• IkkuHihi
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05 19:46
Ben benieuwd wanneer MyCom alles op de post doet, zit momenteel heel ongeduldig te wachten op m'n loot chest edition... D:

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ben ik trouwens de enige die die nieuwe inventory nog steeds gruwelijk onhandig vind ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
heuveltje schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:20:
Ben ik trouwens de enige die die nieuwe inventory nog steeds gruwelijk onhandig vind ?
jep.

jep :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Spel binnen :) via Gamemania.nl ..
To bad dat het een steamspel is en je er dus nog niets mee kan tot ze em bij Steam unlocken :(

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zen!th schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:27:
Spel binnen :) via Gamemania.nl ..
To bad dat het een steamspel is en je er dus nog niets mee kan tot ze em bij Steam unlocken :(
ik ook net opgehaald :) ps3 kan gelukkig wel al spelen. zag een collectors editie staan. toch jammer dat ik dat al niet meer kon bestellen een tijd geleden. vond het er erg vet uitzien

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Ook hier een teleurstellend mailtje van GameSync dat ze niet kunnen leveren :(

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 11:10
heuveltje schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:20:
Dat was nou juist één van de punten waarvan ik hoopte dat het was verbeterd. Maar meningen verschillen blijkt van de reactie van lenni. In deel 1 vond ik het vaak nogal onoverzichtelijk. In gameplayfeeds van deel 2 leek het af en toe erger dan in deel 1, maar dat komt natuurlijk omdat je zelf niet speelt.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
Ienni1983 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:15:
[...]

Als je een ban wilt ontvangen van Steam kan je dat doen.

want sinds hun regels gewijzigd zijn is activeren met vpn niet meer toegestaan :)
Je wordt niet gebanned, ik doe het al jaren.

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 17:41
vinom schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:57:
[...]

Als je wel gebanned word, heb je iig geen poot om op te staan.
Het staat in hun SSA

Steam

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Echt zooo geniaal de humor ook weer in dit deel :D! echt geweldig altijd

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 14:42
vinom schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:57:
[...]

Ze kunnen je bannen, maar als ze het daadwerkelijk zouden doen dan hebben ze wel een groot probleem met de community's.

Gamestart (lokale winkel in schiedam) heeft nog niks binnen gehad over een tekort aan retail pc versies met pemiere club codes

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Ik had hem 3x besteld via GameSync vooral voor de pre-order DLC die we nu dus niet krijgen. Als ik het goed begrijp kan ik voor €37.50 per stuk de 4pack kopen via steam en dan krijg ik WEL de pre-order DLC 4x?

• Exill
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 20:25
klopt, volgens de steamforums

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:53

PBP

Zou wel graag wat reacties willen horen van mensen die de PS3 versie in bezit hebben. Framerate in deel1 was echt dramatisch af en toe. Is dat enigszins verbeterd?

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Top iemand interesse in de Steam versie met Pre-order DLC voor €37,50? Zo ja stuur me een DM of mail!

Iemand gevonden en gekocht :D

[ Voor 16% gewijzigd door pposthoorn op 20-09-2012 12:03 ]

Ik kan ook op google niks vinden over tekorten aan preorder versies, dus het lijkt er toch op dat het aan gamesync ligt.
Zelf heb ik in ieder geval nog een kopie van de game inclusief premiere club kunnen reserveren bij de mycom, dus als het goed is ligt hij vrijdag voor me klaar. Zo ja, dan wordt het een goed weekend ;)

Gamertag: FinrazielNL

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
PBP schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:00:
Zou wel graag wat reacties willen horen van mensen die de PS3 versie in bezit hebben. Framerate in deel1 was echt dramatisch af en toe. Is dat enigszins verbeterd?
schijnt een stuk beter te zijn wat ik heb begrepen. Ik ga het morgen testen :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik kan het nog niet echt zeggen ben pas level 3 =p tot nu toe ziet het er goed uit

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:53

PBP

lanerios schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:24:
[...]

schijnt een stuk beter te zijn wat ik heb begrepen. Ik ga het morgen testen :p
Ja dat had Gearbox gezegd geloof ik, maar eerst zien dan geloven :P , in deel1 zaten er stukken in dat het gewoon bijna onspeelbaar werd door de framerate.

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:43
En welk character wordt jullie eerste?

Ik zit sterk te neigen naar Zero maar Axton lijkt me ook wel gaaf!

PSN: Leech1984

Ook al ga ik phasewalk en -strike erg missen, toch de siren (Maya) verwacht ik :)

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

Ricmaniac schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:55:
[...]

ik ook net opgehaald :) ps3 kan gelukkig wel al spelen. zag een collectors editie staan. toch jammer dat ik dat al niet meer kon bestellen een tijd geleden. vond het er erg vet uitzien
Welke winkel zag je die staan?
Was die al verkocht of gereserveerd?

Heb hem net ook opgehaald bij Bart smit, de gewone editie.
Heb hem nog in de verpakking mocht de collectors editie ergens komen dan breng ik deze terug en haal ik die op!

• Detlev
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-07 20:07
Ik ga ook voor Axton. Van de verschillende skilltrees had ik het idee dat hij het meeste in mijn speelstijl richting komt. Zie http://www.borderlands2.com/us/skilltree/commando.html. Jammer alleen dat de turret niet standaard meer met een shield komt.

Maar uiteindelijk zal ik ze allemaal wel lvl 50 maken. :). Is er al een idee hoe lang het duurt om een char op 50 te krijgen? Van wat ik hier lees lijkt het lvlen niet al te snel te gaan.

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
weet niet of dit hier al gepost is, maar op Green Man Gaming (http://www.greenmangaming...games/rpgs/borderlands-2/) kan je borderlands 2 pre order (dus inc die pre order dlc) krijgen voor 36 euro. gewoon toevoegen aan mandje, en dan voucher GMG20-27J4Z-8NXHO invullen. je ontvangt gewoon een steam key, en kan dus op de unlock date spelen. (code werkt ook op de season pass die dan 24 euro kost)

[ Voor 7% gewijzigd door YbonG op 19-09-2012 18:18 ]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
Thasquealer schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:58:
[...]

Als je wel gebanned word, heb je iig geen poot om op te staan.
Het staat in hun SSA
Ik weet de risico's dus mij hoor je er niet over klagen mocht het gebeuren.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 13:19
Nou dit is ook lekker, regel je 5 kopies van de game bij gamesync. Word ie "omdat er problemen waren met 2k" niet geleverd met premiere club dlc. En wel voor dezelfde prijs..

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:43:
Nou dit is ook lekker, regel je 5 kopies van de game bij gamesync. Word ie "omdat er problemen waren met 2k" niet geleverd met premiere club dlc. En wel voor dezelfde prijs..
Jup echt belachelijk. Ik bestel hem bij Steam en annuleer mijn bestelling bij Gamesync. Zal ze leren :P

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:07
Even een vraagje voor de spelers die al wat verder zijn , hoe lang blijft die irritante schijt ****************** robot bij je? toch niet het hele spel hoop ik?

Craptrap ofzo heet dat ding... mijn god , wat is ie irritant...

[ Voor 17% gewijzigd door Visgek82 op 19-09-2012 19:20 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Visgek82 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:19:
Even een vraagje voor de spelers die al wat verder zijn , hoe lang blijft die irritante schijt ****************** robot bij je? toch niet het hele spel hoop ik?

Blijft vast niet constant bij je, maar ga er van uit dat ie wel steeds opduikt :)

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Visgek82 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:19:

Irritant? Claptrap maakt het spel juist leuk :)

Add me on Steam

• Mjelnir
  • Laatst online: 13-09 18:54
iemand nog intresse in een bl2 key voor 40 euro stuur me een DM. heb er een extra namelijk

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:43
Claptrap is koninklijk!

Ik heb er nu ongeveer een uurtje inzitten, 1 keer doodgegaan (niet eens bij een "boss") en toch al een paar keer een flinke lach bij mezelf betrapt!

Borderlands is voor mij nu al game of the year!

PSN: Leech1984

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:31
Zijn er mensen die zin hebben in een potje coop? Voeg me toe op Steam -> spollie.

Ik heb gisteren al een tijdje met de niet-legale versie gespeeld, en ik zag dat het goed was. Zojuist dus maar gekocht op die Green Man Gaming site voor 36 euro, bedankt voor de tip!

• DCG909
Is het het ook nog waard om Borderlands 1 goty te halen?
bij Nedgame (weet niet 100% of ik de reviews van die site kan geloven...)
Ja ik zou zeker zeggen van wel ja, alhoewel als je nu borderlands 2 ook al koopt het misschien iets minder is want de gameplay zal wel redelijk hetzelfde zijn. Voor 10 tot 16 euro (afhankelijk van of je op PC of console gamet) is het echter zeker geen slechte aankoop. Ik heb zelf volgens steam zo'n 250 uur in de game zitten en ben momenteel nog even snel de greater challenge achievements in moxxie aan het halen.
Als je het nog niet weet is de goty van 1 geen slechte keus om kennis te maken met het spel. Vind je die leuk, dan kun je later als deel 2 wat goedkoper is die altijd op pikken.

[ Voor 9% gewijzigd door Finraziel op 19-09-2012 20:07 ]

• DCG909
Maar dan mis ik de pre-order stuff... (als ze hem in de game winkel hebben ga ik misschien voor de deluxe editie XD verwacht eigenlijk wel dat ze die ook nog zullen hebben :) )

:/ 250 uur is zeker niet niks...
Heb iets van 550 uur in pkm crystal zitten en dat heb ik twee jaar bijna dagelijks gespeeld :s

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Ugh F,

Een Steam-vriendje heeft dus sinds woensdag ochtend BL2 gespeeld nadat hij via z'n VPN in z'n modem even in Washington is gaan zitten. Inmiddels is z'n account dus gesloten, zonder enige opgaaf van reden, naast dat de "SSA" (of wat dat dan ook mag zijn) overtreden is.

Reactie op emails wat er toch aan de hand is krijg je dus geen reactie op bij Steam, maar goed, eigenlijk is er maar één recente reden te verzinnen waarom z'n account gesloten kan zijn geraakt. (maar goed hij had het dan ook pas een uurtje of wat door) Om een uur of 17:30 kon ie der niet meer in, inmiddels is zelfs z'n Steam community ID weg. Dat zijn toch geen grappen...

Pro-tip: Ga BL2 nog maar even niet met VPN activeren, ze bannen echt!!!

[ Voor 4% gewijzigd door djunicron op 19-09-2012 20:14 ]

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:51
iemand nog meer de melding invalid product key? Heb em nu 10 keer ingevuld ma niets :(

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
I smell a troll....
djunicron schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:14:
Ugh F,

Een Steam-vriendje heeft dus sinds woensdag ochtend BL2 gespeeld nadat hij via z'n VPN in z'n modem even in Washington is gaan zitten. Inmiddels is z'n account dus gesloten, zonder enige opgaaf van reden, naast dat de "SSA" (of wat dat dan ook mag zijn) overtreden is.

Reactie op emails wat er toch aan de hand is krijg je dus geen reactie op bij Steam, maar goed, eigenlijk is er maar één recente reden te verzinnen waarom z'n account gesloten kan zijn geraakt. (maar goed hij had het dan ook pas een uurtje of wat door) Om een uur of 17:30 kon ie der niet meer in, inmiddels is zelfs z'n Steam community ID weg. Dat zijn toch geen grappen...

Pro-tip: Ga BL2 nog maar even niet met VPN activeren, ze bannen echt!!!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:28
Troll of niet, het is nog steeds tegen de SSA, en daarom neemt het een risico met zich mee. Aangezien niet iedereen hier dit weet is het nog steeds handig om dit te posten. Kortom, je loopt alsnog risico.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• beve
een handige troll dan?
SacreBleu schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:24:
[...]

Troll of niet, het is nog steeds tegen de SSA, en daarom neemt het een risico met zich mee. Aangezien niet iedereen hier dit weet is het nog steeds handig om dit te posten. Kortom, je loopt alsnog risico.

• SacreBleu
_/-\o_, in dit geval wel :)

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• djunicron
Roep maar troll wat je wilt, ik ben een L4D / BL2 / Dirt 4 speelmaatje kwijt. (ugh, dirt 4 showdown maatje klinkt vies)

Zonder lullig te doen, al gezien hoeveel rode namen er ondertussen in de steamforums bij gekomen zijn, van de mensen die recentelijk nog hebben gepost? Je hoeft mij niet te geloven hoor...

{edit} Ohja, het is hier T.net: Stukje tech achtergrond:

Het gaat hier niet om de tijdelijke VPN + steam offline methode, maar om iemand die in Noord Holland woont en een VPN in z'n router heeft ingesteld. En daarmee dus gewoon online is gegaan en is gaan steam-gamen.
Maar goed die VPN is dan ook voor z'n werk. En in dit geval was die handig, want je kon er eerder BL 2 mee spelen. Eigenlijk opmerkelijk dattie niet eerder gebanned is geraakt. (mm... wordt ik misschien getrolled?)

Ik roep niet (troll-style) hahaha, jullie worden allemaal gebanned!!
Ik zeg alleen, ze bannen echt actief op VPN gebruik als je online gaat met Steam.

[ Voor 50% gewijzigd door djunicron op 19-09-2012 20:32 ]

• beve
djunicron schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:28:
Roep maar troll wat je wilt, ik ben een L4D / BL2 / Dirt 4 speelmaatje kwijt. (ugh, dirt 4 showdown maatje klinkt vies)

Zonder lullig te doen, al gezien hoeveel rode namen er ondertussen in de steamforums bij gekomen zijn, van de mensen die recentelijk nog hebben gepost? Je hoeft mij niet te geloven hoor...

{edit} Ohja, het is hier T.net: Stukje tech achtergrond:

Het gaat hier niet om de tijdelijke VPN + steam offline methode, maar om iemand die in Noord Holland woont en een VPN in z'n router heeft ingesteld. En daarmee dus gewoon online is gegaan en is gaan steam-gamen.
Maar goed die VPN is dan ook voor z'n werk. En in dit geval was die handig, want je kon er eerder BL 2 mee spelen. Eigenlijk opmerkelijk dattie niet eerder gebanned is geraakt. (mm... wordt ik misschien getrolled?)

Ik roep niet (troll-style) hahaha, jullie worden allemaal gebanned!!
Ik zeg alleen, ze bannen echt actief op VPN gebruik als je online gaat met Steam.
een hele post met mensen die het gedaan hebben, ZERO bans

http://www.reddit.com/r/B..._heres_how_to_unlock_the/

edit: ik had uw edit niet gelezen, andere situatie dus :D mijn excuses

• R0xXx0R
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-06 07:12
wat ik zo lees kan ik echt niet langer wachten tot mijn borderlands 2 ultimate loot chest binnenkomt.

• SacreBleu
beve schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:33:
[...]

een hele post met mensen die het gedaan hebben, ZERO bans

http://www.reddit.com/r/B..._heres_how_to_unlock_the/

edit: ik had uw edit niet gelezen, andere situatie dus :D mijn excuses
http://forums.steampowere...read.php?t=2939616&page=2

En toch zegt BurtonJ dat het niet mag. Dat mensen nu nog niet gebanned zijn betekend niet dat ze niet
alsnog een BAN hammer straks over mensen gooien. En het is net wat al is gepost er zijn nu best veel gebannde mensen op Steam te vinden, die recentelijk nog een post hebben geplaatst.

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:51
Iemand al een retail versie code in steam ingevuld? Ben net naar de mediamarkt gegaan en heb een nieuwe code gekregen. En weer de melding invalid product key, echt wtf....

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat quote jij vervelend :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Na het bericht dat Steam oost-europeanen indeelt bij de Russen lijkt het mij vrij duidelijk dat ze VPN-'mis'bruik totaal willen stoppen. Websites zoals G2play hebben vaak Russische keys beschikbaar, goedkoper dan 'normale' Europese keys, met hele guides hoe je deze Rus-versies toch in het Engels kunt spelen. Duidelijk iets mis met prijzen in Rusland.

Persoonlijk hoop ik dat Steam snel de hele regio-onzin opgeeft. Ik zit niet te wachten op games vertaald in het Nederlands of constant het gevoel hebben dat Europeanen genaaid worden qua release dates en prijzen.

• SacreBleu
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:04:
Na het bericht dat Steam oost-europeanen indeelt bij de Russen lijkt het mij vrij duidelijk dat ze VPN-'mis'bruik totaal willen stoppen. Websites zoals G2play hebben vaak Russische keys beschikbaar, goedkoper dan 'normale' Europese keys, met hele guides hoe je deze Rus-versies toch in het Engels kunt spelen. Duidelijk iets mis met prijzen in Rusland.

Persoonlijk hoop ik dat Steam snel de hele regio-onzin opgeeft. Ik zit niet te wachten op games vertaald in het Nederlands of constant het gevoel hebben dat Europeanen genaaid worden qua release dates en prijzen.
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. De regio lock is waarschijnlijk ingevoerd, net als wat je zelf typte, om kopers via online key handelaren de trop om te doen. Je kunt voor nog geen twee tientjes bijvoorbeeld MW3 al aanschaffen. Die gasten bij Valve liggen natuurlijk ook niet onder een steen. Wel knudde voor de Russen die internationaal willen spelen, want die zullen het spel in een retail winkel moeten aanschaffen. En krijgen daarbij dan niet hun pre-order bonus :(. Met deze region lock zorg je ervoor dat mensen die in de US of West-Europa niet met hun vriendjes kunnen spelen.

Maargoed, ik hoop ook niet dat ik straks Nederlandse spelletje gaat krijgen, sowieso is de voice-acting vaak beneden pijl en 'grappen' werken vaak niet als ze zijn vertaald.

• justifire
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

Zojuist verzendbevestiging gehad van Coolblue, Borderlands 2 + Tritton Warhead :)
Gisteren besteld via pre-order dus incl. premier club code, ook deze keer weer zeer tevreden over deze winkelketen !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Ok, net toch maar opgegeven om die greater challenges van Moxxie nog te halen... Niet dat het moeilijk is, maar het is saaaaaaai.... Nou op BL2 wachten :P
Overigens voor wie BL1 nog overweegt aan te schaffen, dat saai slaat puur op Moxxie, de zwakste DLC die er bij zit. Die greater challenges moet je 20 rondes van 5 waves van bad guys achter mekaar voor verslaan zonder mogelijkheid om te saven, duurt zo'n 3 a 4 uur, en uitdagend is het niet echt (althans, niet met Lilith).

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03:09
justifire schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:28:
Zojuist verzendbevestiging gehad van Coolblue, Borderlands 2 + Tritton Warhead :)
Gisteren besteld via pre-order dus incl. premier club code, ook deze keer weer zeer tevreden over deze winkelketen !
Oeh mijn VHE is ook verstuurd :D Ik ga wel het risico niet nemen om hem via een VPN te spelen. Ik ben morgen toch pas laat in de middag thuis dus dan wacht ik die paar uurtjes wel.

Oh, en er is trouwens ook een ''hack'' om je meerdere golden keys te geven op de PC. Het enige wat je hoeft te doen is iets veranderen in de INI file :') Dit kan tot maximaal 255 keys dacht ik gelezen te hebben. Dit maakt golden keys toch een heel stuk minder waardevol ik zelf ga het niet doen omdat dat gewoon de fun uit de game haalt. Maar omdat het zo gemakkelijk is om jezelf meer keys te geven is de leukigheid er ook wel vanaf. Ik hoop dat ze dit snel gaan patchen zodat dit niet meer mogelijk is.

[ Voor 33% gewijzigd door bjorntju op 19-09-2012 22:45 ]

• hell4you
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03:07
Ik heb er ook last van en ik heb inmiddels om een percentage gevraagd en zelf contact met Take Two opgenomen. Dit neigt natuurlijk helaas naar verkooptrucjes van gamesync dus wil ik duidelijkheid. Wellicht hebben ze een risico genomen wat in dit geval niet goed heeft uitgepakt.

Bericht naar Take Two (Max 300 chars):
From the very first day of the BL2 announcement I was extremely anxious to start playing! So I pre-ordered a copy a long time before the official release (14 aug). Today I was disappointed by my supplier that I couldn't receive the premiere club pre-order because they haven't received enough! Why!?
Dus we zullen horen wat we daar op terug krijgen.

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Je kunt al die preorder shit toch activeren door de .ini te wijzigen?

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

bjorntju schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:25:
[...]

Oeh mijn VHE is ook verstuurd :D Ik ga wel het risico niet nemen om hem via een VPN te spelen. Ik ben morgen toch pas laat in de middag thuis dus dan wacht ik die paar uurtjes wel.

Oh, en er is trouwens ook een ''hack'' om je meerdere golden keys te geven op de PC. Het enige wat je hoeft te doen is iets veranderen in de INI file :') Dit kan tot maximaal 255 keys dacht ik gelezen te hebben. Dit maakt golden keys toch een heel stuk minder waardevol ik zelf ga het niet doen omdat dat gewoon de fun uit de game haalt. Maar omdat het zo gemakkelijk is om jezelf meer keys te geven is de leukigheid er ook wel vanaf. Ik hoop dat ze dit snel gaan patchen zodat dit niet meer mogelijk is.
Heb het over de xbox360 versie dus ini aanpassen gaat hier niet werken ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• DCG909
schijnt juist wel mogelijk te zijn :s
In ieder geval de keys :/

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

hell4you schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:46:
Ik heb er ook last van en ik heb inmiddels om een percentage gevraagd en zelf contact met Take Two opgenomen. Dit neigt natuurlijk helaas naar verkooptrucjes van gamesync dus wil ik duidelijkheid. Wellicht hebben ze een risico genomen wat in dit geval niet goed heeft uitgepakt.

Bericht naar Take Two (Max 300 chars):

[...]

Dus we zullen horen wat we daar op terug krijgen.
Staat gamesync wel vermeld op de site van borderlands2 als aangewezen premier club leverancier ?

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 19-09-2012 23:03 ]

• Ellos
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 01:04
Deden die grappenmakers van ME3 toch ook, heb g****domme uit de UK maar eentje gehaald... Achterlijk

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Triest dat het savegame editten niet gefixed is...
Spelen met randoms heeft dan geen zin meer, elke game zul je dan wel lolbroeken hebben met gemodde wapens..

[ Voor 52% gewijzigd door unfor op 19-09-2012 23:45 ]

• djunicron
unfor schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:44:
Triest dat het savegame editten niet gefixed is...
Spelen met randoms heeft dan geen zin meer, elke game zul je dan wel lolbroeken hebben met gemodde wapens..
Aan de andere kant zullen die ook niet meer je loot gaan stelen. En als ze dat wel doen kan je jezelf dus altijd even trakteren op wat credits zodat het ook niet meer zo'n pijn doet. Enzo.

:'(

Neen, niet zo leuk eigenlijk. De pre-order key 10x in je inventory steken zodat je iedere 5 levels iets uit de kist kunt trekken is tot daar aan toe, maar op lvl 5 een 999 magazine met over 9000 dmg per round is niet leuk meer.

• DCG909
djunicron schreef op donderdag 20 september 2012 @ 00:09:
[...]

Neen, niet zo leuk eigenlijk. De pre-order key 10x in je inventory steken zodat je iedere 5 levels iets uit de kist kunt trekken is tot daar aan toe, maar op lvl 5 een 999 magazine met over 9000 dmg per round is niet leuk meer.
Misschien één keer in de SP, als je een gekke bui hebt oid? of met vrienden over lan :/
Maar online is lame idd.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Kom je onderhand in sanctuary, ren je wat rond
Zie je een kist, he handig guns !
2 oranje MEH grenade mods.
Ah daar was die key dus voor |:(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Zojuist iets heel erg irritant en vooral jammer meegemaakt...

Dichtbij een boss fight staat een fast-travel ding, die heb ik gebruikt om terug te gaan naar sanctuary om ammo en dergelijken te kopen. Kom ik er dus achter dat je niet terug kunt naar datzelfde punt maar helemaal vooraan het level begint en het duurt ruim een half uur om weer terug te gaan naar waar ik was. Zeer zeer zeer slecht gamedesign en het was genoeg reden om ALT+F4 te drukken... Wellicht ga ik overmorgen wel weer spelen ofzo.

Heel erg jammer zulke dingen.

[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 20-09-2012 00:51 ]

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
heuveltje schreef op donderdag 20 september 2012 @ 00:19:
Kom je onderhand in sanctuary, ren je wat rond
Zie je een kist, he handig guns !
2 oranje MEH grenade mods.
Ah daar was die key dus voor |:(
Zo ben ik m'n key ook kwijtgeraakt. :D

• Biersteker
  • Laatst online: 13-09 09:58
Edit C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\B­orderlands 2\DLC\POPremierClub\Lic\Willow­DLC.ini file. Verander NumKeys naar 255. En je hebt 255 keys. Denk alleen dat steam/valve/2k niet heel blij met je is, als je dat doet.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[GoldenKeys]
+SourceId=254
+NumKeys=255

[PromotionalUnlocks]
+UnlockId=1
+UnlockId=2
+UnlockId=3
+UnlockId=4

Geen idee wat 1,3,4 doen, maar 2 is volgens mij het inladen van een oude borderlands save.

Het is trouwens wel erg makkelijk je golden key kwijt te raken doordat je altijd op een kist afrent om te kijken of er nog wat leuke loot in zin.
Waar gamen jullie trouwens op nvidia of amd? Zit zelf nu op een 2600xt dus alles staat op low. Maar als ik het filmpje op youtube mag geloven voegt physyx wel veel eye candy toe.

[ Voor 25% gewijzigd door Biersteker op 20-09-2012 04:02 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Verwijderd

Ik heb nog 2 pre-orders van mijn 4-pack over (Canadese versie, geen idee of het wat uitmaakt) mocht iemand interesse hebben dm maar. Loop 8 uur achter op NL en ben er wss rond 1800 NL tijd weer.

Ben nu lvl 11 met mijn assassin en heb voor de melee tree gekozen. Moet toegeven dat ik wat meer aan het schieten ben dan melee'en, maar hoop dat het op latere lvls wat beter gaat worden. De humor is vanaf het begin af aan al super droog :D . Mag handsome jack nu al niet lol. Ben bij deel 1 nooit tot het einde gekomen waar ze gelukkig wat rekening mee houden door flink terug te verwijzen.

Morgen ook TL2 wordt gevochten om mijn vrije tijd :p .

• Big Venom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-09 16:28
Ik krijg zojuist van mycom bericht dat er 3 pakketjes onderweg zijn?
Ik heb 1 ULC besteld op het laatste moment.. Zouden ze die toch gaan leveren :o

Ik blijf hopen :D

• Detlev
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-07 20:07
vala62 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 07:58:
Ik krijg zojuist van mycom bericht dat er 3 pakketjes onderweg zijn?
Ik heb 1 ULC besteld op het laatste moment.. Zouden ze die toch gaan leveren :o

Ik blijf hopen :D
Ik hoop het ook voor je. Mycom staat bij mij slecht bekend met Limited Editions. Ik kreeg vannacht van bol.com ook het bericht dat hij onderweg is, en volgens de track en trace komt hij vanmiddag aan! _/-\o_

• ArgantosNL
  • Laatst online: 11-09 16:54
Ik ben nu level 13 in 8 uur speeltijd, ik heb me toch een getikte rocketlauncher opgepikt. Terwijl dat ding door de lucht gaat geeft hij allemaal explosies.

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 12:09

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Gister mijn Ultimate Loot Chest kunnen ophalen bij de Media Markt :D, wat een spel zeg, helaas nog maar een uurtje kunnen spelen maar de sfeer is weer geweldig!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hmm wel handig dat van die ini file. Ze zijn wel echt pro pc gamer geworden ^^
PC Gamer: modding .ini files since Command and Conquer
In ander nieuws, gister middag besteld bij de mycom en gister avond het berichtje dat het verstuurd is. Dus we zullen zien. :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:28
Nou ik heb Bordlands 2 gewoon unlocked via VPN en na 3 dagen ben ik nog steeds niet gebanned. Ik heb ook steam continu in offline modus staan dus ik kan niet genieten van het online gebeuren. Maar ik kan wel lekker spelen! :D

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Gisteren toch maar even de Skidrow versie geinstalleerd... Opgestart en even intro filmpje en tot het claptraphuisje gespeeld... speelt heel soepel allemaal... toen ben ik maar gestopt want ik wilde verder niet spelen omdat ik vrijdagmiddag hiervoor heb ingeplanned met een maat van me :)

Maar ooeeh het is weer nice :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Dj Neo Ziggy
justifire schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:02:
[...]

Staat gamesync wel vermeld op de site van borderlands2 als aangewezen premier club leverancier ?
Dat weet ik niet, echter stond er voorheen met rode letters Premiere Club.
Wat natuurlijk ook vaag was, is dat het bijna dagprijzen waren op deze site.
Eerst waren ze 34,85 toen 5 cent lager en nu staan ze er vol op voor €38,81

Ruk is gewoon dat je vertrouwen neemt in zo'n site en 1 dag voor release ineens gaat miepen.

• DCG909
Premier is niet meer te krijgen op steam....
Hopen dat de game-start hem wel binnen krijgt....

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
reviews: Borderlands 2

review tweakers: 8,5 :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 18:24
Gister gehaald bij de GameMania. Had eergister al de SKIDROW versie gespeeld, ging veel soepeler dan op de Xbox. Maar hij is vet! lekker gespeeld gister, level 11 assassin. :)

Verwijderd

Je hebt wel wat voordelen op grafisch gebied met een nvidia kaart.
Physx blijkt in deze game toch echt een grote toevoeging te zijn op grafisch gebied.

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 03-08 03:05
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:25:
Physx blijkt in deze game toch echt een grote toevoeging te zijn op grafisch gebied.
En het weegt ook niet gigantisch door volgens mij.
K heb de game capped op 72 fps staan met een gtx680 en zelden dips lager dan 72. Vooral als ik nr de horizon kijk durft hij wel eens te dippen.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• SacreBleu
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:25:
Ik kan dat beamen, je komt veel kleding tegen wat meebeweegt, veel vloeistof, daarnaast, vooral in indoor gebieden met veel metaal zie je de vonken overal vandaan vliegen. De toevoeging is leuk als je je het kunt veroorloven want in sommige gevechten zorgt het wel voor een daling in je framerates.
Maar het is voor de rest, absoluut niet vereist.

• DCG909
maar, hoe draait het op de cpu?

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 03-08 03:05
Ze hadden alle physx toch uitgeschakeld bij non nvidia kaarten?

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Verwijderd

Niet mogelijk, op de cpu heet dat trouwens physics, maar dat zit iet in deze game.
sleepwalkerbe schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:31:
[...]

Ze hadden alle physx toch uitgeschakeld bij non nvidia kaarten?
Nee, niet uitgeschakeld, het zit sowiezo niet op AMD kaarten die dit kunnen doen.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 10:33 ]

Verwijderd

Gyrolion schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:17:
Nou ik heb Bordlands 2 gewoon unlocked via VPN en na 3 dagen ben ik nog steeds niet gebanned. Ik heb ook steam continu in offline modus staan dus ik kan niet genieten van het online gebeuren. Maar ik kan wel lekker spelen! :D
ik laat alles gewoon aanstaan. boeit toch niet.
Je moet tch elke keer weer je steam booten via de VPN ... :(

lvl 18 nu. Assasin. Dit game gewoon lachen. thx gearbox !

Verwijderd

Draait deze game trouwens ook een beetje soepel. Ik bedoel ben je er geen dikke videokaart voor nodig en is de game dx9?

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Goedemorgen tweakers,

Ik zit te twijfelen om dit spel aan te schaffen.
In het eerste deel, was het online een pure cheatfest. Gemodde wapens die alles one shotten met 1000 RPM ofzo. Het is een lootgame en als je je loot kan cheaten, is de hele essentie van het spel verloren gegaan.
Stel je voor dat je bij diablo 3 alle ilvl 63 epic gear kan cheaten.. hoe leuk zou je het spel dan nog vinden?

Nu hoor ik van allerlei kanten dat deel 2 net zo erg is, dit maakt de (re)play waarde gelijk een factor 100 minder waard.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• m4yall
kaluro2 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:05:
Goedemorgen tweakers,

Ik zit te twijfelen om dit spel aan te schaffen.
In het eerste deel, was het online een pure cheatfest. Gemodde wapens die alles one shotten met 1000 RPM ofzo. Het is een lootgame en als je je loot kan cheaten, is de hele essentie van het spel verloren gegaan.
Stel je voor dat je bij diablo 3 alle ilvl 63 epic gear kan cheaten.. hoe leuk zou je het spel dan nog vinden?

Nu hoor ik van allerlei kanten dat deel 2 net zo erg is, dit maakt de (re)play waarde gelijk een factor 100 minder waard.
Met Random co-op is het inderdaad niet relaxed al die overpowered items. Zelf speel ik het spel niet random co-op waardoor (re)playvalue gewoon hoog blijft.

En precies wat je zegt, waarom zou je de essentie van het spel gaan aanpassen...

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:28
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:37:
[...]

ik laat alles gewoon aanstaan. boeit toch niet.
Je moet tch elke keer weer je steam booten via de VPN ... :(

lvl 18 nu. Assasin. Dit game gewoon lachen. thx gearbox !
Je hoeft niet iedere keer volgens VPN te booten als je in offline modus zit. ;) Maar je kan dan niet online.. agh ik ga is proberen online te komen.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:50
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:43:
pposthoorn schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:11:
[...]

Jup echt belachelijk. Ik bestel hem bij Steam en annuleer mijn bestelling bij Gamesync. Zal ze leren :P
Hebben jullie daar vantevoren info over gekregen? Mijne is onderweg vanaf gamesync. niets gehoord over geen premiere club DLC maar als die er niet bij zit dan ben ik not amused. Ik pre-order daarvoor, niet omdat ik zo graag bij gamesync bestel ofzo :P

[ Voor 17% gewijzigd door KingKoning op 20-09-2012 11:20 ]

• ArgantosNL
  • Laatst online: 11-09 16:54
m4yall schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:09:
[...]

Met Random co-op is het inderdaad niet relaxed al die overpowered items. Zelf speel ik het spel niet random co-op waardoor (re)playvalue gewoon hoog blijft.

En precies wat je zegt, waarom zou je de essentie van het spel gaan aanpassen...
Wat is trouwens ook de lol van OP wapens hebben waarmee je alles kun one shot kill is. Dan voelt de hele game aan alsof je ergens loopt waar je level veel te hoog voor is, dit is toch saai. Ik heb gisteren ook een stuk opnieuw langs geweest, ik lvl 12 baddies lvl 5-9 ik ben ze gewoon voorbij gelopen turret gedropt en verder gelopen. Als het te makkelijk is is het niks aan, waarvoor hebben ze anders second wind er in gedaan.

• Dj Neo Ziggy
KingKoning schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:18:
[...]

[...]

Hebben jullie daar vantevoren info over gekregen? Mijne is onderweg vanaf gamesync. niets gehoord over geen premiere club DLC maar als die er niet bij zit dan ben ik not amused. Ik pre-order daarvoor, niet omdat ik zo graag bij gamesync bestel ofzo :P
Vraagje wanneer heb jij hem besteld?

Verwijderd

Mensen met een AMD kunnen physx over de cpu forceren.
YouTube: Borderlands 2 - PhysX on AMD

Gaat echter wel ten koste van wat fps omdat je toch minimaal 4-8 cores nodig bent.

• KingKoning
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:28:
[...]

Vraagje wanneer heb jij hem besteld?
daar moestk ff voor zoeken, maar 28 augustus. gister mail gehad dat ie verzonden was. maar ben pas vanavond weer thuis. Maar goed als ze die premiere club DLC niet kunnen leveren lijkt het me dat ze daar toch wel vantevoren even een mailtje aan moeten wagen?
Dan zou ik m namelijk annuleren en ergens anders bestellen.

Gaat overigens wel om de Xbox360 versie, misschien zijn daar minder problemen dan op PC?

• SacreBleu
KingKoning schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:35:
[...]

daar moestk ff voor zoeken, maar 28 augustus. gister mail gehad dat ie verzonden was. maar ben pas vanavond weer thuis. Maar goed als ze die premiere club DLC niet kunnen leveren lijkt het me dat ze daar toch wel vantevoren even een mailtje aan moeten wagen?
Dan zou ik m namelijk annuleren en ergens anders bestellen.

Gaat overigens wel om de Xbox360 versie, misschien zijn daar minder problemen dan op PC?
Klinkt meer dat er bij Sync gewoon iets niet is goed gegaan dan bij 2K games. Als die bestelling al zo lang is geplaatst dan hadden ze allang de keys voor de Premiere Club moeten hebben. Kant-en-klare onzin dus.
Ik kan het natuurlijk ook mis hebben, maar het is wel toevallig dat al deze klachten van Sync vandaan komen en niet van andere leveranciers. Ik zag toevallig Coolblue ook voorbij komen daar is het wel goed gegaan.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36

User

S3

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:33:

Gaat echter wel ten koste van wat fps omdat je toch minimaal 4-8 cores nodig bent.
Ik heb zelf een 6950 Twin Frozr III in combinatie met een 3930k (12 cores op 3.2GHz). Als ik PhysX op High zet, heeft dat een behoorlijke impact op mijn framerate, op sommige momenten zit ik rond de 10-20 fps. BL2 trekt de CPU dan ook tegen de 40% load aan. Niet dat ik daar warm of koud van wordt, maar het geeft wel aan hoe zwaar het is voor de CPU.

• KingKoning
SacreBleu schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:44:
[...]

Klinkt meer dat er bij Sync gewoon iets niet is goed gegaan dan bij 2K games. Als die bestelling al zo lang is geplaatst dan hadden ze allang de keys voor de Premiere Club moeten hebben. Kant-en-klare onzin dus.
Ik kan het natuurlijk ook mis hebben, maar het is wel toevallig dat al deze klachten van Sync vandaan komen en niet van andere leveranciers. Ik zag toevallig Coolblue ook voorbij komen daar is het wel goed gegaan.
Ja precies dat idee heb ik ook. Maar goed misschien maak ik me wel druk om niks, vanavond meteen kijken of die premiere club DLC erbij zit.

Maar de mensen die problemen hebben met gamesync? zijn jullie van te voren ingelicht? en welke versie hebben jullie besteld? Ik heb niks gehoord nl. behalve de verzendsbevestiging.

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:12

H.Boss

Hugo Boss

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:33:

Dat werkt erg goed!! En ondervindt niet echt performance drops of iets. Loopt net zo vloeiend als eerst.

Heb op de muur geschoten en zie de vonken er vanaf springen. (Dus weet ik dat Physx aanstaat, ook in het menu staat het op High ipv Off)

(i5-3450/HD7770)

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sommige wapens in Borderlands 2 zijn echt belachelijk. Zo belachelijk dat ze geniaal zijn :D Als beloning voor het met succes afronden van een side-quest krijg je de keuze tussen Zed en Marcus en ik ben naar de wapenhandelaar gegaan om van hem het grappigste wapen te krijgen. Ik lig in een deuk van dat wapen :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GReDy0Wyqj904RW6rFeFzOPq/medium.jpg

Ondertussen heb ik ook nog een raketwerpen gevonden die nu al sterker is dan mijn sterkste launcher in Borderlands 1. Met een damage van 2924 is het onnoemelijk sterk, en dan is het ook nog eens gemaakt door Tediore dus zodra het magazijn leeg is, smijt je de raketwerper letterlijk weg als laatste raket _O_

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CYqq82nBNcBksmLBIhLBIBqM/medium.jpg

• m4yall
Robin schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:31:
Sommige wapens in Borderlands 2 zijn echt belachelijk. Zo belachelijk dat ze geniaal zijn :D Als beloning voor het met succes afronden van een side-quest krijg je de keuze tussen Zed en Marcus en ik ben naar de wapenhandelaar gegaan om van hem het grappigste wapen te krijgen. Ik lig in een deuk van dat wapen :D

[afbeelding]
"I like being a gun" Briljant! :D

Launchers in deel 1 vond ik maar waardeloos. Damage was in getal vaak flink, maar feitelijk leek het altijd maar matig. Ben benieuwd of in deel 2 de launchers meer damage doen.
Pagina: 1 ... 7 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.