journey on Pandora!

Golden Key
Unlock a rare item in the mysterious Sanctuary Loot Chest.

Vault Hunter’s Relic
Play solo or team up with friends and boost your gear-hunting fortune with the Vault Hunter’s Relic

New Character Class
Receive a free download of the all-new Mechromancer character class as soon as she’s available
Ik heb ook wel interesse is er nog plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
freezer schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:39:
[...]

Ik heb ook wel interesse is er nog plek
Hey! vooralsnog niet meer. Tenzij ik van iemand donderdag geen geld ontvang. Maar er zijn genoeg mensen die een 4 pack willen hoor. Vraag maar eens raak, er zijn er zeker te weten wel 4 hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Weet iemand of dit spel EyeFinity ondersteunt straks?

Zie al wel dat Surround wordt ondersteunt, check links http://www.geforce.com/ga...orderlands-2/gpu-analyzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wat is een makkelijke manier om het spel te installeren en te draaien zonder DVD drive ?

Ik heb al jaren geen DVD drive meer in mijn PC zitten hoewel deze even aansluiten geen probleem is. Wat ik sowieso niet wil is de DVD iedere keer nodig hebben als ik wil spelen.

Kan ik de code gewoon op Steam invullen of zijn er andere betere manieren ? Ik heb de Loot Chest besteld dus krijg het spel sowieso op DVD binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

PilatuS schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:53:
Wat is een makkelijke manier om het spel te installeren en te draaien zonder DVD drive ?

Ik heb al jaren geen DVD drive meer in mijn PC zitten hoewel deze even aansluiten geen probleem is. Wat ik sowieso niet wil is de DVD iedere keer nodig hebben als ik wil spelen.

Kan ik de code gewoon op Steam invullen of zijn er andere betere manieren ? Ik heb de Loot Chest besteld dus krijg het spel sowieso op DVD binnen.
Dan hoef je alleen maar de code in steam in te vullen en daarna kan je het spel downloaden :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[...]

gekkenhuis - comando
m4yall- siren
bellerophon-assassin?
niekgerfen - gunzerker

Dat klinkt goed, toch?
Dan ga ik zeker weten voor Assassin :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Omdat we nu al op tien miljard posts zitten van mensen die een groep zoeken of een groep die nog een speler zoekt, heb ik een heuse GoT Borderlands 2 steam group aangemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:01
Is het niet eens tijd voor een TS update? Kunnen een hoop gameplayfilmpjes en informatie in (bijvoorbeeld over de season pass). Als de TS het te druk heeft wilk best even meehelpen?

deze 2 uur durende gameplay video met commentaar van randy pitchford :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

http://www.ign.com/videos...ve-presents-borderlands-2

ik ga mezelf invriezen denk ik. echt heel lang geleden dat ik zó uitkeek naar een game.

edit: mmm kan m hier niet direct laten zien :'( kut ign/kut flash

[ Voor 173% gewijzigd door KingKoning op 11-09-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Zijn er nog personen die interesse hebben voor een 4 pack van Steam.

Prijs voor 4 stuks EUR. 150,- dus 37,50 per persoon in plaats van EUR. 50,-.

Details hieronder.

(http://store.steampowered.com/app/49520/)

Includes:

■Gearbox Gold Gun Pack
A package of unique Gearbox Golden Guns to help you start your journey on Pandora!

■Golden Key

■Vault Hunter’s Relic
Play solo or team up with friends and boost your gear-hunting fortune with the Vault Hunter’s Relic

■New Character Class
Receive a free download of the all-new Mechromancer character class as soon as she’s available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hoop wel dat de field of view gelijk aan te passen is. Bij de vorige game heb ik dit echt nodig gehad om lekker te kunnen spelen. Ik heb de FOV ongeveer zo ingestelt dat de normale FOV gelijk is aan de sprint FOV. De standaard is prima voor de console maar voor de PC vind ik het helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
PilatuS schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:17:
[...]

Hoop wel dat de field of view gelijk aan te passen is. Bij de vorige game heb ik dit echt nodig gehad om lekker te kunnen spelen. Ik heb de FOV ongeveer zo ingestelt dat de normale FOV gelijk is aan de sprint FOV. De standaard is prima voor de console maar voor de PC vind ik het helemaal niets.
In Claptrap's Love letter to pc gamers is dit bevestigd (dat het aanpasbaar is) .

Verder is in de 2 uur gameplay video echt weer goed te zien en uitgelegd hoe de game in elkaar zit. Als je Randy zo ziet praten, kun je echt zien dat hij van zijn werk houdt, fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
freezer schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:26:

Details hieronder.

Includes:

■Gearbox Gold Gun Pack

■Golden Key

■Vault Hunter’s Relic

■New Character Class
Ik heb interesse, deal? Krijg je hiermee het spel op dvd of moet je het downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
niekgerfen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:35:
[...]

In Claptrap's Love letter to pc gamers is dit bevestigd (dat het aanpasbaar is) .

Verder is in de 2 uur gameplay video echt weer goed te zien en uitgelegd hoe de game in elkaar zit. Als je Randy zo ziet praten, kun je echt zien dat hij van zijn werk houdt, fantastisch :)
Dat is mooi. Bij BL1 lukte het ook wel, alleen op de moeilijke manier en werkte het niet altijd goed.

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

We hebben nog twee personen nodig.

Details hieronder.

Includes:

■Gearbox Gold Gun Pack

■Golden Key

■Vault Hunter’s Relic

■New Character Class

• Wackmack
Niemand?

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Waarschijnlijk nog maar 1 persoon nodig.

Nog iemand interesse.

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 12:09
Als er nog plek is wil ik wel meedoen

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Klein vraagje ..
Ik zie op bol.com dat je het zelfde krijgt als op Steam bij een pre order.
Alleen op game mania krijg je die Creature Slaughter Dome erbij zit, nu ben ik benieuwd of dat bij bol.com ook zo is, en zo nee, denken jullie dat het een cancel waard is bij bol.com en een preorder bij gamemania?

• Ewivis
Zen!th schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:41:
Klein vraagje ..
Ik zie op bol.com dat je het zelfde krijgt als op Steam bij een pre order.
Alleen op game mania krijg je die Creature Slaughter Dome erbij zit, nu ben ik benieuwd of dat bij bol.com ook zo is, en zo nee, denken jullie dat het een cancel waard is bij bol.com en een preorder bij gamemania?
Je zou ze ook kunnen mailen? :)

• Zen!th
Ewivis schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:52:
[...]

Je zou ze ook kunnen mailen? :)
Dat was plan 2 :) haha k denk ik vraag het eerst hier even of iemand dat al nagekeken heeft!
thanks iig, k mail ze wel ff :)
Kan echt niet wachten op deze game .. word weinig school die week na de release^^

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Community Manager van BL2:
So, you’ve got a Golden Key. Maybe you pre-ordered Borderlands 2 from a Premiere Club retailer or maybe you were lucky enough to snag a code from a Gearbox event or giveaway -- there are a variety of ways to get a Golden Key, and somehow you nabbed one.

“But how, O handsome Gearbox developers,” you ask, “does the Golden Key work? Exactly? Also you are very handsome.”

Firstly, thank you for the compliment. Secondly, the Golden Key is a rare item that unlocks a special Golden Chest in the friendly city of Sanctuary. Here’s what that Golden Chest looks like:

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/gearboxsoftwarecom/images/_/20120912/afa95805acb2101cac69571212bf54181266dd10.jpg
So, you’ve got a Golden Key in your profile and you start up the game. What happens next?

Firstly, you’ll have to get to the city of Sanctuary. This should take you about three hours (two hours to play through the missions leading up to Sanctuary, and one hour for physical recovery after you injure yourself laughing at the impeccably written dialog).

Then, you’ve got a decision to make. See, the loot inside the Golden Chest is always of “very rare” (purple) quality and scaled to your character’s level at the moment you open the chest. If you’ve only got one Key, you need to consider: do I want some high-quality loot right now, or do I want to wait until I’m closer to the (considerably more difficult) end of the game? Do I want my Level 21 Maya to open the chest, or should I switch to my Level 33 Axton?

Keep in mind that you cannot trade or sell Golden Keys, and once you’ve used a Key to open the Golden Chest, that Key is gone for good. So, you know. Choose carefully.

Whatever your decision, the loot you get from the Golden Chest is like any other piece of loot in the game – you can trade it, stash it, or sell it at your own discretion!
bron: http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=147008

• Shabbaman
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Dus... asap uncraten of wachten tot level 50?

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Bwa purps waren redelijk makkelijk te verkrijgen in BL1, dat zal dus niet echt anders zijn in BL2 :)
Ik zie wel wat ik heb tegen de tijd ik in Sancuary aankom

• niekgerfen
BlaSfem0n schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:33:
Bwa purps waren redelijk makkelijk te verkrijgen in BL1, dat zal dus niet echt anders zijn in BL2 :)
Ik zie wel wat ik heb tegen de tijd ik in Sancuary aankom
Klopt , maar op het begin zijn ze wel degelijk moeilijk te vinden, dus misschien zijn ze goed als tussenoplossing, bijvoorbeeld op level 10. Dan heb je hele goede wapens op level 10, en kun je daar mee door tot je op level 20 nog betere purples vind.

Het is maar een idee though

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik denk dat ik al een vermoeden heb wat als 2de gekraakt gaat worden bij dit spel, na het spel zelf.

Overigens beetje vreemde actie, hele hordes mensen confronteren met een kist die ze nooit kunnen open maken. Vrij apart

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Shabbaman
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Ach, in TF2 word je overspoeld met kisten die je niet kan openen zonder er een sleutel voor gekocht te hebben. Ik vind het wel een grappige vorm van marketing, al riekt het wel een beetje naar pay to win. Maar goed, ik heb straks zo'n sleutel, na mij de zondvloed ;)

• niekgerfen
Shabbaman schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:57:
Ach, in TF2 word je overspoeld met kisten die je niet kan openen zonder er een sleutel voor gekocht te hebben. Ik vind het wel een grappige vorm van marketing, al riekt het wel een beetje naar pay to win. Maar goed, ik heb straks zo'n sleutel, na mij de zondvloed ;)
Nou ja, 1 kist met enkel wapens in een spel met letterlijk miljoenen wapens, waarvan vele ook nog eens beter zullen zijn (denk aan pearl wapens), vind ik niet zo pay2win. Als het er echt veel waren, met pearl wapens, dan wel :)

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Shabbaman schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:57:
Oke maar TF2 is free 2 play. Ik snap dat de makers een leuk extratje willen doen, maar volgens mij vergeten ze dat dadelijk dus echt hordes mensen (want de meerderheid pre-orderd het niet) geconfronteerd worden met een kist die ze nooit kunnen openen (zoals het lijkt) voor een spel waarvoor je de volle mep betaald. Dat gaat denk ik niet echt positieve gevoelens oproepen! Al is het idee van zo'n kist best aardig. Misschien kunnen ze het dan beter doen dat mensen zonder golden key ook die kist niet kunnen tegenkomen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Shabbaman
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Ik heb voor TF2 net zo veel betaald als voor Borderlands 2 hoor. En wellicht komt Gearbox op het idee om golden keys te gaan verkopen 8)7

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Postius schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:00:
[...]

Oke maar TF2 is free 2 play. Ik snap dat de makers een leuk extratje willen doen, maar volgens mij vergeten ze dat dadelijk dus echt hordes mensen (want de meerderheid pre-orderd het niet) geconfronteerd worden met een kist die ze nooit kunnen openen (zoals het lijkt) voor een spel waarvoor je de volle mep betaald. Dat gaat denk ik niet echt positieve gevoelens oproepen! Al is het idee van zo'n kist best aardig. Misschien kunnen ze het dan beter doen dat mensen zonder golden key ook die kist niet kunnen tegenkomen.
En hoeveel % van de BL1 eigenaars hebben ooit Craw gekilled?...solo?...zonder glitch abuse?

Er moet toch niet teveel "gecatered" worden naar de casuals, die hebben het makkelijk genoeg in BL. En binnenkort hebben ze de Mechromancer met BFF spec als ze willen :p.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:43
freezer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 08:04:

We hebben nog twee personen nodig.

Details hieronder.

Includes:

■Gearbox Gold Gun Pack

■Golden Key

■Vault Hunter’s Relic

■New Character Class
Heb al keys van €25 euro voorbij zien komen... Lijkt me niet dat die extra content de 50% meerprijs waard is.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Steamkeys voor europa? Heb er ook wat voorbij zien komen maar allemaal RU met vpn. Ik verwacht dat je met die steam4pack de keys meteen kan gebruiken, als je het via een greysite doet dat het wel even kan duren voor je een key krijgt etc.

Ik begrijp dat sommige (hell, ikzelf ook) graag games wat goedkoper spelen maar 37,50 voor Borderlands 2 lijkt me een prima deal!

[ Voor 63% gewijzigd door MrVegeta op 13-09-2012 16:49 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• PilatuS
  • Niet online
Shabbaman schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:12:
Dus... asap uncraten of wachten tot level 50?
Of zelfs wachten tot de DLC's uitgekomen zijn en de levelcap verhoogt is :P

• Wackmack
50e is zelfs een prima deal als je kijkt hoeveel uur er in een game gaan zitten.
of nooit openen en altijd met het idee blijven zitten dat er misschien nog wel iets veeeeel beters in kan zitten.

Cursus: how to torture yourself in Borderlands. :+

• niekgerfen
pdebie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:36:
of nooit openen en altijd met het idee blijven zitten dat er misschien nog wel iets veeeeel beters in kan zitten.

Cursus: how to torture yourself in Borderlands. :+
Kan, maar het zal altijd een purple wapen blijven, dat dus bijna altijd zwakker zal zijn dan een pearlescent wapen . Dus als je echt het beste wilt, zul je toch met je vrienden tegen de eindbaas moeten vechten :)
je weet heel niet wat de kleurcodering is binnen Borderlands 2. Wie weet is purple juist wel ultra-rare.

Al lijkt me dat sterk gezien de kleurcodering in BL1.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MrVegeta schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:48:
Steamkeys voor europa? Heb er ook wat voorbij zien komen maar allemaal RU met vpn. Ik verwacht dat je met die steam4pack de keys meteen kan gebruiken, als je het via een greysite doet dat het wel even kan duren voor je een key krijgt etc.

Ik begrijp dat sommige (hell, ikzelf ook) graag games wat goedkoper spelen maar 37,50 voor Borderlands 2 lijkt me een prima deal!
De RU variant is region free, echter nog onduidelijk of dit alleen in het Russisch is of dat er ook en-US beschikbaar is ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• PilatuS
  • Niet online
pdebie schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:42:
je weet heel niet wat de kleurcodering is binnen Borderlands 2. Wie weet is purple juist wel ultra-rare.

Al lijkt me dat sterk gezien de kleurcodering in BL1.
Het lijkt mij logisch dat de kleuren hetzelfde gebleven zijn. Waarom zouden ze dat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

PilatuS schreef op donderdag 13 september 2012 @ 21:25:
[...]

Het lijkt mij logisch dat de kleuren hetzelfde gebleven zijn. Waarom zouden ze dat veranderen.
En je hebt nog legendaries (geel, oranje of donker oranje kleur) spullen die tussen purps en pearls zitten :)
En meestal beter waren of konden zijn dan pearls :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
BlaSfem0n schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:06:
[...]

En je hebt nog legendaries (geel, oranje of donker oranje kleur) spullen die tussen purps en pearls zitten :)
En meestal beter waren of konden zijn dan pearls :p
Lovely al die verschillende kleuren in deel 1 :D Zal idd niet anders zijn in deel 2. Als het zo speciaal moet zijn had ik ook wel een andere kleur dan purple in DE kist verwacht. Nu is de kist mij redelijk om het even aangezien je gedurende het spel ook wel genoeg orange e.d. zal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wil deze game bestellen bij MyCom, zij zijn een beetje snel met leveren? Iemand ervaring mee?

http://www.mycom.nl/Produ...ketclick&channel_code=110

[ Voor 54% gewijzigd door Wackmack op 14-09-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Versteegrob schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:42:
Wil deze game bestellen bij MyCom, zij zijn een beetje snel met leveren? Iemand ervaring mee?

http://www.mycom.nl/Produ...ketclick&channel_code=110
Ze zeggen zelf dat het uitverkocht is :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Oh wat heb ik spijt dat ik destijds niet snel genoeg was voor een loot edition :( Enkel en alleen al voor zo'n loot chest naast de rest van men collector spulletjes te kunnen zetten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
BlaSfem0n schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:05:
[...]

En hoeveel % van de BL1 eigenaars hebben ooit Craw gekilled?...solo?...zonder glitch abuse?

Er moet toch niet teveel "gecatered" worden naar de casuals, die hebben het makkelijk genoeg in BL. En binnenkort hebben ze de Mechromancer met BFF spec als ze willen :p.
ik heb de Craw gekilled, solo alleen wel met glitch abuse. Anders is het niet te doen. Ik heb ook wel de armory gefarmt, kost bijna net zo veel tijd als de craw. Dat ding is echt lastig dood te krijgen vooral dat laatste punt op zijn rug.

[ Voor 6% gewijzigd door ArgantosNL op 14-09-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
ArgantosNL schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:41:
[...]

ik heb de Craw gekilled, solo alleen wel met glitch abuse. Anders is het niet te doen. Ik heb ook wel de armory gefarmt, kost bijna net zo veel tijd als de craw. Dat ding is echt lastig dood te krijgen vooral dat laatste punt op zijn rug.
Ik denk dat het alleen mogelijk is als je zelf ook lvl 70 bent anders is dat beest zo overpowered en die laatste plek is idd praktisch onmogelijk. Heb em 2x omgelegd (met glitch) maar nooit een pearl gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freezer zoek je nog mensen voor die 4 man steampack ?

Aangezien men vrienden het toch niet gaan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op donderdag 13 september 2012 @ 21:25:
[...]

agree, maar er is nog niks bekend over gemaakt, dus het zou kunnen. Maar logisch is het inderdaad niet.

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Iedereen al even gepreload via Steam neem ik aan? :P

• Zen!th
Propane schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:34:
Nee .. bij bol.com gepreorderd :) want k wil t hoesje en die kaart ^^

Verwijderd

ben hem nu aant binnen hengelen idd :)

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

[...]

gekkenhuis - comando
m4yall- siren
bellerophon-assassin?
niekgerfen - gunzerker

Dat klinkt goed, toch?
Prima Deal!

• Ewivis
Hoe werkt dat? Hij staat bij mij al wel in mijn gamelijst, maar volgens mij heb ik nog niets gedownload...

edit: steam opnieuw opstarten en de knop staat erbij :) met 7,2 MB/s aan het downen.. zo binnen :P

Hij zal ook wel snel gekraakt worden dan...

[ Voor 20% gewijzigd door Ewivis op 15-09-2012 13:59 ]

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Hij zal ook wel snel gekraakt worden dan...
Alles kan snel gekraakt worden, maar volgens mij is wat je nu download laat maar zeggen 95% van de game
en zonder de andere 5% is het niet te spelen

Ik heb er zin in iig!

Hello there

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Pre-order trouwens? ik ren 's morgens gewoon naar de winkel. Met een beetje pech krijg ik hem in de middag op de post..

• niekgerfen
Gekkenhuis schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 14:12:
Pre-order trouwens? ik ren 's morgens gewoon naar de winkel. Met een beetje pech krijg ik hem in de middag op de post..
Ja, ik heb hem gepreordered, wie nog meer? Voor zo'n grote game waar je je (waarschijnlijk) zo lang mee kunt vermaken, vind ik 45 euro een koopje (35 voor pc) :)

• Ewivis
Sinester schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 14:04:
[...]

Alles kan snel gekraakt worden, maar volgens mij is wat je nu download laat maar zeggen 95% van de game
en zonder de andere 5% is het niet te spelen

Ik heb er zin in iig!
oh ok, geen idee zou goed kunnen. Maakt mij niet uit, heb em legaal :)

• Ewivis
niekgerfen schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 14:15:
[...]

Ja, ik heb hem gepreordered, wie nog meer? Voor zo'n grote game waar je je (waarschijnlijk) zo lang mee kunt vermaken, vind ik 45 euro een koopje (35 voor pc) :)
gewoon via steam, niks halen en gewoon direct beginnen :)

zie net ineens het berichtje hier van het pre-loaden. Meteen even aangezet :+

• heuveltje
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ow great waarom komen dit spel en torchlight 2 nu op dezelfde dag uit :(
Deel 1 van allebei vallen onder mijn favoriete spellen, en nu moet ik nog gaan kiezen ook !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Bij mij is de pre-load ook begonnen.

@heuveltje Ik heb het erger gezien ik ook F1 2012 daarbij heb.

Als iemand interesse heeft in een pre-order code hoor ik het wel, want ik heb er nog eentje in mijn steam inventory staan.

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

Iemand die weet waar ik goedkoop de vault edition of ultimate loot edition kan kopen?
Liefst en eigenlijk sowieso pre-order!

Iemand trouwens ook goede foto's van die kist van de ultimate edition?

Gevonden!!!

http://www.justpushstart....t-chest-is-a-decent-size/

Dat wordt dus waarschijnlijk voor mij de ultimate loot edition !!!

Die kist wil ik !!

[ Voor 34% gewijzigd door MrN op 15-09-2012 17:38 ]

• Ewivis
hij komt de 18de uit in USA toch? Is dat ook als je het via steam doet? of is dat alsnog de 21ste?

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
volgens mij houd steam zich gewoon aan de lokale release dates.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• Ewivis
Proxx schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:24:
volgens mij houd steam zich gewoon aan de lokale release dates.
ah ok, dacht ik al... eerste keer dat ik een game pre-order... toch wel bijzonder moment haha! :>

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

MrN schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 17:33:
Iemand die weet waar ik goedkoop de vault edition of ultimate loot edition kan kopen?
Liefst en eigenlijk sowieso pre-order!

Iemand trouwens ook goede foto's van die kist van de ultimate edition?

Gevonden!!!

http://www.justpushstart....t-chest-is-a-decent-size/

Dat wordt dus waarschijnlijk voor mij de ultimate loot edition !!!

Die kist wil ik !!
Volgens mij is die nu vrij lastig nog te pre-orderen

• PilatuS
  • Niet online
Bellerophon schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 19:12:
[...]
Volgens mij is die nu vrij lastig nog te pre-orderen
Nope. Onmogelijk.

Dingen zijn echt niet meer te krijgen. Ze staat op Ebay voor 300 dollar. De Loot Chest was de eerste dag in pre-order al uitverkocht. Ik heb er een tijd terug nog één besteld maar die ga ik niet krijgen.

• MrN

MrN

Nou ik ga toch mijn best doen om er een te bemachtigen!

• PilatuS
  • Niet online
MrN schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:51:
Nou ik ga toch mijn best doen om er een te bemachtigen!
Succes. Ik ben hetzelfde aan het doen :)

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05:21
En ik heb mijn ULCE geannuleerd vandaag en de vault hunters edition in de plaats gepakt. Na het zien van een unboxing video vond ik die kist er wel een beetje té plastic uitzien en vond ik het mijn 60 euro extra niet waard. Ik verwachtte wel dat hij van plastic of een vergelijkbaar materiaal werd gemaakt, maar ik vond hem er wel erg goedkoop uitzien. Ik ga dus nu voor de VHE waar eigenlijk de dingen die ik graag wil hebben van de LCE ook in zitten(artbook, bobblehead, map, DLC) En ik had de PS3 versie daarvan besteld, maar later dacht ik toch dat ik liever de PC versie wil dus die heb ik dan dus nu ook besteld :)

Ik had hem trouwens bij nedgame besteld, misschien dat hij nog beschikbaar komt, maar het kan ook goed zijn dat iemand anders hem al gepakt heeft :P

[ Voor 23% gewijzigd door bjorntju op 15-09-2012 21:24 ]

• PilatuS
  • Niet online
En ik heb mijn ULCE geannuleerd vandaag en de vault hunters edition in de plaats gepakt. Na het zien van een unboxing video vond ik die kist er wel een beetje té plastic uitzien en vond ik het mijn 60 euro extra niet waard
Hij valt inderdaad wel een beetje tegen. Ik wil het echter nog graag hebben. Die bedragen op Ebay slaan alleen nergens op. Het is daar zo'n beetje vanaf 250 tot 500 dollar. Dat is het zeker niet waard.

• MrN

MrN

bjorntju schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:23:
En ik heb mijn ULCE geannuleerd vandaag en de vault hunters edition in de plaats gepakt. Na het zien van een unboxing video vond ik die kist er wel een beetje té plastic uitzien en vond ik het mijn 60 euro extra niet waard. Ik verwachtte wel dat hij van plastic of een vergelijkbaar materiaal werd gemaakt, maar ik vond hem er wel erg goedkoop uitzien. Ik ga dus nu voor de VHE waar eigenlijk de dingen die ik graag wil hebben van de LCE ook in zitten(artbook, bobblehead, map, DLC) En ik had de PS3 versie daarvan besteld, maar later dacht ik toch dat ik liever de PC versie wil dus die heb ik dan dus nu ook besteld :)

Ik had hem trouwens bij nedgame besteld, misschien dat hij nog beschikbaar komt, maar het kan ook goed zijn dat iemand anders hem al gepakt heeft :P
Welke Video bedoel je precies?

Als ik hem kan krijgen is hij wel voor mij is het enige spel dat ik koop komend jaar !
Dus dan wil ik ook wel iets bijzonders krijgen!

• PilatuS
  • Niet online
MrN schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 22:04:
[...]

Welke Video bedoel je precies?

Als ik hem kan krijgen is hij wel voor mij is het enige spel dat ik koop komend jaar !
Dus dan wil ik ook wel iets bijzonders krijgen!
YouTube: Borderlands 2 Ultimate Loot Chest Edition Unboxing

• niekgerfen
Op dit moment is er een live stream van het Borderlands Community Party (of zoiets) : http://www.twitch.tv/2k

Veel gasten, o.a Randy Pitch, Anthony Burch, gameplay beelden en meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
niekgerfen schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 23:34:
Op dit moment is er een live stream van het Borderlands Community Party (of zoiets) : http://www.twitch.tv/2k

Veel gasten, o.a Randy Pitch, Anthony Burch, gameplay beelden en meer :)
Heb het ook gezien! soort van nieuwe crawmerax :D dat wordt weer battle-en! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05:21
Dat was die video inderdaad. Het is zeker wel een vette editie, maar gewoon niet 130 euro waard. Als de kist nu van een wat betere kwaliteit was geweest. Heb nu wel in de plaats nog de Season Pass voor 22.50 gekocht op: http://www.greenmangaming...orderlands-2-season-pass/ met voucher code: GMG25-1BW0K-K1A3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
Ewivis schreef op zondag 16 september 2012 @ 00:20:
[...]

Heb het ook gezien! soort van nieuwe crawmerax :D dat wordt weer battle-en! :)
Ja, het zag er erg vet uit! Het was wel een beetje een spoiler, maar dat werd wel verteld.
Verder valt het me ook op dat elke klasse gewoon erg badass is, wat trouwens bijna het kernwoord van het spel is. Axton's turret en damage zijn erg goed, Maya is goed in crowdcontrol, Zero doet verschrikkelijk veel damage van veraf, en kan je ook van dichtbij slopen en salvador is gewoon erg lomp :)

Bij veel games zijn veel klasses goed/leuk, maar niet meer. Deze game heeft meer dan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
niekgerfen schreef op zondag 16 september 2012 @ 00:25:
[...]

Ja, het zag er erg vet uit! Het was wel een beetje een spoiler, maar dat werd wel verteld.
Verder valt het me ook op dat elke klasse gewoon erg badass is, wat trouwens bijna het kernwoord van het spel is. Axton's turret en damage zijn erg goed, Maya is goed in crowdcontrol, Zero doet verschrikkelijk veel damage van veraf, en kan je ook van dichtbij slopen en salvador is gewoon erg lomp :)

Bij veel games zijn veel klasses goed/leuk, maar niet meer. Deze game heeft meer dan dat
Helemaal met je eens, de beserker in borderlands 1 vond ik ietswat onnodig, terwijl ik in dit filmpje de gunzerker toch wel heel erg goed en handig vond. Bij de berserker kon je alleen nog maar melee doen als je berserkte... Nu kan je gewoon 2x beter schieten en ben je een stuk sterker! ideaal gewoon! goede keuze als je het mij vraagt en dat maakt de keuze voor het kiezen van een klasse wel moeilijker :)

edit: de xbox360 versie van borderlands 2 staat alweer op het internet :) PC versie zal ook wel niet heel lang meer op zich wachten denk ik...

[ Voor 6% gewijzigd door Ewivis op 16-09-2012 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pagina: 1 ... 4 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.