Ik ben aan het knallen jabeve schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 19:21:
[...]
Ik twijfel om dit ook te doen, wil niet al mijn steam games kwijtspelen though![]()
Bij jou is dit gelukt?
Jammer dat de pirated versie al beschikbaar is terwijl ik hem nog niet kan kopen
Zo krijg je mensen wel aan de illegale games. Ik ga vast spelen.. kopen doe ik hem dan vrijdag wel
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Van wat ik merk worden de discs (voor de Xbox in ieder geval) bij webwinkels op de bus gedaan zodra ze binnen zijn. Van een vriend van mij kwam er net een mail dat zijn disc over 1 à 2 dagen aankomt...
Ik heb nog niet gehoord van de mijne
Ik heb nog niet gehoord van de mijne
Ugh, ik vind het toch ook echt wel een lading onzin...
Steam concurreert simpelweg met andere winkels, maar mag niet eerder leveren fysieke shops. Want die moeten in de EU langer wachten, terwijl ik zou zeggen, een Steam kopie is niet gelijk aan een DVD kopie.
Ze hadden best wel die 2 a 3 dagen eerder kunnen vrijgeven. Ik snap ook wel dat het maar een paar dagen scheelt en dat we niet zo moeten huilen, maar juist omdat er eigenlijk geen echt goede reden is is dit toch slecht verteerbaar.
Ik heb m'n steam account al jaááren. Der zitten toch wel teveel titels in om de regels te gaan lopen breken met een VPN. (ja het staat in de EULA) Ik denk dat ik toch misschien maar de piraten versie ga plukken ipv dan m'n account ga riskeren. Als ik alleen nog wist hoe... (neen, dank u geen tips via pm)
Nahjah, genoeg andere games in m'n steamlijstje gelukkig.
Steam concurreert simpelweg met andere winkels, maar mag niet eerder leveren fysieke shops. Want die moeten in de EU langer wachten, terwijl ik zou zeggen, een Steam kopie is niet gelijk aan een DVD kopie.
Ze hadden best wel die 2 a 3 dagen eerder kunnen vrijgeven. Ik snap ook wel dat het maar een paar dagen scheelt en dat we niet zo moeten huilen, maar juist omdat er eigenlijk geen echt goede reden is is dit toch slecht verteerbaar.
Ik heb m'n steam account al jaááren. Der zitten toch wel teveel titels in om de regels te gaan lopen breken met een VPN. (ja het staat in de EULA) Ik denk dat ik toch misschien maar de piraten versie ga plukken ipv dan m'n account ga riskeren. Als ik alleen nog wist hoe... (neen, dank u geen tips via pm)
Nahjah, genoeg andere games in m'n steamlijstje gelukkig.
Dat is precies wat ik nu doe.Felyrion schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 19:52:
Jammer dat de pirated versie al beschikbaar is terwijl ik hem nog niet kan kopenZo krijg je mensen wel aan de illegale games. Ik ga vast spelen.. kopen doe ik hem dan vrijdag wel
Game heb ik alvast gedownload, want ik moet gewoon spelen! Kopen doe ik vrijdag toch wel, dus zoveel maakt het niet uit.
Mijn conclusie: Wat een GEWELDIGE game!
De PC versie heeft superieure graphics, en al helemaal wanneer ik het spel via bootcamp op 2880x1800 op mijn MacBook Pro speel!
Ik raad het spel voor iedereen aan, en dan gaat mijn voorkeur toch echt naar de PC versie.
An a day keeps the doctor away.
Je loopt volgens STEAM met het unlocken via VPN alsnog het risico gebanned te worden. Kennelijk is dit tegen de SSA policy and kunnen ze je er alsnog voor bannen. En ook in Offline mode zul je achievements vrijspelen.
Bron (met green response): http://forums.steampowere...read.php?t=2939616&page=2
Kortom, ik zou hem even laten liggen of ergens anders vandaan plukken
.
Bron (met green response): http://forums.steampowere...read.php?t=2939616&page=2
Kortom, ik zou hem even laten liggen of ergens anders vandaan plukken
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
nah, ik heb het zojuist toch gedaan en wat is het spel ongelooflijk gaaf zeg.
Veel pittiger qua moeilijkheidsgraad dan BL1. Besturing is vrijwel gelijk gebleven aan BL1 en voelt gewoon goed aan. De menu's vind ik wel een stuk drukker geworden wat wel even wennen is. Ik vind dat vooralsnog niet echt een verbetering. Het leest wel allemaal iets moeilijker vind ik.
Ben overigens begonnen met Axton.
Volgende keer spelen pak ik Zero op. En dan die twee even vergelijken.
Veel pittiger qua moeilijkheidsgraad dan BL1. Besturing is vrijwel gelijk gebleven aan BL1 en voelt gewoon goed aan. De menu's vind ik wel een stuk drukker geworden wat wel even wennen is. Ik vind dat vooralsnog niet echt een verbetering. Het leest wel allemaal iets moeilijker vind ik.
Ben overigens begonnen met Axton.
Volgende keer spelen pak ik Zero op. En dan die twee even vergelijken.
[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 18-09-2012 22:21 ]
Net toch maar even 15 min gespeelt
Wacht nu wel op vrijdag als ik het spel binnen heb om verder te spelen. Eerste indruk is helemaal prima. De humor is in ieder geval ook weer goed aanwezig. Verder heerlijk om voor de PC zoveel instellingen te hebben. Erg mooi dat de makers veel voor de PC spelers doen.
Wacht nu wel op vrijdag als ik het spel binnen heb om verder te spelen. Eerste indruk is helemaal prima. De humor is in ieder geval ook weer goed aanwezig. Verder heerlijk om voor de PC zoveel instellingen te hebben. Erg mooi dat de makers veel voor de PC spelers doen.
Verwijderd
ik heb van mycom ook een verzendbevestiging gekregen dus zal hem morgen wel binnen krijgen maar ik wacht gewoon tot vrijdag hoor. ga geen regels breken met kans mijn steam account kwijt te raken voor twee dagen eerder spelen.
Ik heb ook mijn bevestiging van MyCom, terwijl ik hem pas vandaag had besteld. Leuk
Rare vogel in spe
Gewoon de standard editie van borderlands 2 bij mycom?
De nieuwe auto besturing is echt geniaal, lekker slippen over.enemies
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Sodeju die 1e "echte" baas is lastig !
Na 5 pogingen me eigen maar er doorheen "gelamed"
En natuurlijk bugte daarna het spel, en kon ik de quest niet inleveren.
Na 5 pogingen me eigen maar er doorheen "gelamed"
En natuurlijk bugte daarna het spel, en kon ik de quest niet inleveren.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Heb hem gisteren ook eventjes gespeeld via semi-legale kanalen, maar erg vet zeg!
Ben begonnen met Zero en dat bevalt me goed. Lekker knallen met pistolen!
Valt me op hoe goed hij draait, ook op m'n HD5750 in full-hd. Alleen het gear selecteer schermpje lagged een beetje
Ben begonnen met Zero en dat bevalt me goed. Lekker knallen met pistolen!
Valt me op hoe goed hij draait, ook op m'n HD5750 in full-hd. Alleen het gear selecteer schermpje lagged een beetje
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
axton heeft een skill die als je shield vol zit health regen geeft, hebben de andere classes ook zo iets?
edit: Ik ben level 8 in bijna 4 uur spelen
[ Voor 18% gewijzigd door ArgantosNL op 19-09-2012 09:13 ]
Zero heeft ook iets van health regeneration, maar dan alleen tijdens dat je z'n skill gebruikt.ArgantosNL schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:11:
axton heeft een skill die als je shield vol zit health regen geeft, hebben de andere classes ook zo iets?
Als het Nvidia PhysX gebruikt dan zal dat nooit geweldig draaien puur omdat het niet geoptimaliseerd is voor pde CPU. Het is beter als ze een andere physic engine zouden gebruiken.DCG909 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:14:
Weet iemand al hoe physx draait zonder Nvidia gpu?
Hopelijk is m'n cpu dan sterk genoeg ;/
(3610QM)
Krijg, als het goed is, vandaag bericht van de lokale game winkel over hoe het zit met de premier club voor retail versies.
Ze komen vandaag in de winkel binnen en hij zal dus kijken of het dan op een kaartje in de doos zit.
(als dat zo is moet ik even kijken of ik het spel vandaag bij hem al ga kopen, aangezien ik vandaag thuis kan werken en anders tot 5.40 niet thuis ben en hij dan al aan het sluiten is....)
(3610QM)
Krijg, als het goed is, vandaag bericht van de lokale game winkel over hoe het zit met de premier club voor retail versies.
Ze komen vandaag in de winkel binnen en hij zal dus kijken of het dan op een kaartje in de doos zit.
(als dat zo is moet ik even kijken of ik het spel vandaag bij hem al ga kopen, aangezien ik vandaag thuis kan werken en anders tot 5.40 niet thuis ben en hij dan al aan het sluiten is....)
Nu een paar keer de eerste paar minuten gezien van het spel en moet zeggen de humor is weer goed!
Het is nu wachten op het pakketje dat binnen moet komen.
Ik heb Bol.com gewezen op het eerder versturen van Mycom, maar Bol verstuurt niet eerder dan de 21e. Ze hebben die releasedatum gekregen van de leverancier en daar houden ze zich aan.
Helaas! En voortaan geen pre-order meer bij Bol... Voor de PS3 is dit.
Ik heb Bol.com gewezen op het eerder versturen van Mycom, maar Bol verstuurt niet eerder dan de 21e. Ze hebben die releasedatum gekregen van de leverancier en daar houden ze zich aan.
PSN: Leech1984
Je hebt er toch niks aan tot de 21e....
Dus ze kunnen net zo goed nu al versturen
En hij is ook al op de andere circuits beschikbaar, dus dat maakt ook niets meer uit...

En hij is ook al op de andere circuits beschikbaar, dus dat maakt ook niets meer uit...
Ik doelde op de PS3 versie...DCG909 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:28:
Je hebt er toch niks aan tot de 21e....
(steam is er toch ook voor de ps3?)
Dan nog, als ze nu versturen dan heb je hem morgen/overmorgen binnen.
Dan nog, als ze nu versturen dan heb je hem morgen/overmorgen binnen.
Ze versturen em de 21e? dus krijg ik em pas de 22e? of versturen ze em de 20e en krijg ik em gewoon de 21e, anders cancel ik em a la minuut, tot vrijdag wachten is al lang, eeerrrggg lang, maar zaterdag gaat me te verleech1984 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:26:
Nu een paar keer de eerste paar minuten gezien van het spel en moet zeggen de humor is weer goed!
Nope.DCG909 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:36:
(steam is er toch ook voor de ps3?)
Ik ga deze vrijdag meteen halen. De reviews zijn lovend!
Ik vond de eerste al goed, enige nadeel was de saaie omgevingen af en toe en dat hebben ze gefixt dus dat moet gewoon goed worden
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ima just gonna leave this here...

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Waarvoor dank! Awesome Fistbump!BlaSfem0n schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:26:
Ima just gonna leave this here...
[afbeelding]
nog even volhouden, speciaal vrijdagmiddag en maandag vrijgenomen van werk
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Tot nu toe is het spel geweldig. Veel meer en betere humor, meer wapens en meer eindbazen om kapot te knallen
Een hoop dingen zijn verbeterd (je kan de turret van Axton terugclaimen nadat die is neergezet, sommige eindbazen zijn keilastig maar niet zodanig lastig dat je met je vuisten op het keyboard slaat), maar ook wat stomme dingen (de E-knop wordt in de inventory gebruikt om items te vergelijken en ook om te wisselen (irritant), vijanden die te goed blenden in de omgeving en als de special skill van het karakter opgeladen is dan hoor je wel een geluid dat jouw focus op het spel wegpakt).
Ik ga nog even door met knallen

Er staat bij mij op de bol.com bestelpagina "verzending: op verschijningsdatum". Als we de vertaler aanzetten is verschijningsdatum -> releasedate.... via Bol.com mag je een dag later genieten, vanaf zaterdag dus. De volgende keer zal ik ook maar eens kijken naar andere bestel locaties. Alleen is het met bol.com wel zo dat als je een Ultimate Loot Edition besteld dat je die dan ook gaat krijgen. (hoop ik)Zen!th schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:42:
[...]
Ze versturen em de 21e? dus krijg ik em pas de 22e? of versturen ze em de 20e en krijg ik em gewoon de 21e, anders cancel ik em a la minuut, tot vrijdag wachten is al lang, eeerrrggg lang, maar zaterdag gaat me te ver
Al iemand aanwezig die in zijn Ultimate Loot Chest heeft mogen kijken?
die gun op dat laatste plaatje heb ik lager level versie van, die kogels gaan wat langzaam maar wel een fijne gun. De variatie in guns is wel groot, een AR of Shotgun die 3 kogels per schot gebruiken, jammer dat de revolver weg is, die "Masher" revolvers waren altijd wel lekker sterk.Robin schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:08:
Tot nu toe is het spel geweldig. Veel meer en betere humor, meer wapens en meer eindbazen om kapot te knallenEen hoop dingen zijn verbeterd (je kan de turret van Axton terugclaimen nadat die is neergezet, sommige eindbazen zijn keilastig maar niet zodanig lastig dat je met je vuisten op het keyboard slaat), maar ook wat stomme dingen (de E-knop wordt in de inventory gebruikt om items te vergelijken en ook om te wisselen (irritant), vijanden die te goed blenden in de omgeving en als de special skill van het karakter opgeladen is dan hoor je wel een geluid dat jouw focus op het spel wegpakt).
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
binnenkort maar halen, heb echt veel plezier gehad met BL1, en deze lijkt wel beter.
Iemand die een goede vergelijking kan maken?
Iemand die een goede vergelijking kan maken?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zijn er nog mensen hier die samen met mij en een maat de four-pack van steam willen kopen?
Dus we hebben nog twee personen nodig, voor meer informatie graag een DM Of mail
Dus we hebben nog twee personen nodig, voor meer informatie graag een DM Of mail
Radical Birds
Ik heb het ook gespeelt gewoon via VPN geopend, heb namelijk deze week vakantie....dus steam kan de pot op met die domme release datums.
Zover ik het lees is ook nog nooit iemand gebanned of gaan ze dat doen voor deze onzin. Natuurlijk gaan ze niet zeggen dat ze dat niet doen.
Maar ik vond het wel vet, het is wel stuk lastiger dan normaal en meer afwisseling in omgeving en bosses. Dus dat is wel cool.
Probleem die ik al tegen kwam met matchmaking dat er op een gegeven moment een server was met een afk speler.
En matchmaking zette mij constant in die server. Gevolg is dat matchmaking niet meer werkt.
Voor de rest werkt matchmaking echt top.
Zover ik het lees is ook nog nooit iemand gebanned of gaan ze dat doen voor deze onzin. Natuurlijk gaan ze niet zeggen dat ze dat niet doen.
Maar ik vond het wel vet, het is wel stuk lastiger dan normaal en meer afwisseling in omgeving en bosses. Dus dat is wel cool.
Probleem die ik al tegen kwam met matchmaking dat er op een gegeven moment een server was met een afk speler.
En matchmaking zette mij constant in die server. Gevolg is dat matchmaking niet meer werkt.
Voor de rest werkt matchmaking echt top.
Kan er op de PC coop gedaan worden met spelers op de PS3? Als ik het goed begrijp heeft PS3 ook Steam.
Nee, alles blijft bij zijn eigen platform.Misiek schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:10:
Kan er op de PC coop gedaan worden met spelers op de PS3? Als ik het goed begrijp heeft PS3 ook Steam.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Spoilers!
Maar ook: Damn dat is gaaf. Dit spel heeft zojuist nog 5+ to awesome gekregen.
Dit is misschien wel de leukste easteregg die ik ooit in een game heb gezien.
Helemaal mee eensdjunicron schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:29:
[...]
Spoilers!
Maar ook: Damn dat is gaaf. Dit spel heeft zojuist nog 5+ to awesome gekregen.
Dit is misschien wel de leukste easteregg die ik ooit in een game heb gezien.
vraagje voor de mensen die hem al hebben:
Is het spel het waard als je Borderladns 1 al hebt, is het veel vernieuwing en uitgebreider of niet?
Is het spel het waard als je Borderladns 1 al hebt, is het veel vernieuwing en uitgebreider of niet?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb het nog niet gespeeld, maar volgens mij is het gewoon in alles verbeterd. Ik zeg DOEN!lanerios schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:19:
vraagje voor de mensen die hem al hebben:
Alles wat Borderlands zo tof maakte, is in Borderlands 2 nog beter. Meer wapens, meer eindbazen, meer looting, meer fun. En dat alles in een nieuw jasje.
Als je Borderlands 1 nog nooit hebt gspeeld: kopen en speel dat spel eerst uit. Tegen de tijd dat je alles uit BL1 hebt gespeeld, is BL2 in prijs gezakt
37,50 euro voor Borderlands 2 is een mooie, maar nog steeds stevige prijs - maar de fun die je hebt is die prijs dubbel en dwars waard. Wij kunnen volgend weekend op MasterLAN8 onze pret niet op met de co-op van deel 2
Als je Borderlands 1 nog nooit hebt gspeeld: kopen en speel dat spel eerst uit. Tegen de tijd dat je alles uit BL1 hebt gespeeld, is BL2 in prijs gezakt
Paar uurtjes gespeeld en het is inderdaad alles wat BL1 goed maakte en meer.
Enige kritiek die ik nog zou hebben is de menu's. Het vergelijken en equippen van wapens etc. had wat mij betreft nog wel wat handiger gekund.
Heerlijk spel weer
Enige kritiek die ik nog zou hebben is de menu's. Het vergelijken en equippen van wapens etc. had wat mij betreft nog wel wat handiger gekund.
Heerlijk spel weer
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Vette shit! Krijg zojuist smsje van de lokale GameMania dat ik mijn BL2 Preorder kan komen ophalen
Computer says no
Hoe kan je 37.5 euro veel vinden voor een spel wat vet is? Bekijk even hoe uur je waarschijnlijk gaat spelen. Een biosscoop kan pas duur zijn of 1 biertje voor 2.5e wat binnen een paar seconde duur is.Robin schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:30:
Alles wat Borderlands zo tof maakte, is in Borderlands 2 nog beter. Meer wapens, meer eindbazen, meer looting, meer fun. En dat alles in een nieuw jasje.
Als je Borderlands 1 nog nooit hebt gspeeld: kopen en speel dat spel eerst uit. Tegen de tijd dat je alles uit BL1 hebt gespeeld, is BL2 in prijs gezakt37,50 euro voor Borderlands 2 is een mooie, maar nog steeds stevige prijs - maar de fun die je hebt is die prijs dubbel en dwars waard. Wij kunnen volgend weekend op MasterLAN8 onze pret niet op met de co-op van deel 2
Kan echt niet wachten hoe de game is. Hoe is het qua instelling? Vraagt BL2 veel van je pc?
Dan rijden we daar ook maar even langs.Meekoh schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:46:
Vette shit! Krijg zojuist smsje van de lokale GameMania dat ik mijn BL2 Preorder kan komen ophalen
Mycom zegt dat ze pas morgen gaan versturen via Twitter. Bol.com blijft ook stijf vasthouden aan de 21e.
Zolang kan ik nu niet meer wachten hoor!
Hier ook een paar uurtjes gespeeld. En kan niks anders lof uiten over deze game. Destijds heb ik borderlands 1 op de PS3 gespeeld en alle DLC erbij. Nu dit keer op de PC. Krijg mijn Pre order over een aantal dagen binnen.
Heb gister even gespeeld. Geweldig! De humor, actie etc etc.
En het loopt zo soepel PC. Ik heb alles op zijn hoogst staan @ 1920 x 1080 en loopt zo vloeiend als het maar zijn kan. En dat op een HD7770/ i5-3450/8 GB/ Win764bit.
Heb gister even gespeeld. Geweldig! De humor, actie etc etc.
En het loopt zo soepel PC. Ik heb alles op zijn hoogst staan @ 1920 x 1080 en loopt zo vloeiend als het maar zijn kan. En dat op een HD7770/ i5-3450/8 GB/ Win764bit.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Hoe zit het eigenlijk als je de game uitgespeeld hebt? Kan je dan (net als in BL1) gewoon een 2e playthrough beginnen?
Ik denk het wel, aangezien ze dus geluisterd hebben naar de community en de slechte punten verbeterd hebben (in ieder geval geprobeerd).
Jep newgame+TheNameless schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:58:
Hoe zit het eigenlijk als je de game uitgespeeld hebt? Kan je dan (net als in BL1) gewoon een 2e playthrough beginnen?
Zo rond level 25-30 gezien wat ik hoor uit de US. En het is net als in BL1 net weer een stap moeilijker allemaal, leuk dus.
Blijft het eigenlijk daarbij? Of is er net als bij D3 / D2 nog een 3e niveau voor de lvl 50igers? Ik kan me voorstellen dat er anders niet erg veel endgame is tot de expo's komen?
Zijn er trouwens al mensen die de seasonpass ook al hebben aangeschaft? Op zicht is €30 voor expo content tot Juni 2013 niet verkeerd, maar eh, waarom moeten / kunnen we nu al betalen daarvoor eigenlijk? Kunnen ze niet beter één grote goed uitgewerkte content pack maken zoals een ouderwetse expansion? En kom niet aan met de "content zo snel mogelijk beschikbaar maken", want dat willen ze duidelijk niet getuige de verschillende release data...
Oh trouwens wat betreft die Golden-Sanctuary-Key: Krijg je er maar één eigenlijk? Of één per nieuwe char? En ik neem aan dat de drops uit die box als ze speciaal zijn account gebonden zijn?
Ik hoorde al het advies dat je em pas laat moet gebruiken, lvl 40+ ofzo, omdat je anders simpelweg na het gebruik zodra je kunt met een lvl 8 gun opgescheept zou zitten. (wat zonde zou zijn) Wie kent het hele verhaal?
In BL1 was het rond lvl 40 dat je naar playthrough 2 ging en dan eindigde je rond lvl 60. Daarna werden de tegenstanders ook in de DLC's opgeschaald.
Seasonpass heb ik nog niet aangeschaft. Als we DLC's zoals Claptrap Revolution krijgen, dan hoef ik die niet te hebben. Dat vond ik echt niks.
Seasonpass heb ik nog niet aangeschaft. Als we DLC's zoals Claptrap Revolution krijgen, dan hoef ik die niet te hebben. Dat vond ik echt niks.
[ Voor 32% gewijzigd door TheNameless op 19-09-2012 14:20 ]
Klopt, hoe later je het gebruikt , des te beter (gemiddeld) het wapen. Denk er wel aan dat het purple wapens zijn (erg zeldzaam), maar dat de beste wapens in de game de pearlescent wapens zijn (waarschijnlijk). Dus misschien is het wel verstandig rond level 15 de kist te gebruiken, zodat je hele sterke wapens hebt op het moment dat je nog maar witte en blauwe/groene wapens vindtdjunicron schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:14:
[...]
Oh trouwens wat betreft die Golden-Sanctuary-Key: Krijg je er maar één eigenlijk? Of één per nieuwe char? En ik neem aan dat de drops uit die box als ze speciaal zijn account gebonden zijn?
Ik hoorde al het advies dat je em pas laat moet gebruiken, lvl 40+ ofzo, omdat je anders simpelweg na het gebruik zodra je kunt met een lvl 8 gun opgescheept zou zitten. (wat zonde zou zijn) Wie kent het hele verhaal?
Ik bond BL1 juist het voorbeeld van hoe DLC wél iets kan toevoegen aan een game. Waar het vaak zeer slecht is (lees mappacks bij COD en battlefield) was de DLC uit BL1 echt geweldig, vooral general knoxx en dr. ned. Claptrap was iets minder, voornamelijk door de grinding missies, en moxxi ook niet zo leuk maar over het algemeen al het geld dubbel en dwars waard.TheNameless schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:16:
In BL1 was het rond lvl 40 dat je naar playthrough 2 ging en dan eindigde je rond lvl 60. Daarna werden de tegenstanders ook in de DLC's opgeschaald.
Season pass is een no-brainer, ga m meteen aanschaffen alsk de game binnen krijg. Als t goed is wordt ie gewoon morgen verstuurd..
Knoxx was geweldig inderdaad (speel ik nog steeds) en Dr Ned ook. Maar Claptrapp en Moxxi vond ik niet veel aan. Ik wacht de reviews van de DLC's wel af voordat ik ze ga aanschaffen.KingKoning schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:27:
[...]
Ik bond BL1 juist het voorbeeld van hoe DLC wél iets kan toevoegen aan een game. Waar het vaak zeer slecht is (lees mappacks bij COD en battlefield) was de DLC uit BL1 echt geweldig, vooral general knoxx en dr. ned. Claptrap was iets minder, voornamelijk door de grinding missies, en moxxi ook niet zo leuk maar over het algemeen al het geld dubbel en dwars waard.
Season pass is een no-brainer, ga m meteen aanschaffen alsk de game binnen krijg. Als t goed is wordt ie gewoon morgen verstuurd..
Ik zag op youtube dat je via een simpele aanpassing in een tekstbestand (.ini file) het aantal golden keys kan aanpassendjunicron schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:14:
[...]

Kan hem straks al ophalen 
Waarna je hem nog een keer kon uitspelen om naar 2.5 te gaan.TheNameless schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:16:
[ Voor 85% gewijzigd door SinergyX op 19-09-2012 14:38 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
hooo 2.5???SinergyX schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:37:
Kan hem straks al ophalen
[...]
Waarna je hem nog een keer kon uitspelen om naar 2.5 te gaan.
Noemen ze ook wel Post Playthrough 2, staat stuk op Wikia over.
Kolere wat is die wikia een bagger site geworden, 70% data-laden is reclame, hoe bedoel je een ad-blocker werkt op zulke sites perfect?
Kolere wat is die wikia een bagger site geworden, 70% data-laden is reclame, hoe bedoel je een ad-blocker werkt op zulke sites perfect?
ja had et gelezen... volgens mij heb ik dat al eens gedaanSinergyX schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:45:
Noemen ze ook wel Post Playthrough 2, staat stuk op Wikia over.
Net een smsje gehad van de winkel dat ik Borderlands2 kan komen ophalen
zo uit school gelijk even langs rijden
heb je het dan over een PC versie of console?Ricmaniac schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:48:
Net een smsje gehad van de winkel dat ik Borderlands2 kan komen ophalenzo uit school gelijk even langs rijden
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
ps3 jaDylanE schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:50:
[...]
heb je het dan over een PC versie of console?
hij wordt dus overal alweer te vroeg geleverd. vraag me soms toch af hoezo ik elke keer netjes pre-order. al had ik m gedownload kon ik zondag al spelen, al pre-order ik niet maar kijk ik gewoon waar ze m te vroeg verkopen dan kan ik m vandaag al spelen....
Lees nu ook veel Steam problemen, dus zo blij hoef je ook weer niet te zien dat je eerder kan spelen.KingKoning schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:52:
hij wordt dus overal alweer te vroeg geleverd. vraag me soms toch af hoezo ik elke keer netjes pre-order. al had ik m gedownload kon ik zondag al spelen, al pre-order ik niet maar kijk ik gewoon waar ze m te vroeg verkopen dan kan ik m vandaag al spelen....
Daarom ben ik altijd terughoudend met PC versies, te vaak steam, te vaak afhankelijk van hun service (die er regelmatig uit lijkt te leggen).
Waar lees jij dat er problemen zijn dan? bron?SinergyX schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:53:
[...]
Lees nu ook veel Steam problemen, dus zo blij hoef je ook weer niet te zien dat je eerder kan spelen.
Daarom ben ik altijd terughoudend met PC versies, te vaak steam, te vaak afhankelijk van hun service (die er regelmatig uit lijkt te leggen).
Ik heb maar 1 keer echte problemen met steam gehad, omdat ik daarvoor steam niet "correct" afsloot en je dan geen offline mode kan doen, voor de rest is gamen nooit een probleem geweest, de gimicks als chat etc heb ik wel al een paar keer zien falen.
YouTube: What a PC Options menu is supposed to look like
borderlands 2 menu instellingen etc
borderlands 2 menu instellingen etc
[ Voor 14% gewijzigd door Ewivis op 19-09-2012 15:16 ]
en mensen, vraagje:
ik zie wat mensen die van Gamemania hun spel kunnen halen, klopt dit ook?
Ja, ik heb ze net nog gesproken, kan inderdaad afhalen.lanerios schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:20:
en mensen, vraagje:
hmm cool! options, options..!
interessant.... neeneenee ik moet wachten op bol.com voor de loot box editionSinergyX schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:23:
[...]
Ja, ik heb ze net nog gesproken, kan inderdaad afhalen.
http://tinyurl.com/5sdar8p
ik heb hem niet ge pre ordered, misschien maar ff halen straks
Meer mensen bericht gekregen dat er niet genoeg preorder doosjes zijn?
Ik ben geneigd om de game dan maar even te laten liggen tot hij op steam in de sale gaat, zo moeilijk is het toch niet om dan wat codes te genereren voor mensen die wel gepre-ordered hebben maar niet zo'n doosje kunnen krijgen, zodat we alsnog de DLC kunnen krijgen???
Ga hoe dan ook een kwade mail naar Take Two sturen denk ik, vind dit niet kunnen.
Prima service tot zo ver van Gamesync hoor, maar wat een faalactie van Take Two...Beste Klant,
U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor Borderlands 2 voor de PC inclusief de Premiere club pre-order bonus.
Take Two heeft ons laten weten door een groot te kort maar een klein gedeelte van de Borderlands 2 PC inclusief de pre order te kunnen leveren.
Ondanks dat onze bestelling al enkele maanden in bestellingen stond hebben wij dus niet voldoende Premiere Club DLC exemplaren ontvangen.
Helaas moeten wij uw mededelen dat het dus voor ons niet mogelijk is om Borderlands 2 voor de PC inclusief de DLC te leveren aan u.
Onze excuses voor het ongemak.
Een Borderlands 2 PC exemplaar exclusief de DLC content is wel voor u gereserveerd en kan vandaag of morgen voor u digitaal of fysiek verzonden worden.
Kunt u ons laten weten wat uw voorkeur heeft betreffende uw bestelling?
1. Annulering – U ontvangt binnen 2-3 werkdagen het volledige bedrag terug.
2. U laat de bestelling staan en ontvangt de normale versie van Borderlands 2 voor de PC.
Ik ben geneigd om de game dan maar even te laten liggen tot hij op steam in de sale gaat, zo moeilijk is het toch niet om dan wat codes te genereren voor mensen die wel gepre-ordered hebben maar niet zo'n doosje kunnen krijgen, zodat we alsnog de DLC kunnen krijgen???
Ga hoe dan ook een kwade mail naar Take Two sturen denk ik, vind dit niet kunnen.
Gamertag: FinrazielNL
Denk je nu echt dat Take Two daar mee te maken heeft? Lijkt me simpel smoesje eerlijk gezegdfinraziel schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:36:
Meer mensen bericht gekregen dat er niet genoeg preorder doosjes zijn?
[...]
Prima service tot zo ver van Gamesync hoor, maar wat een faalactie van Take Two...
Tja, zou kunnen, daarom ben ik wel benieuwd of er meer mensen zijn die een dergelijk bericht ontvangen hebben (liefst van andere shops). Als gamesync de enige is dan is het niet erg aannemelijk dat het inderdaad door Take Two komt. Goed punt in ieder geval, de kwade mail naar Take Two kan misschien beter even wachten.
Borderlands Season Pass met code GMG20-27J4Z-8NXHO voor €24.00 (PC / Steam)
ik heb ook de melding gekregen dat ik geen pre order bonus zal ontvangen.
Ik neem aan dat als je de 4 pack koopt op steam alsnog de pre order bonus kan ontvangen terwijl de game dan 37,5 euro kost. Iemand daar trek in? pm dan even...want dit is bullshit
Ik neem aan dat als je de 4 pack koopt op steam alsnog de pre order bonus kan ontvangen terwijl de game dan 37,5 euro kost. Iemand daar trek in? pm dan even...want dit is bullshit
Wat ik me nou af vraag is wat de mensen van de loot chest edition krijgen... krijgen die dan meteen zo'n season pass? of is dat weer lekker extra inkopen doen?Feralio schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:47:
Borderlands Season Pass met code GMG20-27J4Z-8NXHO voor €24.00 (PC / Steam)
op de forums van steam wordt bevestigd dat de per order en dan bij zit. http://forums.steamgames....showthread.php?p=31963789DCG909 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:54:
Krijg je 4 pre-order bonusen dan?
Ik dacht dat ik ergens langs kwam dat dat dan ook niet zo is...
Dat zie ik inderdaad ook wel zitten, is ook wel een voordeel om em op steam te hebben.
Als je hem retail koopt krijg je hem ook op steam in feite.finraziel schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:59:
Dat zie ik inderdaad ook wel zitten, is ook wel een voordeel om em op steam te hebben.
net ge pre ordered, en gelijk gebeld dat ik hem op kan halen
game mania

Jammer dat Bol.com dat niet doetlanerios schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:04:
game mania
Klopt wordt pas de 21e unlocked op steamVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:09:
Maar je kan hem dan toch nog niet gelijk spelen?
tenzij vpn met us serverIenni1983 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:09:
[...]
Klopt wordt pas de 21e unlocked op steam
Game Mania België?
Ook daar pre-ordered maar heb men gsm thuis vergeten
Dus kan niet zien of ik een sms aangekregen heb.
Ook daar pre-ordered maar heb men gsm thuis vergeten
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Top geregeld van Game Mania. ik zal mijn disc wel netjes vrijdag ontvangen van Gamedumper......lanerios schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:04:
game mania
Als je een ban wilt ontvangen van Steam kan je dat doen.
want sinds hun regels gewijzigd zijn is activeren met vpn niet meer toegestaan
Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.