Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Iemand anders het probleem dat het spel niet installeerd?
Hij blijft hangen bij mij op Preparing Gamefiles en vervolgens komt ie met An error occured (blablabla connection timeout)

Edit: via dvd en via steamdownloads zelfde error, word hier dus echt gruwelijk pissig

[ Voor 19% gewijzigd door Zen!th op 21-09-2012 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Net nog even geprobeerd(even checken voordat ik naar werk ga en ik vanmiddag terug kom en hij doet het niet :P )! ik krijg hem opgestart iig :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
k1n9_n01z3 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:54:
[...]

Je kan em ook nog http://uk.gamesplanet.com...orderlands-2-3427-38.html vandaan halen, issie 31 euro omgerekend. Ook met paypal. Ik zou alleen het liefste met ideal betalen, minder gedoe.
Nog bedankt voor de tip! Heb hem daar gehaald en vanmorgen even opgestart om te kijken of hij werkt, stipt om 1.01 het spel binnen :) Weet alleen nog niet of het wel de beloofde pre order versie is maar dat zal ik mrogen wel zien (vriendin jarig vandaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zen!th schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:53:
Iemand anders het probleem dat het spel niet installeerd?
Hij blijft hangen bij mij op Preparing Gamefiles en vervolgens komt ie met An error occured (blablabla connection timeout)

Edit: via dvd en via steamdownloads zelfde error, word hier dus echt gruwelijk pissig
Had dat nu net de eerste keer via steam updaten, tweede keer ging hij wel gewoon door... blijven proberen? Hij is bij mij nu aan het installeren.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
finraziel schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:58:
[...]

Had dat nu net de eerste keer via steam updaten, tweede keer ging hij wel gewoon door... blijven proberen? Hij is bij mij nu aan het installeren.
Kheb t al 5x geprobeerd, en op men andere (ouwe trage) pc installeerd ie zonder problemen ..
Steam backup gemaakt, backup gerunt op men snelle pc, en HOP nog steeds connection timeout ..
Snap er geen zak van, heb al van alles geprobeerd, mapje deleten en alles, heel steam gedelete ..
Werkt allemaal niet :@ uitvoeren als admin maakt ook geen verschil, op het windows admin account aanmelden maakt ook geen verschil -__-

:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Zen!th schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:03:
[...]

Kheb t al 5x geprobeerd, en op men andere (ouwe trage) pc installeerd ie zonder problemen ..
Steam backup gemaakt, backup gerunt op men snelle pc, en HOP nog steeds connection timeout ..
Snap er geen zak van, heb al van alles geprobeerd, mapje deleten en alles, heel steam gedelete ..
Werkt allemaal niet :@ uitvoeren als admin maakt ook geen verschil, op het windows admin account aanmelden maakt ook geen verschil -__-

:( :(
Wat doet hij precie sniet? En waar blijft hij hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Ha,

Vanavond wil ik gaan coopen. Zijn er mensen die mij joinen? Ik start 19:30 a 20:00. Mijn steamid: BigMisiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Hoe start ik de co-op? Toch via netwerk? Heb gisteren een tijdje gezocht maar kon niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
vanavond nog geen coop voor mij, verjaardag :/ wat een rotte timing, gelukkig heb ik wel al wat kunnen spelen. Ik ben al een hoop iritante boss battles tegen gekomen af en toe zijn ze gewoon zo sterk bijna niet kapot te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
ArgantosNL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:23:
vanavond nog geen coop voor mij, verjaardag :/ wat een rotte timing, gelukkig heb ik wel al wat kunnen spelen. Ik ben al een hoop iritante boss battles tegen gekomen af en toe zijn ze gewoon zo sterk bijna niet kapot te krijgen.
jij bent ziek zeker vanavond?.. geen verjaardag en thuis uitzieken :D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 11:10
ArgantosNL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:23:
Boss battles zijn top! Over het algemeen ben ik er in BL1 niet veel tegen gekomen die onmogelijk moeilijk waren (Craw daargelaten) Het had vaak meer te doen met het level waarmee je de battle in ging. Als de boss een level of 3 hoger is, dan wordt het een zware klus. Als je op gelijk level het gevecht inging was het over het algemeen goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Trouwens de physx kon ik gewoon instellen bij mijn amd setup en werkt volgens mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik vermoed dat de co-op voor 4 personen is? Ik ben op zoek naar een groepje voor vanavond dat ook nog niet begonnen is - kwestie van de verhaallijn te volgen. Ik meende dat dit redelijk fucked up kon zijn als je met veel hoger gelevelde spelers meespeelde in Borderlands 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

hmmm, vanmorgen even de game gestart en het voelt direct als een warm thuis komen. Claptrap blijft geweldig en de humor is direct weer aanwezig (zelfs al in het intro filmpje). Van de start gameplay die ik gezien heb waar mensen een lullig pistooltje krijgen niets gemerkt, maja dat komt door die pre-order code. Nog niet zelf geschoten. Het ging me alleen even om te zien of het draaide en er voor te zorgen dat ik vanavond alleen maar hoef te dubbel klikken (omdat het steam is). Ik had nog wel dat textures blurry bleven en wat langer deden om scherp te worden. Maar dat is denk wat settings tweaken :)

Verder echt veel zin in. Maar vanavond toch eerst GW2 :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 14:42
hier draait physx prima op high (3610QM en een 7970m)
Heb hellaas geen fraps gedraaid :/

Hellaas geen premiere club kunnen bemachtigen -.-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:14
wildcardxl schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:52:
[...]

Nog bedankt voor de tip! Heb hem daar gehaald en vanmorgen even opgestart om te kijken of hij werkt, stipt om 1.01 het spel binnen :) Weet alleen nog niet of het wel de beloofde pre order versie is maar dat zal ik mrogen wel zien (vriendin jarig vandaag).
Ik heb hem daar ook vandaan inderdaad, is inclusief première club :) Vanavond knallennn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gister begonnen

Level 11 Zer0
volledig Cunning gegaan.

Knuckledragger -> heerlijke uitdaging, vooral omdat Zer0 wat zwakker is, en de gun crap
Bandit boss op draak schip -> Holy balls, dat was echt anders spelen dan Borderlands 1. Daar kon je rushen met shotgun en alles afmaken, dat werkt niet meer
3 bandits (Sanctuary) -> 1e kreeg me dood vanwege 2x Badass Psycho (1 in de mobs ervoor, 1 bij de eerste target). 2e was lastig maar leuk te doen. 3e was een hel ivm die shield Nomads ><

Heb wel al 3 purple items geloot en 1 oranje.

mijn rating: 9/10

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
m4yall schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:29:
[...]

Boss battles zijn top! Over het algemeen ben ik er in BL1 niet veel tegen gekomen die onmogelijk moeilijk waren (Craw daargelaten) Het had vaak meer te doen met het level waarmee je de battle in ging. Als de boss een level of 3 hoger is, dan wordt het een zware klus. Als je op gelijk level het gevecht inging was het over het algemeen goed te doen.
Solo play vond ik Mad Mel ook lastig aan BL1, terwijl ik toch 3 levels 'hoger' was. Het besturen van je auto, schieten op meerdere enemies vond ik een lastige combinatie :p die auto's sturen zo kl*te.

Uiteindelijk gewonnen door de 'bug' dat je door handig parkeren van je auto terug uit de arena kunt geraken en vanuit cover alles naar de hel kan knallen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ewivis schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:26:
[...]

jij bent ziek zeker vanavond?.. geen verjaardag en thuis uitzieken :D O-)
Kan ik niet echt maken bij de verjaardag van de vrindin van mijn broer.
m4yall schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:29:
[...]

Ik was het zelfde level maar nogsteeds was hij erg lastig (
spoiler:
dat tentakel beest met schild
, zelfs met alle side quests ben je hier nooit echt overleveled. of een boss moeilijk is of niet ligt vaak ook hel erg aan de omgeving, op bosses af rushen zit er inderdaad meestal niet in. Ik heb trouwens nu wel een leuke AR klik van 18 firerate van 8 en 223 explosive damage, tegen robots is dat ding dodelijk. Eigelijk alles wel behalve flyers zijn er niet makkelijk mee neer te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend even snel opgestart, ze hebben volledig support voor de G15/G19 :D Met de G19 krijg je een soort van dansende claptrap, erg leuk uitgewerkt :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
XyritZz schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:48:
[...]

Solo play vond ik Mad Mel ook lastig aan BL1, terwijl ik toch 3 levels 'hoger' was. Het besturen van je auto, schieten op meerdere enemies vond ik een lastige combinatie :p die auto's sturen zo kl*te.

Uiteindelijk gewonnen door de 'bug' dat je door handig parkeren van je auto terug uit de arena kunt geraken en vanuit cover alles naar de hel kan knallen.
De besturing van voertuigen hebben ze helaas niet aangepast, je stuurt nog steeds met de muis en kunt dus nog steeds niet onafhankelijk sturen en richten :( . Aangezien ze zo aan het opscheppen waren over hoeveel instellingen de game wel niet kent op de PC was ik al vurig op zoek naar een optie om dit anders in te stellen maar die is er helaas ook al niet.

Wel mooi dat de game nu eindelijk officieel uit is in NL, kan ik Steam weer uit de offline modus halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Laatst online: 13-08 15:04
EnigmaNL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:03:
[...]

De besturing van voertuigen hebben ze helaas niet aangepast, je stuurt nog steeds met de muis en kunt dus nog steeds niet onafhankelijk sturen en richten :( . Aangezien ze zo aan het opscheppen waren over hoeveel instellingen de game wel niet kent op de PC was ik al vurig op zoek naar een optie om dit anders in te stellen maar die is er helaas ook al niet.

Wel mooi dat de game nu eindelijk officieel uit is in NL, kan ik Steam weer uit de offline modus halen :)
De besturing van de voertuigen is ook het enige van de game waar ik me aan stoor. Verder _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ingame de skilltree van jou character resetten?
En wat is de lvl cap in deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
50 is de cap

reset kan bij een vendor waar je ook je looks kan aanpassen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:53
SinergyX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:02:
Vanochtend even snel opgestart, ze hebben volledig support voor de G15/G19 :D Met de G19 krijg je een soort van dansende claptrap, erg leuk uitgewerkt :D
Maak daar eens een foto van, ik ben wel benieuwd!

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:13:
Kun je ingame de skilltree van jou character resetten?
En wat is de lvl cap in deze game?
Hoe zit het nu precies met die badass points en wisselen van karakter?

Ik ben ook begonnen en inmiddels level 5 alle guns uit het golden gun pack heb ik verkocht!
Omdat ik ze niet erg goed vond, echter lees ik hier dat ze te upgraden zijn?

Spel bevalt verder super zeker de grafische stijl die is aangehouden vind ik erg uniek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TinusDeMan schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:20:
Maak daar eens een foto van, ik ben wel benieuwd!
Hopelijk werkt dit :P
https://skydrive.live.com...id=3604043C722FE294%21545

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vet spel, speel nu met de ninja alleen hoe gebruik ik zijn speciale kracht? Vanaf level 5 zie ik links een gouden 1 staan maar als ik op de 1 druk gebeurd er niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:12

H.Boss

Hugo Boss

Versteegrob schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:35:
Vet spel, speel nu met de ninja alleen hoe gebruik ik zijn speciale kracht? Vanaf level 5 zie ik links een gouden 1 staan maar als ik op de 1 druk gebeurd er niks?
De "F" knop.

De "1" is een skillpoint. Die moet je toewijzen in het skillpoint menu, via Tab. Althans op de PC.

[ Voor 18% gewijzigd door H.Boss op 21-09-2012 10:41 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Super, ga weer verder gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Moet wel zeggen dat de power van Zer0 een beetje nutteloos is. Heb er nog niet veel nut uit kunnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:45
Hey Sin, speel jij op de PS3 of pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Mogelijk even wachten tot hij qua level wat hoger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag is zitten er pearlescent wapens in Borderlands 2 of zijn ze daar vanaf gestapt en is donker oranje weer het hoogste niveau? Volgens mij zit pearlescent / cyaan wapens er niet meer in, vind ik wel jammer... is toch kleine moeite om het na General Knoxx Armory expansion gewoon erin te houden? Vond het wel gaaf dat er altijd een kans was om een ultra rare wapen te krijgen / vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:43
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:42:
Wat ik me afvraag is zitten er pearlescent wapens in Borderlands 2 of zijn ze daar vanaf gestapt en is donker oranje weer het hoogste niveau? Volgens mij zit pearlescent / cyaan wapens er niet meer in, vind ik wel jammer... is toch kleine moeite om het na General Knoxx Armory expansion gewoon erin te houden? Vond het wel gaaf dat er altijd een kans was om een ultra rare wapen te krijgen / vinden.
Oranje is het hoogst. Volgens mij komt dat ook voorbij in het begin van het spel.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
kan er echt nog wel inzitten hoor. Ga nou niet zeggen dat X er niet in zit zoveel dagen na release, geef het een week of 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Ik speel met Gunzerker (Lvl 11 nu). Maar is de special nu echt alleen dat je 2 guns tegelijk kunt gebruiken? Of hebben ze ook nog een extra boost in kracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
MrJoker1985 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:45:
Ik speel met Gunzerker (Lvl 11 nu). Maar is de special nu echt alleen dat je 2 guns tegelijk kunt gebruiken? Of hebben ze ook nog een extra boost in kracht?
HP regen en ammo regen ofzo had ik ook ergens gelezen

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

sleepwalkerbe schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:46:
[...]

HP regen en ammo regen ofzo had ik ook ergens gelezen
Oke thanks. Daar moet ik me is even in verdiepen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 03-08 03:05
MrJoker1985 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:48:
[...]

Oke thanks. Daar moet ik me is even in verdiepen dan.
Vind de extra abilities ook niet zo mega...

Daarom ben ik gegaan voor de commando, die extra hitpoints helpen gigantisch (op lage levels toch nog)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
MrN schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:27:
[...]

Ik ben ook begonnen en inmiddels level 5 alle guns uit het golden gun pack heb ik verkocht!
Omdat ik ze niet erg goed vond, echter lees ik hier dat ze te upgraden zijn?
Erhm ik heb ze ook vrij direct verkocht aangezien je na 5 minuten al een betere gun gevonden hebt (en een minuut later weer, en weer, en weer :) )

Maare, zijn ze te upgraden :? Dat lijkt me niet handig, want dan loop je de hele tijd met 33% van je backpack gevuld met guns die je niet gebruikt om ze uiteindelijk ergens eens te kunnen upgraden?!?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pa4jv schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:41:
Hey Sin, speel jij op de PS3 of pc?
Ik ben naar de PC overgestapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Sssquirrel schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:52:
[...]

Erhm ik heb ze ook vrij direct verkocht aangezien je na 5 minuten al een betere gun gevonden hebt (en een minuut later weer, en weer, en weer :) )

Maare, zijn ze te upgraden :? Dat lijkt me niet handig, want dan loop je de hele tijd met 33% van je backpack gevuld met guns die je niet gebruikt om ze uiteindelijk ergens eens te kunnen upgraden?!?
Precies dat idee heb ik er ook bij !

Borderlands 1 heb ik ook zo gespeeld alleen het beste houden en de rest direct verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 13:09
Hmm, spel doet me toch weer erg denken aan BL1, inclusief de nadelen: heel erg gericht op looten, zo erg dat je in bepaalde situaties als een neuroot alle kistjes gaat openen in plaats van luistert of kijkt naar hetgeen er te zien / doen is.
Extra guns in het begin waren handig want ik speel Zer0, dus die is niet zo sterk.
Eerst oordeel: 7/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

sleepwalkerbe schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:49:
[...]

Vind de extra abilities ook niet zo mega...

Daarom ben ik gegaan voor de commando, die extra hitpoints helpen gigantisch (op lage levels toch nog)
Ja nou mijn broertje gebruikt de commando en we spelen alleen co-op, niet single. Dus dan vullen we elkaar mooi aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Struikrover schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:55:
Hmm, spel doet me toch weer erg denken aan BL1, inclusief de nadelen: heel erg gericht op looten, zo erg dat je in bepaalde situaties als een neuroot alle kistjes gaat openen in plaats van luistert of kijkt naar hetgeen er te zien / doen is.
Extra guns in het begin waren handig want ik speel Zer0, dus die is niet zo sterk.
Het looten en de kick van het vinden van een nieuwe beter wapen vind en blijf ik juist geweldig vinden!
Dit soort spellen net als Diablo 3 is gericht op looten en beter worden in level!

Dat is juist de kick!

Ik vind het geweldig spelen met mijn tv en z5500 hard aan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat is ook het gehele punt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48
: heel erg gericht op looten, zo erg dat je in bepaalde situaties als een neuroot alle kistjes gaat openen in plaats van luistert of kijkt naar hetgeen er te zien / doen is.
Inderdaad, ik had toch inmiddels wel verwacht dat het oppakken van $ + ammo wel wat automatischer ging, of dat ze de tijd dat "e" ingedrukt moet worden wat korter hadden gemaakt. Er is geen reden waarom je uit een kistje met een enkele tap op 'e' maar 1 van de 3 clips zou willen oppakken, behalve wellicht in multiplayer, maar daar zal men dat in de praktijk ook niet doen.

Hoe irritant is het trouwens dat je met WASD het menu niet kunt besturen!? Dan moet je opeens naar de pijltjes toetsen grijpen!?

Kwa performance: i7 920 @ 3.15ghz, GTX560TI (stock), 6GB 1500mhz -
Alles op Ultra, (behalve een paar distance dingetjes dacht ik) DoF uit, Physics Medium:
Geeft mij amper noemenswaardige CPU belasting, 80-95% GPU load (v-sync aan en op 60fps capped) en iets van 70% GPU-memory load.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Als je co-op speelt. Kan bijv een de kleine kistjes openen, want geld wordt toch bij beide spelers toegevoegd. En de ander kan zich focussen op het verhaal en dat kan je ook weer afwisselen. Wapens vindt je toch alleen in de grotere kisten en die gekke wc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:01:
Hoe irritant is het trouwens dat je met WASD het menu niet kunt besturen!? Dan moet je opeens naar de pijltjes toetsen grijpen!?
Waar ze juist aangaven veel meer op PC te richten, is het menu compleet anti-PC. Scrollen door je inventory? (waar is de 5x4 layout gebleven?), vaag click&drag systeem, tooltip vergelijkingen en 'enter to continue'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
djunicron schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:01:
[...]

Inderdaad, ik had toch inmiddels wel verwacht dat het oppakken van $ + ammo wel wat automatischer ging, of dat ze de tijd dat "e" ingedrukt moet worden wat korter hadden gemaakt. Er is geen reden waarom je uit een kistje met een enkele tap op 'e' maar 1 van de 3 clips zou willen oppakken, behalve wellicht in multiplayer, maar daar zal men dat in de praktijk ook niet doen.

Kwa performance: i7 920 @ 3.15ghz, GTX560TI (stock), 6GB 1500mhz -
Alles op Ultra, (behalve een paar distance dingetjes dacht ik) DoF uit, Physics Medium:
Geeft mij amper noemenswaardige CPU belasting, 80-95% GPU load (v-sync aan en op 60fps capped) en iets van 70% GPU-memory load.
Als ik bij cash in de buurt ben, of ik loop over ammo heen, wordt het automatisch geloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SinergyX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:06:
[...]

Waar ze juist aangaven veel meer op PC te richten, is het menu compleet anti-PC. Scrollen door je inventory? (waar is de 5x4 layout gebleven?), vaag click&drag systeem, tooltip vergelijkingen en 'enter to continue'?
Inderdaad, ik vond het menu ook al zo console achtig aanvoelen. Ik erger me dood aan hoe je wapens moet wisselen in je inventory. Ook wapens in je stash of bank stoppen en er weer uithalen werkt op mijn zenuwen :(

Hopelijk (maar onwaarschijnlijk) maakt iemand een soort SkyUI voor BL2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detlev
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-07 20:07
Sssquirrel schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:52:
[...]

Als je Eridium begint te vinden kun je upgrades voor je backpack kopen. hiermee kun je meer mee zeulen. Neemt niet weg dat de gearbox golden guns nou niet echt geweldig zijn. Dat ze te upgraden zijn kan ik ook niet terug vinden. Ik houdt ze voorlopig bij me. Als je in Sanctuary aankomt schijn je een bank te hebben waar je ze kan stashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:08:
[...]

Inderdaad, ik vond het menu ook al zo console achtig aanvoelen. Ik erger me dood aan hoe je wapens moet wisselen in je inventory. Ook wapens in je stash of bank stoppen en er weer uithalen werkt op mijn zenuwen :(

Hopelijk (maar onwaarschijnlijk) maakt iemand een soort SkyUI voor BL2!
Snap ook totaal niet waarom dit zo 'flashy 3D' moet worden gemaakt, moet natuurlijk allemaal cartoony zijn, maar 'in the heat of battle' wil je echt niet door dat scherm heen bladeren.

(en waar zit de knop 'pick up and equip'? Met E pak je hem op, maar equip je niet meteen).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Kan je de wapens die je hebt nou ook modden? Of alleen upgraden middels die tokens?

Want met eridium kan je inderdaad magazijn vergroten en backpack ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
modden zit er niet in voor zover ik weet.. helaas.

Upgraden van wapens? waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SinergyX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:09:
[...]

Snap ook totaal niet waarom dit zo 'flashy 3D' moet worden gemaakt, moet natuurlijk allemaal cartoony zijn, maar 'in the heat of battle' wil je echt niet door dat scherm heen bladeren.

(en waar zit de knop 'pick up and equip'? Met E pak je hem op, maar equip je niet meteen).
Dat het 3d is vind ik nog niet eens zo erg, de structuur van het menu is wat bij mij regelmatig op mijn zenuwen werkt. Vooral het vergelijken van wapens die je loot is heel erg vervelend en dat is nou juist wat je zoveel doet omdat je verdrinkt in de loot!

Pickup and equip is E ingedrukt houden.

[ Voor 3% gewijzigd door EnigmaNL op 21-09-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, ook net mijn eerste twee uur gespeeld, Maya naar level 6, maar die interface is echt geen verbetering. Waarom steeds maar een klein deel in focus? Dat levert alleen maar meer klikken op en minder overzicht. Verder speelt het natuurlijk wel weer lekker, maar die interface wordt even wennen. Vind het ook erg jammer dat ze de digital bearing module ingewisseld hebben voor een minimap. Ben benieuwd of ik er aan gewend raak om op die manier te zien waar vijanden zijn. Je krijgt op zich natuurlijk wel meer informatie, maar je moet wel je ogen meer van de actie af halen om er naar te kijken. De digital bearing module vond ik perfect om snel te zien waar vijanden zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
pick up & equip = E ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

lanerios schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:11:
modden zit er niet in voor zover ik weet.. helaas.

Upgraden van wapens? waar?
Ja via die Tokens kan je beetje bij beetje dingen upgraden voor je wapen(reload speed, damage etc) bijv. Maar ook voor jezelf(health, shield etc.)

En met eridium kan je magazijnruimte verkrijgen voor je wapen en je backpack uitbreiden met meer slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaah, inhouden :D Ach ja, vanavond maar eens wat spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 14:42
Eh, vraagje.
Heb nu dus een retail digitale editie (van een mede tweaker die heb dus bij een webshop vandaan heeft).
Maar hier zit dus geen premiere club bij.

Is het mogelijk ergens anders de VHE te kopen, die premiere club code te gebruiken en de game code die daar bij zit weer te verkopen (of weg te geven).

Of herkent steam het als totaal?

(eerste bos was even wennen aan de controls met Axton, maar ging wel redelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 21:21
Ik moet helaas tot morgenmiddag wachten tot ik ook kan gaan knallen, maar ik heb vandaag wel deze interessante Performance Test kunnen vinden:
http://www.techspot.com/r...-2-performance/page1.html

Het blijkt dat BL2 nogal CPU-limited is, dus dat wordt OC'en.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het fysieke doosje zitten in ieder geval twee aparte codes voor de game zelf en de premiere club, op twee aparte blaadjes. Lijkt me erg sterk dat die twee aan elkaar gekoppeld zouden zitten want dan zouden ze ook wel op hetzelfde blaadje staan (anders introduceer je alleen maar problemen).
Verwacht dus dat je inderdaad de key van de premiere club zou kunnen gebruiken en die van de game door kunt verkopen ja.
Als je echter ergens een digitale versie (alleen een key) koopt weet ik niet of het op dezelfde manier werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Joe_P schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:19:
Ik moet helaas tot morgenmiddag wachten tot ik ook kan gaan knallen, maar ik heb vandaag wel deze interessante Performance Test kunnen vinden:

Hhm, ik heb een Core i7 920 en twee GTX560Ti in SLI en haal een constante 72fps (capped op 72fps) zonder te overclocken. Toch vreemd, een GTX680 zou veel sterker moeten zijn?

Mijn instellingen staan ook op max, behalve depth of field uit omdat dat lelijk is, maar dat zou niet zo'n enorme impact moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
MrN schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:57:
[...]

Het looten en de kick van het vinden van een nieuwe beter wapen vind en blijf ik juist geweldig vinden!
Dit soort spellen net als Diablo 3 is gericht op looten en beter worden in level!

Dat is juist de kick!

Ik vind het geweldig spelen met mijn tv en z5500 hard aan !
Jamaar, dat is leuk en aardig, alleen ik heb het idee dat de balans van het spel daardoor doorslaat. In Borderlands 1 vond ik het in het begin ook kicken om vijanden om te leggen bijvoorbeeld. Maar ik start BL2 op, en bijna precies dezelfde vijanden komen weer terug: in het begin wat verschillende beesten, van die psycho's en marauders, het is net alsof je een DLC van BL1 speelt. Wat blijft er dan over? wapens looten, en dat is tot nu toe het enige.

Hopen dat verderop er wat meer variatie ontstaat. Ik heb tenslotte ook nog maar 2 uurtjes gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
SinergyX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:53:
[...]

Ik ben naar de PC overgestapt :P
:( Ongezellig zeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Struik, zodra de Nomads opduiken wordt het echt een stuk beter. Dan wordt het spel gewoon een stuk uitdagender en leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fifa heb ik nog wel op de PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
SinergyX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:31:
[...]

Fifa heb ik nog wel op de PS3 :P
Ja mijn EA-account is gebanned dus dat wordt hem niet. :P

spoiler:
Als je het verhaal wilt weten moet je het BF3-topic maar ff lezen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Voor iedereen die zijn €24 stoom sleutel bij cdkeysdirect heeft besteld:

Please note that the delivery date is 24th to 27th of September instead of 21st...

Nog eventjes geduld dus :)

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pa4jv schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:35:
Ja mijn EA-account is gebanned dus dat wordt hem niet. :P

spoiler:
Als je het verhaal wilt weten moet je het BF3-topic maar ff lezen. :')
Teh fook zeg :X maar nieuw account is dan geen optie?

Kom dan maar gezellig bij de PC mensen, steam support werkt erg netjes in BL2, vanuit het hoofdmenu kan je direct vrienden van steam joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Nieuw account ben ik mijn BF3-progress kwijt en dat is het enige waarvoor ik een nieuw account aan zou maken, heeft geen zin dus.

Probleem met PC is dat mijn videokaart het niet gaat trekken waarschijnlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Hebben jullie ook ernstige framerate drops bij gevechten? Ik heb een HD 6950 met lichte OC (10%), en alle instellingen zo'n beetje op maximaal. Bij gevechten krijg ik drops naar 20 fps, terwijl er visueel niet zoveel gebeurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Struikrover schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:50:
Hebben jullie ook ernstige framerate drops bij gevechten? Ik heb een HD 6950 met lichte OC (10%), en alle instellingen zo'n beetje op maximaal. Bij gevechten krijg ik drops naar 20 fps, terwijl er visueel niet zoveel gebeurt..
Psysx aanstaan misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 05-09 12:42
Detlev schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:08:
[...]

Als je Eridium begint te vinden kun je upgrades voor je backpack kopen. hiermee kun je meer mee zeulen. Neemt niet weg dat de gearbox golden guns nou niet echt geweldig zijn. Dat ze te upgraden zijn kan ik ook niet terug vinden. Ik houdt ze voorlopig bij me. Als je in Sanctuary aankomt schijn je een bank te hebben waar je ze kan stashen.
Klopt.

Je krijgt ook een special bank waarbi je tussen je characters items kan wisselen.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
daar ben ik wel erg blij mee, heb je een artifact gevonden voor een andere classe kun je hem zelf niet gebruiken.

BTW die steam group URL is epic!! Got Loot _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Hmm, zou wel eens kunnen. Ik zal het eens testen door dat uit te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Struikrover schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:07:
[...]

Hmm, zou wel eens kunnen. Ik zal het eens testen door dat uit te zetten :)
Welke CPU heb je? Als je een AMD hebt schijn je iets mindere performance te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
Joe_P schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:19:

Heel raar dit. Zij geven aan dat met een athlon 2 x4 645 met GTX 680 er gemiddeld 36 FPS draait. Ik heb een Athlon 2 x4 640 en een 660 TI, en ik ben nog niet onder de 50 fps gekomen met Physx op High...

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
TinusDeMan schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:16:
[...]

Heel raar dit. Zij geven aan dat met een athlon 2 x4 645 met GTX 680 er gemiddeld 36 FPS draait. Ik heb een Athlon 2 x4 640 en een 660 TI, en ik ben nog niet onder de 50 fps gekomen met Physx op High...
Ja klopt geen reet van, zie mijn post ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartas
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-04-2024
Iemand nog een goedkoop steam adresje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
EnigmaNL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:27:
[...]

Het enige dat ik kan verzinnen is dat ik ingame VSync uit heb staan omdat ik adaptive Vsync gebruik van Nvidia, maar zoveel impact kan dat ook niet hebben lijkt mij.

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
EnigmaNL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:27:
[...]

Er kunnen inderdaad wel wat vraagtekens gezet worden bij die benchmarks. Zo gebruiken ze bij de PhysX bench 'hybrid PhysX', maar ze vertellen niet welke Nvidia kaart ze daarvoor gebruiken (nu lijkt het alsof PhysX gewoon op de AMD kaart draait). Ook jammer dat ze niet het performance verschil van de verschillende grafische opties hebben uitgeprobeerd, dat is voor mensen met een wat oudere CPU/GPU veel nuttigere info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ja wat bedoelen ze met hybrid Physx? Beetje vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Het is mogelijk om voor PhysX een aparte Nvidia kaart in je pc te stoppen. Je hebt dat twee videokaarten (één AMD en één Nvidia) met ieder hun eigen taak (renderen vs. PhysX). Als je nog een Nvidia kaart hebt liggen zal dit waarschijnlijk beter zijn dan als je de PhysX door je CPU laat doen, aangezien de game nogal wat van je CPU vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Ewivis schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:15:
[...]

Welke CPU heb je? Als je een AMD hebt schijn je iets mindere performance te hebben.
i5 2500k. Schijnt trouwens dat meer mensen er last van hebben, hoewel voornamelijk met een AMD CPU?

http://www.tomshardware.c...2628-25-usage-borderlands
YouTube: Borderlands 2 PC launch problems - In fight FPS drops WAY down

[ Voor 19% gewijzigd door Struikrover op 21-09-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Dit misschien een oplossing voor de mensen met framedrops?

"Go to Documents/My Games/Borderlands 2/WillowGame/Config

Open willowengine.ini in notepad and search for DynamicShadows under [SystemSettings]. Change it to false will give you your 60 fps back. Had the same with the annoying drops to 30 but this pretty much eliminated it. Smooth as butter. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-09 14:18
Heb mijn key bij cdkeysdiscount gekocht, net 1 minuut binnen gekregen.
Wel een russische (non-VPN) key...

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
GVD Bol.com heeft het verkloot, ik heb de PS3 versie van de ultimate lootchest binnen gehad terwijl ik een PC versie heb besteld ><

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verderf schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:46:
GVD Bol.com heeft het verkloot, ik heb de PS3 versie van de ultimate lootchest binnen gehad terwijl ik een PC versie heb besteld ><
Even dit topic doorlezen en je leest dit:
hello123456 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:39:
Voor de mensen die bij Bol.com de PC versie Ultimate Loot Chest Limited Edition hebben besteld, deze wordt geleverd met PS3-Logos op de buitenste doos echter na het open maken blijkt daar dan toch de PC versie in te zitten. In eerste instantie had ik al de klantenservice gebeld en ik was niet de enige met het probleem.
Bol heeft het dus niet verkloot denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:48
Kijk er eens in... het blijkt bij een aantal dat de PC-versie in een doos van PS3 of X360 zit.
Verderf schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:46:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

De gamesplanet.com versie was toch een pre-order versie ! yay ! Nu kan ik lekker verder gaan op mn savegame :)

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
EnigmaNL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:47:
[...]

Even dit topic doorlezen en je leest dit:

[...]

Bol heeft het dus niet verkloot denk ik.
Excuses, was ff rage mode :P Maar klopt idd, pc versie zit er gewoon in :D

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Pff, nu al een missie die een bug heeft:

spoiler:
Symbiosis: waar je die midget op zo'n bullymong moet doden. De quest marker blijft staan en het beest is nadat ik die midget van zijn rug heb geschoten nergens meer te bekennen...

Ook vind ik dat het spawnen echt nog niet goed is uitgewerkt. Je loopt 20 meter, doodt 15 vijanden, loopt weer 20 meter heen en weer en ze zijn er praktisch weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk wel vrij makkelijk op te lossen denk ik door even naar het menu te quiten en weer verder te spelen? Zodat alles weer respawned? Ben zelf vanmorgen vlak voor ik dat beest tegen zou komen gestopt.
Dat met dat spawnen heb ik niet zo ervaren, bij mij lijken beesten gewoon dood te blijven als ik een area gecleared heb (zoals in deel 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 07:51

PBP

Net binnen gekregen :9~
Ik weet niet welke klasse ik moet nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
xCell schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:37:
Voor iedereen die zijn €24 stoom sleutel bij cdkeysdirect heeft besteld:

Please note that the delivery date is 24th to 27th of September instead of 21st...

Nog eventjes geduld dus :)
Foutje gemaakt. Sleuteltje toch binnen! :+

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 07:51

PBP

Ik heb het topic niet elke dag gevolgd maar eerste wat me opvalt dat de camera er dichter op lijkt te zitten? Op de PS3 is de framerate in het beginstuk al heel stuk beter dan bij deel1 in ieder geval.
Pagina: 1 ... 9 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.