• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
lijkt me wel, bij 1 had je op level 60 geluk als hij boven de 1000 uit kwam maar tegelijk heb je AR met een fire rate van 15 die per kogel 200+ doet. Wat is op dit moment eigenlijk het max level?

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/sanstiasddtreq6qiv.png :)

[ Voor 15% gewijzigd door Ewivis op 20-09-2012 13:08 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
De hele Badass lijst is een na een verwijzingen naar andere games en films.

On top off my head: I just wanna set the world on fire O-)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
niet te vergeten ook muziek, de challenge van de bouncing betty heet "Whoa, Black Betty"

als je kijkt naar de challenge lijst zie je dat hij vol staat met puns en references

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wat een geweldig spel is Borderlands 2!
Morgen komt de Steam versie uit en dan kan ik hem eindelijk ook online / in co-op spelen! :D

Edit: Weet iemand trouwens hoelang de singelplayer duurt totdat je hem uitspeelt op normal?

[ Voor 26% gewijzigd door iApp op 20-09-2012 13:25 ]

An  a day keeps the doctor away.

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Weet iemand of de versie van gamecardwinkel ook de preorder versie is ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 14:42
(game-start heeft de pc versie nog niet binnen... onbekende reden)

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48
HardCoreGamer schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:24:
Wat een geweldig spel is Borderlands 2!
Morgen komt de Steam versie uit en dan kan ik hem eindelijk ook online / in co-op spelen! :D

Edit: Weet iemand trouwens hoelang de singelplayer duurt totdat je hem uitspeelt op normal?
20-30 uur, waarbij je met 20 toch echt moet rennen. 25 als je niet teveel sidequests aan het doen bent en gewoon door speelt. Langer kan dus gemakkelijk.
ArgantosNL schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:01:
lijkt me wel, bij 1 had je op level 60 geluk als hij boven de 1000 uit kwam maar tegelijk heb je AR met een fire rate van 15 die per kogel 200+ doet. Wat is op dit moment eigenlijk het max level?
50.
Yes, heb ook nog een preorder versie binnen gekregen via mycom :)
Wat betreft gamesync, zie mijn eerdere post met de gequote mail. Als je geen mail gekregen hebt dan zou het goed moeten zijn lijkt me.
Eens kijken of ik de discipline op kan brengen om juist vroeg naar bed te gaan zodat ik morgenochtend kan spelen, niet wachten tot middernacht om te zien of steam de game dan al vrij geeft :P (en dan tot 3 of 4 uur gamen zodat ik morgen te brak ben om er dan nog van te genieten).

Gamertag: FinrazielNL

• djunicron
finraziel schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:19:
Yes, heb ook nog een preorder versie binnen gekregen via mycom :)
Wat betreft gamesync, zie mijn eerdere post met de gequote mail. Als je geen mail gekregen hebt dan zou het goed moeten zijn lijkt me.
Eens kijken of ik de discipline op kan brengen om juist vroeg naar bed te gaan zodat ik morgenochtend kan spelen, niet wachten tot middernacht om te zien of steam de game dan al vrij geeft :P (en dan tot 3 of 4 uur gamen zodat ik morgen te brak ben om er dan nog van te genieten).
Ik heb hier in steam staan dat ik tot 01:00Am moet wachten, ze unlocken dus om 00:00 Engelse tijdzone?

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
k1n9_n01z3 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:06:
Weet iemand of de versie van gamecardwinkel ook de preorder versie is ?
Ik heb hiervoor inmiddels een mail gestuurd. Gezien zij de enige zijn die Paypal accepteren bij de goedkoopste aanbieders wil ik hem ook hier bestellen.

• DCG909
zijn er nog mensen met een 4 pack....
game-start's leverancier heeft hem niet.....

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 16:13
wildcardxl schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:40:
[...]

Ik heb hiervoor inmiddels een mail gestuurd. Gezien zij de enige zijn die Paypal accepteren bij de goedkoopste aanbieders wil ik hem ook hier bestellen.
Laat het mij even horen als je het antwoord weet! :)

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

wildcardxl schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:40:
[...]

Je kan em ook nog http://uk.gamesplanet.com...orderlands-2-3427-38.html vandaan halen, issie 31 euro omgerekend. Ook met paypal. Ik zou alleen het liefste met ideal betalen, minder gedoe.

Steam Inventaris

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:38

tha_crazy

Mafketel

als je borderlands 2 heb ge-preorderd via steam.
Zit er dan ook al de DLC Pass in?
Kan het via de steam app niet vinden namelijk :P

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
Nee, de DLC pass is een aparte aanschaf.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

hmm ok...

• DCG909
heeft greenmangaming echt de premiere club dlc?
-.-"

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sleeping Dogs uitgespeeld (supergame btw) en heb wel zin in iets anders weer, deel 1 nooit gespeeld omdat het voornamelijk in co-op een stuk mooier is, maar heb toch wel zin in deze eigenlijk, probleem is dus dat ik eigenlijk altijd (erg) relax speel online bijv BF3 rustig met jointje ernaast.
Zit dus beetje in twijfel omdat het met vreemden online ik continue moet rennen voor wat mooie loot en ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb ;)
Anders toch maar gewoon singleplayer, kan de verleiding van deze game toch niet weerstaan denk ik, wellicht voeg ik me in ieder geval bij de steam groep, mochten er nog eens (erg) relaxe medegamers zijn dan wie weet ff samen levellen ;)

Helaas geen optie voor headset, pc in de kamer, vandaar dat ik ook vaak meer solo game eigenlijk.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Sipio schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:24:
Sleeping Dogs uitgespeeld (supergame btw) en heb wel zin in iets anders weer, deel 1 nooit gespeeld omdat het voornamelijk in co-op een stuk mooier is, maar heb toch wel zin in deze eigenlijk, probleem is dus dat ik eigenlijk altijd (erg) relax speel online bijv BF3 rustig met jointje ernaast.
Zit dus beetje in twijfel omdat het met vreemden online ik continue moet rennen voor wat mooie loot en ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb ;)
Anders toch maar gewoon singleplayer, kan de verleiding van deze game toch niet weerstaan denk ik, wellicht voeg ik me in ieder geval bij de steam groep, mochten er nog eens (erg) relaxe medegamers zijn dan wie weet ff samen levellen ;)

Helaas geen optie voor headset, pc in de kamer, vandaar dat ik ook vaak meer solo game eigenlijk.
Zelfde probleem, al heb ik nu een vriendin die ik heb gebombardeerd tot vaste co-op buddy :9 .

Met wat tweakers kan het ook goed spelen zijn (al is dit extreem hit or miss) en zelfs dan is het nog maar matig. Je moet gewoon een goede vriend of 2 hebben. Verder kan ik je online een groep proberen te vinden ERNSTIG afraden. Gewoon niet eens aan beginnen. ik heb zoveel spellen solo gespeeld (mp) allemaal een hell.

Ik ga borderlands 2 wel halen maar niet voor de volle mep! En dan eerst ff in de base lekker draaien en dan goooaan.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Zo heb em toch maar even bij gamesplanet gehaald, beetje lame dat ik de key pas om 1:01 krijg vannacht :s. En maar hopen dat ik mn preordershite erbij krijg.

Steam Inventaris

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Als je bij g2play.net besteld krjjg je de code binnen vijf minuten. Is wel ietsje duurder (38,99) maar altijd goede ervaringen mee gehad.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Kunnen we dit spel over 8 uur al spelen??
Nee, over 9 uur en 20 minuten...

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 11:10
Net een mail gestuurd naar gamedumper of de game wel vandaag wordt verstuurd. Angstvallig stil al een paar uur... Als ie niet op de post gaat ben ik in staat de order te annuleren. Nadeel is dan dat je de premiere club misloopt. :X

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

m4yall schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:45:
Net een mail gestuurd naar gamedumper of de game wel vandaag wordt verstuurd. Angstvallig stil al een paar uur... Als ie niet op de post gaat ben ik in staat de order te annuleren. Nadeel is dan dat je de premiere club misloopt. :X
Krijg je ook via PSN ;)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

yep, als jij je golden key wilt zul je binnen 9 uur een pre orderversie moeten regelen

Steam Inventaris

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
k1n9_n01z3 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:54:
[...]

Je kan em ook nog http://uk.gamesplanet.com...orderlands-2-3427-38.html vandaan halen, issie 31 euro omgerekend. Ook met paypal. Ik zou alleen het liefste met ideal betalen, minder gedoe.
Maakt niet uit dat dit in Engeland is? Zojuist even steamaccountje aangemaakt.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:21
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:33:
Mensen met een AMD kunnen physx over de cpu forceren.
YouTube: Borderlands 2 - PhysX on AMD

Gaat echter wel ten koste van wat fps omdat je toch minimaal 4-8 cores nodig bent.
Dat is toch hetzelfde als via de opties physx inschakelen?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik heb die premiere club DLC er ook bij maar echt vrolijk wordt je er niet van. Die guns zijn alleen in het begin goed.

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Remy!!!! schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:55:
[...]

Dat is toch hetzelfde als via de opties physx inschakelen?
geen idee.. Zou kunnen zijn dat als je AMD hebt dat je dan hem in het optiesmenu wel kan aanzetten, maar dat er dan niets gebeurd.
Via de ini dan wel?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Het belangrijkste lijkt me dan ook de gratis extra speelbare klasse wanneer die uit komt.
Als die guns erg lang goed bleven dan was het ook niet leuk want dan had je voor die gehele tijd totaal geen reden om loot op te pakken. Hoe vervelend zou het niet zijn als je de eerste 20 uur van het spel iedere keer dat je een gun op pakt zou concluderen dat het nog steeds niet beter was dan de gun die je kreeg omdat je gepreorderd had?
Ik kan de game nog niet spelen, maar het lijkt me wel fijn om mee te starten maar meer niet. In BL1 als ik een nieuw karakter starte vond ik het wel iritant dat het soms even duurde voor je een beetje leuke gun kon vinden en meestal kwam het er dan op neer dat ik de ene lootchest die je kort na het starten (als je de blind nine toes quest gedaan hebt) ging farmen (saven in de arena, dan quit, start game, chest open maken en repeat tot je een leuke gun had).

• djunicron
Is er al een Steamgroup trouwens? Moeten die door mods aangemaakt worden?

Het lijkt mij toch wel fijn als er een playertable / steamgroup komt om Co-op maatjes te vinden.

[edit] Oh, er is wél gewoon al een 25 leden tellende Steamgroup (zoek Gathering of Tweakers BL2) Met GoT kwam ik er niet...

[ Voor 39% gewijzigd door djunicron op 20-09-2012 16:19 ]

Verwijderd

Wie kan mij vertellen waar/hoe ik die Premiere Club add on content kan activeren?

edit: is gelukt @ steam > games > activate product on steam

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 16:23 ]

• Remy!!!!
Ewivis schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:11:
[...]

geen idee.. Zou kunnen zijn dat als je AMD hebt dat je dan hem in het optiesmenu wel kan aanzetten, maar dat er dan niets gebeurd.
Via de ini dan wel?
Ik heb het net even getest, als ik het in de opties op high zet, dan staat de waarde in de ini op 2.
Tevens heb ik dan ook ineens een vlag bij mijn spawnpunt (zelfde plek als het filmpje) die ik kapot kan schieten.
Als ik het op low zet, dan staat de waarde in de ini op 0, en dan zie ik geen vlag bij mijn spawnpunt.

Als ik het op high zet, dan heb ik tijdens gevechten behoorlijke framedrops naar 20FPS, en vervolgens blijft de FPS een 10sec op 30 staan, en na een tijdje gaat het vanzelf weer naar 60.

• djunicron
Remy!!!! schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:19:
[...]

Ik heb het net even getest, als ik het in de opties op high zet, dan staat de waarde in de ini op 2.
Tevens heb ik dan ook ineens een vlag bij mijn spawnpunt (zelfde plek als het filmpje) die ik kapot kan schieten.
Als ik het op low zet, dan staat de waarde in de ini op 0, en dan zie ik geen vlag bij mijn spawnpunt.

Als ik het op high zet, dan heb ik tijdens gevechten behoorlijke framedrops naar 20FPS, en vervolgens blijft de FPS een 10sec op 30 staan, en na een tijdje gaat het vanzelf weer naar 60.
Ouch, en dat met een i7 950, ik hoopte dat deze ervaring met een oude Core2Duo was oid. Laat ik m'n Physics dan maar op low staan met m'n i7 920. Hoewel ik wel een Nvidia GTX560Ti heb, maar goed, dat is niet voldoende voor dikke physics helaas.

• Remy!!!!
djunicron schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:22:
[...]

Ouch, en dat met een i7 950, ik hoopte dat deze ervaring met een oude Core2Duo was oid. Laat ik m'n Physics dan maar op low staan met m'n i7 920. Hoewel ik wel een Nvidia GTX560Ti heb, maar goed, dat is niet voldoende voor dikke physics helaas.
Ja het is inderdaad wel jammer, want het geeft wel wat extra sfeer aan alles.
Zou oc'en misschien helpen?

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

wildcardxl schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:50:
[...]

Maakt niet uit dat dit in Engeland is? Zojuist even steamaccountje aangemaakt.
Ik zou niet weten waarom niet, een steam code is een steamcode. Plus ik heb aangegeven dat ik in NL woon.

Steam Inventaris

• Remy!!!!
Hmm ik had op de 1 of andere manier nvidia physx software geinstalleerd (waarschijnlijk nog van mijn vorige videokaart), en heb het net even verwijderd, en nu kan ik de optie niet meer aanpassen in het optiemenu.
Het geeft verder geen performanceverschil.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 13:19
Zo, Gamesync afgezegd, en nu 3 edities bij FRS alexander gehaald

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03:09
Nee he dit meen je niet. Heb net mijn VHE binnen gekregen van coolblue, blijkt dat er geen activatie code in het hoesje zit :r Enigste code die ik heb is die van de extra DLC die exclusief voor de collectors editons zijn. (en die zat in de doos zelf, niet in het hoesje van de game) Net opgebeld en hij zal het doorsturen naar een collega, maar ik verwacht niet dat ik morgen dan een nieuwe heb. Godverdomme nu ben ik wel pissig, had ik morgen ook mooi vrij :r

• Centurion
  • Laatst online: 10-09 14:50
Snel gepreorderd nog op Gamesplanet.co.uk :D.

Was deze helemaal vergeten, net even een "demo" versie gespeeld, en hij beviel me erg, dus gelijk besteld.

Ik zoek nog wel wat mensen om samen mee te spelen, ben vrij nieuw op de PC, dus heb weinig friends.

Nickname op steam is centurion_nl

-

• Wackmack
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:33:
Mensen met een AMD kunnen physx over de cpu forceren.
YouTube: Borderlands 2 - PhysX on AMD

Gaat echter wel ten koste van wat fps omdat je toch minimaal 4-8 cores nodig bent.
Geweldig nieuw!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

mijne ultimate loot chest edition voor PS3 is net thuis afgeleverd :p

bij 12game bestelt

Powered by: blond bier

Verwijderd

djunicron schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:12:
Is er al een Steamgroup trouwens? Moeten die door mods aangemaakt worden?

Het lijkt mij toch wel fijn als er een playertable / steamgroup komt om Co-op maatjes te vinden.

[edit] Oh, er is wél gewoon al een 25 leden tellende Steamgroup (zoek Gathering of Tweakers BL2) Met GoT kwam ik er niet...
27 leden inmiddels!

Nogmaals voor iedereen die STEAM gebruikt en graag een potje met mede-TWEAKERS wil COOP-en:

http://steamcommunity.com/groups/GoTloot

• Dj Neo Ziggy
Ik mag hem nog niet installeren en of preloaden.. omdat het spel nog niet uit is....

• Big Venom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-09 16:28
Net bij MyCom Eindhoven een ULC gehaald! Heb hem gister gereserveerd met het idee dat hij waarschijnlijk toch niet geleverd gaat worden ! Maar toch wel! Ze hebben er nog 2 voor de xbox360 . Dus wie in EHV woont en er nog 1 wil hebben , dit is je kans ^^

• Zarokuna
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09-2019
Weet iemand een site waar ze de DLC meegeven voor minder dan 49,99? :p

En als ik meld me aan als iemand een koper zoekt voor een 4 pack.

[ Voor 33% gewijzigd door Zarokuna op 20-09-2012 17:52 ]

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:05

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

bjorntju schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:07:
Nee he dit meen je niet. Heb net mijn VHE binnen gekregen van coolblue, blijkt dat er geen activatie code in het hoesje zit :r Enigste code die ik heb is die van de extra DLC die exclusief voor de collectors editons zijn. (en die zat in de doos zelf, niet in het hoesje van de game) Net opgebeld en hij zal het doorsturen naar een collega, maar ik verwacht niet dat ik morgen dan een nieuwe heb. Godverdomme nu ben ik wel pissig, had ik morgen ook mooi vrij :r
Die code staat achterop de handleiding toch?

omnia mutantur, nihil interit

• Dj Neo Ziggy
Nou geen site maar de FRS had ze voor €45,
Overigs download ie nu de game van steam terwijl de game gewoon in m'n pc zit

• Zarokuna
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:55:
Nou geen site maar de FRS had ze voor €45,
Overigs download ie nu de game van steam terwijl de game gewoon in m'n pc zit
Voor dat geld bestel ik wel de Vault Hunter Edit, daar zit die DLC wel bij toch? :?

• bjorntju
Ozzy schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:54:
[...]

Die code staat achterop de handleiding toch?
Ja en die zit er dus niet in. In de doos van de VHE zat alleen een blaadje met een code voor de extra DLC die in de CE's zit. Maar in het hoesje van de game zelf zat gewoon helemaal niks afgezien van de DVD. Geen premire-club code (welke er wel in zal moeten zitten getuige de sticker op het dvd hoesje) en geen handleiding met code :'( Heb nog wel de code geprobeerd die op dat blaadje stond van de DLC, misschien was dat tegelijk ook wel de activatie code, maar als ik die invoer zegt steam dat ik eerst een ander product (in dit geval BL2) moet activeren voordat ik die code kan invoeren. Dus dat is het ook niet :-(

Naja ik bel vanavond nog maar eens terug als er niemand contact met mij heeft opgenomen, want ik wil wel morgen kunnen spelen... Van mijn part maken ze daar de doos open en scannen ze de codes in ofzo. Of dan zul je zien dat ik eerst mijn VHE moet terug sturen voordat hun een nieuwe toe sturen. Dan heb ik hem pas dinsdag op zijn vroegst ;w

[ Voor 27% gewijzigd door bjorntju op 20-09-2012 18:07 ]

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Alleen de 8e is een redelijk gelijkende screen van de gameplay, de rest is art.

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Weet iemand hoelaat de PSN versie vrijgegeven wordt? 0:00 vanavond?

[ Voor 22% gewijzigd door Gekkenhuis op 20-09-2012 18:11 ]

• Detlev
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-07 20:07
Hoppa, ULC van Bol.com is binnen. Net op tijd de TNT postbezorger op de motorkap kunnen leggen bij het terug racen van het werk. Installeren en het xboxen kan beginnen!

• hello123456
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 12:23
Voor de mensen die bij Bol.com de PC versie Ultimate Loot Chest Limited Edition hebben besteld, deze wordt geleverd met PS3-Logos op de buitenste doos echter na het open maken blijkt daar dan toch de PC versie in te zitten. In eerste instantie had ik al de klantenservice gebeld en ik was niet de enige met het probleem.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Detlev schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:22:
Hoppa, ULC van Bol.com is binnen. Net op tijd de TNT postbezorger op de motorkap kunnen leggen bij het terug racen van het werk. Installeren en het xboxen kan beginnen!
:D :')

PSN: Bellerophon-

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

hello123456 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:39:
Voor de mensen die bij Bol.com de PC versie Ultimate Loot Chest Limited Edition hebben besteld, deze wordt geleverd met PS3-Logos op de buitenste doos echter na het open maken blijkt daar dan toch de PC versie in te zitten. In eerste instantie had ik al de klantenservice gebeld en ik was niet de enige met het probleem.
idd. Ik heb de 360 versie gekregen, maar had de PS3 versie besteld :'(. Misschien zit PS3 versie erin, maar ik heb hem voor een vriend besteld. Kan natuurlijk niet zijn doos zonder zijn toestemming openen, dus even wachten tot ie reageert, dan zal ik kijken of het stiekem toch de PS3 versie is.

[ Voor 21% gewijzigd door Blindfold op 20-09-2012 19:22 ]

• Wackmack
Heb trouwens de seasoncard voor 30e gekocht bij steam. Is het al bekend wanneer de dlc uitkomt? En is het te vergelijken met BF3? Dus eens per 3 maanden nieuwe levels en wapens?

• Zarokuna
Versteegrob schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:28:
Heb trouwens de seasoncard voor 30e gekocht bij steam. Is het al bekend wanneer de dlc uitkomt? En is het te vergelijken met BF3? Dus eens per 3 maanden nieuwe levels en wapens?
Add-on content packs are scheduled to be released following the game’s launch through June 2013.

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

Zarokuna schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:52:
Weet iemand een site waar ze de DLC meegeven voor minder dan 49,99? :p

En als ik meld me aan als iemand een koper zoekt voor een 4 pack.
Ik weet dat de xbox versie bij de MM €55,- is. De PC versie is doorgaans goedkoper, dus dat zal vast onder de €50 komen. Let er wel op dat je het spel met DLC op het hoesje meeneemt. Er zijn verschillende namelijk (liggen door elkaar 8)7 )

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Wachtend op de release van borderlands 2 :3, tevens had ik die season pass voor €10 op steam gekocht omdat het eerste dag een prijs foutje was van steam :). Anyway mocht iemand een extra Collector's Edition DLC hebben DM mij aub, wil best vergoeding voor geven :D.

Add me on Steam

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Via MyCom toch nog een ULC voor de Xbox kunnen krijgen. Nou heb ik geen Xbox dus het spel zelf gaat in de verkoop en ik heb de PC versie er los bij besteld. Erg relax dat ik de ULC heb kunnen krijgen.

De DLC's wil ik sowieso hebben dus die aanschaffen als Season Pass is het beste. Ik vraag mij alleen af of ik dit nu al moet gaan doen. Iemand enig idee of winkels dit los gaan leveren en dat het dan goedkoper is ? Nou vind ik 30 euro niet veel en het dus zeker waard, alleen goedkoper is natuurlijk beter.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zo, net de de ULCE uit de brievenbus gehaald. Of liever, afgehaald bij de buren ;) Mag ik een klein applausje voor met afstand de best gevulde CE in tijden? Ziet er extreem verzorgd uit allemaal (was ook vrij prijzig natuurlijk).

En ik wil geen DLC pass, ik wil DLC los kopen :+

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Blindfold schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:19:
[...]

idd. Ik heb de 360 versie gekregen, maar had de PS3 versie besteld :'(. Misschien zit PS3 versie erin, maar ik heb hem voor een vriend besteld. Kan natuurlijk niet zijn doos zonder zijn toestemming openen, dus even wachten tot ie reageert, dan zal ik kijken of het stiekem toch de PS3 versie is.
Helaas. 360 versie it is. Toevallig iemand die 360 versie had besteld en PS3 heeft gekregen? Kunnen we ruilen :P
gaat het straks om 00.00 uur los? Of zit daar ook weer tijdsverschil tussen?

• Centurion
pdebie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:21:
Om 1 uur meen ik.

-

he bah. dat is me net te laat, aangezien mijn wekker ook weer om 6.15 uur gaat :+

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

pdebie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:21:
Indien dit te vragen had je natuurlijk ook even naar Steam kunnen gaan:
This game will unlock in approximately 4 hours

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Ik hoef pas om 12 uur te werken maar ga ook niet meer vannacht spelen... ik ga juist proberen op tijd naar bed te gaan zodat ik morgenochtend nog even BL2 in kan springen ;)

• PilatuS
  • Niet online
Ik hoop dat ze die verschillende tijden waarop het spel voor de wereld uitkomt eens gaan afschaffen. Niet dat ik nou zo enorm loop te springen en niet meer kan wachten maar het slaat tegenwoordig nergens meer op.

Morgen nog een dagje werken en dan dit weekend maar lekker spelen :)

• m4yall
  • Laatst online: 14-09 11:10
No disc on my doormat. Maar bij een maat van me wel. Besteld bij dezelfde shop. Sooooo anoying :z

Hopelijk morgen wel op de deurmat als ik terugkom van werk. Can't wait na de eerste screenshots e.d. hier

• bjorntju
Ugh, ze hadden mijn vraag nog steeds niet in behandeling genomen... Waarschijnlijk word ik morgen teruggebeld. Ik wacht tot morgen af, anders bestel ik de VHE wel by mycom zodat ik hem zaterdag nog in huis heb. Ugh, dat ze niet zo moeilijk doen en gewoon een nieuwe kopie toesturen :r

• Remy!!!!
Zo ik heb weer even kunnen spelen, ik heb nu de physx op medium gezet, en de bullet decal op normal, en speel in fullscreen windowed mode.
Hierdoor heb ik nu standaard 60FPS, en in drukke gevechten zit ik rond de 40FPS, dat is dus best acceptabel :)

en dat meet je met Fraps? of waar check je dat mee?

• Remy!!!!
Ja daar gebruik ik Fraps voor.

• DCG909
PilatuS schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:33:
Ik hoop dat ze die verschillende tijden waarop het spel voor de wereld uitkomt eens gaan afschaffen. Niet dat ik nou zo enorm loop te springen en niet meer kan wachten maar het slaat tegenwoordig nergens meer op.
Het verhinderd het ook om met buitenlandse gamers het spel te spelen... hun zijn nu al veel verder :/

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Vanmiddag PS3 bestelling geplaatst bij dixons voor 45 euro (incl. premier club code), en kon hem vandaag al komen halen :-)

Even gespeeld, en bevalt goed. De guns zien en voelen gevarieerder aan dan in BL1. Heb echter even 2 a 3 sidemissions gedaan, en dan level je wel te snel, vind ik. Eerste "eind baas" missie is voor level 5, met level 6 enemies. Mijn character was daarentegen "al" level 8... En dus was het best simpel. Dit "probleem" had BL1 ook...

Anyways, ik moet niet te veel klagen, maar genieten van de humor in de game :-)

This is a Rapture reminder..

Hoopte een beetje dat dat niet zoveel effect meer had als in deel 1, maar blijkbaar wel dus.
In deel 1 had je dat helemaal als je een paar DLC's had en die achter playthrough 1 aan deed, en dan naar playthrough 2 ging, dan was je bijna de hele standaard campaign overleveled. Werd dan pas weer uitdagend in playthrough 2.5 als alle vijanden naar jou geschaald worden.

• PilatuS
  • Niet online
finraziel schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:45:
Hoopte een beetje dat dat niet zoveel effect meer had als in deel 1, maar blijkbaar wel dus.
In deel 1 had je dat helemaal als je een paar DLC's had en die achter playthrough 1 aan deed, en dan naar playthrough 2 ging, dan was je bijna de hele standaard campaign overleveled. Werd dan pas weer uitdagend in playthrough 2.5 als alle vijanden naar jou geschaald worden.
Dit is ook andersom het geval geweest. BL1 uitspelen en daarna als eerste DLC Knoxx spelen was niet te doen. De vijanden waren dan veel te sterk en de eindbaas was al helemaal niet te doen. Jammer dat ze deze balans niet beter gemaakt hebben.

Ze kunnen toch prima kijken naar de wapens die je hebt en hoeveel hits je dan nodig hebt voor een vijand. Als er dan van te voren bepaald word hoeveel hits een normale moelijkheid is krijg je altijd een goede balans. Bij Knoxx als eindbaas had ik niet eens genoeg ammo om hem dood te krijgen en dit met 4 verschillende wapens met full ammo voor het begin van de strijd. Stel dat bij een bepaalde vijand een normale moeilijkheid 10 hits zou zijn met de wapens die je hebt om de vijand dood te maken. In de 2 uiterste gevallen heb je dan 1 hit of 50 hits nodig afhankelijk van of je level te hoog of te laag is, wat dus niet klopt. Beide gevallen zijn niet leuk. Maak het dan zo dat je altijd rond de 8 tot 15 hits moet zitten om iemand dood te maken ongeacht welk level je hebt.

Het mag soms best moeilijk zijn. Maar soms is het dus te makkelijk of juist veel te moeilijk.

[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 20-09-2012 23:08 ]

PilatuS schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:03:
Dit is ook andersom het geval geweest. BL1 uitspelen en daarna als eerste DLC Knoxx spelen was niet te doen. De vijanden waren dan veel te sterk en de eindbaas was al helemaal niet te doen. Jammer dat ze deze balans niet beter gemaakt hebben.
De basis in BL1 was vrij simpel, goed wapen, leuk shield, klaar. Soms was het gewoon simpel rondrennen omdat de burn/poison bijna alles zelf deed.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

1 over 12 en nog niet speelbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

PSN release ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:11
Ik denk dat ze 0:00 GMT+1 bedoelen, en niet 0:00 GMT+2

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UK time gok ik inderdaad, dus over half uurtje. Ach ja, ik ga morgen wel spelen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFoldAces
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 10:45
Speciaal vrij genomen dus no way dat ik ga slapen.. Nog even afwachten en dan Redbull en Borderlands 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

Vanmorgen in de bus (gisteren dus :p )
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/420928_4582025114745_379004709_n.jpg?dl=1
Erg vet, nu level 6
Weet iemand of je je wapens ergens kan bewaren ?
Ben bang dat als ik mijn premier club guns drop ik ze voorgoed kwijt ben.
Zou ze graag ergens bewaren en dan later upgraden, zijn momenteel veels te zwak in vergelijk met wat er aan guns rondslingert.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:26
Ik ben alleen jaloers op je Trittons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrWildenburg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 12:53
SinergyX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 00:31:
UK time gok ik inderdaad, dus over half uurtje. Ach ja, ik ga morgen wel spelen :P
Voor de PC kun je hem nu spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
Inderdaad, hij is nu aan het installeren. :)

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm31
  • Laatst online: 11-09 15:14
jaahaa
hier aan het opstarten.. ben zo benieuwd!!

[ Voor 78% gewijzigd door pm31 op 21-09-2012 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Key nog niet binnen :'(

/edit: Ah, nu wel.

[ Voor 32% gewijzigd door Centurion op 21-09-2012 01:06 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Tralalaalaa, het zal wel lekker stil zijn nu hier. :D

Maareh, hij blijft maar "updating game" oftewel uncrypten. De tijd die ervoor staat gaat alle kanten op, maar goed het blakje gaat wel vol. Er is trouwens ook écht een update uitgebracht, 2 minuten terug ofzo?

Hoe dan ook, hopen dat ik het over 45 min los kan laten, ik moet ook best op tijd weer op morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
Aargh, "Initialization Error. Please ensure the game files have not been corrupted or moved.".
Erg slechte timing.

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mochten er lui zijn die wat samen willen spelen, je kan me toevoegen op Steam met alucardu en skpe alucarduu :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
Ik herstart mijn pc even, en dan kijk ik wel of ik mee kan doen

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Gamennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, wie wil er co op spelen op de pc, nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

De tering, ze hebben het meer wapens lekker serieus genomen.
Ben nu level 6 en h eb al 30 verschillende wapens gehad oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hoe start je op de pc co-op? Toch via netwerk search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Awesome game! Ik vond Borderlands 1 niet heel leuk, het einde was zeker erg, erg slecht maar het concept en de stijl spraken mij wel aan. Grappig dat in de opening van deel 2 ze het einde van deel 1 wat afzeiken "tentacles and no treasure". Maar Borderlands 2 zit in ieder geval lekker veel vaart. Nu nog een toffe sniper rifle vinden! Zeker die krapper 40e waard!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Pagina: 1 ... 8 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.