Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Ja maar die is gratis bij pre-order dus dat vind ik al wat minder fout ( en gelukkig bewijzen de reviews dat de pre-order niet voor niks is en ook fijn dat ze ruim van te voren online staan )

Wat ik me wel afvraag na dit filmpje. Hij zegt dat je met de season pass 4 Dlc pakketten krijgt , maar is deze dlc al de eerste van die 4 of staat deze totaal los ? Anders is het niet zo'n goede deal ?

Nou alleen nog hard hopen dat 4 player met system link mogelijk is. Maar ik reken voor de zekerheid maar even op 3.

Superzin in dit deel ( en ik durf het bijna niet te zeggen :) ) gisteren pas aan een serieuze run begonnen door het 1e deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Beakzz schreef op zondag 16 september 2012 @ 02:59:

Superzin in dit deel ( en ik durf het bijna niet te zeggen :) ) gisteren pas aan een serieuze run begonnen door het 1e deel.
Dat wordt flink doorhalen :) Ik heb nog steeds geen pre order geplaatst, keep forgetting. Het wordt dus een lazy sunday pre order :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:46
Beakzz schreef op zondag 16 september 2012 @ 02:59:
Ja maar die is gratis bij pre-order dus dat vind ik al wat minder fout ( en gelukkig bewijzen de reviews dat de pre-order niet voor niks is en ook fijn dat ze ruim van te voren online staan )

Wat ik me wel afvraag na dit filmpje. Hij zegt dat je met de season pass 4 Dlc pakketten krijgt , maar is deze dlc al de eerste van die 4 of staat deze totaal los ? Anders is het niet zo'n goede deal ?

Nou alleen nog hard hopen dat 4 player met system link mogelijk is. Maar ik reken voor de zekerheid maar even op 3.

Als de mechromancer meetelt als 1e DLC, en je dus nog maar 3 DLC "gratis" krijgt, dan is het niet zo'n goede deal. (Natuurlijk heb je ervoor betaald met de season pass, maar het voelt als gratis).

Ook weet je niet wat de DLC brengt, misschien geeft het iets dat je helemaal niet leuk vindt, al acht ik die kans klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als ik PU mag geloven is de mechromancer 1 deel van de 4 dlc's

http://www.pu.nl/headline...romancer-dlc-release-date
Ontwikkelaar Gearbox heeft zojuist laten weten dat de Mechromancer DLC al vanaf 16 oktober beschikbaar wordt. De DLC brengt een geheel nieuwe character class en Gearbox heeft de prijs op 10 dollar, of 800MS Points gezet. Toch krijg je deze content gratis bij de meeste shops als je een pre-order hebt geplaatst voor Borderlands 2.

Mocht je dat niet hebben gedaan, kan je natuurlijk altijd nog de Season Pass aanschaffen voor Borderlands 2. Zo krijg je alle DLC (4 stuks) voor 30 euro!

[ Voor 65% gewijzigd door PdeBie op 16-09-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
pdebie schreef op zondag 16 september 2012 @ 11:39:
als ik PU mag geloven is de mechromancer 1 deel van de 4 dlc's

http://www.pu.nl/headline...romancer-dlc-release-date

[...]
Das wel balen, aangezien heel veel mensen hem hebben gepre-ordered, dan krijg je eigenlijk dus maar 3 DLC's voor 25-30 euro, dan heb je weinig voordeel, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
niekgerfen schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:13:
[...]

Das wel balen, aangezien heel veel mensen hem hebben gepre-ordered, dan krijg je eigenlijk dus maar 3 DLC's voor 25-30 euro, dan heb je weinig voordeel, denk ik.
nou ja, als het 3 goede dlc's zijn zoals bij borderlands 1 dan is 25 euro niet zoveel hoor...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exill
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 20:25
hoe werkt zo'n season pass precies, kan ik nu wachten en het later alsnog aanschaffen of is het een tijdelijke deal rond de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Exill schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:37:
hoe werkt zo'n season pass precies, kan ik nu wachten en het later alsnog aanschaffen of is het een tijdelijke deal rond de release?
Denk dat je em later ook wel kan aanschaffen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
niekgerfen schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:13:
[...]

hangt ervanaf wat de DLC's gaan kosten.
Als de DLC's 15 euro p/s kosten, ben je alsnog 15 euro goedkoper uit. Toch weer een paar biertjes in de kroeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:36
Die DLC hoort niet bij de season pass! De seaon pass geeft je toegang tot 4 campaign DLC. De mechromancer staat daar apart van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb de Season Pass begin deze middag aangeschaft.

Nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen we beginnen :)

Ik twijfel alleen nog tussen 2 klassen waar ik mee ga beginnen:
- zero (sniper)
- axton (commando)

in BL speelde ik echt heel veel met Mordecai. Vandaar Zero.
Maar de gunzerker lijkt me niet veel aan en de siren wil ik voor later bewaren, omdat ik nu al weet dat ik daar ook heel wat uurtjes zoet mee ga zijn. En Axton. Hoewel de soldier klasse het minst gespeeld is door mij in BL, twijfel ik in dit deel juist om er een keer mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

Ik twijfel ook nog deel 1 puur en alleen gespeeld met de berserker, achteraf gezien mogelijk beter de hunter of soldier kunnen kiezen denk ik.

Ik wil het nieuwe deel denk ik of met de soldier of later met de necromancer gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
bjorntju schreef op zondag 16 september 2012 @ 17:48:
Die DLC hoort niet bij de season pass! De seaon pass geeft je toegang tot 4 campaign DLC. De mechromancer staat daar apart van ;)
Das wel nice :) Dan heb je waarschijnlijk gewoon 4 echt vette DLC's , als ze net zo leuk zijn als Dr. Ned en General Knoxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

Ja ik vond de DLC en dan zeker Dr Ned en General Knoxx leuker als Borderlands zelf dus erg goed gemaakt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Zit te twijfelen tussen Soldier en Gunzerker .. ben meestal meer een teamplayer, dus zou soldier wel wat zijn denk ik, met turret die kan healen enzo ..
Maar dual minigun(of whatever) lijkt me zo grof vet met die Gunzerker ..

Vrijdag kijken welke het beste "introductie" filmpje heeft in de game en dan toch voor de Gunzerker gaan denk ik (a)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
Zen!th schreef op zondag 16 september 2012 @ 19:22:
Zit te twijfelen tussen Soldier en Gunzerker .. ben meestal meer een teamplayer, dus zou soldier wel wat zijn denk ik, met turret die kan healen enzo ..
Maar dual minigun(of whatever) lijkt me zo grof vet met die Gunzerker ..

Vrijdag kijken welke het beste "introductie" filmpje heeft in de game en dan toch voor de Gunzerker gaan denk ik (a)
De Gunzerker kan ook erg goed functioneren als teamplayer, helemaal als je de brawn tree uitpluist. De brawn tree heeft namelijk als gamechanger "Come at me bro" , een ability die je je health teruggeeft als je aan het gunzerken bent, en damage reduction geeft. Hij maakt je tegenstanders boos door zijn middelvingers op te steken, zodat ze achter jou aankomen. Hierdoor leidt je ze dus af, werk goed in een team.

De Commando kan dan weer goede cover/support geven met zijn turret. Tevens kun je later 2 turrets plaatsen, of twee guns op een turret.

Beide zijn dus zeer geschikt als team. Ik denk dat je elke klassa op co-op af kunt stemmen. De enige die echt een team nodig heeft is Maya, want alleen lijkt ze me niet zo sterk, ze heeft cover nodig van Axton of Salvador

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Heb1 nu gepeeld maar kan je daar ook een klasse kiezen? Weet het niet meer.

Wil de game nu kopen. Zijn er nog goede deals? Dat je met extra wapens beginnen? Zie nu een deal voor 35e en 30e alle mappacks. Dan ben je voor 65e toch helemaal klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:36
Oh voor de mensen die de ULCE willen. Op bart smit ( http://www.bartsmit.com/s.../nl_NL/$s=borderlands%202 ) kan je je e-mail en mobiele nummer invullen en dan krijg je een SMS wanneer de ULCE bestelbaar is. Dus als je er nog een graag wilt, is dit een kans om er een te krijgen :) ''reserveren'' is ook geheel vrijblijvend, dus het kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op zondag 16 september 2012 @ 22:27:
Heb1 nu gepeeld maar kan je daar ook een klasse kiezen? Weet het niet meer.
Hoe bedoel je klasse kiezen?

Brick = bezerker
Roland = Soldier
Lilith = Siren
Mordecai = Hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kan echt niet wachten op deze. als die uitkomt gelijk een Coop weekend droppen met me 2 neefen =p kijken of we in 1 weekend platinum kunnen halen (ps3 ja), denk het niet though. voor borderlands 1 hadden we ook 2 weekenden nodig

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 11-09 16:54
pre-load met steam gedaan nu nog 4 dagen wachten :'( ik hou niet van wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kan ik het spel ook preloaden op Steam als ik nog geen key heb ? En zo ja, hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalMarty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 23:45
@PilatuS

Naar mijn weten kan het alleen met een Pre-Order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:50
Op usenet gisteren al de kopieën gespot helaas (Xbox360 versie). Had t vanaf morgen wel verwacht, want dan released ie in amerika. Jammer, maar goed wij echte fans wachten gewoon tot vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
KingKoning schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:49:
Op usenet gisteren al de kopieën gespot helaas (Xbox360 versie). Had t vanaf morgen wel verwacht, want dan released ie in amerika. Jammer, maar goed wij echte fans wachten gewoon tot vrijdag.
Vrijdag :d (veranderd voor mij in Vrijedag .. ) weekendje borderlandse (tobad dat men pa jarig is :@) en maandag vrij .. dinsdag vrij ..
Es ff kijken hoesnel we naar Playthrought 2 kunnen pielen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Is er ergens waar we kunnen onze steam ID's uitwisselen?
Zodat de mensen die van plan zijn deze game te spelen op PC samen kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Got heeft een speciale steam group voor BL2

Zit nu mobiel, dus heb de link even niet bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Gevonden en gejoined :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat is preloaden? Je hebt dan de game al op je pc alleen zonder key?

Wil de game nu kopen maar hebben al veel mensen de season pass gekocht? 30e voor 4 dlc is toch niet duur? Bij bf3 betaal je 50 of 60e. Als ik de game direct op vrijdag wil spelen is steam dan het snelste? Of kan ik hem bijvoorbeeld gewoon in de winkel kopen? Dat laatste scheelt misschien geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de game via steam ge-pre-ordered. Daarmee kon ik de game pre-loaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Versteegrob schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:29:
Wat is preloaden? Je hebt dan de game al op je pc alleen zonder key?
De data van het spel staat op je PC, maar je kan nog niet spelen. Of er missen nog essentiele bestandjes of het is encrypted.

Vrijdag wordt de boel vrij gegeven en kan je direct spelen zonder eerst te downloaden.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik heb een keer een steam game hardcopy voor de release binnen gekregen. Dat is heel zuur, je hebt het spel en boekje alleen je kunt niet spelen. Dat waren 2 lange dagen :P je voelt je net een klein kind met de pakjes onder de boom en binnen hand bereik maar je mag er niet aankomen.

[ Voor 25% gewijzigd door ArgantosNL op 17-09-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
ArgantosNL schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:59:
Ik heb een keer een steam game hardcopy voor de release binnen gekregen. Dat is heel zuur, je hebt het spel en boekje alleen je kunt niet spelen. Dat waren 2 lange dagen :P je voelt je net een klein kind met de pakjes onder de boom en binnen hand bereik maar je mag er niet aankomen.
Waiting for something I ordered to arrive
Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/5377067_700b_v1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
pdebie schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:54:
Got heeft een speciale steam group voor BL2

Zit nu mobiel, dus heb de link even niet bij de hand.
Hoe kan ik de groep vinden in steam? Ben er nog niet zo mee bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:02:
[...]

Hoe kan ik de groep vinden in steam? Ben er nog niet zo mee bekend.
steam openen > community > zoeken op 'got borderlands 2'

De TS mag trouwens wel een HUGE update krijgen vind ik

[ Voor 10% gewijzigd door PdeBie op 17-09-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:53:
[...]

steam openen > community > zoeken op 'got borderlands 2'
Of gewoon deze link pakken:

http://steamcommunity.com/groups/GoTloot
;)
pdebie schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:53:
[...]
De TS mag trouwens wel een HUGE update krijgen vind ik
I totaly agree. Hoeft ook helemaal niet moeilijk te zijn lijkt mij. Meeste dingen kunnen gewoon uit het topic worden gekopieerd. Bijv. zaken als bovengenoemde steam group / de skilltrees / wat gameplay filmpjes. Ik noem maar even wat.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
woooooow, ik spetterpoep m'n hele broek vol na het zien van die trailer. Kan niet wachten!!!!! *O* *O* *O*

Maya en Lilith samen = pron :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-09 16:28
Heeft er iemand de game toevallig bij mycom pre orderd? Ze hebben de ULC voor maar 99,95 ..
Maar hij was toch overal uitverkocht? Ben bang dat ze hem niet leveren dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
vala62 schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:22:
Heeft er iemand de game toevallig bij mycom pre orderd? Ze hebben de ULC voor maar 99,95 ..
Maar hij was toch overal uitverkocht? Ben bang dat ze hem niet leveren dan :(
Als je kan afhalen zou ik het gewoon bestellen. De kans is inderdaad niet echt groot dat ie geleverd wordt maar bij afhalen kan je in de winkel betalen dus loop je geen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom
Als er iemand een ultimate loot chest over heeft voor de xbox360 toevallig..

Neem ik hem graag over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt vanavond streams kijken van de US :(

gamestop had een midnight release dus ze zullen wel al zitten spelen zo via twitch.tv :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
pdebie schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:15:
woooooow, ik spetterpoep m'n hele broek vol na het zien van die trailer. Kan niet wachten!!!!! *O* *O* *O*

Maya en Lilith samen = pron :7
haha! spetterpoep? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Spel is inmiddels uit op Steam, tijd om een character keuze te maken :>

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Phyxion schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:34:
Spel is inmiddels uit op Steam, tijd om een character keuze te maken :>
US release date voor jou... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
gewoon met vpn unlocken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Precies, voor de Gunzerker gekozen, intro van het spel is echt briljant :+

Even wat screenshots dan:
Afbeeldingslocatie: http://f.refe.be/t/Borderlands2_09-18-12_09-54-59.png

Afbeeldingslocatie: http://f.refe.be/t/Borderlands2_09-18-12_09-55-30.png

Afbeeldingslocatie: http://f.refe.be/t/Borderlands2_09-18-12_10-04-43.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:42
even een snel vraagje, waar hebben jullie hem gekocht? steam, of een winkel?
Ik denk niet dat je nog premier club krijgt als je hem nu in de winkel koopt -.-"
Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een guide hoe dit te doen. alles over vpn wordt hier geblocked :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Kan dat ook gewoon met een EU account of heb je daar een US account voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Ik denk dat je dat gewoon met een EU account kan doen, je kan toch ook op vakantie zijn?
Je zou wel mogelijk een probleempje kunnen hebben als ze je echt pakken met een vpn, stond iets in de EULA, maar ik heb nog nooit gehoord dat het daadwerkelijk is gedaan (steam account onbruikbaar gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detlev
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-07 20:07
PilatuS schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:03:
[...]

Als je kan afhalen zou ik het gewoon bestellen. De kans is inderdaad niet echt groot dat ie geleverd wordt maar bij afhalen kan je in de winkel betalen dus loop je geen risico.
Ga er inderdaad maar vanuit dat hij vanuit de Mycom en Dixons niet meer geleverd wordt. Ik heb in het verleden ook nare ervaringen gehad met limited editions en Mycom. In het geval van Borderlands 2 werd er na twee dagen door Randy Pitchford al gezegd dat ze door de Ultimate Loot Chest Editions voor Amerika heen waren, en ruim een week later ligt hij opeens voor 99.95 in plaats van 129.95 bij de Mycom/Dixons.

Ik hoop dat Bol.com de mijne daadwerkelijk af kan leveren...
indien geleverd dan: *O*
anders: -O-

Hoe dan ook, nog 3 dagen afwachten en genieten van de screenshots van de mensen die BL2 in de US-mode spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Phyxion schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:18:
[...]

Precies, voor de Gunzerker gekozen, intro van het spel is echt briljant :+

Even wat screenshots dan:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe draait ie? Beetje hetzelfde als borderlands 1? of zwaarder? Daarnaast hoe werkt dat met een vpn? Heb je tutorial en gegevens? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

http://www.hideipvpn.com/ voor 3 uur een gratis vpn en gaan met die banaan, natuurlijk alles op eigen risico ;) Even connectie met us server maken en klaar ben je.

Nadeelis wel dat het maar 3 uur gratis is, zodra je de game hebt unlocked kun je de vpn uitzetten, wil je het spel echter daarna weer starten zul je weer de vpn moeten starten, zonder start hij niet...

[ Voor 38% gewijzigd door Donnie op 18-09-2012 11:04 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
DCG909 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:50:
Ik denk dat je dat gewoon met een EU account kan doen, je kan toch ook op vakantie zijn?
Je zou wel mogelijk een probleempje kunnen hebben als ze je echt pakken met een vpn, stond iets in de EULA, maar ik heb nog nooit gehoord dat het daadwerkelijk is gedaan (steam account onbruikbaar gemaakt).
Ik vermoed dat ze dat niet zo snel zullen doen als je gewoon normaal games via steam koopt, als je RU keys gaat gebruiken die maar de helft kosten van EU daar zullen ze eerder moeilijk over gaan doen. Anders zouden ze gewoon release date's moeten koppelen aan het land wat in jou account staat. Maar vanavond lekker unlocken en spelen.

Eigenlijk idioot dat releases nog steeds gescheiden zijn tussen US en EU.

[ Voor 4% gewijzigd door ArgantosNL op 18-09-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Donnie schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:03:
http://www.hideipvpn.com/ voor 3 uur een gratis vpn en gaan met die banaan, natuurlijk alles op eigen risico ;) Even connectie met us server maken en klaar ben je.

Nadeelis wel dat het maar 3 uur gratis is, zodra je de game hebt unlocked kun je de vpn uitzetten, wil je het spel echter daarna weer starten zul je weer de vpn moeten starten, zonder start hij niet...
Ah ok, dus je kan maar 3 uur spelen en daarna kan je em weer niet opstarten? :9 Dat schiet dan ook niet echt op natuurlijk :(

Maar hoe is het spel verder? VERTEL het ons >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
ArgantosNL schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:05:
[...]

Ik vermoed dat ze dat niet zo snel zullen doen als je gewoon normaal games via steam koopt, als je RU keys gaat gebruiken die maar de helft kosten van EU daar zullen ze eerder moeilijk over gaan doen. Anders zouden ze gewoon release date's moeten koppelen aan het land wat in jou account staat. Maar vanavond lekker unlocken en spelen.

Eigenlijk idioot dat releases nog steeds gescheiden zijn tussen US en EU.
Ja echt onzin zeg... Als ik em via steam koop maakt het toch geen bal uit waar op de wereld ik ben... Nee wij moeten altijd en meer betalen voor een game en langer wachten... Wat is et leven toch zwaar :'( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Weet iemand welk systeem BL2 gebruikt om online te spelen? Gaat matchmaking gewoon puur via Steam? Of gebruikt het weer gamespy net als BL1?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Activeren en starten gaat via de vpn daarna snel alt+tab en vpn uitgooien, je kan dan blijven spelen ;) Daarna dus alleen heel even vpnen als je de game start, of gewoon niet afsluiten t/m vrijdag :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ewivis schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:08:
[...]

Ah ok, dus je kan maar 3 uur spelen en daarna kan je em weer niet opstarten? :9 Dat schiet dan ook niet echt op natuurlijk :(

offline mode? weet niet of dat werkt, je zult dan geen multi kunnen doen maar je kunt wel spelen.
Ewivis schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:09:
[...]

Ja echt onzin zeg... Als ik em via steam koop maakt het toch geen bal uit waar op de wereld ik ben... Nee wij moeten altijd en meer betalen voor een game en langer wachten... Wat is et leven toch zwaar :'( ;)
ik dacht net precies het zelfde, zou eerlijker zijn als wij eerder konden spelen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ewivis schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:01:
[...]

Hoe draait ie? Beetje hetzelfde als borderlands 1? of zwaarder? Daarnaast hoe werkt dat met een vpn? Heb je tutorial en gegevens? :9
Ongeveer hetzelfde, merk niet veel verschil eigenlijk. Je kan gewoon een VPN opzoeken uit US en gebruiken, Steam opstarten en Borderlands 2 spelen, dat is alles ;)

Nog een screenshot dan:
Afbeeldingslocatie: http://f.refe.be/t/Borderlands2_09-18-12_11-13-04.png
ye-roon schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:12:
Weet iemand welk systeem BL2 gebruikt om online te spelen? Gaat matchmaking gewoon puur via Steam? Of gebruikt het weer gamespy net als BL1?
Steam.
Ewivis schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:08:
[...]

Je kan het gewoon opstarten en sluiten, Steam geeft dan wel niet meer ingame status weer maar ach, alles werkt gewoon.

Hoe is het spel verder, het begin zit in ieder geval vol met humor, de guns voelen een stuk beter. Met een revolver kan je ala Clint Eastwood snel schieten (in ieder geval de revolver die ik had) :+ Je kan ook quests krijgen door in eens naar een gebied te gaan of door iets op te pakken. Verder is Claptrap nog goed aanwezig "Heeey you're not dead" zit er ook in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Eh....
Hoe draait physx?
Werkt het ook op de cpu goed? (heb een AMD kaart in al mijn systemen -.-" )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
zijn health regen shield net zo makkelijk te krijgen als in 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DCG909 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:58:
Eh....
Hoe draait physx?
Werkt het ook op de cpu goed? (heb een AMD kaart in al mijn systemen -.-" )
PhysX staat op low, verder niet getest.
ArgantosNL schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:01:
zijn health regen shield net zo makkelijk te krijgen als in 1?
Geen idee, ongetwijfeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
je bent er nog geen tegengekomen in een shop? bij 1 had ik er altijd al 1 toen ik level 3 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
ArgantosNL schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:06:
je bent er nog geen tegengekomen in een shop? bij 1 had ik er altijd al 1 toen ik level 3 was.
zal wel denk ik hoor. Is dat echt zo belangrijk dan? :) wel erg handig... heb dat zelf ook altijd... HP regen en ammo regen... hoef je nooit naar automaten daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafour
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-07 21:05
Nja ben ook bezig met een vpn,hopelijk word m'n account niet geblokkeerd.
Spel is fantastish anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
soldier is in borderlands 1 gewoon het makkelijkste om te soloen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Werkt VPN ook met nog te leveren gamediscs voor een PS3? :9

Die net wat andere release dates in de VS zijn maar waardeloos. Claptrap heeft wel een goed mansion voor zichzelf gebouwd.

Ik wacht nog even geduldig af, vanavond maar de CL kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detlev
Zijn er hier trouwens nog mensen die van plan zijn BL2 op de Xbox 360 te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Hoe zit het met die premier club?
zit dat bij het spel? Ik had net contact met een game winkel. Maar hij wist niet hoe het zat (of het in de eerste batch zit, of dat het een andere manier is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
2 Vragen waar ik niet zo direct antwoord op kan vinden:

- Is het noodzakelijk deel 1 ook gespeeld te hebben (niet gedaan omdat co-op bijna verplicht wordt)?
- Is co-op ook in deel 2 een must?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detlev
Als het goed is wordt de premiere club middels redeem-codes bij de eerste editie van de games geleverd. Waarschijnlijk op een los kaartje in het hoesje en bij steam zal het wel bij de download inbegrepen zijn.

@ bram1984
1) amper. het verhaal in deel 1 is redelijk mager, je mist weinig als je direct aan 2 zou beginnen
2) niet een must, wel aan te raden. tegenstanders en loot wordt beter en uitdagender.

[ Voor 32% gewijzigd door Detlev op 18-09-2012 13:13 . Reden: reactie @bram1984 toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
hmm, zie net wat berichten dat het in de usa op de bon staat bij het afhalen, wordt dit ook in nl gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05

Shabbaman

Got love?

bram1984 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:08:
2 Vragen waar ik niet zo direct antwoord op kan vinden:

- Is het noodzakelijk deel 1 ook gespeeld te hebben (niet gedaan omdat co-op bijna verplicht wordt)?
- Is co-op ook in deel 2 een must?
Je hoeft BL helemaal niet coop te spelen, je kan het prima als SP spelen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Bij steam krijg je premiere alleen bij de pre-order, zo zou het met de DVD release ook moeten gaan, maar of dat zo is weet ik eigenlijk niet, vaak zijn stores door de eerste pre-order edities heen en sturen dan gewoon de normale zonder de voucher op.

Heb deze ook maar in m'n steam toegevoegd, hoge prijs, maar waarschijnlijk de moeite wel waard. Eigenlijk is het BF3's schuld met hun gare netcode dat ik het gevoel heb dat ik al tijden geen lekker voelde shooter heb gespeeld. Hits voelen daar zo insignificant omdat de server steeds nog even 300ms nodig lijkt te hebben om te verzinnen of het wel echt raak / mis was.

BL1 had tenminste dat aspect helemaal voor elkaar. Lang niet alles aan die game vond ik gaaf, ik heb em dan ook maar 10 uurtjes gespeeld, maar als ik kijk naar wat ze hier allemaal voor moois in hebben gestopt is het het wel waard denk ik zo.

Er zijn vast wel wat mensen te vinden hier die Co-op willen gaan spelen indien het echt nodig blijkt te zijn toch? Hoewel BL1 toch eigenlijk altijd wel te solo-en was, hoewel je dan gewoon echt een stuk langzamer door de content heen kon komen. Maar een beetje uitdaging was best leuk, het zorgde er alleen wel voor dat je nogal van je klasse af moest wijken om te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Mits je Borderlands 2 nog wilt halen in de winkel : http://www.pu.nl/artikele...-krijg-tien-euro-korting/ :).

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom
Detlev schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:59:
Zijn er hier trouwens nog mensen die van plan zijn BL2 op de Xbox 360 te spelen?
Ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
djunicron schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:20:Er zijn vast wel wat mensen te vinden hier die Co-op willen gaan spelen indien het echt nodig blijkt te zijn toch? Hoewel BL1 toch eigenlijk altijd wel te solo-en was, hoewel je dan gewoon echt een stuk langzamer door de content heen kon komen. Maar een beetje uitdaging was best leuk, het zorgde er alleen wel voor dat je nogal van je klasse af moest wijken om te overleven.
hoe bedoel je van je klasse afwijken? bedoel je wapen gebruik? want soldier is makkelijk te doen. Turret heal geven en verder je AR skills levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Amerika al uit natuurlijk, hier een leuke stream om te kijken: http://www.twitch.tv/sevadus

Die gast gaat voor een marathon en is al 16 uur onderweg (lvl 11).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
ArgantosNL schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:27:
[...]

hoe bedoel je van je klasse afwijken? bedoel je wapen gebruik? want soldier is makkelijk te doen. Turret heal geven en verder je AR skills levelen
Nahjah, als je b.v. in BL1 puur sniper ging, dan moest je voor sommige bazen / arena's / velden met tegenstanders toch regelmatig anders gaan spelen dan wat bij je build paste. Zowel kwa wapens (toch een Shotty, pistol, rockets moeten gebruiken) als kwa skill gebruik. Ik heb zelfs met chars andere skills moeten kiezen simpelweg omdat m'n co-op build single toch niet ging werken.

Met Randoms spelen is op zich ook wel aardig, maar vooral mid/late-game (what do I know, zo lang heb ik ook niet gespeeld - lvl 20-25 achtig) werd er nogal geplunderd. Mensen hebben wel voor m'n neus perfecte upgrades van m'n huidige gun opgepakt puur om te verkopen.

Maar goed zodra er hier een playerlist komt, zijn er vast wel gezellige medespelers te vinden dat dit allemaal niet zo'n issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:40:
In Amerika al uit natuurlijk, hier een leuke stream om te kijken: http://www.twitch.tv/sevadus

Die gast gaat voor een marathon en is al 16 uur onderweg (lvl 11).
15 uur en pas level 11, levelen gaat echt een heel stuk trager dan bij 1.Daar kun je in een uurtje of 4 wel level 12 halen zonder al te veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
djunicron schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:26:
[...]

Nahjah, als je b.v. in BL1 puur sniper ging, dan moest je voor sommige bazen / arena's / velden met tegenstanders toch regelmatig anders gaan spelen dan wat bij je build paste. Zowel kwa wapens (toch een Shotty, pistol, rockets moeten gebruiken) als kwa skill gebruik. Ik heb zelfs met chars andere skills moeten kiezen simpelweg omdat m'n co-op build single toch niet ging werken.

Met Randoms spelen is op zich ook wel aardig, maar vooral mid/late-game (what do I know, zo lang heb ik ook niet gespeeld - lvl 20-25 achtig) werd er nogal geplunderd. Mensen hebben wel voor m'n neus perfecte upgrades van m'n huidige gun opgepakt puur om te verkopen.

Maar goed zodra er hier een playerlist komt, zijn er vast wel gezellige medespelers te vinden dat dit allemaal niet zo'n issue is.
Nee joh, dat is geen probleem als je gewoon met normale mensen speelt. Ik speelde met een maat en we keken gewoon welke class je had en gunde elkaar af en toe gewoon een gun of een shield. We hadden toch andere classes dus de guns zijn dan toch verschillend. sniper voor hunter en smg voor siren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ArgantosNL schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:06:
Nee, nog steeds niks gezien. Ben overnieuw begonnen en ben nu level 6, nog geen health regenerating shields gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Phyxion schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:21:
[...]

Nee, nog steeds niks gezien. Ben overnieuw begonnen en ben nu level 6, nog geen health regenerating shields gezien.
ik hoop dat ze wel te krijgen zijn, niet is zo fijn als een quick health regen shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Borderlands 2-SKIDROW

shit.... waarom issie nu al uit? Ik moet nog wachten tot vrijdag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapido_
  • Laatst online: 21-01-2022
Ewivis schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:29:
Borderlands 2-SKIDROW

Gah idd... :(

Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:37
Borderlands 2-SKIDROW

Speeleeeuuh :D
Knallen met die coop via LAN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Borderlands 2-SKIDROW

En dan als uitgever afvragen waarom mensen hun game piraten 8)7.
Ik dacht dat we eindelijk af waren van specifieke release data voor regio's nu bijna alles digitaal te verkrijgen is.

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 18-09-2012 18:15 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:59
Een spel als borderlands ga je toch niet downloaden? Toegegeven dat deed ik wel toen de 1e uit kwam, maar niet lang daarna aangeschaft + alle dlc's om zonder gedoe te spelen. Daar boven op kopen meerdere mensen die ik ken het spel, dan heeft Skidrow's versie ook geen nut meer ^^

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Damn, dacht dat pre-orders vandaag al konden spelen? Vrijdag lees ik hier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
Dinsdag voor Amerika, vrijdag voor Europa :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
niekgerfen schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:41:
Dinsdag voor Amerika, vrijdag voor Europa :(
En dan vreemd opkijken als men je game piraat...

edit: http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=148418

Ik ga spelen :P

[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 18-09-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

unfor schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:47:
[...]

En dan vreemd opkijken als men je game piraat...

edit: http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=148418

Ik ga spelen :P
Beetje een trickie manier om hem te unlocken, is volgens de steam EULA niet toegestaan.
Ik download hem nog wel een keer via usenet O-)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
TheNameless schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 19:01:
[...]

Beetje een trickie manier om hem te unlocken, is volgens de steam EULA niet toegestaan.
Ik download hem nog wel een keer via usenet O-)
Valt mee, heb spotflux gedownload, steam gestart, game unlocked en gerestart in offline mode :)
Als ik zo rond het web kijk heeft steam alleen mensen gebanned die met VPN uit andere regio's kopen, niet mensen die eerder activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Iemand voor een 4 pack?

http://uk.gamesplanet.com...Players-Pack-3456-38.html

23 euro per persoon.

Edit: verkocht!

[ Voor 6% gewijzigd door Asskicker op 18-09-2012 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat een crappy review. Alleen al de manier van uitleggen pfffff.

ik twijfel trouwens om hem te unlocken via VPN. Lijkt me aan de ene kant wel vet om nu al te gaan spelen. Maar het idee dat ik gebanned wordt en daarmee honderden euro's aan games verlies.......

[ Voor 29% gewijzigd door PdeBie op 18-09-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
unfor schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 19:05:
[...]

Valt mee, heb spotflux gedownload, steam gestart, game unlocked en gerestart in offline mode :)
Als ik zo rond het web kijk heeft steam alleen mensen gebanned die met VPN uit andere regio's kopen, niet mensen die eerder activeren.
Ik twijfel om dit ook te doen, wil niet al mijn steam games kwijtspelen though :9
Bij jou is dit gelukt?
Pagina: 1 ... 5 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.